imen munaa

oppilastyttö

moi kaikki kundit mä tykkään imee munaa oon 18wee likka ja munan imeminen on lähellä mun sydäntä..mut se mua huolestuttaa et jos niinku syö paljon spermaa nii voiks siitä tulla raskaaks kun meinaan mun kuukautiset on myöhäs kohta 3 kk ja oon ottanu poskeen ainakin 20 kundilta tänä aikana ja aina nielly kaiken eli jos joku asian tuntija kertos et voiks mällin syömisestä tulla raskaaks vai ei et en turhaa ostas mitään kalliita raskaustestejä syntyyks lapsi muuten suun kautta jos on tullu raskaaks suu seksist

15

6337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas kerran

      Onpa teinipoika kirjoittanut lapsellisen provon. Tap-tap! taputuksia.

      • WHITENESS

        Turpa kiinno APINA ja go home ape!!


    • minä

      On taas psykopaatteja liikenteessä......

    • kiva...

      missäpäin sitä teet,,,,

    • Mira

      Minä kyllä tulin raskaaksi mutta se vaatii viiden miehen kanssa kimpassa oloa sängyssä.
      Oli todella kivaa ottaa useammalta kundilta suihin ja niellä ne kaikki.

    • onnellinen äiti

      otin mieheltäni suihin joka ilta viikon ajan, ja niin siinä sitten kävi että raskaaksi tulin. Ja se suun kautta synnyttäminen ei ollut kiva kokemus. Sattui hemmetisti. Vähän siinä leuat venyi ja tokeneminen vei aikansa. Nyt on leuat taas kunnossa. Lapsi on nyt 6kk.

      • Samokamo

        Kuulin, että näille suun kautta syntyneille lapsille kasvaa hampaat perseeseen. On vissiin aikamoinen sairaalarumba siirtää ne sieltä suuhun ja vielä sitte rautahampaat uudelleen alakouluiässä.


    • Herkkuutarjolla

      Tääl olis yks imettävä muna lisää :D
      Oon 28v 190/90 Komee kundi eteläsuomest ;)
      [email protected]

    • imeminen

      Et tuu nielemällä raskaaks, mutta pysyt terveenä. Sperma on erinomainen terveydenhoitoaine naiselle. Kannattaa hankkia kierukka, ehkäisyrengas ta e-pillereitä niin saat spermasta enemmän terveyshyötyjä kun voit saada sitä myös luomureittiä.

    • Anonyymi

      Seksi on kivaa mun juttu on työnnä bensaaautoon ja munaa pilluun

    • Anonyymi

      Ladatkaa brawl stars ja liittykää PuuPällit

    • Anonyymi

      Älkää kiroilko

    • Anonyymi

      Oon siis 19k

    • Anonyymi

      Hassua että lapsille nykyään kasvaa hampaat perseeseen mutta miten tai voiko niitä sitten pestä

    • Anonyymi

      Aloittaja oli ottanut suihin 20 eri mieheltä ja niellyt aina. Sitten sanotaan että sperma on terveellistä ! Olis kiva tietää mitä aloittajalle kuuluu nyt päälle 30v iässä! En pidä asiaa mahdottomana!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe