Lustigin "tummennukset"

Tummentaja

Älkää ihmeessä tummentaka laseja ainakaan tällä lustigilla.

Kaveri käyttää kalvona tiesmitä paskaa (ei suostu edes kertomaan minkä merkkistä kalvoa) ja työn jälki on todella karmean näköistä.

Voihan tuollaiselle työlle antaa minkälaisen takuun tahansa, kun jälki on jo alkuunsa niin kauehan näköistä ettei se siitä ajan kanssa mihinkään enää muutu.

16

11585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      taitaapi olla kalvo mitä he käyttävät vaikka 3M mainostetaankin.

      • Nimetön

        3M, Sun gard ja Sl lumar kalvot täyttävät kaikki samat ominaisuudet ja minun mielestä Sl lumar on siisteimmän näköinen, sama ku ajais kokoajan haaleat rey banit päässä(3M sinertävä ja sun gard ruskehtava).


      • -Tyttö-

        Laittoi Lustigin firma mun autoon kalvot muutama viikko sitten. Oikein olen tyytyväinen jälkeen ja palveluun! Kiitos vielä mukaville työmiehille!
        Tietääkseni kalvoilla ja työllä on takuu, jos ette ole olleet tyytyväisiä työn jälkeen, älkää sitä täällä vatvoko, vaan ottakaa työn tekijään yhteys!


    • Puhetta!

      Ainakin omaan autoon tekivät loistavaa työtä! Kesti viisi vuotta ja oli myydessä kuin uudet tummennukset. Tuollaisesta mustamaalauksesta saatat joutua vaikka käräjille!

      • Tummentaja

        Mielestäsi tämä paslta on vissiin tarkoitettu vain näiden "tuunaajien" mainostus paikaksi? Negatiivisia kokemuksia ei saa kertoa, hys hys. Niinkö?

        Keskusteluissa ei saa:
        -Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua.

        Kyllä se käräjille lähtö on jollain muulla likempänä kuin mulla.


    • JTT77

      Kahteen autoon olen Lustigilta ottanut tummennukset ja molempiin todella tyytyväinen ollut. Jos työn jäljessä on sanomista, laittavat varmasti uudestaan. Sitä varten se takuu on. Turhaa ulinaa, ei ne itsestään korjaannu. Ja ainakin minulla takuulapussa lukee kalvon merkki, hyvältä näyttää.

    • Juuso

      En tiedä mitä kalvoa kaveri käyttää ja jälki on todennäköisesti tosi hyvä, mutta asiakaspalvelusta kaverilla on paljon opittavaa. Ilmoitti tulevansa kalvottamaan auton maanantaina klo.14.00. Eipä tullut ikinä, ei vastannut puhelimeen, itseasiassa löi luurin korvaan, eikä ilmoittanut muutenkaan, että ei tule. 4 autoa odotti iltapäivän tummennusta.. Kaipa sillä kaverilla on varaa..

      • tihik

        No koska sillä on varaa autolla ajaa ja kalvoa laittaa.. >> LuStIIIG


      • ---
        tihik kirjoitti:

        No koska sillä on varaa autolla ajaa ja kalvoa laittaa.. >> LuStIIIG

        loistavasti esiin kaivettu 6 vuotta vanha juttu.


    • codestar

      Itse kävin juuri laitattamassa kalvot Lustigilla. Jälki erinomainen! Todella tyytyväinen työnjälkeen. Aion ottaa varmasti heiltä uudelleenkin. Hintakaan ei aivan hirveä. Takuukin 5 vuotta.

    • hyvääjälkeä

      ite käytin venäjällä paljo halvempaa kuin suomessa, ja valittamista ei ollut

    • Lehtinen90

      Älkää missään tapauksessa viekö autojanne sinne! Kävin teettämässä kalvot heillä viime talvena ja kun soitin kertoakseni että väri ei ole musta vaan tummansininen,kuplia täysi,reunoista paisto päivä läpi jotka tää oli vielä korjannut tussilla! Äijä kehtaa vielä sanoo mulle puhelimessa et En kai mä halua hyvää jälkeä tehdä tollaseen paskaan kun auto ei meinannut käydä tyhjäkäyntiä. Paskan maku jäi ei enää ikinä tälle äpärälle asiaa.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Kuplia todella paljon ja kahteen kohtaan jääny roska alle. En voi suositella. Iso pettymys. Ja vielä kolmenkymmenen vuoden kokemuksella tollasta jälkeä......huh huh.


    • PeräkammarinPuavo

      Kaike halavan ja parraan tummenuksen saap kun vähäaikoo polttaa vaikka vanahaa kumiterrää auto sisällä mittää kalvoloita kannata käyttee ainakaa meillä pemarrissa käytetä eikä käytetty Ladassakaa eihä se usseesti lähtenä käyntiikää.

      • eitummenna

        Hyvä tekstiä Puavo.Saahan autoja tehtaan valmiilla tummennuksillakin..
        Amikset täällä ruikuttaa.


    • Anonyymi

      Olen käyttänyt auton lasien tummennuksessa Lustigilla vuodesta 2007 joka kerta ollut tyytyväinen tummennuksiiin. Homma toimii! 👍

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe