Kepparitalleja?

hepooooo

Voiko täällä keskustella keppihepoista? Ei löydy omaa palstaa... Mitä mieltä ootte keppareista? Itselläni on keppistalli täällä: http://groups.msn.com/nellinkeppihevostalli
Käykää kattoo ja raapustakaa viekkuun. ^^

80

7257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

      Mulla on kepparitalli mutta sillä ei ole sivuja :) Kepparit eivät ole lapsellisia, tiedän 17-vuotiaitakin joilla on keprutalli. Tallillani on 2 hevosta, vaikka toinen onkin kaverini.

    • Heidic(=

      Luulisin kyllä,että voi keskustella keppihevosista.Jos omaa palstaa ei löydy,onkohan mahdollista toivoa sitä joltakulta ylläpitäjältä?
      Itselläni on kaksi pienenkokoista keppihevosta.Toinen on vanhempi,päistärikkö shetlanninponi.on noin 100cm korkea päähän mitattuna.Toinen keppihevoseni on kimo suomenhevonen,120cm.

      • joo.....

        kyl ne keppihevoset vähä lapsellisii kyl on, mutta lapsetha niillä leikkiiki ! (: Jos nyt joku17-vuotias leikkii ni sit se on vaa lapsellinen. Itse olen 13-vuotias (kohta 14) ja naurattaa jos näen esim 6 luokkalaisen leikkivän keppihevosilla :D mutta tosin, jotkut ovat vaan niin lapsellisia/heppahulluja ,että pitää sellaisia leikkiä.....en ole mitään vastaan, tehkööt mitä tekee mutta mitä vanhemmaksi kasvaa sitä enemmän on muuta ajan vietettä esim,kaverit, joka päivä niitten kanssa kaupungis tai niillä ja sit just pojat alkaa olla kiinnostavanmpii ku jotku keppihevoset ja sit tulee poikaystävät ja niitten kaa ollakkii lähes koko aja ja koulu menee hankalammaks töitä alkaa tulla yms. Itse harrastan ratsastusta enkä pidä sitä mitenkään "nolona" tai näin, kuhan on muutakin elämää ku jotku hepat/ratsastus....


      • minä täällä

        LUULISIN!!! keppihevosia eikä myöskään hevosia mitata päästä ne mitataan säkästä siitä se säkä korkeus tulee!!!!(säkä on siinä missä on kepparin kaula)!!!!


      • sfghhjkjkll
        joo..... kirjoitti:

        kyl ne keppihevoset vähä lapsellisii kyl on, mutta lapsetha niillä leikkiiki ! (: Jos nyt joku17-vuotias leikkii ni sit se on vaa lapsellinen. Itse olen 13-vuotias (kohta 14) ja naurattaa jos näen esim 6 luokkalaisen leikkivän keppihevosilla :D mutta tosin, jotkut ovat vaan niin lapsellisia/heppahulluja ,että pitää sellaisia leikkiä.....en ole mitään vastaan, tehkööt mitä tekee mutta mitä vanhemmaksi kasvaa sitä enemmän on muuta ajan vietettä esim,kaverit, joka päivä niitten kanssa kaupungis tai niillä ja sit just pojat alkaa olla kiinnostavanmpii ku jotku keppihevoset ja sit tulee poikaystävät ja niitten kaa ollakkii lähes koko aja ja koulu menee hankalammaks töitä alkaa tulla yms. Itse harrastan ratsastusta enkä pidä sitä mitenkään "nolona" tai näin, kuhan on muutakin elämää ku jotku hepat/ratsastus....

        Jokaisella saa olla mielipiteensä;) mutta itse olen 12-v ja juuri tänään ratsastin 3 tuntia kepruilla ja en pidä sitä lapsellisena. On hauskaa keksiä omat luonteet ja pahat tavat. Joten älä jooko dissaa meitä:)


      • Keppihevosharrastaja
        joo..... kirjoitti:

        kyl ne keppihevoset vähä lapsellisii kyl on, mutta lapsetha niillä leikkiiki ! (: Jos nyt joku17-vuotias leikkii ni sit se on vaa lapsellinen. Itse olen 13-vuotias (kohta 14) ja naurattaa jos näen esim 6 luokkalaisen leikkivän keppihevosilla :D mutta tosin, jotkut ovat vaan niin lapsellisia/heppahulluja ,että pitää sellaisia leikkiä.....en ole mitään vastaan, tehkööt mitä tekee mutta mitä vanhemmaksi kasvaa sitä enemmän on muuta ajan vietettä esim,kaverit, joka päivä niitten kanssa kaupungis tai niillä ja sit just pojat alkaa olla kiinnostavanmpii ku jotku keppihevoset ja sit tulee poikaystävät ja niitten kaa ollakkii lähes koko aja ja koulu menee hankalammaks töitä alkaa tulla yms. Itse harrastan ratsastusta enkä pidä sitä mitenkään "nolona" tai näin, kuhan on muutakin elämää ku jotku hepat/ratsastus....

        Harrastan itsekkin ratsastusta ja keppareita, en tiedä miten voit sano nuin sillä harrastuksia molemmat yhtä hyvin joku voi kuvitella että ratsastus on noloa ajatus voi kuulostaa hullulta koska miksi olisi no samalta tuo kuulostaa keppihevos ratsastajan korvaan miksi ihmeessä kepparit on noloja...? Onko noloa harrastaa käsitöitä ja tehdä mitä haluaa? Onko noloa hyppiä esteitä ja kehittyä liikunnallisesti? Onko noloa kisata oppimillaan taidoilla? Asiaa voi miettiä myös toisen kannalta sen joka keppihevosia harrastaa. Itse olen 16 vuotias ja onnellisesti parisuhteessa koulu menee hyvin joten mikä este keppihevoset siinä ovat? Väitätäkö ettei teininä enää saa tehdä muuta kuin olla kaupungilla kavereiden kanssa?


      • iidulimmer

        keppareilla ratsastaminen kasvattaa kuntoa ja lisää mielikuvitusta. itse olen 13w ja harrastan keppihevosia. saa olla lapsi niin kauan kuin haluaa, eikä ole noloa "leikkiä" niillä! 🤘 mulla on neöjä kepparii, ja kepparitallin nimi pitäis keksii. auttaisko joku? :)


      • joo..... kirjoitti:

        kyl ne keppihevoset vähä lapsellisii kyl on, mutta lapsetha niillä leikkiiki ! (: Jos nyt joku17-vuotias leikkii ni sit se on vaa lapsellinen. Itse olen 13-vuotias (kohta 14) ja naurattaa jos näen esim 6 luokkalaisen leikkivän keppihevosilla :D mutta tosin, jotkut ovat vaan niin lapsellisia/heppahulluja ,että pitää sellaisia leikkiä.....en ole mitään vastaan, tehkööt mitä tekee mutta mitä vanhemmaksi kasvaa sitä enemmän on muuta ajan vietettä esim,kaverit, joka päivä niitten kanssa kaupungis tai niillä ja sit just pojat alkaa olla kiinnostavanmpii ku jotku keppihevoset ja sit tulee poikaystävät ja niitten kaa ollakkii lähes koko aja ja koulu menee hankalammaks töitä alkaa tulla yms. Itse harrastan ratsastusta enkä pidä sitä mitenkään "nolona" tai näin, kuhan on muutakin elämää ku jotku hepat/ratsastus....

        Ihmisillä on oikeus tehdä mitä haluaa, eikä muitten harrastuksia tartte dissaa. Ei ole noloa hyppiä esteitä ja tehdä käsitöitä. Eikä kepparit ole mikään leikki, vaan joillekin ihan oikea harrastus. Yhtä hyvin joku voisi tulla sanomaan sulle että ratsastaminen on noloa eikä se olisi susta kivaa. älä naura jos joku ihan sama minkä ikäinen hyppii esteitä pihalla hän vain ilmaisee itseään ja tekee mitä haluaa.


    • Sweeppis
    • jajajajajaja

      no ei ni kepparit ei ooo lapsellisii mut talli riippuu asytko oma koti talis vai kerros talos

    • Ronkku

      Mulla on kepparitalli ja sen oso on www.freewebs.com/notski

      Haluaisin itsekin käviöitä tänne. Lisäksi tein äskettäin keppiskeskustelublogin ja sen oso on
      www.kepparit.blogspot.com

      Käykää näissä!

      • keppari fani XD

        moi!
        olen uusi tällä sivulla mutta on hino!!! asiani oli että onko täällä keppareita jotka möisit koaka ostaisin mielelläni!!t:lili ja käykää mun sivula ni joka on www.freewebs.com/Zeen-ratsastustalli


      • Keprut
        keppari fani XD kirjoitti:

        moi!
        olen uusi tällä sivulla mutta on hino!!! asiani oli että onko täällä keppareita jotka möisit koaka ostaisin mielelläni!!t:lili ja käykää mun sivula ni joka on www.freewebs.com/Zeen-ratsastustalli

        Tietääkö miten voisi aloittaa tekemään vaikka leikkimökistä kepparitallin? Olen kiinnostunut niistä. Minulla on jo keppareita, mutta haluaisin tallin.


      • minä vain
        Keprut kirjoitti:

        Tietääkö miten voisi aloittaa tekemään vaikka leikkimökistä kepparitallin? Olen kiinnostunut niistä. Minulla on jo keppareita, mutta haluaisin tallin.

        No jos sulla on kerran leikkimökki niin voin laittaa sinne telineen ja naulakoita ja voit jakaa sen puoliks et toinen on se mis on kepparit ja toiene se mis on tavallaan "toimisto" nii siitä se lähtee!!! ;)


      • Ponihullu123
        Keprut kirjoitti:

        Tietääkö miten voisi aloittaa tekemään vaikka leikkimökistä kepparitallin? Olen kiinnostunut niistä. Minulla on jo keppareita, mutta haluaisin tallin.

        No itelläni on tallissa talli. Ensin tarvitset harjan jos siis talli/leikkimökki on Likainen. Harjaa leikkimökki/talli ota sitten vaikka tikapuut. Ja ala sisustamaan😉 tikapuita teet karsinan😗😉😉


    • heppahullu98

      MULLA ON KEPPARITALLI.SILLÄ EI OLE SIVUJA MUT MULLA ON 5 HEPOA.NIMET OLI VIILI,KARPALO,PIRRE,DIMMA(LAINATTU TUUVAN
      TALLISTA)JA SHEBA(KANS LAINATTU)SIINÄ NE OLI.VOIN EHKÄ PANNA KUVIA NIISTÄ.

      • feisuhullu

        mulla on kepparitalli voit ilmoittaa jos olet kiinnostunut. tallillani on 7.kepparia
        1. friisiläinen 1. arabialainen täysiverinen(yksäri)

        1. connemara 1. vuonis 1. tinker(yksäri) 1. arabi(varsa).

        jos olet kiinnostunut voit vastata viestiini niin laitan sinulle enemmän tietoja sähkärillä!

        talli on alle 9 vuotiaille. Talli on Naantalissa.


        T:Naantalin keppari talli lumipallo!:D


    • jempuli12

      joo meilläki on kepparitalli mut sillä ei oo netti sivuja kepparitallin nimi on korven talli.

    • jempuli12

      meidän kepparien nimet on lumi prinssi,pink brinses,rymy windy,jorm,huru,tähti,(ja vielä lisähevonen lurjus ja
      vuokraponi laimps pruun.no kepparitalli siaitsee suonenjoen lähellä tavallaan jäppilässä

    • Bettty

      Minulla on kolme kepparia. Niillä ei tällä hetkellä ole sivuja. Minun siskollanikin on kaksi kepparia, ja hän on 12-vuotias. Keppihevoset eivät ole lapsellisia! Jonkun mielestä saattaa olla, jonkun ei. Kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen. ;) Ei siis mitenkään että tulisin vain valittamaan...

      • Ninna.

        Mulla ja pun pikkusiskolla on myös talli, jossa asuu nyt 8 keprua, joista 3 on poneja. Siskollani on 4 kepruu ja mulla 4. Tallissa on tosipaljon tilaa, on naulakot, ja rojukaappi ja n. 20 karsinaa. Tarhauksia on 2. Laitumia on 1. (kesällä tulee toinen.) sekä talvisin 3 kenttää, kesällä 2. Ja tosi hienot maastot, ja hyvät estetarpeet (estevarasto on erikseen)


      • MurunenMaailmasta
        Ninna. kirjoitti:

        Mulla ja pun pikkusiskolla on myös talli, jossa asuu nyt 8 keprua, joista 3 on poneja. Siskollani on 4 kepruu ja mulla 4. Tallissa on tosipaljon tilaa, on naulakot, ja rojukaappi ja n. 20 karsinaa. Tarhauksia on 2. Laitumia on 1. (kesällä tulee toinen.) sekä talvisin 3 kenttää, kesällä 2. Ja tosi hienot maastot, ja hyvät estetarpeet (estevarasto on erikseen)

        Oliskohan mahkui tietää misä talli sijaitsee?? :D
        Itellä ei oo viel omia keppareita, mutta tulossa on.
        Täsä on kaavaillut tekevänsä, mut sijoitus on ongelma ku asutaan kaupungissa (omakotitalossa mut vuokralla)
        ja ei oo mitään paikkaa mihin laittaa.
        Täytyy kai laittaa asumaan vaate kaappiin ;D


    • keppisteliät

      Olemme kaksi 13v tyttöä, jotka omistavat kepparitalli Kultahiekan. Käy sivuillamme: WWW.kultahiekka.suntuubi.com
      Tarvitsemme myös kipeästi kepparillemme vuokraajaa...
      Omassa tallissa tai muussa tallissa Riihimäen lähellä...

    • khtTallin ylläpitäjä

      Ei mun mielestä keprut ei oo lapsellisii!Ne kektkä sanoo on itse epä lapsellsii,kun ei mielikuvistusta osaa käyttää!Tossa on tallini osoite jos joku haluu käydä=)

      www.lelutalliwinter.suntuubi.com

      • kht tallin ylppi

        Toi kht winter on lahden lähettyvillä!


      • kht korventalli
        kht tallin ylppi kirjoitti:

        Toi kht winter on lahden lähettyvillä!

        meillä on sellanen talli ku kht korven talli .
        siellä on noin 15 hevosta /ponia .
        meijän talli siaitsee ruuhilammella 1690
        posti numero :77570jäppilä
        suomi
        jos kiinostaa niin voio varata tunnin tai osallistuu kisoihin tai tula parin päivän leirille :D


      • kht korventalli

        niin... ei kepparit oo lapsellisii !


      • Kht Velvethoofs
        kht korventalli kirjoitti:

        niin... ei kepparit oo lapsellisii !

        Ei kepparit oo lapsellisii. Mullakin on 11 keppihevosta. Mulla on oikee talli ja niitten sivut on http://www.velvethoofs.suntuubi.com käykää kirjottamassa viekkuun samalla kun käytte.


      • minä vain
        kht korventalli kirjoitti:

        meillä on sellanen talli ku kht korven talli .
        siellä on noin 15 hevosta /ponia .
        meijän talli siaitsee ruuhilammella 1690
        posti numero :77570jäppilä
        suomi
        jos kiinostaa niin voio varata tunnin tai osallistuu kisoihin tai tula parin päivän leirille :D

        Voin sanoo et ei kantsi kirjottaa mitä tollasta joku voi luulla sua BEDARIKS ja ilmottaa susta!!!


    • Keppisfani

      Moikka!

      Mä ja mun sisko ollaa tehty keppistalli. Ne ei ole ollenkaan lapsellisia. Mun mielestä keppikset parantaa mielikuvitusta. Itseasiassa nykyinen tallini, on kolmas tallini. Muut tallini ovat lopettaneet. Mul ja mun siskol on yhteensä 5 kepparii. Lisää on tulossa, pian. Tallillani käy vain tuttuja kavereita. Luulen, että otamme tallille joskus myös muita, mutta haluaisin tutustua ensin heihin sähköpostilla. En nyt valitettavasti kerro tallini osoitetta, sillä emme halua haukkuja, koska talli on vielä aika uusi. Sen voin kertoa, että talli sijaitsee aika eteläsuomessa, mutta kuitenkin itäsuomessa.

    • :-Keprufani-:

      Hei!

      Minulla on keppareista pitäjille hyviä faktoja. Mutta jos inhoat keppareita tai haluat muuten vain pilkata keppareita, nämä faktat eivät liity sinuun! Jotkin faktat saattavat olla vähän hassuja ja ne ovatkin yleensä mielipiteitä.

      Faktat: (Eivät tule "paremmuusjärjestyksessä".)
      1. Kepparit ovat ylisöpöjä!
      2. Kehittävät huolenpitoa.(Joo, hassu sana. En muista oikeeta sanaa.)
      3. Tavallisen ratsastuksen lisäksi, keppareilla voi koittaa vähän erikoisempiakin lajeja.
      4. Keppareilla on kaikki askellajit.
      5. Vaikka tämä fakta hassulta kuulostaakin, se on totta: Keppareille kannattaa antaa (ja pitää antaa) ruokaa.
      6. Keppareille saa tehtyä hännän.
      7. Keppareille saa kaikenlaisia varusteita.(esim. suitset, riimu.)
      8. Kepparinvarusteita ja keppareita jotkin myyvät (oikealla)rahalla.
      9. Jos keppihevonen, on ihmiselle "hevonen" mikä ihminen on keppihevoselle? Ihminen, eli hoitaja, omistaja yms.
      10. Älä kiusaa tai tee mitään muutakaan, mitä kunnon hoitaja, omistaja yms. ei tekisi oikeallekkaan hevoselle!(Tärkeä fakta. Jos tätä ei noudata, keppari voi kuolla eli esim. rikkoutua.)

      SIINÄ OLI 10 OIKEAA (JA HYVÄÄ) FAKTAA! 10:NES FAKTA KUULOSTI EHKÄ VÄHÄN OHJEELTA/SÄÄNNÖLTÄ, MUTTA FAKTAHAN SEKIN ON!

      T: :-Keprufani-:
      Ps. Kepparit ovat parhaita!♥

      • Keppareita 5 vuotta

        Viesti poistui, joten laitan uuden,

        Olen keppihevosia jo viisi vuotta harrastanut, enkä ole vuosiin ruokaa antanut. Laitumelle vien kyllä ja joskus maastolenkillä saatan syöttää. Keppihevosilla on kyllä silputtua heinää kaapissa, mutten ole vielä suunnitellut miten niitä voisi syöttää. Enkä tiedä jaksanko edes. En kohtele keppareita oikeina hevosina, vaan harrastusvälineitä, enkä välitä jos hepalle jää suitset päähän tai jää johonkin olohuoneen sohvalle yms. Itse myyn keppihevosiani ahkerasti, tosin ostajia on aika vähän.


    • kepparigirl

      Heips! Ei se oo lapsellista jos on 17 ja harrastaa keppareita. Ja sitten vaikka itelläni onkin poikaystävä niin harrastan silti keppareita koska, ne on niin söpöjä ja hauskoja. Kuntokin nousee kun juokset pihalla. Ja noi 10 faktaa on ihan oikeesti tosi juttuja hieno juttu että joku kirjotti ne tänne = ) ja useilla foorumeilla joissa jutellaan keppareista joku on menny kirjottaa et ihan noloo hommaasiis en mä vaan kehtais naurattaa tollanen homma! niin mulle herää yks kysymys: MITEN NÄMÄ DISSAAJAT PÄÄTYVÄT KEPPARI SIVUILLE JOS PITÄVÄT NIITÄ NOLOINA? Ja anteeksi kun käytän niin paljon JA-sanaa! = D

      ps. minkä ikäisiä te muut keppari harrastajat olette? itse olen 14 ja (siinä se taas tuli) jos jossain foorumeilla lukee et "kyllä mä keppistelen vaikka oon jo vähän vanha siihen olen 10 vuotias" eihän se ole edes vanha keppistelemään! jokaisella keppiksiä rakastavalla on oikeus keppistellä olipa hän miten vanha tahansa! OTTAKAA KANTAA!

    • Keppiheppafani

      Olen kirjoittanyt tällä palstalla nimimerkeillä: :-Keprufani-: ja Keppisfani ja nyt kirjoitan taas. Eli: Minulla on taas se kepparitalli, vähän parempi sivujen ulkoasu on nyt, kuin viimeksi. Mutta olen päättänyt, etten halua mainostaa sitä täällä, anteeks.

    • -taijA-

      Hellou !
      Tervetuloa tsekkaamaan Kepparitalli Big Applen sivut !
      Tallilla asustaa yhteensä 7 kepparia joista yksi tehty vanerista eli on ns. puupää. Tallimme on estepainoitteinen, mutta meillä koulutetaan myös kouluratsastuksessa ja ravissa. Käyppäs kommentoimassa kuvia ja kirjoittamassa viekkuun ! Jos kenties asut Lappeenrannan/Mäntyharjun(Mikkelin) seudulla kannattaa käydä tutustumassa ! eli klikkaappas tänne: www.kepparihullu98.suntuubi.com

      Terveisin
      -taijA- ja keprut

    • kht Huvikumpu

      Täällä myydään keppareita: myyntikepsut.suntuubi.com

      ja täällä on keppissivut, myös leiri on tulossa: tallihuvikumpu.suntuubi.com

    • keppisteliäoo

      Niin no minustakaan ei ole yhtään lapsellista kepparit. Tultiin ennen kouluunkin keppareilla (ooon kutos luokalla eli 12 w ;/ ) mut sit ope alko valittaa et ne on vaarallisia. Itseäni ja kavereitani on "kiusattu" tuosta keppistelystä, mutta ei se menoa haitannut. Tosi kiva kun kaikki vaan nauro, mut ollaan saatu ykkösluokkalaisii innostumaan keppareista ;)

    • MINÄ :)

      Moi, mulla ittelläni on oma kepparitalli :) Ja en keksi sille hyvää nimee ;/ Auttaisitteko vähän, sillä "Villivarsa" On jo käytössä :(

    • Pihlis

      http://kht-pihlajapolku.blogspot.fi/

      Tossa on mun Keppari tallin blogi, joka toimii myös tallin kotisivuna.

      Toimin myös keppis lääkärinä ;) Jos joku joskus tarvitsee apua!

      Kun kepparisi sairastaa, katso sivuiltani ohjeet sairauden parantamiseen, jos et ole ihan varma, kommentoi UUSINTA tekstiäni, niin autan mielelläni sinua ilmaiseksi :) Pidän myös kavereiden kanssa keppari tunteja ja kisoja, eikä se ole yhtään noloa!

    • Kht mustikkapolku

      Minulla on kepparitalli nimeltä Kht mustikkapolku. =) Siellä on noin 9 kepparia. En kuitenkaan ole aivan varma, eli saattaa olla enemmänkin. Harrastan keppareita eikä se ole mitenkään noloa! ;) Kepparitallillani ei ole nettisivuja. =)

    • Flamdow

      Täällä on minun kepsutalli: http://www.khtflamdow.suntuubi.com

      Itse olen 13-vuotias ja ridailen keppareilla. Toki vähän taukojakin on ollut,koska nilkat siinä menee,mutta kunto kyllä nousee!

      Keppihevoset eivät minusta ole lapsellisi tai noloja!

    • arkakeppari

      Heissan!!!! Täällä yksi ihminen sanoi että häntä naurrattaisi jos joku 6luokkailainen leikkiikeppihevosilla.
      No olen itse 5luokalla ja leikin keppihevosilla.
      Meidän kouluun saa tuoda keppihevosia.
      Monet lapset tuovat niitä päivittäin ( päivässä keppareita tulee kouluun yleensä12kp.)
      6 luokkailaiset tuovat niitä kanssa monia erinlaisia.
      Ja tietenkin minäkin :Dhttp://khtharmoniantalli.123kotisivu.fi/
      Minun blogini on tämä

      • Keppareita 5 vuotta

        MITÄH? Mä oon kuutosella ja jo usean vuoden keppareita kouluun raahannut. Ennen en saanut haukkuja, nykyään mua kiusataan jatkuvasti. Piilottelen aika paljon näillä, mutta aina ei ehdi hevosta pusikkoon heittämään kun joku samasta koulusta tulee.


    • ::)

      Mun mielestä kepparit ei oo lapsellisii, mutta enn kyl kehtais ratsastaa kepparilla kouluu :D. Ittellä on 5-6 kepparii ja 4 on käsintehtyjä kangaskeppareita. Meidän talli on Vaasassa. Talli kunnostetaan ens kesänä, uudet sivut tulee nettii yms.

      • keppari love

        Moi. ::) Innostuin kun sanoit et sun talli on Vaasassa. Voisitko kertoo missä päin Vaasaa, voisin tulla kattoo sun tallii, siis jos sulla on toimintaa sun tallilla vai onko se semmonen et vaa sä ja sun kaverit käytte siinä? Mä asun asevelikyläs asutko lähellä? Mitkä sun sivut on nimeltää?


    • Keppari-tyttö

      Kepparit ei ole minusta noloja! Haluaisin ite kepparin, mutta en ole vielä saanut. Mietin, että kannattaisiko tehdä ite vai ostaa kaupasta. Molemmat kyllä ovat hienoja yhtä hienoja. Ehkä sen takiakaan mulla ei ole kepparia, kun oon kuiteski jo viitos luokalla ja oon 12 vuotias. Ei mulla oo mitään kamuu, jonka kaa niitä hoitais. Asun kerrostalossa, niin en voisi mennä edes pihalle niitten kaa ilman haukkumisia...
      Oiskin kiva saada saman ikäinen kamu, joka asuis lähellä minua ja joka hoitais mun kaa keppareita, eikä tarvis yksin kuunnella muitten haukkuja. Mitä mieltä olette tästä asiasta?

    • Kuiske TuulenKuiskee

      Kepparit on kivoi! En ymmärrä miks jotkut tyypit jankuttaa että kepparit on surkeit hevosen korvikkeit. ei minusta ainkaan (= Itelläni on noin 11 kepruu ja kepparoin vaikka käyn ratsastaaskin(= Sivuni osoite on muuten http://webbisivu.com/Keppihevostalli-TuulenKuiske

    • vilmainari

      Mä täytän kohta kolmetoista ja mun äiti ei tykkää kun mä leikin keppareilla. Mitä mä oikeen tekisin? Auttakaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • KeppisKepru

      vilmainari// Jatkat vaan leikkimistä. Ei sun äiti voi päättää, että leikiksä, vai etkö, Ja kaikillahan on oma harrastus ja omat leikit. Miks sun äiti ei haluis, että sä leikit keppareilla?

    • Keppari hoitaja

      Moi♥ onko ideoita minkä laisen tallin voin tehdä? Mulla itellä on 5-6 kepparii enkä oikee osaa tehä tallii

    • Nepsutin

      Mullakin on keppistalli, Kht Käpälämäki. Tällä hetkellä siellä majailee 16 kepsua, joista kaksi on myynnissä (jos haluaisit kenties nähdä kuvia myytävistä kepsuista, laita s-postia mulle osoitteeseen [email protected]) Käpälämäell on omat sivut, osoitteessa khtkapalamaki.w2.fi, käy kurkkaamassa!

    • Kepparilove12

      Itellä on 153 cm korkea hallakko vuonohevos ori Jumping For Joy eli Jumper :) (siis keppari xD) ja sit 2 muuta toinen on n. 120 cm korkea shettis ruuna Pyrette ja suokkitamma Rita joka on n. 140 cm korkea :)

    • Kepparilove12

      Ja sit on viel 2-3 muuta kepparia :D Nyt tuli sivut talille ;)

    • jgjdj
    • Ruuppu

      Täällä on meidän oma tallimme:

      www.kukkaiskht.blogspot.fi

      Meillä on 9 heppaa! Eikä meistä ole yhtään lapsellista leikkii keppareilla

    • Talli kisu

      heppahullu98//Mulla on saman nimisii keppareita mutta ei se haittaa ja kyllä voi jutella vrt sivulla keppareista

    • Kismet

      Kepparitallillani ei ole sivuja, mutta talli pyörii silti ja pitää tunteja tutuille. Hevoset ovat uniikkia käsityötä. Talli kasvattaa kaikenlaisia rotuja. Hevoset ovat kauniita ja kilttejä. Useimmat hepat ovat Suomenhevosia ja Arabianhevosia. Kankaana toimii huopa, fleece ja muut karvakankaat vähä karvaisista vähän karvaisempiinkin. Tallia pyörittää minä. Talli sijaitsee kauniissa mökki ympäristössä sekä joskus jopa huoneeni nurkassa. Kotini vieressä en viitsi ratsastaa koska pojat pilkkaavat. Sen takia ratsastan vain mökillä ellei ole erityistapaus. Tässä osa hepoista:

      Katajan Niiskuneiti
      Kata
      Tamma
      Rautias
      Suomenhevonen

      Katajan Riina
      Riki
      Tamma
      Rautias, tähti
      Suomenhevonen

      Moon Ghost
      Rambo
      Ori
      Ruunikko, piirto
      Arabianhevonen

      Jujun Vauhti
      Jamppu
      Tamma
      Kimo
      Arabianhevonen

    • Khtsunset

      Hei! Mulla on keppariblogii:D Tallini oli pienellä tauolla koska ei ollut aikaa. Meillä on 10kepparia. Talli siatsee Lahdessa. Pidän aina lomalla ilmaisia ratsastustunteja. Silloin saa tuoda oman kepsun, tai lainata meiltä. Meillä on hyvät maastot ja kentät. nurmikenttä ei ole käytössä, ainoastaan loppukävelytyksissä. Siellä on nyt paljon kuoppia, eikä iskä vielä ole täyttänyt niitä.
      khtsunset.blogpot.com

    • Nepsutin =)

      Keppihevoset eivät todellakaan ole lapsellisia! Niiltä, joiden mielestä keppihevoset ovat lapiselisia tai noloja, puuttuu mielikuvitus KOKONAAN. Itse olen 13, kohta 14 vuotias ja itselläni on kokonainen tallillinen niitä. Ja monella minua vanhemmallakin ystävällä niitä on. 17 vuotias ystäväni on tosi aktiivinen harrastaja, ja liikuttelee kaikki hevoset päivittäin/lähes päivittäin. Että niin...

      khtkapalamaki.w2.fi

    • janna2

      kepparit on söpöjä

    • anksu2

      Keksikää joku mun kepparitallille hyvä nimi. Oon miettiny pääni puhki, mut mitään ei tuu mieleen :(

    • hkhjhh

      Mun kepparitallin nimi on kht pukkilaukka ja siellä on kohta 20 hepoa polle kapu riia hugo vivian dimu suvi olli eppu (manu ylläpidossa meillä) kingi välkky pinkki tappi viuhti ässä domino suklaa. niitä on vielä lisää mutta en muista niiden nimiä

    • Pegasosvarsa

      Mul on keppari talli,ja sen kahdeksan asukkia ovat:
      Fantashy Sunshine"Fanta" rodultaan Haflinger
      Fly As Dove"Nipsu" rodultaan risteytys
      Meadof Flower"Kukka" rodultaan appaloosa
      Only Storm"Salama" rodultaan mustangi
      Sweet"Minni" rodultaan lipizza
      Sea Storm"Stella" rodultaan tinker
      Profiteers"Samson"rodultaan pinto
      Brown Hurricane"Rusko" rodultaan clyde

      Lisää saa kysyä.

    • khtFella
    • ponijahevoshullu

      anksu2 käviskö pollenpotku

    • hamsu1

      mulla on keppihevosia 4 niillä on talli pihalla .

    • Laskuvirhe

      Hei!
      Minullakin on kepparitalli (KHT mystical bercano), jolla ei ole nettisivuja. Olisikohan kellään hyviä ilmaisia ehdotuksia millä tehdä kotisivut? Siis ILMAISIA. Olisin tosi kiitollinen vastauksesta.

    • tikkupelle22

      Täytyy kyllä olla todella tylsää 17 vuotiaalla jos leikkii päivittäin jollain pehmolelulla joka on väännetty jonkun pitkän kepin päähän. Joku ala-asteikäiselke ihan ok, että leikkii, mutta 17v. Ihan oikeesti.

      Ymmärrän täysin sitä äitiä, joka tämän keskustelun mukaan ei tykkää, että hänen lspsensa leikkii näiden tikkulelujen kanssa.

      Jos haluaa liikkua, miksi se täytyy tehdä mahdollisimman typerällä tavalla?

      En ole ikinä ymmärtänyt tätä keppihevospelleilyä enkä tule sitä ymmärtämään.

      Että näin.

    • Khtamor

      Mä tiiän yhen 19vuotiaan joka harrastaa ja ei oo lapsellista,eikä leikitä niil vaan harrastetaan:)Mulla on kepparitalli jonka nimi on khtamor jos keksitte paremman nimen nii laittakaa tänne:)oon perustamassa tallilleni blogin:))

    • GloomFruit

      pakko itsekin kommentoida :) Itse olen jo melkeen 30 ja harrastan keppareita. Enkä näe siinä mitään noloa näinkään aikuisena. Tällä hetkellä ohjaan kepparikerhoa Tuusulan 4H:lle ja osallistujia on ollut Helsingistä asti. Kisojakin olen ollut järjestämässä. Mie nautin keppareiden suunnittelemisesta ja ompelemisesta! Tällä hetkellä olisi muutama poni myynnissäkin, mutten ole löytänyt oikein mitään kepparisivustoa missä niitä markkinoisin.

    • keppari

      Olisiko naantalista mulle keppari harrastaja kamua oon vähä yksinäinen ku kukaa ei haluu olla munkaa kepsuil?😐😉

    • 3924

      Keppareissa ei ole mitään lapsellista.mm.@kuunvarjo,@windnahorses,@khtrara,@iisantalli,@khtcredey,@khtaranya@khtvermillon,@mestenaofficial ovat kaikki aikuisia.Mariam myös SM tason valmentaja.Keppihevosille on sm kisoja,talleja,valmennuksia,tunteja,leirejä,ja kaikkea mitä voi tehdä oikeilla hevosilla.Lapsellisia ovat ne,jotka sanovat kepoihevosharrastajia lapsellisiksi.13 vuotias on lapsi.-39 vuotias harrastaja

    • Kepparit eivät ole leikkiä! Eivätkä lapsellisia! Ratsastin eilen neljä tuntia putkeen keppareilla!!

    • Anonyymi

      Mä tein mun kaverin kanssa kepparitallin ja mulla on oma keppari sen nimi on star

    • Anonyymi

      Moikka....... Minä haluaisin keppari tallin mutta minulla ei ole leikkimökkiä mutta kuisti on mihin on keppareille jo karsinnat. Onko siellä joku ketä voisi antaa vinkkejä miten sisustaa sitä tallin näköiseksi. Huom..ei voi laittaa nauloja seinään.

      • Anonyymi

        Itse nuorempana kävin joko Hankkija tai Prisma myymälöissä hakemassa kaikkea kaikkea mitä talleissa käytetään. Ruuvi/Naula tilanteet voidaan nykyään joko voimakkaalla liimalla tai magneeteilla. Ja pitää muistaa että kuisti on sopiva siihenkin että heppoja voi pitää ulkonakin, eli sateen suoja. Ei ole kiva jos keppihevonen homehtuu.


    • Anonyymi

      Moi en tiiä millo tää komentti on laitettu asun ite kerros talos ja saan kepparin en tiiä sille hyv tallia

    • Anonyymi

      Jos asuu kerrostalossa kepparitallin voi tehdä vaate"komeroon" tai johonkin nurkkaan !
      Mulla on kepparit varastossa tallissa

    • Anonyymi

      Miten sille kepparitallille voi tehä googleen

    • Anonyymi

      Jos haluutte aloittaa harrastamaan keppareita laittakaa yksityis viestiä instacramissa @kepparitalli3 ja seuratkaa meitä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe