Onpa tylsää

Yksinäinen

Tosiaankin....onhan se tietysti kivaa kun huomenna on äitienpäivä, mut sen takia täytyy juuri olla tänään kotona, vaik vapaa viikonloppu lapsista...Onko muilla jotain tällaista ongelmaa???

9

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koska

      Olen itsekkin yksinäinen.

      • minä ja tietokone

        Miksi? Onko sama syy....


      • Tuli
        minä ja tietokone kirjoitti:

        Miksi? Onko sama syy....

        Joitakin aikoja sitten seurustelusta loppu.
        Eikä ole muuta tekemistä juuri nyt.


    • ei saa selvää...

      Oletko mies? Lapset ovat äidillään mutta sun täytyy olla himassa jostain syytsä, oletko menossa omaa äitiäs tapaamaan?

      Oletko yh-äiti, jolla on vapaa lauantai mutta exäs palauttaaki lapset jo huomenna koska on äitienpäivä ihan niinku sulla ei olis kaikki vuoden päivät äitienpäiviä?!

      No, ite oon tyytyväinen kun pääsin viikon reissulta ajoissa kotiin (perjantaina) ja SAAN olla kotona lasten kanssa koska maanantaina joudun taas lähtemään työreissuun ja palaan vasta 25.5.
      Nyt skidit nukkuu ja ite käyn läpi näitäki viestejä, samoin kaikkia keskustelupalstoja ja meilejäni. Nautin viinilasillistani ja menen kohta nukkumaan. Rentoutuneena, kotioloista nautien :)

      • totta, mutta

        missä vaimo on?


      • Vappu

        Hyvää äitienpäivää vaan ja nauttikaa lapsista.itse olen äiti ja omaki on olemassa ssamoin isoäiti. Itse olen usein töissä äitienpäivänä ja usein on haikee olo, kyllä se mies jotenki yrittää muistaa ja lapsetkin.


    • samassa tilanteessa oleva

      Ymmärsin viestisi, vaikka joillakin tuntui olevan vaikeuksia tajuta.. Olen ihan samassa tilanteessa. Nää perinteiset juhlapyhät on kaikkein pahimpia. Jos sattuu itsellä oleen vapaa viikonloppu, ei välttämättä edes viitsi lähteä mihinkään, kun joka paikka vilisee pareja. Nää on kait näitä yksinäisten vitsauksia.
      Sekin vaatii joskus rohkeutta, että tohtii astua ovesta ulos ihmisten ilmoille, varsinkin yksin. En mielellään lähde edes baariin ilman kaveria. Niitä baari-iltoja tuleekin sitten tosi harvoin, kun kaikki ystäväni tekevät vuorotyötä.
      Mutta kesä tekee tuloaan ja toivon mukaan jossain vastaan kävelee ihminen, joka vie jalat altani... Toivossa on hyvä elää!!!
      Hyvää äitienpäivää kaikille äideille!!!

    • umpi-impilampi

      On tosi tylsää... meil yks lapsi joka vie kaiken huomion. Virikettä on virikkeen päällekin, mutta ei tunnu riittävän. Ollaan molemmat vuorotyössä ja aika usein väsyneitä. vapaapäivät eri aikaan ja mummot tai kummit ei hoida, paitsi yks kummi n. kerran kuussa päivällä. Siis omaa tai aikuista yhdessäoloaikaa ei juurikaan ole. Koen itseni huonoksi äidiksi kun en jaksa olla onnea ja auvoa, vaan turhaudun villin lapsen kanssa joka tosi ripustautuva huomiosta. Jos kaksi aikuista jutskaa, hän häiriköi kuin apina, mustasukkainen. Kiellot jne. menee kuuroille korville. Sit koita siinä hoitaa kotityöt ja muut ihmissuhteet kun ei oo hetken rauhaa. Työ sosiaalista, oltava pirteä ja iloinen, tuntuu et sais olla itse ikiliikkuja mutta voimavarat koetuksella. Jos haluat ajatella omaa sisintä hetken, otettava se aika yöllä. ja sepä vasta voimaannuttavaa. Mut ei mahda mitään, näin se vaan toisilla menee.

    • Tiernapatsaalla.tavataan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4513
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4484
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4096
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3017
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2621
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2173
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2125
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2089
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1725
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1472
    Aihe