vegaani huippu-urheilijoita?

Zpotato

Heips!

Tunnettuja vegaani näyttelijöitä ja laulajia on paljon, mutta entäpä huipulle kohonneita urheilijoita?

Keiden huippu-urheilijoiden tiedetään varmuudella olevan vegaaneja. Olisin kiinnostunut tästä aiheesta.

14

3663

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Carl Lewis
      • Paavo

        Oliko Paavo Nurmi muka vegaani?


      • urpå
        Paavo kirjoitti:

        Oliko Paavo Nurmi muka vegaani?

        Eikös tuolla ole listattu kaikenlaisia vegetaristeja, ei pelkästään vegaaneja..?

        Sivusto väitti, että Ozzy Osbourne on vege. The Osbournes ohjelmassa se söi kanaa. Onkohan hän sitten joku semivegetaristi (Ei syö punaista lihaa)?


      • urpå
        urpå kirjoitti:

        Eikös tuolla ole listattu kaikenlaisia vegetaristeja, ei pelkästään vegaaneja..?

        Sivusto väitti, että Ozzy Osbourne on vege. The Osbournes ohjelmassa se söi kanaa. Onkohan hän sitten joku semivegetaristi (Ei syö punaista lihaa)?

        Ja onhan lepakotkin tehty lihasta ;D


    • R.T

      Tarkalleen erittelemättä ruokavalioiden sisältöjä,ainakin lähihistoriassa kuuluisin tapaus on punaviini-kasvisruokavaliollaan pitkän uran pelannut Igor Larionov,jokajatkoi huipulla(NHL) ihan kiitettävään 42 vuoden ikään.

      Ja suomalaisittain mielenkiintoinen tapaus muistaakseni oli PaavoNurmen jonkinlainen kasvispainotteinen(tiedä sittenoliko absoluuttinen)syömistottumus.

    • enenpi tuollaisia

      hormoonin syöjiä, vaikka Cl väittää olevansa kasvissyöjä, hän kuitenkin voittonsa sai anabolisilla, liekö lasketaan kasviksiksi?
      Pitkän matkan kestävyyslajeissa löytyy urheilijoita jotka ovat osa-aika vegejä, kilpailukaudella siirtyvät vilja/kasvisravinnolle. Peruskuntokaudella hakevat protskua sitten tukevammista appeista.

      • Anonyymi

        Tämäkin on niin hieno logiikka. Ensin kysytään onko kukaan kasvissyöjä noussut huipulle. Sitten kun huomataan että on niin päätellään että he ovat ainoita jotka huippu-urheilussa douppaavat :D


    • moulinexjaisobanaani

      Mulla on mies kotona. Itse olen ammattiurheilijanainen. Meillä on kaksi lasta ja kolme koiraa. Olen kotona parina päivänä viikossa. Silloin tarvitsen paljon PALAUTUMISAIKAA ELI LEPOA JA LIHASHUOLTOA. NUKUN PALJON JA HIEROJA KÄY NOINA PÄIVIN KOTONAMME. Mies tekee ruoat, siivoaa, tiskaa, käy kaupassa, pesee auton, pesee ikkunat. Mies vie lapset päiväkotiin ja hakee lapset päiväkodista. Pari kertaa vuodessa mies pesee ikkunat tai hankkii pesijän ja maksaa siivouksesa, ellei itse siivoa. Kerran vuodessa ehdin lähteä perheen kanssa yhdessä tai mielellään miehen kanssa kahdestaan ulkomaanmatkalle. Mies käy töissä. Hänen rahoillaan on kiva mennä lomalle, sitten, kun se minun ohjelmaani sopii. Ilmoitan hänelle, milloin minulle sopii.

      Ei minulla ainakaan ole mitään urheilua eikä urheilevaista elämää vastaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jammu-setä, Hitler jne. kyllä noita löytyy kun kooglettaa

    • Anonyymi

      Pitääkö olla ympäristön mielestä huippu?? Miksi pitäisi? Eihän jokainen voi olla kaikkein paras ihan kaikessa. Vai onko kilpailu kaiken ydin? Eihän siinä ole mitään järkeä. Olisko sittenkin kiva elää vaan omaa elämää sopusoinnussa itsensä ja maailman kanssa ilman taistelua ja ihan vaan omana itsenään? Sairaita paineita ihmispoloille syötetään. Aloittaja tuskin kunnioitti itseäån v.2006, tuskin nytkään. Ei kannata ottaa vakavasti moniongelmaisia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      patrik baboumian

      • Anonyymi

        Vladimir Putin, Kim jong-un, Stalin, Hitler, Sipilän kaappihomo, Veikko Vennamo. huumepoliisi Äärniö vai mikä se oli...... onhan noita kasviksilla päänsä sekoittaneita paskiaisia vaikka kuinka paljon!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe