Mikä on kuusisakaraisen tähden alkuperä?

heksagrammin) alkuperä ja h...

Mikä on kuusisakaraisen tähden alkuperä?


http://www.cephas-library.com/israel_origin_of_six_pointed_star.html
Kuusisakarainen tähti: kuusisakaraisen tähden (heksagrammin) alkuperä ja historia ja sen mysteerinen kytkentä ihmiskuntaan Egyptin suuruuden ajoista alkaen on kiinnostava. Kuusisakaraista tähteä on käytetty kauan taikuudessa, okkultismissa, noituudessa ja astrologiassa ja se on löydetty niin monien okkultististen rikosten yhteydessä, että Kalifornian poliisi on asettanut ohjeen kaikille kouluille varoittaen lapsia olemaan varovaisia tämän symbolin suhteen. Joitakin vuisia sitten raportoitiin Toronto Sun -lehdessä, että erästä kirkkoa ja sen hautausmaata oli vandalisoitu ja "tähtiä" oli maalattu joka puolelle. Lehti ei kertonut minkälaisista tähdistä oli kysymys, koska he eivät halunneet että ihmiset luulisivat juutalaisten olleen syyllisiä. Juutalaiset eivät olleetkaan syyllisiä vandaalitekoon. Mutta kuten tavallista heitä olisi voitu syyttää. Miksi? Koska valitettavasti juutalaiset ovat usein käyttäneet asioita ja toimenpiteitä, jotka ovat kirjoitusten ja Raamatun vastakohtia eri yhteyksissä.
Miksi useimat juutalaiset käyttävät kuusisakaraista tähteä, jota he kutsuvat Daavidin tähdeksi, Daavidin kilveksi tai Daavidin sinetiksi?

Kiinnostavuus alkaa tästä: M. Hirsch Goldberg kirjassaan Juutalainen yhteys (The Jewish Connection) kirjoittaa: "Daavidin tähti ei ole juutalaista alkuperää -- ja muinaiset israelilaiset eivät koskaan käyttäneet sitä heidän uskonnollisena symbolinaan." [He käyttivät Menoraa, seitsemänjalkaista kynttilää.] Joten, miten kuusisakarainen tähti tuli tunnetuksi juutalaisten tähtenä? Tämä symboli otettiin laajalti vastaan, ei sentähden että juutalaiset olisivat valinneet sen, vaan ironisesti koska Hitler pakotti kaikki juutalaiset käyttämään keltaista kuusisakaraista tähteä holokaustin aikana. Sana "holokaust" tarkoittaa polttouhria, ja kuusisakaraista tähteä käytettiin ennen kun ihmisiä uhrattiin Moolokille ja Ashtorethille Baalin palvonnassa. Ne harvat juutalaiset joilla oli tekemistä kuusisakaraisen tähden (heksagrammin) kanssa olivat okkultismin harrastajia. Antaisiko Hitler mitään hyvää juutalaisten päälle? Hitlerin tarkoitus oli halveksia ja tuhota juutalaiset ja sitoa heidät okkultismiin (lue kirja "Natsit ja Okkultismi). Hän on saattanut tarkoittaa juutalaiset polttouhrikseen saadakseen voimaa. Tänään suurin osa juutalaisista pitää tätä tähteä sattumalta ja ilman sen historiallisen, alkuperäisen käytön miettimistä tai selvittämistä. Kuusisakaraisen tähden käytöstä tuli muotia.

Ensimmäinen maininta kuusisakaraisesta tähdestä israelilaisessa kirjallisuudessa on Aamos 5:26, missä Jahve vihaisesti sanoo Hänen kansalleen: "Te olette kantaneet kuningastanne Sikkutia ja Kijjunin-kuvianne, tähtijumalaanne, sitä jonka te olette itsellenne tehneet." Sikkut ja Kijjun (Chiun tai Kaiwan) tarkoittavat "tähteä" ja viittaavat Saturnukseen, ja ne olivat epäjumalanpalveluksen kohteita Assuriassa. Egyptin monimuotoisuus kulki Israelin lasten mukana sisältäen "tähden". Kuten obeliski, myös kuusisakarainen tähti oli egyptiläinen epäjumala heidän palvonnassaan. Vuonna 922 e.Kr, kun Salomo nai faraon tyttären, hän joutui mukaan egyptiläisten epäjumalien palvontaan, taikuuteen ja noituuteen. Salomo rakensi alttarin Ashtorethille ja Moolokille, ja kuusisakaraisesta tähdestä, joka on pääsymboli taikuuden ja noitapiirien ihmisuhrimenoissa, tuli salomonin sinetti.

Salomo ei ottanut vaarin Jumalan toistuvista varoituksista luopua näistä inhottavista menoista, vaikka Jumala uhkasi repiä Israelin kuningaskunnan hänen poikansa kädestä. Ja todellakin, jakautuminen tapahtui Salomonin kuoltua. Salomonin epäjumalanpalvelus johti Israelin kuningaskunnan jakaantumiseen kahtia. Menot, joihin hän johti Israelin lapset lopulta aiheuttivat Israelin Huoneen joutumisen maanpakoon Kaukasukselle ja Juudan huoneen joutumisen vankeuteen. Joosia myöhemmin tuhosi tämän kielletyn alttarin. Tiesitkö että luku 666 liittyi Salomoniin (1 Kun.10:14)? Kyllä, 666 talenttia kultaa lähetettiin Salomonille joka kuukausi -- keneltä muulta kuin Tyyron kuninkaalta. Luettuasi tämän kohdan katso Hesekielin Kirjan lukua 28. Todella sotkuinen verkko oli kudottu kun Salomo harjoitti petollisuutta. Kuningas Salomo jätti monia tavaroita, jotka todistavat hänen epäjumalanpalveluksestaan, kuten Kuningas Salomonin peili, Kuningas Salomonin hauta ja kuusisakarainen tähti, josta se tuli tunnetuksi Salomonin sinettinä noituuden ja okkultismin maailmassa. Salomo laittoi myös perustan käsityölle (Daniel 8:25), joka myöhemmin tunnettiin vapaamuurariutena, joka käyttää kuusisakaraista tähteä huomattavasti muurari-rituaaleissaan.

Kuningas Daavid oli Salomonin isä, mutta hän ei ollut koskaan epäjumalanpalvelija. Hän teli täydellisen selväksi että Jumala itse oli hänen kilpensä -- ei ainoastaan Psalmissa 3:3 -- vaan myös Psalmissa 119:114 ja Psalmissa 144:2.

Kirja "Kuusisakarainen tähti" on ensimmäinen ja ainoa akateeminen työ joka dokumentoi tämän symbolin alkuperän ja historiallisen käytön. Egyptistä Salomoniin, Arabien magiikkaan ja noituuteen, druidien käyttöön, vapaamuurareille, Mayer Amschel Bauerille, joka 1700-luvulla muutti nimensä kuvatakseen punaista kuusisakaraista tähteä, joka roikkui hänen ovensa yläpuolella Saksassa, täten aloittaen Rothschildin perheen (tarkoittaa punaista kilpeä). Rothschildin perhe yhdisti tämän symbolin vaakunaansa. Tutkimukset jäljittävät kuusisakaraisen tähden läpi kabbalismin, astrologian ja Hitlerin, joka laittoi keltaisen kuusisakaraisen tähden juutalaisille holokaustin aikana, läpi siionismin ja lopulta Israelin valtion lippuun ja eteenpäin.

Koska tämä symboli koostuu kuutosesta kuutosen sisällä (se on 6 kärkeä, 6 kolmiota, 6 kylkeä sisimmässä heksagonissa), niin tutkimus (kirja "Kuusisakarainen tähti") sisältää luvun 666 profetiat Danielin Kirjasta, jne. viitaten "kuninkaaseen" (antikristukseen) ja pedon merkkiin. Tutkimus sisältää myös luvun seitsemän kirjoituksien merkityksen ja Raamatun kuvauksen oikeasta Messiaasta ja seitsenhaaraisesta lampusta (Menora), jonka Jumala antoi Israelin lapsille ikuisena liittona, mikä mainitaan myös Uudessa Testamentissa ja Ilmestyskirjassa.


--------------------------------------------------------------------------------

17

3227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varpajyrän

      kuva t:¤

    • mustalaiskulturiin

      ei ole mustalaiskultturisa ollut ikinä niin miksi alat täällä siitä jyystää me juutalaispalstale niin saat pätevät vastaukse.tuo liittyy juutalaisuutee ja sitä ei käsitellä romano palstala

      • Miksi sinä riiput tällä pal...

        Just ,-joo olet varmasti itse juutalainen! Miksi sinä riiput tällä palstalla? Eikös ole hyvä mustalaisen tietää ,- että melkein kaikki juutalaiset harrastaa saatanan palvontaa. Eikö tämä tieto olisi saanut tulla tähän palstalle? Minä olen romani, ja katsoin , että tämä tiedo on tarpeellista täällä. Koska me palvotaan Jeesusta-,- ja juutalaiset palvoo saatanaa


      • selvä prowo
        Miksi sinä riiput tällä pal... kirjoitti:

        Just ,-joo olet varmasti itse juutalainen! Miksi sinä riiput tällä palstalla? Eikös ole hyvä mustalaisen tietää ,- että melkein kaikki juutalaiset harrastaa saatanan palvontaa. Eikö tämä tieto olisi saanut tulla tähän palstalle? Minä olen romani, ja katsoin , että tämä tiedo on tarpeellista täällä. Koska me palvotaan Jeesusta-,- ja juutalaiset palvoo saatanaa

        t:¤¤¤¤¤¤¤


      • älä läähätä
        Miksi sinä riiput tällä pal... kirjoitti:

        Just ,-joo olet varmasti itse juutalainen! Miksi sinä riiput tällä palstalla? Eikös ole hyvä mustalaisen tietää ,- että melkein kaikki juutalaiset harrastaa saatanan palvontaa. Eikö tämä tieto olisi saanut tulla tähän palstalle? Minä olen romani, ja katsoin , että tämä tiedo on tarpeellista täällä. Koska me palvotaan Jeesusta-,- ja juutalaiset palvoo saatanaa

        sinä olet tällä palstalla roikkuva natsi joka on vaan mustaamassa juutalaisia.
        shefu pitäisi poistaa tämä tai siirtää juutalaispalstalle. huomautukses juutalaisista oli hyvin rasistinen. ajatteles jos juutalaiset sanois romaneista niinkuin sinä sanot juutalaisista. eikö se olis rasismia. jos ei sefu tee työtään niin laitan ylläpidolle susta postia


      • Toduus tekee kipiää, eikö?
        älä läähätä kirjoitti:

        sinä olet tällä palstalla roikkuva natsi joka on vaan mustaamassa juutalaisia.
        shefu pitäisi poistaa tämä tai siirtää juutalaispalstalle. huomautukses juutalaisista oli hyvin rasistinen. ajatteles jos juutalaiset sanois romaneista niinkuin sinä sanot juutalaisista. eikö se olis rasismia. jos ei sefu tee työtään niin laitan ylläpidolle susta postia

        sattuko kovasti? Toduus tekee kipiää, eikö? Harva ihminen pystyy toduutta pimittämään. Oliko juutalaiset natseje, kun he eivät millään tunnustaneet mustalaisten holocausta? Vastaa siihen! Halusivat pitää sen itsellään. Mistä se johtuu? Tehän menitte kuin lampaat teurastavaksi, ette laitaneet yhtään vastaan saksalaisille. Mustalaiset tapettiin paikan päällä, koska he olivat vaikeita kuljetetavia. Saksalaiset käsittelivät mustalaisia kuin vihollis sotilaita, ja juutalaiset olivat kuin lampaita, pää alaspäin teuraaksi , ette laitaneet yhtään vastaa saksalaisille. Sitä paitsi juutalainen ei tykkää sen takia mustalaisista, minä olen kuule niin paljon lukenut, että tiedän mistä puhun, mutta sinä näkyjään et tunnusta historiaa.

        VÄITÄTKÖ TÄMÄN VALEEKSI, JOS NIIN TEET OLET AIKA TYHMÄ , OPPIMATON JUUTALAINEN

        EI SHERIFIN TARTE MITÄÄN POISTAA KUN TÄMÄN KERTOO HISTORIAN KIRJAT

        Kuusisakarainen tähti: kuusisakaraisen tähden (heksagrammin) alkuperä ja historia ja sen mysteerinen kytkentä ihmiskuntaan Egyptin suuruuden ajoista alkaen on kiinnostava. Kuusisakaraista tähteä on käytetty kauan taikuudessa, okkultismissa, noituudessa ja astrologiassa ja se on löydetty niin monien okkultististen rikosten yhteydessä, että Kalifornian poliisi on asettanut ohjeen kaikille kouluille varoittaen lapsia olemaan varovaisia tämän symbolin suhteen. Joitakin vuisia sitten raportoitiin Toronto Sun -lehdessä, että erästä kirkkoa ja sen hautausmaata oli vandalisoitu ja "tähtiä" oli maalattu joka puolelle. Lehti ei kertonut minkälaisista tähdistä oli kysymys, koska he eivät halunneet että ihmiset luulisivat juutalaisten olleen syyllisiä. Juutalaiset eivät olleetkaan syyllisiä vandaalitekoon. Mutta kuten tavallista heitä olisi voitu syyttää. Miksi? Koska valitettavasti juutalaiset ovat usein käyttäneet asioita ja toimenpiteitä, jotka ovat kirjoitusten ja Raamatun vastakohtia eri yhteyksissä.
        Miksi useimat juutalaiset käyttävät kuusisakaraista tähteä, jota he kutsuvat Daavidin tähdeksi, Daavidin kilveksi tai Daavidin sinetiksi?

        Kiinnostavuus alkaa tästä: M. Hirsch Goldberg kirjassaan Juutalainen yhteys (The Jewish Connection) kirjoittaa: "Daavidin tähti ei ole juutalaista alkuperää -- ja muinaiset israelilaiset eivät koskaan käyttäneet sitä heidän uskonnollisena symbolinaan." [He käyttivät Menoraa, seitsemänjalkaista kynttilää.] Joten, miten kuusisakarainen tähti tuli tunnetuksi juutalaisten tähtenä? Tämä symboli otettiin laajalti vastaan, ei sentähden että juutalaiset olisivat valinneet sen, vaan ironisesti koska Hitler pakotti kaikki juutalaiset käyttämään keltaista kuusisakaraista tähteä holokaustin aikana. Sana "holokaust" tarkoittaa polttouhria, ja kuusisakaraista tähteä käytettiin ennen kun ihmisiä uhrattiin Moolokille ja Ashtorethille Baalin palvonnassa. Ne harvat juutalaiset joilla oli tekemistä kuusisakaraisen tähden (heksagrammin) kanssa olivat okkultismin harrastajia. Antaisiko Hitler mitään hyvää juutalaisten päälle? Hitlerin tarkoitus oli halveksia ja tuhota juutalaiset ja sitoa heidät okkultismiin (lue kirja "Natsit ja Okkultismi). Hän on saattanut tarkoittaa juutalaiset polttouhrikseen saadakseen voimaa. Tänään suurin osa juutalaisista pitää tätä tähteä sattumalta ja ilman sen historiallisen, alkuperäisen käytön miettimistä tai selvittämistä. Kuusisakaraisen tähden käytöstä tuli muotia.

        Ensimmäinen maininta kuusisakaraisesta tähdestä israelilaisessa kirjallisuudessa on Aamos 5:26, missä Jahve vihaisesti sanoo Hänen kansalleen: "Te olette kantaneet kuningastanne Sikkutia ja Kijjunin-kuvianne, tähtijumalaanne, sitä jonka te olette itsellenne tehneet." Sikkut ja Kijjun (Chiun tai Kaiwan) tarkoittavat "tähteä" ja viittaavat Saturnukseen, ja ne olivat epäjumalanpalveluksen kohteita Assuriassa. Egyptin monimuotoisuus kulki Israelin lasten mukana sisältäen "tähden". Kuten obeliski, myös kuusisakarainen tähti oli egyptiläinen epäjumala heidän palvonnassaan. Vuonna 922 e.Kr, kun Salomo nai faraon tyttären, hän joutui mukaan egyptiläisten epäjumalien palvontaan, taikuuteen ja noituuteen. Salomo rakensi alttarin Ashtorethille ja Moolokille, ja kuusisakaraisesta tähdestä, joka on pääsymboli taikuuden ja noitapiirien ihmisuhrimenoissa, tuli salomonin sinetti.

        Salomo ei ottanut vaarin Jumalan toistuvista varoituksista luopua näistä inhottavista menoista, vaikka Jumala uhkasi repiä Israelin kuningaskunnan hänen poikansa kädestä. Ja todellakin, jakautuminen tapahtui Salomonin kuoltua. Salomonin epäjumalanpalvelus johti Israelin kuningaskunnan jakaantumiseen kahtia. Menot, joihin hän johti Israelin lapset lopulta aiheuttivat Israelin Huoneen joutumisen maanpakoon Kaukasukselle ja Juudan huoneen joutumisen vankeuteen. Joosia myöhemmin tuhosi tämän kielletyn alttarin. Tiesitkö että luku 666 liittyi Salomoniin (1 Kun.10:14)? Kyllä, 666 talenttia kultaa lähetettiin Salomonille joka kuukausi -- keneltä muulta kuin Tyyron kuninkaalta. Luettuasi tämän kohdan katso Hesekielin Kirjan lukua 28. Todella sotkuinen verkko oli kudottu kun Salomo harjoitti petollisuutta. Kuningas Salomo jätti monia tavaroita, jotka todistavat hänen epäjumalanpalveluksestaan, kuten Kuningas Salomonin peili, Kuningas Salomonin hauta ja kuusisakarainen tähti, josta se tuli tunnetuksi Salomonin sinettinä noituuden ja okkultismin maailmassa. Salomo laittoi myös perustan käsityölle (Daniel 8:25), joka myöhemmin tunnettiin vapaamuurariutena, joka käyttää kuusisakaraista tähteä huomattavasti muurari-rituaaleissaan.

        Kuningas Daavid oli Salomonin isä, mutta hän ei ollut koskaan epäjumalanpalvelija. Hän teli täydellisen selväksi että Jumala itse oli hänen kilpensä -- ei ainoastaan Psalmissa 3:3 -- vaan myös Psalmissa 119:114 ja Psalmissa 144:2.

        Kirja "Kuusisakarainen tähti" on ensimmäinen ja ainoa akateeminen työ joka dokumentoi tämän symbolin alkuperän ja historiallisen käytön. Egyptistä Salomoniin, Arabien magiikkaan ja noituuteen, druidien käyttöön, vapaamuurareille, Mayer Amschel Bauerille, joka 1700-luvulla muutti nimensä kuvatakseen punaista kuusisakaraista tähteä, joka roikkui hänen ovensa yläpuolella Saksassa, täten aloittaen Rothschildin perheen (tarkoittaa punaista kilpeä). Rothschildin perhe yhdisti tämän symbolin vaakunaansa. Tutkimukset jäljittävät kuusisakaraisen tähden läpi kabbalismin, astrologian ja Hitlerin, joka laittoi keltaisen kuusisakaraisen tähden juutalaisille holokaustin aikana, läpi siionismin ja lopulta Israelin valtion lippuun ja eteenpäin.

        Koska tämä symboli koostuu kuutosesta kuutosen sisällä (se on 6 kärkeä, 6 kolmiota, 6 kylkeä sisimmässä heksagonissa), niin tutkimus (kirja "Kuusisakarainen tähti") sisältää luvun 666 profetiat Danielin Kirjasta, jne. viitaten "kuninkaaseen" (antikristukseen) ja pedon merkkiin. Tutkimus sisältää myös luvun seitsemän kirjoituksien merkityksen ja Raamatun kuvauksen oikeasta Messiaasta ja seitsenhaaraisesta lampusta (Menora), jonka Jumala antoi Israelin lapsille ikuisena liittona, mikä mainitaan myös Uudessa Testamentissa ja Ilmestyskirjassa.


      • MINÄ LAITAN MYÖS
        älä läähätä kirjoitti:

        sinä olet tällä palstalla roikkuva natsi joka on vaan mustaamassa juutalaisia.
        shefu pitäisi poistaa tämä tai siirtää juutalaispalstalle. huomautukses juutalaisista oli hyvin rasistinen. ajatteles jos juutalaiset sanois romaneista niinkuin sinä sanot juutalaisista. eikö se olis rasismia. jos ei sefu tee työtään niin laitan ylläpidolle susta postia

        "jos ei sefu tee työtään niin laitan ylläpidolle susta postia"

        LAITA VAAN SEKÖPÄÄ , MINÄ LAITAN MYÖS , SANOIT MINUA NATSIS, MUTTA MITÄ MINÄ KIRJOITIN ON TÄYSIN TOTTA. VOITAAN MUUTEN TARKISTAA


      • KOSKA OLET JUUTALAINEN?

        mIKSI ROIKUT TÄÄLLÄ KOSKA OLET JUUTALAINEN? Taitat olla timantti,-mutta toisella nimellä.
        No ,niin minä oetan sinulle hiukan tosiasioita:
        juutalaisia on maailmassa 13 milj. Moniko teistä uskoo Jeesukseen Kristukseen? Olisiko 10-30%? Miten teistä noin paljon ei tunnusta Jeesusta, siis toduutta? Kaikki kyllä huomaa että jossain pännii, vai mitä? Minä sinuna olisin hiljaa ja häpeäisin


      • en minä mitään vastauksia k...

        "me juutalaispalstale niin saat pätevät vastaukset"
        se on jo juutalais palstalla! en minä mitään vastauksia kaipaa kun minulla on itsellä vastaus, olet päästäsi aivan seko


      • ole toi
        KOSKA OLET JUUTALAINEN? kirjoitti:

        mIKSI ROIKUT TÄÄLLÄ KOSKA OLET JUUTALAINEN? Taitat olla timantti,-mutta toisella nimellä.
        No ,niin minä oetan sinulle hiukan tosiasioita:
        juutalaisia on maailmassa 13 milj. Moniko teistä uskoo Jeesukseen Kristukseen? Olisiko 10-30%? Miten teistä noin paljon ei tunnusta Jeesusta, siis toduutta? Kaikki kyllä huomaa että jossain pännii, vai mitä? Minä sinuna olisin hiljaa ja häpeäisin

        t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


      • Niille jotka eivät tiedä
        älä läähätä kirjoitti:

        sinä olet tällä palstalla roikkuva natsi joka on vaan mustaamassa juutalaisia.
        shefu pitäisi poistaa tämä tai siirtää juutalaispalstalle. huomautukses juutalaisista oli hyvin rasistinen. ajatteles jos juutalaiset sanois romaneista niinkuin sinä sanot juutalaisista. eikö se olis rasismia. jos ei sefu tee työtään niin laitan ylläpidolle susta postia

        Presidentti Bush teki on Michael Chertoff, Homeland Securityn johtajaksi. Michael Chertoff on Venäjän juutalainen. Michaelin isä, Gershon, oli Paul Chertoffin ensimmäinen lapsi. Gershon valmistui Talmudin opettajaksi 20-vuotiaana 20.5.1935. Niille jotka eivät tiedä, Talmud on kirjakokoelma jonka Jeesus Kristus tuomitsi, ja nämä kirjat sisältävät joitakin kaikkein saastaisimpia ja inhottavimpia seksuaalisia perversioita joita minä olen koskaan nähnyt. Liitettynä Talmudiin on Kabbala, joka on voimakasta noituutta. Olen henkilökohtaisesti nähnyt tämän materiaalin. Tämän parissa meidän uusi Homeland Securityn johtaja kasvoi. Tämän lisäksi, Chertoff on venäjää ja tarkoittaa kirjaimellisesti paholaisen poika. Venäjän kielessä, "chert" = paholainen. Kun me lisäämme "ov" tai "off", se tarkoittaa joko "kuulua jollekin" tai "jonkun poika". Täten, Chertoff tarkoittaa "paholaisen poika" tai "paholaisen oma". Tälle nimelle ei ole muita merkityksiä


      • juutalaispappi varoittaa
        älä läähätä kirjoitti:

        sinä olet tällä palstalla roikkuva natsi joka on vaan mustaamassa juutalaisia.
        shefu pitäisi poistaa tämä tai siirtää juutalaispalstalle. huomautukses juutalaisista oli hyvin rasistinen. ajatteles jos juutalaiset sanois romaneista niinkuin sinä sanot juutalaisista. eikö se olis rasismia. jos ei sefu tee työtään niin laitan ylläpidolle susta postia

        Mystinen kabbalistinen juutalaispappi varoittaa: juutalaisen messiaan tulo on hyvin lähellä!


        Alaotsikko: Kun monet muut Lopun ajan profetiat kulkevat kohti täyttymystään, kabbalistiset juutalaiset julistavat nyt, että heidän Kristuksensa ilmestyminen on hyvin lähellä. Juutalaiset valmistellaan äärimmäiselle petokselle: hyväksymään Antikristus heidän messianaan! Profetiat täyttyvät aivan sinun silmiesi edessä, päivittäisissä uutisissa!

        Uusi maailmanjärjestys on tulossa! Oletko valmis? Kun sinä kerran tulet ymmärtämään, mikä tämä "Uusi maailmanjärjestys" todella on ja kuinka sitä asteittain valmistellaan, sinun on mahdollista nähdä sen kehittyminen päivittäisissä uutisissa!!

        Opi kuinka voit suojella itseäsi ja rakkaitasi.

        Valmistaudu yllättymään, niin että sinä et enää ikinä seuraa uutisia samalla tavalla.


      • Pyhää maata julistaen avoim...
        juutalaispappi varoittaa kirjoitti:

        Mystinen kabbalistinen juutalaispappi varoittaa: juutalaisen messiaan tulo on hyvin lähellä!


        Alaotsikko: Kun monet muut Lopun ajan profetiat kulkevat kohti täyttymystään, kabbalistiset juutalaiset julistavat nyt, että heidän Kristuksensa ilmestyminen on hyvin lähellä. Juutalaiset valmistellaan äärimmäiselle petokselle: hyväksymään Antikristus heidän messianaan! Profetiat täyttyvät aivan sinun silmiesi edessä, päivittäisissä uutisissa!

        Uusi maailmanjärjestys on tulossa! Oletko valmis? Kun sinä kerran tulet ymmärtämään, mikä tämä "Uusi maailmanjärjestys" todella on ja kuinka sitä asteittain valmistellaan, sinun on mahdollista nähdä sen kehittyminen päivittäisissä uutisissa!!

        Opi kuinka voit suojella itseäsi ja rakkaitasi.

        Valmistaudu yllättymään, niin että sinä et enää ikinä seuraa uutisia samalla tavalla.

        "Kun Hasidi-rabbit kiertävät Pyhää maata julistaen avoimesti Messias-kuninkaan pikaista saapumista, monet vierestä seuraavat ilmettelevät, mistä moinen häly. Nämä rabbit selittävät, että Persianlahden sota kuvattiin yksityiskohtaisesti tapahtuvaksi silloin kun juutalaisen Messiaskuninkaan identiteetti paljastetaan. Tämän lisäksi, he selittävät, että Shoemaker-Levy 9 -asteroidin törmäys Jupiteriin mainittiin myös Kabbalassa -- juutalaisen mystiikan pyhässä kirjassa -- taivaallisena merkkinä Messiaskuninkaan pikaisesta saapumisesta."

        Hasidi-rabbit, jotka tunnetaan myös lubavicheriläisinä, ovat muinaisen mystisen suullisen tradition -- joka tunnetaan Kabbalana -- seuraajia. Ennenkuin me menemme yhtään pidemmälle tätä jännittävää aihetta, meidän täytyy pysähtyä tutkimaan mitä Kabbala on, ja miksi se on hyvin tärkeä Antikristuksen ilmestymisen kannalta.

        Kabbala on avain kaikelle okkultistiselle ajattelulle ja menoille tänä päivänä, ja se on Illuminatin filosofian kulmakivi. On okkultisti sitten valkoisen tai mustan magian harjoittaja, heidän uskomustensa ja ajatustensa kulmakivi on Kabbala. Kun Antikristus ilmestyy, hän perustaa okkultismin harjoittamisensa juutalaiseen Kabbalaan. Täten, ironia on siinä, että kun Antikristus marssii ulos uudelleen rakennetusta juutalaisten Temppelistä lanseerattuaan "hävityksen kauhistuksen" ja alkaa teurastaa juutalaisia, juutalaisten Kabbala tarjoaa hänelle yllykkeen tähän! Itse asiassa, Kabbala muodosti kulmakiven Adolf Hitlerin okkultistisille uskomuksille, joten tämä hirvittävä ironia iskee juutalaiseen kansaan kahdesti maailman historiassa.

        Kabbala sai alkunsa juutalaisten pappien keskuudessa, jotka saivat vaikutteita Babylonian saatanallisista mysteeri-uskonnoista heidän palvellessaan Babyloniassa 70 vuotta kestäneen Babylonian vankeuden aikana, jonka Jumala langetti rangaistuksena Israelin toistuvista synneistä. Tämä Babylonian vankeus mainitaan profeetta Danielin Kirjassa; se alkoi vuonna 606 e.Kr. ja lopput 536 e.Kr., kun Persian kuningas Kryus antoi käskyn Jerusalemin ja sen temppelin jälleenrakentamisesta. Täten, JUmalan ilmoitus Jeremiaalle, että Hän rankaisi Israelia 70 vuoden ajan hänen synneistään (Jer. 25:11-12) toteutui täysin aikataulun mukaan!

        Vankeuden aikana juutalaiset luopio-papit saivat vaikutteita babylonialaisista saatanallisista mysteereistä, ja aloittivat prosessin sen avain-uskomusten kääntämisestä paremmin juutalaisuuteen sopiviksi. Huippuunsa kehittyneenä, tämä suullinen traditio uudelleen tulkitsi mystisesti juutalaisen Pentateukin eli Mooseksen Kirjat (Genesis, Exodus, Leviticus, Numeri ja Deuteronomy). Tämä mystinen "uudelleen tulkinta" ei ollut mitään muuta kuin Saatanan työtä hänen vääntäessään kieroon näiden ensimmäisten Raamatun kirjojen merkityksen ja tarkoituksen. Kuitenkin, tämä mystinen uudelleen tulkinta oli suullista tietoa tai suullista traditiota -- kuten saatanallinen opetus yleensä on -- koska he eivät halua kirjoitetun tiedon joutuvan vääriin käsiin.
        Sitten, kun nämä luopio-papit saivat vähitellen haltuunsa koko juutalaisen papiston, he menivät vieläkin pidemmälle ja alkoivat levittää oppeja jotka tulivat tunnetuiksi Vanhimpien traditiona. Jeesus hyökkäili jatkuvasti Vanhimpien traditiota vastaan kutsuen heitä vääriksi ja ulkokullatuiksi (Mark. 7:6); sanoen että he väärensivät Jumalan Sanaa (Mark. 7:9). Pietari kutsui tätä Traditiota katoavaiseksi (1 Piet. 1:18).

        Jeesus hyökkäsi fariseuksia ja saddukealaisia vastaan kaikkein voimakkaimmin Matteuksen Evankeliumissa 23:13-33. Tässä kappaleessa Jeesus sanoi seuraavia asioita farisealaisista ja heidän suullisesta perimätiedostaan. Hän sanoi, että he olivat:


        Ulkokullattuja -- jakeet 13, 15, 23, 25, 27, 28 ja 29


        Sokeita -- jakeet 15, 17, 19, 24, ja 26


        Helvetin lapsia -- jae 15


        Kyykäärmeiden sikiöitä -- jae 33

        Miksi Jeesus oli niin anteeksiantamaton ja kova fariseuksia ja saddukealaisia kohtaan, kun Hän oli niin lempeä ja anteeksiantava useimpia muita syntisiä kohtaan? Edelleen, kuinka fariseukset ja saddukealaiset pystyivät suhtautumaan halveksivasti Jeesuksen ennenkokemattomiin ihmeisiin ja yhdistämään ne Beelsebubiin, rivaajien kuninkaaseen? Vastaus on hätkähdyttävä ja paljastava: fariseukset ja saddukealaiset eivät olleet perinteisiä juutalaisia pappeja, vaan mystiikka-pappeja, jotka salaisesti harjoittivat Suullista traditiota, josta tehtiin kirja noin vuonna 1300 j.Kr. ja joka tunnetaan Kabbalana.

        Täten kabbalistit tappoivat Jeesuksen Kristuksen! Me kerroimme tästä vuonna 1992, ja olemme julkaisseet sen kasetilla otsikolla "salaseurat tappoivat Jeesuksen Kristuksen". Sinä havaitset tämän vähän tunnetun tosiasian sekä jännittäväksi että valaisevaksi tämän päivän perspektiiviin nähden. Tosiasia on, että fariseukset ja saddukealaiset tunsivat Vanhan Testamentin läpikotaisin, kaikki Messias-profetiat mukaanlukien; kuitenkin he olivat "mystisesti uudelleen-tulkinneet" joka ikisen jakeen. Kun Jeesus tuli väittäen olevansa Messias ja todistaen sen ihmeillä, fariseukset ja saddukealaiset tiesivät että Hän oli todellinen Messias, mutta Jeesus kieltäytyi tulemasta heidän kaltaisekseen! Jeesus kieltäytyi pitämästä ihmisiä pimennossa kun Hän avasi Kirjoitukset heille, antaen heille ymmärtämisen avaimet, jotka farisealaiset olivat tarkoituksella piilottaneet heiltä (Matt. 23:13). He tappoivat Hänet, koska he halusivat odottaa kunnes heidän mieleisensä Messias ilmestyisi.
        Ja nyt hän saattaa olla ilmestymässä!

        Siksi, tämän päivän kabbalistiset juutalaiset, jotka tunnetaan Hasideina tai lubavicheriläisinä, kiertävät ympäri Israelia julistamassa että heidän mystinen Kristuksensa (=Messiaansa) on ilmestymässä. Jeesus kertoi, että näin tulisi käymään Lopun aikoina kun Hän sanoi: "Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan..." [Johannes 5:43]. Tämä Messias-Kristus tulee omassa nimessään, mutta juutalainen papisto ja ihmiset ottavat hänet vastaan. Kuitenkaan, hän ei ole kukaan muu kuin Antikristus. Hän on se jonka kabbalistit sanovat ilmestyvän pian.

        Kuolema, hautaaminen ja ylösnousemus

        Saatanallisessa traditiossa Antikristuksen eli Väärän messiaan täytyy käydä läpi kuolema, hautaaminen ja ylösnousemus! Tämä tapahtumajärjestys käydään rituaalisesti läpi vihkimysmenoissa jossa "kuollaan itselle", ja sitten mennään arkkuun makaamaan jotta koettaisiin ylösnousemus mestari-muurarin toimesta, joka käyttää "leijonan käpälän otetta". Tätä vapaamuurareiden rituaalia toistavat kaikki okkultistit riippumatta siitä mitä suuntaa he edustavat. Itse asiassa, jokaisessa saatanallisessa rituaalissa tarvitaan suurmestaria joka suorittaa tämän kuolema/hautaaminen/ylösnousemus -rituaalin.

        Täten, tulevan Antikristuksen täytyy myös käydä läpi tämä kuolema- ja hautaamisvaihe jotta hänen seuraajansa näkisivät hänen ilmestymisensä "ylösnousemuksena" tässä kolmivaiheisessa rituaalissa. Tämä asia mielessäsi salli meidän palata nyt pää-artikkeliimme.


        "Vuonna 1991 Chabad Lubavitchin lahkon Hasidi-rabbit julkistivat historiallisen uskonto-säädöksen. Tämä säädös ilmoittaa, että rabbi Menachem Mendel Schneerson on varmitetusti [juutalaisen ja koko ihmiskunnan] Messias-kuningas... Rabbi Schneerson tunnisti itsensä juutalaisuuden Lopulliseksi Lunastajaksi julkisten keskustelutilaisuuksien aikana vuosina 1990-1992. Rabbi Schneerson kuoli vuonna 1994. Hänen kuolemansa ei kuitenkaan pidätellyt rabbeja jatkamasta julistuksiensa tehtailemista. Kabbalistiset lähteet opettavat, että juutalaisten Messias paljastetaan, tulee tunnetuksi mutta vai muutamien joukossa, ja ilmestyy uudestaan suorittamaan tehtävänsä loppuun kuolemansa jälkeen."


      • hautaamis/ylösnousemus -dok...
        Pyhää maata julistaen avoim... kirjoitti:

        "Kun Hasidi-rabbit kiertävät Pyhää maata julistaen avoimesti Messias-kuninkaan pikaista saapumista, monet vierestä seuraavat ilmettelevät, mistä moinen häly. Nämä rabbit selittävät, että Persianlahden sota kuvattiin yksityiskohtaisesti tapahtuvaksi silloin kun juutalaisen Messiaskuninkaan identiteetti paljastetaan. Tämän lisäksi, he selittävät, että Shoemaker-Levy 9 -asteroidin törmäys Jupiteriin mainittiin myös Kabbalassa -- juutalaisen mystiikan pyhässä kirjassa -- taivaallisena merkkinä Messiaskuninkaan pikaisesta saapumisesta."

        Hasidi-rabbit, jotka tunnetaan myös lubavicheriläisinä, ovat muinaisen mystisen suullisen tradition -- joka tunnetaan Kabbalana -- seuraajia. Ennenkuin me menemme yhtään pidemmälle tätä jännittävää aihetta, meidän täytyy pysähtyä tutkimaan mitä Kabbala on, ja miksi se on hyvin tärkeä Antikristuksen ilmestymisen kannalta.

        Kabbala on avain kaikelle okkultistiselle ajattelulle ja menoille tänä päivänä, ja se on Illuminatin filosofian kulmakivi. On okkultisti sitten valkoisen tai mustan magian harjoittaja, heidän uskomustensa ja ajatustensa kulmakivi on Kabbala. Kun Antikristus ilmestyy, hän perustaa okkultismin harjoittamisensa juutalaiseen Kabbalaan. Täten, ironia on siinä, että kun Antikristus marssii ulos uudelleen rakennetusta juutalaisten Temppelistä lanseerattuaan "hävityksen kauhistuksen" ja alkaa teurastaa juutalaisia, juutalaisten Kabbala tarjoaa hänelle yllykkeen tähän! Itse asiassa, Kabbala muodosti kulmakiven Adolf Hitlerin okkultistisille uskomuksille, joten tämä hirvittävä ironia iskee juutalaiseen kansaan kahdesti maailman historiassa.

        Kabbala sai alkunsa juutalaisten pappien keskuudessa, jotka saivat vaikutteita Babylonian saatanallisista mysteeri-uskonnoista heidän palvellessaan Babyloniassa 70 vuotta kestäneen Babylonian vankeuden aikana, jonka Jumala langetti rangaistuksena Israelin toistuvista synneistä. Tämä Babylonian vankeus mainitaan profeetta Danielin Kirjassa; se alkoi vuonna 606 e.Kr. ja lopput 536 e.Kr., kun Persian kuningas Kryus antoi käskyn Jerusalemin ja sen temppelin jälleenrakentamisesta. Täten, JUmalan ilmoitus Jeremiaalle, että Hän rankaisi Israelia 70 vuoden ajan hänen synneistään (Jer. 25:11-12) toteutui täysin aikataulun mukaan!

        Vankeuden aikana juutalaiset luopio-papit saivat vaikutteita babylonialaisista saatanallisista mysteereistä, ja aloittivat prosessin sen avain-uskomusten kääntämisestä paremmin juutalaisuuteen sopiviksi. Huippuunsa kehittyneenä, tämä suullinen traditio uudelleen tulkitsi mystisesti juutalaisen Pentateukin eli Mooseksen Kirjat (Genesis, Exodus, Leviticus, Numeri ja Deuteronomy). Tämä mystinen "uudelleen tulkinta" ei ollut mitään muuta kuin Saatanan työtä hänen vääntäessään kieroon näiden ensimmäisten Raamatun kirjojen merkityksen ja tarkoituksen. Kuitenkin, tämä mystinen uudelleen tulkinta oli suullista tietoa tai suullista traditiota -- kuten saatanallinen opetus yleensä on -- koska he eivät halua kirjoitetun tiedon joutuvan vääriin käsiin.
        Sitten, kun nämä luopio-papit saivat vähitellen haltuunsa koko juutalaisen papiston, he menivät vieläkin pidemmälle ja alkoivat levittää oppeja jotka tulivat tunnetuiksi Vanhimpien traditiona. Jeesus hyökkäili jatkuvasti Vanhimpien traditiota vastaan kutsuen heitä vääriksi ja ulkokullatuiksi (Mark. 7:6); sanoen että he väärensivät Jumalan Sanaa (Mark. 7:9). Pietari kutsui tätä Traditiota katoavaiseksi (1 Piet. 1:18).

        Jeesus hyökkäsi fariseuksia ja saddukealaisia vastaan kaikkein voimakkaimmin Matteuksen Evankeliumissa 23:13-33. Tässä kappaleessa Jeesus sanoi seuraavia asioita farisealaisista ja heidän suullisesta perimätiedostaan. Hän sanoi, että he olivat:


        Ulkokullattuja -- jakeet 13, 15, 23, 25, 27, 28 ja 29


        Sokeita -- jakeet 15, 17, 19, 24, ja 26


        Helvetin lapsia -- jae 15


        Kyykäärmeiden sikiöitä -- jae 33

        Miksi Jeesus oli niin anteeksiantamaton ja kova fariseuksia ja saddukealaisia kohtaan, kun Hän oli niin lempeä ja anteeksiantava useimpia muita syntisiä kohtaan? Edelleen, kuinka fariseukset ja saddukealaiset pystyivät suhtautumaan halveksivasti Jeesuksen ennenkokemattomiin ihmeisiin ja yhdistämään ne Beelsebubiin, rivaajien kuninkaaseen? Vastaus on hätkähdyttävä ja paljastava: fariseukset ja saddukealaiset eivät olleet perinteisiä juutalaisia pappeja, vaan mystiikka-pappeja, jotka salaisesti harjoittivat Suullista traditiota, josta tehtiin kirja noin vuonna 1300 j.Kr. ja joka tunnetaan Kabbalana.

        Täten kabbalistit tappoivat Jeesuksen Kristuksen! Me kerroimme tästä vuonna 1992, ja olemme julkaisseet sen kasetilla otsikolla "salaseurat tappoivat Jeesuksen Kristuksen". Sinä havaitset tämän vähän tunnetun tosiasian sekä jännittäväksi että valaisevaksi tämän päivän perspektiiviin nähden. Tosiasia on, että fariseukset ja saddukealaiset tunsivat Vanhan Testamentin läpikotaisin, kaikki Messias-profetiat mukaanlukien; kuitenkin he olivat "mystisesti uudelleen-tulkinneet" joka ikisen jakeen. Kun Jeesus tuli väittäen olevansa Messias ja todistaen sen ihmeillä, fariseukset ja saddukealaiset tiesivät että Hän oli todellinen Messias, mutta Jeesus kieltäytyi tulemasta heidän kaltaisekseen! Jeesus kieltäytyi pitämästä ihmisiä pimennossa kun Hän avasi Kirjoitukset heille, antaen heille ymmärtämisen avaimet, jotka farisealaiset olivat tarkoituksella piilottaneet heiltä (Matt. 23:13). He tappoivat Hänet, koska he halusivat odottaa kunnes heidän mieleisensä Messias ilmestyisi.
        Ja nyt hän saattaa olla ilmestymässä!

        Siksi, tämän päivän kabbalistiset juutalaiset, jotka tunnetaan Hasideina tai lubavicheriläisinä, kiertävät ympäri Israelia julistamassa että heidän mystinen Kristuksensa (=Messiaansa) on ilmestymässä. Jeesus kertoi, että näin tulisi käymään Lopun aikoina kun Hän sanoi: "Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan..." [Johannes 5:43]. Tämä Messias-Kristus tulee omassa nimessään, mutta juutalainen papisto ja ihmiset ottavat hänet vastaan. Kuitenkaan, hän ei ole kukaan muu kuin Antikristus. Hän on se jonka kabbalistit sanovat ilmestyvän pian.

        Kuolema, hautaaminen ja ylösnousemus

        Saatanallisessa traditiossa Antikristuksen eli Väärän messiaan täytyy käydä läpi kuolema, hautaaminen ja ylösnousemus! Tämä tapahtumajärjestys käydään rituaalisesti läpi vihkimysmenoissa jossa "kuollaan itselle", ja sitten mennään arkkuun makaamaan jotta koettaisiin ylösnousemus mestari-muurarin toimesta, joka käyttää "leijonan käpälän otetta". Tätä vapaamuurareiden rituaalia toistavat kaikki okkultistit riippumatta siitä mitä suuntaa he edustavat. Itse asiassa, jokaisessa saatanallisessa rituaalissa tarvitaan suurmestaria joka suorittaa tämän kuolema/hautaaminen/ylösnousemus -rituaalin.

        Täten, tulevan Antikristuksen täytyy myös käydä läpi tämä kuolema- ja hautaamisvaihe jotta hänen seuraajansa näkisivät hänen ilmestymisensä "ylösnousemuksena" tässä kolmivaiheisessa rituaalissa. Tämä asia mielessäsi salli meidän palata nyt pää-artikkeliimme.


        "Vuonna 1991 Chabad Lubavitchin lahkon Hasidi-rabbit julkistivat historiallisen uskonto-säädöksen. Tämä säädös ilmoittaa, että rabbi Menachem Mendel Schneerson on varmitetusti [juutalaisen ja koko ihmiskunnan] Messias-kuningas... Rabbi Schneerson tunnisti itsensä juutalaisuuden Lopulliseksi Lunastajaksi julkisten keskustelutilaisuuksien aikana vuosina 1990-1992. Rabbi Schneerson kuoli vuonna 1994. Hänen kuolemansa ei kuitenkaan pidätellyt rabbeja jatkamasta julistuksiensa tehtailemista. Kabbalistiset lähteet opettavat, että juutalaisten Messias paljastetaan, tulee tunnetuksi mutta vai muutamien joukossa, ja ilmestyy uudestaan suorittamaan tehtävänsä loppuun kuolemansa jälkeen."

        Tämä on okkultistinen kuolema/hautaamis/ylösnousemus -doktriini jonka Antikristus tulee täyttämään. Täten, tapahtumat saattavat edetä siihen malliin että Antikristus ilmestyy Rabbi Schneersonin näköisenä (kuva yläpuolella). Kuitenkin, jos hän näyttäisi Rabbi Schneersonilta, Hasidi-juutalaiset olisivat ekstaasissa mutta kukaan muu ei reagoisi. Antikristuksen täytyy olla hyvännäköinen, dynaaminen yksilö mikäli hän haluaisi vangita koko maailman huomion ja saada heidät palvomaan itseään.
        On eräs mielenkiintoinen mahdollisuus, joka saattaisi ratkaista tämän ongelman. 18.8.1991 minä hiiviskelin sisään vain jäsenille tarkoitettuun seminaariin Bostonin Teosofisen seuran toimistossa:

        Johtaja Bill Lambert oli juuri palannut kolmen vuoden komennukselta Uuden Jerusalemin sopimus-projektin parista, ja Lambert halusi informoida jäseniään joistakin Illuminati-komitean tekemistä päätöksistä (lue uutinen 1052).

        Lambert aloitti tämän osuuden keskustelemalla tulevasta New Age -Kristuksesta, jonka me tiedämme olevan Antikristus. Lambert sanoi ensin, että hänen ilmestymistään edeltää ääni joka saavuttaa kaikki maailman ihmiset kolmella tasolla: hengellisellä, fyysisellä ja emotionaalisella.

        Sitten, Maitreya, Kristus ilmestyy. Kun ihmiset näkevät hänet, ensimmäinen Raamatussa kerrotuista "ihmeistä ja merkeistä" tapahtuu. Lambert paljasti:


        "Kun Lord Maitreya ilmestyy, hän ilmestyy eri näköisenä eri ihmisille. Hän ilmestyy miehenä miehille ja naisena naisille. Hän ilmestyy valkoisena valkoisille, mustana mustille, intialaisena intialaisille jne. Ei ole väliä näetkö sinä hänet televisiossa vai henkilökohtaisesti. Täten, hän näyttää että hän on kaikkea kaikille."

        Täten, en ihmettele jos Hasidi-juutalaiset -- sekä kenties myös keskiverto juutalainen -- näkevät "ylösnousseen" Rabbi Schneersonin. On hyvin mahdollista että tällainen ilmiö takaisi juutalaisten eksyttämisen. Kun juutalaiset näkevät rabbi Schneersonin "ylösnousseena", muu maailma näkee Antikristuksen ylhäällä kerrotun skenaarion mukaisesti.

        [Suomentajan kommentti: komea ulkonäkö ei välttämättä edistä ihmisten hyväksyntää. Asia saattaa olla juuri päinvastoin. Esimerkiksi Gorbatshovia arvostettiin laajalti vaikka hän oli melko arkipäiväisen näköinen. Antikristus voi hyvinkin olla rabbi Schneersonin näköinen ja saavuttaa silti ihmisten suosion.]
        Hasidi-juutalaiset opettavat rabbin kuolema/hautaaminen/ylösnousemus -konseptia

        Nyt, muista meidän aikaisempi keskustelumme, että Antikristuksen täytyy noudattaa saatanallista kuolema/hautaaminen/ylösnousemus -konseptia. Kun me luimme lisää näiden lubavicheriläisten juutalaisten www-sivuja, me järkytyimme kun me luimme heidän selityksiään siitä kuinka rabbi Schneerson -- joka kuoli vuonna 1994 -- voisi silti olla profetian messias.


        "Tulevaisuuden Lunastaja paljastetaan, sitten piilotetaan ja sitten paljastetaan uudelleen." [http://www.moshiach.net/blind/count.htm#1].

        Tämä opetus on saatanallista kuolema/hautaaminen/ylösnousemus -konseptia! Ilmeisesti rabbi Schneerson "paljastettiin" elämänsä aikana kun hänen seuraajansa julistivat hänen olevan Messias. Sitten hänet haudattiin. Nyt, kun hän ilmeisesti nousee uudestaan väittäen olevansa Messias, hänen nähdään "paljastuvan" uudestaan.
        Art Bell Show, 12.7.2001

        Eräs lukijamme joka kuunteli tämän Art Bell Shown, kertoi että haastattelussa eräs lubavicheriläinen Hasidi-rabbi -- Rabbi Moshe Yess -- ilmoitti, että hänet velvoitettiin tulemaan tähän Art Bell Show:hun ja antamaan tämä ilmoitus: juutalaisten Messias on valmis ilmestymään. Hasidi-juutalaiset odottavat häntä "millä hetkellä hyvänsä". Niinkuin minä olen kertonut aikaisemmissa artikkeleissamme, okkultistinen maailma odottaa Maitreyan ilmestyvän millä hetkellä hyvänsä.

        Ilmoitus siitä että juutalainen Messias on melkein täällä, saattaa olla virallinen ilmoitus joka edeltää lopullisia "synnytystuskia", joka antaa syntymän tälle väärälle juutalaiselle Messiaalle. Jos näin ovat asiat, silloin maailma saa kokea Matteus 24:n synnytystuskien toteutuvan. Salli meidän tutkia näitä synnytystuskia jotka meidän Herramme ja Vapahtajamme kertoi edeltä:


        Matteus 24:6 -- "sotien melskettä ja sanomia sodista" -- Ei kulu päivääkään ilman uutisia levottomuuksista Lähi-Idässä. Israel on lähellä sotaa palestiinalaisia vastaan; kun Arafat näkee tilanteen sopivaksi hän antaa käskyn räjäyttää muslimien Kaliomoskeija ja syyttää siitä juutalaisia (lue uutinen 1404). Hän tietää, että muslimimaailma suuttuisi Israelille pakottaen Syyrian, Egyptin, Jordanian ja Irakin sotaan Israelia vastaan.

        Me kuulemme jatkuvasti Venäjän suunnitelmista hyökätä Lähi-Itään, ja me tiedämme profetioista että hän tulee tekemään näin (Hesekiel 38-39). Ensimmäistä kertaa historiassaan Venäjällä on kyky hyökätä rajojensa ulkopuolelle.
        Melkein joka viikko me kuulemme Kiinan uhkauksista miehittää Taiwan. Kiina on myös jatkuvasti uhkaillut Yhdysvaltoja ydiniskulla jos se puolustaa Taiwania. Lisäksi, Kiina on toistuvasti uhannut upottaa kaikki USA:n sota-alukset jotka USA lähettäisi Taiwanin avuksi. Tämä uhkaus on otettava vakavasti koska Kiinalla on nyt supernopeita venäläisiä risteilyohjuksia joita vastaan me emme voi puolustautua (lue uutinen 1449).

        Me kuulemme jatkuvasti arabien suunnitelmista aloittaa terrori-sota Yhdysvaltoja vastaan koska me olemme Israelin tukena.


        "Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan..." [24:7]. Kaikkialla maailmassa viimeisten 50 vuoden aikana me olemme nähneet esimerkkejä siitä kun pienempi kansa nousee suurempaa vastaan aloittaen tavanomaisen tai sissisodan. Afrikassa käydään tällaisia sotia, kuin myös Filippiineillä ja kaakkois-Aasiassa.


        Nälänhätää ja maanjäristyksiä monin paikoin (24:7). Maailmassa kärsitään nälästä monin paikoin; myös maanjäristykset ravistelevat maapalloa melkein päivittäin.


        Niiden luopuminen uskosta jotka eivät luota Jeesukseen Kristukseen (24:10) ja ja 2 Tess. 2. -- Ekumeeninen liike on tullut siihen pisteeseen, jossa aito kristitty ei voi luottaa kehenkään toiseen ihmiseen, vaan täytyy katsoa aina Raamatusta tietääkseen onko se mitä kuulee puhuttavan Raamatun mukaista.


        Väärät profeetat (24:11) -- Totisesti, väärät uskonnot riehuvat tänään pahemmin kuin koskaan aikaisemmin eksyttäen suuria ihmismääriä. Valitettavasti, nämä liberaalit kristilliset kirkot lihottavat suurta määrää vääriä profeettoja. Kristityt jotka eivät tunne Raamattuaan hyvin ovat tämäntyyppisen uskonnollisen eksytyksen uhreja.


        Useimpien rakkaus kylmenee (24:12) -- Tänään ihmisten määrä fundamentalistisissa kristillisissä kirkoissa kasvaa yhä hitaammin. Suurin osa mega-kirkoista on täynnä vääriä kristittyjä jotka haluavat kuunnella uusinta psykologiaa siitä kuinka kasvattaa seurakuntaansa, mutta jotka ovat helvetti- ja tuomiosaarnoja vastaan.


        Evenkeliumia julistetaan ympäri maailmaa (24:14) -- Cutting Edgen sekä muiden fundamentalististen ministeriöiden kuuluvuusalue on laajentunut huomattavasti internetin leviämisen myötä. Kristillinen radio on saanut aikaan saman asian. Tänään, jopa kaikkein kaukaisimmat maailmankolkat kuulevat evankeliumia.

        Täten, näyttää siltä että Antikristus on valmis ilmestymään. Jos näin on asianlaita, muista muutama Raamatullinen tosiasia:

        Kun Jeesus saapuu Harmageddonin taistelun lopussa, Antikristus ilmestyy suurten, etukäteen suunniteltujen sotien jälkeen, joista on kerrottu Matteuksen Evankeliumin luvussa 24. Venäjän tunkeutuminen Israeliin on mahdollisesti viimeinen sota (Hesekiel 39:9) ennen Antikristuksen ilmestymistä.


        Kun Jeesus Kristus tulee Taivaasta Pyhiensä kanssa (Ilm. 19:11-14), Antikristus ilmestyy omien "pyhiensä", avaruusolentojen ja langenneiden enkeleiden kanssa.


        Kun Jeesus Kristus perustaa 1000-vuotisen Rauhanvaltakunnan (Ilm. 20:4), Antikristus lupaa perustaa 1000-vuotisen Rauhanvaltakunnan.


        Kun Jeesus hallitsee Jerusalemista käsin ja perustaa 1000-vuotisen Temppelin, Antikristus hallitsee Jerusalemista käsin ja jälleenrakentaa Temppelin, jossa hän sitten suorittaa "Hävityksen kauhistuksen" (Daniel 9:27).

        Kaikilla mahdollisilla tavoilla, Antikristus on Yksinkertaisesti Jeesuksen Kristuksen väärennös. Mutta sinä, joka tunnet Jumalan Sanan ja profetiat et eksy. Meillä on Jeesuksen lupaus tästä (Matt. 24:24).

        Kenties kabbalististen juutalaispappien henkioppaat kertovat totuuden; kenties Antikristus ilmestyy pian. Kaikki muut merkit näyttävät osoittavan tähän suuntaan.

        ---------------------------------

        Oletko sinä hengellisesti valmis? Onko sinun perheesi? Suojeletko sinä riittävästi rakkaitasi? Tämän ministeriön tarkoitus on saada sinut ymmärtämään vaara joka uhkaa sinua, ja auttaa sitten sinua löytämään keinoja, kuinka varoittaa ja suojella rakkaitasi. Sitten kun olet kauttaaltaan valmis, sinä voit myös käyttää tietojasi keinoina avata ovi keskustelulle pelastumattoman henkilön kanssa. Minä olen tehnyt sitä monta kertaa ja olen nähnyt ihmisten tulevan Jeesuksen luokse tämän seurauksena. Nämä vaaralliset ajat ovat myös aikoja jolloin me voimme tuoda monta sielua Jeesukselle Kristukselle, saaden aikaan ikuisen muutoksen.

        Jos olet ottanut Jeesuksen Kristuksen vastaan henkilökohtaisena vapahtajanasi, mutta olet ollut hyvin välinpitämätön hengellisellä matkallasi Hänen kanssaan, sinun täytyy välittömästi pyytää Häneltä anteeksiantoa sekä uudistumista. Hän antaa sinulle välittömästi anteeksi sekä täyttää sydämesi Pyhän Hengen ilolla. Sitten sinun tarvitsee aloittaa päivittäinen rukouselämä ja henkilökohtainen Raamatun opiskelu.

        Jos sinä et ole ottanut Jeesusta vastaan henkilökohtaisena vapahtajanasi mutta olet tullut ymmärtämän Hänen todellisuutensa sekä lopun aikojen lähestymisen, ja haluat ottaa vastaan Hänen ilmaisen Ikuisen Elämän lahjansa, sinä voit tehdä sen nyt, omassa kodissasi. Kun sinä kerran olet ottanut Hänet vastaan vapahtajana, olet hengellisesti uudestisyntynyt, ja saat olla aivan yhtä varma Taivaaseen pääsystä kuin olisit jo siellä. Sitten sinä voit levätä vakuuttuneena siitä että Antikristuksen valtakunta ei pääse käpälöimään sinua hengellisesti.


    • vanhempi joukosta

      en kansa ymärrä mitä täsä on romanelle,ei tules hyvää leimata romaneita juutalaisiin jumalan palaveluu paholasen palveluks sanoviks,miä syy täälä on hauku juutalaisii pietään vaa huoli omasta palvelusta,ei oikia romani ojena kättää muitte palveluu tuomistemaa

      • Onko bakrolla tekarit naulassa

        no mitte sinä bakro haluat sanoa? Onko bakrolla tekarit naulassa, kun ei ole maaroa mitä järris. aika tinolo bakro olet. ole kiltisti vaan siellä kunnalliskotissa ettei tekarit juutu kurkuun. kuules bakro su mui ballo, tu naa hajuvaa sitsi. Sermalo buulano , ma akka sitsi putte höpsikö
        me ahaa it burano bakro, naa me ahaa jakke tinalo sar tu aaheha ma akka butte sitsi ok. ahehako tu gajo? siivanes tu rakkavehas . portiako kaalo hin it laaka tussa, toola hinkin varo rinkata sivaa portiako siiva. hai hai kaalon poika


      • porinkiero, aaheha tu

        vai niin mitä sitten , kun olet vanha niin sulla on varmaan vaipat jo . on ne märät jo su mui fallo . pitä omistä vaipoistas vaan huoli ikka mui bvallo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      411
      4169
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      231
      2060
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1530
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      62
      1011
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      128
      969
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      228
      932
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe