Soneran sähköposti

taas nurin

Soneran sähköposti on ollut taas koko aamun nurin, ja koska on viikonloppu, niin asia ei korjaantune ennen maanantaita.

7

4746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sähköposti taas nurin

      mulla ainakin toimii soneran sähköpostit. Ja eikös tuo soneran tukinumero oo auki myös lauantaina.

      • edellinen

        huomasinkin että soneran nettisivut eivät näköjään aukea. Sillähän ei ole kuitenkaan sähköpostin kanssa mitään tekemistä.

        tuo ainakin toimii-> http://webmail.inet.fi


      • vain
        edellinen kirjoitti:

        huomasinkin että soneran nettisivut eivät näköjään aukea. Sillähän ei ole kuitenkaan sähköpostin kanssa mitään tekemistä.

        tuo ainakin toimii-> http://webmail.inet.fi

        Palvelussa on väliaikainen häiriö.
        Ole hyvä ja yritä hetken kuluttua uudelleen.


    • huomasin muuten myös kun yritin mennä omille sivuille. Siellä on ollut koko ajan jotain, soitin n. viikko sitten Soneralle ja en tosiaankaan puhunut enää enkelten kielellä, joten sanoin sopimukseni irti. Siitähän he innostuivat ja soittelivat kahteen kertaan minulle, kyselivät syytä tekooni. Ei auta enää, olen kurkkua myöten täysi. Nytkin laittoivat sähköpostia huolissaan. Onko kenelläkään ollut niin paljon kuin minulla?

      • Pakosta Sonera

        ei ole muuta ollutkaan kuin harmia.
        Ei toimi yhteys ja kun siitä on kymmeniä kertoja soitettu ja jonotettu kännykässä ja aina vaan jaksettu selittää niin sitten joskus on tarkistaneet. Seuraavalla vianilmoituskerralla on päästy kuulemaan että siellä tosiaan oli vika.
        Nyt ovat siirtämässä sähköpostia Suomen puolelle ja ei ole toiminut, ei eilen eikä tänään. Eiliset lähetyksessä olevat postit ovat vielä koneella lähtemättä. Kännykkään vastaa Soneralta automaatti että vikaa korjataan!!!
        Meillä on aina ollut sähköposti "poikki" juhlapyhien ja kaikkien erikoispäivien aikana ja niin nytkin kun on vappu vastassa.
        Mutta mitäpäs näistä, mukava että kk-maksu kelpaa
        Soneralle.


    • siru

      Joopa, joo. Niin on minunkin ollut jo viikon nurin. Olen soittanut Soneralle ja nyt vielä soitan tukipalveluun, jonne tuntuu olevan jo heti 9 ruuhkaa. Yhtenä päivänä jonotin yli tunnin enkä jaksanut enää. NYT olen jonottanut jo 20 min. ja heti 9 soitin. Saa nähä kuinka kauan tänään menee. En kuitenkaan anna periksi ennen kuin saan apua.

    • poskarosti

      ... on sieltä, eikä ihan pinnasta! Se oli tullessaan hukannut suurimman osan osoitteistani ja varsinkin suuritöisten ryhmäosoitetietojen menettäminen ottaa päähän. Toinen ilmiö on, että kun klikkaan liitetiedot, saan ruudun josta puuttuu SELAA - no, milläs ne liitteet noudetaan?
      Ja sitten tämä jota sonera sanoo asiakaspalveluksi: Istut tuntikausia puhelimessa kuuntelemassa roskamusiikkia ja nauhurin neuvoja soittaa jollekin kalliille palvelutarjoajalle.
      Siirryn kyllä käyttämään gmailia, se lienee soneran tavoitekin.
      Kuluttajalla pitäisi olla oikeus saada korvaus siitä valtavasta ajanhukasta, mikä syntyy puhelimessa roikkuessa.
      ALAS SONERA!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe