karaokekilpailut

tyrmistyttävää

Hei! Halusin vain puhua Porin seudun karaokekilpailuista...Aivan perseestä...
Porin karaokekarhujen kilpailuissa hilluvat samat ihmiset vuodesta toiseen..ei paljon kannata osallistua..ja tuomarit kaikki samoja kenelläkään ei ole edes lauluääntä...sellaiset tuomaroivat sitten muita laulajia...eikö todellakaan saada "puolueettomia" tuomareita kilpailuihin???? Tai toinen asia ko. baarissa kun pidetään niin voittaja on baarin kantaasiakas tai jopa baarin omaa henkilökuntaa...on lauluääntä tai ei...
Vaikka laulaisi aivan nuotin vierestä niin silti ykkösten joukkoon...Eikö laulukilpailussa ole kyse äänestä ja että laulaa ko.kappaleen oikein...

28

12239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta kuitenkin?

      Ethän vaan ole pärjännyt ite huonosti kisoissa? Ei kait nyt sentään ihan nuotin vierestä laulaneet kuitenkaan ykkösinä?

      • TYRMISTYTTÄVÄÄ1

        EN OLE USEIMMIN OLLUT LAULAMASSA..MUTTA OLEN OLLUT KUUNTELEMASSA..JA OLISIN KYLLÄ MIELUUSTI OLLUT TUOMARISTOSSA..MINULLA KARAOKE ON HARRASTUS..JA JUURI KUN TUOMARISTOSSAKIN NIIN HUONOJA LAULAMAAN ETTEN AINAKAAN KEHTAISI KOVIN ANTAA HEIDÄN LAULAA...


      • Rede
        TYRMISTYTTÄVÄÄ1 kirjoitti:

        EN OLE USEIMMIN OLLUT LAULAMASSA..MUTTA OLEN OLLUT KUUNTELEMASSA..JA OLISIN KYLLÄ MIELUUSTI OLLUT TUOMARISTOSSA..MINULLA KARAOKE ON HARRASTUS..JA JUURI KUN TUOMARISTOSSAKIN NIIN HUONOJA LAULAMAAN ETTEN AINAKAAN KEHTAISI KOVIN ANTAA HEIDÄN LAULAA...

        Tuo touhu on kai yleisemmin tuollaista. Tuomareina on usein sellaisia, jotka tiedä siitä lajista oikeasti mitään! Luulevat itse osaavansa ja sit tietysti suhteet vaikuttaa tuollaisissa kilpailuissa. Aina pitäisi olla asiantunteva raati, ei harrastelija!!! Jatkoon menijöititä näin vedetään nenästä, jotka ei todella osaa laulaa. Toisekseen onko aivan pakko ottaa ketään jatkoon, jos kaikki on heikkoja? Tietysti saadaan seuraavaan osakilpailuun kaljan ostajia.... se vain on näin. Jos karaokejuontaja, joka useinkaan ei ole sen alan oikea ammattilainen, on sitten tuomarina, niin tietää miten siinä käy. Lisäksi pitäis ainakin toiselta kierrokselta jättää tuo rupusakki pois, jotka todella laulaa nuotin vierestä ja mistään muusta ei ole hajuakaan! Kilpailut on nykyisin aivan turhia juuri tuon takia. Samat ihmiset niissä pyörii, ja yrittää "esiintyä".... - Itse en harrasta lajia, enkä siten kilpaile, mutta olen seurannut asiaa, ja tullut siihen tulokseen, että ne ovat todella turhia.


      • apppi
        Rede kirjoitti:

        Tuo touhu on kai yleisemmin tuollaista. Tuomareina on usein sellaisia, jotka tiedä siitä lajista oikeasti mitään! Luulevat itse osaavansa ja sit tietysti suhteet vaikuttaa tuollaisissa kilpailuissa. Aina pitäisi olla asiantunteva raati, ei harrastelija!!! Jatkoon menijöititä näin vedetään nenästä, jotka ei todella osaa laulaa. Toisekseen onko aivan pakko ottaa ketään jatkoon, jos kaikki on heikkoja? Tietysti saadaan seuraavaan osakilpailuun kaljan ostajia.... se vain on näin. Jos karaokejuontaja, joka useinkaan ei ole sen alan oikea ammattilainen, on sitten tuomarina, niin tietää miten siinä käy. Lisäksi pitäis ainakin toiselta kierrokselta jättää tuo rupusakki pois, jotka todella laulaa nuotin vierestä ja mistään muusta ei ole hajuakaan! Kilpailut on nykyisin aivan turhia juuri tuon takia. Samat ihmiset niissä pyörii, ja yrittää "esiintyä".... - Itse en harrasta lajia, enkä siten kilpaile, mutta olen seurannut asiaa, ja tullut siihen tulokseen, että ne ovat todella turhia.

        Vielä muutama vuosi sitten Hesassa oli myös kuppikuntakaraokea, jossa tuomarointi oli aivan ala-arvoista. Kamalaa jos sitä vielä jossain päin Suomea on. Toivottavasti tuollainen touhu karsiutuu nopeasti pois. Ei ole eduksi karaokelle.


      • Rede
        apppi kirjoitti:

        Vielä muutama vuosi sitten Hesassa oli myös kuppikuntakaraokea, jossa tuomarointi oli aivan ala-arvoista. Kamalaa jos sitä vielä jossain päin Suomea on. Toivottavasti tuollainen touhu karsiutuu nopeasti pois. Ei ole eduksi karaokelle.

        On toki edelleen! Olen ollut seuraamassa kilpailuja ja usein lähtenyt kesken pois kun tuomareiden taso on tuo. Karaokejuontajan vänhä äiti oli yhdessä kilpailussa tuomari yksinään. Hän itse ei osannut laulaa, oli mukana vain. Hän arvioi tietysti omasta vinkkelistään. Aina pitäisi mielestäni olla musiikin ammattilainen tai koulutettu henkilö ainakin yhtenä ja vieras, ilkopuolinen. Ei kaikki kaunisäänisyys ole teknisesti ollenkaan hyvää jne.


      • tyrmistyttävää
        Rede kirjoitti:

        On toki edelleen! Olen ollut seuraamassa kilpailuja ja usein lähtenyt kesken pois kun tuomareiden taso on tuo. Karaokejuontajan vänhä äiti oli yhdessä kilpailussa tuomari yksinään. Hän itse ei osannut laulaa, oli mukana vain. Hän arvioi tietysti omasta vinkkelistään. Aina pitäisi mielestäni olla musiikin ammattilainen tai koulutettu henkilö ainakin yhtenä ja vieras, ilkopuolinen. Ei kaikki kaunisäänisyys ole teknisesti ollenkaan hyvää jne.

        Se on ja hyvä seurata kun kilpailussa huomaa jo ihmistenkin suosionosoituksista mikä on hyvä laulaja..kun muutkin asiakkaat kuulevat kuinka kukin laulaa..niin kumminkin kilpailun päätyttyä sieltä otetaan voittajaksi sellainen minkä ei missään tapauksessa olisi pitänyt voittaa..Luulisi tälläisen voittajan ihan itsekin ajattelevan "et olinko tosiaan voittaja!" rehellisesti..Kyllä jokaisen laulajan pitäisi myöntää jos todella joku laulaa paremmin kuin itse...(selostus meni vähän monimutkaiseksi, toivottavasti silti tajusitte mitä tarkoitin)..


      • oli hyvä meininki
        tyrmistyttävää kirjoitti:

        Se on ja hyvä seurata kun kilpailussa huomaa jo ihmistenkin suosionosoituksista mikä on hyvä laulaja..kun muutkin asiakkaat kuulevat kuinka kukin laulaa..niin kumminkin kilpailun päätyttyä sieltä otetaan voittajaksi sellainen minkä ei missään tapauksessa olisi pitänyt voittaa..Luulisi tälläisen voittajan ihan itsekin ajattelevan "et olinko tosiaan voittaja!" rehellisesti..Kyllä jokaisen laulajan pitäisi myöntää jos todella joku laulaa paremmin kuin itse...(selostus meni vähän monimutkaiseksi, toivottavasti silti tajusitte mitä tarkoitin)..

        Olin eilen seuraamassa asiakkaana Iskemäkaraoken Avoimia SM-kilpailuja Helsingin Pihlajamäen U2 ravintolassa.
        nautin, minä todella nautin.
        Koko homma oli ammattimaista. Äänentoisto, laulajien miksaukset ja juonto.
        Jumapliut juonto oli mahtavaa ja sai varmaan liiat paineet purkautumaan kilpailijoilta.
        Juontaja-tuomari valitsi jatkoon menneet ja kukaan ei narissut. Itse musiikin harrastajan olin samoilla linjoilla.

        Onnistunut veto tuollaisen henkilön käyttämisestä kilpailun järjestäjältä.
        Kuulemani mukaan hän olikin sieltä Porista päin lähtöisin, joten siksikö siellä ei homma pelaa kun ammattilaiset tulevat tänne etelään?

        Ei aina haukuta. On kai tällä palstalla lupa kehuakin.


      • tyrmistyttävää2
        oli hyvä meininki kirjoitti:

        Olin eilen seuraamassa asiakkaana Iskemäkaraoken Avoimia SM-kilpailuja Helsingin Pihlajamäen U2 ravintolassa.
        nautin, minä todella nautin.
        Koko homma oli ammattimaista. Äänentoisto, laulajien miksaukset ja juonto.
        Jumapliut juonto oli mahtavaa ja sai varmaan liiat paineet purkautumaan kilpailijoilta.
        Juontaja-tuomari valitsi jatkoon menneet ja kukaan ei narissut. Itse musiikin harrastajan olin samoilla linjoilla.

        Onnistunut veto tuollaisen henkilön käyttämisestä kilpailun järjestäjältä.
        Kuulemani mukaan hän olikin sieltä Porista päin lähtöisin, joten siksikö siellä ei homma pelaa kun ammattilaiset tulevat tänne etelään?

        Ei aina haukuta. On kai tällä palstalla lupa kehuakin.

        Saa kai kehua... hyvä että edes jossain päin Suomea on oikeudenmukainen karaokekilpailu!!!


      • kässi
        tyrmistyttävää2 kirjoitti:

        Saa kai kehua... hyvä että edes jossain päin Suomea on oikeudenmukainen karaokekilpailu!!!

        Moi vaan kaikille laulun haluisille.Ei ongelma ole yksin sielläpäin terveiset oulun seudulta..samaa tuomarointia näkee täälläkin päin.Varsinkin suurien kilpailuiden osakilpailuissa vaikuttaa monesti tai lähinnä poikkeuksetta kaikki muu kuin puhdas laulu tai lauluääni!Samat nimet valitaan joka kilpailussa jatkoon huolimatta esiintymisen onnistumisesta!Mutta silti laulaminen on ihanaaaa!!!


      • niissä kisoissa
        kässi kirjoitti:

        Moi vaan kaikille laulun haluisille.Ei ongelma ole yksin sielläpäin terveiset oulun seudulta..samaa tuomarointia näkee täälläkin päin.Varsinkin suurien kilpailuiden osakilpailuissa vaikuttaa monesti tai lähinnä poikkeuksetta kaikki muu kuin puhdas laulu tai lauluääni!Samat nimet valitaan joka kilpailussa jatkoon huolimatta esiintymisen onnistumisesta!Mutta silti laulaminen on ihanaaaa!!!

        joissa kymppi pelaa...samaa paskaa.
        Olen kanssasi arvosteluissa AIVAN samaa mieltä.
        Pääasia, että saadaan vain hirmuinen määrä osanottajia.
        Järjestäjille tuntuu olevan tärkeintä eurot ja "ollaansuuria" menttaliteetti.

        Tärkeintä tuntuu olevan jaetut palkintoeurot, jotka kerätty ohjelmapalkkiona osakisoista.
        Minulle puoliammattilaisena tuli tunne, että harrastelijatason kisajärjestelyä.
        Massaa, mikä massaa. Sitä heidän mielestään osallistujat ovat.
        Olen muutaman osakisan seurannutja ainakin minulle on tullut tunne, että ei ne välittä kuka voittaa.
        ELI meitä pohjoisen (kai muitakin) osallistujia viedään mennen tullen.
        Minkä tittelin voittajat saavat kympistä? Olisi kiva tietää.


      • Artzi L
        niissä kisoissa kirjoitti:

        joissa kymppi pelaa...samaa paskaa.
        Olen kanssasi arvosteluissa AIVAN samaa mieltä.
        Pääasia, että saadaan vain hirmuinen määrä osanottajia.
        Järjestäjille tuntuu olevan tärkeintä eurot ja "ollaansuuria" menttaliteetti.

        Tärkeintä tuntuu olevan jaetut palkintoeurot, jotka kerätty ohjelmapalkkiona osakisoista.
        Minulle puoliammattilaisena tuli tunne, että harrastelijatason kisajärjestelyä.
        Massaa, mikä massaa. Sitä heidän mielestään osallistujat ovat.
        Olen muutaman osakisan seurannutja ainakin minulle on tullut tunne, että ei ne välittä kuka voittaa.
        ELI meitä pohjoisen (kai muitakin) osallistujia viedään mennen tullen.
        Minkä tittelin voittajat saavat kympistä? Olisi kiva tietää.

        "Samaa paskaa joissa kymppi pelaa" , jokaisella saa ja pitää olla mielipide.
        Vaikka arvostelu ei aina osukkaan kohdalleen.

        Meillä on vain yksi kilpailu ja se on Kymppikaraoke.
        Olemme kyllä vuokranneet laitteet joillekkin kisojen järjestäjille ja niissä on myös meidän listat.
        Ko.kilpailuissa meillä ei ole osaa eikä arpaa ja näin ollen emme vataa heidän toiminnastaan

        En tiedä onko osallistuja määrä hirmuinen (1129 ) kun osakilpailuja on ollut 76 eli ka. 15 laulajaa.
        Jos tuota suuruutta mitataan sillä niin , mikäs siinä.

        Tuntuu hullulta jos palkintoeuroissa on vielä valittamista .
        Mielestäni siinä ei ole mitään väärää että ohjelmapalkkioista maksetaan ihan kunnolliset palkinnot vai oisko se parempi että palkintoina olisi kaiken maailman mitääntekemätöntä krääsää tai titteli ja pokaali.

        En tiedä mikä on mennyt kisajärjestelyissä pieleen, olisi kiva tietää .

        Tunnut tietävän meidän mielipiteetkin , se on hyvä se , mutta siinä olet väärässä.

        Niin , ei sillä ole väliä kuka voittaa kunhan parhaat pääsee jatkoon ja parhaat myös voittaa.

        En tiedä mihin teitä viedään koska emme ole järjestäneet yhtään ainoaa osakilpailua emmekä semmareita pohjoisessa eikä myöskään Oulun seudulla.
        Pohjoisimmat osakilpailut ovat olleet Puolanka , Vaala , Rantsila , Nivala ja pohjoisin semmari Haapavedellä.

        Oulusta on kyllä finaalissa 1 nainen ja 1 mies ja sitten on myös Kokkolasta ja Haapajärveltä

        En tiedä mutta luulen että karaokelaulajat eivät ole tittelinkipeitä.
        Emme anna siis mitään titteliä vai oisko hyvä
        KympinKaraokekeisarinna ja Keisari ???
        Annamme palkinnoiksi vuoden voimassa olevia matkalahjakortteja joiden yhteisarvo on 4400e
        (2x1200 , 2x650 ja 2x350 )


      • kuka kymppikaraokea on
        Artzi L kirjoitti:

        "Samaa paskaa joissa kymppi pelaa" , jokaisella saa ja pitää olla mielipide.
        Vaikka arvostelu ei aina osukkaan kohdalleen.

        Meillä on vain yksi kilpailu ja se on Kymppikaraoke.
        Olemme kyllä vuokranneet laitteet joillekkin kisojen järjestäjille ja niissä on myös meidän listat.
        Ko.kilpailuissa meillä ei ole osaa eikä arpaa ja näin ollen emme vataa heidän toiminnastaan

        En tiedä onko osallistuja määrä hirmuinen (1129 ) kun osakilpailuja on ollut 76 eli ka. 15 laulajaa.
        Jos tuota suuruutta mitataan sillä niin , mikäs siinä.

        Tuntuu hullulta jos palkintoeuroissa on vielä valittamista .
        Mielestäni siinä ei ole mitään väärää että ohjelmapalkkioista maksetaan ihan kunnolliset palkinnot vai oisko se parempi että palkintoina olisi kaiken maailman mitääntekemätöntä krääsää tai titteli ja pokaali.

        En tiedä mikä on mennyt kisajärjestelyissä pieleen, olisi kiva tietää .

        Tunnut tietävän meidän mielipiteetkin , se on hyvä se , mutta siinä olet väärässä.

        Niin , ei sillä ole väliä kuka voittaa kunhan parhaat pääsee jatkoon ja parhaat myös voittaa.

        En tiedä mihin teitä viedään koska emme ole järjestäneet yhtään ainoaa osakilpailua emmekä semmareita pohjoisessa eikä myöskään Oulun seudulla.
        Pohjoisimmat osakilpailut ovat olleet Puolanka , Vaala , Rantsila , Nivala ja pohjoisin semmari Haapavedellä.

        Oulusta on kyllä finaalissa 1 nainen ja 1 mies ja sitten on myös Kokkolasta ja Haapajärveltä

        En tiedä mutta luulen että karaokelaulajat eivät ole tittelinkipeitä.
        Emme anna siis mitään titteliä vai oisko hyvä
        KympinKaraokekeisarinna ja Keisari ???
        Annamme palkinnoiksi vuoden voimassa olevia matkalahjakortteja joiden yhteisarvo on 4400e
        (2x1200 , 2x650 ja 2x350 )

        syyttänyt?
        EN minä ainakaan... vaan niitä joille annatte osakisoja tehtäväksi...osa mennyt päin persettä.
        Uskokaa jo, ettei ylivieskalainen "joka" ole joka paikassa "jokahyvä"
        Menee usein siitä, mistä aita on matalin. Vähän liiankin usein.
        Ettehän Te sitä halua? Ettehän?

        Kirjoitit jossain toisessa ketjussa ja annoit kyllä REIPPAASTI väärää kuvaa palkinnoista eli:
        "Palkinnot on suht hyvät eli 4400e jaetaan kolmen parhaan naisen ja kolmen parhaan miehen välillä"
        NYT kerrot matkalahjakorteista!
        EI SE ole sama kuin 4400e. ¨
        Johan nyt "takahikiänerkkikin" tietää, ettei matkalahjakorteista makseta juuri mitään vaan ne saadaan tai ostetaan vastikkeeksi jostain.

        Matkan arvot voivat olla tuota luokkaa.
        SE ON taas aivan ERI asia kuin puhdas raha!
        ELI harhautettua tuki sinullakin.
        Tahallisesti? Tahattomasti?
        Sillä ei ole merkitystä. Vahinko on tullut.
        Vahingon korjaaminen vaatii aina suuremman työn kuin sen tekeminen!

        Hyvää jatkoa kuitenkin Teille, sillä olette tehneet hyvää karaokea.
        Kilpailuihinkin "sekoileminenkin" olisi voinut ollut hyvä juttu, kun olisitte tehneet sen kokonaan itse tai valinneet hyviä kilpailuja jo aiemmin toteuttaneet kumppanit (Siis hyviä):
        Ettekä antaneet niitä kenen sattuu tehtäväksi.

        Hyää kesäkaraokekesää meille kaikille, myös Kymppivihteenne parissa. Onneksi sitä teiltä saa.


      • Artzi L
        kuka kymppikaraokea on kirjoitti:

        syyttänyt?
        EN minä ainakaan... vaan niitä joille annatte osakisoja tehtäväksi...osa mennyt päin persettä.
        Uskokaa jo, ettei ylivieskalainen "joka" ole joka paikassa "jokahyvä"
        Menee usein siitä, mistä aita on matalin. Vähän liiankin usein.
        Ettehän Te sitä halua? Ettehän?

        Kirjoitit jossain toisessa ketjussa ja annoit kyllä REIPPAASTI väärää kuvaa palkinnoista eli:
        "Palkinnot on suht hyvät eli 4400e jaetaan kolmen parhaan naisen ja kolmen parhaan miehen välillä"
        NYT kerrot matkalahjakorteista!
        EI SE ole sama kuin 4400e. ¨
        Johan nyt "takahikiänerkkikin" tietää, ettei matkalahjakorteista makseta juuri mitään vaan ne saadaan tai ostetaan vastikkeeksi jostain.

        Matkan arvot voivat olla tuota luokkaa.
        SE ON taas aivan ERI asia kuin puhdas raha!
        ELI harhautettua tuki sinullakin.
        Tahallisesti? Tahattomasti?
        Sillä ei ole merkitystä. Vahinko on tullut.
        Vahingon korjaaminen vaatii aina suuremman työn kuin sen tekeminen!

        Hyvää jatkoa kuitenkin Teille, sillä olette tehneet hyvää karaokea.
        Kilpailuihinkin "sekoileminenkin" olisi voinut ollut hyvä juttu, kun olisitte tehneet sen kokonaan itse tai valinneet hyviä kilpailuja jo aiemmin toteuttaneet kumppanit (Siis hyviä):
        Ettekä antaneet niitä kenen sattuu tehtäväksi.

        Hyää kesäkaraokekesää meille kaikille, myös Kymppivihteenne parissa. Onneksi sitä teiltä saa.

        Niin , mä vastasin suoraa tuohon kirjoitukseen jossa oli otsikkona " Mitäs laulatte".

        Kukaan muu ei ole tehnyt meidän kisaa kuin MusaMagia ja vain 2 osakilpailua ja nekin Jyväskylässä.

        Alunperin tämän "jokahyvän " oli tarkoitus lähteä mukaan hoitamaan ja myymään nämä osakilpailut pohjoisessa ja Oulun-seudulla. Kerkesin painattaa julisteet joissa on ko.firman logo mutta yhtään kisaa he eivät tehneet. Siksi myös Oulun-seutu jäi vaille osakilpailuja.Odotin ja odotin että jotain tapahtuisi mutta ei , joten myyntiaikaa ei jäänyt.

        Jokainen joka on ollut kiinnostunut tästä kilpailusta on varmaankin käynyt lukemassa meidän sivuilta säännöt jossa kerrotaan palkinnoista ja jokaisessa julisteessa ,joka on laitettu viihdepaikkaan ,on mainittu myös sama asia.

        Meillä ei ole sponsoreita tässä kisassa vaan kaikki palkinnot maksetaan itse ja puhtaalla rahalla.

        Palkintojen arvo on juuri se 4400e
        eli
        Voittajille annetaan kortti joka oikeuttaa käyttämään KymppiViihde Oy:n Matkalahjakortteja 4400e:n arvosta.
        Käytännössä voittajat valitsevat matkat mihin haluavat mennä ja milloin ,sitten he ilmoittavat asian meille.

        Annan tästä vielä käytännönesimerkin:

        Vaikka se "takahikiänerkki" voittaa 1200e eli 1.palkinnon.
        - hän haluaa mennä vaikka Ateenaan kahdeksi viikoksi.
        - ja tottakai puoliso mukaan.
        - hän etsii matkan ,lahtö olis 1.1.2006 ja paluu 15.11.2006.
        - hänellä on auto sen verran heikossa kunnossa että haluaa lentää sieltä kotikentältään Hesaan.
        -Hän ilmoittaa meille tiedot , me tilaamme matkat
        menopaluu 2x koti-hesa yht.340e , lomamatka 2x ateena yht.660e.
        Koko reissu maksaa 1000e , hinta näkyy myös matkalipuissa.
        - Hänelle jää 200e sisään, hän saa sen joko suoraa matkarahana koska matkan hinta ylitti 75% palkinnon arvosta tai sitten voi vielä käydä 17.6.2007 mennessä vaikka Ateenassa toisen kerran ja me maksamme hänen matkastaan 200 ja hän maksaa erotuksen.
        Tai jos hänelle sattuu tossa ennen joulu kassavaje ja hän ilmoittaa että ei lähdekkään matkalle myöhemmin sillä kakssatasella , niin me tilitämme sen hänelle.

        Pienempien palkintojen kohdalla on ihan sama asia.
        Tällä menettelyllä pysymme lain edellyttämissä puitteissa ja emme aiheuta sitä että voittajille tulee seuraamuksia.

        Tällä toiminnalla ehkäistään edellivuosien "pelleily" jossa voittajat möivät matkalahjakortit
        ja voittajat kyselivät että voitteko lunastaa tän kortin takaisin.
        Tottakai voimme lunastaa takaisin mutta se tuntuu siltä silloin että palkintoja ei arvosteta , niin kuin varmaan onkin. Vaikka tietysti on jokaisen oma asia miten palkintonsa käyttää.

        Minusta tuntuu että sekoitat vieläkin meidät johonkin toiseen kisaan jossa on meidän laitteet käytettävissä tai kisa on suurinpiirtein saman niminen.

        Sydäntä lämmitti noi viimeiset kommentit.

        Hyvvee kessee vaa kaekille ja tulukkeeha pisttäytymmään meijännii laoluilloessa.

        Artzi L.


      • Sarasvuolla
        kuka kymppikaraokea on kirjoitti:

        syyttänyt?
        EN minä ainakaan... vaan niitä joille annatte osakisoja tehtäväksi...osa mennyt päin persettä.
        Uskokaa jo, ettei ylivieskalainen "joka" ole joka paikassa "jokahyvä"
        Menee usein siitä, mistä aita on matalin. Vähän liiankin usein.
        Ettehän Te sitä halua? Ettehän?

        Kirjoitit jossain toisessa ketjussa ja annoit kyllä REIPPAASTI väärää kuvaa palkinnoista eli:
        "Palkinnot on suht hyvät eli 4400e jaetaan kolmen parhaan naisen ja kolmen parhaan miehen välillä"
        NYT kerrot matkalahjakorteista!
        EI SE ole sama kuin 4400e. ¨
        Johan nyt "takahikiänerkkikin" tietää, ettei matkalahjakorteista makseta juuri mitään vaan ne saadaan tai ostetaan vastikkeeksi jostain.

        Matkan arvot voivat olla tuota luokkaa.
        SE ON taas aivan ERI asia kuin puhdas raha!
        ELI harhautettua tuki sinullakin.
        Tahallisesti? Tahattomasti?
        Sillä ei ole merkitystä. Vahinko on tullut.
        Vahingon korjaaminen vaatii aina suuremman työn kuin sen tekeminen!

        Hyvää jatkoa kuitenkin Teille, sillä olette tehneet hyvää karaokea.
        Kilpailuihinkin "sekoileminenkin" olisi voinut ollut hyvä juttu, kun olisitte tehneet sen kokonaan itse tai valinneet hyviä kilpailuja jo aiemmin toteuttaneet kumppanit (Siis hyviä):
        Ettekä antaneet niitä kenen sattuu tehtäväksi.

        Hyää kesäkaraokekesää meille kaikille, myös Kymppivihteenne parissa. Onneksi sitä teiltä saa.

        TV; ssä pyöri joitakin aikoja sitten sellainen kuin ohjelma kuin Diili, Olisikohan tämä palkintokikka opittu sieltä. Ihan Sarasvuolta itseltä. Hehe Heh


      • matkijakin asialla
        Artzi L kirjoitti:

        Niin , mä vastasin suoraa tuohon kirjoitukseen jossa oli otsikkona " Mitäs laulatte".

        Kukaan muu ei ole tehnyt meidän kisaa kuin MusaMagia ja vain 2 osakilpailua ja nekin Jyväskylässä.

        Alunperin tämän "jokahyvän " oli tarkoitus lähteä mukaan hoitamaan ja myymään nämä osakilpailut pohjoisessa ja Oulun-seudulla. Kerkesin painattaa julisteet joissa on ko.firman logo mutta yhtään kisaa he eivät tehneet. Siksi myös Oulun-seutu jäi vaille osakilpailuja.Odotin ja odotin että jotain tapahtuisi mutta ei , joten myyntiaikaa ei jäänyt.

        Jokainen joka on ollut kiinnostunut tästä kilpailusta on varmaankin käynyt lukemassa meidän sivuilta säännöt jossa kerrotaan palkinnoista ja jokaisessa julisteessa ,joka on laitettu viihdepaikkaan ,on mainittu myös sama asia.

        Meillä ei ole sponsoreita tässä kisassa vaan kaikki palkinnot maksetaan itse ja puhtaalla rahalla.

        Palkintojen arvo on juuri se 4400e
        eli
        Voittajille annetaan kortti joka oikeuttaa käyttämään KymppiViihde Oy:n Matkalahjakortteja 4400e:n arvosta.
        Käytännössä voittajat valitsevat matkat mihin haluavat mennä ja milloin ,sitten he ilmoittavat asian meille.

        Annan tästä vielä käytännönesimerkin:

        Vaikka se "takahikiänerkki" voittaa 1200e eli 1.palkinnon.
        - hän haluaa mennä vaikka Ateenaan kahdeksi viikoksi.
        - ja tottakai puoliso mukaan.
        - hän etsii matkan ,lahtö olis 1.1.2006 ja paluu 15.11.2006.
        - hänellä on auto sen verran heikossa kunnossa että haluaa lentää sieltä kotikentältään Hesaan.
        -Hän ilmoittaa meille tiedot , me tilaamme matkat
        menopaluu 2x koti-hesa yht.340e , lomamatka 2x ateena yht.660e.
        Koko reissu maksaa 1000e , hinta näkyy myös matkalipuissa.
        - Hänelle jää 200e sisään, hän saa sen joko suoraa matkarahana koska matkan hinta ylitti 75% palkinnon arvosta tai sitten voi vielä käydä 17.6.2007 mennessä vaikka Ateenassa toisen kerran ja me maksamme hänen matkastaan 200 ja hän maksaa erotuksen.
        Tai jos hänelle sattuu tossa ennen joulu kassavaje ja hän ilmoittaa että ei lähdekkään matkalle myöhemmin sillä kakssatasella , niin me tilitämme sen hänelle.

        Pienempien palkintojen kohdalla on ihan sama asia.
        Tällä menettelyllä pysymme lain edellyttämissä puitteissa ja emme aiheuta sitä että voittajille tulee seuraamuksia.

        Tällä toiminnalla ehkäistään edellivuosien "pelleily" jossa voittajat möivät matkalahjakortit
        ja voittajat kyselivät että voitteko lunastaa tän kortin takaisin.
        Tottakai voimme lunastaa takaisin mutta se tuntuu siltä silloin että palkintoja ei arvosteta , niin kuin varmaan onkin. Vaikka tietysti on jokaisen oma asia miten palkintonsa käyttää.

        Minusta tuntuu että sekoitat vieläkin meidät johonkin toiseen kisaan jossa on meidän laitteet käytettävissä tai kisa on suurinpiirtein saman niminen.

        Sydäntä lämmitti noi viimeiset kommentit.

        Hyvvee kessee vaa kaekille ja tulukkeeha pisttäytymmään meijännii laoluilloessa.

        Artzi L.

        Oon voinu kavereitten ja kanssasiskojen kanssa sekoittaa joitakin Kymppikisoja johonkin vähän samannimiseen...kun on noita jokapaikan kotikulman kisoja turhankin paljon.

        En oo Oulusta, enkä ihan sen naapurikunnastakaan.
        Mulle vain kerrotiin, että "jokahyväkin" osakisoja hoitelisi eli oli toisen käden tietoa.
        Jos MusaMagia on ollut ainoa yhteistyökumppaninne eli osakilpailujen toteuttaja niin harmnittelen, että epäonnistui niissä, joita kävin seuramaassa. Muistahan mulla ei oo kuin toisen käden tietoa.

        Miksi ette tee todella isoa kisaa toisen kanssa yhdessä ja yritä "heittäytyä samaan kelkaan" Iskelmä Karaoken SM:n kanssa.
        "Valloittaisitte koko SUOMEN" ja laittaisitte muille "luun kurkkuun"

        Tuosta Iskelmästä mulla on kokemusta vain osakilpailun verran, mutta nappiin meni.
        Muista osakisoista en tiedä, joten olen jäävi tämän enempää sitä arvostelemaan tai kehumaan.

        Kertaan vielä Kuopion vierailuni. Teidän firmanne toteuttama karaoke. "Hyvää ja maukasta" Oli. Kiitos siitä.


      • Kuuro kenties...
        oli hyvä meininki kirjoitti:

        Olin eilen seuraamassa asiakkaana Iskemäkaraoken Avoimia SM-kilpailuja Helsingin Pihlajamäen U2 ravintolassa.
        nautin, minä todella nautin.
        Koko homma oli ammattimaista. Äänentoisto, laulajien miksaukset ja juonto.
        Jumapliut juonto oli mahtavaa ja sai varmaan liiat paineet purkautumaan kilpailijoilta.
        Juontaja-tuomari valitsi jatkoon menneet ja kukaan ei narissut. Itse musiikin harrastajan olin samoilla linjoilla.

        Onnistunut veto tuollaisen henkilön käyttämisestä kilpailun järjestäjältä.
        Kuulemani mukaan hän olikin sieltä Porista päin lähtöisin, joten siksikö siellä ei homma pelaa kun ammattilaiset tulevat tänne etelään?

        Ei aina haukuta. On kai tällä palstalla lupa kehuakin.

        Jaahas, taitaa olla oma lehmä ojassa. Olin paikan päällä kuuntelemassa minäkin, ei voi olla totta että tuollaisella äänentoistolla joku ns. kilpailu tehdään. Sitä saa mitä tilaa, tällä kertaa tilaus oli varmasti paikkaa ajatellen ihan ok. Äänentoisto oli juuri sitä mitä minä en ainakaan haluaa kuulla, siis aivan sieltä syvältä. Yrittäkää edes kasata kunnollinen äänentoisto setti kasaan, se ei paljon vaadi. Kolmella tontulla saa hyvät kamat. Juontaja hoiti työnsä ihan hyvin, totutulla apaattisella tavalla...Eli "ei voisi vähemmän kiinnostaa". Siellä paikalliset Reiskat ja Liisat olivat tietty ihan otettuja, mä pääsen jatkoon...jipiii...Eikun, hyvää kesänjatkoa vaan kaikille.


      • päässy jatkoon
        Kuuro kenties... kirjoitti:

        Jaahas, taitaa olla oma lehmä ojassa. Olin paikan päällä kuuntelemassa minäkin, ei voi olla totta että tuollaisella äänentoistolla joku ns. kilpailu tehdään. Sitä saa mitä tilaa, tällä kertaa tilaus oli varmasti paikkaa ajatellen ihan ok. Äänentoisto oli juuri sitä mitä minä en ainakaan haluaa kuulla, siis aivan sieltä syvältä. Yrittäkää edes kasata kunnollinen äänentoisto setti kasaan, se ei paljon vaadi. Kolmella tontulla saa hyvät kamat. Juontaja hoiti työnsä ihan hyvin, totutulla apaattisella tavalla...Eli "ei voisi vähemmän kiinnostaa". Siellä paikalliset Reiskat ja Liisat olivat tietty ihan otettuja, mä pääsen jatkoon...jipiii...Eikun, hyvää kesänjatkoa vaan kaikille.

        Muusikkona olin paikalla ja normaali karokevermeihin suhteutettuna, homma toimi.
        Jatkoon menneet olivat mielestäni ihan ok!

        En itse osallistunut, joten ei mulla oma lehmä ole ojassa vaan vertasin eri jutskia keskenään ja tulos oli mielestäni positiivinen.

        Älä ole katkera. Yritä uudelleen, mutta jos olit se purnaaja, jonka kuulin, niin älä yritä. Rahkeesi ei riitä.


      • ..en osallistunut
        päässy jatkoon kirjoitti:

        Muusikkona olin paikalla ja normaali karokevermeihin suhteutettuna, homma toimi.
        Jatkoon menneet olivat mielestäni ihan ok!

        En itse osallistunut, joten ei mulla oma lehmä ole ojassa vaan vertasin eri jutskia keskenään ja tulos oli mielestäni positiivinen.

        Älä ole katkera. Yritä uudelleen, mutta jos olit se purnaaja, jonka kuulin, niin älä yritä. Rahkeesi ei riitä.

        Juups, 90-luvun alkupuolella taisin osallistua kilpailuun pariin, silloin voittona oli siiderlasit, Vinkarin lahjaflibarit, ravintelin ostoskortteja ym. Tuomarina olen kylläkin toiminut useassa okeskaboissa, siinä sivussa väliaikana joskus hoilottanut biisin, eikä silloinkaan heitetty ulos..kohteliaisuussyistä oletan :-)) Kilpailuihin en ole osallistunut, joten se siitä.


      • antsku
        TYRMISTYTTÄVÄÄ1 kirjoitti:

        EN OLE USEIMMIN OLLUT LAULAMASSA..MUTTA OLEN OLLUT KUUNTELEMASSA..JA OLISIN KYLLÄ MIELUUSTI OLLUT TUOMARISTOSSA..MINULLA KARAOKE ON HARRASTUS..JA JUURI KUN TUOMARISTOSSAKIN NIIN HUONOJA LAULAMAAN ETTEN AINAKAAN KEHTAISI KOVIN ANTAA HEIDÄN LAULAA...

        Jos joku kisoissa ottaa kilpailijoiden puolesta pannuun niin se et dumarit häipyy kesken esityksen vessaan,puhelimeen ulos nurkan taakse,tai muuten vaan päissään,eivätkä tiiä maailman menosta tuon taivaallista.Näitäkin on nähty,onneksi tunnutaan menevän parempaan suuntaan.Toivotaan parasta ja pelätään pahinta!


      • tyrmistyttävää......
        Kuuro kenties... kirjoitti:

        Jaahas, taitaa olla oma lehmä ojassa. Olin paikan päällä kuuntelemassa minäkin, ei voi olla totta että tuollaisella äänentoistolla joku ns. kilpailu tehdään. Sitä saa mitä tilaa, tällä kertaa tilaus oli varmasti paikkaa ajatellen ihan ok. Äänentoisto oli juuri sitä mitä minä en ainakaan haluaa kuulla, siis aivan sieltä syvältä. Yrittäkää edes kasata kunnollinen äänentoisto setti kasaan, se ei paljon vaadi. Kolmella tontulla saa hyvät kamat. Juontaja hoiti työnsä ihan hyvin, totutulla apaattisella tavalla...Eli "ei voisi vähemmän kiinnostaa". Siellä paikalliset Reiskat ja Liisat olivat tietty ihan otettuja, mä pääsen jatkoon...jipiii...Eikun, hyvää kesänjatkoa vaan kaikille.

        Ed.viesti tosi osuvasti sanottu...just noin se menee monessa paikassa....


    • tiina1962

      On sitten vissiin pakko ihmetellä, kun en ollut eläissäni käynytkään Porissa ja silti pääsin jatkoon alkukisassa. Olisikohan kaksoisolentoni ollut sen paikan kanta-asiakas ja tuomarit menneet vahingossa vipuun. On pakko vähän hihittää....

      Ravintoloita oli 18, joista jatkoon pääsi 36 (18 naista ja 18 miestä) finalistia. Ja finaali käytiin eri ravintolassa, kuin alkukisat. Hienoa Porin ravintolat, että niin moni oli lähtenyt mukaan järjestelyihin.

      Finaalikierros oli erittäin korkeatasoinen. Ja täytyy sanoa, että kaikki oli kohdallaan, paitsi kisan kesto oli aivan hurja. No, mahdollisimman moni oli päässyt mukaan.

      Se täytyy vain hyväksyä, että samassa kaupungissa on ne samat hyvät laulajat vuodesta toiseen, VoI VOI. Pitäisiköhän heidän muuttaa pois, vai pitäisikö kieltää osallistuminen kisoihin. Mahtaisi taso mennä tosi hurjaksi (lue kurjaksi), kun kaikki edellisten vuosien sanotaan vaikka finaaliin osallistujat karsiutuisi seuraavina vuosina.

      En ymmärrä tätä kateellista rutkutusta! Nauti laulamisesta ja ole musiikille nöyrä! Aina on mahdollista kehittää itseään.
      Aina löytyy joka asiassa parempia, on kauniimpia, pidempiä, taitavampia vaikkapa hitsaamisessa, niin myös laulamisessa parempia.

      Elä ja Anna Muidenkin Elää!

      • tyrmistyttävää

        Olet ymmärtänyt aivan väärin kirjoitukseni..
        Puhuin tuomareista..Tässä Finaalissakin missä sanot olleesi..Lauloi vaalea naistuomari aivan "päin helvettiä" miten sellainen ihminen sinun mielestäsi silloin pystyy arvioimaan toisten lauluja?????? TIINA-62...Lauloiko vaalea tuomari oikein sinun mielestäsi????


      • tyrmistyttävää...

        Lisäys vielä...Eikä kenenkään tarvitse muuttaa mihinkään...Seuraava vuosi on aina uusi kilpailu ja "Parhaan" pitääkin voittaa..Ihan sama sit onko ollut ikinä "Porissa karaokekarhujen" kilpailuissa laulamassa...Tarkoitan että kilpailut on aina nollattava....Ja TIINA-62 kateudesta ei voi puhua ...En itse ole osallistunut kilpailuun...pelkästään ollut kuuntelemassa...Ja huomannut sen Karaokekarhujen touhun...


    • sävelkorva

      Ei todellakaan tarvi osata laulaa jos arvostelee jotakin toista. Kyllä lähes jokaisen korva havaitsee jos laulu menee päin persettä ja sitä paitsi on vain kerta kaikkiaan niin että jonkun lauluääni miellyttää enemmän kuin toisten.

    • Ei oikein todellakaa

      Eipä ole meno muuttunut Porissa sitten näiden kirjoitusten..todellakin jatkokierrokselle pääsevät täysin umpikännissäkin olevat ja ne, jotka laulavat täysin nuotin vierestä niin, että kaikkien korvia sattuu..On se niin väärin, että hyvä laulaja ei pääse jatkamaan, mutta täysillä rääkyvä pääsee.. Meni kyllä luotto näihin tuomareihin...

    • 008

      "Kyllä lähes jokaisen korva havaitsee jos laulu menee päin persettä"

      Sinänsä on täysin samantekevää, kuka jonkin karaokekisan voittaa ja osaako hän laulaa vai ei. Toteaisin kuitenkin, että kantabaarissani 95 prosenttia laulajista hoilottaa pahasti nuotin vierestä, eivätkä he itse eikä moni muukaan huomaa laulussa mitään epäpuhdasta. Muutama ei pysy rytmissä edes Jätkän humppaa laulaessaan...

    • hyivittut

      Nuolet sen u-watti ramin hanuria niin ehkä pääset jatkoon

    • Varissualla_tapahtuu

      Ei se poriin jää turussa oli juuri hiljan kilapilu varissualla, jossa juontaja valitsi jatkoo himokselle kaveriporukkansa sekä tuomaripöytään istuneet ystävät. Edes SM-Semifiilasti ei päässyt alkuskapasta jatkoon mutta paikallo olemattomaton pariskunta pääsi jatkoon vaikka mies oli vetämässä karaokea muualla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe