Missäs

päin maailmaa

se tapahtui kun poliisi oli muutamia vuosia taaksepäin ammuskellut joitakin melojia ja miten noiden melojien asiasta kertoville sivuille pääsee?

16

766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alpo Stasi

      Tapaus on Kotkasta, siellä poliisin poika rikoskumppumppaninsa kanssa uhkaili ja ammuskeli aseella leirintyneitä melojia. Koska kyseessä oli poliisimiehen poika, juttu tietysti painetiin villasella ja kuopatiin. Melojat ovat tehneet paljon työtä tekijöiden edesvastuuseen saattamiseksi , mutta laihoin tuloksin. Ei korppi korppia noki, sanotaan. Kotkassa on Suomen korrutptoitunein poliisitoimi.

      • JackPot

        "rikoskumppumppaninsa"

        Eikös rikoskumppanuuden toteaminen edellytä tuomioistuimen päätöstä? Muutoin ei ole kyse rikoksesta eikä myöskään rikoskumppanuudesta.


      • Alpo Stasi
        JackPot kirjoitti:

        "rikoskumppumppaninsa"

        Eikös rikoskumppanuuden toteaminen edellytä tuomioistuimen päätöstä? Muutoin ei ole kyse rikoksesta eikä myöskään rikoskumppanuudesta.

        Isä ja poika sekä rikoskumppani. Samoin Kouvolan Krp:n kommari, joka yritti salata ja peitellä rikoksen. "Pitkien puukkojen yö" on vielä edessä.


      • ironmikes
        JackPot kirjoitti:

        "rikoskumppumppaninsa"

        Eikös rikoskumppanuuden toteaminen edellytä tuomioistuimen päätöstä? Muutoin ei ole kyse rikoksesta eikä myöskään rikoskumppanuudesta.

        Milläs vitulla sinä aivoton kääpiö luulet tuomion tulevan, ellei asiaa viedä edes oikeuteen?


    • tuntuu siltä, että

      ...Alpo Stasi vastailee omiin kysymyksiinsä...

      • Alpo Stasin

        omia vastailuja.On täällä muutkin kiinnostuneet tosiasioista kuin Alpo.Tosin minä epäilen että tuon poliisimiehen,joka ammuskeli noita melojia,isä eli aikoinaan (5000 vuotta sitten) demoni Sisupalana.Sisupalahan oli yksi langenneista enkeleistä.Olis hyvä jos sais tuon isän nimen selville?


      • Alpo Stasin kirjoitti:

        omia vastailuja.On täällä muutkin kiinnostuneet tosiasioista kuin Alpo.Tosin minä epäilen että tuon poliisimiehen,joka ammuskeli noita melojia,isä eli aikoinaan (5000 vuotta sitten) demoni Sisupalana.Sisupalahan oli yksi langenneista enkeleistä.Olis hyvä jos sais tuon isän nimen selville?

        Sekö olikin poliisimies joka ammuskeli melojia? Minä kun ymmärsin, että se oli poliisimiehen poika.


      • ymmärtää
        j.ellroy kirjoitti:

        Sekö olikin poliisimies joka ammuskeli melojia? Minä kun ymmärsin, että se oli poliisimiehen poika.

        väärin kirjoitukseni.Siis tuon poliisin joka am-
        muskeli noita melojia,isä on minun tietojeni mukaan aikoinaan Intiassa noin 5000 vuotta sitten elänyt Sisupala (veeda-kirjallisuus).Siis tuo poika joka ammuskeli,on vain tuon pääjehun jälkeläinen.


      • ymmärtää kirjoitti:

        väärin kirjoitukseni.Siis tuon poliisin joka am-
        muskeli noita melojia,isä on minun tietojeni mukaan aikoinaan Intiassa noin 5000 vuotta sitten elänyt Sisupala (veeda-kirjallisuus).Siis tuo poika joka ammuskeli,on vain tuon pääjehun jälkeläinen.

        ...minä muistelen, että se melojia ammuskellut ei ollut poliisi vaan poliisin poika.

        Voi tosiaan olla, että olen ymmärtänyt väärin.


      • jaaaa-a
        j.ellroy kirjoitti:

        ...minä muistelen, että se melojia ammuskellut ei ollut poliisi vaan poliisin poika.

        Voi tosiaan olla, että olen ymmärtänyt väärin.

        Ammuskeltiinko siellä ollenkaan melojia??? Jos aseena oli kerran hauliase/luotiase, eikö yhtään osumaa missään? Oikea ilmaisu lienee melojien leiripaikan lähistöllä. Vesipyssyä ei lasketa aseeksi.


      • Oikeassa.
        j.ellroy kirjoitti:

        ...minä muistelen, että se melojia ammuskellut ei ollut poliisi vaan poliisin poika.

        Voi tosiaan olla, että olen ymmärtänyt väärin.

        Kyllä se melojia ampunut oli poliisin poika mutta sanotaanhan että sellainen poika kuin isä.


      • Alpo Stasi

        Jos siltä tuntuu, ota lääkeesi ja mene nukkumaan.


      • sekasi
        Oikeassa. kirjoitti:

        Kyllä se melojia ampunut oli poliisin poika mutta sanotaanhan että sellainen poika kuin isä.

        siis yhteenvetona? Poliisin pojan isäkö?


      • täysin
        sekasi kirjoitti:

        siis yhteenvetona? Poliisin pojan isäkö?

        varma kuka Sisupala on nykyään mutta minusta tuntuu että hän toimisi poliisina jossakin Kotkan seudulla.


      • hiljaisuusko
        täysin kirjoitti:

        varma kuka Sisupala on nykyään mutta minusta tuntuu että hän toimisi poliisina jossakin Kotkan seudulla.

        Mutta Sisupalan ikä kilpailee vahvasti Joulupukin iättömyyden kanssa. 5000 vuotta, siinä ajassa kuulee kyllä koko joukon juoruja.


    • tuttujuttuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe