kertokaa minkä maalainen on keeway??

perkelehgff

kertokaahan minkä maalainen on keeway ja kannattaako ostaa ???

126

6666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiki  

      mikä ihmeen keeway?

      Ei semmosta merkkiä ole olemassakaan!

      Mutta Keeway on Korealaislainen

      • liimanaama

        ei sun kaikki jutut oo hyviä.


      • ???
        liimanaama kirjoitti:

        ei sun kaikki jutut oo hyviä.

        Onko Kikillä joskus ollut joku hyväkin juttu?


      • kiki noob
        ??? kirjoitti:

        Onko Kikillä joskus ollut joku hyväkin juttu?

        omg omg keeway = itävaltalainen!!!! NOOB


      • UUGH

        ugandasta tulee ja menee


      • popoo

        eurooppalainen


      • sdfhdfh

        hehee eipä taida kovinmoni tietää vastausta kun viitsin lukee noi edes läpi XD


      • täyttä faktaa

        maarianhaminassa tekevät koska kinuskit ovat perustaneet sinne salaisen tukikohtansa jossa he opettelevat kävelemään jaloillaan ennen kuin voivat astua omilla jaloillaan pallon tällepuolen.. miksikö? no siksipä tietenkin kun hehän joutuu kävelee siellä kotomaassaan käsillään! :D


      • Keewayn Stoori

        Keeway on ihan totah supi suomalainen merkki joka syntyi 86 kun vanhaa suomalaista kommunismia kusetettiin ja anastettiin se heiltä. Näin syntyi Keeway, siinä sen tarina Piste!

        Se on ihan legenda siellä suunnilla, että näin......


      • sitten
        Keewayn Stoori kirjoitti:

        Keeway on ihan totah supi suomalainen merkki joka syntyi 86 kun vanhaa suomalaista kommunismia kusetettiin ja anastettiin se heiltä. Näin syntyi Keeway, siinä sen tarina Piste!

        Se on ihan legenda siellä suunnilla, että näin......

        no jaa onko sillä merkillä mitään väliä kaikki ne toimii ja hajoo oli merkki sitten mikä hyväänsä


      • Päteex

        Ei sellaista maata olekaan kuin Korealaislainen! Vai tarkoitiko kenties korealainen?


      • ...
        kiki noob kirjoitti:

        omg omg keeway = itävaltalainen!!!! NOOB

        Keeway on itävaltalainen


      • .......
        ... kirjoitti:

        Keeway on itävaltalainen

        sehän kootaan kiinassa mutta silti se ei ole mikään kiinalainen


      • funtsin
        ??? kirjoitti:

        Onko Kikillä joskus ollut joku hyväkin juttu?

        kuka on kiki?


      • -.-
        kiki noob kirjoitti:

        omg omg keeway = itävaltalainen!!!! NOOB

        vitut


      • Anonyymi
        UUGH kirjoitti:

        ugandasta tulee ja menee

        Kiinalainen


    • tuntuu

      että, ulkomaalainen ;)

      • eiköstä olla

        soot aivan oikias ja työ muut ootta aivan vääräs


      • höhö-hööö

        hihi hihiii


    • blo

      Keeway on Unkarilainen merkki. Kannattaa ehdottomasti ostaa. Itselläni ollut Focus jo yli vuoden ajan ja olen ollut todella tyytyväinen. Kaikin puolin laadukas ja pirteä peli! Suosittelen!

      • perkerwelrsze

        mitä eroo on sillä focus ja focus rr ku minä ite aattelin ostaa sellasen focus rr on se ainakkii vähä siistimmän näkönen...?


    • Kikki

      Keeqay on Romanilalilainen mrekki.

      • mike

        Keeway on Kiinalainen merkki..hurricanet kootaan Unkarissa en tiedä missä focukset kootaan..varmaan Unkarissa myös


      • on unkarilaisia
        mike kirjoitti:

        Keeway on Kiinalainen merkki..hurricanet kootaan Unkarissa en tiedä missä focukset kootaan..varmaan Unkarissa myös

        mike ei paljon tiiä skoottereista niin älä niistä puhu


      • NOOOOOOOB

        OMG OMG NOOB SE ON ITÄVALTALAINEN USKOKAA JO


      • samaa mieltä oleva
        NOOOOOOOB kirjoitti:

        OMG OMG NOOB SE ON ITÄVALTALAINEN USKOKAA JO

        Keeway on itävaltalainen merkki


    • Ksinkko

      Keeway , Cpi ja Benelli skootterit tulevat kaikki taiwanista samoista nyrkkipajoista. En tosin tiedä minkämaalaisia merkit on mutta taiwanissa tehdään.

      • gtgr

        Keeway:t tehdään kiinassa ja satun omistamaan kyseisen merkkisen mopon, niin ehkäpä tiedän nämä. "KEEWAY products are manufactured by the parent company - Qianjiang Group, which is one of the largest motorcycle producers in Asia with more than 1.2 million vehicles produced a year and has the most advanced production lines in China." Siinä viellä tietoa.


      • Anonyymi
        gtgr kirjoitti:

        Keeway:t tehdään kiinassa ja satun omistamaan kyseisen merkkisen mopon, niin ehkäpä tiedän nämä. "KEEWAY products are manufactured by the parent company - Qianjiang Group, which is one of the largest motorcycle producers in Asia with more than 1.2 million vehicles produced a year and has the most advanced production lines in China." Siinä viellä tietoa.

        Ei ole kun ruotsalainen


    • kilk

      itävaltalais kiinalainen

      • 3 tietäjää

        vääräs oot se on jos vähää oot lukenu nettiä kreikkalais-unkarilais valmisteinen mopedi!


    • 100% tietoa

      keeway on canadasta

      • Menkääpä Keeway Motorsin sivuille ja lukekaa osio nimeltä "History" joka on "Company" osion sisällä.

        Keeway on alunperin Unkarilainen. Unkarista Keeway levisi Keski-Euroopan kautta koko Eurooppaan. Tämän jälkeen Keewaysta tuli maailmanlaajuinen yhtiö ja sen PÄÄTOIMISTO ja tehtaat sijaitsevat nykyisin KIINASSA. Eli kyse on Kiinalaisesta merkistä.

        Mitä itse olen saanut kaverien kautta Keewaysta kokemusta niin ovat ihan laadukkaita skoottereita.


      • KK
        hevari91-kpo kirjoitti:

        Menkääpä Keeway Motorsin sivuille ja lukekaa osio nimeltä "History" joka on "Company" osion sisällä.

        Keeway on alunperin Unkarilainen. Unkarista Keeway levisi Keski-Euroopan kautta koko Eurooppaan. Tämän jälkeen Keewaysta tuli maailmanlaajuinen yhtiö ja sen PÄÄTOIMISTO ja tehtaat sijaitsevat nykyisin KIINASSA. Eli kyse on Kiinalaisesta merkistä.

        Mitä itse olen saanut kaverien kautta Keewaysta kokemusta niin ovat ihan laadukkaita skoottereita.

        Keeway on umpikiinalainen! Mitä helvattia ootte syöny kun luulette että on missä millonkin tehty. Idiootit!!! Keeway skoduja tehdään eri tehtailla. Riippuu nyt mistä mallista ovat minäkin vuonna kiinnostuneet.


      • näin tyhmää porukkaa
        KK kirjoitti:

        Keeway on umpikiinalainen! Mitä helvattia ootte syöny kun luulette että on missä millonkin tehty. Idiootit!!! Keeway skoduja tehdään eri tehtailla. Riippuu nyt mistä mallista ovat minäkin vuonna kiinnostuneet.

        ääliöitä oh siis ettekö te oikeesti tiedä edes missä keeway on tehty? =D oliskohan se oikeesti saksalaista tekelettä mutta osat kannetaan koreaan josta ne lähetetään kiinaan ja kiinalaiset kasaa ne omina mopoina :)


      • just.

        näin on


      • sandy21
        KK kirjoitti:

        Keeway on umpikiinalainen! Mitä helvattia ootte syöny kun luulette että on missä millonkin tehty. Idiootit!!! Keeway skoduja tehdään eri tehtailla. Riippuu nyt mistä mallista ovat minäkin vuonna kiinnostuneet.

        en osaa sanoa minkämaalainen tää on mut oon tykänny pörötellä kiiwillä :)


      • hanne-88
        sandy21 kirjoitti:

        en osaa sanoa minkämaalainen tää on mut oon tykänny pörötellä kiiwillä :)

        alkais ny eka lämpösemmät ilmat ni ois oikee nasta päästä ajelee talven jälkee :p


    • 200

      kannattaa ostaa mulla ollu fude classik ja keeway f-ack ja on toiminut todell ahyvin :) paremmuus järjestyksessä keeway tulee kakkosena fuden jälkeen jolla ajelen vieläkin :)

      • cowboy ||

        jippia jee


      • Annne79

        mulla on kans toi sama moppe ja toiminu hyvin nyt 5kesää lähtee menee eikä muuta oo laitettu ku variaattoriin rullat remmi ja 2x on vaihdettu uudet kesäkumit :-)
        Toimiva ja kestävä peli on!


    • matti meikäläinen.

      oisko Itä-valtalainen mut osat ehkä Taiwanista tai koreasta tai ehkä kiinasta?

    • nimmari tähän, tack

      luulisin että keväällä ostat jos ostat =)

      • tiältä tulloo

        ostan kait mä


      • athter
        tiältä tulloo kirjoitti:

        ostan kait mä

        ostaisitko käytetyn? multa heruis 3000E sellanen vähäviritetty eikä kaaduttu ellei lasketa sitä ojaan ajoa mukaa ;)


      • gimma-97
        tiältä tulloo kirjoitti:

        ostan kait mä

        ostin ja on kiva ajella :D


      • Jussijjussijussi
        gimma-97 kirjoitti:

        ostin ja on kiva ajella :D

        kytille koska oot alaikäinen horo


      • nhrc

        onko keewayn enduro x-ray kannattava ostos?


    • it's meeeeeee :]

      etelä-amefrigasta

    • LAINEN

      VALTA

    • miksi kysyt mikset i

      miksi kysyt mikset itse vaivaudu googlesta etsii kysymykseesi vastausta koska vähemmän sä kulutat näppistät kun kirjoitat hakusanat googlen kenttään kun että kysyt täällä ja vastaukset on aika paljon jonninjoutavia

      • jaaaaaaaa

        ja täähän keskustelu on aloitettu yli 3 vuotta sitten....


      • puhut

        asiaa!
        sanoppa muuta!


      • paskiainen kans

        nykynuorisoa nääs, niitä pitää käskyttää :(


    • minä vain!

      mä ostin ja oon tosi siis tosi tyytyväinen ollu =)

      • keew

        Ongelmia on ollu alusta asti. Mä väitän et aika harva on ollu Keewayhin tyytyväinen. Mä ainakin myyn nyt pois ja ostan jonku muun.


    • ---------------

      kiinalainen pyörä

    • see

      maast

      • ?!?!?

        ihmettä


    • mää se vaa

      ai niinku nyt talveks vai mitä mietit ostaa? HÄ

    • suomala!nen

      made in china

      • säää

        hölmö


      • dghj

        ei sitte varmaan ole kiinasta


    • tuleee

      mexicaanosta

      • kanadaaaaaaa

        kanada tietty


      • adhfasd
        kanadaaaaaaa kirjoitti:

        kanada tietty

        ei ole! itävallassa tehää


      • ewwwwww
        kanadaaaaaaa kirjoitti:

        kanada tietty

        ehkä sen suunnittelian vanhemmat ovat kanadasta tai jotain


    • ennenki tääl käyny

      löytyy varmaa googlesta jos viittit sieltä ettii hakusanoilla keeway ja valmistusmaa

      • mayb3h

        ooooon


    • _IN

      HONG_KONG

      • http://keskustelu.su

        kuka vittu on kiki?


      • mokoma-hiki-maja

        samaa mieltä!


        kiinasta lähtee kaikki


        MADE IN HONG KONG (tai) MADE IN CHINA


    • sagasg

      hollantilainen eix ookki??????????

      • kiiina

        kiina ja täys paska koko skodu


      • pölynimuri

        samaa mieltä sun kanssa kuule hei kaveri


      • saippuakuplat
        pölynimuri kirjoitti:

        samaa mieltä sun kanssa kuule hei kaveri

        miksei vois olla moppi tai pölyhuiska? XD


    • pissis -98

      JOULUPUKKI:kin AJAA NYKYÄÄN KEEWAY:lla XD

      • porsaita äidin oomme

        niin ajaaki ku petteri on lahdattu ja lyöty lihoiksi boing 747 turbiinissa


    • asgsgf

      tos tota skobaa myy tää meiän kylän tavaratalo

      • XDXDXDXD

        ja meijänkiiiii


    • maija25

      itä-valtallassa

      • paskatalikko

        katos katos oha tääl joku viisaampa :)


      • safgh
        paskatalikko kirjoitti:

        katos katos oha tääl joku viisaampa :)

        kuten ehkä mä oon


    • mua ainaskiii

      oha se joo

    • minkä maalainen

      itävaltalainen mopedi

    • :)))

      :))

      • fdsdsf

        Keeway on paskin skodu Cittarin susien jälkeen. EI muuta ku aina ongelmia. Ihan saletist Kiinas tai jossain Vietnamis tehty.


      • haaaaaaaaa
        fdsdsf kirjoitti:

        Keeway on paskin skodu Cittarin susien jälkeen. EI muuta ku aina ongelmia. Ihan saletist Kiinas tai jossain Vietnamis tehty.

        itte oot perseestä. 1 rumu keeway on parempi kun sun 3 potkulautaas joita joudut aina työntelee ko ei ne liiku muutenku sarvista tönimällä


    • srthrh

      höhlä kyssäri tietysti se on itävallasta

      • sdfsdf

        no ei todellakaan ole. Kiinan romu.


      • koulussa kerrottii

        onpas!


    • kastikekauha

      kinuski kastike kuulostaako kenestäkään tutulta?

    • aivan liikaa

      en tie en ees välitä mut hei MUN SKOOTTERI EI LÄHDE NÄIN KYLMÄLLÄ EES KÄYNTIIN :(

      • -bussimatkalainen

        mulla lähtis varmaan käymään jos viitsisisin laittaa akun kiinni ja polkee käymään mut luulen silti joutuvani lämmittää tukankuivaimella moottoria sen käyntiin saamiseksi.

        joten ei maksa vaivaa ees yrittää tätä toimenpidettä ulkona


    • 38

      MADE IN TAIWAN !

      • ihme sakkia täällä

        taivan? etippä se tyyppikilpi vaikka jos löytyy ja kattoo siitä missä pienet keewayt on tehty


      • vähä
        ihme sakkia täällä kirjoitti:

        taivan? etippä se tyyppikilpi vaikka jos löytyy ja kattoo siitä missä pienet keewayt on tehty

        niiku dorka


    • massikkawoman

      mulla ois enskesänä 2vaihtoehtoa ostaa toi keeway mopo tai sitten mennä ja hankkia kunnon moottoripyörä.... todennäköisesti päädyn jälkimmäiseen vaihtoehtoon :)

    • ahsdfadfh

      miksi kertoisin? enpä oikeastaa tiiä eed

    • ei pakollinen

      luulisin ton valmistettava koreassa niinku kaikki muutki

    • tyytyväinen omistaja

      ostin viimesuvena fude classikki skootterin 4T ja tyytyväinen olen ollut ei mitään muuta pakollisten huoltojen sivussa ole laitettu kun nopeusvaijerin pyöriä lakkasi toimiimasta. kohta selvitty talvesta kun joudun työntakia ajaa töihin joka arkipäivä jajaat 190km eestaas matkan ja jotkut ei saa skoottereitaan käyntiin kylmällä?

    • 19+2=21

      tehtaassa tehdään ja silläsipuli

    • wm98

      tarkotatko missä tää pösö valmistetaa hä

    • peli käynnistyy

      varmasti lähtee - 30 pakkasessa käymään!

      Viimetalvi kun sellasella ajoin joka helvetin pakkaspäivä

    • jessss

      rahalla saa ja hevosella pääsee, pääsee myöskin rahoistaan

      • Tosi on

        Kiinalaiset ovat perustaneet kokoonpanotehtaan Rodesiaan ja siellä tehdään kaikki Eurooppaan ja Afrikkaan toimitettavat Keewayt.


    • OnOnOn

      SeVaAnOnFiKSuVeKoTiN

    • ;)))))))))))))))))))

      ostakaa volvo se on sentäs aito suomalainen auto ;)

      • eruyer

        en ostanu volvoos mut iskä osti mulle uudet popot eli kengät :) niillä on eessä viel monenmonta kilometriä apostolinkyydillä talsiessa!

        enkä ees valita jos viritän viritän niihin uudet nauhat mikäli joskus nää nauhat katkee kulumisentakia


    • tadattadaa

      siis mulle kertokaa.. siinä on sitten jossain kohtii tyttökuoro kans laulamassa. kuulin ratiosta mut en oo koska akuullu nimee joten jos joku tietää tällanen kappale soi päässä kuka tietää sen nimen?? plz

    • saana97

      luulen että tää keeway valmistetaan kiinassa sanon siis kiinanpyörä XD

    • typerääää

      idiootti likka

    • kalle k

      euroopasta tulee

    • gdmd

      jos kerron sen mitä annat tai oikeastaan heruutat vastalahjaksi ;)

      • dhfsdh

        me kai ollaa kavereita niikait sä kaverillekki annat osuudestas XD


    • e-v.v-k.

      en tiiä

      • tyylilyyli2000

        mä oikeesti tien tän xD


      • k-e-r-r-o
        tyylilyyli2000 kirjoitti:

        mä oikeesti tien tän xD

        k-e-r-r-o


      • dedasiko

      • k-e-r-r-o

      • Wikip
        k-e-r-r-o kirjoitti:

        kiitos mut toi sivu onki jollain kiinanenkku kielellä enkä osaa vielä kääntää :(

        "Keeway on kiinalaisen Qianjiang-groupin Euroopassa myytävissä skoottereissa ja moottoripyörissä käyttämä tavaramerkki. Qianjiang on Kiinan suurin moottoripyörien, skoottereiden ja mönkijöiden valmistaja. Yhtiön pyörät valmistetaan Kiinassa, ja niitä tuodaan paljon pohjoismaihin. Keewayn moposkootterit ovat saaneet kansainvälisestikin arvostusta muotoilustaan.lähde? Keeway valmistaa 50-kuutioisista aina 250-kuutioisiin pyöriin. Keewayn pääkonttori on Unkarissa. Keewayn moposkootterit ovat tekniikaltaan lähes samankaltaisia itävaltalaisen CPI:n ja itävaltalaisen Generic:n kanssa.
        Suomeen Keeway tuli vuonna 2004. Keewayn moposkootterit ovat kaksitahtisia, vaikka Hurricane-mallin saa myös nelitahtisena. Suuremmat pyörät ovat kaikki nelitahtisia. Keewayn pyörillä on 2 vuoden (8000km) takuu. Keewayt ovat suhteellisen edullisia, ja Matrix-malli onkin yksi Suomen myydyimpiä moposkoottereita" Wikipediasta kopioitu teksti.


      • mopovaari
        Wikip kirjoitti:

        "Keeway on kiinalaisen Qianjiang-groupin Euroopassa myytävissä skoottereissa ja moottoripyörissä käyttämä tavaramerkki. Qianjiang on Kiinan suurin moottoripyörien, skoottereiden ja mönkijöiden valmistaja. Yhtiön pyörät valmistetaan Kiinassa, ja niitä tuodaan paljon pohjoismaihin. Keewayn moposkootterit ovat saaneet kansainvälisestikin arvostusta muotoilustaan.lähde? Keeway valmistaa 50-kuutioisista aina 250-kuutioisiin pyöriin. Keewayn pääkonttori on Unkarissa. Keewayn moposkootterit ovat tekniikaltaan lähes samankaltaisia itävaltalaisen CPI:n ja itävaltalaisen Generic:n kanssa.
        Suomeen Keeway tuli vuonna 2004. Keewayn moposkootterit ovat kaksitahtisia, vaikka Hurricane-mallin saa myös nelitahtisena. Suuremmat pyörät ovat kaikki nelitahtisia. Keewayn pyörillä on 2 vuoden (8000km) takuu. Keewayt ovat suhteellisen edullisia, ja Matrix-malli onkin yksi Suomen myydyimpiä moposkoottereita" Wikipediasta kopioitu teksti.

        Kiinalaiset ovat älykästä porukkaa. Hieman muunneltuna samaa mopoa myydään eri nimellä ja
        erihinnalla. Näin kaikki asiakkaat saavat mieleisensä mopon ja maahantuojat voivat hoitaa kukin
        omaa pisnestään. Vertaa sama juttu VW/Skoda tai Renault/Dacia.
        Koska nyt olen siirtynyt Kymcosta Keewayn käyttäjäksi voin todeta, että Keeway on ainakin
        helpompi laittaa kulkemaan. Tuo 11,5mm imuilman tuloputki anta vinkkiä, että potentiaalia
        on. Kymcossa jotain 15mm vakiona, koska heikkotehoista aihiota ei tarvitse niin paljon
        kuristaa. Jos poistaa Kymcosta putsarin kuristuksen eli muuttaa sen noin 20mm kokoiseksi,
        niin kulkee jotain 58 km/t. Jos reikä on alun perin älyttömän pieni, kuten Keewayssä,
        niin kulkee ehkä liiankin kovaa viranomaisten mielestä. Siksi kannattaa kokeilla eri kokoisia
        ilmanputsarin putkia, että ei mene liian kovaa prikka poistettuna.


    • ei pappaskootterilla

      keeway tulee konkurssipesästä joka on muuten hyvä ja kestävä skootteri mopo ollu mutta ei oo nykypäivänä markkinoilla yhtäainuttakaan mopoo joka olis pappatunturin voittanu! kyllnäreet on näin ja näin se on myös nähtävä!

    • sdfhd

      kiiwi tulee maasta iran ja tää on tosi!

    • sehä

      amecicaano

    • venusmies

      kuusta se kaikki tulee

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe