Tennismaila nettikaupasta???

mailasta

Moi,
Onko kellään tietoa nettikaupoista, joissa myydään tennismailoja? Onko mailojen hinnat halvempia muualla? Tarkoitus olisi päivittää maila ja olisi hyvä tehdä hintavertailua tässä vaiheessa.

-make

34

20832

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jekku1978

      www.arfaian.com

      Luotettavaa toimintaa ja todella halpoja mailoja. Tohon hintaan ei kyllä voi vaatia täydellistä laatua. Mailat ovat siis kopioita kunnon merkeistä.

      • ? :o

        Paljonkos tuolta tilattaessa tulee postimaksuja? Ja mitenkä laadukkaita nuo kopiot ovat? :D


      • itävallan
        ? :o kirjoitti:

        Paljonkos tuolta tilattaessa tulee postimaksuja? Ja mitenkä laadukkaita nuo kopiot ovat? :D

        postin tariffien mukaan, johon lisätään vielä 20% vero. Maksu noin 15-30€ riippuen paketin koosta.
        http://www.post.at/Tarifrechner/


      • tilasin
        itävallan kirjoitti:

        postin tariffien mukaan, johon lisätään vielä 20% vero. Maksu noin 15-30€ riippuen paketin koosta.
        http://www.post.at/Tarifrechner/

        amazon.com tai amazon.co.uk


    • Lasse1972

      Tennistukku.fi:stä sain nopeasti ja halvalla tilattua mailat ja laukun.

    • Jahve77

      Tennistukussa on todella hyvä valikoima tuotteita. Kävin Intersportissa katsomassa Dunlopin aerogel malleja jotka maksoivat siellä 210e. Tennistukusta sain 129e..

    • viivi_lit

      saa kaikki tennistarvikkeet..

      • Pete...

        Ei saa tennistukusta halvalla. Kaikki aivan ylihintaista! Kannattaa katsoa tennis warehouse europe:n- sivustolta. Vieläpä ilmainen toimitus yli 75e tuotteille Suomeen.


    • Erkki Erkki .

      Edullisimmin olen tennismailani saanut ihan urheiluliikkeestä yksinkertaisesti kysymällä "viimeistä hintaa".

      Yhtä edulliseen hintatasoon saa myös tennishalleilta, kunhan ensin etsii käsiinsä sen henkilön joka vastaa mailamyynnistä, ja pyytää sitten häneltä tarjousta. Hyvänä puolena hallilta ostettaessa on vielä se, että pääset testaamaan useampaa mailaa ennen ostopäätöstä.

      Nettikaupoissa on valitettavan korkea hitataso, itse sain esim. Wilson K Factor KSix-One Tour 90 mailan urheilukaupasta hintaan 125€ kiloilleni jännitettynä. Vastaavan nCode sain tennishallilta hintaan 90€ (vähän käytetty testimaila) ja vastaavan Pro-Staff sain uutena hintaan ~60€. Tosin mailanostolla ei ollut kiirettä ja ostin sieltä mistä halvimmalla sattumalta milloinkin löysin.

    • Pekkä

      Onko kokemuksia tennismailojen tilaamisesta e-bay:sta? näyttäisi saavan uusia mailoja suht edullisesti, tosin taitaa urheiluliikkeestä saada vähän tinkaamalla samoihin hintoihin...???

      • Kippa12345

        marssi carsonille, sain sielt 40 kympillä hyvän mailan, niin helppoa


      • yoda70
        Kippa12345 kirjoitti:

        marssi carsonille, sain sielt 40 kympillä hyvän mailan, niin helppoa

        ...ihmeen carson? Nettikauppa? Suomessa, ulkomailla...?


      • tietoa Carlsonista
        yoda70 kirjoitti:

        ...ihmeen carson? Nettikauppa? Suomessa, ulkomailla...?

        Carlson on "Halonen"-ketjun monipuolinen sokos-tyyppinen tavaratalo Kuopiossa.


      • Pierre!
        tietoa Carlsonista kirjoitti:

        Carlson on "Halonen"-ketjun monipuolinen sokos-tyyppinen tavaratalo Kuopiossa.

        Carlson on näitä savolaisten juttuja. On sellainen Varkaudessakin. Savolaista liioittelua väittää olevan Sokos-tyyppinen tavaratalo. Tennismailan ostoon kuitenkaan tuskin paras paikka.


      • vanhalla mailalla
        Pierre! kirjoitti:

        Carlson on näitä savolaisten juttuja. On sellainen Varkaudessakin. Savolaista liioittelua väittää olevan Sokos-tyyppinen tavaratalo. Tennismailan ostoon kuitenkaan tuskin paras paikka.

        Halonen-ketju ei ole savolainen ilmiö. Vai onko? Ovatko herrat Halonen ja Carlson sittenkin
        itä-Suomen poikia?

        Vaan asiaan: edullisen tennismailan ja hyvän, saat suoraan tennishallien myymälöistä, kun kysyt myytäväksi jonkun (entisistä) testimailoista. Ja voit testata useita ennen kuin teet päätöksen.

        Ei kai mailan valinta lopulta ole mitään ydinfysiikkaa. Painotukset on hyvä tietää,,, mikäli tietää mitä 'tukea' oma peli tarvitsee. Jänteiden kiristämisellä saa joskus ihmietä aikaan värinävaimentimella...


    • huuto.net

      huuto. netissä on aika halvalla vähän käytettyjä mailoja. Ne sopii myös niille, jotka on pelannut pidempää ja ei tartte maksaa itteänsä kipeeksi,kun ostaa käytetyn.

    • Aleeee´´´´

      mooooi!
      www.tennis-warehouse.com sielt löytyy ainakin laadukkaita ja hyviä mailoja, ei mitään kopioja, mitä joku aikasemmin mainitsi!!
      keller-sports siell on kans kohtuun hintasii mailoja!! :)

      • Connors

        Onhan näitä nettikauppoja vaikka kuinka paljon. Tässä muutama;

        www.tennis-peters.de
        www.Racket-Service.de
        www.centercourt.de
        www.tennis-point.de
        www.keller-sports.de
        www.bigsquash.com
        www.tenniswarehouse-europe.com
        www.pwp.com
        www.milletsports.co.uk
        www.tennistukku.fi


      • ....
        Connors kirjoitti:

        Onhan näitä nettikauppoja vaikka kuinka paljon. Tässä muutama;

        www.tennis-peters.de
        www.Racket-Service.de
        www.centercourt.de
        www.tennis-point.de
        www.keller-sports.de
        www.bigsquash.com
        www.tenniswarehouse-europe.com
        www.pwp.com
        www.milletsports.co.uk
        www.tennistukku.fi

        Tennistukkua en todellakaan suosittele, mutta Keller-sportsista ja Tennis-warehousesta on pelkkiä hyviä kokemuksia.


      • exact
        Connors kirjoitti:

        Onhan näitä nettikauppoja vaikka kuinka paljon. Tässä muutama;

        www.tennis-peters.de
        www.Racket-Service.de
        www.centercourt.de
        www.tennis-point.de
        www.keller-sports.de
        www.bigsquash.com
        www.tenniswarehouse-europe.com
        www.pwp.com
        www.milletsports.co.uk
        www.tennistukku.fi

        Itse olen tilannut Suomen Tennistuotteelta,on nopeaa palvelua,hinnat kohdallaan ja uusinta tuotetta hyllyssä.www.suomentennistuote.net


      • Juhhani
        exact kirjoitti:

        Itse olen tilannut Suomen Tennistuotteelta,on nopeaa palvelua,hinnat kohdallaan ja uusinta tuotetta hyllyssä.www.suomentennistuote.net

        Kyllä itse lähtisin katselemaan e-bays nimisestä nettikaupasta, sielät olen monta erinomaista ja erittäin halpaa mailaaa löytänyt. Ihan voi USA:stakin tilata, ei pitäisi jäädä tulliin, ei ainakaan mulla oo jäänyt jos yksittäisen tennismailan tilaa.


      • ekdweodw
        Juhhani kirjoitti:

        Kyllä itse lähtisin katselemaan e-bays nimisestä nettikaupasta, sielät olen monta erinomaista ja erittäin halpaa mailaaa löytänyt. Ihan voi USA:stakin tilata, ei pitäisi jäädä tulliin, ei ainakaan mulla oo jäänyt jos yksittäisen tennismailan tilaa.

        Ebay on ok, paitsi että siellä on epärehellisiä myyjiä. Mailat eivät ole läheskään aina aitoja. Eli tuotekuvat ovat toista kuin lähetetty tuote.


      • hikoj
        ekdweodw kirjoitti:

        Ebay on ok, paitsi että siellä on epärehellisiä myyjiä. Mailat eivät ole läheskään aina aitoja. Eli tuotekuvat ovat toista kuin lähetetty tuote.

        Reklamaationjärjestelmä e-bayssä toimii melko hyvin. Kannatta ostaa luetettavilta myyjiltä, ei yksittäistä tuotetta kaupittelevilta, ainakaan kalliimpia itemejä.

        98% positiivisia kokemuksia e-baystä


      • --------------------

        Tenniswarehouse-europe on kyllä paras paikka. siellä on kaikki uutuudet aina ensimmäisenä. ite tilasin mailan, jota ei vieläkään saa Suomesta, koska on niin uus. halpaa ja varmaa oli


    • Verdasco

      Tilasin tenniswarehouse-europesta juuri kaikki tenniskamat. UPS toi kotiovelle ja toimituskuluja ei tullut yhtään koska tilaus oli yli 100e. Kaikki kamat täydellisinä ja ehjinä paketissa eikä mitään valittamista. Maksaa voi luottokorteilla, Paypalilla jne.

      • SsSse

      • saksasta vaan
        SsSse kirjoitti:

        Tämmöinenkin vaihtoehto löytyy:

        http://www.tennismaailma.com/

        luotettava, soittamalla saanee vielä vähän tingattuakin...?!

        kyllä hän tuolta saa mailoja, mutta on kyllä kalliita. sanotaan vaan että kysy tarjous jos ostat enemmän kuin yhden mailan. ei kä ole uutuuksia tuolla.


      • MoiXs
        saksasta vaan kirjoitti:

        kyllä hän tuolta saa mailoja, mutta on kyllä kalliita. sanotaan vaan että kysy tarjous jos ostat enemmän kuin yhden mailan. ei kä ole uutuuksia tuolla.

        Pitääkö sinne tenniswarehouseen laittaa tilatessa jotain luottokortin tunnus lukuja? Vai voiks siel maksaa myös pankkikortil?


      • tennismailatt
        MoiXs kirjoitti:

        Pitääkö sinne tenniswarehouseen laittaa tilatessa jotain luottokortin tunnus lukuja? Vai voiks siel maksaa myös pankkikortil?

        www.mailat24.fi, hyvä tarjonta ja edulliset hinnat! Itse tilasin sieltä Babolatin Aeropro Drive GT:n ja sai vielä pallotkin kaupan päälle.


    • Tennisman

      Onhan näitä nettikauppoja vaikka kuinka paljon. Tässä muutama;

      Tennis Shop Tennisworld

    • jokutoinenvaan

      www.tennisoneshop.fi on uusi verkkokauppa, jossa näyttäisi olevan hyvä valikoima.

      • yonexsis

        Tilasin sulkapallomailan tuolta mailat24.fi.stä ja se hajosi muutaman pelikerran jälkeen. Takuun hoito ei ainakaan tuolla toimi. Kaikin keinoin yrittävät kiertää vastuuta. Sähköpostisota jatkukoon....


    • yonexmies

      mailat24 ei kannata tilata mitään myyvät vain feikki mailoja jotka hajoavat heti. Itse tilasin yonex vt80 ja kesti kuukauden ennen kuin hajosi. Myös yonex hologrammit lähtivät mailasta ja maali alkoi halkeilla D:

      • Mailat24

        Olemme pahoillamme, että tilaamasi maila on mennyt rikki, ja ette ole saaneet toivomaasi asiakaspalvelua. Yonexin mailat on vamistettu joko Taiwanissa tai Japanissa. Edullisemmat mallit, kuten Arc Saber 6, Nanoray 300, Voltric 6 ja sitä halvemmat mailat on valmistettu Taiwanissa. Reklamaation yhteydessä tarvitsemme näistä vain kuvat sekä mailassa olevan numerosarjan.

        Kaikki kalliimmat malit ovat todella korkealaatuisia, ja jos jokin niistä menee rikki, katsomme ensin kuvat, ja jos niissä ei näy lyöntijälkiä tai muuta epämääräistä, otamme mailan meille tarkasteluun. Yonex haluaa aina katsoa Japanissa valmistettuja mailoja itse ja siksi tarvitsemme mailan paikan päälle meille.

        Tapauksessasi on todennäköisesti ollut kyse mailassa näkyvistä jäljistä, joiden vuoksi maila voi mennä rikki todella heppoisessakin tilanteessa, jos maila on osunut johonkin aikaisemmin. Muuten reklamaatio menee läpi ilman ongelmia.


        Asiakaspalvelu / Mailat24


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3441
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1498
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1267
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1142
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      792
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      46
      765
    Aihe