Mikä on paras deitti-sivu?

Naikkonen-75

Niin mikä olisi paras sivu seuran etsimiseen tositarkoituksella? Ja mihin ei kannata ainakaan ilmoitusta laitta?

Katselin tänään Match-sivuja mutta se on maksullinen ja en sitten profiilia sinne laittanut.

35

23450

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinkkumies21.

      Itselläni on profiili,

      deitti.net
      sinkut.net
      treffit.suomi24.fi
      ja sit tuol matcheissa.

      Nuo ainakin

    • miemie

      Suomi24 on käytetyin, siellä on eniten ilmoituksia. Muuten palstalla on toimintaongelmia ja palstan "ilmapiiri" on jotenkin sottainen. Mun mielestäni. Pidin profiilia vain muutaman päivän ja kyllästyin nuorempaa naista saalistaviin yli nelikymppisiin ja muihin vastaaviin, joiden kanssa en live-elämässä haluaisi olla missään tekemisissä.

      Sinkut.netissä ja otamut.orgissa ei ole juuri lainkaan ilmoituksia, ja deitti.net on pervojen kansoittama.

    • miekkonen-75

      Nyt on sitten näköjään viinanhuuruiset törmäilyt tehty ja sitten ei muuta kuin uutta exää vain putkeen. Samantien tietenkin. Muutenhan sitä sattuis vahingossa vaikka joutua elämään hetken omillaan ja tutustumaan itseensä(kin). Sehän se ois karmeeta. Nyt vaan epätoivosena uusi olkapää kuuntelemaan ja lohduttamaan sitä oma eksynyttä "minää", kuinkas muuten.

      Jep Jep.

      Ai niin uusia ex-miehiä löytyy vaikka tuolta deitti.net:istä. Osa on "ihan jees-näkösii", osalla on yhteishuoltajuus. Joillakin vetää vielä paperit oikeudessa.

      Tsemppiä.

      Ai "mitä mäkin luulen tietäväni niiku sun elämästä?"

      No en mitään, tietenkään.

      • Hilveetä kamalaa

        Ihmiset on erilaisia, koeta kestää. Ei kaikkien tarvitse elää niinkuin sinä elät.

        Ei se sinulta ole pois, jos joku muu pomppii suhteesta toiseen. Itsensä ku8n voi löytää suhteessa ollessaankin, ei aina tarvita sitä parin vuoden selibaattia ja yksin ähöttämistä.


    • so simple
    • mies--

      Jotenkin aika huonolta vaikuttaa tuo naisten taso deittipalveluissa (ainakin suomi24.fi). Selailin naiset läpi ikäluokassa 18-25 ja kriteereinä: savuttomuus, vähäinen tai olematon alkoholinkäyttö, korkeintaan normaali ruumiinpaino, sinkku ja ei lapsia. Hakutuloksia tuli n. 50 ja yhdenkään ulkonäkö ei aiheuttanut mitään tuntemuksia. En ole mitenkään pinnallinen, mutta tietty ulkonäkö pitää miellyttää että on mitään järkeä tehdä parempaa tuttavuutta.

      Huvittavaa oli myös se, että vastaavilla hakutuloksilla löytyi 104 miehen ilmoitusta. On se jännä, miten naisia on markkinoilla puolet vähemmän, vaikka niitä syntyy vain 4% enemmän. ;)

      • nainen---

        Tässä sattuisi olemaan yksi nainen , joka kuuluu tohon savuttomuus, vähäinen tai olematon alkoholinkäyttö, korkeintaan normaali ruumiinpaino, sinkku ja ei lapsia kategoriaan. :)


      • Anonyymi

        Miehet jättävät usein profiilin tiedot täyttämättä. Myös miesten taso on huono. Tinder on tuon ikäluokan paikka, mutta riittääkö sun naama?


    • hurttis

      olis varmaa herppi.net

    • mie vaan

      www.koomisetkannaajat.com
      kunhan laittavat vielä vieraskirjan niin siellähän voi toisiaan känniläiset iskeä :) tosin tämä on siis tarkoitettu vaan niille joilla ei ole varaa ravintolaan

    • koska jokaisella deittisivustolla on hyvät ja huonot puolensa.
      Maksullisiin en ole koskaan laittanut.
      Suomi24 Treffit on ihan ok, osa jutuista on maksullisia mutta ilmaiseksikin saa etsiä seuraa ja jutella ihmisten kanssa.

      iskuri.net on käsittääkseni enemmänkin seksiä etsivien palsta, mutta kerranpa kokeilin huvikseni sitäkin ja laitoin ilmoituksen.
      Sain 99,99% ehdotuksia seksiin, vaikka olin ilmoittanut selvästi ettei se kiinnosta (osa miehistä kokeilee silti aina onneaan).
      Yksi asiallinen vastaus tuli, siihen vastasin takaisin ja ollaan nyt reilu 3 kuukautta oltu yhdessä.

      • deittailija

        Maksullinen sivusto karsii todella paljon, mikäli etsii enemmän tositark. eli siellä ei tule joko lainkaan seksiyrittäjiä tai sitten vain pari. Alle 100,- on mielestäni vähän rahaa/3kk mikäli sillä hyvän miehen löytää!


      • joka...

        Haeskelee vakavampaa seuraa ja on täyspäinen tuo iskuri on ollut aika hyvä paikka, juuri sen takia että erottuu selvästi edukseen.:) Ja sieltä itsekin löysin hakemani. Toisaalta en pidä näistä profiloinneista lainkaan, yksi tai kaksi vapaamuotoista meiliä kertovat minulle paljon todennäköisemmin voisiko homma edes juttutasolla toimia.


    • rakastunut immeinen

      Minulla on hyviä kokemuksia tästä sivustosta: http://www.be2.fi/
      Minulle esiteltiin todella mielenkiintoisia ihmisiä, kunnes tärppäsi. Nyt olemme kihloissa ja yhteenmuutto on suunniteltu tälle keväälle :) Kyllä se vielä tärppää... Internet kyllä tarjoaa melko mielenkiintoisia mahdollisuuksia.

      • Heinäkesä2017

        Onko tuo www.be2.fi ilmainen vai maksullinen?


    • Pro Netwerk

      Deittimesta = lihatiski, pyydät mitä haluat, saat jotain jos kelpuutat.

      Mä suosittelen vaikka ihan tätä sinkut-palstaa, tai jotain vastaavaa (epä/anti)sosiaaliseen kanssakäymiseen tarkoitettua paikkaa. Jokaisessa mestassa on sankarinsa ja roistonsa ja täällä missä päällimmäinen tarkoitus ei ole välittömät henkilökohtaiset edut saattaa jopa bongata mielenkiintoisia (jos kohta ei välttämättä miellyttämishaluisia) ihmisiä.

      Äärimmäisen nihkeäähän se on yrittää jotain sellaista ja kynnykset on takuuvarmasti korkeat... helppoa siis se ei ole (mutta tarviiko sen olla? Onks helppous olennaisempaa kuin se että se kenet saa on just hyvä?). Mutta mitä mä nettimaailmasta tiedän niin tälläisillä mestoilla syntyvät jutut on itseasiassa usein hyvinkin toimivia.

    • jiijiikoo

      Match on aika hyvä. Huomattavasti parempi se on ja miehet laadukkaampia kuin s24:ssa. Eikä siellä tule juurikaan piparinvonkaustavaraa postilaatikkoon.

    • Enginerd

      Minkälainen olisi hyvä deitti-palvelu? Kertokaa, niin pistän heti sellaisen pystyyn! :) Tulisipahan hyötykäyttöä inssiopinnoille.

      • kari48

        Olen kokeillut montaa ,mutta superdeitti.fi:stä löysin nykyisen kumppanini.Ilmainen oli.


      • Deittipalveluthan eivät varsinaisesti anna mitään lisäarvoa rahoille. Mikä tahansa mukavakäyttöinen systeemi jossa on periaatteessa samat asiat kuin iskurissa, on ihan hyvä.


    • tuuu1

      löyttkö täälttä miestä 44-45v humoritju luottetav ysttäksi salla rakka laitta sähkköposi puheli numerosi [email protected] 06 allue

    • petteri12313
    • Marianne89

      Badoota ei ainakaan kannata kokeilla, harvemmin löytää vakavasti seuraa hakevia (vaikka erään sittemmin kaveriksi jääneen mahtavan ihmisen sitä kautta tapasinkin, mutta se oli aika sattumaa, sen lisäksi pari ihan vakavissan seuraa etsivää sitä kautta löytyi myös mutta pääosin ihme porukkaa). Match.comista löytää todella huonosti keskusteluseuraa, ainakin jos on kuvaton, enkä sitä kautta päässyt lopulta yksillekään treffeille. S24 on ollut paras kokeilemani, vaikka tämän palstan takia oli aluksi ennakkoluuloja, kovin helposti ne jutut eivät kyllä jatkuneet ekoja deittejä pidemmäs mutta yhden kaverin löysin kyllä sitä kautta ja lopulta myös viimeisimmän eksäni. Myös aika kätevä käyttää. Nykyisin en tosin enää pidä profiilia millään deittisivulla, mutta jos yhtäkkiä pitäisi taas alkaa etsiä seuraa netistä (esimerkiksi jos alkaisi tuntua siltä, että tämä sinkkuus onkin täysin sietämätöntä, mutten nykyisellä asenteella siihen oikein usko...) todennäköisesti valitsisin s24:n.

      • matala kynnys?

        oletko ruma sitten


      • lottamari<3

        Olet vaan suomella töissä ja siksi mainostat sitä.


    • sinkkumies.

      Ei mikään, kaikki yhtä huonoja miesten kannalta ellet näytä vin dieselilta. panoseuraa naiset saa mutta parisuhdetta ei saa niiltä komeilta pelimiehiltä.

    • jasmina900

      Paras treffisivusto on varmasti amortreffit!.. Monipuolinen, helppokäyttöinen.. Eikä kuukausimaksuja tai mitään!

      Suosittelen deittejä etsiville amortreffejä..

      http://www.amortreffit.com

    • chika90

      Onkos kellään kokemusta eliittikumppaneista..

    • Ex-holisti

      Olen koettanut myös etsiä seuraa. Lähinnä retkeilyyn. En juo. Ajan ilmastoidulla Mersulla. On työpaikka, oma asunto ja talous kunnossa. Seksi minua ei juuri kiinnosta. Olen kirjoittanut mielestäni asiallisia viestejä. Olen pitkä ja hoikka. Olen lopettanut juomisen. Silti en saa vastauksia kuin lähinnä sellaisilta tädeiltä, jotka ei osaa kunnolla edes kävellä vaikka väittävät pitävänsä luonnosta. Lapsiakaan ei ole taakkana.

      • Anonyymi

        Liekkö ulkonäkö ja se ettei seksi kiinosta,se kynnys?


    • nainenxxxxxsss

      Mulla oli hetken ilmotus suomi24:ssä mutta kaikki 100% jotka vastasivat olivat alemman tason miehiä. Sitten menin iskuriin ja sieltä löytyy NUORIA YLEMMÄN TASON MIEHIÄ. Eli jos nuorissa miehissä tasoa kaipaa niin iskuriin. Muualla oon törmänny lähinnä mielenterveysongelmaisiin....onneksi tuota seuraa on arjessakin tarjolla..

    • Anonyymi

      Mä olin teerenpelissä.
      Maksulliset viestien lähetykset.
      Viestejä tulee kymmeniä päivässä,
      Olen siis äijä, n 60 v kuvan kera.
      Menin sekasi, valtavan kauniita naisia,hienoja viestejä, houkuttelevia.
      Juttu luisti.
      Ne taitaa olla feikkejä kaikki naiset siellä.
      Fyysiseen kontaktiin ett pääse.
      Lopulta älysin niihin on tietojen viereen merkattu sydämmen kuva , mitä klikkaamalla tulee teksti ,ei fyysinen kontakti mahdollinen
      Jos on paksu lompsa ja haluu jutustella jonkun feikin kanssa sinne vaan syytää euroja.
      Multa meni niin paljon etten kehtaa sanoa.
      Elämä opettaa joskus näinkin.
      Seksi halut on liian kauheet vaikka ikää on.
      En juo, urheilen,hoikka, leski äijä.
      Selasin kesällä suomi 24 naisten kuvia.
      Ei juuri ollut kuvaa joka ois yhtään innostanut.
      En ole sen jälkeen käynyt siellä
      Nyt pitää joku deitti keksii, mutt joku pitää ihmisessä viehättää.

    • Anonyymi

      Paras sivusto unohda ne.Kohtaa elämä Livenä.Ulkoile,käy kahvilat,toreilla ihmisten ilmoilla,asukastalot,kirjastot,uimahalit. Mene punasen risti sivuille yksinäine saa ystävän sietä ja tiedä mihin johtaa sekin .Ainakin opetelua livenä kohdata ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe