ILMAISTA musaa mp3:seen??

Hajoavainen

Sain juuri toivotun mp3:sen. Kaikki meni hyvin siihen asti, kunnes pitäisi löytää musaa. Haluaisin SUOMALAISIA biisejä ja ILMAISIA jostain, mutta kun en löydä yhtikäs mitään, tyhmä kun olen xD Joten, olisko kukaan niin ihana ja voisi auttaa minut taas maan päälle??

67

29370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vadelma22

      Yksi ohjelma on ainakin, nimeltä DC . Sieltä löytyy tajuttomasti suomalaisia ja ilmaisia biisejä. Googleta DC ja lataa se , jos onnistuu. Toinen on kans LimeWire, jossa kans ilmaista musaa. Tai laita www.emp3finder.com . Siellä ei kylläkään ole suomalaisia kauheasti, lukuun ottamatta HIMiä ym.

      • eikannata

        DC ? Ei kannata, saat sakot, tietsikka viedään, kaikkihan tietää, että DC:tä vahditaan eniten.
        Ilmaista suomalaista musaa? Kannattis ny olla edes sen verran suosia kotimaista laatutyötä, että viittisit edes maksaa siitä!


      • moi12310
        eikannata kirjoitti:

        DC ? Ei kannata, saat sakot, tietsikka viedään, kaikkihan tietää, että DC:tä vahditaan eniten.
        Ilmaista suomalaista musaa? Kannattis ny olla edes sen verran suosia kotimaista laatutyötä, että viittisit edes maksaa siitä!

        käytin DC ei tullu sakkoi mut se on paska ohjelma youtubest saa ladattuu musaa laillisest


      • ???

        maksaaks ton LimeWire lataamine?


    • auttaja

      Sait toivotun tiedostotyypin? WTF?!?

    • ---><---

      sama ongelma. sain juuri toivotun mp3:sen, mutta nyt ongelmana on, että en tiedä mistä saisin ilmaista musaa. laitoin googleen hauksi ilmaista mp3 musaa, ja kyllähän sieltä ihan kivasti linkkejä löytyi, mutta kun perehdyin johonkin perusteellisemmin, asia meni "kiinalaiseksi" (eli en tajunnut siitä mitään), että tällä tavalla täällä päin.

      • Helloballoon.

        Hei kuunnelkaa nyt, hyvät ihmiset! Miksi ladata laitonta musiikkia joillain ihme-ohjelmilla, kun voit ostaa CD:n täydeltä tuota musiikkia??? Laittomasta musiikin lataamisesta voi jäädä kiinni, mites sitte toimitaan? Sun vanhempas joutuu maksaa sakot SUN laittomasta musalataamisesta!!!! Itse olin yksi limewiren käyttäjistä, ja sanon, että MITÄÄN TUOLLAISIA OHJELMIA EI KANNATA LADATA! Ne aiheuttavat viruksia tietokoneelle. Poistin ohjelman ajoissa, onneksi, ja poistin lataamani musiikit. Tehkää tekin niin, jos teillä on Limewire, DC , Oku mp3, Emule tai joku noista laittomista musaohjelmista.


      • 009jau
        Helloballoon. kirjoitti:

        Hei kuunnelkaa nyt, hyvät ihmiset! Miksi ladata laitonta musiikkia joillain ihme-ohjelmilla, kun voit ostaa CD:n täydeltä tuota musiikkia??? Laittomasta musiikin lataamisesta voi jäädä kiinni, mites sitte toimitaan? Sun vanhempas joutuu maksaa sakot SUN laittomasta musalataamisesta!!!! Itse olin yksi limewiren käyttäjistä, ja sanon, että MITÄÄN TUOLLAISIA OHJELMIA EI KANNATA LADATA! Ne aiheuttavat viruksia tietokoneelle. Poistin ohjelman ajoissa, onneksi, ja poistin lataamani musiikit. Tehkää tekin niin, jos teillä on Limewire, DC , Oku mp3, Emule tai joku noista laittomista musaohjelmista.

        Mistä sai ladattua ilmasesk Gary Julesin Mad Worldin?


      • On yks osoite.

        MP3000.net -ilmaista musiikkia. Laita koneele, ja sitten MP3, tai kännyyn =)


      • en osaa :D
        On yks osoite. kirjoitti:

        MP3000.net -ilmaista musiikkia. Laita koneele, ja sitten MP3, tai kännyyn =)

        että toi www.mp3000.net niiien oikee tajuu miten sielt voi ladata musaaa XDD


      • :))

        www.beemp3.com
        Sanotaan että voi tulla viiruksia mutta mulle ei ainakaan oo tullu...Toivottavati autoin! :))


      • susulaku
        Helloballoon. kirjoitti:

        Hei kuunnelkaa nyt, hyvät ihmiset! Miksi ladata laitonta musiikkia joillain ihme-ohjelmilla, kun voit ostaa CD:n täydeltä tuota musiikkia??? Laittomasta musiikin lataamisesta voi jäädä kiinni, mites sitte toimitaan? Sun vanhempas joutuu maksaa sakot SUN laittomasta musalataamisesta!!!! Itse olin yksi limewiren käyttäjistä, ja sanon, että MITÄÄN TUOLLAISIA OHJELMIA EI KANNATA LADATA! Ne aiheuttavat viruksia tietokoneelle. Poistin ohjelman ajoissa, onneksi, ja poistin lataamani musiikit. Tehkää tekin niin, jos teillä on Limewire, DC , Oku mp3, Emule tai joku noista laittomista musaohjelmista.

        Toi Mp3 hössötys on turhaa!!! Ladatakaa vaikka airmp3 sesta... siellä on kaikkee ulko maalast musaa>!!!


      • Panda Lakumix
        Helloballoon. kirjoitti:

        Hei kuunnelkaa nyt, hyvät ihmiset! Miksi ladata laitonta musiikkia joillain ihme-ohjelmilla, kun voit ostaa CD:n täydeltä tuota musiikkia??? Laittomasta musiikin lataamisesta voi jäädä kiinni, mites sitte toimitaan? Sun vanhempas joutuu maksaa sakot SUN laittomasta musalataamisesta!!!! Itse olin yksi limewiren käyttäjistä, ja sanon, että MITÄÄN TUOLLAISIA OHJELMIA EI KANNATA LADATA! Ne aiheuttavat viruksia tietokoneelle. Poistin ohjelman ajoissa, onneksi, ja poistin lataamani musiikit. Tehkää tekin niin, jos teillä on Limewire, DC , Oku mp3, Emule tai joku noista laittomista musaohjelmista.

        Mitä järkee ostaa melkein 20€ maksava CD jossa on vain YKSI hyvä kappale.
        Järkevämpää on ladata koneelle se YKSI hyvä kappale kuin ostaa se kallis CD ja kuunnella sitä yhtä kappaletta. Jos levyllä on monta hyvää kappaletta niin sitten täytyy ostaa CD levy.


      • emskudiudiudiu
        :)) kirjoitti:

        www.beemp3.com
        Sanotaan että voi tulla viiruksia mutta mulle ei ainakaan oo tullu...Toivottavati autoin! :))

        Toi on hyvä, mut sielt ei saa suomalaist musaa.... LADATKAA VDOWNLOADER SIELTÄ PYSTYY LATAA YOUTUBEST MUSAA YM PAIKOIST !


      • petri nygård
        009jau kirjoitti:

        Mistä sai ladattua ilmasesk Gary Julesin Mad Worldin?

        lataa youtybest
        ''


    • heheha

      mikseri.net.. siellä on musiikkia.. ei kaikkien artistien koska se on laillinen paikka.. sinne artistit saa ite laitta musaansa jos haluaa.. et se on laillinen..

    • -Mummi-

      Ilmaista musiikkia ei saa laillisilla tavoilla. Kaikki kopiointi keskukset ovat laittomia. Sama kun varastaisit. Dc poliisit vahtivat eniten, joten sitä en ainakaan suosittelisi. Limewirestä en paljoakaan tiedä muuta kuin sen että se on laiton paikka myös. Jos jäät kiinni kopiointi rikkomuksesta, koneesi viedään, tai maksat isot sakot.. Eli en suosittele. Mieluummin OSTAN omat musani mp3:seeni, kun koneeni viedään.

    • robban96

      mene laataaman limewire sillä on helpoa otan mussikia

      • New Age

        Hyvää musaa saa Limewirestä ja titenkin omista CD-levyistä. Kannattaa ladata joka Limewire!!


    • ---

      AllofMP3.com
      Tossa on osoite josta saa ladata laillista ilmaista musaa

    • Misu66888

      oot aika pimee neovot tollasille sivuille hyvä uskosia... MIti vähän!!! >:(

    • minä joku tyyppi olen

      mee sellasel sivulle kun www.mikseri.net sieltä saa musiikkia mut artistit ei oo välttämättä tuttuja suosittelen 10

    • järkevä992

      Laittakaa jotain järkeviä www sivuja! koko ajan pitää jauhaa jostain limewirestä!!!!!!!!!!

      • Minä moi

        Latasin limewiren mut en tiedä miten laitan ämppäriin..


      • hei halooo
        Minä moi kirjoitti:

        Latasin limewiren mut en tiedä miten laitan ämppäriin..

        Ei kantsi käyttää limewiree tulee viruksia


      • Midori...
        Minä moi kirjoitti:

        Latasin limewiren mut en tiedä miten laitan ämppäriin..

        nii mist saa Stellan biisei ja muit suomalaisii musaakkei...???


      • Älköö käyttäkö limee!
        Midori... kirjoitti:

        nii mist saa Stellan biisei ja muit suomalaisii musaakkei...???

        Älkää jumalaut käyttäkö limee! Koko kiintolevyn tiedostot on sillo jaos limewires! TOTTA! En suosittele! Ja sitä ei saa kunnol poiskaa koskaa koneelt! Frendi poisti sen mut sit ku haki käynnistä valikosta lime nii siel oli viel ne tiedostot mut sit ku se yritti klikkaa niit nii kone sano tiedostoi ei ole. Mut kuvakkeet jää.


      • LaGrU
        Älköö käyttäkö limee! kirjoitti:

        Älkää jumalaut käyttäkö limee! Koko kiintolevyn tiedostot on sillo jaos limewires! TOTTA! En suosittele! Ja sitä ei saa kunnol poiskaa koskaa koneelt! Frendi poisti sen mut sit ku haki käynnistä valikosta lime nii siel oli viel ne tiedostot mut sit ku se yritti klikkaa niit nii kone sano tiedostoi ei ole. Mut kuvakkeet jää.

        Mun kaverilta tyhjennettiin kone limen kautta. Älkää missään nimessä käyttäkö LimeWireä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • kylläminätiedän!!12qq1!!
        Älköö käyttäkö limee! kirjoitti:

        Älkää jumalaut käyttäkö limee! Koko kiintolevyn tiedostot on sillo jaos limewires! TOTTA! En suosittele! Ja sitä ei saa kunnol poiskaa koskaa koneelt! Frendi poisti sen mut sit ku haki käynnistä valikosta lime nii siel oli viel ne tiedostot mut sit ku se yritti klikkaa niit nii kone sano tiedostoi ei ole. Mut kuvakkeet jää.

        HEI KULKAAS MINULLA ON LIMEWIRE ! IHAN HYVÄ OHJELMA, AINOO HUONOPUOLI ON ETTÄ ei oikein suomalaista löydy ;))))))))) !!! EIKÄ VIRUKSIAKAAN PALJOA TULE, EHKÄ VÄHÄN MUTTA HEI kenellä ei muka olis viruksentorjuntaohjelmaa ja jos ei oikeesti oo HANKKIKAA HYVÄT IHMISET !! poistettiin yhdessä ystävän koneelta limewire ku hän ei sitä enää tarvinnu ku vei tilaa liikaa, EIKÄ MITÄÄN VIRUKSII TAI KUVAKKEIT JÄÄNY, HYVÄ OHJELMA!


        LIMEÄ


      • poistaa ensin
        Älköö käyttäkö limee! kirjoitti:

        Älkää jumalaut käyttäkö limee! Koko kiintolevyn tiedostot on sillo jaos limewires! TOTTA! En suosittele! Ja sitä ei saa kunnol poiskaa koskaa koneelt! Frendi poisti sen mut sit ku haki käynnistä valikosta lime nii siel oli viel ne tiedostot mut sit ku se yritti klikkaa niit nii kone sano tiedostoi ei ole. Mut kuvakkeet jää.

        myöhemmin ne ei lähde, koska ohjelmia ei enää ole siellä, ainakin näin joissain muissa ohjelmanpoisto-ohjeissa sanotaan. itse en tiiä limeswirestä mitään.
        toka mummo


      • yksonneton
        poistaa ensin kirjoitti:

        myöhemmin ne ei lähde, koska ohjelmia ei enää ole siellä, ainakin näin joissain muissa ohjelmanpoisto-ohjeissa sanotaan. itse en tiiä limeswirestä mitään.
        toka mummo

        Mä oon käyttäny LimeWiree pitkään,kunnes iskä alko valittaa et mist noi ihmeen kaikki virukset tulee?! En sanonu et LimeWirestä (vaikka tiesin) koska iskä poistais sen,nii kiva si vaa, eile se tyhjensi koneen,kaikki laitoin alusta,kaikki tiedostot lähti,et ei ollu kauheen kivaa!!! Joten,en suosittelis LimeWiree (ite khyl kans etin ny jtn paikkaa jost voi ladata ilmast musaa)
        Et sillei :/


      • lime wire
        Älköö käyttäkö limee! kirjoitti:

        Älkää jumalaut käyttäkö limee! Koko kiintolevyn tiedostot on sillo jaos limewires! TOTTA! En suosittele! Ja sitä ei saa kunnol poiskaa koskaa koneelt! Frendi poisti sen mut sit ku haki käynnistä valikosta lime nii siel oli viel ne tiedostot mut sit ku se yritti klikkaa niit nii kone sano tiedostoi ei ole. Mut kuvakkeet jää.

        oon samaa mieltä limewiren suhteen tulee liikaa viiruksii ja se ei muutenkää oo kauhee hyvä.


    • ilkku95

      lataa utorrent esim tuolta
      http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/p2p_ohjelmat/p2p_ohjelmat/utorrent.cfm

      ja eti tuolta musiikkia http://torrent-finder.com/

      kun ole löytänyt haluamasi (näet plus napista mitä tiedosto sisältää) terveys pitää olla vihree niin ei tuu viruksii

      sen tiedoston kohalla vasemmassa reunassa näkyy pieni napii missä on nuoli alas päin paina siitä ja sitten siinä tulee niitä avaa jne sitten utorrent kysyy mihin haluaa tallentaa tiedoston jne sitte että esim mitkä musat haluu jostai albumist ladata ja sitten ku se on ladannu tiedoston loppuun niin niin siin utorrentis on sen siedoston kohalla vihree nuoli ylös laita oikeel hiiren näppäimellä siitä ja poista sitten se tiedosto on siellä mihin halusit tallentaa sen

      • Emskudiudiu

        menin sinne ja laitoin uniikki ja sit siihen tuli se levy et juokse poika juokse mut siin ei ollu sitä nuolta. et mitä mä teen ?


      • ilkku95 tai jtai
        Emskudiudiu kirjoitti:

        menin sinne ja laitoin uniikki ja sit siihen tuli se levy et juokse poika juokse mut siin ei ollu sitä nuolta. et mitä mä teen ?

        eiköhän se löydy sieltä vasemmalta puolelta jos e löydy niin voi hellan lettas

        unohon salasanan tohon mun tunnukseen niin kirjotan tällä


      • jhfkjyfjl

        "terveys pitää olla vihree niin ei tuu viruksii"
        Terveys tarkoittaa saatavuutta eli onko paljon tarjoajia. Ei mitään tekemistä virusten kanssa.


    • unohtanut

      Yhden hyvän, ilmaisen ja laillisen tavan hommata musiikkia: lainatkaa kirjastoista cd-levyjä ripatkaa ne tietokoneelle ja laittakaa mp3 soittimeen. Nykyään kaikki urpot vaan lataa jollain DC tai limewirellä jotka on surkeita ohjelmia ja kaikki kokemattomat vaan saavat tietokoneen sekaisin virusten takia kun lataavat mitä sattuu.

    • selailija..
    • hifisti69

      Otat hyllystä CD-levyn, tunget tietokoneeseesi, rippaat sopivalla ilmaisohjelmalla mp3:ksi ja siirrät soittimelle.

      Bitrate kannattaa olla enemmän kuin 128 kbit/s. Eikä maksa mitään.

      • unn_----

        Latasin limewiren ja nyt haluaisin sen pois mutta en edes tiedä missä sen on enkä miten sen voi poistaa.Auttaisiko joku kiltti ihminen???:)


      • WISTAAJA
        unn_---- kirjoitti:

        Latasin limewiren ja nyt haluaisin sen pois mutta en edes tiedä missä sen on enkä miten sen voi poistaa.Auttaisiko joku kiltti ihminen???:)

        Kannattais varmaan eka opetella windowsin käyttöä,ennen kuin asentaa sinne mitään sovelluksia.

        Jos sulla on WINDOWS vista mee vasempaan alanurkkaan. "Käynnistä - Ohjauspaneeli - Ohjelmat - Ohjelmat ja Toiminnat - Poista ohjelma"


    • janskuu!

      tietääkö kukaan mistä saa ilmaista musiikkia mp3:seen? koska en löydä ! ;

    • ....

      Laitat youtubeen sen biitin jonka haluut sit kopioit ossan laitat zamzariin klikkaa Url ja pyyhi pois http: sit liitä se siihen kohtaan seuraavaan mp3 sähköpostis ja Ok. NÄIN HELPPOOO SE ON !

      • öööö....

        mikä zamzari??


    • 2010 :D

      www.lataayoutube.com

    • öön en tiiä xD

      En mäkää tajuu miten saa ilmaista musaa...Ku mäki niin tyhmä oon xD .... Joten voisko joku auttaa myös mua?

      • tyhmä(kö)

        Mäkin oon siis onnistuneesti ladannut limewiren, mut miten ne biisit saa siirrettyä limewirestä omalle koneelle ja sitä kautta mp3:seen?


      • DropDeadddd
        tyhmä(kö) kirjoitti:

        Mäkin oon siis onnistuneesti ladannut limewiren, mut miten ne biisit saa siirrettyä limewirestä omalle koneelle ja sitä kautta mp3:seen?

        Hommatkaa ihmiset torrentti ohjelma.
        Tai sitten ihan youtube downloaderi, joka on laillinen.


      • Here!
        DropDeadddd kirjoitti:

        Hommatkaa ihmiset torrentti ohjelma.
        Tai sitten ihan youtube downloaderi, joka on laillinen.

        Laittakaa mailia -> [email protected] niin voin jakaa sulle mitä haluat, yli 20 tuhatta biisiä koneella laidasta laitaa. Et riittää jos Juutuubista löytyy, niin voin hommaa sulle biisit :)


    • sun mutsis

      vedä kätee

    • vetpek

      Eikö nämä imbesillit nörtit vieläkään ymmärrä että "ilmaisen" videon tai musiikin lataaminen netistä on laitonta ja sitäpaitsi tekee hallaa myös musiikin tekijöille ja esittäjille!

      • Metallimörkö80

        Tottakai mäkin haluan tukea artisteja ja OSTAA musiikkia laillisesti kaupasta. Mutta tosiaankin, jos levyllä ei ole kuin pari hyvää biisiä, levy saattaa jäädä ostamatta, koska suhteellisen perseaukinen kaveri olen. Ei mun palkoilla saa aina hankittua niitä levyjä, joten YouTube saa riittää mulle, sieltä löytyy lähes kaikki musiikki mistä pidän. Kerran sain muutaman hyvän levyllisen musiikkia ilmaiseksi kun menin kirjastoon, lainasin levyjä ja kotona poltin kappaleet koneelle. Haluan painottaa tässä, että se on täysin laillista, enhän mie edes esitä niitä julkisesti, ihan puhtaasti ovat vain omaan käyttöön. Mutta muusikoiden pitäis tehdä musiikkia muunkin kuin rahan takia, FANIEN TAKIA! Kunniaa, mainetta ja paljon tyytyväisiä ihmisiä, jotka pitävät heidän musiikistaan. Mutta toisaalta ymmärrän senkin, että ei muusikoiden aikakaan ole ilmaista, he tekevät TYÖTÄ viihdyttääkseen ihmisiä.

        Ymmärrän tämän nykyisen nuorten P2P-ohjelmien käytön, sillä monesti nuorilla ei ole paljoa rahaa, eikä vanhemmat välttämättä suostu ostamaan sitä haluttua musiikkia.

        Enpä voi suositella kuin YouTuben käyttöä, se on ainakin TÄYSIN LAILLISTA!

        Ottakaa kantaa.


      • sitten..
        Metallimörkö80 kirjoitti:

        Tottakai mäkin haluan tukea artisteja ja OSTAA musiikkia laillisesti kaupasta. Mutta tosiaankin, jos levyllä ei ole kuin pari hyvää biisiä, levy saattaa jäädä ostamatta, koska suhteellisen perseaukinen kaveri olen. Ei mun palkoilla saa aina hankittua niitä levyjä, joten YouTube saa riittää mulle, sieltä löytyy lähes kaikki musiikki mistä pidän. Kerran sain muutaman hyvän levyllisen musiikkia ilmaiseksi kun menin kirjastoon, lainasin levyjä ja kotona poltin kappaleet koneelle. Haluan painottaa tässä, että se on täysin laillista, enhän mie edes esitä niitä julkisesti, ihan puhtaasti ovat vain omaan käyttöön. Mutta muusikoiden pitäis tehdä musiikkia muunkin kuin rahan takia, FANIEN TAKIA! Kunniaa, mainetta ja paljon tyytyväisiä ihmisiä, jotka pitävät heidän musiikistaan. Mutta toisaalta ymmärrän senkin, että ei muusikoiden aikakaan ole ilmaista, he tekevät TYÖTÄ viihdyttääkseen ihmisiä.

        Ymmärrän tämän nykyisen nuorten P2P-ohjelmien käytön, sillä monesti nuorilla ei ole paljoa rahaa, eikä vanhemmat välttämättä suostu ostamaan sitä haluttua musiikkia.

        Enpä voi suositella kuin YouTuben käyttöä, se on ainakin TÄYSIN LAILLISTA!

        Ottakaa kantaa.

        kantaa... vaikka siihen youtuben laillisuuteen. Vaikka Youtube yrittääkin varmaan parhaansa niin siitä huolimatta hyvin suuri osa materiaalista rikkoo tekijänoikeuksia, on siellä luvatta eli on siis "laitonta". Niin no, ehkäpä youtuben käyttö on laillista mutta se että se on noussut nykyiseen suosioonsa rikkomalla törkeästi tekijänoikeuksia on ainakin moraalisesti kyseenalaista jos ei laitonta. Mutta näin kait se nykyään menee, kuka vaan tarpeeksi törkeästi rikkoo sääntöjä palkitaan miljardibisneksellä ;).


    • 4SHARED

      4shared :) Sieltä minä lataan oman musiikkini mp3 seen;D Mutta sieltä ei löydy suomalaista musiikkia :/
      Ja ohjelmahan oli siis tietysti ilmainen ja sinne ei tarvitse rekisteröityä :D

    • Pro_Expert_Woro

      Aika urpomaista touhua jos hankkii mp3 ja sit ei osaa varettaa musiikkia tai ei tiedä mistä sitä saa... Kaikki kehuu ohjelmaa Spotifyä, että se on hyvä ohjelma, mutta maksullinen eli suoraan sanoen turha! Itse varetan kaiken musiikin netistä... Käytän vuze ohjelmaa jolla lataan kaikki torrentit netistä ja kyllä tuo DC on kans ihan hyvä ohjelma, mutta ei oo tullu käytettyä pariin vuoteen enään sitä ohjelmaa.

      • dd0m

    • tarttee apuuu!!!!

      Mistä saa ilmasta musaa? Mut sellasta mihin ei tartte kirjautuu?

    • ootäe vajukkeja

      käyttäkää lataa youtube.com siltä saa lasattua kaikki youtuben biisit ja se on laillinen

    • ilmaista musiikkia

      Tämä on huippusaitti, ainoastaan ilmaista musiikkia 24bit/88khz audiofiileille kelvollisessa flac formaatissa:
      http://www.musictrade.info/
      On tuolla suomalaistakin musiikkia, esim. Kotinäky - Tulkoon omanlaisensa. Nuo ovat erikoisversioita joissa on paljon parempi äänenlaatu kuin cd-versiossa.

    • pillu magneetti

      nii ja sit on mikseri.fi

    • youtube

      Pistä googleen youtube mp3 ja pistä uus välilehti ja siihen välilehteen pistät youtuben ja sitten kirjotat jonkun biisin siihen ja sitten kun se on ladannut niin kopsaat sen sivun osotteen ja sitten meet siihen youtube mp3 jutskaan ja painat convert video ja sitten sen kuvan alta download ja sitten lataat sen koneeltas mp3:seen toimii ainakin känykkään. Ja se on TÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄYSIN ilmainen =)

      • youtube

        Ja sit kun pistät sen googleen otat sen ekan


    • mp3youtube
    • weblagu on hyvä lata

      mut sit joutuu oottaa iha saaatanan pitkää jos lataat lataayoutube.com:ista

    • kikjuhy

      HITTOMENIHERMOTMUTVIIMEINTAJUSINETMITETOILATAUSTEHÄÄÄ>:(

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe