160cm

LiianLyhyt

Eikö teitä naisia ärsytä jos ootte jotain 160cm? Eiks se oo liian lyhyt? Mä oon 161,5cm ja tunnen itteni 14v teiniksi (oon 18v). Haluaisin olla pitempi, harmi vaan etten kasva enään. Tosi naisellista tällänen, en tunne itteeni 18vuotiaaksi.

38

4795

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saat itsesi

      pitkäksi ja naiselliseksi hetkessä 10 sentin koroilla. Terv. nainen 34 v, 160 cm.

      • ainakin näyttää

        typerältä! Lyhyt nainen tosi pitkissä koroissa on varmaan typerintä ylipieneen makkarankuoreen pukeutuneen pyöreän ihmisen jälkeen mitä tiedän.

        Pituutta toki saa koroista, mutta lyhyt nainen joka hoippuu epäluonnollisen pitkissä koroissa (jotka itseasiassa syövät naisen omaa pituutta koska kyllähän nyt katseella näkee että 10cm on jo aika suuri osa 160cm naisen kokonaispituudesta..) näyttää totaalisen typerältä.

        Ja tämän olen todennut itse (162cm) sekä monet lyhyet että pitkät ystäväni.

        Helpoin tapa kertoa pätkäpituuteen liittyvästä huonosta itsetunnosta on järkyttävän korkeat korot sekä pituuden mainitseminen tyyliin "160 PILKKU viisi.."


      • tirppa
        ainakin näyttää kirjoitti:

        typerältä! Lyhyt nainen tosi pitkissä koroissa on varmaan typerintä ylipieneen makkarankuoreen pukeutuneen pyöreän ihmisen jälkeen mitä tiedän.

        Pituutta toki saa koroista, mutta lyhyt nainen joka hoippuu epäluonnollisen pitkissä koroissa (jotka itseasiassa syövät naisen omaa pituutta koska kyllähän nyt katseella näkee että 10cm on jo aika suuri osa 160cm naisen kokonaispituudesta..) näyttää totaalisen typerältä.

        Ja tämän olen todennut itse (162cm) sekä monet lyhyet että pitkät ystäväni.

        Helpoin tapa kertoa pätkäpituuteen liittyvästä huonosta itsetunnosta on järkyttävän korkeat korot sekä pituuden mainitseminen tyyliin "160 PILKKU viisi.."

        "--mutta lyhyt nainen joka hoippuu epäluonnollisen pitkissä koroissa--näyttää totaalisen typerältä." Mun mielestä pitkä nainen pitkissä koroissa näyttää hivenen typerämmältä :) P.S Koroilla ei hoiputa, kannattaa siis opetella kävelemään niillä oikein... ;)


    • AlmandaN

      - 164cm pitkä tai lyhyt miten kukin sen haluaa noteerata! (Ylpeänä kannan kaikki senttini)

      Ei ole vähentänyt naisellisuuttani pätkääkään, miksi olisi?

      Tiedän että, kun ikää tulee lisää niin takapuoli rupeaa viistämään lähemmäs lattiaa, silloin saatan kadehtia pitkäjalkaisia! Turha sitäkään on etukäteen murehtia!

    • pihkura

      Eikös se ole tärkeintä, että molemmat jalat yltää just maahan asti..?

    • "Vanhus"..

      Minä olen 155cm. Ihan koko ikäni :) Lapseni 180cm?.
      Kumpikaan vanhemmista ei ole pitkä. Hoikka olen vieläkin. Aina sanovat erehtyvänsä luulemaan nuoreksi tytöksi (takaapäin) :) Tanhuissa käydessä minä olen se jota eniten haetaan. Ihminen joka haukkuu tai loukkaa toisen "ulkonäköä". Hänellä itsellään on jokin paha ongelma? Jos itsensä hyväksyy, ei ole syytä toisia panetella.

      • Lyhyen läntä mies

        "Minä olen 155cm. Ihan koko ikäni :) Lapseni 180cm?. Kumpikaan vanhemmista ei ole pitkä."

        Kun te naiset aina sanotte että valitsette pitkän miehen sen takia että lapset ei jäisi lyhyiksi niin tässä elävä esimerkki niistä teidän ns geeneistä. Kyllä lyhyidenkin jälkeläiset voi olla pitkiä.


    • Bloodbrother

      Eikö se ole niin että pieni/siro nainen herättää miehissä huomiota samoin kuin suuri mies naisissa?

      Ólin naimisissa 164 senttisen naisen kanssa vuosia ja itse olen 193cm.

    • *censored*

      Otat kaksimetrisen miehen, niin kohina vaan kuuluu kun huomaat, kuinka naiselliselta alkaa tuntua.

      • Nimimerkki

        juu ota kaksmetrinen mies niin näyttää siltä että iskä ja tytär on lähtenyt liikenteeseen :DDD!


      • nainen.
        Nimimerkki kirjoitti:

        juu ota kaksmetrinen mies niin näyttää siltä että iskä ja tytär on lähtenyt liikenteeseen :DDD!

        Tuskin jos ovat suunnilleen samanikäisiä ja naisella vielä naiselliset muodot.


    • Melli79

      Mulla tuota pituutta on kertynyt noin 153 cm ja ikää on melkein 10 vuotta enemmän kun sulla. Ja musta on ihanaa olla näin pieni! Mikään ei ole sen naisellisempaa ja ihanempaa kuin tuntea itsensä pieneksi miehen vieressä. Siinä on turvallista olla. Kaikki on kauniita ja naisellisia oman mittaisinaan, joten annetaan niiden senttien ja kilojen jo olla :)

    • hone-y

      Olen 158,5 senttiä eikä lyhyys vaivaa muulloin kuin pitkässä seurassa =D 18-vuotiaana minulla oli myös pituuskriisi, ei tuntunut olo täysi-ikäiseltä ollenkaan. Mutta minkäs teet? Pituus on mikä se on eli näillä mennään...

      • lyhikäinen

        Pienet on kuulemma sievempiä. Ja jos se ei ole totta niin ainakin tavallista hedelmällisempiä.
        Tuo, että kaksi lyhyttä on saanut pitkän tyttären johtuu siitä, että on olemassa pituutta rajoittavia sekä edistäviä geenejä. Heillä ovat rajoittavat geenit ottaneet vallan, mutta tytär on saanut vanhemmiltaan hedelmöityksessä enemmän edistäviä geenejä. Tavallisesti pitkillä on näitä geenejä muutenkin ja se heijastuu ulkonäköön. Riippuu aivan rajoittavien ja edistävien geenien määrästä kuinka pitkä ihmisestä tulee. Nih.


      • Pienikoppiainen

        Sama mitta täällä ja ikää 37 v. Tunnen itseni tosi söpöksi naiseksi, pienuus herättää isoissa miehissä luontaista suojelun halua, ja ah, se on niin suloista koettavaa. Pikku tytöistä minut erottaa naisen muodot, on pyllyä ja rintaakin :) Että mikäs meillä pienillä on ollessa, olen ihan tyytyväinen näin :)


      • Pienikoppiainen
        Pienikoppiainen kirjoitti:

        Sama mitta täällä ja ikää 37 v. Tunnen itseni tosi söpöksi naiseksi, pienuus herättää isoissa miehissä luontaista suojelun halua, ja ah, se on niin suloista koettavaa. Pikku tytöistä minut erottaa naisen muodot, on pyllyä ja rintaakin :) Että mikäs meillä pienillä on ollessa, olen ihan tyytyväinen näin :)

        ...minulta tosin kysytään aina ensimmäiseksi ikää, miehet luulevat helposti kasvojenikin perusteella, että olen joku himputin teini. :) Ei kait siinä, sitten yllättyvät kun sanon, että lähellä neljääkymppiä! :D Ihan kun minuun ei saisi koskea tai pienuuden puolesta liian nuori! Heh.


    • myös..

      "pikkanen" n. 158-160 cm. Eikä mitään valittamista. ehkä se vaan et kun on lyhyet jalat,joutuu kääntämään farkkujen lahkeet ;D
      Kiva olla miestä pienempi :) Ja eikö se ole lähinnä se vaatetus/kasvot mikä merkkaa kun ikää arvelee? Itseäni on luultu välillä vanhemmaksikin vaikka olen 18v ja tän pituinen.

    • Mies (isolla M-kirjaimella)...

      Suomalaisen naisen keskipituus on juuri jotakuinkin 160 sentin hujakoilla joten ei teidän tarvitse tuntea itseään huonommaksi tai teiniksi. Sellainen suomalainen nainen pituudeltaan n. 160-165 senttiä on paras suomalaiselle miehelle.

      • LiianLyhyt

        Mut eikö miehistä tunnu että seurustelisivat teinitytön kanssa? Eikö oo vaikee sopeutua ajatukseen "160cm nainen mut hän on 23v"?


      • Mies (isolla M-kirjaimella)
        LiianLyhyt kirjoitti:

        Mut eikö miehistä tunnu että seurustelisivat teinitytön kanssa? Eikö oo vaikee sopeutua ajatukseen "160cm nainen mut hän on 23v"?

        Mieti itse. Jos nainen on lyhyenläntä, ei häntä varmasti kiinnosta 200 cm hujopit. Itselleni kelpaisi parhaiten joku 160-165 senttinen nainen koska en ole kovin pitkä itsekään, ei tarvitsisi ainakaan pelätä että koska nainen lähtee pidemmän äijän matkaan. :D


      • Vähän pidempänä
        LiianLyhyt kirjoitti:

        Mut eikö miehistä tunnu että seurustelisivat teinitytön kanssa? Eikö oo vaikee sopeutua ajatukseen "160cm nainen mut hän on 23v"?

        naisena voin kertoa että eivät ne miehet mitään tuollaista ajattele.. Kuule kun pari vuotta kasvat niin tuo kriisi menee ohitse!

        Itselläni on naiskavereita, 158, 163, 164, 184 ja itse 173.

        Kaikki saavat miehiä ihan omilla rahkeillaan ja luonnollaan - ei siinä miehet vikise mitään "teineistä".. :D Parikymppisiä iloisia naisia kaikki ollaan.

        En ole kuullut yhdenkään kundin sanovan kaverilleni tai kaverin kertovan jälkeenpäin miehen sanoneen että tuntuu nainen "teiniltä". Kyllä se teiniys ja lapsenomaisuus ihan jostain muusta kumpuaa kuin pituudesta.

        Itse olen huomannut sen että miehet yhdistävät lapselliseksi sen, mitä jotkut lyhyet naiset tekevät, eli pieneksi tekeytymisen. Eli kun tulee vaikeampi tilanne eteen tai muuten vain, räpsytellään silmiä, ollaan niin pieniä, heikkoja, sieviä.. Ajatuskin yököttää! Suurin osa miehistä nauraa tuolle feminismin kauhukuvalle, mutta osaan miehistä se uppoaa.

        Käyttäydy kuin aikuinen nainen niin sinua kohdellaan niin. Ja 2metrisistä miehistä.. Luonne tietty yleensä ratkaisee, mutta itse huomannut sen että jos parimetrisellä miehellä valittavana itsensä pituinen nainen (eli esim. minä tai 184cm ystäväni) näiden lyhyempien joukosta, niin jompi kumpi meistä pitkistä lähtee.. Ihan vain sen takia että sen verran miehet ovat kuitenkin itsekkäitä että eivät viitsi rasittaa niskojaan (suukottelu yms...)!

        Mutta kyllä ne pitkätkin miehet tykkäävät lyhyistä naisista. Siihen liittyy kuitenkin usein juuri tuota "tytöttelyä" eli kanniskellaan ympäri kuin pikkulasta jne. Jos siitä tykkää niin mikä siinä ollessa pienenä miehen viekussa.. :D Joku kavereistani vaan taisi joskus mainita että ottaa päähän kun mies saattaa yhtäkkiä siepata kainaloon ja kantaa kuin pikkulasta, se tavallaan mitätöi hänen aikuisuutensa (plus että minihameen alta vilkkuvat stringit keskellä kaupunkia eivät välttämättä ole omistajansa puolesta suotavia)

        Ole onnellinen että sinulla on vaihtoehtoja. Olet kuitenkin lähellä suomalaisen naisen keskipituutta (164) joten valinnanvaraa miehissä riittää, jopa koroilla.

        Itse käytän silloin tällöin korkoja, mistä ei ongelmaa jos baarista sattuu löytymään yli 180cm miehiä.. Tuntuu että nykyisin niinkin pitkät miehet alkavat vähentyä? Mutta kun se suomalaisten miestenkin keskipituus on siellä n.176cm tjsp.. Muutaman kerran yritin seurustella itseni pituisen tai lyhyemmän miehen kanssa - kaikki suhteet päättyivät koska miehelle oli suuri ongelma muutaman sentin pituusero (tai n.5-6cm korkoja käytettäessä n.10cm ero..) eli ne suhteet sitten loppuivat "lyhyeen".


      • Jeps
        Vähän pidempänä kirjoitti:

        naisena voin kertoa että eivät ne miehet mitään tuollaista ajattele.. Kuule kun pari vuotta kasvat niin tuo kriisi menee ohitse!

        Itselläni on naiskavereita, 158, 163, 164, 184 ja itse 173.

        Kaikki saavat miehiä ihan omilla rahkeillaan ja luonnollaan - ei siinä miehet vikise mitään "teineistä".. :D Parikymppisiä iloisia naisia kaikki ollaan.

        En ole kuullut yhdenkään kundin sanovan kaverilleni tai kaverin kertovan jälkeenpäin miehen sanoneen että tuntuu nainen "teiniltä". Kyllä se teiniys ja lapsenomaisuus ihan jostain muusta kumpuaa kuin pituudesta.

        Itse olen huomannut sen että miehet yhdistävät lapselliseksi sen, mitä jotkut lyhyet naiset tekevät, eli pieneksi tekeytymisen. Eli kun tulee vaikeampi tilanne eteen tai muuten vain, räpsytellään silmiä, ollaan niin pieniä, heikkoja, sieviä.. Ajatuskin yököttää! Suurin osa miehistä nauraa tuolle feminismin kauhukuvalle, mutta osaan miehistä se uppoaa.

        Käyttäydy kuin aikuinen nainen niin sinua kohdellaan niin. Ja 2metrisistä miehistä.. Luonne tietty yleensä ratkaisee, mutta itse huomannut sen että jos parimetrisellä miehellä valittavana itsensä pituinen nainen (eli esim. minä tai 184cm ystäväni) näiden lyhyempien joukosta, niin jompi kumpi meistä pitkistä lähtee.. Ihan vain sen takia että sen verran miehet ovat kuitenkin itsekkäitä että eivät viitsi rasittaa niskojaan (suukottelu yms...)!

        Mutta kyllä ne pitkätkin miehet tykkäävät lyhyistä naisista. Siihen liittyy kuitenkin usein juuri tuota "tytöttelyä" eli kanniskellaan ympäri kuin pikkulasta jne. Jos siitä tykkää niin mikä siinä ollessa pienenä miehen viekussa.. :D Joku kavereistani vaan taisi joskus mainita että ottaa päähän kun mies saattaa yhtäkkiä siepata kainaloon ja kantaa kuin pikkulasta, se tavallaan mitätöi hänen aikuisuutensa (plus että minihameen alta vilkkuvat stringit keskellä kaupunkia eivät välttämättä ole omistajansa puolesta suotavia)

        Ole onnellinen että sinulla on vaihtoehtoja. Olet kuitenkin lähellä suomalaisen naisen keskipituutta (164) joten valinnanvaraa miehissä riittää, jopa koroilla.

        Itse käytän silloin tällöin korkoja, mistä ei ongelmaa jos baarista sattuu löytymään yli 180cm miehiä.. Tuntuu että nykyisin niinkin pitkät miehet alkavat vähentyä? Mutta kun se suomalaisten miestenkin keskipituus on siellä n.176cm tjsp.. Muutaman kerran yritin seurustella itseni pituisen tai lyhyemmän miehen kanssa - kaikki suhteet päättyivät koska miehelle oli suuri ongelma muutaman sentin pituusero (tai n.5-6cm korkoja käytettäessä n.10cm ero..) eli ne suhteet sitten loppuivat "lyhyeen".

        Ihan asiallinen teksti, mutta rehellisyyttä peliin seuraavalla kerralla. Eivät ne suhteet loppuneet miehen kyvyttömyyteen sietää sinun pituuttasi, vaan sinun ongelmiisi asian kanssa. On se nähty. :)


      • keskipäivä
        Vähän pidempänä kirjoitti:

        naisena voin kertoa että eivät ne miehet mitään tuollaista ajattele.. Kuule kun pari vuotta kasvat niin tuo kriisi menee ohitse!

        Itselläni on naiskavereita, 158, 163, 164, 184 ja itse 173.

        Kaikki saavat miehiä ihan omilla rahkeillaan ja luonnollaan - ei siinä miehet vikise mitään "teineistä".. :D Parikymppisiä iloisia naisia kaikki ollaan.

        En ole kuullut yhdenkään kundin sanovan kaverilleni tai kaverin kertovan jälkeenpäin miehen sanoneen että tuntuu nainen "teiniltä". Kyllä se teiniys ja lapsenomaisuus ihan jostain muusta kumpuaa kuin pituudesta.

        Itse olen huomannut sen että miehet yhdistävät lapselliseksi sen, mitä jotkut lyhyet naiset tekevät, eli pieneksi tekeytymisen. Eli kun tulee vaikeampi tilanne eteen tai muuten vain, räpsytellään silmiä, ollaan niin pieniä, heikkoja, sieviä.. Ajatuskin yököttää! Suurin osa miehistä nauraa tuolle feminismin kauhukuvalle, mutta osaan miehistä se uppoaa.

        Käyttäydy kuin aikuinen nainen niin sinua kohdellaan niin. Ja 2metrisistä miehistä.. Luonne tietty yleensä ratkaisee, mutta itse huomannut sen että jos parimetrisellä miehellä valittavana itsensä pituinen nainen (eli esim. minä tai 184cm ystäväni) näiden lyhyempien joukosta, niin jompi kumpi meistä pitkistä lähtee.. Ihan vain sen takia että sen verran miehet ovat kuitenkin itsekkäitä että eivät viitsi rasittaa niskojaan (suukottelu yms...)!

        Mutta kyllä ne pitkätkin miehet tykkäävät lyhyistä naisista. Siihen liittyy kuitenkin usein juuri tuota "tytöttelyä" eli kanniskellaan ympäri kuin pikkulasta jne. Jos siitä tykkää niin mikä siinä ollessa pienenä miehen viekussa.. :D Joku kavereistani vaan taisi joskus mainita että ottaa päähän kun mies saattaa yhtäkkiä siepata kainaloon ja kantaa kuin pikkulasta, se tavallaan mitätöi hänen aikuisuutensa (plus että minihameen alta vilkkuvat stringit keskellä kaupunkia eivät välttämättä ole omistajansa puolesta suotavia)

        Ole onnellinen että sinulla on vaihtoehtoja. Olet kuitenkin lähellä suomalaisen naisen keskipituutta (164) joten valinnanvaraa miehissä riittää, jopa koroilla.

        Itse käytän silloin tällöin korkoja, mistä ei ongelmaa jos baarista sattuu löytymään yli 180cm miehiä.. Tuntuu että nykyisin niinkin pitkät miehet alkavat vähentyä? Mutta kun se suomalaisten miestenkin keskipituus on siellä n.176cm tjsp.. Muutaman kerran yritin seurustella itseni pituisen tai lyhyemmän miehen kanssa - kaikki suhteet päättyivät koska miehelle oli suuri ongelma muutaman sentin pituusero (tai n.5-6cm korkoja käytettäessä n.10cm ero..) eli ne suhteet sitten loppuivat "lyhyeen".

        Hauska toi lopetus...

        Minustakin pitkät miehet ovat vähenemään päin?? Varsinkin noin 20 v vuotiaitten joukossa. Voisiko syy sitten olla vaikka nuorten tupakoinnissa, sehän muistaakseni vähentää pituuskasvua ja muutama vuosi sitten vielä näki kaikenlaisten vaahtosammuttimien pätevän tuolla nurkilla sätkä suussa...

        Minä ainakin mielummin haluan itseäni pidemmän miehen koska haluan voida käyttää korkkareita. Viimeisin poikaystäväni oli samanpituinen kuin minä ja aina tuhahteli kiukkuisesti kun laitoin korkkarit jalkaan. Ärsyttävää...


      • aikuinen.
        Vähän pidempänä kirjoitti:

        naisena voin kertoa että eivät ne miehet mitään tuollaista ajattele.. Kuule kun pari vuotta kasvat niin tuo kriisi menee ohitse!

        Itselläni on naiskavereita, 158, 163, 164, 184 ja itse 173.

        Kaikki saavat miehiä ihan omilla rahkeillaan ja luonnollaan - ei siinä miehet vikise mitään "teineistä".. :D Parikymppisiä iloisia naisia kaikki ollaan.

        En ole kuullut yhdenkään kundin sanovan kaverilleni tai kaverin kertovan jälkeenpäin miehen sanoneen että tuntuu nainen "teiniltä". Kyllä se teiniys ja lapsenomaisuus ihan jostain muusta kumpuaa kuin pituudesta.

        Itse olen huomannut sen että miehet yhdistävät lapselliseksi sen, mitä jotkut lyhyet naiset tekevät, eli pieneksi tekeytymisen. Eli kun tulee vaikeampi tilanne eteen tai muuten vain, räpsytellään silmiä, ollaan niin pieniä, heikkoja, sieviä.. Ajatuskin yököttää! Suurin osa miehistä nauraa tuolle feminismin kauhukuvalle, mutta osaan miehistä se uppoaa.

        Käyttäydy kuin aikuinen nainen niin sinua kohdellaan niin. Ja 2metrisistä miehistä.. Luonne tietty yleensä ratkaisee, mutta itse huomannut sen että jos parimetrisellä miehellä valittavana itsensä pituinen nainen (eli esim. minä tai 184cm ystäväni) näiden lyhyempien joukosta, niin jompi kumpi meistä pitkistä lähtee.. Ihan vain sen takia että sen verran miehet ovat kuitenkin itsekkäitä että eivät viitsi rasittaa niskojaan (suukottelu yms...)!

        Mutta kyllä ne pitkätkin miehet tykkäävät lyhyistä naisista. Siihen liittyy kuitenkin usein juuri tuota "tytöttelyä" eli kanniskellaan ympäri kuin pikkulasta jne. Jos siitä tykkää niin mikä siinä ollessa pienenä miehen viekussa.. :D Joku kavereistani vaan taisi joskus mainita että ottaa päähän kun mies saattaa yhtäkkiä siepata kainaloon ja kantaa kuin pikkulasta, se tavallaan mitätöi hänen aikuisuutensa (plus että minihameen alta vilkkuvat stringit keskellä kaupunkia eivät välttämättä ole omistajansa puolesta suotavia)

        Ole onnellinen että sinulla on vaihtoehtoja. Olet kuitenkin lähellä suomalaisen naisen keskipituutta (164) joten valinnanvaraa miehissä riittää, jopa koroilla.

        Itse käytän silloin tällöin korkoja, mistä ei ongelmaa jos baarista sattuu löytymään yli 180cm miehiä.. Tuntuu että nykyisin niinkin pitkät miehet alkavat vähentyä? Mutta kun se suomalaisten miestenkin keskipituus on siellä n.176cm tjsp.. Muutaman kerran yritin seurustella itseni pituisen tai lyhyemmän miehen kanssa - kaikki suhteet päättyivät koska miehelle oli suuri ongelma muutaman sentin pituusero (tai n.5-6cm korkoja käytettäessä n.10cm ero..) eli ne suhteet sitten loppuivat "lyhyeen".

        Mitä pahaa siinä on jos vähän räpsyttelee silmiään ja pyytää että mies hoitaisi ns. miesten hommat eli pääasiassa sellaiset johon vaaditaan pituutta ja voimaa?


      • Janikkk2
        LiianLyhyt kirjoitti:

        Mut eikö miehistä tunnu että seurustelisivat teinitytön kanssa? Eikö oo vaikee sopeutua ajatukseen "160cm nainen mut hän on 23v"?

        160cm on hyvä pituus. Yhtä hyvä kuin 170 ja 150. Mitä väliä sillä on. Ulkonäköön vaikuttaa enemmän rakenne, symmetria. Toiseksi 23v. on lähes teini. T:MIES.


    • belle elle

      Ku,taseni, olen itse 158 cm pitkä ja olen ihan tyytyväinen "pituuteeni". Olen hoikka ja urheilullinen yli 35 v. nainen ja en ole koskaan kärsinyt pienestä koosta. Komeita, raamikkaita miehiä on riittänyt ja olen aina saanut erikoiskohtelua miehiltä. Useampi mies (pitkäkin) haluaa pientä ,siroa ja kaunista naista. Olen ylpeä itsestäsi, koostasi huolimatta!

    • Jihuuu

      Olen 166cm ja oikein tyytyväinen pituuteeni! Onhan se mälsää, että joku 175cm pituinen deitti on joskus ollut melkein itseäni pienempi, jos sattuu olemaan jalassa kengät joissa on vähänkin korkoa. Tälläkin pituudella on siis pitänyt hankkia pitkä mies, jotta se pysyy isompana myös kun minulla on korot. Ja tää 187cm siippa on todella ihanteellinen pituudeltaan kaikin puolin ;) Mulla oli kerran työkaveri jotain vähän reilu 150cm pitkä ja ihan ikäiseltään hän näytti (24) eikä minun mielestä edes ollut niin lyhyen näköinen.

      • JKmmm

        Mikä tää ihmeen korkokenkä juttu on. Miehelle normi kengissä tulee 2-3cm pituutta. Naisten normi korkkarit on n. 7cm. Pituuden erotus kengät jalassa on n. 5cm naisen hyväksi. Jos mies on 10cm pidempi, sen senverran pidempi, oli mitkä kengät tahansa jalassa. Ja kyllä kaikki julkisella paikalla huomaa jos nainen on ainoastaan koroilla samanpituinen tai pidempi. Itse ainakin katson jalkoihin kun näen pitkältä näyttävän naisen. Niin ja mikä ihmeen näyttely esine se mies on, jos sen pitää näyttää kadullakin pitkältä. Eikö riitä, että kotona on pidempi sukat jalassa. Luulin, että esineellistäminen on naisten ongelma, mut nykyaika on tainnut ajaa "vanhan" ohi. Olen elänyt aikaa jolloin normi pituus oli n. 160 ja rapiat ja 170cm nainen oli pitkä. T: Hämmentynyt


    • NoJust

      ...ja tunnen itseni amatsoniksi!
      Paras (tai oikea) pituus mulle olisi 155.

    • kuin tuntuu

      Lopulta elämässä on niin, että olet juuri niin vanha/lyhyt/hyvännäköinen/lihava/... kuin sinusta itsestäsi tuntuu. Itsetunto on herkkä asia, sitä saa vain itseään tarkkailemalla ja olemalla oma itsensä. Jos yrittää olla jotain muuta, se on *aina* pahasta.

      Että eikun varsi suoraksi vaan ja nenä tuuleen. Tulevaisuus on edessäpäin ja lyhyempää tuuli heiluttaa vähemmän.

    • 25v

      Ennen harmitti ja kovasti, mutta nykyään vaan naurattaa kun kioskilta röökiä ostaessa papereita kysytään..Lyhyyden lisäksi vielä todella "nuoret" kasvot.30-veenä varmaan tuntuu parhaalta kun baarijonossa pitää papereita kaivella:D
      Ja onhan keksitty kengät joilla pituutta saa helposti useitakin senttejä lisää;)

    • Pikkuinen on ihan kiva

      Olen 155cm ja 29v :-)

      Hyvin tässä elämässä pärjää vähemmilläkin senteillä.

    • nainen.

      Naisen keskipituus on jotain 165 joten siihen on tyydyttävä...
      Elämä muuttuu hauskemmaksi kun hyväksyy itsensä. Ja miksi ei hyväksyisi koska 160 on normaali ja kaunis nainen vielä jos on sirot sääret ja korkokengät ja osaa kävellä niillä. Itse osaan ;)

    • scale

      1,5cm pidempi kuin avoni, ite oon 180. Et ole yhtään liian lyhyt. :)

    • -natalian-

      ja 16v enkä kasva. mielestäni tämä on juuri täydellinen pituus!:) Minusta pienuus on ainakin naisellista.

    • jkl-62

      Pitkän elämäni aikana olen nähnyt erikokoisia naisihmisiä. Toimin työelämässäni esimiesasemassa ja henkilökuntaan kuuluu/kuului eri kansallisuuksien edustajia euroopan maista. Työn luonteen vuoksi henkilökuntamme koostui lähinnä miespuolisista ammattilaisista. Noin 80% henkilökunnasta oli vaimojensa pituus alle 165 cm... Oma puolisoni, jota rakastan joka aamu entistä enemmän näiden haasteellisten ja raskaidenkin vuosikymmenten jälkeen, 6 lapsen isänä, 3 lapsen isoisänä; sanon, etten koskaan voisi ajatella pitempää kuin 158 sentin vaimoa, joka saa pelkällä 158 sentin mitallaan, hiljaisella olemassa olollaan 5 poikaa, jotka ovat 195-202cm, puolisonsa, eli allekirjoittaneen 189cm, 112 kg, tyttären 162cm... tekemään juuri tahtomansa asiat juuri siinä aikataulussa kuin tahtoo. Pieni on kaunista mainittiin joskus.

    • Nainen158cm

      Ei ärsytä. Ihan sinut olen lyhyyteni kanssa. :) eipä se vaikuta elämääni oikein mitenkään että olen näin lyhyt enkä mielestäni näytä yhtään sen typerämmältä pituuteni takia kuin pidemmätkään naiset. Turha sitä pituutta on murehtia kun ei sille voi yhtään mitään tehdä! Elä vain, ei se lyhyys sinua estä millään tavalla. Ongelma on sulla itsetunnossa, ei siinä pituudessa.

      Ja huomasin että aloitus on vanha, mutta vastasin jos joku ap:n kanssa samoin ajatteleva sattuu lukemaan tätä ketjua.

    • Snaijaatko

      Sillä ei todellakaan ole mitään merkitystä mikä ihmisen pituusmitta on kunhan aivojen koko ei ole millimetrin luokkaa. Jos ulkomuoto ja koko on pieni, kasva suureksi sisältä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe