leijona nainen + rapu mies

lionlady

Olisin halunnut tietää mikä horoskoopeissa esiintyvä eroavaisuus tekee yhteiselämästämme niin monin verroin vaikeammaksi kuin ''normaalissa'' parisuhteessa. Tuntuu ettei toinen todellakaan ymmärrä mitä tunnen tai miten ajattelen.
Olemme kyllä yhdessä asustelleet jo viisi vuotta, aina on pystytty erimielisyyksienkin yli pääsemään.
Ainoa paikka jossa ymmärrämme täysin toisiamme on makuuhuone.
Olisiko kenelläkään vinkkejä miten elämästä voisi tehdä edes hiukan helpompaa?

7

1310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leona

      Pidä se rapu vaan seksikaverina ja ota tositarkoituksella joku muu kuin vesimerkki. Tässä tapauksessa vaihtamalla paranee.
      I´ve been there.

    • se suhde

      ole muustakin kiinni ku vain horoskooppi merkeistä. jos ei toimi niin ongelma on muussa kuin horoskoopeissa, usko pois! ite oon kans jellona ja mies on rapu, hyvin ollaan tähän asti pärjätty ja onnellisia ollaan.

      • lionlady

        onnellisia olemme ei kyse olekaan siitä.. vaan tässä hainkin sitä miten eritavalla ajatukset ja toimiminen eritilanteissa hankaloittaa elämää tottahan tiedän ettei kaikessa kyse ole horoskoopista, mutta syy miksi sen tähän soppaan sotkin on se että horoskooppimerkkien ''mukaiset'' luonteenpiirteet tulevat esille meissä molemmissa.. ja juuri niistä ongelmia tulee


    • lampulla päähän:)

      Ihan kuulostaa samalta. Saamme riidoissa toisemme aivan sekopäiseksi.
      Sängyssä taas aivan huippua. Ja muutenkin, kun ei tulisi riitaa. JOtenkin nämä merkit varmasti vaikuttaa jossain määrin.
      Mikähän Mervi on horoskoopiltaan...? Matti ainakin on rapu..

      • Jousileijona

        Muita merkkejä en tiedä


    • KatLei

      Meillä aivan sama juttu... Mä olen Leijona nainen ja mieheni Rapu. Seksi on loistavaa, ja muutenkin elämä hymyilee. Mutta erimielisyyksiä tulee helposti ja aivan turhista(kin) jutuista. :) Mutta kaikki vaikeudet on voitettu ja helvetin hyvä niin. :)

    • Jellona minäkin

      Mulla on kokemusta yhdistelmästä leijonaN-rapuM muutamankin suhteen verran. Yhteistä mun kokemuksille on, että seksi on aivan loistavaa!!!! ...ja niin näyttää muillakin olevan ;)

      Molemmissa suhteissa olen ollut aivan rakastunut ja hullaantunut. Vaikeuksia on ollut ymmärtää miehen jääräpäisyyttä ja äkkipikaisuutta. Myös sellainen ensin kaikki on hyvin ja elämä ei voisi olla paremmin ja seuraavalla sekunnilla elämä potkii päähän ja kaikki vituttaa -asenne hieman kummaksuttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe