Minicross 50cc

gurko

12

3344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyväjemmari

      Naapurin nassikka osti noin viikko sitten tollasen samanlaisen ja ne on ajanut sillä aamusta iltaan kavereidensa kanssa eli ei se nyt ihan heti ainakaan rikki mene.

      Kovaa ääntä se ainakin pitää!!!!

      • neuvon minä.

      • 4t.
        neuvon minä. kirjoitti:

        Ei kannata tollasta mopoa ostaa jos on yli 13 vuotias.

        Tämmöinen videon pätkä löytyi tosta toisesta ryhmästä.

        http://www.youtube.com/watch?v=qRu_u_t9CwQ

        Onhan se vähän niin ja näin. Ei ole hinnalla pilattu, mutta jonkin tossumopon tai hiukan isomman pikkukrossin avulla oppisi hiukan hallitsemaan vaihteita ja kytkintä. Tuo kun on automaatti. Jos tuo vaikka kaatuu tallissa, ei menetys tunnu niin hirveältä kun jos olisi ostanut kallimman pelin.


    • hyllylle

      Mietipä mikä on tulevaisuudessa jälleenmyyntiarvo, varaosien saanti, kuka takuuaikana huoltaa.
      Tietysti on niin halpa rieska että kun menee rikki niin viskaa vaikka olan yli. En itse ostaisi. Halvalla et saa kestävää ja hyvää.

      • jallujaffa

        Takuu toimi ainakin mulla niin että kun ostin viallisen pyörän ja vein sen takaisin liikeeseen annettiin mulle uusi pyörä takaisin. Vika joka pyörässä oli, oli se että rungosta irtosi maalit.

        Varaosia myy tällä hetkellä moni liike ja varmasti tulevaisuudessakin koska näitä mopoja myydään aika paljon tällä hetkellä ja varaosamyyjät kyllä näkevät varmasti markkinaraon.

        Moottori tossa kyseisessä laitteessa on yksinkertainen ja varmatoiminen. Vetokäynnistys hässäkkä on ehkä heikoinlenkki mikä saataa jossain vaiheessa lakata toimimasta mutta sama ongelma on halvoissa moottorisahoissakin.

        Tietysti riippuu missä tolla ajelee. Ei toi mitään hyppyjä tule kestämään mutta ei se sellaiseen ole tarkoitettukaan. Mutta tollaisessa käytösssä eli alle 10 vuotiaan ekana mopona tasamaastossa tolla ajelee ihan kivasti ja puhtia riittää tollaselle arviolta 30 kiloselle sällille ihan riittävästi.

        Ja jälleen myynti arvo kuka sellaista ajattelee ton hinta luokan vehkeessä.


      • Nuo on yllättävän kestäviä!

    • kokemusta on

      meille pikku veljelle ostettiin tollanen oli mukava sen sit sillä ajella 3 päivää sit ruks leikkas kiinni vaikak bensat oli sekotettu aivan oikein penkki tippui heti ekana päivänä huutaa vielä ihan kaaheesti

      • Moboristi

        Se on niin että noi kiinan ihmeet ovat yksilöitä eli on hyviä ja huonoja.

        Ja eiköhän noi mopot kiinassa kasaa alle 10 vuotiaat lapset ruoka palkalla.

        Tollasella kiinalaisella kannattaa ajella ihan rauhakseltaan alussa useamman päivän ajan. Eli huippujen kokeilu kannattaa jättää heti alkuun väliin tai mielellään kokonaan.

        Ja kun mömmöjä sekoittelee niin parasta tankkiin ainoastaan saataa lisätä mopom ikää muutamalla minuutilla.


    • 123

      Ei kannata.Ei lähde käyntiin hyvin.Ja jos se lähtee käyntiin niin voit ajaa sillä n.200 metrii,ja sitte se sammuu,eikä lähde käyntiin välttämättä pitkään aikaan.

    • loimaan_raineri

      no kyll ne kestää iha hyvi nätis ajos ko ajaa eka nätisti joku 3-4 tankillist mull ois mytävänä tuommone 50cc minicross ja kuitti loytyy mut mun veli ei halunukkaa sitä ni se meni myyntii mut jos oot kinostunu ota yhteyt sähköposititse

    • 695

      Osta mielummin 65cc tai ktm 50cc korotettuna kaveri osti tollasen ja ajo pienen pienen ojan yli ja stonga katkes ja penkki irtoilee jatkuvasti ja kaiken muun huonon lisäks siin on naru käynnistin ja se on heikko.ÄLÄ OSTA!!

    • bosherone

      mulla on tommonen minicross tallissa. aluks se oli ihan kiva mutta siitä katkes runko ja se hitsattiin ja sen jälkeen siinä ei oo mitään vikaa ollu. suosittelen ostaan sen jos ostat ni www.savenmaa.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1625
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe