poika lypsykoneessa

karjakko

olen monta kertaa karjakkona toimiessani lypsänyt lypsykoneella lehmiä ja joka kerta on mieleeni tullut miten hyvä itse tyydytys väline lypsykone voisi ollakkaan ja mistä sitä tietää vaikka maalais isännät kuinka paljon tätä käyttäisivätkin eli muna vaan utareen tilalle ja imu päälle! itse käytän aina käsineitä kun en koskaan tiedä montako isäntää on muniaan koneeseen hinkannut usein kuvittelen myös nuoren pojan olevan vehje konehoidossa kun saavun lypsylle.onko kellään tietoa miten käy lypsykoneella runkkaus ja miltä tuntuu?kokemuksia?

36

3731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      hyväkin, kuka tietää.

      Se saksalainen malli, joka sammuu automaattisesti vasta kun se on lypsänyt 5 litraa, ei ollut mukava.
      Kävi loppua kohden vähän tuskalliseksi.

    • raul rusakko

      no taas on maalaispojat keksineet naimakoneen traktorista tehdään varmaan peräänajokone ?

    • outi

      noi on taas noita maalaisten juttuja imettää nyt itseään lypsykoneella kuka sitä maitoa enää juo en minä ainakaan hui,hurjaa

      • raul rusakko

        mikäs vika niissä maalaisissa on? keksivät itse vehkeet millä pitää itsensä tyytyväisinä?eivät turhaan lähde kaupunkiin


      • Eräs eläintutkija on havainnut, että fetissin syntyminen voisi olla kytköksissä aistimuksiin jotka havaitsee ensimmäisen seksuaalikokemuksen aikana. Eli jos ihan sattumalta vaikka virtaamisen tarpeen takia saa erektion lapsena, se "tuntuu jännältä" ja samaan aikaan näkee naisen kävelevän kainalosauvoilla niin päätyy avioliittoon, jossa vaimo pitää kainalosauvoja käsissään seksin aikana - tämä oli hänen yksi esimerkkinsä.

        Mikäli edellämainittu totta on, tuntuisi aivan loogiselta, että ikänsä lypsykoneiden keskellä elänyt alkaa himoita näitä salaisia, kiellettyjä ja mystisiä lypsykoneita jotka hyväilevät naaraiden rintoja vuodattaen sieltä elämän nektaria.


    • matti

      minä olen harrastanut tätä leikkiä jo pitemmän aikaa tosi puhdistan laitteet aina huolella sen jälkeen! se on tosi mahtava fiilis kun mälli lähtee lypsykoneeseen kannattaa kokeilla

      • raul rusakko

        eikö sinne maalle kulje posti että sais vaikka pumpattavan kuminuken postimyynnistä niin ois vähä normaalimpaa?


    • saapasfetisti

      mistä saisi ostaa käytettyjä (siis runkattuja) kontio saappaita ? tietääkö kukaan?

      • ärjylä

        täältä tampereen peippolasta saa! myös saint mallisia spermaa puolillaan,tarpeen mukaan runkkaan lisää,mutta sen haluaisin tehdä salaa vartiossa


      • Saara
        ärjylä kirjoitti:

        täältä tampereen peippolasta saa! myös saint mallisia spermaa puolillaan,tarpeen mukaan runkkaan lisää,mutta sen haluaisin tehdä salaa vartiossa

        sinä olet kiva poika saanko tulla runkkailemaan sinua?


      • ärjylä
        Saara kirjoitti:

        sinä olet kiva poika saanko tulla runkkailemaan sinua?

        tottahan toki saat tulla runkkailemaan sehän olisi suuri kunnia! runkkaisitko samalla koko tuvan pojat tainnoksiin?


      • raul rusakko
        Saara kirjoitti:

        sinä olet kiva poika saanko tulla runkkailemaan sinua?

        minuakin saat runkata jos olet kiltti tyttö/poika mutta vain kenttälakissa


      • rintsikka risto
        raul rusakko kirjoitti:

        minuakin saat runkata jos olet kiltti tyttö/poika mutta vain kenttälakissa

        tarviiko olla tissiliivit tässäkin hommassa,meinaan kun rusakkoa runkkaa?


    • lypsykoneimuttaja

      lypsykonetta käyttänyt olen vuodesta 2004 itsetyydytykseen aluksi pölynimuri imua tekemässä ja nyt viimeiset kolme vuotta pieni alipainepumppu. kyllä mälli lähtee vaikka väkisin 5 minuutissa pakosti.

    • eimullamuuta

      Työntäkää kulli lypsykoneeseen ja löylykauha perseeseen.

    • Katso jos löydät googlessa miesten lypsykoneet!Minä olen nähnyt joskus kun miehiä on ollut lypsykone kullien päällä mutta en muista missä näin ne trailers?

      • Minä löysin se kun googlasin miesten lypsykoneet mutta se oli vaarallinen paikka,siis dataviirus ilmassa että lähdein äkkiä pois sieltä!


    • Pari-toteamusta

      Lypsykone pitää aika kovaa surinaa ja naputusta. Vois kaupungissa naapurit pikkusen ihmetellä.

      Toisekseen siinä koneessa on melkonen imu. Siinä jää imuri pitkälle taakse. Täytyy imua laskea vaikkapa sivuvuodolla, mikä taas aiheuttaa lisäpuhinaa.

      • vuodesta2005lypsykoneimu

        lypsykonetta käyttänyt olen vuodesta 2004 itsetyydytykseen aluksi pölynimuri imua tekemässä ja nyt viimeiset kolme vuotta pieni alipainepumppu. kyllä mälli lähtee vaikka väkisin 5 minuutissa pakosti. Ei välttättä jos on tuollainen niinkuin minulla hiljainen pieni alipainepumppun joka ei ime liikaa ja hiljainen sähkötykytin.


    • osapäivärunkkari

      Voi vidu, tuollaiseenko ne maataloustuet menevätkin. On hyvä etteivät maksaneet niitä vieläkään eivätkä tarttekaan mitään, tuollaiset irstailijat! Hyi!

    • markkutohmis

      Jos joku muistaa sankko lypsykoneen niin se on paras, Joskus 16v keksin ja kokeilin ja jäin koukkuun, Paras tunne oli kun laittoi kalun puoliksi tissin putkeen ja yhden reiän tukki kädellä ja kaksi jätti auki. Näin imu ei koskena,Tein useita kertoja päivässsä ja varmasti oli monella käytössä. 70luvulla monet spermat meni maitoon ja voihin suomessa..

      • talonmies_Jansson

        Ei ole ihmekään että Pohjois-Karjalassa miehet kuoli sydänvaivoihin kun vetivät leivän päälle sellaisen tuuman kerroksen voita joka oli puoliksi spermaa.

        Tästä nousee pojat poliisiasia.


      • Olet-surkea-trolli

        Hah hah. Ja nyt oletat, että tuo menee ohi jatkuvan meijerien laaduntarkkailun.


    • lypsyheikki-pohjanmaalta

      Täytyy tunnustaa että tuli käytettyä työvuosina paljon. Paljon parempi kuin akan tavara! Sinnehän ne eriteet meni sekaan, ei niitä mikään laaduntarkkailu eritellyt, oliko edes sellaista lainkaan. Separaattori tietty sekoittaa ne, tuskin tänäkään päivänä tuollaisia voi löytää.
      Tosin en nykyään eläkepäivinä käytä voita enkä maitoa!

    • Ana2

      Mmm. Ilmankos maito on niin hyvää! :p Mielellään sitä imaisisi nesteet suoraan munastakin suuhun.

    • lypsyheikki-pohjanmaalta

      Nähtäiskö tankomarkkinoilla?

    • Ana2

      No toki tanko markkinat kiinnostaa. :p

    • lypsyheikki-pohjanmaalta

      Matkalypsykone mukaan?

    • dsflksdjflkdsjflksjd

      Kyllähän se kumi noissa lypsykoneissa on aika kovaa tavaraa, ei se mikän nautinto ollut. Paljon parempi on kun antaa sen kikkelin juottovasikalle imettäväksi. Tätä tulikin harrastettua aikoinaan monta kertaa viikossa kun teininä maatilalla asuin.. hiehoja oli myös kiva nussia, lypsyjakkara vain taakse ja varovasti taakse panohommiin..

      • vuodesta2005

        lypsykonetta käyttänyt olen vuodesta 2004 itsetyydytykseen aluksi pölynimuri imua tekemässä ja nyt viimeiset kolme vuotta pieni alipainepumppu. kyllä mälli lähtee vaikka väkisin 5 minuutissa pakosti. Ei välttättä jos on uudet pehmeät nännikumit ja pää leikattu isoksi että penis mahtuu sisään ja tummelia rasvana niin tunne on mahtava.


    • lypsyheikki-pohjanmaalta

      Lammaskin on aika hyvä,pistää vielä takajalat saappaanvarsiin ja sitten menoksi!

    • vuodesta2005

      kyllä se tekee hyvää ja itsellä irtoaa mälli 5 minuutin kohdalla varmasti. taas toissapäivänä kokeilin ja varma nakki oli 5 minuutissa mälli lensi.

    • runkkurenki

      Paljonko "miesten lypsykoneella " on hintaa Saako käytettynä

    • Huisaatana

      Voi niitä lehmä parkoja kun lypsä hiffaa et aina kun kun työntää mulkun sieraimeen niin kieli lipasee kasseja😂😂😂

    • tulevaanjo

      et viittis ottaa videota siitä 5 min lastinheitosta

    • lypsykonemies

      mistähän tuon,karjakon tavottais?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe