Konjakki ongelma

Ongelmani on harmiton, mutta vaivaa mua. Mulla on kahta konjakkia. Toinen Monnet XO, toinen Carte Noire Extra.

Kumpi on kalliimpaa juomaa? Renault Carte Noire Extra maistuu mulle paremmin, mutta Monnet XO taitaa olla kalliimpaa?

Olen netistä koittanut tähän vastausta hakea, mutta en ole löytänyt hintatietoja. Jos sulla on tietoa niin kerro, olen pähkäillyt tätä asiaa 3 viikkoa.
Ilmianna
Jaa

7 Vastausta

Kyllä Renault Carte Noire Extra on reippaasti halvempi kuin Monnet X.O. 46,90 >< 62,40 € (molemmat 0,7 l).

Otapa seuraavalla kerralla se hinnasto mukaasi siellä Alkossa käydessäsi - siitä on hyötyä vaikkapa Viron tuliaisviinoja suunniteltaessa.
Ilmianna
Jaa
Joo oli erihintasia mutta kaikki yhtä pahoja. Edes Davidoff joka maksaa perkeleen paljon ei ole hyvää. En taida olla konjakkimiehiä.
Ilmianna
Jaa
Kokeile cordon Bleuta ensi kerralla, se on mahtava kokemus, koe se kerran elämäsi aikana.

Niilin Jalokiveksi sitä kutsutaan myös.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Joo kyllähän sitä kehutaan mutta eipä se juuri poikkea muista (halvemmista) XO-konjakeista.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
J.Uoppo kirjoitti:
Joo kyllähän sitä kehutaan mutta eipä se juuri poikkea muista (halvemmista) XO-konjakeista.
Martell Cordon Bleu on hyvää, mutta valitettavasti aika tylsän makuista, terä ja omaperäisyys puuttuvat.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ei konjakin hinta kerro sitä mikä on paremman makuista. Se kertoo vain sen miten ko. tuote on valmistettu(kuinka vanhoja tisleitä on pulloon pantu) ja minkä imagon on markkinat tuotteelle luoneet.
Se miltä se SINUN suussasi maistuu on se kriteeri mikä on tärkeä.
Tiedän varsin hyvin mikä on esim. Cordon Bleun imago mutta minusta monet vsop luokan konjakit ovat parempia. Testaa esim. Otard vsop.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Hennessy Paradisea
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Konjakki ongelma

Ongelmani on harmiton, mutta vaivaa mua. Mulla on kahta konjakkia. Toinen Monnet XO, toinen Carte Noire Extra.

Kumpi on kalliimpaa juomaa? Renault Carte Noire Extra maistuu mulle paremmin, mutta Monnet XO taitaa olla kalliimpaa?

Olen netistä koittanut tähän vastausta hakea, mutta en ole löytänyt hintatietoja. Jos sulla on tietoa niin kerro, olen pähkäillyt tätä asiaa 3 viikkoa.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta