marissa ei kuole !!!!!

o.c fani

kuulkaas kaikki tuskin marissa kuolee koska sittenhä kukaan ei enää kattois koko sarjaa ja jos marissa (mischa barton) haluu pois sarjasta ni miks ei ne muka tekis sellasta haku juttuu ja ettis uude yhtä hyvän näytteliän ku marissa (mischa) ja aika saman näkösenki ni siit tulis uus marissa ne ketkä kaikki on samaa mieltä jyrää ja n ketkä on toista mieltä uskoo sit vaan niin mut must tuntuu et marissa (mischa) on vaan koomassa ja herää sit 4 tuotantokaudel tai sit se on vaan loukkaantunut koska treykää ei kuollut vaan oli koomassa ni tuski marissa kuolee !!!!!!!!!

36

4368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän autan
      • o.c fani

        ei se välttämättä kuole kyllähä kauniis ja rohkeis taylor oli pitkään vaan koomassa mut uskokoot kaikki niin millee haluu mut toivon ainaki et se ei kuole koska en pystyis varmaan kattoo enää koko sarjaa mut saanko kysyy miten noi muka todisti et marisaa dalaaa ??????


    • mustikka_

      ei toi todista viel mitää, et kuoleeks marissa vai ei... itse e ainakaa kato O.c: tä jos marissa kuolee!!!!! ajatelkaapas O.c ilma marissa cooperia!!! iha tylsä. luin että fox oli sanonut et 4 kausi alkais sillee et ryanilla on kuulemma vähä vaikeeta sen takia ku marissa lähti pois jne... mutta toivottavasti se ei kuolis... ja sit luin toisesta paikasta että marissa joutuu moneks kuukaudeks koomaa! ja netis on osote, mihin voi laittaa nimen, kuka haluis et marissa pelastuu!!! laittakaa sinne kaikki nimet: petitionspoilt.com

      • mustikka_

        se oliki petitionspot.com -sori, ekaks väärä ossa-


      • o.c fani
        mustikka_ kirjoitti:

        se oliki petitionspot.com -sori, ekaks väärä ossa-

        moi voiks kertoo mulle et kuoliks marissa koska en ite voi kattoo ni sanoisit mulle sit ku se selvii ni et kuoliks se jooko pliiiis


      • o.c fani
        mustikka_ kirjoitti:

        se oliki petitionspot.com -sori, ekaks väärä ossa-

        moi voiks kertoo mulle et kuoliks marissa koska en ite voi kattoo ni sanoisit mulle sit ku se selvii ni et kuoliks se jooko pliiiis mustikalle


      • aaksuu
        o.c fani kirjoitti:

        moi voiks kertoo mulle et kuoliks marissa koska en ite voi kattoo ni sanoisit mulle sit ku se selvii ni et kuoliks se jooko pliiiis mustikalle

        katoin itekki ton videon, eli ne kaikki videot listalta parisen päivää sitte ja vaikka näinki omin silmin että se "kuolee" niin uskon silti ettei se kumminkaan kuole.. EN varmasti kato sarjaa enää ikinä jos se kuolee!! >:( marissa ja ryan sopii toisilleen ja se on tyhmää jos toinen lähtee sarjasta!! marissa ja ryan on parhaita!! sitte tulee summer ja seth


      • lol aina nussimassa
        o.c fani kirjoitti:

        moi voiks kertoo mulle et kuoliks marissa koska en ite voi kattoo ni sanoisit mulle sit ku se selvii ni et kuoliks se jooko pliiiis mustikalle

        moooooi mitäs tänne menikö pupu pöksyy ja mä oon samaa mielt sun kans


    • looooooooool

      marissa ei saaa kuol oon o.cn fani ja jos se kuolee en kato enää sitä se on niin tyhmä ilman marissaa

      • mangomi

        Tajutkaa jo hyvät ihmiset että marissa kuolee, eikä o.c tuottajt tai mitkää tekiätiimit voi sille mitään! Jos Mischa Barton on monen monessa haastattelussa sanonut jättävänsä o.c, eikä halua enää näytellä marissaa niin minkäs o.c tekiät sille mitään mahtaa. Toinen vaihtoehto olisi ottaa näyttelemään joku toinen näytteliä marissaa.....olisiko marissa silloin enään marissa?? Aivan. Minun mielestäni o.ceen tekiät tekivät viisaasti kun ilmoittivat etteivät ota Mischan tilalle ketään muuta näyttelämään Marissaa. Katsotteko o.c tosiaan pelkästään Marissan takia? Onhan Marissa oceen parhaimpia näytteliöitä, mutta sellaista sattuu eikä se auta että te kirjoitatte protestiksi että en enää kato o.ceetä jos Marissa kuolee.....se ei auta. Aijotko todella jättää o.ceen KUN marissa kuolee?? Niin minäkin uskon! et sinä o.c jätä vaikka Marissa kuolisikin (jos et ole jo sitä ennen lopettanut o.ceen katsomista). kyllä minä luulen että katsot sitä viel senkin jälkee KUN marissa kuolee.


    • rohkeat ja kauniit

      "In the season finale, Marissa sustained injuries when Volchok, drunk, rammed the car she was in, causing it to tumble down a hill. She died in Ryan's arms after Ryan had asked her several times if she was all right, and when he said he'd go to get help, she asked him not to leave her." (http://en.wikipedia.org/wiki/Marissa_Cooper)

      Marissa kuolee... lälläslälläsläälää.

      HHAHAHAAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA AIVAN OIKEIN

      • o.c fani

        marissa ei taida kuolla sorry ny vaa jossai kato luki et se on pari kuukautta koomassa ja herää sitte ja sen jälkee ryan kosii sitä hhahahahahahahahaa vaa sullekki ;)


      • mimi-
        o.c fani kirjoitti:

        marissa ei taida kuolla sorry ny vaa jossai kato luki et se on pari kuukautta koomassa ja herää sitte ja sen jälkee ryan kosii sitä hhahahahahahahahaa vaa sullekki ;)

        hei oikeesti. marissa cooper delaa, mut mischa barton ei. ja se ei marissaa takas tuo että te tääl itkette ja riehutta. ja näättehän te sen vielä vuoden ajan. ei se oo maailmanloppu, elämä jatkuu. kyl se on munkin lempihahmo o.c :sta ryanin ohella, mut en mä täälä silti tollei mesoo. eihän se oo muiden vika et se delaa ku sä tääl vingut


      • mizzzy
        mimi- kirjoitti:

        hei oikeesti. marissa cooper delaa, mut mischa barton ei. ja se ei marissaa takas tuo että te tääl itkette ja riehutta. ja näättehän te sen vielä vuoden ajan. ei se oo maailmanloppu, elämä jatkuu. kyl se on munkin lempihahmo o.c :sta ryanin ohella, mut en mä täälä silti tollei mesoo. eihän se oo muiden vika et se delaa ku sä tääl vingut

        ei se marissa herää kuolleesta vaikka itkisitte 24/7. olihan se hyvä näytteliä. mutta sillä oli varmaan elämä elettävänä niin sen takia


    • Tiara

      hakee täydellisiin naisiin.. se pilaa koko sarjan jos se siihen päätyy! ja sehän jätti o.c:n kolmen tuotantokauden jälkeen.. eli ei oo neljännellä enää mukana

      • mangomi

        voi vitsit se ei saa tulla mihinkää täydellisii naisii. ne menee ihan pilalle jos sinne tulee joku o.c näytteliä...niitä vaan ei voi sekottaa.


      • lol aina nussimassa

        hei sä perseen kaivaja oo hiljaa se marissa ei KUOLE !!!!! menikö kaaliin?


    • milla^

      Kuka tolla toisella autolla oikein tökkii noita Marissaa ja Ryania?? :o

    • Muumi.

      Marissa kuolee!! se hakee jtn. roolia täydellisistä naisista yms..

      Uskokaa jo älkääkä ruikuttako!

      • Kumier [Ei kirjauttununt]

        Se kuolee ja se ei hae mihinkään sarjaan vaan menee
        elokuva uralle ^^


      • lol aina nussimassa

        se ei kuole koita ite YMMÄRTÄÄ SE


      • kova nussimaan

        tuu meille nii voidaan nussii kunnolla ok?


      • Hakeepas.
        Kumier [Ei kirjauttununt] kirjoitti:

        Se kuolee ja se ei hae mihinkään sarjaan vaan menee
        elokuva uralle ^^

        Kyllä se hakee Täydellisiin naisiin, on tainnut jo hakea. Mur.


      • Marissa kuolee.
        lol aina nussimassa kirjoitti:

        se ei kuole koita ite YMMÄRTÄÄ SE

        Marissa Cooper kuolee kolmannella tuotantokaudella, siitä voi lukea foxin sivuilta. Siellä lopussa lukee vaan että" And then she dies", joka tarkoittaa: "Ja silloin hän kuolee"
        Yrittäkää nyt ymmärtää ja hyväksyä se että Marissan roolihahmo kuolee. Mitä vaikeata siinä muka on ymmärtää, hänhän itse haluaa jättää sarjan, kuka voi estää? Koska hän haluaa jättää sarjan, he "laittoivat Marissan kuolemaan".


      • voih...
        lol aina nussimassa kirjoitti:

        se ei kuole koita ite YMMÄRTÄÄ SE

        Kyllä se on totta marissa kuolee.
        Sarja loppuu 4.tuotantokauteen (luultavasti 9. jaksoon) Tiedän että Marissa on vaikeaa päästää lähtemään. Olen myös kuullut huhuja että Mischa on käyttäytynyt huonosti kuvaus paikoilla:/ en kyllä ole varma


    • että oletko jo tajunnut

      faktat, mutta vielä kerran.
      Marissa siis kuolee ja Mischa jää pois sarjasta.
      Siihen ei auta voivottelut eikä itkemiset..
      tämä on fakta. usko pois.

    • lol aina nussimassa

      moi hei jos oot tyttö alax mun kaa vastaa mulle tähän viestiin ok?

      • ....

        joku kakara kirjottanu nuo kaikki 'marissa ei kuole blaablaa ' viestit ,, :D anteeks ny vaan ku pilaan ilos. MARISSA DIE . DIEDIEDIEDIEDIEDIEDIEDIEDIE. MARISSA KUOLEEKUOLEEKUOLEEKUOLEEKUOLEE. ITKUT. OSANOTOT JO ETUKÄTEEN JA VEDÄ KÄTEEN. ILLANJATKOT.


      • Salla_
        .... kirjoitti:

        joku kakara kirjottanu nuo kaikki 'marissa ei kuole blaablaa ' viestit ,, :D anteeks ny vaan ku pilaan ilos. MARISSA DIE . DIEDIEDIEDIEDIEDIEDIEDIEDIE. MARISSA KUOLEEKUOLEEKUOLEEKUOLEEKUOLEE. ITKUT. OSANOTOT JO ETUKÄTEEN JA VEDÄ KÄTEEN. ILLANJATKOT.

        OC EI OLISI MITÄÄN ILMAN SUMMERIA JA SETHIÄ! MUISTAKAA SE, KAKARAT!


    • jjjenni-

      marissa ei kuole !!!!!
      Kirjoittanut: o.c fani 19.7.2006 klo 16.34

      kuulkaas kaikki tuskin marissa kuolee koska sittenhä kukaan ei enää kattois koko sarjaa ja jos marissa (mischa barton) haluu pois sarjasta ni miks ei ne muka tekis sellasta haku juttuu ja ettis uude yhtä hyvän näytteliän ku marissa (mischa) ja aika saman näkösenki ni siit tulis uus marissa ne ketkä kaikki on samaa mieltä jyrää ja n ketkä on toista mieltä uskoo sit vaan niin mut must tuntuu et marissa (mischa) on vaan koomassa ja herää sit 4 tuotantokaudel tai sit se on vaan loukkaantunut koska treykää ei kuollut vaan oli koomassa ni tuski marissa kuolee !!!!!!!!!



      tyhmä ei ne hankkis mitään uutta marissaa !!!!!! :D ajattele nyt vähän.. jos marissa lähtee niinku lähtee ku se kuolee rayanin käsi varsille.. niin ei sinnne tuu mitään uutta marissaa

    • iidaneiti.

      MENKÄÄ YOUTUBEEN JA ETTIKÄÄ HAKUASANALLA "MARISSA DIES" NIIN SAATTE NÄHDÄ KOHDAN MISSÄ SE KUOLEE.KUOLEE!!!!

    • SethRyan<3

      Kyl se kuolee.. huumeiden yliannostukseen. kaikissa lehdissäkin on ollu siitä!

    • ansku_

      se kuolee autoonnettomuudessa... oon nähny sen pätkän. mut on huhu liikkeellä et sil ois viel näyteltävää 6:nnella tuotantokaudella..

    • Marissa kuolee

      sori mut mä näytän teille videon jonka jälkeen kukaan ei sano et "m-m-mut kun kyl marissa selvii hengis" vitun säälittävää ku ei voi tajuta sitä..

      http://www.youtube.com/watch?v=1OGmg-4C49w

      vittu ryan ja julie on jakson lopussa marissan haudalla.. joten se on nyt selvä: MARISSA KUOLEE

    • tgyhiu

      No tottakai Marissa kuolee senhän tietää erkki pappaki kaikkihan sen on tietäny jo ainaki vuosi sitte :OO Ja sitä paitti O.C loppuu 4:nteen tuotantokauteen. Vaikka mäki haluaisin että marissa ei kuolis mutta se vaan on niin että se kuollee :( :'(

    • Wöh

      Wwöih ku ette tajua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe