kuka sopii parhaiten jousimiehelle

jousimies

kuka sopii jousimiehelle parhaiten???

42

14784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kymysys

      Joku jolla on jalat maassa, jotta olisi edes joku jolla järki päässä. :)

    • sopii

      vesimies. Yhdessä pohditaan syvällisiä ja pidetään hauskaa, ollaan impulsiivisia ja kuitenkin "järkeviä" molemmat.

    • on tämä

      leijona ja oinas,tarpeeksi tulisia hänelle.

    • härkä

      leijona kauris

    • olenko

      poikkeus... mutta olen sopinut jouskarin kanssa enemmän kuin hyvin 31 v.Olen neitsyt-merkkinen.

    • kaksinaamainen

      perinteisen astrologian mukaan kaksonen on paras koska se on jousimiehen vastakkainen merkki, ja näiden merkkien luonteet täydentävät toisiaan.
      julkkispari Angelina Jolie ja Brad Pitt on hyvä esimerkki.. Angelina kaksonen ja Brad Jouskari

    • jkl

      totta joka sana, toimi hyvin J/m ja K/n, olaan onnellisia

      • NoMenEstOmen

        Jousimies Nainen ja Kaksosmies ollaan oltu kohta (vasta) puoltoistvuotta yhdessä ja parhautta kaveruutta ja tulisia riitoja puhumattakaan tunteidenloukkaamisesta. Mut niin ne myrskyt läpi purjehditaan


    • jkl

      kaksinaamaisuus ei todellakaan ole totta, ketä tämmöistä väittää toistaa vain toisten sanoja, opettele uutta.

      • petollisia

        merkkejä, toki osaavat salata sen hyvin.

        Jousimiehen vapaudenkaipuuta ei pysty sammuttamaan toinen samanlainen kyläluuta. Nämä merkit ovat liian samankaltaisia tullakseen pitkäaikaisesti toimeen yhdessä.


      • ovat
        petollisia kirjoitti:

        merkkejä, toki osaavat salata sen hyvin.

        Jousimiehen vapaudenkaipuuta ei pysty sammuttamaan toinen samanlainen kyläluuta. Nämä merkit ovat liian samankaltaisia tullakseen pitkäaikaisesti toimeen yhdessä.

        liian samankaltaisia jotteivat voi tulla toimeen pitkäaikaisesti.


      • hyvin menee
        petollisia kirjoitti:

        merkkejä, toki osaavat salata sen hyvin.

        Jousimiehen vapaudenkaipuuta ei pysty sammuttamaan toinen samanlainen kyläluuta. Nämä merkit ovat liian samankaltaisia tullakseen pitkäaikaisesti toimeen yhdessä.

        Ootko kade kaksoselle?


    • sopivimmat

      - vaaka
      -skorpioni
      -leijona

      • melkein:)

        oinas
        leijona
        vaaka
        jousimies
        vesimies


        Pari lisää, tossa jouskarille top5 kumppanit :)


      • Jouskarisankari
        melkein:) kirjoitti:

        oinas
        leijona
        vaaka
        jousimies
        vesimies


        Pari lisää, tossa jouskarille top5 kumppanit :)

        Skorpioni
        Oinas
        Leijona

        Näiden kanssa tulen parhaiten toimeen.


      • MinäTiedänParhaiten
        Jouskarisankari kirjoitti:

        Skorpioni
        Oinas
        Leijona

        Näiden kanssa tulen parhaiten toimeen.

        kalat, skorpioni, rapu


      • jouskari(n)
        MinäTiedänParhaiten kirjoitti:

        kalat, skorpioni, rapu

        Skorppareita en voi sietää, saati rapuja. Härkä on tällä hetkellä in!
        Vesimiehet ja kakasoset on turhanaikaisia ja vaaka raastaa hermoja. Se niistä horoskoopeista!


      • voi voi
        jouskari(n) kirjoitti:

        Skorppareita en voi sietää, saati rapuja. Härkä on tällä hetkellä in!
        Vesimiehet ja kakasoset on turhanaikaisia ja vaaka raastaa hermoja. Se niistä horoskoopeista!

        itse olen rapu nainen ollaan oltu yhdes 28v


    • Jouskarille sopivimmat

      Mielestäni parhaiten sopivat vesimies, kaksonen, leijona. Vesimies yhtä sosiaalinen ja impulsiivinen, kuin jouskarikin. Vauhdikkaita ja vetävät toisiaan puoleensa.

    • Kuka?

      Kuka vaan, mutta jos kuitenkin puhutaan horoskooppimerkistä.

    • säde51

      jouskarille sopii vesimies ja oinas ainakin ja muutkin kun laitetaan sopimaan..heh heh.

    • sanoisin et näin

      kumppani:
      oinas, leijona, toinen jousimies
      ystävä:
      vesimies, kaksonen, vaaka

      • Jouskaritar

        .. Sopii parhaioten ystäviksi kumppaneiksi tms. nämä merkit :)

        Skorpioni
        Oinas
        Kaksonen
        Vesimies


        Pahimmat viholliset tod. näköisesti

        Rapu
        Härkä
        Leijona
        Kala


      • c
        Jouskaritar kirjoitti:

        .. Sopii parhaioten ystäviksi kumppaneiksi tms. nämä merkit :)

        Skorpioni
        Oinas
        Kaksonen
        Vesimies


        Pahimmat viholliset tod. näköisesti

        Rapu
        Härkä
        Leijona
        Kala

        Kumppaneiksi sopisi kyllä oinas vesimies vaaka. jousimies usein kyllästyy leijonan pinnallisuuteen ja itsekkyyteen mutta kala sopisi todella hyväksi ystäväksi. Mun paras kaveri on kala ja me ollaan tunnettu 8vuotta eikä kahdeksan vuoden aikana olla ikinä ikinä riidelty tai mitään.
        Olen todella ihastunut erääseen skorpioonin ja luulen että tunne on molemminpuolinen.


      • neiti x
        c kirjoitti:

        Kumppaneiksi sopisi kyllä oinas vesimies vaaka. jousimies usein kyllästyy leijonan pinnallisuuteen ja itsekkyyteen mutta kala sopisi todella hyväksi ystäväksi. Mun paras kaveri on kala ja me ollaan tunnettu 8vuotta eikä kahdeksan vuoden aikana olla ikinä ikinä riidelty tai mitään.
        Olen todella ihastunut erääseen skorpioonin ja luulen että tunne on molemminpuolinen.

        Jousimiehelle sopii vahva itsenainen nainen, joka osaa myos arvostaa rehellisyytta. Ei mikaan nainen joka alkaa pillittaa itkea jos kuulee totuuden. Ja vapaa sielu, niinkuin Jousimieskin on.


    • ammutaan ritsoilla

      sopii tietysti Kaksoset, ei tule tylsää kummallekaan. Kaksoset sosiaalisia, älykkäitä ja hauskoja ja antaavat jopa tilaa jouskarille joka helposti kärsii tylsyydestä. Jousimiehen ei kannata mennä yhteen kenenkään tuppisuun kanssa joka ei osaa pitää puoliaan ja perustella kantaansa. Jousimiehet pitävät älykkäistä ihmisistä koska itsekin ovat tiedonhaluisia ja avoimia kaikelle uudelle. Epäilen että Kaksoset ovat ainut merkki joka pystyy pitämään Jousimiesnaisen tyydyttävässä suhteessa.

      • lenita

        Peesi:)


    • Jouskari!

      Enpä viitsi vastata!

    • rapurapanen

      Mies jouskari ja itse rapunainen, kaksi ja puoli vuotta ollaan yhdessä oltu, ei edes osata riidellä!! :D Rakkautta, hellyyttä ja läheisyyttä todella paljon ja loistavaa seksiä! Ainoa ongelma on miehen sulkeutuminen tietyissä asioissa. Ongelmistaan ei juurikaan osaa puhua ja avautua. Ei ole mielestäni horoskoopista kiinni, vaan elämänkokemuksesta ja siitä, miten itse parisuhteessa haluaa ja osaa elää. Jokainen on oma yksilönsä ja luonne ei ole pelkästään horoskoopista kiinni!

    • MOCOMACIN

      Kauris IHASTUMISTA ON

    • yx näkemys

      Vaaka ja jouskari on myös ihan hyvä yhdistelmä. Jonkin yleistyksen sanoin: suhteesta tulee kaunis, suloinen ja kestävä. Seksi sujuu oivallisesti ja molemmat vapaudenkaipuun ymmärtävinä antavat tilaa toisilleen, tosin näiden kahden täytyy pitää toinen kädenmitan päässä koko ajan, jottei toinen karkaa ;)
      Jouskarilla on vaa'an kanssa turvallista ja vaa'alla jouskarin kanssa antoisaa.
      Varmaan muutkin merkit käy, mutta tässä on pitkän suhteen (tosin myös koko ajan kuminauhan lailla tiiviin) ainekset.
      Tää nyt oli mun mielipide.

      • ,,,,,,

        Olen itse jousimies-nainen ja kolme parhainta kaveria ovat kaksosia.
        Miehiä on ollut ja mennyt, pisin suhde oli neitsyt-miehen kanssa vaikka ei oikeastaan sovittu yhtään yhteen.
        Vesimiehen kanssa oli menevää ja hauskaa, mutta molemmat kävivät vieraissa.
        Vaaka ei kestänyt mun pakollista menemisen halua ja väitti että flirttailen liikaa muille.
        Leijona taas oli muuten ok, mutta ainainen esillä olemisen halu alkoi olemaan jo noloa.


    • oikku--86

      Kaveri oli jousimies(N) ja itse olen oinas(N). Meillä oli täydellisin kaverisuhde ikinä, päättyi kuitenkin yhtä tulisesti kuin oli alkanutkin:) En kuitenkaan jaksa uskoa että parisuhteeseen noista merkeistä olisi, uskon pettämismahdollisuuteen kun molemmat ovat melkoisia flirttailijoita:/ Ehkä tulee vielä jokin päivä vastaan jousimies(M) niin olen sitten elämää taas kokeneempi:)

    • vvvvvvvvlllll

      Sillä "kuka" tarkoittaa henkilöä ja horoskooppimerkki tarkoittaa vain merkkiä.

    • qwerty345

      Itse olen kokeillut parisuhdetta monien merkkien kanssa. Vaaka ei ole hyvä, vaan liian takertuvainen. Toinen jousimies ja skorpioni sopivat hyvin jousimiesnaiselle. :)

    • jousimiesnainen-70

      Minä olen jousimiesnainen ja yhteistä taivalta oinasmiehen kanssa on 12 vuotta. Ja todella voin suositella, jos tämän täydellisemmäksi parisuhde voi mennä, niin sitten ollaan jo taivaassa :)
      Olemme toistemme parhaat ystävät, ymmärrämme toisiamme puolesta sanasta, huumorintajut natsaavat. Seksielämä on törkeän hyvää edelleen ja intohimoa riittää. On ihana elää liitossa, jossa ei joudu jokaista asiaa vääntämään rautalangasta. Oinas on sopivan vahvaluontoinen, hyvällä itsetunnolla varustettu ja innostuva merkki, että jouskarinainen jaksaa pysyä suhteessa kyllästymättä kuoliaaksi.

    • J *n*

      Sopiiko härkä?
      Itse olen ihastunut älykkääseen rauhalliseen härkään. Itse jousimiesnaisena olen välillä levoton ja härkämiehen läsnäolo rauhottaa ja saa usein aikaan helliä tunteita..
      Ehkä nousumerkit vaikuttaa myös.

      Oinaitten kanssa tulen todella hyvin toimeen, mutta enimmäkseen ovat kaverellisia tunteita.

      • Ox

        Oman kokemukseni mukaan ainakin härkänainen ja jousimiesmies tulevat juttuun erinomaisesti. Jos härkä ei ole omistavaa tyyppiä eikä jousimiehen syntymäkartasta löydy skorpionin vaikutusta, niin suhde kestää. (Härkä skorpioni = täysi katastrofi). Härän ja jousimiehen suhteen erottinen puoli on erityisen vahva.


    • jj

      ei kukaan

    • halvalla menee
    • geeerrrrhhhhhhhh

      Voin kokemuksesta puhua, että kaksonen on jousimiehellä sopivin merkki.

    • jouskari itsekin.

      Kaksonen: Jousimiehen vastamerkki, hieno liitto. Ongelmana että nyt on yhdessä kaksi oikuttelijaa..

      Oinas: Tulisuutta ja tunteita riittää. Jousimies saattaa olla liian levoton oinaalle.
      Leijona: Riitoja saattaa olla liikaa, muuten hauska ja eläväinen liitto.

      Vaaka: Upea, kipinöillä varustettu liitto. Ongelmana saattaa olla sama asia kuin kaksosella.

      Vesimies: Täydellistä ymmärrystä. Liian samanlaisia?

      Kalat: Eroavaisuuksia paljon, mutta intohimoa riittää.

      Rapu: Varma kumppani, niinkuin muutkin maamerkit. Liian tasainen persoona vauhdikkaalle jousimiehelle?

      Skorpioni: Luultavasti huonoin yhdistelmä, vaikea saada toimimaan, skorpionin kuoren alle piiloutuminen saattaa tehdän jousimiehen kyllästyneeksi. Tämä toimii, jos paljon työstää suhdetta.

      Neitsyt: Kiva liitto jos suhteeseen asti päästään, mutta harvoin kestää pitkään juuri erilaisuuden takia. Neitsyt on liian pikkutarkka.

      Härkä: Aivan liian tasainen persoona levottomalle jousimiehelle. Taas täytyy tehdä paljon työtä että pääsee samalle aallonpituudelle.

      Kauris: Kauriit ovat velvollisuudentuntoisia, joten usein tämä yhdistelmä ei toimi. Kauris on maamerkki, eli luonteen tasaisuus on myös ongelmana. Toisaalta molemmat merkit ovat vahvoja ihmisiä, hyvä juttu?

      Jos kuitenkin on olemassa mahdottomalta vaikuttava suhde kuten esim.: skorpioni-jousimies-> Teillä on luultavasti muuten yhtenevät astrologiset kartat...Mutta teidän suhdetta on työstetty kauan?......


      Itse olen kalan kanssa yhdessä menee hermot hänen TYLSYYTEEN! Välillä on tullut pikaihastumisia tulisiin miehiin mutta ovat menneet ohi. Kun miettii meidän suhdetta, hän täydentää, rauhoittaa ja tasapainoittaa minua, ja ymmärrämme toisiamme hyvin:)

      Kannattaa pohtia mitä kumppaniltaan haluaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe