onko kennel evergrey hyvä

ostoaikeissa

ollaan ostamassa koiraa ja kysyisin nyt onko esim kennel evergrey hyvä kenneli ostaa koira? onks kellään kokemusta? kaikenlaisia kokemuksia tahtoisin kuulla. mikä muu kenneli vois olla hyvä?

42

11712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riva

      hyvä kun mikä muukin jos pentuyhdistelmä on hyvä.Käy tai soita,niin saat parhaimman tiedon.

      • voi kertoa

        muiden kokemuksia? Meillä on sieltä hankittu koira, tyytyväisiä ollaan oltu. Sieltä myytävillä pennuilla on terveystakuu.


      • Smirrel2
        voi kertoa kirjoitti:

        muiden kokemuksia? Meillä on sieltä hankittu koira, tyytyväisiä ollaan oltu. Sieltä myytävillä pennuilla on terveystakuu.

        Mitä se terveystakuu tarkoittaa tarkalleen?


      • argh
        Smirrel2 kirjoitti:

        Mitä se terveystakuu tarkoittaa tarkalleen?

        Sen saa parhaiten selville kasvattajalta itseltään.


    • ei valittamista

      neuvoja saa soittamalla ja selvitti myös missä meillä päin on kouluttajia,kyselee myös itse kuulumisia ja on iloinen kun käy näyttää koiruutta.järjestää kasvateilleen joukkokuvauksia sun muuta.näin ekalle koiran omistajalle en voi mukavempaa ja asiosta tietävälle parempaa kasvattajaa löytyä.

      • kaikkeaaa

        kertoo omista kasvateistaan sen negatiivisen puolenkin,sitä salaamatta.tunnollisempia kasvattjia suomessa.=)


      • edellisiin
        kaikkeaaa kirjoitti:

        kertoo omista kasvateistaan sen negatiivisen puolenkin,sitä salaamatta.tunnollisempia kasvattjia suomessa.=)

        täysin. Hieno ihminen ja hienoja koiria (jo toinen eg). Ja ennenkaikkea tosi kannustava ja reilu kasvattaja. Ota ihmeessä yhteyttä ja mieti olisko sinunkin koirasi kasvattaja.


      • myös kasvattaja
        edellisiin kirjoitti:

        täysin. Hieno ihminen ja hienoja koiria (jo toinen eg). Ja ennenkaikkea tosi kannustava ja reilu kasvattaja. Ota ihmeessä yhteyttä ja mieti olisko sinunkin koirasi kasvattaja.

        Suosittelen!

        Viitsii auttaa myös aloittelevaa kasvattajaa vaivojaan säästelemättä.

        Yksi suomen parhaista kasvattajista tänä päivänä, nimenomaan käyttöpuolella.


      • o n
        myös kasvattaja kirjoitti:

        Suosittelen!

        Viitsii auttaa myös aloittelevaa kasvattajaa vaivojaan säästelemättä.

        Yksi suomen parhaista kasvattajista tänä päivänä, nimenomaan käyttöpuolella.

        tehdas


      • diipa
        o n kirjoitti:

        tehdas

        johtuisikohan pentueiden runsas lukumäärä sijoitusnarttujen lukumäärästä.. Kannattaa tutkia ennen kuin hutkii..


      • Anonyymi
        o n kirjoitti:

        tehdas

        Jep.. Pentuja pukkaa liukuhihnalta..


      • Anonyymi
        kaikkeaaa kirjoitti:

        kertoo omista kasvateistaan sen negatiivisen puolenkin,sitä salaamatta.tunnollisempia kasvattjia suomessa.=)

        Tämä on kyllä täyttä potaskaa


    • E.A

      K.o. kennelistä perustuu kyllä ihan mutuun siis siihen mitä olen näkemieni kasvattien omistajilta kuullut ja mitä itse olen pannut merkille, eli erittäin asiallinen ja vastuuntuntoinen kasvattaja, jolle soisi vastaavanlaisia pennunostajaehdokkaitakin.

    • Sellaista123

      Olen kuullut kasvattajasta, tehtailee paljon pentuja samoista koirista, joitakin narttuja käytetään todella usein. Kärsiiköhän kyseiset nartut? Pentukoneita!

      • Mijf

        Mistäköhän tommonen tieto että tehtailee pentuja? Suosittelen ottaa kunnolla selvää ennen kun kirjottaa julkisesti. Ite olen ottamassa ensi vuonna kyseiseltä kasvattajalta pennun ja pelkää hyvää kuullu.


      • tosi

        en kyllä tiedä mistä olet tuollaista tietoa saanut, itselläni kolmas eg koira ja käyn usein näyttämässä heitä kasvattajalla. aina iloinen ja hyvällä päällä ja koirat rakastavat häntä ja kunnioittavat. kannattaisi itse käydä tarkistamassa ennenkuin puhuu tuollaista.


      • Voihohhoh
        tosi kirjoitti:

        en kyllä tiedä mistä olet tuollaista tietoa saanut, itselläni kolmas eg koira ja käyn usein näyttämässä heitä kasvattajalla. aina iloinen ja hyvällä päällä ja koirat rakastavat häntä ja kunnioittavat. kannattaisi itse käydä tarkistamassa ennenkuin puhuu tuollaista.

        Siis hetkinen. Jos joku on kuullut samoja koiria käytettävän turhan paljon kasvatukseen, niin miten kasvattajan iloisuus jne. sitä kumoaa millään tavalla? Edes paikan päällä käyminen ei sitä muuttaisi. Kannattaisi miettiä omien argumenttiensa järkevyyttä ennen kuin kirjoittaa älyvapaita.


    • yliterävyysongelma

      Aivan älyttömän ylivilkkaita, vaikea koiralla pysyä hetkeäkään paikallaan, nähty koettu on.

    • kasvattajista

      Paras! Ja vaikka pentuja paljon tuleekin niin EI TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN TEHDAS! Kyllä ne pentutehtailijat ovat niitä joilla monen monta narttua ja joka juoksuun astutetaan EIKÄ KOSKAAN REKISTERÖIDÄ eikä ketään vanhemmista ole terveystutkittu!

    • yliterävyysongelma

      EI. Vaan yliteräviä keskittymiskyvyttömiä yksilöitä.

      • itselläsion

        Ethän sä rassukka tiedä ees mitä terävä tarkoittaa...


      • voipikkutyttörassukkaa

        Haista sinä paska tiedetään tasan tarkalleen kuka olet.


      • hahahahahahahahahaaaaaa

        hahahahaaaaa.. Ottiko koville? Mut selvis todellakin, että sinä et ainakaan edes tiedä mitä terävä koira on.


    • hkgflas

      Tuttavalla sieltä yliterävä koira,ei pysy hetkeäkään paikallaan.Tuttavalla kokemusta palveluskoirista ja paljon.

    • tykkäänjasuosittelen

      Meillä(minä avomies 5v poika) on sieltä koira, syntynyt 2014, ja on kuin unelma. Tosi tyytyväinen olen ollut. Ennen hankintaa käytiin monet kasvattajat läpi ja tutustuttiin sukuihin netissä ja koiriin ihan paikan päälläkin ja lopulta silloin aikoinaan päädyttiin täältä hankkimaan pentu. Varmaan tulee jossakin vaiheessa ajankohtaiseksi toisen otto ettei jää nykyinen yksin, tämän sakun lisäksi meillä kun on 11v sekarotuinen narttu jota ikä painaa jo sen verran että kohta on varmaan aika päästää irti.

    • kokemus78

      Unelmakoira ei ole ylivilkas keskittymiskyvytön.

      • tykkäänjasuosittelen

        Ei olekkaan, ja meidän koira ei ole millään tavalla keskittymiskyvytön.


      • tykkäänjasuosittelen

        Eka viestini ei näemmä lähtenyt mihinkään kun netti päätti sekoilla, joten yritetäänpä uudelleen. Eli kuten sanoin, ei olekkaan ja meidän koiramme ei ole keskittymyskyvytön eikä ylivilkas, vaan kaikintavoin mukava perhekoira.


    • eirotumääritelmänoloisia

      Minun sekä tuttavani koirat ovat ylivilkkaita keskittymiskyvyttömiä tuolta kennelistä ostettuja.

      • kateellinensammakkoko

        Sä et ole varmaan ainuttakaan eg koiraa nähnytkään. Sul on vaan nyt pakottava tarve yrittää mustamaalata ko. kasvattajaa. Muutenkin luotettava otanta nämä "tuntemasi" pari koiraa tehdä syvempää analyysiä. Kerros mistä saa mielestäsi hyviä koiria?


    • raparperipiira

      Paljon tulee pentuja, vuodesta toiseen. Onko laatua, se onkin toinen juttu.

    • minelan

      Kaikki kasvattajathan täällä saavat kielteistä palautetta kasvattiensa omistajien tutuntutuntun tai tutun tutun serkun kaiman tataholta.
      Olen jo odottanutkin, että kasvattieni omitajan joku tuttu kertoo kuinka huono kasvattaja olen.
      Ylivilkkaus voi johtua myös olosuhteista, missä koira elää ja eikös käyttöpuolen koiran tulekin olla terävä ja ehkä jonkun mielestä ylivilkas. Pennun nyt kuuluukin olla vilkas ja utelias.

      • niinpätietty

        Se taas sitten kertoo kasvattajasta, jos myy ylivilkkaita koiria kotikoiriksi. Joku koirien kanssa harrastava saattaa todellakin haluta koirien olevan niin yliampuvan vilkkaita, ettei niistä ole lemmikeiksi kuin äärimmäisen harvalle. Sitten pitäisi vain miettiä, minkä verran niitä tarvitsee kasvattaa, jos ylivilkkaalle koiralle ei kovin monella ole käyttöä. Näin ollen sinun on turha tulla siihen mutisemaan miettimättä kasvattajan vastuuta ollenkaan.


      • minelan
        niinpätietty kirjoitti:

        Se taas sitten kertoo kasvattajasta, jos myy ylivilkkaita koiria kotikoiriksi. Joku koirien kanssa harrastava saattaa todellakin haluta koirien olevan niin yliampuvan vilkkaita, ettei niistä ole lemmikeiksi kuin äärimmäisen harvalle. Sitten pitäisi vain miettiä, minkä verran niitä tarvitsee kasvattaa, jos ylivilkkaalle koiralle ei kovin monella ole käyttöä. Näin ollen sinun on turha tulla siihen mutisemaan miettimättä kasvattajan vastuuta ollenkaan.

        nm- niinpätietty
        Totta puhut.
        Kasvattajalla on vastuullinen tehtävä katsoa ja valita ihmiset, kenelle pentunsa myyväy.
        Se valitseminen ja ein sanominen ei ole hauskaam mutta joskus niin vain täytyy tehdä.


    • minelan

      Oli kiva kuulla toisestakin vanhasta sitaateissa kasvattajsta. joka on ollut mukana jo noina vanhoina hyvinäaikoina.
      Itse sain ensimmäisen koirani, collien, 1957 Klaudia Sundbergilta, von Durswald kennelistä.Kävin sen ja kaiken kaikkiaan 6muun collieni kanssa koulutusharjoitukssissa HELSINGIN lAAKSON KENTÄLLÄ. Siellä toimi muistini mukaan REIJO PARVIAINEN, REIJO ILTANEN, KENNET FUNDSTRÖM JA SISSINHEIMON KENNELISTÄ TUTUT SIRPA JA JORMA Onko tuttuja nimiä- Meno oli minulle liikaa, koiraa mätkittiin piennimmäisestä syystäkin. Meno oli aivan toisenlaista kun nykyään. En kestänyt sitä.
      Muyya sitten lupaudui kouluttamaan suutsnautseri Astaa, joka oli huomattavasti kovapäisempi kuin colliet. Totttelin koulutuksenohjaajaa ja Astasta tuli ihan kelpo koira.
      KK-mäyräkoiria kasvatin 29 vuotta hyvällä menestyksellä, kunnes n.7 vuoiia sitten halvaannuin ja istun nyt pyörätuolissa. Minulla on aivan ihana, rakas Touho, chihuahua, joka on todella älykäs hurmuri-

    • minelan

      Olemme aloittaneet kasvatustyön varmaan samoihin aikoihin, ensimmäisen collieli sain vuonna 1957. Tuolloin H.GIN Laakson kentällä koulutimme koiriamme, Reijo Parviaisen, Iltasen, Knnet Sundströmin jne. opastuksella. Silloin kaikki oli toisin. Minä en pystynyt siihen kuriin ja väkivaltaan, joka varsinkin Iltasen tyylillä minulle liikaaa.
      Samoihin aikoihin ratsastin ja maneesilta oli lyhyt matka kouuutuskentälle. Silloin koulutukseasani oli suuranautseri Asta, joka oli huomattavasti kovempi, kuin collieni, jotka

    • Anonyymi

      Kennel Evergreys on hyvä ja kasvattajat loistotyyppejä. Puhuvat hyvistä ja huonoista asioista ja arvostan sitä suuresti. Ohjaavat ja auttavat tarvittaessa. Suosittelen 3n koirani kasvattaja😍

      • Anonyymi

        Hahahah😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Tietääkseni viime aikoina on sieltä ostettuja pentuja viety lopetettavaksi "käytösongelmien" takia, mutta se ei kerro kasvattajasta muuta kuin että on myyty väärille tyypeille. Tällä hetkellä - kuulemma - on hyvin tarkka siitä, kenelle pentuja luovutetaan.
      Ongelma piilee siinä, että täysin kokemattomat ja kykenemättömät haluavat jostain kumman syystä käyttölinjaisen, vaikka aikaa, halua ja resursseja ei ole siihen mitä tuollainen koira vaatii.

      • Anonyymi

        Höpö, höpö. Myy kenelle vain, eivät sovellu perhekoiriksi.


    • Anonyymi

      en suosittele.

    • Anonyymi

      Suosittelen lämpimästi. Riitta on pitkän linjan kasvattaja, auttaa kaikessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      389
      3952
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      219
      1956
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1460
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      154
      1320
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      981
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      950
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      118
      903
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe