painia naisen kanssa

2222

onko naisia jotka selättää miehen painissa,
kokemuksia. ite olen 163 cm ja 62kg enkä ole kokeillut...en ole muskelimies joten olis hauska kokeilla miten vahvoja naiset oikeesti on.

67

9885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksat?

      Niin tulen selättämään sinut. Olen 46 vuotias, mittani ovat samat kuin sinulla ja olen paininut ennenkin.

      • 2222

        oletko nainen ja oletko selättänyt miehen!
        mitään lukkoja ei saa käyttää!!
        oletpa itsevarma ja miksi maksaisin??


      • Painin ystävä
        2222 kirjoitti:

        oletko nainen ja oletko selättänyt miehen!
        mitään lukkoja ei saa käyttää!!
        oletpa itsevarma ja miksi maksaisin??

        Olen 184cm ja reilut sata kiloa ja vaimoni 160cm 60 kg on useasti selättänyt minut. Jos en ole varovainen ja hän saa otettua minusta hyvän otteen, niin usein joudun antautumaan. Hän on kyllä hyvässä kunnossa ja vahva kokoisekseen, mutta mitään kampailulajia hän ei ole harrastanut.

        Tosin hän kyllä välillä käyttää ranne- tai muita käsilukkoja, mutta ei aina. Välillä hän saa hyvän otteen jaloillaan pääni tai kaulani ympäriltä ja jos hän onnistuu vielä hallitsemaan toista kättäni niin yleensä joudun antautumaan.

        Tämä kiihottaa minua kovasti. En tiedä mistä johtuu, mutta se, että on täysin avuton ja tietää, että toinen voisi vahingoittaa tai vaikka tappaa jos vain haluaisi, on älyttömän kiihottavaa. Ja kyllä se paini muutenkin kiihottaa. Myös se kun on itse voitolla ja toinen joutuu alistumaan.


      • kysymyksiisi.
        2222 kirjoitti:

        oletko nainen ja oletko selättänyt miehen!
        mitään lukkoja ei saa käyttää!!
        oletpa itsevarma ja miksi maksaisin??

        oletko nainen
        - Kyllä olen. Synnyttäminen lienee hyvä todiste siitä.

        ja oletko selättänyt miehen!
        - Kyllä olen ja selätän mielelläni lisääkin.

        mitään lukkoja ei saa käyttää!!
        - Ai miksi ei saisi käyttää? Juuri nehän ovat hauskoja! Mutta tarkoitus ei tietenkään ole vahingoittaa puolin eikä toisin.

        oletpa itsevarma ja miksi maksaisin??
        - Siksi, että haluat alistua vaikka vähän vastaanpannenkin, etkä saa tätä kokemusta muulla tavoin. ;)


      • 2222
        Painin ystävä kirjoitti:

        Olen 184cm ja reilut sata kiloa ja vaimoni 160cm 60 kg on useasti selättänyt minut. Jos en ole varovainen ja hän saa otettua minusta hyvän otteen, niin usein joudun antautumaan. Hän on kyllä hyvässä kunnossa ja vahva kokoisekseen, mutta mitään kampailulajia hän ei ole harrastanut.

        Tosin hän kyllä välillä käyttää ranne- tai muita käsilukkoja, mutta ei aina. Välillä hän saa hyvän otteen jaloillaan pääni tai kaulani ympäriltä ja jos hän onnistuu vielä hallitsemaan toista kättäni niin yleensä joudun antautumaan.

        Tämä kiihottaa minua kovasti. En tiedä mistä johtuu, mutta se, että on täysin avuton ja tietää, että toinen voisi vahingoittaa tai vaikka tappaa jos vain haluaisi, on älyttömän kiihottavaa. Ja kyllä se paini muutenkin kiihottaa. Myös se kun on itse voitolla ja toinen joutuu alistumaan.

        oispa kiva painia vaimosi kanssa itse olen 162cm ja
        62 kg ja kerran päästin n. 173cm ja 66kg naisen istumaan rinnan päälle.. laittoi vielä käteni jalkojensa alle ja piti käsillä käsiäni maassa!!
        puristi vielä jotenkin jalkojansa niin että olin aivan jumissa selätettynä!! pyysin päästämään pois en ois muuten päässyt! yllätyin miten nainen voi pelkästään painolla ja voimalla pitää mua niin alistettuna... oli hurja tunne.


      • 2222
        kysymyksiisi. kirjoitti:

        oletko nainen
        - Kyllä olen. Synnyttäminen lienee hyvä todiste siitä.

        ja oletko selättänyt miehen!
        - Kyllä olen ja selätän mielelläni lisääkin.

        mitään lukkoja ei saa käyttää!!
        - Ai miksi ei saisi käyttää? Juuri nehän ovat hauskoja! Mutta tarkoitus ei tietenkään ole vahingoittaa puolin eikä toisin.

        oletpa itsevarma ja miksi maksaisin??
        - Siksi, että haluat alistua vaikka vähän vastaanpannenkin, etkä saa tätä kokemusta muulla tavoin. ;)

        mistä päin olet


      • Painin ystävä
        2222 kirjoitti:

        oispa kiva painia vaimosi kanssa itse olen 162cm ja
        62 kg ja kerran päästin n. 173cm ja 66kg naisen istumaan rinnan päälle.. laittoi vielä käteni jalkojensa alle ja piti käsillä käsiäni maassa!!
        puristi vielä jotenkin jalkojansa niin että olin aivan jumissa selätettynä!! pyysin päästämään pois en ois muuten päässyt! yllätyin miten nainen voi pelkästään painolla ja voimalla pitää mua niin alistettuna... oli hurja tunne.

        Uskon, että nauttisit siitä. Olet sen verran pienempi kuin minä, että sinulla ei olisi luultavasti paljon mahdollisuuksia, jos vaimoni saisi käyttää osaamiaan lukkoja ja muita kikkoja.

        Luulen, että kun hänen lihaksikkaat reitensä puristuisivat kaulasi ympärille olisit hetkessä mennyttä miestä. Ja hän osaa käyttää sääriään tosi taitavasti saksilukon täydentäjänä. Kun ne pureutuvat kaulaa vasten ne ovat kivikovat ja aiheuttavat kovaa tuskaa tai pahimmassa tapauksessa vintti pimenee jos ei ole nopea ja antaudu ajoissa.

        Minulle on kerran käynyt niin ja se kay yllättävän nopeasti, jos vaan yrittää kestää kipua ja epämukavaa oloa.


      • kysymykseesi
        2222 kirjoitti:

        mistä päin olet

        Pääkaupunkiseudulta.


      • Painin ystävä
        kysymykseesi kirjoitti:

        Pääkaupunkiseudulta.

        Olenko liian kookas sinulle vastustajaksi? Vai luuletko pystyväsi selättämään myös vähän isomman miehen?


      • tuosta...
        Painin ystävä kirjoitti:

        Olenko liian kookas sinulle vastustajaksi? Vai luuletko pystyväsi selättämään myös vähän isomman miehen?

        Vaimosi ei taitaisi tykätä. Enkä välittäisi painia hänen kanssaan, voisi mennä liian totiseksi.


      • Painin ystävä
        tuosta... kirjoitti:

        Vaimosi ei taitaisi tykätä. Enkä välittäisi painia hänen kanssaan, voisi mennä liian totiseksi.

        Se tietysti on, mutta toisaalta mulla on kokemusta voittamisesta ja häviämisestä. Sun ei tarvitsisi sitten lohdutella noloa miesraukkaa, jos sattuisin häviämään:)


      • heikkomies
        Painin ystävä kirjoitti:

        Se tietysti on, mutta toisaalta mulla on kokemusta voittamisesta ja häviämisestä. Sun ei tarvitsisi sitten lohdutella noloa miesraukkaa, jos sattuisin häviämään:)

        Olen itse käynyt kokeilemassa muutamaan kertaan. Hänestä huhutaan että olisi entinen mies mutten kyllä ole huomannut sellaista vaikka olen ihokosketuksessa ollutkin. Olen itse 115kg 190cm eikä ollut mitään mahdollisuuksia hänen kanssaan.

        Kättäkin väänsin ja lopputulos alle viiteen sekuntiin. Siinä vielä sekin mukava puoli että joudut painimaan alasti ja hän rusentaa pallisikin samaan hintaan.

        Yhteystiedot löytyvät netistä.


      • 2222
        heikkomies kirjoitti:

        Olen itse käynyt kokeilemassa muutamaan kertaan. Hänestä huhutaan että olisi entinen mies mutten kyllä ole huomannut sellaista vaikka olen ihokosketuksessa ollutkin. Olen itse 115kg 190cm eikä ollut mitään mahdollisuuksia hänen kanssaan.

        Kättäkin väänsin ja lopputulos alle viiteen sekuntiin. Siinä vielä sekin mukava puoli että joudut painimaan alasti ja hän rusentaa pallisikin samaan hintaan.

        Yhteystiedot löytyvät netistä.

        olen itse 162 ja 62kg.. minkä kokoinen tää diana on
        ja onko suomessa... ois kiva kokeilla joskus painia normaalin oloisia naisia vastaan niin että niillä ois mieletön joukkoylivoima.. vaikka neljä!!
        ei menis varmaan kauaa kun neljä naista istuis päällä ja tuulettais voittoa!
        jotenkin ois siistii et nainenkin voi voittaa miehen fyysisesti ja alistaa selättämällä.. jos ei muuten niin joukolla ha haa!! ois hauska nähdä miten mies häviää tai kokea.. kaikkee kivaa voi aina kokeilla ja leikkiä!!!


      • Kokenut
        Painin ystävä kirjoitti:

        Uskon, että nauttisit siitä. Olet sen verran pienempi kuin minä, että sinulla ei olisi luultavasti paljon mahdollisuuksia, jos vaimoni saisi käyttää osaamiaan lukkoja ja muita kikkoja.

        Luulen, että kun hänen lihaksikkaat reitensä puristuisivat kaulasi ympärille olisit hetkessä mennyttä miestä. Ja hän osaa käyttää sääriään tosi taitavasti saksilukon täydentäjänä. Kun ne pureutuvat kaulaa vasten ne ovat kivikovat ja aiheuttavat kovaa tuskaa tai pahimmassa tapauksessa vintti pimenee jos ei ole nopea ja antaudu ajoissa.

        Minulle on kerran käynyt niin ja se kay yllättävän nopeasti, jos vaan yrittää kestää kipua ja epämukavaa oloa.

        Tuo mainitsemasi naisen reisiotteen ylivoimaisuus on täyttä totta.
        Ihastuin aikoinani 21 vuotiaana erääseen 33 vuotiaaseen naiseen. Puolittainen seurustelumme kesti n. 2 vuotta. Itse olen 175 cm pitkä ja hän oli n.170 cm. Hän tykkäsi leikillisestä painista sängyssä ja olin itsekin kovasti mukana siinä. Painimme päättyi kovin usein (myöhemmin aina) siihen että naiseni sai vangittua pääni reisiensä väliin. Hän vielä lukitsi jalkateränsä ristiin selkääni vasten. Kyllä siinä huomasi ettei pysty päätään edes liikauttamaan. Kerran yritin kaikin voimin päästä pois, hieman epätoivoisestikin, mutta ei onnistunut. Niskalihakseni kylläkin olivat kipeät monta päivää.
        Koin tuon otteen kovin eroottiseksi. Kasvot tiukasti haaroja vasten. Minulla ei ollut sitä ennen juurikaan mitään eroottisia alistumis fiiliksiä, mutta tuossa otteessa sellainen minulle kuitenkin aina tuli.
        Tuo leikki ohjasi meidän seksuaalisuuttammekin. Minä rakastelemassa häntä kielisuudelmin, oli kovin oleellinen osa seksiämme. Ajanmittaan siitä tuli aivanpa ensisijaista seksiä välillemme. Se oli jotenkin luonnollinen seuraus tästä kaikesta.
        Olen nähnyt pätkiä USA:laisesta painikulttuurista naisten välillä. Usein naispainija hakee puoliväkisin katsomosta jonkun tavismiehen ottelemaan areenalle. Miltei poikkeuksetta matsi päättyy tuohon reisotteeseen ja miehen antautumiseen. Ko. naiset eivät suinkaan ole mitään bodareita, vaan useimmiten sopusuhtaisia ja kauniitakin. Jos nainen vain päättävisesti käyttää luonnon hänelle antamaa voimakasta lantiotaan ja alaruumistaan, niin kyllä he onnistuvat varsin hyvin pääsemään voitolle matsista.


      • Painin ystävä
        Kokenut kirjoitti:

        Tuo mainitsemasi naisen reisiotteen ylivoimaisuus on täyttä totta.
        Ihastuin aikoinani 21 vuotiaana erääseen 33 vuotiaaseen naiseen. Puolittainen seurustelumme kesti n. 2 vuotta. Itse olen 175 cm pitkä ja hän oli n.170 cm. Hän tykkäsi leikillisestä painista sängyssä ja olin itsekin kovasti mukana siinä. Painimme päättyi kovin usein (myöhemmin aina) siihen että naiseni sai vangittua pääni reisiensä väliin. Hän vielä lukitsi jalkateränsä ristiin selkääni vasten. Kyllä siinä huomasi ettei pysty päätään edes liikauttamaan. Kerran yritin kaikin voimin päästä pois, hieman epätoivoisestikin, mutta ei onnistunut. Niskalihakseni kylläkin olivat kipeät monta päivää.
        Koin tuon otteen kovin eroottiseksi. Kasvot tiukasti haaroja vasten. Minulla ei ollut sitä ennen juurikaan mitään eroottisia alistumis fiiliksiä, mutta tuossa otteessa sellainen minulle kuitenkin aina tuli.
        Tuo leikki ohjasi meidän seksuaalisuuttammekin. Minä rakastelemassa häntä kielisuudelmin, oli kovin oleellinen osa seksiämme. Ajanmittaan siitä tuli aivanpa ensisijaista seksiä välillemme. Se oli jotenkin luonnollinen seuraus tästä kaikesta.
        Olen nähnyt pätkiä USA:laisesta painikulttuurista naisten välillä. Usein naispainija hakee puoliväkisin katsomosta jonkun tavismiehen ottelemaan areenalle. Miltei poikkeuksetta matsi päättyy tuohon reisotteeseen ja miehen antautumiseen. Ko. naiset eivät suinkaan ole mitään bodareita, vaan useimmiten sopusuhtaisia ja kauniitakin. Jos nainen vain päättävisesti käyttää luonnon hänelle antamaa voimakasta lantiotaan ja alaruumistaan, niin kyllä he onnistuvat varsin hyvin pääsemään voitolle matsista.

        että painiminen tyttöystävien tai vaimojen kanssa ei ole aivan tavatonta. Itse olen harrastanut sitä kaksikymmentä vuotta jo ja kyllä naisetkin siitä pitävät. Jotkut pitävät luonnostään alistamisesta ja voimien koettelusta ja toiset sitten siitä kun näkevät miehen kiihottuvan siitä.

        Ja vaikka se onkin fantasia, että nainen on vahvempi niin kyllä totta on myös se, että kun nainen saa kunnon otteen niin isokin mies on siinä tilanteessa avuton ja naisen armoilla. Ja naisilla on yllättävän paljon puristusvoimaa jaloissaan, joskus tuntuu jopa, että sitä on ihan liikaa ja pelkään henkeni puolesta, vaikka painimmekin leikillisesti vaimoni kanssa. Kun hän saa minusta jaloillaan kaulani ympäriltä kunnon saksiotteen ja samalla lukitsee toisen käteni ranne- tai kyynerpäälukkoon niin siinä tilanteessa ei voi kuin antautua.

        Toinen tuskallinen kokemus on, jos hän saa minusta kunnon kyynervarsilukon niin hänellä on tapana painaa toisella jalallaan kaulaani ja toisella potkia minua mahaan ja rintaan. Tämäkin johtaa nopeaan antautumiseen ja totta on, että yleensä myös seksiin. Usein vielä niin, että hän hallitsee minua jaloillaan ja samalla tyydyttää minut kasillään. Usein kyllä hän istuu naamani päälle ja "joudun" yydyttämään hänet suullani.


      • Kokenut
        Painin ystävä kirjoitti:

        että painiminen tyttöystävien tai vaimojen kanssa ei ole aivan tavatonta. Itse olen harrastanut sitä kaksikymmentä vuotta jo ja kyllä naisetkin siitä pitävät. Jotkut pitävät luonnostään alistamisesta ja voimien koettelusta ja toiset sitten siitä kun näkevät miehen kiihottuvan siitä.

        Ja vaikka se onkin fantasia, että nainen on vahvempi niin kyllä totta on myös se, että kun nainen saa kunnon otteen niin isokin mies on siinä tilanteessa avuton ja naisen armoilla. Ja naisilla on yllättävän paljon puristusvoimaa jaloissaan, joskus tuntuu jopa, että sitä on ihan liikaa ja pelkään henkeni puolesta, vaikka painimmekin leikillisesti vaimoni kanssa. Kun hän saa minusta jaloillaan kaulani ympäriltä kunnon saksiotteen ja samalla lukitsee toisen käteni ranne- tai kyynerpäälukkoon niin siinä tilanteessa ei voi kuin antautua.

        Toinen tuskallinen kokemus on, jos hän saa minusta kunnon kyynervarsilukon niin hänellä on tapana painaa toisella jalallaan kaulaani ja toisella potkia minua mahaan ja rintaan. Tämäkin johtaa nopeaan antautumiseen ja totta on, että yleensä myös seksiin. Usein vielä niin, että hän hallitsee minua jaloillaan ja samalla tyydyttää minut kasillään. Usein kyllä hän istuu naamani päälle ja "joudun" yydyttämään hänet suullani.

        tuollainen on, ainakin täällä suomessa. Vai onko niin ettei näistä asioista puhuta? Ilmeisesti anglosaksisissa maissa tuollainen on yleisempää. Suomalaisesa netissä en ainakaan ole asiaa kohdannut. Ihmettelen kovasti jos kertomani kaltainen kokemus on niin kovin ainutlaatuinen
        Oletko muuten vaimollesi ensimmäinen mies näissä asioissa?


      • Anonyymi
        2222 kirjoitti:

        olen itse 162 ja 62kg.. minkä kokoinen tää diana on
        ja onko suomessa... ois kiva kokeilla joskus painia normaalin oloisia naisia vastaan niin että niillä ois mieletön joukkoylivoima.. vaikka neljä!!
        ei menis varmaan kauaa kun neljä naista istuis päällä ja tuulettais voittoa!
        jotenkin ois siistii et nainenkin voi voittaa miehen fyysisesti ja alistaa selättämällä.. jos ei muuten niin joukolla ha haa!! ois hauska nähdä miten mies häviää tai kokea.. kaikkee kivaa voi aina kokeilla ja leikkiä!!!

        Olis kyllä tosiaan upeaa kokeilla painia naislaumaa vastaan... Aluksi vielä ärsyttää niitä sopivaan raivoon:" Ettehän te tytöt miehelle pärjää... Ootte heikompaa sukupuolta..." ja siihen malliin. Sen jälkeen ois kyllä upeaa jäädä naisten alle...
        Kyllähän keskivertomieskin häviäisi ylivoimalle, varsinkin jos joukossa vielä ois kunnon sporttisia muijia...


      • Anonyymi

        Moi

        Saisit tulla selättämään minutkin kanssa! Jos olet kerran painiut ennenkin niin vaikka mittasi ovat pienemmät kuin minun niin pärjäät varmasti!

        Niki


    • isomies...

      Liikkuukoos täällä naisia ketä kiinnostaa paini??

    • kyllähän muakin kiinostais se paini jonkun naisen kanssa mutta eipä täältä suomesta taho oikein löytyä kovin montaa semmoista jos vertaa vaikka ulkomaihin.

    • no oli aika hurja tyyppi mitä tuossa tuli luettua tästä henkilöstä.

    • Mageh779

      Itse olen n. 100 kg mies ja kun harrastamme seksiä niin painin vaimoni kanssa. Hän on n.166 cm pitkä ja päälle 100kg... Kukahan toinen Nainen haluaisi haastaa vaimoni painiin? Suurinpiirtein samoilla mitoilla oleva?

    • Voi vitsi tämä on juuri se mistä haaveilen eli vieras mies painimassa vaimoni kanssa. Hän on brunette, 155cm, 54kg, d75-rinnat, 38 vuotias.

    • Peraeiolepervotietenkään

      Exä meinas muta voitta, mut kun ei niin.palkinota anaalia seksiä koskemattomaan sellaiseen.

    • vapaapainija

      Mulla on sellanen kokemus et kinasteltiin leikkimielisesti 17 vuotiaan tytärpuoleni kanssa jostain pikkuasiasta. Heitin siinä sit huulena, että selkäänhän sulle pitäs antaa. Tyttö kuittas että taitaisit saada itse selkäsaunan jos alat mun kaa koettaa. En kuitenkaan ole ihan pieni mies, joten sanoin että puhetta kyllä piisaa. Yllätyin kun tyttö sanoin, et ok otetaan matsi niin nähdää miten käy. Pakkohan tuo haaste oli ottaa vastaan, verkkarit jalkaan ja t-paita päälle ja alakerran isoon huoneeseen raivattiin tila. Tiesin kyllä että tyttö on hyväkuntoinen ja lihaksikas, kun käy salilla ja ratsastaa. Niinpä taktiikkani oli lopettaa matsi lyhyeen ja selättää hänet nopeasti. Ensin sainkin hänet käännettyä alleni mut en saanu kääntymään niin et olis menny selälleen mattoon. Painiminen olikin rankkaa touhua ja aloin huomata väsyväni, siinä sitten jäin itse alimmaiseksi ja tyttö istui selässäni. Olinkin jo hyvilläni kun luulin saavani hiukan vetää henkeä matossa olessa, mutta väsyneenä olin varomaton ja tyttö kietaisi jalkansa minun kaulan ympärille ja silloin miestä vietiin. Pääni oli tiukasti reisien puristuksessa mut olin viel kyljellään en selällään. Tyttö kuitenkin tiesi että että siitä ei äijä lähde enää irti, joten piti siinä ja sanoi, et rimpuile siinä vaan ja puristus vaan tiukkeni. Mullahan alko sit siinä haarojen välissä ollessa seisomaan ihan sairaasti, enkä voinu sitä mitenkään piilotella. Tyttö varmaan huomasi seisokin ja väänsi mut sitten selälleen, piti siinä vielä ja kysy joko antaudut ja tuntuuko mukavalta. Pakko oli myöntää tappio ja antautua. Kysyin saako koettaa joskus revanssia, niin vastaus oli että millon vaan haluut. Pari kertaa on sen jälkeen otettu matsi ja niinku tässä on muutkin todenneet niin ei saa jäädä painissa naisen jalkojen puristukseen silloin on peli menetetty.

    • poikanen__

      Painia naista vastaan on tullu kokeiltua kummitädin kans useita kertoja. Aika helposti se mut voittaa, mutta kyllä hetken pystyy laittaa vastaan. Jalat on kaikkein pahimmat, niiden välistä on melkein mahdoton päästä pois jos se puristaa täysillä, eikä siinä kauaa pysty olla. Itse 19v 175/70 hän n.50v 177/80

      • mat22ti

        Kiihottaisi painia kummitädin kanssa, olen 180cm 74kg, tätiä vanhempi, en ole ennen paininut, olen heikkovoimainen, silti täti saisi aloittaa aina päältä,.


      • mies24

        Itsekkin olen paininut kummitätini kanssa kun olin muistaakseni 17 vuotias. Olemme suunnilleen saman pituisia mutta täti on vähän tuhdimpi. Tosi helposti se mut voitti, enkä usko että voittaisin häntä vieläkään.


      • kerrolisää
        mies24 kirjoitti:

        Itsekkin olen paininut kummitätini kanssa kun olin muistaakseni 17 vuotias. Olemme suunnilleen saman pituisia mutta täti on vähän tuhdimpi. Tosi helposti se mut voitti, enkä usko että voittaisin häntä vieläkään.

        Kerro lisää


      • realistimuija
        mat22ti kirjoitti:

        Kiihottaisi painia kummitädin kanssa, olen 180cm 74kg, tätiä vanhempi, en ole ennen paininut, olen heikkovoimainen, silti täti saisi aloittaa aina päältä,.

        Kokoisestasi miehestä tuskin olisi vastusta 80 kiloiselle naiselle.


      • mat22ti
        realistimuija kirjoitti:

        Kokoisestasi miehestä tuskin olisi vastusta 80 kiloiselle naiselle.

        Arvoisa "realistimuija" , olen ok-näköinen, sivistynyt, kiltti, ujohko ja haaveilen painista naisen kanssa, käsivarteni ovat ohuet ja voimattomat, hauiksen ympärys n. 24cm, silti en halua naisen voittavan, vaikka nainen saisi painautua takaa päälleni ja ottaa ehkä jopa kokonelson otteen ja kiristää otetta ja sanoa " täytän unelmasi ja saat painia naisen kanssa, PAINI NYT ".


    • vahvannaisenarmoilla

      Mulla on kanssa painifantasia, haluaisin olla tiukasti siellä jalkojen puristuksessa avuttomana ja naisen hallinnassa. Löytyisikö Suomesta tälläisen fantasian toteuttajaa?

      • Vaimoni olisi varmaan hyvä harjoitusvastustaja, on pienikokoinen (154cm,54kg,d-rinnat,39vuotias) mutta luonnetta ja sitkeyttä löytyy.


      • Frog.47
        timo.meikalainen kirjoitti:

        Vaimoni olisi varmaan hyvä harjoitusvastustaja, on pienikokoinen (154cm,54kg,d-rinnat,39vuotias) mutta luonnetta ja sitkeyttä löytyy.

        Jos kehään uskallat. Hävitessäsi olet sitten armoillani.
        frog47-ät-suomi24-fi


    • paininystävä

      Satuin seuraamaan jumppasalilla kun nuoret tytöt ja pojat painivat keskenään. Olin aika yllätyny, kun melkein järjestään pojat oli selätettynä tai joutuvat pyytämään armoa. Usein juuri tytöt käyttivät jalkojaan joilla saivat pojan puristuksiin ja väännettyä selälleen. Yksi tyttö oli ihan ylivoimanen, se selätti pari isompaa poikaakin tosi nopeesti ja yhen pakotti pyytää armoa kun puristi jaloilla päästä.

      • mies_23

        Muistan itekki ku olin teini-iässä niin kyllä ne luokan kovimmat painijat oli aina tyttöjä. Yläasteella luokan n.10 tytöstä olisin voittanut maksimissaan kaksi mutta poikien keken olin keskitasoa.


      • eikäykateeks

        Sitä se fitness villitys teettää, siinä on pojilla itsetunto koetuksella ku söpö tyttö pistää pakettiin :D


    • Kokemusta-on

      Joo ei kyllä peruskoulu-ikäisenä tytöille pärjänny, muutaman kerran tuli painittua ja aina tuli hävittyä. Ne oli vaan ihan liian ketteriä ja notkeita. Siihen kun lisätään vahvat jalat niin ei ollu paljoa vastustelusta hyötyä.

      • miekkonen-88

        Tytöt kehittyy nopeammin. Itekki oon yläasteella muutaman tytön kans paininu eikä niitä voinu voittaa..


    • puolinelson

      Nykyään on tytöt usein niin treenattuja fitneksiä että ns sohvaperuna ja pelikoneen kanssa aikaansa viettävät pojat ei mahda niille mitään vaikka olisivat kooltaan paljon isompia.

      • painimiesss

        Ei niille oman ikäisille tytöille ennenkään nuorena pärjätty. Tytöt kehittyvät nopeammin ja ovat yleensä ketterämpiä ja notkeampia. Enemmän tuo fitness villitys vaikuttaa (nuorten)aikuisten voimasuhteisiin.


      • painimiesssss

        Vaikuttaa se vanhemmillakin... Naiset ovat lenkkipolulla tai salilla, miehet usein sohvaperunoita pelikoneineen... Moni nainen voittaisi miehensä painissa, jos tosissaan koittaisi....


      • eipainimies
        painimiesssss kirjoitti:

        Vaikuttaa se vanhemmillakin... Naiset ovat lenkkipolulla tai salilla, miehet usein sohvaperunoita pelikoneineen... Moni nainen voittaisi miehensä painissa, jos tosissaan koittaisi....

        Näinhän se aika usein varmaan meneekin.


    • Painitaan

      Löytyiskö parikympiselle miehelle rohkeaa naista painimatsiin? ;)

    • wrqrr

      mies tuo on ...raiskaa sut vielä

    • kokeiltu-on

      Kyllä oma mies tulee monesti voitettua juuri tuolla jalkaotteella. Kun haluan antaa hänelle hyvät mahdollisuudet, pistän sukkahousut jalkaan, jolloin lattialla jalat lipsuu ja liikkeeni hidastuvat ja mies saa yliotteen. Mikä yleensä johtaa mukavaan lopputulokseen :-)

      • kokeiltutäälläkin

        Kuulostaa kivalta, kumpikos teillä yleensä voittaa jos painitte tosissanne?


    • kokeiltu-on

      No kyllä se ehkä menee 7-8/10 miehelle. Onhan se vahvempi ja n. 20kg painoetua, vaikka itse nopeampi ja notkeampi. Mutta joskus se väsähtää tai on varomaton, ja jos onnistun saamaan hyvän saksiotteen, niin nalkissa on.

      • kokeiltutäälläkin

        Itsekin olen naistani voimakkaampi mutta painit menevät 50/50.


    • kokeiltu-on

      En tietysti tiedä, miten tosissaan mies painii kun tietää mihin se yleensä johtaa, mutta välillä sen kyllä saa ihan selkeään alistusotteeseen ja ukkeli on voimaton :-)

      • mat22ti

        Niin toki haluaisin painia kanssasi, en ole ennen paininut, olen 180cm 75kg, olen vanhempi mies, onko painoluokka ok, saat aloittaa takaa päältä, . asun Hesassa,.


      • kokeiltu-on

        Sori, olen yhden miehen nainen. Ja muutenkin asut turhan kaukana. Mitään ehdotuksia on ihan turha lähettää.


      • painimestari

        Kouluaikana liikuntatunnilla oli kerran tutustuminen ju jutsuun tms. jonkun paikallisen seuran salilla. Oltiin verkkareissa ja paljain jaloin. Mulla oli parina noin 160cm hento tyttö Mutta kun tämä otti ohjaajan näyttämän otteen ja vei minut mattoon olin täysin avuton. En olisi päässyt ylös jollei tyttö olisi hellittänyt otetta vaikka kuinka olisin yrittänyt.


    • Mikko567

      Itsekin haluaisin päästä painimaan naisen kanssa, valitettavasti vielä kokematta. Toki nuorena, noin 15 vuotiaana tuli painittua tyttöjenkin kanssa. Siinä iässä tytöt voittivat oikeastaan aina.

      • Anonyymi

        Joo, pitää paikkansa. Itsekin teinityttönä painin joskus poikien kanssa, eikä heistä ollut minulla mitään vastusta. Sen verran kömpelöjä ja kankeita olivat. Muiden tyttöjen kanssa sen sijaan saatiin hyviä tasaisia matseja aikaan. :)


    • Kunnon-painia

      Kunnon painia äksähamsterilla
      /videos/no-rules-wrestling-with-roxanne-rae-lance-hart-6196580

      • hhgjhgjbkhu

        Tosiaan... On itelle joskus käyny vähän noin....


    • Joskusjotainurheillutkin

      Niin hienolta kuin se kuulostaakin niin tämä on vain miesten fetissi jossa lopussa alistutaan vahvalle naiselle. En usko että kukaan nainen (ilman steroideja tai sukupuolenvaihdosleikkausta.) pystyisi edes minua 70kg miestä selättämään ellen itse näin haluaisi tapahtuvan.

      • Jarskimoi

        Riippuu toki miehestä, mutta voima ei ole painissa kaikki kaikessa. Itsekin olen noin 70 kiloinen mies ja vaimoni on minua muutaman kilon kevyempi. Kädenväännössä voitan hänet helposti, mutta paremman kehonhallinnan ja ketteryytensä avulla hänellä ei ole ongelmia voittaa minua painissa. Ydessäoloaikamme, eli reilun kymmenen vuoden aikana olemme painineet kymmeniä kertoja ja lopputulos on ollut joka ikinen kerta sama, en vain pärjää naiselleni vaikka olenkin voimakkaampi.


      • Joskusjotainurheillutkin

        1:10 kertoimella voisin vetoa lyödä ettei sellaista naisia löydy joka minut selättäisi ja näillä mitoilla 176/68 uskallan sen sanoa. Yli 140kg painoraja pitää kyllä laittaa, ei siksi että pelottaisi, mutta en halua ottaa mahdollisia ♥ kohtauksia vastuulleen :)


    • Voimistelijatypy

      Entäs jos on niin söpö/seksikäs kuin mä ja mies vaan ei kykene painii mun kaa... oon aika kissa kun pukeudun nahkaan ;D Pituudella en voi kehua koska olen vain 165cm ja hyvin siro... pituutta saan lisää kengillä mutta painoa en. Painissa ilmeisesti painon mukaan menee sarjat? Oon paininu mua nuoremman 19v pojan kanssa, joka oli mua noin 10 kiloa painavampi. Sain pidettyä hänet mun jaloilla ihan täysin kurissa ja tehtyä aika tukalaksi olen :)

      • Painifani

        Luulisi voimistelijoilla olevan sen verran kova fysiikka ettei ihan kenestä tahansa miehestä olisi vastusta.


      • Voimistelijatypy
        Painifani kirjoitti:

        Luulisi voimistelijoilla olevan sen verran kova fysiikka ettei ihan kenestä tahansa miehestä olisi vastusta.

        En ole koskaan kilpavoimistellut mutta lähinnä notkeutta löytyy, siis enemmän kuin voimaa. Jaloissa silti aika hyvin voimaa ja uskon jos saisin jaloilla jonkinlaisen lukon niin miehen vois olla vaikea päästä pois. En varmaan silti pärjäisi tosi isolle miehelle vaikka vois se olla kivaa kokeilla :D Ehkä voisin luikerrella sen otteesta pois ja ehkä se väsyy lopulta ja mä voittaisin xD


      • mattiil
        Voimistelijatypy kirjoitti:

        En ole koskaan kilpavoimistellut mutta lähinnä notkeutta löytyy, siis enemmän kuin voimaa. Jaloissa silti aika hyvin voimaa ja uskon jos saisin jaloilla jonkinlaisen lukon niin miehen vois olla vaikea päästä pois. En varmaan silti pärjäisi tosi isolle miehelle vaikka vois se olla kivaa kokeilla :D Ehkä voisin luikerrella sen otteesta pois ja ehkä se väsyy lopulta ja mä voittaisin xD

        Olisin toki halukas painimaan kanssasi, en ole ennen paininut, olen n.75kg, 180cm, olen heikkovoimainen vanhempi mies, en haluaisi hävitä varsinkaan seksikkäälle ja söpölle naiselle, naisena toki saisit määrätä aloitustilanteen, saat aloittaa päältä tai miten haluat,.


    • Joskusjotainurheillutkin

      No huhuh...Söpöydestä 20 kertoimella

    • Anonyymi

      Mä selätän, koska olen iso, vahva sinnikko.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe