Sims 2 asennuskoodi?

....

Eli olen ostanut tuon pelin, mutta ohjekirja on hävinnyt enkä löydä sitä. Nyt yritän ladata Simsiä mutta asennuskoodi puuttuu. Yritin etsiä jo täältä sivuilta, mutta en löytänyt. Jos joku voisi antaa omansa?

13

1440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin vain

      jaella. Tai ei ainakaan pitäisi. Joku joskus sanoi, että ne on joka pelillä omansa, siitä en sitten tiedä pitääkö paikkaansa. Mutta oli tilanne mikä tahansa, minä en ainakaan omaani anna. Ja se on aika yleistä ollut täällä. Googlesta joku joskus neuvoo etsimään, mutten tiedä auttaako se juurikaan.

      Ja muuten, toivottavasti tarkoitat asentamista tuolla lataamisella. Muuten en usko että olet ostanut pelin. ;)

      Tuntuu muuten olevan tosi yleistä täällä tuo ohjekirjan hukkaaminen. Toinen on levyn rikkominen. Ei ymmärrä..

      • melliex

        Minä olen ostanut yhteensä kolme eri taikaalisäosaa The sims1:seen, koska olen saanut niin pahoja halkeamia niihin, että simssi ei enään käynnistynyt ja olisi muutenkin jo aiheuttanut haittaa... Tosin olin silloin nuorempi, joten sen piikkiin sitten.. ;) Nyt tosin The sims1 ei toimi, vaikka on kuinka ehjät ja kauniit levyt...


        Ja joka pelillä on oma sarjanumeronsa, mutta se oma sarjanumero toimii myös kenen tahansa muun pelillä. Tosin kyseessä täytyy olla sama peli, esim The sims2 yöelämää lisäosan sarjanumeroni toimisi sinun yöelämäälisäosan asentamisessa. :)


      • C|A|R|E|N

        Ei kannata antaa omaa asennuskoodiaan koska jos se toinen käyttää sitä niin itse ei pääse pelaamaan sitä peliä tai asentamaan kuulin tuon joku päivä sitten ja en tietä pitääkö se paikkaansa
        mut ei kuitekaan kannata antaa asennuskoodia!


    • asennuskoodeja

      THA2-Z3FK-OR1A-3HZ4-2WUS
      374U-U5GT-1RZ9-4PDG-T5QZ
      DKSS-YCA2-ZO11-SSP7-3AFH
      XUT3-6LHW-ZOR1-JH7N-VV7I
      DWJ2-Q92Z-R1R1-5F6R-077P

      • on mahdollista?

        Siis tuo ohjekirjan hukkaaminen? Mulla ei mene kerta kaikkiaan jakeluun. Eikö sitä voi pitää siinä pelin kotelossa?
        Ja toinen tuo levyjen rikkominen. Ettekö te arvosta yhtään kalliita pelejä että käsittelisitte niitä levyjä vähän hellävaraisemmin? Ei ne normaalikäytöllä hajoa, mulla ei oo ikinä yhtään ainutta cd- tai dvd-levyä hajonnut vaikka on ollut kovallakin käytöllä. Tosi kummallista.


      • melliex
        on mahdollista? kirjoitti:

        Siis tuo ohjekirjan hukkaaminen? Mulla ei mene kerta kaikkiaan jakeluun. Eikö sitä voi pitää siinä pelin kotelossa?
        Ja toinen tuo levyjen rikkominen. Ettekö te arvosta yhtään kalliita pelejä että käsittelisitte niitä levyjä vähän hellävaraisemmin? Ei ne normaalikäytöllä hajoa, mulla ei oo ikinä yhtään ainutta cd- tai dvd-levyä hajonnut vaikka on ollut kovallakin käytöllä. Tosi kummallista.

        Varsinkin cd:n poikki meneminen, johtuen siitä The sims2 peruspelin cd-kotelosta. Siitä on vaikea ottaa niitä cd:eitä ja hyvin helposti voi tuliterä cd mennä rikki, jos sitä liian nopeasti yrittää kiskaista siitä kotelosta.. Mutta vaikka cd-kotelo olisi hyvä, voi levy silti mennä rikki. Esim, minulla kasvoi taikaa pelilevyssä pieni halkeama, kunnes levy oli puoliksi poikki.. :/

        Ja ohjekirja voi menny hukkaan niin kuin mikä tahansa muukin esine.^^


    • Ekke1994

      En suosittele Tosiaankaan jakamaan Sarjanumeroitanne täällä sivulla.
      Ensinnäkin, se on laitonta...

      Helpoiten Topicin aloittanut saa uuden sarjanumeron kun ottaa yhteyttä EA Gamesin asiakaspalveluun niin lähettävät uudet hommat.

      • ensinnäkin...

        ENSINNÄKIN SE EI OLE LAITONTA! ÄLÄ PUHU SELLAISISTA ASIOISTA, MISTÄ ET TIEDÄ! MISSÄ KOHTAA LAISSA LUKEE? "Pelien sarjanumeroita ei saa levittää eteenpäin" tai vastaavaa...?


      • Juustonaksu...

        Laissa ei lue mitää että tuota ei saisi levittää!! JOTEN OLE HILJAA!


    • Sims2

      Mulla kävi sama homma,että ohje kirja katosi,enkä löydä sitä ja tarttisin asennuskoodin epätoivoisesti:(
      Voisiko joku ystävällinen ihminen antaa omansa niin voisin asentaa sen itelleni:D:O:(:)

    • tottatämäon

      ja myös silloin pelin levyn katoaminen rikkoutuminen ja ohjekirjan hukkuminen on mahdollista jos on pikkusisraia jotka niitä vie tai käsiinsatua hajoittaa,

    • Älä anna!

      Mun mielestä ei kannata antaa .

    • Ohjeidenhukkaajankam

      Sain keverilta pelin ja se oli hukannu ohjeet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe