>> LISÄRAVINTEET?

-1988

Oli pitkän aikaa aivan uskomattoman paha akne, söin nyt tuossa ROAn ja parani huomattavasti. Eihän tuo nyt mikään malli-iho vieläkään ole, arpia on suuri määrä ja muutama finnikin on, ihokin punoittaa hieman. Turha tässä on kyllä valittaa, ainakin hieman enemmän ihmistä muistuttaa kun monta vuotta olen ihmisiä vältellyt eikä peiliinkään tullut katsottua. Yritän nyt pitää vähän ihoystävällisempää linjaa yllä ettei tuo akne nyt vaan tule niin pahana takaisin, ja kysymykseni olisikin että

kuinka suuri vaikutus on hera-proteiinilla (noin jauhosta annosteltuna) & ihan noin normaaleilla pitkäketjuisilla hiilihydraateilla (kuin myös) akneen? Näitä on pitkän aikaa (2-3vuotta) tullut käytettyä mutta en ole varma vaikutuksesta aknen kannalta.

Pahalta tuntuisi jättää kokonaan pois koska tulee salilla sen useamman kerran käytyä. Hiilihydraatteja voisi tosiaan vähentää mutta kyllä tuo lisäproteiini tulee ihan tarpeeseen. Sokeria sun muuta turhaa rasvan käyttöä yritän vältellä, kuin myös maitotuotteita. Jos jollakin nyt on jonkunlaista (omakohtaista, ihan faktaperäistä) tietoa asiasta niin kuuntelen kyllä ihan mielelläni. Lisättäköön vielä että olen 18-vuotias miespuolinen henkilö.

10

2711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leo K.

      Ota ihmeessä sinkkiä lisäravinteena, sekä E-epa ja helokkikapsepeita. Niin ja tietysti C-vitam. Kyllä se siitä paranee.

    • kokemuksuia

      joo itse käytin hera80 ja kävin salilla ja tuloksia irtos mutta finnejä tuli kanssa paljon.

      lopetin proteiinin syömisen ku mitä niillä lihaksilla jos naama kukkii ku mikäki.

      nyt iho on pysyny suht ok kunnossa ja jaksan yhäkin treenata jonkin verran,en tietenkään niin paljoa mutta kummminkin.

      se että kannattaako jättää pois toi proteiini jää sun valittavaksi.

      • ???

        eihän tuo proteiini aiheuta finnejä vaan enemmän nuo hiilihydraatit joita nuo ravintolisät yleensä sisältää! Proteiini on terveellistä!


      • proteiini
        ??? kirjoitti:

        eihän tuo proteiini aiheuta finnejä vaan enemmän nuo hiilihydraatit joita nuo ravintolisät yleensä sisältää! Proteiini on terveellistä!

        käyttäytyy elimistössä sokerin tavoin, eli aiheuttaa finnejä siinä missä hiilihydraatitkin.


    • Heraaaa

      Vanha ketju mutta laitampa omaa kokemusta.
      Omasta mielestä itselle tuli noin viikon päästä finnejä aika paljon naamaan kun aloin käyttämään protskujauhetta..Sitkeästi kuitenkin päätin jatkaa jauheen käyttöä maksimi annoksilla ja nyt iho ihan ok kunnossa(samassa mitä ennen protskujauhetta).Reilun kuukauden olen ehkä nyt protskuajauhetta käyttänyt.
      Olen myös kärsinyt aknesta vajaa 10 vuotta ja roaa on tullut syötyä vuosien aikana suht paljon.Tällä hetkellä noin puoltoista vuotta ilman roaa.
      Oma mielipiteeni jauheesta on että mahdollisesta aiheuttaa finnejä ja sitä mieltä oli eräs iholääkärikin vaikka sanoikin että asiasta ei ole "virallista" tietoa.
      Kreatiinissa ilmeisesti sama homma? Siitä ei itsellä vielä kokemusta mutta ehkä otan testiin jossakin vaiheessa sen.Protskujauhetta tosiian pystyn tällä hetkellä käyttämään vaikka olikin yhdessä vaiheessa ongelmia.Menivät onneksi ohi.Toivotaan että pysyvätkin pois!

    • wserwey

      Ei se proteiini niitä finnejä aiheuta tai kreatiini vaan ne kaikki lisäaineet ja sokeri koska ostatte sitä mahd. halvinta proteiinijauhetta. Ostakaa laadukasta ei mtn pskaa.

    • Heraaaa

      Mikä on sitä laadukasta protskujauhetta ja kreatiinia sinun mielestä?
      Juu,tiedän että ei juuri proteiini siksi puhuinkin protskujauheesta.
      Ilman jauhetta voi saada saman määrän proteiinia mutta omalla kohalla tuntuu kyllä aika kovalta hommalta syödä niin paljon vaikka ei kyllä mahdotonta.

    • Kokemuksia.

      itselläni tuli todella pahan laatuinen akne lisäravinteiden käytettyä, sitä ennen naamassa ei mitää ja tällä hetkellä rooa kuuri. ärsyttää todella paljon että miksi helvetissä oon noita lisäravinteita popsinu. virheistä oppii. ja valehtelematta naamassa ei ollut yhtään puhtaa kohtaa.

    • Heraaaa

      Mitä kaikkia lisäravinteita?

    • jenkkilästälisäravinteet

      Suosittelen ww.iherb.com kaikkien lisäravinteiden, kosmetiikan ja ruokatarvikkeiden verkkokaupaksi. Tilaukset tulevat edullisesti ja varmasti Suomeen, tilauksen voi tehdä esim visa electronilla.
      Erityisen edullisia ovat myös mm mausteet, kuivatut vihannekset ja exoottiset maustesekoitukset.
      Ensimmäisestä tilauksesta 5 dollarin alennus koodilla PEK241.
      Suosittelen lämpimästi :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe