Hammaslääkärit Tallinnassa

Pian matka Tallinnaan

Onko tietoa ja varsinkin kokemusta Tallinnan hammaslääkäri palveluksista.
En nyt toivo sellaisia vastauksia, missä verrataan Suomen hammaslääkäreiden palveluksiin, sillä asun Ruotsissa ja täällä on todella kallista.
Pelkkä tutkimus maksaa täällä missä asun, noin 70-80 euroa.

Onko tietoa hyvästä ja luotettavasta lääkäriasemasta tai osoitteita?

Kiitos jo etukäteen!

94

33155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hammaspeikko9

      Niin mutta kuka siellä osaa suomea tai englantia??
      Ihan hoo maoilasenako sinne mennään jos ei edes puhelimessa osaa selittää mitä haluaa viroksi????
      :)

      • impplantti

        Kyllä Viron hammaslääkärit puhuvat suomea


      • voroloiset
        impplantti kirjoitti:

        Kyllä Viron hammaslääkärit puhuvat suomea

        Hahhahhaa nähtiinhän se tässä ketjussa voroloisen suomenkielentaito, ei juuri yhtään ymmärrettävää sanaa voroloinen saanut aikaiseksi.


    • Hyvä kokemus

      Tässä hyvä hammaslääkäri, siellä saat palvelua hyvällä englannin kielellä, osa henkilökunnasta puhuu virheetöntä suomea.

      Saat laskuista erittelyn jossa KELA koodit jne, voit hakea korvausta kelasta suomessa.

      Heillä myös annetaan takuu hoidolle, ei kannata turhaan arastella myöskään vaativampia toimenpiteitä.

      Itselläni olisi hammashoito maksanut suomessa hammaslääkäristä riippuen
      25.000 - 40.000 €

      Tallinnassa hinta oli 10.000 €

      www.citymed.eu

      Samaisessa paikassa käyneeet tuntemani varmasti yhtyvät minun mielipiteisiini.

      • kiitoseinonen

        Mulla on huono kokemus sen ka!


    • Tarkkuutta pliis

      Nyt tuli sulle pilkkuvirhe tohon matkan hintaan. Matka ei maksa 100 euroa vaan tälläkin hetkellä Viking myy päiväreissua 10 eurolla. En ole koskaan Tallinnan reissusta satasta pulittanut.

    • 44

      Kävin loppuvuodesta 2011 VIRU HAMBIKLINIKALLA hammashoidossa ja kun jälkeenpäin vertailin heidän nettihinnastoaan ,laskuttivat he minulta TUPLA-hinnan,tosin hoito oli huolellista ja asiallista englannin kielellä.

      • kommentz

        OLIPA KALLISTA ? et kysynyt miksi hinnasto ei pidä paikkaansa ?


      • onko näin ?
        kommentz kirjoitti:

        OLIPA KALLISTA ? et kysynyt miksi hinnasto ei pidä paikkaansa ?

        laskuttavat ylihintaa koska suomessa kela korvaa osan ?


      • Viruvisitor

        Minä olen Viruun tyytyväinen! Heille voi varata aikoja myös netissä. Googlasin hammaslääkäri Tallinna ja törmäsin tähän: http://www.tohtorille.fi. Selaillessa löysin Virun ja ehdotin heille aikaa.
        Tuolta löytyy myös useita muita toimijoita Tallinnasta ja ajanvaraus onnistuu netin kautta. Sinne voi myös käydä kirjoittamassa kokemuksia lääkärikäynnistään.


    • kruunuremonttiin

      Kaipaisin tietoa Viimsi SPAn yhteydessä olevasta Hammasklinikka Lumenista.
      Merike Immato siellä lääkäri ainakin.

      Ja lisää kokemuksia kruunuista, muiltakin tallinnalaisilta hammaslääkäreiltä hankituista?

      • miksi

        ei hinnastoa ?


    • persi auki

      olik yää some vai esti no hyvä olisolti tykki taa hytvä ja mukava ostaan tääb heti mihi maksu?

    • tyytyvainentytto

      Itse olen käynyt oikomishoidossa CityMed-klinikalla. Meeme on ystävällinen mies, joka puhuu oikein hyvää suomea.
      Pitkäaikainen hoito ei ehkä kiinnosta suomalaisten kanssa, jotka asuvat Suomessa, sillä he saattavat keskeyttää hoidon, mikä tietää ylimääräisiä kustannuksia klinikalle. Suostui oikomaan hampaitani, koska asun melkein klinikan vieressä ja täten pystyn itsekin sitoutumaan hoitoon.

    • käynyt

      Hammashoito tehdään suomalaiselle nopeasti hutiloiden, rahat pois periaatteella, koska hammaslääkärit tietävät, että tulevassa hoidon kipu- ja särkytapauksessa potilas kuitenkin joutuu menemään suomessa päivystykseen.

      • filmaa

        Hei "käynyt", olteko käynyt juuri Citymed-klinikalla? Minä aloitin kruunun laittamisesta ja nyt olen sen jälkeen käynyt vissiin 6 kertaa. Kaikki hammaslääkärit puhuu jonkun verran suomea, toiset paremmin toiset huonommin, mutta siellä on ollut vastaanotto ihminen (mielestäni suomalainen), joka puhuu hyvin suomea.

        Olen todella tyytyväinen saamaani palveluun ja hintaankin.


    • hahahahhaaa

      ^Aika huono suomi, paljastaa että olet itse ko. paikassa töissä :)

      Kõik on muuten suomeksi KAIKKI, ei kaik.
      Alkuasukas on paikallinen.

      • voroloiset

        Hahhahhaa jo repesin vorolaisen huonoon suomeen, ei jumankekka osaa juuri yhtään suomea voroloinen


    • Legot uusiks

      Suosittelen isommassa rempass menemään Tallinnaa kauemaks.
      Itte ajelin Makedoniaan teetin koko turvan kerralla 26 hampaaseen
      kruunut maksoin 50€ per hammas eli alle 1500€ koko remppa 10v
      takuu Saksalainen materiaali. Paikkauksen ym muun hinnoista en tiedä
      kun ei ollut mitään hinnastoa,mutta paikkasi pari hammasta tyttö ystävältä
      samaan hintaan ja teki hänelle vielä ison puhdistuksen mikä Suomessa
      maksaa 300€.
      Periaatees länget maksoi enempi kuin hevonen menihän siinä matkoihin
      varmaan 500-800€ kämppä kuukaudeksi 300€ mutta tulihan pidettyä samalla
      vähän lomaa.
      Vastaava projekti Suomessa vähintään 15 000€

      • Mika420

        Hei hei hei... Tästä haluaisin kuulla lisää.. Missä olit tuola Makedoniassa, eli mikä klinikka? Itsekkin ajatellut tehdä kaikki hampaat uusiks mut suomessa ei niinku mitää toivoo, virossaki vielä 10000€ juttu.. Kiinnostas kyllä tietää Klinikan nimi?


    • Ungersson & Moren, - Tallinnan keskustassa on aivan mahtava kaksikko. Hammaslääkärikammo kyllä häviää noiden käsissä. Suomenkielellä pärjää mainiosti ja hinnat on kohdallaan.

    • Huijarilääkärit?

      Tallinnasta ja Pärnusta voi löytää sattumalta hyvänkin hammaslääkärin.
      Olen käynyt useammalla, mutta työn laatu, takuut ei vastaa suomalaista tasoa.
      Työ tehdään nopeasti ja lopullinen hinta-arvio hammashoidosta kannattaa kysyä jo ennakkoon. Loppusumma voi muuten olla lähes Suomen tasoa.
      Suurempia hammas-remontteja ei kannata tehdä Viron hammaslääkäreillä.
      Puolassa Gdansk:ssa löytyy hyvän hoito-etiikan, ammattitaidon, viimeisimmät
      3 D Cad /Cam tekniikalla varustettuja klinikoita. Hoitosuunnitelma ja lopullinen hinta pitää paikkansa. Halpalentoyhtiö WizAir lentää Turusta Gdanskiin joka toinen päivä. Klinikat hoitavat tarvittaessa edullisen hotellivarauksen ja 3- 7 päivässä saa jo suuremmankin hammashoidon valmiiksi. Luotettavaa hoitoa ja kirjallinen takuu. Puolaiset hammaslääkärit tekevät pitkää päivää, tarvittaessa myös lauantaina ja sunnuntaina. Hammaslääkärin saa aina yhteyden puhelimella 24 h vuorokaudessa. Minkä niminen klinikka oli Makedoniassa?
      Edulliset hinnat?

      • Puola2

        Mitä klinikkaa Gdanskissa suosittelet? Mistä varasit sinne ajan?


      • hammaslääkäri

        Kun suunnittelette hammashoitoa ulkomailla, niin ottakaa selvää kyseisen maan potilasturvasta.kuka vastaa, jos hoidossa tapahtuu vahinko, komplikaatioita Ym?


    • tartu

      En suosittele Maxillaa. Kävin Tarton Maxillassa muutama vuosi sitten juurihoidossa. 3 kertaa uskalsin käydä (minulla on hirveä fobia), mutta sattui joka kerta enemmän ja enemmän. Näinhän asian ei kuuluisi olla.

      Puoli vuotta myöhemmin kävin Suomessa hammaslääkärissä, jossa minulle kerrottiin että juurihoito oli tehty ihan päin pe***** ja koko homma pitää aloittaa alusta. Melkein jouduttiin pistämään implantti, mutta onneksi säästyin tältä ja kruunu riitti.

    • tai sitten Unkariin

      Itse suosittelen menemään hammashoidon Mekkaan, eli Unkariin jos legoille tarttee hieman isompaa remonttia teettää. Väittäisin, että laatu on siellä Euroopan parasta hammashoidon ja plastiikkakirurgian suhteen, hoitavat enemmän ulkomaalaisia asiakkaita kun paikallisia. Monet filmitähdetkin teettää siellä operointeja, vaikka varaa olisi varmaan maksaa ihan se kotimaankin hinta. Ja meille tavan pulliaisille, se 200€ lentolippu ei hirveesti vaivaa siinä vaiheessa kun säästää tonnin jos toisenkin hoitokuluissa. Pari yrityskin löytyy jotka järjestää hoitomatkoja Budapestiin: Kreativdental ja Beautyfly Oy. Ainakin jälkimmäinen hoitaa asiat Suomeksi.

      • hotspots

        täydellinen mainos ?


      • leego_landia

      • Anonyymi

        Olen käynyt yhden kerran. Tehtiin tutkimus ja kustannusarvio. Ei todellakaan jäänyt hyvää kuvaa ja siihen jäi. Kustannusarvio oli n.10000e eli juuri se summa minkä Kreativen klinikan lääkäri on sanonut julkisesti yleisimmäksi arvioksi suomalais-asiakkailla. Lääkärit ei kysyneet minulta mitään miksi olen tullut ja mitä halusin. Istutettiin tuoliin ja suu auki, kaksi lääkäriä tutki ja puhuivat keskenään unkaria. Mukana ollut tulkki katsoi vierestä naama melkein minun naamassa kiinni, ei tulkannut mitään. Sitten ohjattiin odotushuoneeseen ja alle tunnin päästä tulkki toi 3 sivuisen suunnitelman ja kustannusarvion ja selosti hoidon kulun. Sitten olisi pitänyt kirjoittaa nimi alle. En kirjoittanut, se olisi tarkoittanut sitoutumista hoitoon tai ainakin ensimmäisen hoitokolmanneksen maksuun. Ei kannata mennä ilmaisen surkean hotellin takia. Lennot maksaa ja päivirn käyntejä tulee useita. Jos tulee ongelma, on mentävä sinne Budapestiin. Muuten takuu raukeaa. Suomalainen yhdyshenkilö käyttää mainonnassa lähisukulaisiaan, ellei jopa perhettään. Parikymppiset mainostaa että hyvä klinikka, ei reikiä. Ei kiitos Kreativea.


    • aslak007

      hanzadent on ainakin Tallinassa hyvä! hinnasta kela korvasi melkein kaiken. Hyvä palvelu ja hyvä hinta!

    • Zoomi1
      • akim2014

        Hei, olen nyt itsekin menossa hänelle valkaisuun. Oletko sinä tyytyväinen Ilkan työhön?


      • pettynyt7

        Ala-arvoinen työ ainakin Meeme Möttukselta. Hutiloi 5 kruunua ja kaikki irronneet vuodessa.


    • Tallinnalainen

      Vaikka olen asunut Tallinnassa iät ajat, käyn Suomessa hammaslääkärissä.
      En ikinä päästäisi Virolaisten puoskarien pilaamaan purukalustoani.
      En siis suosittele kenellekään Virolaista hammashoitoa, tai ydinkeskustan ja sataman "dollarihammaslääkäreitä".

      • ei ennakkoluuloja

        kyllä kruunuilla tai sitten euroilla olen aina maksanut ja hampaani ovat vielä hyvässä kunnossa....


    • kunhan muistat

      Virossa ei ole pakollista potilasvakuutusta ja lääkärien ammattitaito on varsin huono. Typerät "terveysturistit" korjauttavatkin virolaisten idioottien virheet suomalaisilla veronmaksajilla, jälleen yksi esimerkki "veljeydestä".

    • HamputuristiMiksu

      Itse päädyin Tallinnaan tehtyäni vertailua Suomalaisten esim. Megaklinikan ja Tallinnan hammaslääkärien välillä.
      Tarkoituksena oli ottaa posliinikuoret ( keraamisetkuoret )
      Huomasin että hinnat olivat noin 50% halvempia Tallinnassa.
      Minulle suositeltiin Darja Hamidullina nimistä lääkäriä Dental Beauty nimisestä lääkärikeskuksestä Swisshotellin talossa.
      Tarkistin suosituksia Tohtori.fi kautta ja
      hän oli saanut pelkkiä kehuja!
      Joten sinne päädyin, enkä voisi iloisempi tuloksesta olla!! Upea persoona. Iloinen ja hyvin huomaavainen. Eikä ottanut extraa pienistä ylimääräisistä töistäkään.
      Loppusumma oli ainakin puolet halvempi. Voin suositella häntä lämmöllä. Hyvin lämmin persoona =) Et varmasti kadu. Terveisin Mikael.
      Ps. Puhuu Suomea ja ollut Suomessakin töissä =) Jee!

    • tyytymätön_asiakas

      Tuosta Dental beautysta ja Darja Hamidullinasta on pakko sanoa sen verran, että kävin kyseisen hammaslääkärin hoidossa menneenä keväänä ja en varmasti mene enää koskaan uudestaan.
      Koko prosessi meni seuraavaan tapaan yhtään liioittelematta tai kaunistelematta. Halusi käydä hammastarkastuksessa. Tarkastukseen pääseminen julkisella sektorilla olisi kestänyt kuukausia. Yksityiselle olisin päässyt pian, mutta hinta olisi noussut korkeaksi, jos huomioi tarkastuksen jatkohoidon. Ryhdyin siis etsimään hyvältä vaikuttavaa hammaslääkäriä Tallinnasta ja tohtorille.fi sivuston mukaan Darja Hamidullina oli saanut niin hyvää palautetta, että päätin kääntyä hänen puoleensa. 1. sessio oli maaliskuussa. Tuolloin oli siis hampaiden perustarkastus. Purukalustostani otettiin röntgenkuvat. Darja ei löytänyt aluksi yhtään mitään. Tokaisi vain, että kaikki on kunnossa ja on mahdollista vain puhdistaa hampaat. Sitten hän katsoi röntgenkuvia uudelleen, jolloin löysi kaksi reikää. Tarkemmalla silmäilyllä hän huomasi toisen reiän olen sen verran suuri, että alkoi miettimään ääneen mitä hänen tulisi tehdä. Laittaisiko hän vain paikan vai aloittaisiko juurihoidon. Kysymättä sen enempää hän laittoi pelkän paikan. Koko paikkausprosessin aikana kipu oli sietämätön. Kun sain tilaisuuden pyysin lisää puudutusta sitä kuitenkaan saamatta. Darja sanoi vain, että teen ihan nopeasti vain tämän, ei mene kauaa. Paikkauksen jälkeen kipu jatkui sietämättömänä ja Darjakin huomasi, ettei kaikki mennyt ihan putkeen. Hän pyysi ottamaan seuraavana päivänä yhteyttä, jos kipuilu jatkuu. Kipuilu jatkui vasta muutaman viikon kuluttua, joilloin soitin hänelle. Hän sanoi kipuiluvan voivan jatkua muutaman kuukauden, jonka jälkeen loppuu tai kivusta voi tulla jatkuva. Hän pyysi tulemaan hoitoon kuukauden päästä ja sanoi korjaavansa hampaan takuuhoitona. Suomessa yritin päästä päivystykseen, koska en voinut syödä kunnolla. Hampaaseen tuli pistävä kipu ruokaa purressa. Päivystysnumerosta käskettiin vain syömään särkylääkkeitä. Kävin Suomessa yksityisellä klinikalla kuolettamassa ongelmahampaan hermon, että juurihoitoon ei menisi niin kauaa aikaa. Mainittakoon, että tällä yksityisellä klinikalla puudutus oli kohdallaan ja hoitaja kysyi säännöllisesti onko kipuja. 2. sessiolla Darjan luona alkoi juurihoito. Ainut vaan, että takuuhoito kattoi vain uuden paikan. Juurihoidosta veloitti erikseen. Kipu oli todellinen myös 2. hoitokerralla, vaikka pyysin voimakkaampaa puudutusta. Darjan reaktio oli tämän tapainen, "sattuuko ihan oikeasti?" sellaisella äänenpainolla kuin valehtelisin. Hän ei saanut juurihoitoa valmiiksi, vaan pyysi varaamaan uuden ajan kuukauden päähän. Olin tässä vaiheessa todella kiukkuinen, koska kyllä minulla on muutakin tekemistä ja suunnitelmia kuin matkustaa kuukausittain Tallinnaan hammashoitoon. Luultavasti hoidot olisi jatkuneet vielä kesäkuussakin, jos en olisi tehnyt selväksi, että 3. kerran on oltava viimeinen.
      Darja otti jokaisella kerralla useita röntgenkuvia hampaistani. Ei hyvä. Hän otti vielä viimeisellä kerralla panoraamakuvan hampaista, joista kävi ilmi, että yksi viisaudenhammas täytyy poistaa pian, koska se kasvaa vaakasuorassa kohti toista hammasta ja hampaassa on jo reiän alku. Darja sanoi operaation olevan haastava, koska hermo on niin lähellä ja hermon vaurioituminen jättäisi pysyvät vammat, mm. en tuntisi alahuulta enää. Hän olisi ollut halukas poistamaan viisaudenhampaan siitäkin huolimatta, ettei leikkausoperaatiot ole hänen alaansa, eikä hänellä ollut kuulemma kaikkia välineitäkään. Kieltäydyin heti kättelyssä. Siitäkin huolimatta hän sanoi ilmoittavansa ottaako hommaa vastaan.
      En ymmärrä millaisia palveluilta muut ovat käyneet hakemassa Darjalta, mutta minun kokemukset hänen palveluksistaan ovat täysin päinvastaiset kuin muilla. Hän ei kertonut avoimesti reikiintyneen hampaan hoitovaihtoehdoista ja vaihtoehtojen hyvistä ja huonoista puolista. Hän ei myöskään antanut minulle mahdollisuutta sanoa mielipiteeni hampaan paikkaamisesta, jos se voi kerran aiheuttaa ongelmia. Miksei hän valinnut heti juurihoitoa? Hän ei myöskään kertonut koko prosessin kestosta, jolloin olisin voinut arvioida kannattaako hoito hänellä vai jossain muualla. Puheet takuuhoidostakin oli paskapuhetta.
      Vertailun vuoksi mainittakoon, että kävin kesäkuussa näyttämässä viisaudenhammasta Tikkurilassa päivystyksessä, jossa hammaslääkäri löysi ilman röntgeniä yhden reiän lisää vain silmäilemällä hampaita. Viisaudenhampaan kävin poistattamassa kotimaassani Valko-Venäjällä myöhemmin kesäkuussa, jolloin hammaslääkäri löysi vielä pari reiän alkua lisää vain silmäilemällä hampaita. Hän ei käyttänyt röntgeniä, koska röntgen-kuvia ei ole terveellistä ottaa kokoajan.

      • IleKaartinen

        No,onpas sulla ollut huono tuuri!! Provoilu ei ole sun parhaita puolia.


    • tyytymätön_asiakas

      IleKaartiselle tiedoksi, kyse ei ole provoilusta. Kerroin omista kokemuksistani parhaan kykyni mukaan.

    • Kaarlo hambaklinik edullinen ja luotettava hammasklinikka Tallinnassa. Hoito todella hyvää ja laitteet asianmukaiset. Koko hoidon saa saman katon alla, myös röntgeniin. Oma kokemus reilu vuosi sitten. Koko suun tarkistus, yhden juuren kuvaus, hammaskiven poisto ja 2 paikkausta teki yhteensä 82€. Ja osa henkilökuntaa puhuu täysin suomenkielellä. Sillä hinnalla ei suomessa saa edes röntgenkuvaa. Ajan sai varattua netin kautta jo etukäteen. Maksu pois lähtiessä joko käteinen tai maksukortti. Aion jatkossakin käydä heillä hoidettavana.

      • DentalKaartinen

        Dental Kaartinen on paljjon parempi hammasslaakariassema. Ilkka on asiakkasustavallinen. Lempeat takssat.


      • puoskari-porarit
        DentalKaartinen kirjoitti:

        Dental Kaartinen on paljjon parempi hammasslaakariassema. Ilkka on asiakkasustavallinen. Lempeat takssat.

        Viron hammaslääkärit ovat kaikki puoskareita


    • siinähän maksat suomen kallista hammashoitoa. Itse käyn ja aion jatkossakin käydä Tallinnassa ja olen aina ollut tyytyväinen laatuun sekä hintaan.

      • ottaa.huomioon.myös

        Hyvä jos homma pelittää. Ja vielä parempi, jos on suunnitelma selvillä, jos tallinnalaisen hammaslääkärin operaation seurauksena on puoli päätä turvoksissa. Että hyppäätkö aamulla laivaan ja menet kuitin kanssa takaisin klinikalle, vai tiedätkö edes tuon klinikan palveluja ostaneena, miten kys. tapauksessa toimitaan, vai toimitaanko mitenkään?
        Uskoisin nimimerkistäsi, ettet rasita suomen terveydenhuoltoa mokomalla asialla.


    • on myös suomessa huonoja kokemuksia yksityiseltä hammaslääkäriltä (länsi-hki). Itse vuosia sitten kävin yksityisellä pienen hammassäryn vuoksi, sanottiin että juuressa on vähän ongelmaa ja se hoidettiin. Särky lakkasi ja olin tyytyväinen. Illalla kuitenkin alkoi kova särky ja poski turposi voimakkaasti. Koska oli myöhäinen perjantai-ilta, niin oli pakko mennä päivystykseen ja sieltä ohjattiin kirurgiseen sairaalaan, jossa siihen aikaan oli suu-ja leukakir.poliklinikka. Siellä todettiin, että juurihoito on täysin epäonnistunut ja punkteerattiin poskesta märkää runsaasti ja olin viikonlopun osastolla (suoneen antibiootit). Kotiin pääsin maanantaina ja antibiootit jatkui vielä suun kautta tabletteina. Kun soitin sitten "kirralta" kotiuduttuani omalle hammaslääkärilleni ja selitin tilanteen, sieltä ei edes pahoiteltu asiaa saatika että olisi hyvitetty jotenkin tuo kivulias viikonloppu. Ainoa mitä sain vastaukseksi oli ihmettely "mitenkäs se sillai nyt". Eipä ole sen jälkeen tarvinnut sen hammaslääkärin ovea avata.
      Tiedän, että kaikki eivät ulkomaille halua hammashoitoon, mutta itse olen ainakin ollut tyytyväinen Tallinnassa Kaarli hambapolikinik toimintaan. Sinne on helppo mennä vaikka kävellen ja ystävällinen palvelu. Eikä tarvitse turhaan odotella, sovittu aika yleensä heittää korkeintaan 5 min. Toki olen suomessakin hammaslääkärissä käynyt muuallakin ja saanut hyvää hoitoa, mutta se maksaa aika paljon yksityisellä, siksi olen vaihtanut Tallinnaan. Siellä hoito on todella edullista.

      • aika.pitkä.matka

        Joo näinhän se on, kaikkea voi tapahtua. Kuitenkin ihmettelen sinisilmäisyyttäsi tallinnan klinikoiden suhteen. Uskotko tosissasi niiden pystyvän täydelliseen hoitoon edullisin hinnoin, joissa klinikan omistaja katsoo lopuksi liikevoiton.
        Eli mitä teet, jos ylläolevassa tilanteessa on tallinnalaisen klinikan suorittama operaatio, pahoitellaanko siellä tilannetta.


    • Olen aina saanut ohjeen ottaa välittömästi yhteyttä heille jos tulee jotain ongelmia. Siis joko samana päivänä tai heti seuraavana. Koskaan ei ole vielä tullut. Varaan yleensä ajan niin että Tallinnaan menopäivänä on se hoitoaika, sen jälkeen yleensä yövyn 1-2yötä joten ei tarvitse murehtia jos jotain ongelmaa tulisi hampaiden kanssa. En ole sinisilmäinen, olen kuullut tästä klinikasta tuttaviltani jotka suosittelivat ja päätin itse kokeilla. Ja nyt olen jo useamman kerran käynyt heillä.

      • Huippu-sopimus

        Maksaako klinikka 1-2 yöpymisesi kuten kirjoitit >hammaskiven poisto ja 2 paikkausta teki yhteensä 82€.< Olet tehnyt hyvän diilin.


      • vielä.tämä
        Huippu-sopimus kirjoitti:

        Maksaako klinikka 1-2 yöpymisesi kuten kirjoitit >hammaskiven poisto ja 2 paikkausta teki yhteensä 82€.< Olet tehnyt hyvän diilin.

        Nythän pitää muistaa, että emme keskustele mistään yleisestä virolaisten hammashoidosta, kaikki kokeneet vironkävijät tietävät tämän tason.
        Mutta mistä tiedämme, että yksityisyysklinikalla on vakuutus epäonnistuneita hoitoja varten, sitä ei näe mistään.
        Helppo noita edullisia hintoja heitellä, mutta.


    • Ihan itse maksan matkani ja hammashoitoni. En saa mitään sponsorirahaa siitä. Valitettavasti. Mutta esim tuo viimeinen käyntini oli todella edullinen ja sehän passaa minulle. Suomessa julkisella puolella hoitoon saa jonottaa kuukausia ja yksityisellä on todella kallista. Suosittelen kokeilemaan jos haluat hyvää hoitoa suht edullisesti. Jokainen toki päättää itse missä ja miten hampaansa hoidattaa.

    • Minulta kysyttiin vaan passi tai eurooppalainen Kela-kortti. Piti täyttää odotellessa sellainen perustietolomake mikä yleensä suomessakin jos menee uutena asiakkaana. Ihan suomenkielinen oli. Matkavakuutus korvaa tarvittaessa, kysyin omalta yhtiöltä (lähitapiola).
      Huomasin myös sen, että välinehuoltaja haki joka asiakkaan jälkeen käytetyt instrumentit puhdistukseen ja toi samalla tullessaan puhtaat tilalle eli sen suhteen homma pelitti kyllä täysin. Suomenkielinen hoitaja koko ajan tulkkasi mitä lääkäri sanoi.

    • kliinik

      Läänemere hambakliinik on uusi ja nykyaikainen, välineistö ja lääkärit vaikuttaa asianmukaisilta tulessa oli odotushuoneessa viroksi englanniksi ja suomeksi ohje ilmoittautua tiskillä, klinikalle tullessa asiakkaat asettaa kenkäsuojat tiloissa liikkumisen ajaksi, palvelu oli hyvää.

      • juopot-100

        Taitaa puudutus vielä vaikuttaa..


      • kerropa.nyt.totuus

        Ryssän hammashoitoko on asiallista. Miten hemmetti jouduit moiseen tilanteeseen, että piti käyttää moista vaihtoehtoa, karkoitettiinko sinut suomesta vai?


      • Kliinik
        kerropa.nyt.totuus kirjoitti:

        Ryssän hammashoitoko on asiallista. Miten hemmetti jouduit moiseen tilanteeseen, että piti käyttää moista vaihtoehtoa, karkoitettiinko sinut suomesta vai?

        Käy nyt joskus sinäkin ulkomailla se voi avartaa päätäsi vähän ja höyry vapautuu


      • juoppohullut
        Kliinik kirjoitti:

        Käy nyt joskus sinäkin ulkomailla se voi avartaa päätäsi vähän ja höyry vapautuu

        Ansaitsitko suomessa verottomasti sen verran, että pystyit teettämään kotimaassasi hammasremontin urakalla. Kaikki tyngät veke ja porsliinia tilalle.
        Onnittelut ja onnittelut myös läänemere hambakliinikille, yksi hampaaton virolainen pelastettu taas ihmisten ilmoille.


    • hambaravi

      Läänemere hambakliinik repii terveetkin hampaat puuduttamatta ja enempiä keskustelematta tosi edulliseen hintaan.

      • Kliinik

        Eihän nyt jos olisit tullut sieltä syvä savosta joskus ulos et pelkäisi noin paljoa


      • taisin.tunnistaa.tyypin
        Kliinik kirjoitti:

        Eihän nyt jos olisit tullut sieltä syvä savosta joskus ulos et pelkäisi noin paljoa

        Mitäs pahaa savossa, olitko savolaisella maatilalla piikana-renkinä, ei ne ole ikinä maksaneet virolaiselle työntekijälle normipalkkaa. Taitaa tämä keskustelija olla vörusta hahhahhaa.


    • kokenut6

      Läänemere hambakliinikasta saa hyvä palvelu,Suosittelen!

      • Donald22

        Miksi Läänemere hambakliinikalla on aina supertarjous poistettavista hampaista?


      • kokenut6

        •Tavanomainen hampaan poisto
        40€

        •Vaikea hampaan poisto
        60€

        •Viisaudenhampaan kirurginen poisto
        120€
        missä on supertarjous? en näe


    • schengjin

      Virossa varmasti ihan hyvät kuviot,mutta ainakin monet britit käyvät Albaniassa hammaslääkärissä....siellä on eteläisen Euroopan parhaat ja edullisimmat klinikat..ja aurinkoloman voi yhdistää samalla.Itse kävin vuosi sitten laittamaan koko kaluston kuntoon.Hampaitten tarkistus,hionta ja 6 den amalgaamipaikan vaihto normaaleihin muovipaikkoihin .hinta 60 euroa.Kylän nimi Leszhe Tiranasta tunti pohjoiseen Montenegroon päin...kun kysyin puudutuksesta lääkäri kysyi..oletko mies vai neiti?Siispä ilman puudutusta mentiin..ei se mitään..siinä maassa miehet on vielä miehiä ja kipua tulee kestää--kyllä naisille kuulemma antavat puudutuksen tarvittaessa....kesäkuussa taas sinne uudelleen..nauttimaan Adrianmeren lämmöstä ja hampaatkin voi taas tarkastaa...suosittelen

    • Mämis

      Viru Hambakliniik edullinen asiantunteva henkilökunta palvelu toimii.Kokemuksia 15 vuoden ajalta

    • Albinonhyvä

      Minä olen käynyt useita kertoja Tallinnassa hammaslääkärissä eikä koskaan mitään valittamista
      (Hammaslääkäri Albin)
      Hyvä palvelu ja hinta.

    • Viroonko

      Kiinnostaa Tallinnan hammahoito, kun 2 hammasta pitäisi uusia. Suomessa hinta yli 4000€, Virossa 2200€. Ja, juuri tulin suomalaisesta hammashoitolasta, lääkäri oli siinäkin virolainen.
      Kokemuksia Läänemere Hambaskliikasta?

    • pelkääjäx

      Hei. Itse kävin viime viikolla ensimmäistä kertaa Tallinnassa hammaslääkärillä. Olen todella tyytyväinen ja hammaslääkäri oli Astrid Anton . Roseni Hambaravi oli paikka ja rotemanni-korttelissa eli keskustassa. Puhuu suomea ja oli ystävällinen ja teki hyvää jälkeä. Tehtiin tarkastus ja paikattiin sekä laserilla hammaskiven poisto.Menen takuulla uudelleenkin.

      • Suosittelee

        Kävin syksyllä Tallinnan piritan kaupunginosassa Lille hambaravi hammaslääkärillä hampaita hoidattamassa. Uskallan suositella. Suomessa käyttämäni hammaslääkäri alkoi ehdottelemaan kahden juurihoidetun hampaan kruunuttamista. Olisi 2 kuunua maksanut 1500 € jos tehdään molemmat kerralla.
        Kävin Lillen pakeilla ja hänestä toisen hampaan kruunutus oli täysin turha toimenpide joten ensimmäisellä käyntikerralla otettiin muotit ja hiottiin kruunutettava hammas, sekä vaihdettiin 1 iso ja huonokuntoinen paikka.
        Ensimmäinen käynti maksoi 40€ ja toisella kerralla asennettiin metallokeraaminen kruunu paikoilleen joka maksoi 350€.
        Lääkäri oli tosi tarkka oikeasta väristä ja muutenkin teki erittäin hyvää työtä.
        Sekä Lille että hoitaja puhuvat suomea. Heillä on nettisivut myös suomeksi josta löytyy hinnasto toimenpiteistä.
        Lyhyt kävelymatka satamasta bussipysäkille joka vie piritaan 10 minuutissa. Hotellin pääovesta sisään ja hissillä ylös. Helppo käydä.


      • Hammas-Peikko

      • Lillepaskoihampaat
        Hammas-Peikko kirjoitti:

        Hinnasto
        https://www.sakalahambaravi.ee/fi/hinnat-0

        Suosittelee, olipa tarina, linkkeineen.
        Hinnaston mukaan mennään, vai oletko erimieltä nimim. suosittelee.
        Leikitkö Suomalaista asiakasta nimim Suosittelee


      • Suosittelee
        Lillepaskoihampaat kirjoitti:

        Suosittelee, olipa tarina, linkkeineen.
        Hinnaston mukaan mennään, vai oletko erimieltä nimim. suosittelee.
        Leikitkö Suomalaista asiakasta nimim Suosittelee

        Kiva että tykkäsit;)
        Harmi jos lille paskoi sun hampaisiin mutta minä sain kyllä mielestäni laadukasta hammashoitoa.
        Mitä linkkejä löysit kirjoituksestani?
        Kyllä. Hinnaston mukaan mentiin ainakin minun tapauksessa.
        Ja ei tarvii leikkiä kun olen suomalainen asiakas. Tai no jos et evakoiden jälkeläistä suomalaisena pidä niin sitten ei voi mitään.


    • Anonyymi

      Tallinnassa ja Virossa on erittäin hyviä hammaslääkäreitä ja olen huomannut että virolaiset ja venäläiset pitävät paremmin huolta terveydestään kuin suomalaiset. Minun hampaani pilasi aikanaan ihan suomalainen hammaslääkäri, yleisterveyteni pilasi ihan suomalainen yleislääkäri. Siksi en kotomaasta tarvi muuta kuin eläkkeeni

      • Anonyymi

        Kyllä ile kaartinen poraa hyvin tai huonosti riippuen lopputuloksesta. köyhillä ei ole varaa huonoon hoitoon virossa. siksipä hampaat kannattaa hoitaa suomessa.


    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe