puusepän palkka

kohta puusepä

niin eli onko tietoa puusepien palkoista kurikan suunnalla?

6

7959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokeri.

      Tuossa vois olla tuollanen keskiverto lähtöpaikka sen kummemmin maantieteellisesti sitä sijoittamatta minnekään. 1750 euroa/kk alkaa olla jo puusepän palkan yläraja jonka saavuttavat vain sopivassa yrityksessä tai yrittäjinä työskentelevät kovan luokan ammattilaiset.

      • huomattavasti yli

        ton summan, mitä mulle palkkanauhojaan näytteli. on toki itsensä herra, omassa firmassa. palkka lähemmäs 3 k€, mitä siis itelle nostaa, jotakin nostoja lisäks "pimeesti". eli heitä siihen palkkalukemaas yli tonni lisää, niin saat sen mitä todellisest ammattilaiset ansaitsee.


      • olen kuuuulluuuut
        huomattavasti yli kirjoitti:

        ton summan, mitä mulle palkkanauhojaan näytteli. on toki itsensä herra, omassa firmassa. palkka lähemmäs 3 k€, mitä siis itelle nostaa, jotakin nostoja lisäks "pimeesti". eli heitä siihen palkkalukemaas yli tonni lisää, niin saat sen mitä todellisest ammattilaiset ansaitsee.

        SIIS MIKÄ SE ON


    • olen kuulluuuuutt

      siis kuinka paljon se on tuusulan suunnalla ja mikä koulutus siihen tarvitaan kuinka kauan se kestää ??????????? do you know ???????? please tell me!!!!!!!!!!!

      • jooooo

        yrittäjät on sitten erikseen, siloin palkkasi riippu pelkästään omista taidoistasi, pitää ammattiosaamisen lisäksi osata myydä oma ammattitaito ja hankkia riittävät yhteydet muihin alan tekijöihin.


    • palkka

      Tutulla puusepällä päälle kolme tonttua ja ihan vuosi sitten valmistunut. Toki ahkera ja osaava, mutta vähän alikanttiin tuo 1500e...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe