Vissydieetti

lyllerö

Millainen on paljon puhuttu vissydieetti? Olisiko joku ystävällinen ja laittaisi ohjeen tänne? Tai kertoisi mistä sen löydän.

Voiko vissyn korvata kivennäisvedellä? Vissyssähän on suolaa ja se ainakin aiheuttaa minulle nesteen kertymistä kroppaan.

10

18099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dietannut

      ns. vichy dietillä ja join ihan vettä vaan.. mä en tykkää kun se vichy turvottaa... eli ihan tavallista kraanavettä voit juoda... mä katson sulle sen ohjeen jostakin.. hetko. =)

      Dietistä on tosiaan vuosia.. mutta 7-9 kg lähti..tosin kävin urheilemassa ainakin 3 kertaa viikossa.. ja join sitä vettä kanssa ja noudatin diettiä aika pilkulleen, eli ei mitään ylimääräistä. Ne kilot pysyi 1-2 vuotta pois.

      • se dietti-ohje

        Dieetti:

        päivä 1 ja 8 maanantai
        aamupala: mustaa kahvia tai teetä ilman sokeria. lounas : kaksi keitettyä kananmunaa ja pinaattia.
        illallinen : yksi iso grillattu pihvi,vihreää salaattia (ei kiinankaali) ja hedelmiä. (olen syönnyt hedelmiä yleensä koko pv:n aikana.)

        päivä 2 ja 9 tiistai
        aamupala: mustaa kahvia tai teetä ilman sokeria ja leipä.
        lounas: yksi iso grillattu pihvi. vihreää salaattia ja hedelmiä.
        illallinen : keittokinkkua.

        päivä 3 ja 10 keskiviikko
        aamupala:mustaa kahvia tai teetä ilman sokeria.
        lounas: kaksi keitettyä munaa, vihreätä salaattia ja tomaattia.
        illallinen : keittokinkkua ja vihreää salaattia.

        päivä 4 ja 11 torstai
        aamupala : mustaa kahvia tai teetä ilman sokeria
        lounas : porkkanoita raakana tai keitettynä, juustoa (esim raejuutoa) ja yksi kanamuna keitettynä.
        illallinen: hedelmiä ja luonnon jugurtti.

        päivä 5 ja 12 perjantai
        aamupala: mustaa kahvia tai teetä ilman sokeria, porkkanoita raakana.
        lounas: kalaa (esim. seitiä, jota paistat ja maustat paistinpannulla) ja tomaatteja.
        illallinen: 1 grillattu pihvi, vihreää salaattia.

        päivä 6 ja 13 lauantai
        aamupala: mustaa kahvia tai teetä ilman sokeria ja leipä.
        lounas: grillattua broileria ilman nahkaa.
        illallinen : 2 keitettyä munaa ja porkkanoita.

        päivä 7 ja 14 sunnuntai
        aamupala: mustaa kahvia tai teetä ilman sokeria .
        lounas : 1 grillattu pihvi ja vihreätä salattia.
        illallinen: vapaa valinta, mitä vain.


        Vähintään 3 L vettä päivässä.


      • lyllerö
        se dietti-ohje kirjoitti:

        Dieetti:

        päivä 1 ja 8 maanantai
        aamupala: mustaa kahvia tai teetä ilman sokeria. lounas : kaksi keitettyä kananmunaa ja pinaattia.
        illallinen : yksi iso grillattu pihvi,vihreää salaattia (ei kiinankaali) ja hedelmiä. (olen syönnyt hedelmiä yleensä koko pv:n aikana.)

        päivä 2 ja 9 tiistai
        aamupala: mustaa kahvia tai teetä ilman sokeria ja leipä.
        lounas: yksi iso grillattu pihvi. vihreää salaattia ja hedelmiä.
        illallinen : keittokinkkua.

        päivä 3 ja 10 keskiviikko
        aamupala:mustaa kahvia tai teetä ilman sokeria.
        lounas: kaksi keitettyä munaa, vihreätä salaattia ja tomaattia.
        illallinen : keittokinkkua ja vihreää salaattia.

        päivä 4 ja 11 torstai
        aamupala : mustaa kahvia tai teetä ilman sokeria
        lounas : porkkanoita raakana tai keitettynä, juustoa (esim raejuutoa) ja yksi kanamuna keitettynä.
        illallinen: hedelmiä ja luonnon jugurtti.

        päivä 5 ja 12 perjantai
        aamupala: mustaa kahvia tai teetä ilman sokeria, porkkanoita raakana.
        lounas: kalaa (esim. seitiä, jota paistat ja maustat paistinpannulla) ja tomaatteja.
        illallinen: 1 grillattu pihvi, vihreää salaattia.

        päivä 6 ja 13 lauantai
        aamupala: mustaa kahvia tai teetä ilman sokeria ja leipä.
        lounas: grillattua broileria ilman nahkaa.
        illallinen : 2 keitettyä munaa ja porkkanoita.

        päivä 7 ja 14 sunnuntai
        aamupala: mustaa kahvia tai teetä ilman sokeria .
        lounas : 1 grillattu pihvi ja vihreätä salattia.
        illallinen: vapaa valinta, mitä vain.


        Vähintään 3 L vettä päivässä.

        hirveästi ohjeesta. Olet siis ilmeisesti itse kokeillut, paljonko on kiloja lähtenyt?


      • lyllerö
        lyllerö kirjoitti:

        hirveästi ohjeesta. Olet siis ilmeisesti itse kokeillut, paljonko on kiloja lähtenyt?

        kannattaisi lukea viestit kunnolla. Ensimmäisessä viestissäsihän tuo jo luki paljonko on lähtenyt. Oliko paljonkin ylipainoa? Itselläni on noin 10 kg


      • kumpaa
        lyllerö kirjoitti:

        kannattaisi lukea viestit kunnolla. Ensimmäisessä viestissäsihän tuo jo luki paljonko on lähtenyt. Oliko paljonkin ylipainoa? Itselläni on noin 10 kg

        sulla on? 10kg ylimääräistä painoa vai 10kg ylipainoa?


      • lyllerö
        kumpaa kirjoitti:

        sulla on? 10kg ylimääräistä painoa vai 10kg ylipainoa?

        ylipainoa 10 kg.


      • ohjeen antaja..
        lyllerö kirjoitti:

        hirveästi ohjeesta. Olet siis ilmeisesti itse kokeillut, paljonko on kiloja lähtenyt?

        mulla oli varmaan parisen kymmentä kiloa ylipainoa silloin.. ja lähti se 7-9kg, urheilin kovasti samaan aikaan ja noudatin todella ohjetta.
        sen 2 viikkoa seisoo melkeen päällää.. ei tuo ohje ole niin paha.. alussa pari kolme pv oli rankimmat, mutta sitten kun sai syödä reajuustoa, kanaa, kalaa jne.. niin se tuntui ihan ok.. seuraavalla viikolla se alku ei tunnu ees niin pahalle.. päätä jomotti pari ekaa pv.. mutta sekin meni ohi. taisi johtua pienestä ruokavaliosta. onnea sulle diettiin ja tuu kertoon tänne kuin sulla se lähtee käyntiin.. =)


    • totta.

      Vichy nimenomaan on kivennäisvettä, ja kivennäisvedet sisältää mm. suolaa. Mutta ne sisältää sitä niin vähän, että päivittäistä suolantarvetta sillä ei mitenkään saa täyteen, joten se ei aiheuta nesteen kertymistä.

    • vs.vesi

      Dieettiä noudattaneiden mukaan hiilihappopitoinen kupliva neste myös täyttää vatsaa paremmin kuin tavallinen vesi.

      • Os

        Ehodttomasti pitää huoda vichyä, tavallisesta vedestä saattaa tulla vesihumala, joka on hyvin vaarallinen tila. Yksi julkimo joutui sen takia sairaalaan. Kivennäisvesi sisältää hyvin tärkeitä mineraaleja.

        Alkoholi kaikissa muodoissa ehdottomasti kielletty koko dieetin aikana


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe