poliisin palkka

versio2

Paljonko muuten on valmistuneen vanhemman konstaapeli brutto palkka lisineen kuukaudessa ja ovatko työntekijät tyytyväisiä palkkoihinsa. Mikä on lopullinen syy teidän liittonne mielestä siihen että virkoja ei ole juuri auki. Rahaa kyllä valtiolla on mutta mikä on spjl:n kanta?

68

35334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konstu

      Koska työntekijä olis tyytyväinen palkkaansa?

      • kalliopora

        Poliisi ei ole työntekijä, vaan parasiitti.


    • Beagle Boy

      Nyt on kyllä lapsi asialla tai ei ole seurattu yhteiskunnan asioita himpun vertaa.

      • versio2

        No jos tiedät niin vastaa ihmeessä. Yleensä lapset ei kysele tälläisiä asioita;) En ole kyllä kertaakaan nähnyt tai lukenut spjl:n kommentteja näihin asioihin, tai sit on mennyt ohi.


      • tipitiipo

        Äiti on kirjastossa töissä ja saa 8000 euroa kuussa lisät....


      • Mo
        tipitiipo kirjoitti:

        Äiti on kirjastossa töissä ja saa 8000 euroa kuussa lisät....

        Kirjaston hoitaja ei voi saada noin paljon palkkaa, koska ei tarvita juurikaan koulutusta ja sä oot joku pikku kakara, joka ei tiiä palkoista mitään.


      • näin on
        Mo kirjoitti:

        Kirjaston hoitaja ei voi saada noin paljon palkkaa, koska ei tarvita juurikaan koulutusta ja sä oot joku pikku kakara, joka ei tiiä palkoista mitään.

        Kirjastonhoitajan ammattiin tarvitaan todella paljon opiskelua ja ylempi korkeakoulututkinto, joten puhut potaskaa.. työllisyystuella palkattujen kirjastoapulaisten työ voi olla toisenlaista


      • Eetuu 6
        Mo kirjoitti:

        Kirjaston hoitaja ei voi saada noin paljon palkkaa, koska ei tarvita juurikaan koulutusta ja sä oot joku pikku kakara, joka ei tiiä palkoista mitään.

        Nii on mun puolisokin kirjastossa töis
        saa sen yli 6000€ donaa


      • rutto89
        tipitiipo kirjoitti:

        Äiti on kirjastossa töissä ja saa 8000 euroa kuussa lisät....

        Tulikohan yksi nolla liikaa?


      • versio2

        Kiitos!


    • ei poliisi

      Poliisin perustutkinto antaa yhdessä kielitutkinnon kanssa kelpoisuuden vanhemman konstaapelin virkaan. Vanhemman konstaapelin peruspalkka on noin 1630 euroa kuukaudessa. Peruspalkan lisäksi maksetaan henkilökohtaiseen työsuoritukseen perustuvaa lisä ja esimerkiksi olosuhdelisä. Vastavalmistuneen poliisin säännöllisen työajan palkka on keskimäärin noin 2300 euroa kuukaudessa.

      • mgvkv

        miten poliisilla voi olla noin paska palkka? siis joku toimistotyöläinenkin saa parempaa.


      • mgvkv kirjoitti:

        miten poliisilla voi olla noin paska palkka? siis joku toimistotyöläinenkin saa parempaa.

        vertaa hoitoalaan....ikälisän kanssa siis ilman vuorotyölisiä saa n. 2300 euroo

        Sitäpaitsi sairaanhoitajan työ ei perustu huijaamiseen.....ei siis mikään ihme että alan vaihtajia löytyy.

        Sairaalalääkärin alkupalkka ilman lisiä 2700 euroa ja huom. työ on todella paljon vastuullisempaa kuin poliisin eikä voi aiheuttaa oleellista vahinkoa ja sitten sanoa en ymmärtänyt toisen pyytäessä tilaisuutta loppulausuntoon mitä se tarkoittaa = ei haluta että se pyytää kuulustelemaan myyjät, jotka olisivat nähneet käsilaukun sisällön eli olleet jutun ainoat oikeat todistajat.


      • sä selität ?
        premiata kirjoitti:

        vertaa hoitoalaan....ikälisän kanssa siis ilman vuorotyölisiä saa n. 2300 euroo

        Sitäpaitsi sairaanhoitajan työ ei perustu huijaamiseen.....ei siis mikään ihme että alan vaihtajia löytyy.

        Sairaalalääkärin alkupalkka ilman lisiä 2700 euroa ja huom. työ on todella paljon vastuullisempaa kuin poliisin eikä voi aiheuttaa oleellista vahinkoa ja sitten sanoa en ymmärtänyt toisen pyytäessä tilaisuutta loppulausuntoon mitä se tarkoittaa = ei haluta että se pyytää kuulustelemaan myyjät, jotka olisivat nähneet käsilaukun sisällön eli olleet jutun ainoat oikeat todistajat.

        Mitä helvetin juttua sä selität ?
        Mitä helvetin juttua sä selität ?
        Mitä helvetin juttua sä selität ?


      • mun vaimo
        premiata kirjoitti:

        vertaa hoitoalaan....ikälisän kanssa siis ilman vuorotyölisiä saa n. 2300 euroo

        Sitäpaitsi sairaanhoitajan työ ei perustu huijaamiseen.....ei siis mikään ihme että alan vaihtajia löytyy.

        Sairaalalääkärin alkupalkka ilman lisiä 2700 euroa ja huom. työ on todella paljon vastuullisempaa kuin poliisin eikä voi aiheuttaa oleellista vahinkoa ja sitten sanoa en ymmärtänyt toisen pyytäessä tilaisuutta loppulausuntoon mitä se tarkoittaa = ei haluta että se pyytää kuulustelemaan myyjät, jotka olisivat nähneet käsilaukun sisällön eli olleet jutun ainoat oikeat todistajat.

        on myyjä marketissa ja palkka on noin 4000 €/kk, repikää siitä !!!


      • "marketti"
        mun vaimo kirjoitti:

        on myyjä marketissa ja palkka on noin 4000 €/kk, repikää siitä !!!

        on kyseessä jos myyjä saa tollasta palkkaa;)


      • ja veljeni
        "marketti" kirjoitti:

        on kyseessä jos myyjä saa tollasta palkkaa;)

        on poliisi, 182cm ja saa yli 5000€/kk.
        Ite tienaan vähemmän, vaikka oon DI.


      • luin
        ja veljeni kirjoitti:

        on poliisi, 182cm ja saa yli 5000€/kk.
        Ite tienaan vähemmän, vaikka oon DI.

        väärin. Luulin, että kysyit minkälainen myyjä. Vastaus: Tavan ruoka krääsä marketti.
        ( Muuten ihmisillä on erikoisia käsityksiä ammateista ja palkoista. Veli kävi ammattikoulun ja se se vasta herkkupatojen ääressä istuu.)


      • Myyjä---
        "marketti" kirjoitti:

        on kyseessä jos myyjä saa tollasta palkkaa;)

        Provisiopalkkaiset myyjät tienaa 3000-7000 €


      • emt123
        sä selität ? kirjoitti:

        Mitä helvetin juttua sä selität ?
        Mitä helvetin juttua sä selität ?
        Mitä helvetin juttua sä selität ?

        en tiiä


    • 3===0

      Ilmeisesti asennevammasta saa jotain lisäliksaa kun niitä asennevammaisia näyttää olevan 98% henkilökunnasta.

      • palkan

        suuruus riipu asennevamman määrästä, vaan laadusta.
        Ajatelkaamme vaikka Liliusta. Hänellä ei ollut ollenkaan asenne vammaa ja tienaa todella hyvin.


      • eeeeemeli
        palkan kirjoitti:

        suuruus riipu asennevamman määrästä, vaan laadusta.
        Ajatelkaamme vaikka Liliusta. Hänellä ei ollut ollenkaan asenne vammaa ja tienaa todella hyvin.

        tosi vitun hyvin pysyy tääki topic asiassaan!:D poliisin palkasta päästää johki vitun markettien huippupalkkoihin..MITÄ HELVETTIÄ!?


      • Joo?

        Mietipä että itse työskentilisit alalla, jossa päivittäin joutuisit vastakkain ihmisten kanssa, joiden päälimmäinen tarkoitus elämässä olisi ammattisi harjoittajien vihaaminen, ja heidän työstään virheen etsiminen! Väitän, että sínulla ei pää kestäisi läheskään yhtä hyvin kuin 95 prosentista poliiseja. En väitä, että poliisi olisi jonkinlainenyli-ihminen jota pitäisi palvoa; Päin vastoin! On hyvä että ihmiset seuraavat ja tarkkailevat poliisin toimia. Tällöin voidaan paremmin varmistaa poliisin puolueettomuus ja toimien oikeellisuus. Mikä minustaon väärin, on se että mielipide poliisista perustetaan siihen mitä joku kirjoittaa tällaisella palstalla, tai vääristellen siihen että itse on saanut rikoksestaan tuomion, vaikka omasta mielestään olisi pitänyt saada vapaasti rikkoa lakia.

        Myönnän, että poliiseissa varmasti on näitä asennevammaisiakin, mutta suurin osa on täysin samanlaisia ihmisiä kuin suurin osa ihmisistä. Poislukien tälle palstalle kirjoittavista suurin osa, jotka totisesti ovat asennevammaisia!


      • Mutsin palvoja
        Joo? kirjoitti:

        Mietipä että itse työskentilisit alalla, jossa päivittäin joutuisit vastakkain ihmisten kanssa, joiden päälimmäinen tarkoitus elämässä olisi ammattisi harjoittajien vihaaminen, ja heidän työstään virheen etsiminen! Väitän, että sínulla ei pää kestäisi läheskään yhtä hyvin kuin 95 prosentista poliiseja. En väitä, että poliisi olisi jonkinlainenyli-ihminen jota pitäisi palvoa; Päin vastoin! On hyvä että ihmiset seuraavat ja tarkkailevat poliisin toimia. Tällöin voidaan paremmin varmistaa poliisin puolueettomuus ja toimien oikeellisuus. Mikä minustaon väärin, on se että mielipide poliisista perustetaan siihen mitä joku kirjoittaa tällaisella palstalla, tai vääristellen siihen että itse on saanut rikoksestaan tuomion, vaikka omasta mielestään olisi pitänyt saada vapaasti rikkoa lakia.

        Myönnän, että poliiseissa varmasti on näitä asennevammaisiakin, mutta suurin osa on täysin samanlaisia ihmisiä kuin suurin osa ihmisistä. Poislukien tälle palstalle kirjoittavista suurin osa, jotka totisesti ovat asennevammaisia!

        No mun mude kerää jäniksen papanoit metästä ja myy ne sit Nestleen joka valmistaa niistä NESQUIK muroja. Kuukaus ansiot parhaillaan joku vähän rapiat 6000e ja ei mee veroja ku mutsi oli presidenttinä


    • AsennevammatRehottaa

      Tehtyyn työhön nähden.
      Tuottamaton suojatyöpaikkalainen työ voisi olla jopapelkillä kulukorvauksilla hoidettavaa.

    • :DDDDD)D)D)D)D)DDD

      Olen lentäjä ja tienaan 13000€/kk repikää siitä

      • Ha

        Miinusta tosta ensin Suomen verot eli noin puolet ja sano sitten asias.


      • tyjtyyt

        Olen DI.Ja palkka 35254 euroa /kk.Joten revi lentäjä siitä.


    • Lickmedude

      its olen astronautti/hammas hoitaja. eli hoidan avaruudessa hampaita, tienaan noin 42 000e kuussa ja maassa saan myydä käytetyn sukkulani ja pitää siitä saatavan hinnan. Yrityksemme suorittaa myös ympäri leikkauksia. Ottakaa yhteytta jos tarvitsette palvelujamme.

      • Siltä Vaikuttaa

        Kasvatatko leikatuista esinahoista poliiseita vai heitätkö ne meneen? Paljonko yhen ky.rvän kasvattamisesta maksetaan poliisina ?


      • Mo

        Et varmasti oo mikään astronautti ja jos olisit et varmasti vois myydä sukkulaa, koska ne on niin kalliita, että kenelläkään yksittäisellä ihmisellä ei ois tarpeeksi rahaa omistaa. Jos et omista niin et voi myöskään myydä.


    • Sulkapalloilija

      Itse olen ammattilais sulkapallon pelaaja, joten tienaan noin 800€ päivässä. Jos sen kertoo 30(kuinka monta päivää kuussa) tulee kuukausipalkkani joka on noin24 000€. Tämä taas tekee vuodessa 228 000€ joten imekää lerssiä!

      • virhe tuli

        Sinulla tuli kirjoitusvirhe, tarkoitit kirjoittaa olevasi ammatiltasi valehtelija, tosin voithan oikaista virheesi kertomalla nimesi.


      • Satu Olento
        virhe tuli kirjoitti:

        Sinulla tuli kirjoitusvirhe, tarkoitit kirjoittaa olevasi ammatiltasi valehtelija, tosin voithan oikaista virheesi kertomalla nimesi.

        Poliisit ovat ammattimaisia valehtelijoita !!

        Rehellinen poliisi on satuolento !


      • Mo

        Tätä en ala uskomaan. Oot varmaan taas yksi niistä, joka väittää olevansa joku rikas pelaaja.


    • puolot liikaa

      ehdottomasti kautta linjan liian paljon maksetaan palkkaa poliisirötöstelijöille.

    • oudotjärjestelmät

      Millään alalla ei ole se palkka AUTOMAATTINEN. Etkö jo tajua, että koko järjestelmät ovat hyväksikäyttöä ja salailua täynnä. Eräänä vuonna 90-luvulla, kukaan ei päässyt/joutunut poliisiksi hakijoista siis koko ikäluokasta. Hullu pöpi valtio.

    • -Janne,

      Ai että 2700e/kk on huono palkka?
      Siivooja tai vartija ei tienaa enempää kuin 1200-1500e/kk. Eli aika hyvähän se poliisin palkka on vai onko nämä tämän palstan tampiot näitä kultalusikka p*rseessä syntyneitä idiootteja joille äiti on syöttänyt puurot ja vellit vielä aikuisiässäkin? Siltä vaikuttaisi.

      Ja v*tut mikään kassamyyjä tienaa enempää kuin sen vähän päälle tonnin eli siinä sulle p*skapalkka.

      • ljkhjdf

        Niin, vanhemman konstaapelin palkka on siinä 2800-3200 riippuen nyt kertyneistä lisistä jne. Suomessa se on ihan ok palkka. Varsinkin kun ottaa huomioon että koulutus on vain kaksivuotinen ja siihen saa ilmaisen majoituksen ja ateria. Monet tietysti sitten vielä etenevät urallaan ja palkka tuosta kasvaa.

        Tämä palsta nyt on vain täynnä ihmisiä joilla on jotain hampaankolossa poliisia kohtaan. Netissä on helppo valehdella isoja tuloja itselleen ja laukoa tyhmyyksiä nimimerkin takaa. Siitä nyt ei tosin mihinkään päästä että tilastojen valossa Poliisin palkka Suomessa on keskitasoa, ehkä jopa hieman sitä parempi.

        Lisäksi monille kyseisen ammatin viehätys ei suinkaan johdu palkasta. Itse olen ammatiltani ATK-suunnittelija ja palkkataso vain hieman tuota korkeampi, kouluja kuitenkin käyty se 5 vuotta. Tarkoituksena olisi hakea ensikesänä poliisikouluun.


      • gdff

        Heh, no siivoojista en tiedä, mutta itse vartijana tienaan ainakin 2200e kuukaudessa nettona, enkä ole öisin tai vloppuisin töissä, toisin kuin te yleensä..


    • toiset tienaa

      Olen Cristian Ronaldo ja tienaan 300 000 euroa viikossa.

    • Hmm...

      Olen ammattivedonlyöjä. Vedän joka tunti useita vetoja 10000 euron panoksella kertoimilla 1.10-2.00, voitan päivässä kymmeniätuhansia euroja puhdasta rahaa (ei kuitenkaan pestyä) ja lahjoitan euron päivässä hyväntekeväisyyteen. Poliisia voisin tukea 10 eurolla vuodessa ja loput rahat tunkea patjantäytteeksi! Et sillei hei!

    • Mo

      Poliisilla on huono palkka verratuna melkein kaikkiin aloihin.25

      • miettikää

        poliisilla on hyvä palkka 3500-5000€/kk lisät


    • alipalkattu hoitaja

      Mun iskä tienaakin paremmin kuin sun iskä :D)))) hei ihmiset herätkää tehkää asioille jotain älkääkä kadehtiko muita tai kehutko omilla palkoilla... perus suomalaista meininkiä taas!

      • Trol

        up


      • tyrol
        Trol kirjoitti:

        up

        nieder


    • tukehdudonitsiin

      Raha, joka poliiseille maksetaan ei ole palkkaa, ei liioin korvausta menetetystä työajasta. Se on yksinkertaisesti hyvin huonosti onnistunut keino suitsia poliisin yhteiskunnalle aiheuttamia, ajoittain hyvinkin suuria vahinkoja.

    • pellet!

      Vittu mitä kermaperse apinoita täälläki o!

    • Siperialainen

      Olen Siperian katujen siivooja, ja tuntipalkkani on 16000 euroa!

    • sdgaip

      Jotkut poliiseista saa jopa 4000 euroa. Riippuu vähän että minkä tason poliisi oot. Vähiten poliisi voi saada 1500 euroa

      • Rikosylikomisario

        1900 on minimipalkka


    • Illuminato

      Verorahoistamme noin 6 miljoonalla eurolla vuosittain rahoitettavalla UPI:lla (Huom. tämä on lakkautetun Liikkuvan Poliiisin vaatiman määrärahan arvo!) ei siis ole vaikeutta toistaa Nato-mielisyyttä eri yhteyksissä, eikä toisaalta Nato-jäsenyyyden puolesta liputtavalla valtamedialla ole estoja antaa palstatilaa UPI:n asiamiehille "riippumattomina" asiantuntijoina. Ulkomailla UPI:n julkaisut edustavat kuitenkin avoimesti maamme virallista linjaa ulkoministeriön tiedotteiden rinnalla.

      Kaikkihan tietävät että poliiseilla on paska palkka, mutta syyhyn palaten toisin sanoen ja vähemmän vihjailematta, Suomen Poliisi Suur-EU:n kasvaessa pienenee, turvallisuusjärjestelmän muuttuessa.

      • ime isääs

        Mä oon itte paskakuski ja tienaan noin 9miljardii rahaa vuodes et ihan ok palkka


      • james pondi
        ime isääs kirjoitti:

        Mä oon itte paskakuski ja tienaan noin 9miljardii rahaa vuodes et ihan ok palkka

        Eks enenpää saa palakkaa? Mä tongin itte roskiksia ja mä saan saman varran kuukaudes ko sä saat vuades. Vittusulla on paska duuni!!!!!


      • gyuukgyuyhu
        ime isääs kirjoitti:

        Mä oon itte paskakuski ja tienaan noin 9miljardii rahaa vuodes et ihan ok palkka

        Olen työtön ,ja saan korvauksia 3063464664494764679774974 euroa/päivä.


    • GAYYY

      nIGGA boss leive

    • merikapteeni 1

      Työskentelen risteilijällä kapteenina ja palkkani on 18000 € /kk

    • mikass

      kusipäät. tienaan 8000e käteen ja en valehtele. mika rula dorkat

    • Toivossa on eläminen

      Minä olen työtön ja tienaan ruhtinaalliset 0 euroa kuukaudessa. Ei tukia, ei korvauksia. Elän säästöillä.

    • persuvaan

      Helsingin poliisissa oli yksi, joka pyrki astronautiksi, mutta se ei osannut olla hammashoitaja, niin ei päässyt astronautiksi hyville palkoille. Hampaiden hoidon sijaan hän osasi tehdä ympärileikkauksia, niin juutalaiset sekä muslimit äänestivät hänet eduskuntaan. Nyt on eduskunnassa hyvällä palkalla ja kulukorvauksilla vaikkei kuluja edes ole.

    • poliisien.vihaaja

      Poliisin palkka = luoti otsassa!

    • Laki-kuri

      Poliiseille maksetaan aivan liikaa ja vähintään puolet palkasta tulee heti välittömin toimin ottaa pois ja puolelta vuodelta taanehtivasti.

    • Kebab-sedö

      Onhan poliiseilla ihan hyvä palkka, mut ite oon kebab-ravintolassa töissä ja tienaan 4000€/kk

    • Kaakku

      Moi!Oon töis sotilaspoliisina ja saan 3000 kk.

    • SupoKakat

      SUPO = JÄTETTÄ.
      Poliiskakat tienaa liikaa Suomessa on aikaa urkkia ihmisten tietoja, On urkintarikoksia, Aarnio, Supon Alpo Rusi tapaus. Voisi lakkautta koko saatanan wc-pönttölaitoksen Supo mulkut sun muut.
      Supon mielivalta, Alpo Rusin tapaus, Aaarnion tapaus jne.
      Ei viranomaisiin kannata luottaa tippaakaan on poliisien urkinta tapauksiakin liian paljon. Yksityisyyttä ei kunnioiteta laisinkaan.

      http://voima.fi/blog/arkisto-voima/supon-mielivalta-2/
      http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/dokumentti-alpo-rusista-supon-mielivaltainen-ajojahti/
      http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000002897035.html
      http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/jari-aarnio-tuomiostaan-vankilahaastattelussa-voiko-olla-katkeroitumatta/6555114

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe