Jyväskylän lävistysliikkeet?

Millani

Mikäs olisi jyväskylässä paras lävistysliike?
Tai mitä liikkeitä siellä ylipäätään on...Olen uusi paikkakunnalla eikä vielä ole oikein paikat tutut. :)

Omat kokemukset olisi parhaita kuulla,eikä tietoja googlesta!

66

21913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Napakoru

      Minä kävin Rossilla. Koska kuulemma paras ja satavarmasti puhdas ja turvallinen. Itse Rossi ei muistaakseni tee kuin tatuointeja, mutta tehdään paikan päällä myös lävistyksiä. Niin, oletan, että on kyse jostain muusta kuin korvalävistyksistä..
      Sijaitsee Hannikaisenkadulla, hotelli Scandicin lähellä.

      • Dille.

        En tiedä tekeekö Antti Rossi vielä Firelinessä tatuointeja,mutta lävistyksiä ei enää tehdä.
        Lävistäjänä ollut Toni Riihioja kuoli kesän alussa. Rauha Tonille.


      • edelleen..
        Dille. kirjoitti:

        En tiedä tekeekö Antti Rossi vielä Firelinessä tatuointeja,mutta lävistyksiä ei enää tehdä.
        Lävistäjänä ollut Toni Riihioja kuoli kesän alussa. Rauha Tonille.

        Kyl fireline liikkeessä tehdää edelleen lävistyksiä. Anttihan ei ole koskaan lävistyksiä tehnytkään, tonihan sen puolen vielä eläessään hoiti. :`)
        On siellä kuitenkin joku nainen jatkanut tonin paikalla lävistysten tekoa ja bisnes pyörii edelleen!


      • Dilla
        edelleen.. kirjoitti:

        Kyl fireline liikkeessä tehdää edelleen lävistyksiä. Anttihan ei ole koskaan lävistyksiä tehnytkään, tonihan sen puolen vielä eläessään hoiti. :`)
        On siellä kuitenkin joku nainen jatkanut tonin paikalla lävistysten tekoa ja bisnes pyörii edelleen!

        Vai on bisnes vielä jatkunut. :)
        Taidan tyttösen tietääkin,ainakin kerran oli joku vieressä seuraamassa ja oppimassa kun Toni lävistyksiä laitteli.Oppilas siis luultavasti.


      • nakki
        Dille. kirjoitti:

        En tiedä tekeekö Antti Rossi vielä Firelinessä tatuointeja,mutta lävistyksiä ei enää tehdä.
        Lävistäjänä ollut Toni Riihioja kuoli kesän alussa. Rauha Tonille.

        Eli kumpi on parempi?
        Igor's vai Forumin Stop?


      • sdfu
        edelleen.. kirjoitti:

        Kyl fireline liikkeessä tehdää edelleen lävistyksiä. Anttihan ei ole koskaan lävistyksiä tehnytkään, tonihan sen puolen vielä eläessään hoiti. :`)
        On siellä kuitenkin joku nainen jatkanut tonin paikalla lävistysten tekoa ja bisnes pyörii edelleen!

        KUKA TONI ON KUOLLU JA MIS LIIKKEES? :O EIKAI HIS MASTERS TATTOOON TONY ? :((


    • ritutähti

      Minä kävin ottamassa tuolla kulmaani kaksi lävistystä. Asiantunteva lävistäjä, siisti paikka ja hyvää työtä. Liike sijaitsee Torikeskuksessa, kolmannessa kerroksessa. ^^

      Täällä lisä-infoa; http://www.wormz.org/liike.html

      • Santtu

        ...suosittelen! Ehdottomasti Jyväskylän paras liike.


      • Nocturna
        Santtu kirjoitti:

        ...suosittelen! Ehdottomasti Jyväskylän paras liike.

        eikö kukaan tiennyt Tatuointi- ja lävistystehdasta=) Siellä minä omani otin ja pois otatin, aikoinaan, kun vielä Jyväskylässä asuin. Eikö siellä ole sitä enää?


      • blackmagicwoman
        Nocturna kirjoitti:

        eikö kukaan tiennyt Tatuointi- ja lävistystehdasta=) Siellä minä omani otin ja pois otatin, aikoinaan, kun vielä Jyväskylässä asuin. Eikö siellä ole sitä enää?

        Toni siellä teki joitakin vuosia sitten, ja Jenni, ja sellainen vaalea rastapäinen poika...Käsitykseni mukaan liike on siirtynyt Torikeskukseen, eikös se ole Igorin putiikki?


      • hassaaa
        blackmagicwoman kirjoitti:

        Toni siellä teki joitakin vuosia sitten, ja Jenni, ja sellainen vaalea rastapäinen poika...Käsitykseni mukaan liike on siirtynyt Torikeskukseen, eikös se ole Igorin putiikki?

        ei torikeskusksella on body ctrl ja se ei liity igorsiin mitenkään,, entinen "tehdas" yliopistunkadulta on siirtyny kauppakatu2 seen : tatuointeja tekee : ian ja lävistyksiä jonne ja jussi


      • minähän se

        Mä kävin tänää täällä netissä pyörimässä, etin jyväskylästä paikkaa missä lävistän ekan kerran, toi saitti näytti hyvältä ja kuulosti että siellä oltais ammattitaitosia. Kommenttisi vahvisti epäilykseni. :) Hyvä


    • kroope

      stop foorumissa todella osataan lävistykset.
      ja paljon lävistyskoruja

      • miepätimie

        Älkää ikinä menkö Stoppiin ottamaan lävistyksiä ! kaverillä oli ja ne oli laittanu huuleen väärään kohtaa. se tulehtua heti. kun hän sitten meni sinne torikeskuksen yläkertaan vaihtamaan sen, lävistäjä siellä sanoi että aivan huonosti laitttu. varmaan likaiset välineet.

        Stopissa niillä ei oo minkäänlaista ammattitaitoa ! Stoppi on kampaamo ne osaa laittaa hiuksia mutta itse aijon lävistykseni ottaa muualla.


      • dfghjk
        miepätimie kirjoitti:

        Älkää ikinä menkö Stoppiin ottamaan lävistyksiä ! kaverillä oli ja ne oli laittanu huuleen väärään kohtaa. se tulehtua heti. kun hän sitten meni sinne torikeskuksen yläkertaan vaihtamaan sen, lävistäjä siellä sanoi että aivan huonosti laitttu. varmaan likaiset välineet.

        Stopissa niillä ei oo minkäänlaista ammattitaitoa ! Stoppi on kampaamo ne osaa laittaa hiuksia mutta itse aijon lävistykseni ottaa muualla.

        jos kerran siellä osataan, ja taas ei osata niin siellä on varmaan erilaisia lävistäjiä. se joka oli tulehtunut, oli ehkä joku harjoittelija tai joku pummi, mutta se joka sanoi että se on pistetty väärin, oli ammattilainen.se joka kehuu, on kokenut ammattilaisen, mutta se joka haukkuu, on kokenut harjoittelijan, tai jonkun joka luulee ettei se niin vaikeaa ole pistetäämpän lävistys niin saadaan rahaa.


      • awwwwwwwwwww
        miepätimie kirjoitti:

        Älkää ikinä menkö Stoppiin ottamaan lävistyksiä ! kaverillä oli ja ne oli laittanu huuleen väärään kohtaa. se tulehtua heti. kun hän sitten meni sinne torikeskuksen yläkertaan vaihtamaan sen, lävistäjä siellä sanoi että aivan huonosti laitttu. varmaan likaiset välineet.

        Stopissa niillä ei oo minkäänlaista ammattitaitoa ! Stoppi on kampaamo ne osaa laittaa hiuksia mutta itse aijon lävistykseni ottaa muualla.

        Joo ei Stoppiin IKINÄ! vielä vähemmän ottaa tatuointia! rossikin sano että sieltä saa vaan tauteja


      • järkijäässä?
        awwwwwwwwwww kirjoitti:

        Joo ei Stoppiin IKINÄ! vielä vähemmän ottaa tatuointia! rossikin sano että sieltä saa vaan tauteja

        Mitähän tauteja se rossi sieltä stopista on saanut???? Pitääpi käydä kysymässä kun kerran tuollaisia kauhutarinoita levittelee. Ei ole hyvää mainosta rossille eikä kenellekkään muullekaan alan yrittäjälle.


      • jääpuikkona
        järkijäässä? kirjoitti:

        Mitähän tauteja se rossi sieltä stopista on saanut???? Pitääpi käydä kysymässä kun kerran tuollaisia kauhutarinoita levittelee. Ei ole hyvää mainosta rossille eikä kenellekkään muullekaan alan yrittäjälle.

        On se säälittävän surullista kun saman alan yrittäjä haukkuu kilpailijoitaan!! Taitaa kilpailu kolahtaa ja kovasti. Toi haukku ei satu kuin omaan nilkkaan, sorry! Tollanen mollaus vaikuttaa koko alaan negatiivisesti, oli kyse alasta kuin alasta. Onneksi suurin osa kuluttajista on fiksuja ja ymmärtää mikä tollasen käytöksen taustalla on. Valtaisa kateus.


      • ...
        miepätimie kirjoitti:

        Älkää ikinä menkö Stoppiin ottamaan lävistyksiä ! kaverillä oli ja ne oli laittanu huuleen väärään kohtaa. se tulehtua heti. kun hän sitten meni sinne torikeskuksen yläkertaan vaihtamaan sen, lävistäjä siellä sanoi että aivan huonosti laitttu. varmaan likaiset välineet.

        Stopissa niillä ei oo minkäänlaista ammattitaitoa ! Stoppi on kampaamo ne osaa laittaa hiuksia mutta itse aijon lävistykseni ottaa muualla.

        minä otin joulun aikoihin huuleen lävistyksen kun sain sinne lahjakortin.. ni aina kun korun vaihtaa hevosen kenkään, renkaaseen tms muuhun joka ei ole suora, niin oikea puoli huulesta turpoaa ja huulesta tulee ihan sairaan kipee... en suosittele stoppia kenellekään...


      • mitäääh?!!
        miepätimie kirjoitti:

        Älkää ikinä menkö Stoppiin ottamaan lävistyksiä ! kaverillä oli ja ne oli laittanu huuleen väärään kohtaa. se tulehtua heti. kun hän sitten meni sinne torikeskuksen yläkertaan vaihtamaan sen, lävistäjä siellä sanoi että aivan huonosti laitttu. varmaan likaiset välineet.

        Stopissa niillä ei oo minkäänlaista ammattitaitoa ! Stoppi on kampaamo ne osaa laittaa hiuksia mutta itse aijon lävistykseni ottaa muualla.

        Mistähän tämä 3. kerroksen lävistäjä on `ammattitaitonsa` hankkinut? ;D.. Veikkaan että ihan samallalailla kuin stopissa ja muuallakin. Eli oppipokana/ itseopiskelemalla! ÄLYHOIII! Kerro vielä mitä voi olla huonoa lävistäjässä joka on käynyt kampaajakoulun, missä on opiskeltu anatomiaa, hygieniaoppia, välinehuoltoa yms hyvin tärkeitä aineita lävistämötoimintaan liittyen? Niitä tuskin on yksikään `pystymettästä tullu` itseään muita parempana lävistäjänä pitävä, muita mollaamalla omaa egoa pönkittävä lävistäjäherra käynyt.
        KUUUKAAA PELKÄÄÄ KAMPAAJAAA.. KAMPAAJA TÄTIT TULEEE JA VIE KAIKKI LÄVISTYKSET..HUIIII!!!


      • huulkoru
        ... kirjoitti:

        minä otin joulun aikoihin huuleen lävistyksen kun sain sinne lahjakortin.. ni aina kun korun vaihtaa hevosen kenkään, renkaaseen tms muuhun joka ei ole suora, niin oikea puoli huulesta turpoaa ja huulesta tulee ihan sairaan kipee... en suosittele stoppia kenellekään...

        Ihan tavallista tuo että huuli kippeytyy kun vaihettaan suora tappi renkaaseen tai puolympyrrään, tokkiinsa ei kaiklla. Pittäis mainita lävistäjälle jos aikkoo rengasta käyttää jatkossa. Joskus huul on kippee jonkun aikkaa mutta tottuu sitte renkaassee. Mie ostin sellasen huulikorun oliko se lip hoop (?), suora osa reiässä mut näyttää ihan puolirenkaalta. Eipä paina.


      • kulla ihan juu
        awwwwwwwwwww kirjoitti:

        Joo ei Stoppiin IKINÄ! vielä vähemmän ottaa tatuointia! rossikin sano että sieltä saa vaan tauteja

        ;D) Toi rossin tauti juttu on niiiin paras ;) Ihan saa nauraa veet silmissä ;O) Voe toista..


    • bottu69

      Röd tukka&reikä on hyvä paikka! Iidalla oon käyny jo monta kertaa.Se on tehny läväreitä jo 6 vuotta.Se osaa hyvin katsoa miten korun asettaa paikoilleen että istuu oikein eikä aiheuta ongelmia jatkossa.Itse kuvittelisin että kampaajan ammatti nimenomaan on eduksi lävistäjälle , asiakkaan käsittely jo tuttua ja hahmotus korun asetteluun ihan varmasti harjaantuneempaa kuin monella ei kädentaito ammattia jo omaavalla lävistäjällä.Kantsii funtsii myös niitä jotka markkinoi omaa itseään haukkumalla muita (kilpailijoitaan yleensä),onko vaan yksi keino kalastella itselleen asiakkaita..Itse pysyn kaukana sellaisista tekijöistä!Rödissä lävistys on myös edullista laatuun nähden.

      • öhömm

        mikä on ton paikan ikäraja lävistyksille ?? meinaan ottaa nenäkorun, mut en o löytäny sopivaa paikkaa vielä :DD


      • ömsddömsd
        öhömm kirjoitti:

        mikä on ton paikan ikäraja lävistyksille ?? meinaan ottaa nenäkorun, mut en o löytäny sopivaa paikkaa vielä :DD

        juu eli noista ikärajoista just. tiiättekö jkl sellasta mestaa missä saa 15-wee ottaa ite lävärin? mulla on jo pari lävistystä, että luulis et ne antaa sit napakorunki ottaa... nii ja mitä makso? siis noi napakorut


      • dfghjkl
        ömsddömsd kirjoitti:

        juu eli noista ikärajoista just. tiiättekö jkl sellasta mestaa missä saa 15-wee ottaa ite lävärin? mulla on jo pari lävistystä, että luulis et ne antaa sit napakorunki ottaa... nii ja mitä makso? siis noi napakorut

        Mun mielestä Jyväskylässä ei oo yhtäkään lävistämöö, jossa alle 16-vuotiaille tehtäisiin lävistyksiä ilman huoltajan lupaa. Voihan sitä yrittää näyttää paria vuotta vanhemmalta, mutta kyllä yleensä ammattilaiset ne henkkarit vielä varmuuden vuoksi kysyy. Suosittelen siis ihan odottamaan sitä 16 ikävuotta, ei siihen kuitenkaan niin kauan aikaa ole, jos olet jo 15.

        Ja napakorujen hinta vaihtelee lävistämöstä ja aloituskorusta riippuen noin 35-50 euron väliltä.


      • hejj
        dfghjkl kirjoitti:

        Mun mielestä Jyväskylässä ei oo yhtäkään lävistämöö, jossa alle 16-vuotiaille tehtäisiin lävistyksiä ilman huoltajan lupaa. Voihan sitä yrittää näyttää paria vuotta vanhemmalta, mutta kyllä yleensä ammattilaiset ne henkkarit vielä varmuuden vuoksi kysyy. Suosittelen siis ihan odottamaan sitä 16 ikävuotta, ei siihen kuitenkaan niin kauan aikaa ole, jos olet jo 15.

        Ja napakorujen hinta vaihtelee lävistämöstä ja aloituskorusta riippuen noin 35-50 euron väliltä.

        Hei! Mikä on jyväskylän Igor liikkeessä lävistysten ikäraja? Minkä ikäiset saa käydä ottamassa vanhemman kanssa lävistyksen?


      • 7 + 1
        hejj kirjoitti:

        Hei! Mikä on jyväskylän Igor liikkeessä lävistysten ikäraja? Minkä ikäiset saa käydä ottamassa vanhemman kanssa lävistyksen?

        Soita ja kysy.

        Miksi muuten juuri Igor's? Jyväskylästä löytyy rutkasti parempi(a)kin lävistysstudio(ita). Eikö Igor'sin maine kuitenkin ole hieman, no, ei-niin-mairitteleva nykyään?


      • MITÄ MITÄ MITÄ??
        7 + 1 kirjoitti:

        Soita ja kysy.

        Miksi muuten juuri Igor's? Jyväskylästä löytyy rutkasti parempi(a)kin lävistysstudio(ita). Eikö Igor'sin maine kuitenkin ole hieman, no, ei-niin-mairitteleva nykyään?

        Kerro minulle miksi juuri igor'sin maine on "huonompi"?
        Olisin menossa sinne ottamaa labrettii..
        Kotisivuilla on paljon asiaa ja vaikuttaa ihan toimivalta ja osaavalta?


      • Vjeera
        ömsddömsd kirjoitti:

        juu eli noista ikärajoista just. tiiättekö jkl sellasta mestaa missä saa 15-wee ottaa ite lävärin? mulla on jo pari lävistystä, että luulis et ne antaa sit napakorunki ottaa... nii ja mitä makso? siis noi napakorut

        Rödissä sain ite ottaa 12.v nenälävistyksen nii uskon et siellä saa 15.v napakorun ;)


      • Randun
        dfghjkl kirjoitti:

        Mun mielestä Jyväskylässä ei oo yhtäkään lävistämöö, jossa alle 16-vuotiaille tehtäisiin lävistyksiä ilman huoltajan lupaa. Voihan sitä yrittää näyttää paria vuotta vanhemmalta, mutta kyllä yleensä ammattilaiset ne henkkarit vielä varmuuden vuoksi kysyy. Suosittelen siis ihan odottamaan sitä 16 ikävuotta, ei siihen kuitenkaan niin kauan aikaa ole, jos olet jo 15.

        Ja napakorujen hinta vaihtelee lävistämöstä ja aloituskorusta riippuen noin 35-50 euron väliltä.

        Joo tota nyt oot kyl aika vääräs sain ottaa 11.v nenäkorun tossa Hålessa et hmm...


      • oikee lupa?
        Randun kirjoitti:

        Joo tota nyt oot kyl aika vääräs sain ottaa 11.v nenäkorun tossa Hålessa et hmm...

        Ai ilman porukoitten lupaa?!! Se lävistäjä on kyllä yli tarkka ikäasioissa mitä oon kuullu. En usko kyllä että ilman lupaa 11v saanu mistään liikkeestä lävärii :/


      • Tarkkaa on
        oikee lupa? kirjoitti:

        Ai ilman porukoitten lupaa?!! Se lävistäjä on kyllä yli tarkka ikäasioissa mitä oon kuullu. En usko kyllä että ilman lupaa 11v saanu mistään liikkeestä lävärii :/

        Joo se on tarkka ! Vaikka miulla oli vanhempi mukana, niin halusi tietää tosi tarkasti miun iän ym. Ja 14 vuotta ikää oli, kun siellä lävärin otin~


      • koetettu o
        Vjeera kirjoitti:

        Rödissä sain ite ottaa 12.v nenälävistyksen nii uskon et siellä saa 15.v napakorun ;)

        höpö.. rödissä isoin ikäraja:18v. jyväskylässä. valehtelee jos väittää että12 v ilman vanhempia saanu nenäkorun.


    • hejj

      Ei kun ajattelin vain.

    • donjuana

      Möyh! Miten ihmeessä voi kukaan järkevä ihminen uskoa täällä oleviin maineeseen liittyviin mielipiteisiin??!! Halooooo.. Jokainen lävistäjä tekee varmasti parhaansa. Ja jokainen lävistäjä tekee myös virheensä. Mutta itseään ja alaansa kunnioittava lävistäjä (tai ihan minkä alan edustaja tahansa) ei ikinä hauku kilpailijoitaan, muistakaa se. Haukkuja on AINA epäilystä herättävä oma lehmä ojassa oleva epätoivoinen yksilö.
      Kaikilla on kannattajansa ja vakioasiakkaansa. Kilpailu lisääntyy kokoajan. Ne jotka keskittyy kilpailijoittensa mollaamiseen ihan varmasti jää jalkoihin. Hålea esim haukutaan paljolti koska se poikkeaa suuresti totutusta lävistysympäristöstä. Muutospelkoisille se aiheuttaa suuria inhonvärinöitä, niin kuluttajissa kuin saman alan yrittäjissä. Mutta ihanaa kun on valinnanvaraa näin kulutajan näkökulmasta katsottuna!!

    • Kauppakatu 2???

      Mikä on Kauppakatu 2. liikkeen nimi ja ikäraja? Kotisivu?

    • HÅLE

      Itse otin ekan lävistykseni (jos ei korviksii lasketa) Sellaisessa paikassa, kun HÅLE. Osaava lävistäjä ja hyvä palvelu. Liikkeessä myydään koruja ja hygienia on huomioitu hyvin. Lävistys kun oli tehty, ei ole turvonnut, eikä vuotanu verta, välillä kostuu kudosnesteestä otin eilen puolenpäivänmaita ja lävistys oli heti neulan tuikattua, kun aina ois ollukki.
      Ihan btw. onko normaalia että huulikorun lätkäosa (joka on hampaita vaste) painaa sen verta reiän ympärystä, että siinä on painauma ja näyttää niinku painauman reunat ois kaartunu ympärille?
      Oletin että joudun seikkailee lävistyksen otettua koko jkl reissun paperi huulessa huuli melonin kokosena, mutta ei onneks. Oon ihan yllättyny ja suosittelen ehdottomasti jyväskylässä Hålea!

      • snakebites<3

        kaverillekki tuli tollanen painauma huuleen vaikka on jo kuinka kauan siitä kun otti lävistyksen ja samassa liikkessä. se vaihto renkaan vähäks aikaa ja se painauma katos, mut se tulee sillekki aina takas ku se pitää yli kaks viikkoo sitä tappia siinä. mut ei se oo kauheen vaarallinen sitten kai?.


      • HÅLE
        snakebites<3 kirjoitti:

        kaverillekki tuli tollanen painauma huuleen vaikka on jo kuinka kauan siitä kun otti lävistyksen ja samassa liikkessä. se vaihto renkaan vähäks aikaa ja se painauma katos, mut se tulee sillekki aina takas ku se pitää yli kaks viikkoo sitä tappia siinä. mut ei se oo kauheen vaarallinen sitten kai?.

        Ei se ainakaa kipee oo, mut vähä jännän näköne :D
        Kiitos ku vastasit (:


      • huulikoru <3

        Itekki oon miettiny ottaa huuleen, mutku ne hålen lävistäjät on jotenki niin pelottavan näkösiä D: Toi WORMZ on luotettavan ja yvän kuulonen, mutku ei oo sitä ikää.. Onko muita luotettavia ja hyvä jyväskylässä?


    • bieberhate

      Onko Undergroundista (forum jkl) mitään?

    • läskilapsi

      Ne lävistyksen mitkä oon liikkeessä ottanu, niin oon ottanut jkl:än undergroundissa. Lävistäjä oli mukava ja osasi hommansa, suosittelen c: ja tosiaan ei ne siellä soittele vanhemmille jos on tulostanu lapun ja siinä on _vanhemman_ allekirjotus ja numero tai kysele mitään papereita, jos ruksittaa lappuun olevansa yli 16-vuotias :p

    • Rauta-Kakara

      Itse olen ottanut Snake Biten ja Septumini Undergroundissa. Turvoksissa
      vain päivän tai kaksi, that's all. Hålessa sitten uudesti ottanut napakorun,
      kun eivät Putka Tattoossa Tampereella osanneet sitä oikeen tehä. Mutta nyt lävistykset on ollu hyvin nätisti eikä mitään ongelmia!

      Eli Underground tulee ehottomana ykkösenä.
      Napakorua voitte männä ottamaan Håleen, jos siltä tuntuu.

    • Undergroundista oon itekki tykänny! Ollu kaverinmukana pari kertaa ja itelle otattanu napakorun. Hyvin on sujunu ja asianmukaset jutut (:
      Plus tykkään asiakaspalvelusta! Ainaku menee sinne ni tulee hyvä mieli ku moikataa ja ollaan muutenki tosi palveluhenkisiä.

    • jäi outo olo

      Ite kävin undergroundissa ottamassa industrial lävistyksen ja laittoivat sen kahella huulikorulla! En kehannu siinä sanoa mitään mutta luulin että se kuuluu laittaa yhdellä pitkällä tapilla. Tosi outoa.. muutenkin näyttää että toinen sojottaa itää toinen läntee. Lävistäjä sanoi että kyllä ne suoristuu ajan kanssa..Ystävälleni laittoivat nenään paksun huulitapin!! Kävi sitten vaihtamassa pienen timantin toisessa liikkeessä.

      • UG

        Lävistystä ottaessa kannattaa aina rohkeasti kysyä jos jokin askarruttaa vastaamme kysymyksiin mielellämme. Industrialin tapauksessa käytämme kahta labret korua, parantumisen nopeuttamiseksi. Lävistyksen parannuttua voi tilalle vaihtaa industrial korun. Nenäkoruna käytämme 1,2mm paksua labrettia, eli samanmallista korua kuin huuleen, mutta ohuempaa. Lävistykset teemme klaavatuilla, eli steriileillä koruilla joten koruja ei voi vitriineistä valita, koska ne eivät ole steriilejä.

        Ystävällisin terveisin Undergroun Store jkl.


      • ukkeli ja akkeli
        UG kirjoitti:

        Lävistystä ottaessa kannattaa aina rohkeasti kysyä jos jokin askarruttaa vastaamme kysymyksiin mielellämme. Industrialin tapauksessa käytämme kahta labret korua, parantumisen nopeuttamiseksi. Lävistyksen parannuttua voi tilalle vaihtaa industrial korun. Nenäkoruna käytämme 1,2mm paksua labrettia, eli samanmallista korua kuin huuleen, mutta ohuempaa. Lävistykset teemme klaavatuilla, eli steriileillä koruilla joten koruja ei voi vitriineistä valita, koska ne eivät ole steriilejä.

        Ystävällisin terveisin Undergroun Store jkl.

        Miksi ihmeessä käytätte 1.2 huulikorua nenässä? On ruman näköinen ulkonevalla palluralla. Ja räkä pesii ison laatan alla nenän sisällä. Onko edes mahdollista saada nenään oikeata nenäkorua heti? Ja toi `oikenee ajan kanssa`kuulostaa meiänki korvassa ouvolta.. ei kai se rusto oikene ihan häävillä, miten on mahollista saada kahella huulitapilla suora linja industriaaliin? Onko ollu ongelmia siinä? Vastausta ootellaan enne ku tullaan.


    • Proviisori

      Eikös ne samalla tavalla steriloida otti sen korun mistä vaan? Ei kai se sen steriilimmäksi korua tee steriloiko sen minun valitseman korun vai teidän itse valitseman korun jonka olette valmiiksi, sanojenne mukaan, steriloinnut. Vai miten epästeriilejä korut vitriineissänne on? Kyllä ihan kaikki pöpöt kuolee asianmukaisissa laitteissa ja aineissa.Kuulostaa hieman selittelyltä teidän puolelta.
      Onko tosiaan niin että valitsette korun asiakkaan puolesta vedoten steriiliyteen??
      Olen proviisori ja olen tehnyt lopputyön autoklaaveista ja desinfiointiaineista.

      • Tutkittu jo!

        Niiii. Veren kanssa kontaktissa olleet välineet korut yms. tarvitsevat autoklaavin tms todella kuuman laitteen jotta mikrobit tuhoutuu. Uusi käyttämätön koru puhdistuu täysin OIKEILLA desif aineilla. Näin on, tykkäs tahi ei!
        Moni ihan apteekistakin saatava desif aine on niin tehokasta että tutkimuksissa kaikki tunnetut eliöt tuhoutuvat minuuteissa. Eli ovat aikamoisia myrkkyjä. Kannattaa katsoa/ kysyä mitä iholleen laittaa.


    • upsistakeikkaa

      Labret=huuli. Huulilävistyksessä käytetään yhtälailla 1.2 ja 1.6 paksuisia koruja.

    • ihmetysjakummastus

      An industrial piercing (North America), sometimes called scaffold piercing (UK/IRL) or construction piercing, is any two pierced holes connected with a single straight piece of jewelry (wikipedia). Industrialiksi siis ei voi kutsua kahdella eri tapilla tehtyä lävistystä. Ne ovat kaksi rustoläväriä.

    • ihku industriaali

      Moi! Mää kävin hålessa oppilaalla teettämässä industrialin korvaani, sain siihe mustan titaanitapin ja o hieno! Yhellä tapilla tehty ja parantunu oikke hyvin :)
      Stopiissa on aiemmin laitettu kulma sekin parani hyyvin, ei valittamista. Minusta sellanen lävistyspaikka mihin itellä on helpoin mennä sisään vie voiton. Kuka mistäki tykkää. Toisiin ei vaan meikäpoika kehtoo oikee ees mennä.. hinnalla nii väliä kuha muute ookoo rento fiilis.

    • Nusho's

      Vaajakoskellakin on tatska- ja lävistysliike Nusho's Tattoo & Body Piercing.

    • alice111

      Stopissa kävin korvareiän ottamassa joskus (muut kultasepänliikkeissä) ja siitä ei kyl mitää moittimista. Viikko sitten otin Joensuun Undergroundissa rustokorun ja tähän asti näyttää hyvin parantuneen, 1.6 tappi ja hygienia ainaki oli hyvä(:

    • Heelp?(:

      Tehäänkö 13-vuotiaille lävistyksiä siis jos onn vanhemman lupa? (: Kun ite meinaisin ottaa jos saan luvan jos tietäsin missä kannattaa käyä (:

      • Sugarfree

        Rödissä sain ite ottaa korun huuleen ja oon 13.v


      • ikkööpukkoo

        Rödissä alle 18v tarttee olla porukoitten mukana tai lupa ja ne soittaa niille. Hålessa taitaa olla samat alle 16vuotiaille. Muista en osaa sanoa. Kait toi 16v on suurimmassa osassa ikärajana ilman lupaa tai porukoita.


      • Jatkoo
        ikkööpukkoo kirjoitti:

        Rödissä alle 18v tarttee olla porukoitten mukana tai lupa ja ne soittaa niille. Hålessa taitaa olla samat alle 16vuotiaille. Muista en osaa sanoa. Kait toi 16v on suurimmassa osassa ikärajana ilman lupaa tai porukoita.

        Ikärajat ilman porukoita lukee isolla seinässä!!


    • Höpsö

      Minä tykkään Hålesta! Oon ottanu siellä lävistäjäoppilaalla jo 4 korua, nännin ruston smileyn ja napakorun alanapaan. On muuten ensimmäinen virallinen lävistäjäoppilas suomenmaassa!Oppisopimus systeemillä. Seniori lävistäjä tarkkailee ja neuvoo jos tarvii siinä. Ehkäpä muutenki siinä olisin ottanut, on niin kivoja kaikki siellä. Eikai muuten tiiä itelleen sopivaa paikkaa ku menemällä tutkailemaan paikat.

    • yayyy

      HÅLE !! :))

    • Kohta 13v pojunen :3

      Saako Hålessa ottaa rustokorun alle 13 vuotiaat ja millä ehdoilla ?

      • korvooko

        Äityli mukaan. Tai isyli.


      • mörkyli
        korvooko kirjoitti:

        Äityli mukaan. Tai isyli.

        Pakko sanoa että UNDERGROUND jos haluatte että lävistys tehdään taidolla ja hygieenisesti! :))


    • Håle on paras. oon ottanu siellä jo 3 lävistystä ja neljäs on tulossa

    • kingis8_9

      Itse päädyin Undergroundiin ja olin tyytyväinen palveluun. Koitin etsiä netistä infoa ja Undergroundin sivuilla olikin hyvin tietoa lävistyksistä ja hoidosta, sekä selkeä hinnasto. Hålelta en löytänyt nettisivuja vaan pelkän facebookin, enkä löytänyt minkäänlaista hinnastoakaan. Ilmeisesti koru pitää maksaa lävistyksen ottamisen yhteydessä erikseen? Undergroundista tuli laadukas ja hygieeninen vaikutelma, hinnoittelu oli selkeä ja hinnat mielestäni melko edullisia. Itse voin kyllä suositella Undergroundia.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe