Frodo

Reppuli

Frodo Reppuli on söpö!!! miks jotkut vastustaa sitä et siitä puhutaan? jos kerta ärsyttäää, niin ei sen tartte lukee niitä!!!must se ainaki on söötti, enkä voi sille mitään..=)


onko kukaan samaa mieltä kanssani.......? ?

25

2004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~mandy

      Ei, ei, ei...

      • Arwen

        Mielestäni Frodo on ääliö!Anteeksi jos pahoitin mielesi,mutta sehän on vain minun mielipiteeni. Mun mielestä Aragorn ja Pippin ovat kaikkein parhaita.


      • Arwen kirjoitti:

        Mielestäni Frodo on ääliö!Anteeksi jos pahoitin mielesi,mutta sehän on vain minun mielipiteeni. Mun mielestä Aragorn ja Pippin ovat kaikkein parhaita.

        Onhan Pippin Aragon ihan hyvii....kai,....


      • Venla Viiksinen

        Venla Kiiskinen on ääliö XD.


      • heppatyttö02
        Arwen kirjoitti:

        Mielestäni Frodo on ääliö!Anteeksi jos pahoitin mielesi,mutta sehän on vain minun mielipiteeni. Mun mielestä Aragorn ja Pippin ovat kaikkein parhaita.

        vai niin? aragorn on kyl söpö,mut frodo menee kyl ohi. ja ite oot ääliö


    • frodo fani

      Frodo on liian söötti. Siis se söpö. Ohh...mä ainaskiin pidän siitä...hih

    • Joku

      Jokaisellahan on omat mielipiteet .. mun mielestä se Frodo on kans ihan söpö.

      • entti

        aragorn, legolas, pippin, merri, frodo, faramir... siin teille söpöjä.


      • Wiivi Garhumaa

        Frodo on liian söötti en kestä. Viggo ja Orli on ennemminkin komeita. Ainakin mun mielestä.


    • hemulih

      totta toi on..:)jotkut ei tykkää,joten antaa olla ei oo pakko lukee..se on kyllä söpö ja hyvä näyttelemään roolinsa..minun mielestä.:)

    • Tanja

      Moi! Mä oon täysin samaa mieltä sun kans reppuli
      Frodosta. Se on aivan ihana! Maailman
      söpöin! Ois kiva kirjotella tästä=)

    • Frodo-fani♥

      Todellakin! Frodo on ehdottomasti paras hahmo TSH;sta. Olen samaistunut siihen muutenkin kuin ulkonäön vuoksi, mutta on se kieltämättä myös söpö...♥

    • Prinsessa Azula

      Frodo on tosi tosi tosi söpö!!!

    • Frodo Baggins<3

      Joo frodo on tosi söpö ja ihana. Yks mun lempi hahmoist tos loistavan hyvässä tarinassa

      • SuperPippin

        Frodo on niinku ihan best ja elijah hyvä näyttelemään ja taisin lukee jostain et toi "Arwen" sano sitä vammaseks siis jos sä oot sama tyyppi mut sama nimi ainaski.....


      • Anonyymi
        SuperPippin kirjoitti:

        Frodo on niinku ihan best ja elijah hyvä näyttelemään ja taisin lukee jostain et toi "Arwen" sano sitä vammaseks siis jos sä oot sama tyyppi mut sama nimi ainaski.....

        Lukekaa nyt niitä kirjoja saakeli!


    • Luci

      Frodo on ihanan söötti mut en voi sille mitää

    • frodofaniforever

      Frodo on aina ja ikuisesti PARAS ;)

      • yön ritaritar

        Samaa mieltä Frodo on kaikkien aikojen, kaikkien leffojen ja tarinoiden paras päähenkilö. I love FB (tai suomeksi) FR forever. Onhan se iha söpöki ja noin mut luonteensa on aivan perfect♥♡♥! Ainoo huono puoli Frodossa on et se lähti pois keski-maasta.


    • Gothmog

      Niin, tämähän kuuluu siis kirjallisuus -osion alle. Porukat muka hehkuttavat omaa mielikuvaa kirjan Reppulista. Kuinkahan moni näistäkään teinitytteleistä on edes lukenut kyseistä teosta, jokainen kun puhuu Elijah Woodista?

      Juu juu, on melkein 15 vuotta vanha ketju, mutta sanoinpas kumminkin. Nuo teinityttelitkin ovat jo vanhoja kalkkiksia.

    • UrukhaiTimo

      URUK HAIT TULEVAT

    • frödö

      Frodo on tosi söpö ja sitten ennemminkin Aragorn on komea ja jne :) Ja siis Frodon luonteesta, se sormus muuttaa sitä. Oon itekkin aikamoinen Frodo fani, mutta ärsyttää se luonne joskus sen sormuksen takia, eikös se sillon Konnussa vaikuttanut tosi hilpeeltä ja iloselta, kun Gandalf tuli ja oli 22 päivä syyskuuta (eli Frodon ja Bilbon synttärit)

      • Anonyymi

        ei vittu mun synttäri on 22 syyskuuta, oonko frodo mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei vittu mun synttäri on 22 syyskuuta, oonko frodo mies.

        alatte päästä liian lähelle totuutta, pitäiskö meijän tappaase?


    • Tämäkin aihe on aloitettu vuonna 2002 eli juuri silloin 18 vuotta sitten kun Lotr-elokuvabuumi oli kuumimmillaan. Eiköhän tuo "söpöys" tule silloin lähinnä siitä että miltä näyttelijä eli Elijah Wood näytti silloin.

      Tältä hän näyttää nyt: https://youtu.be/7AJtb-uSTr4

      Tämä on kuitenkin kirjafoorumi, ei elokuvafoorumi joka on erillinen: https://keskustelu.suomi24.fi/viihde-ja-kulttuuri/elokuva/taru-sormusten-herrasta--elokuvat

      Itsekin myönnän että olin jokseenkin ihastunut Frodoon silloin kun tämä sihe oli tehty mutta olen nyt enemmän keskittynyt siihen että minulla on oma mielikuva hahmoista, niin että he eivät näytä liiaksi miltään tämän maailman henkilöiltä. Sanotaan siis että jos minulla on Lotr-ihastus, he on fiksaantunut enemmän hahmoihin kuin näyttelijöihin.

      Ja suosikkihahmoni ulottuvat Tolkien-kirjoissa Lotrin ulkopuolelle, etenkin haltioihin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe