matonkude

kutoja

missä päin olisi matonkude kauppa etelä-suomessa?

15

13449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen kutoja

      saattaa olla myös matonkuteita. Ainakin Lahdessa on ollut trikookuteita eräässä kangaskaupassa.

    • kolmas kutoja

      ainakin loimaalla, niinijoella on lankapeukaloiden käsityö ja kudetalo jossa on laaja valikoima kuteita ja muitakin käsityö tarvikkeita.

      • pellinvenyttäjä

        ainakin just tuolta niinijoelta. Muistaakseni on viikonloppusinki auki... en itekkään muuten ehtis käydä ku on jonkun verran matkaa sinne!


    • tritex

      eli siis Tritex, joka myy trikookuteita edulliseen hintaan. Ainoa miinuspuoli, että myytävät kuteet ovat säkeissä ja itse selvitettävää, mutta tuo näkyy sitten hinnassa.
      Eli ko. myymälä sijaitsee Tampereen Tesomalla osoitteessa Kohmankaari 3. Siellä on myös jonkin verran poppanakuteita, juuttia sekä lp-mattolankaa. Lisäksi valikoimaan kuuluu jonkinverran kankaita.

      • neljäs kutoja

        Lankapeukaloiden käsityö- ja kudetalosta löytyy mahtavat valikoimat erillaisia trikoita ja on vyyhdillä. poppana valikoima on hyvä. huovutusvillaa ja suomenlampaan villalankaa, hahtuvaa oli. kangaskudetta, talon omaa LP-lankaa jota ei saa muualta. juuttia oli. malleja on ja niisintä ohjeita saa mukaan.
        valmiit loimet mattoihin ja poppanoihin. valikoima on mahtava. halpaa. hyvä palvelu kaikkiin asioihin saa neuvoja ja kuteen menekki lasketaan ei tarvitse ostaa ylimääräistä. olen ollut monta kertaa ostoksilla ja menen uudelleen. kannattaa käydä.


    • kutoja 000
    • Viides kutoja

      Tampereella edullisia matonkuteita myy ainakin Poppanavakka (Suonsivunkatu 14, Lamminpää) sekä jo edellä mainittu Tritex (Kohmankaari 3, Tesoma). Lahdessa kuteita löytyy Alestalolta (Kauppakatu 23, keskustassa Iskun myymälän takana).

      • Poppana2

        Lahdessa matonkuteita löytyy myös
        Osuuskunta Kankurin Ilosta ja Luovuuden puodista Mariankadulta - se on todella kiva paikka.


      • tietäjä

        Alestalolla on myös nettisivujenkin mukaan (www.alestalo.fi) matonkuteiden lisäksi poppanakuteitakin myynnissä.


    • -anne-

      Turussa on sitten Jätti-Rätti Nuppulantiellä ja Maskussa Tamminaula ihan kasitien varrella ja Maskun keskustan risteyksessä.

    • Vanhus harmaapää

      Miksi nekin pitää OSTAA?
      Jo yli 60 v sitten matonkuteiksi leikeltiin kaikki rikkinäiset vaatteet ja joutavanpäiväiset tilkut. Minäkin leikkelin niitä, vieläpä alle kouluikäisenä. Eikö nykymussukat sitäkään osaa tai viitsi?

    • liina.leino

      Ehkä ihmiset haluavat oikeanlaista materiaalia tietyn värisenä. Minä en esimerkiksi halua tällä hetkellä virkata riemunkirjavaa koria.

    • 12+4

      minä olen kutonut erityisen hienoja mattoja muuhun sisustukseen sopivin värein, olen vanhat lakanat repinyt kuteiksi, nekin ovat sen värisiä kuin muutkin omat värit, sitten lajittelin niihin sopivat kuteet väreittäin ja hieman ostin , jotka sitten halkaisin ja kiedoin yhteen toisen värin kanssa, tuli muuten upeat matot... niinhän saa juuri sellaiset kuin haluaa... se osto kuteen käyttö sellaisenaan on kyllä tylsää.

    • en ehdi leikkailla
    • kuteenko

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe