MYYDÄÄN/ANNETAAN..

Pooh

Eli myydään (halvalla) tai annetaan (hyvän kodin löytyessä) pv-ruuna ja lv-ruuna!!

7-vuotias lv- ruuna. Ex- ravuri ollut ratsuna noin 2 vuotta. Nyt ko kelppo b (osaa A:n liikeitä)Kulkee kauniissa ja rehellisessä muodossa!!! Edellyttää hyvää ratsastus taitoa ei alottelijoille!! Re 60-80cm (ratana kisoissa) ollaan hypätty isompiakin ratoja kotona! Tykkää hypätä! Yhden ihmisen hevonen!

19- vuotias pv- ruuna!! Nuorekas vanha herra ei turhia sätkyile ja on loistava perhe hevonen! ko helppo A re 80-100 (ikä pitää ottaa huomiooon hypätessä) Nuorena varsinainen este tykki!! Kiltti hoitaa ja kengittää, maastovarma ym.. Kilpailut viime kesänä esteitä ja koulua seura-ja aluetasolla!! Ei enää kilpailu käyttöön!

jos kiinnostuit voit kysellä lisää tietoja täältä tai sähköpostin kautta...!! [email protected]

30

2377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sini

      Missäs päin hepat asustelevat? Miksi olet myymässä heppoja?? Olisin lähinnä kiinnostunut tosta pv.ruunasta...pärjääkö herra yksin vai vaatiiko kaverin? Entä millanen maastossa??

      • Pooh

        Hepat asustelevat nyt Forssassa, sijaitsevalla yksityis tallilla. Kyllä vaanha herra sopeutuu varmaan yksinnäänkin asumaan nyt kuitenkin seitsemän hevosta kaverina! Maastossa melko rauhallinen, jonain päivinä voi nähdä pikku ukkoja, mutta harvempaan ovat harhat jääneet.. Ei pelkää raktoreita ym... Vieläkö olet kiinnostunut??


    • polle

      olisin kiinnostunut tosta pv ruunasta. paljonko pyydät, mikä säkäkorkeus? hommaisin kaverin oriilleni...

      kirjoittele tänne tai [email protected]

      • Pooh

        Ajattelin että vanhan herran hinta pyöris jossain 500-650 euron tietämissä. (halvemmallakin saa kun raha ei oo tässä myymisessä tärkeintä pääasia että pääsis hyvään kotiin) Korkeutta on sellaset 170cm mutta selkä on tosin jo hieman notkolla. (peruja nuoruus vuosien este ajoilta!)vanhaa herraa oon myymässä ajan puutteen vuoksi, sillä alkaa nuoremmat hevoset viedä aikaa aina vain enemmän ja ettei vaan jää huonommalle kuin muut liikutuksen ym suhteen... =(


      • polle
        Pooh kirjoitti:

        Ajattelin että vanhan herran hinta pyöris jossain 500-650 euron tietämissä. (halvemmallakin saa kun raha ei oo tässä myymisessä tärkeintä pääasia että pääsis hyvään kotiin) Korkeutta on sellaset 170cm mutta selkä on tosin jo hieman notkolla. (peruja nuoruus vuosien este ajoilta!)vanhaa herraa oon myymässä ajan puutteen vuoksi, sillä alkaa nuoremmat hevoset viedä aikaa aina vain enemmän ja ettei vaan jää huonommalle kuin muut liikutuksen ym suhteen... =(

        paljonkos sit pyydät tosta lv:stä? toi pv onkin iso. sen säkä korkeus onkin melkein yhtä paljon kun mun pituuteni ja etin kyl vähän pienenpää..


      • Pooh
        polle kirjoitti:

        paljonkos sit pyydät tosta lv:stä? toi pv onkin iso. sen säkä korkeus onkin melkein yhtä paljon kun mun pituuteni ja etin kyl vähän pienenpää..

        Eli toi lämminverinen ois varmaan samaa hinta luokkaa ku toi pv- ruunakin eli 500-650euroo!! Saa tarjota!! Mulle ei oo niin tärkeetä raha vaan se et noi kaverit pääsis hyvään kotiin! Nii eikä toi pv ruuna nyt kovin korkee oo säkä tosin on noin 170cm mut selkä on notkolla. (satula selässä ei näy että selkä on notkolla) joten ei se loppuen lupuks niin korkee oo!! satula menee varmistsmatta sen selkään kun en itsekkään mikään hujoppi oo!! vieläkö oot kiinnostunut?


      • polle
        Pooh kirjoitti:

        Eli toi lämminverinen ois varmaan samaa hinta luokkaa ku toi pv- ruunakin eli 500-650euroo!! Saa tarjota!! Mulle ei oo niin tärkeetä raha vaan se et noi kaverit pääsis hyvään kotiin! Nii eikä toi pv ruuna nyt kovin korkee oo säkä tosin on noin 170cm mut selkä on notkolla. (satula selässä ei näy että selkä on notkolla) joten ei se loppuen lupuks niin korkee oo!! satula menee varmistsmatta sen selkään kun en itsekkään mikään hujoppi oo!! vieläkö oot kiinnostunut?

        harkitsen kun etin harrasteheppaa ja toiselle pollelleni kaveria. hinta olis ok ja asun lähellä forssaa mut täyty vielä harkita.

        saako varusteuta mukaan? jos saa niin mitä?


      • Pooh
        polle kirjoitti:

        harkitsen kun etin harrasteheppaa ja toiselle pollelleni kaveria. hinta olis ok ja asun lähellä forssaa mut täyty vielä harkita.

        saako varusteuta mukaan? jos saa niin mitä?

        Kyllä varusteita on mahdollista saada mukaan..
        Mut sit siihen tulis vähä lisä hintaa! Saisit ny ainakin satulan, suitset ja suojat jos haluut, tai mitä nyt tarviit muitakin tarvikkeita kuten loimia ym... Mutta haluisitko tulla kattoon tätä "vanhaa herraa" tässä jonain päivänä!! Jos vaikka vaihdettais numerot jos vastaat mun sähköpostiin tai jotain..! Mutta mieti nyt vaan eka rauhassa.. :)


      • polle
        Pooh kirjoitti:

        Kyllä varusteita on mahdollista saada mukaan..
        Mut sit siihen tulis vähä lisä hintaa! Saisit ny ainakin satulan, suitset ja suojat jos haluut, tai mitä nyt tarviit muitakin tarvikkeita kuten loimia ym... Mutta haluisitko tulla kattoon tätä "vanhaa herraa" tässä jonain päivänä!! Jos vaikka vaihdettais numerot jos vastaat mun sähköpostiin tai jotain..! Mutta mieti nyt vaan eka rauhassa.. :)

        niin noi hepat on forssassa, missä päin forssaa? seuraavan kerran tuun forssaan muistaakseni 21.1. ja sit seuraavan kerran helmikuussa kun työharjoitteluni loppuu, niin tulen taas forssaan opiskeleen. mut voit vaik kirjoittaa mulle [email protected]

        mut tosiaan mä mietin vielä asiaa. mut toisaalta mulle sopis iso heppa kun oon itekin iso kokonen mut en tosiaan vielä tiedä...


      • Pooh
        polle kirjoitti:

        niin noi hepat on forssassa, missä päin forssaa? seuraavan kerran tuun forssaan muistaakseni 21.1. ja sit seuraavan kerran helmikuussa kun työharjoitteluni loppuu, niin tulen taas forssaan opiskeleen. mut voit vaik kirjoittaa mulle [email protected]

        mut tosiaan mä mietin vielä asiaa. mut toisaalta mulle sopis iso heppa kun oon itekin iso kokonen mut en tosiaan vielä tiedä...

        Hepat asuu vähän matkan päässä keskustasta Kalsussa Forssasta urjalaan päin mentäessä. Tosiaan mieti ny ihan rauhassa ettei tuu hätiköityä, mutta kattomaan ja kokeileen voit tulla vaikka miettisitkin vielä..


      • polle
        Pooh kirjoitti:

        Hepat asuu vähän matkan päässä keskustasta Kalsussa Forssasta urjalaan päin mentäessä. Tosiaan mieti ny ihan rauhassa ettei tuu hätiköityä, mutta kattomaan ja kokeileen voit tulla vaikka miettisitkin vielä..

        vai on pollet kalsussa mä asun urjalassa. mut tosiaan täytyy miettii ja jos jossain vaiheessa pääsee kattoon kun on kyl aikamoiset pakkaset. tänä aamuna oli meillä 33 astetta ja koko ajan on ollut hommaa lämmittää taloa ja tallia.

        mut pidetään yhteyttä. jos viittit ni kirjoitatko mulle vielä ossaan [email protected]
        ja kerrot sit vielä paremmin hepoista :)


    • Sanna

      MOikka!
      noi kumpiki heppa ois ihan kivoja!! mut mulla on nyt sellanen jutska et mun setän toinen heppa pantiin teuraaksi toissa päivänä vanhuuden vuoksi! nyt siellä tallissa yksikseen asustelee 5wee suokki tamma. niin sille kaveriksi ja sit enimmäkseen maastoratsastukseen. joten paljonko maksais toinen noist hepoista (ihan kumpi vaan) kaikki varusteet mukana?? ite oon 13wee likka ja oon ratsastanu jotain 3w ja mulla on pikkusisko joka on 11wee ja on ratsastanu jonku 1 vuojen. missä päin noi hepat asusteli?? me niinku hoijettas ja ratsasteltas sit sillä! kumpaa sää suosittelisit meille?? voit mailata tai vastata tänne!

      • Pooh

        Eli varmaankin tää vanhempi ja kokeneempi( Pv-ruuna) olis teille parempi... Kun toi lv- ruuna osaa olla välillä aika oikukas ja vanha herra on maastossa huomattavasti varmempi... Mutta mailaileppa mulle niin kerron sitten lisää ...
        Mun sähköpostihan on [email protected]


    • Olisin kiinnostunut tuosta 7 vuotiaasta ex ravurista. osaako hevosesi perus asiat ja onko helppo. Kuumuuko se helposti tai ryöstääkö? Me muutamme keväällä maalle ja siellä olisi tilaa hevoselle, olen ratsastanut 4½ vuotta ja osaan myös hoitaa, ruokinnat myös osaan mutta en tiedä milloin matokuuri pitäisi antaa, tiedän myös milloni hevonen pitää kengittää.... Isäpuoleni ja äitini tietävät hevosista ja naapurissa on myös eräs tuttava joka tietää paljon hevosista. eli siis kevääseen mennessä tiedän että voimmeko ottaa/ostaa halvalla hevosesi. paljonko hevosesi tulisi maksamaan?

      • Pooh

        Nyt korjaan heti aluksi että tuo lv-ruuna on 8 vuotta.. (en ottanut huomioon kirjoittaessani vuoden vaihtumista..)Kyllä Boba (lv-ruuna) osaa kaikki perus asiat, väistöt, nostaa laukat ym.. Boba on melko kuuma kun aloitat ratsastuksen mutta kunnon läpi ratsastuksen jälkeen se kulkee ilman mitään ongelmia.. Aluksi saattaa mm. pukitella kun innostuu niin kovin.. Ei ryöstä!!! Esteitä hypätessä ratsastajan kokemus olisi hyväksi.. Niin tulee myös hypättyä kummallisemman näköisetkin esteet.. Boban hinnaksi olen ajtellut 550 euroa. Huom Boban myyn halvemmallakin kunhan se saa HYVÄN ja PYSYVÄN kodin..!!


      • Pooh kirjoitti:

        Nyt korjaan heti aluksi että tuo lv-ruuna on 8 vuotta.. (en ottanut huomioon kirjoittaessani vuoden vaihtumista..)Kyllä Boba (lv-ruuna) osaa kaikki perus asiat, väistöt, nostaa laukat ym.. Boba on melko kuuma kun aloitat ratsastuksen mutta kunnon läpi ratsastuksen jälkeen se kulkee ilman mitään ongelmia.. Aluksi saattaa mm. pukitella kun innostuu niin kovin.. Ei ryöstä!!! Esteitä hypätessä ratsastajan kokemus olisi hyväksi.. Niin tulee myös hypättyä kummallisemman näköisetkin esteet.. Boban hinnaksi olen ajtellut 550 euroa. Huom Boban myyn halvemmallakin kunhan se saa HYVÄN ja PYSYVÄN kodin..!!

        voisiko Bobaa saada vuokralle? jos voi, niin paljonko perit? sanoin tuossa edellisessä viestissä että olen ratsastanut4½ vuotta vaikka se on oikeasti 3½vuotta. mitä luulet, pärjäänkö Boballe koska olen 147cm pitkä,mutta olen ollut paljon pukittelevan hevosen selässä enkä ole tippunut... Siskoni on ratsastanut 1v. joten pysyykö Boba taluttaessa hallinnassa?


      • kirjoitti:

        voisiko Bobaa saada vuokralle? jos voi, niin paljonko perit? sanoin tuossa edellisessä viestissä että olen ratsastanut4½ vuotta vaikka se on oikeasti 3½vuotta. mitä luulet, pärjäänkö Boballe koska olen 147cm pitkä,mutta olen ollut paljon pukittelevan hevosen selässä enkä ole tippunut... Siskoni on ratsastanut 1v. joten pysyykö Boba taluttaessa hallinnassa?

        lisäys: missä tallisi siis sijaitsi? Muttä älä pety jos emme voikkaan vuokrata/ottaa bobaa... !


      • Pooh
        kirjoitti:

        voisiko Bobaa saada vuokralle? jos voi, niin paljonko perit? sanoin tuossa edellisessä viestissä että olen ratsastanut4½ vuotta vaikka se on oikeasti 3½vuotta. mitä luulet, pärjäänkö Boballe koska olen 147cm pitkä,mutta olen ollut paljon pukittelevan hevosen selässä enkä ole tippunut... Siskoni on ratsastanut 1v. joten pysyykö Boba taluttaessa hallinnassa?

        Mietin vielä tuota vuokraus asiaa..! Kyllä varmasti pystyisitte käsittelemään Bobaa mutta se onkin eri juttu että jaksatteko sen jekkuiluja joka päivä.. Välillä voi olla meinaan Boban kanssa pinna piukalla.. :)


      • Pooh kirjoitti:

        Mietin vielä tuota vuokraus asiaa..! Kyllä varmasti pystyisitte käsittelemään Bobaa mutta se onkin eri juttu että jaksatteko sen jekkuiluja joka päivä.. Välillä voi olla meinaan Boban kanssa pinna piukalla.. :)

        Ei pala, meinaan, että olen käsitellyt/ollut vaikedenkin hepojen kanssa... mutta voihan se olla että boba onkin ihan toista maata.. hehe! Niin missä se talli siis oli? et ilmeisesti muistanut vastata edellisessä viestissä..


    • lisäys: öö.. jos tallisi on kaukana muhoksesta niin on sitä epätodennäköisempää että vuokraisimme boban, koska meillä ei ole omaa tallia...

    • Joku vain...

      Onko tuo lv vielä hakemassa kotia? (En usko, mutta kannattaa yrittää!)

    • Heppahullu

      Voiko jommankumman hepan ottaa vain seurahevos käyttöön koska toinen heppani tarvitsisi seuraa?:-)

    • katherine

      Silmät päähän ja katsokaa koska nuo viestit on lähetetty ;)

    • ande95

      Missäspäin hepat asustaa? :) Olen 9vuotta ratsastellu kaikenlaisilla hevosilla. kisakokemusta on 7vuotta. oon täyttämäs tässä viikon päästä 18vuotta, olen luotettava ja rehellinen. Pidän hevosista ja tallihommista, töissä olen ollut tallille noin vuoden , tehnyt viikonloppu töitä ja koulutellut muitten hevosia. Mutta jos ottaisit yhteyttä minuun sähköpostitse [email protected]

    • jaana2

      Hei, olisiko jäljellää kumpaakaan ?
      Olis kiva saada joku frendi tolle tammalla...

    • Karoliina2004

      Moikka! Jos joku niistä hepoista ei ole varattuja niin uskon että voimme sopia jotain. Kun olin pieni meillä oli hevosia ja iso maatila. Nykyän minä ja kolme lastani rakastamme hevosia. Ratsastamme kaksi kertaa viikossa ja vanhin lapsistani on ratsastanut jo 7 vuotta. Meiltä päin 2 kilometriä on talli jossa ratsastamme, siellä vuokrataan talli paikkoja hevosille

    • Karoliina2004

      Me tykätään tosta lv-ruunasta jos vielä löytyy

    • idiootit

      Hei ääliöt! Aloitus viestinon vuodelta 2002! Eli 14v vanha viesti!!!!!

      • juutota

        Sekun nää ei tajua tota :D ihmiset laittaa viestiä n. 14 vuotta sen jälkeen kun hevosille on etitty kotia xD vanhempi hepoista luultavasti jo kuollut, nuorempiki ois jo päälle 20 vuotta :DD


    • Ostaa

      Onko hevoset vielä myynnissä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe