TVINS.COM

Veritass

Otetaan esimerksiksi viime aikoina mainostettu Table Mate. Hinnaksi ilmoitetaan 59,95e. Kun ostos on valittu ja menee maksamaan, hinnaksi tuleekin yllättäen 65,45, joka mainitaan verottomaksi, tähän lisätää arvonlisävero 14,40e ja postikulut, jolloin kok. hinnaksi tulee yllättäen 79,85e.
Onko tämä laillista?
Älkää ostako mitään tältä firmalta!

142

76660

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihme on

      tämä Table Mate? Ei kai kukaan osta mitään ostoskanavalla mainostettua roinaa???

      • Veritass

        ..eivät osta!


      • RaikkuKOTA
        Veritass kirjoitti:

        ..eivät osta!

        Luettuani näitä arvosteluja päätin etten tilaakaan keramiikkapannuja!
        Kiitos näistä arvokkaista tiedoista!


      • Anonyymi
        Veritass kirjoitti:

        ..eivät osta!

        Olenko ymmärtänyt oikein , jos soitan tilatakseni niin se on 8,35sent. puhelu ÷ 17,17 35sent. minuutti. Jos näin on, kyllä jää tilaamatta.


      • Anonyymi
        Veritass kirjoitti:

        ..eivät osta!

        Ostaapas, siellä hyvää ja huonoa. Mainostavat kyllä niin kuin Amerikassa tehdään. Yöikorostuneestibkosta voi kraakat


    • töks

      Moi, olin kans kiinnostunut tästä tuotteesta, luvataan kaksi yhden hinnalla mutta ei puhuta postimaksuista.... vasta kun tilauksen loppupuolella, joutuu maksamaan kahden tuotteen maksun eli 9,95x2 vielä lisäksi. Siitä kokonaissumma 79,85 tulee.

      Näin lukee lopussa: Jos ostat yhden Table Maten tänään saat toisen kaupan päälle. Ainoa mitä maksat on yhden lisätoimituskulun 9,95€. Saat siis 2 Table Matea yhden hintaan. Lisäksi lähetämme sinulle myös kaukosäädintaskun. Nyt voit helposti pitää kaikki kaukosäätimesi järjestyksessä.

      • pöydätön

        Haluaisin kovasti tällaisen pöydän itselleni ja lapselleni, mutta hinta on pöyristyttävä. Mikä on ko. firman puhelinnumero, jotta voin soittaa ja kysellä hieman heidän hinnoittelusysteemistään? En löytänyt puh.numeroa firman sivuilta.


      • joku vain
        pöydätön kirjoitti:

        Haluaisin kovasti tällaisen pöydän itselleni ja lapselleni, mutta hinta on pöyristyttävä. Mikä on ko. firman puhelinnumero, jotta voin soittaa ja kysellä hieman heidän hinnoittelusysteemistään? En löytänyt puh.numeroa firman sivuilta.

        nettisivu www.tvins.com/fi/
        sieltä yhteystietojen kohdalta myynti 0600 15542
        ma-pe 8-21 ja la 10-16 aikana voi soittaa

        Sieltä löytyy tarkemmin yhteystiedot


      • fansi

        HEI HALOOOO ainoa mitä maksat on yhden LISÄtoimituskulun...., te ette osaaa lukea!


      • heinähessunen
        fansi kirjoitti:

        HEI HALOOOO ainoa mitä maksat on yhden LISÄtoimituskulun...., te ette osaaa lukea!

        tulee maksaa kaikesta minkä tilaa se pitää aina kysyä.ja palautus kyselyyn puhelut menee aina ruotsiin


      • äimänkäkenä

        kiitos näistä kommenteistanne; meni minltakin ostohalut


      • tilaaja

        Tiasin varsiimurin , luvattiin kaupanpäälle lisäosana moottoroitu suulake akulla ja paljon muutaosia samaan hintaan vain käsittelykulut päälle. tulikin vain perus osa, soitin ,että missä on loput osat , ei kuulema kuulu siihen hintaan. pyysin poistamaan sen mainoksen ,koska siinä sanottiin selvästi ,että ne kuuluu siihen, mutta tänään katsoin ja vielä se valhe jatkui. olen ottanut kuluttaja asiamieheen yhteyden, asia on nyt siellä vireillä, valheellinen mainos .


      • Tuuli48
        tilaaja kirjoitti:

        Tiasin varsiimurin , luvattiin kaupanpäälle lisäosana moottoroitu suulake akulla ja paljon muutaosia samaan hintaan vain käsittelykulut päälle. tulikin vain perus osa, soitin ,että missä on loput osat , ei kuulema kuulu siihen hintaan. pyysin poistamaan sen mainoksen ,koska siinä sanottiin selvästi ,että ne kuuluu siihen, mutta tänään katsoin ja vielä se valhe jatkui. olen ottanut kuluttaja asiamieheen yhteyden, asia on nyt siellä vireillä, valheellinen mainos .

        Minä tappelen samasta asiasta tvinsin kanssa. Mainoksessa todellakin luvataan täysin ilmaiseksi
        myös moottorikäyttöinen miniharja maksamalla vain käsittelykulut. Olen tilannut varsi-imurin
        8.11.2019.


      • Anonyymi
        pöydätön kirjoitti:

        Haluaisin kovasti tällaisen pöydän itselleni ja lapselleni, mutta hinta on pöyristyttävä. Mikä on ko. firman puhelinnumero, jotta voin soittaa ja kysellä hieman heidän hinnoittelusysteemistään? En löytänyt puh.numeroa firman sivuilta.

        Et pääse nykyään soittamaan muuta kuin asiakaspalveluun ja maksaa paljon


      • Anonyymi
        fansi kirjoitti:

        HEI HALOOOO ainoa mitä maksat on yhden LISÄtoimituskulun...., te ette osaaa lukea!

        Eivät lukutaitoiset osta tv-shopista saati kommentoi suoli24:ään. (Eli nyt häpäisin itseni, menen harrastamaan itseruoskintaa.)

        Ps. Mikä kansainvälinen verkkokauppa toimittaa ILMAISEKSI, saati huomioi eri maiden alv-verokannat ja tullit? Ei mikään. Tvins sentään kertoo heti, että näytetty hinta on veroton. Yleishyödylliset voittoa tuottamattomat yhteisöt voivat ostaa ilman alv:tä verottomalla hinnalla.


      • Anonyymi
        tilaaja kirjoitti:

        Tiasin varsiimurin , luvattiin kaupanpäälle lisäosana moottoroitu suulake akulla ja paljon muutaosia samaan hintaan vain käsittelykulut päälle. tulikin vain perus osa, soitin ,että missä on loput osat , ei kuulema kuulu siihen hintaan. pyysin poistamaan sen mainoksen ,koska siinä sanottiin selvästi ,että ne kuuluu siihen, mutta tänään katsoin ja vielä se valhe jatkui. olen ottanut kuluttaja asiamieheen yhteyden, asia on nyt siellä vireillä, valheellinen mainos .

        Asiasta viidenteen: oliko tuo varsi-imuri muuten millainen? Olitko tyytyväinen tuotteeseen?


    • UusiArttu

      Halusin kokeilla Tvinsin Tobi höyrysilitintä. Kokeilin 14.9.07. En väitä, että tuote olisi ollut huono, mutta ei sopinut meidän huusholliin.
      Palautin. Kuitenkin 19.10.07 tuli lasku, jossa kerrottiin, että se oli annettu ruotsalaiselle perintäfirmalle. Onko vastaavia juttuja muilla?
      Oletteko joutunut maksamaan palautetustakin?

      • Anne jossain

        Tilasin sen lattialakaisimen akkukäyttöisen ja todella ihana tuote mökille, missä on pienet tilat.
        Lupasivat postikuluvapaaksi tuotteen, mut perivät sen kuitenkin. Laitoin sähköpostia sinne ja sain muutaman päivän aikana rahan takaisin. Eli minä olen ainakin tyytyväinen ostokseeni ja tähän virmaan. Mutta tämähän onkin vain yksi kauppa monista.
        terv.... Anne


      • jaahas, ompas kumma juttu

        No miten on palautitko tuotteen 30 pv:n ja laitoitko paketin mukana palautuskaavakkeen ja selityksen miksi et ollut tyytyväinen. kannatta myöskin soittaa aspaan et palauttaa tuotteen ni tietävät odottaa sitä takaisin.


      • Ei ikinä enään

        Tilasimme tyynyt ko. mainoksen mukaan, palautimme mutta eivät hyväksyneet koska tyynyjen päällä olevat muovipussit oli avattu. Emme avanneet niitä ja käytimme vielä omia tyynyliinoja kuten koekäyttöehdoissa mainitaan. Pussien liimaukset aukesivat itsestään. Nyt on perintätoimisto kimpussa ja kuluttaja-asiamiehelle ollaan matkalla ensiviikolla mikäli asia ei muutu...


      • pipapoppana

        tilasin tvinsiltä kaksi tyynyä. Palautin molemmat ja hetken ajan päästä sain laskun. Toinen tyyny oli kadonnut mystisesti postissa ja toinen oli muka käytetty!!!! Joten jouduin maksamaan laskun vaikka olin palauttanut tuotteet tvinsin vaatimalla tavalla. Eli jos palautatte niin laittakaa paketti sellaisella järjestelmällä että siinä on seuranta koodi. IKINÄ en tilaa tältä firmalta mitään.


      • paska firma
        pipapoppana kirjoitti:

        tilasin tvinsiltä kaksi tyynyä. Palautin molemmat ja hetken ajan päästä sain laskun. Toinen tyyny oli kadonnut mystisesti postissa ja toinen oli muka käytetty!!!! Joten jouduin maksamaan laskun vaikka olin palauttanut tuotteet tvinsin vaatimalla tavalla. Eli jos palautatte niin laittakaa paketti sellaisella järjestelmällä että siinä on seuranta koodi. IKINÄ en tilaa tältä firmalta mitään.

        Tilasi kaksi tyynyä ja avasi paketin ja totesti, että ko.. tyynyt olivat aivan Per:stä! Kivikovat ja pakkasi ne takasin ja vei postiin seuraavana päivänä ja palautti ko. firmalle. Tuli karhukirje, että tyynyjä ei ole maksettu. Äitini soitti sinne ja selitti, että tyynyt on palautettu ja huonosti suomea puhuva naishenkilö totesi, että niin onkin, mutta niitä on käytetty ja ne pitää maksaa. Äitini vaan intti, että eipä ole käytetty ollenkaan. Nainen vaan intti siellä, että sinun pitää maksaa, äitini totesi, että en maksa kun minulla ei ole edes tyynyjä. Nainen vastasi siihen, että me lähetämme sinulle ne tyynyt (ja se olisi maksanut ylimääräset 19.90€!!!). Äitini vastasi, että kun hän ei halua niitä, usko jo. Sen jälkeen nainen uhkasi ulosotolla. Äitini soitti kuluttaja-asiamiehelle, joka totetsi ettei asia voi olla noin ja tyyny ei ole hygieniatuote esim. voide, deodorantti jne ja silloin sitä saa vaikka testata ja silti palauttaa jos tuote ei vastaa odotuksia. Laadittiin kirje ko. firmalle lakipykälistä, mutta eivät ottaneet asiaa kuuleviin korviinsa. Taas tuli lasku. Äitini soitti toiselle kuluttaja-asiamiehelle kun ei saanut aikaisempaa kiinni. Tämä totesi, että jos siellä on ohjeet, että pakettia ei saa avata ni oma moka, paska säkä, joudut maksamaan. Nyt äitini on maksanut 90€ näistä olemattomista tyynyistä, joita hänellä ei edes ole, koska se maksaa taas 20€, että saisi ne tyynyt ja äitini ei niillä pystyisi edes nukkumaan. Mitä tästä opimme, ÄLÄ KOSKAAN TILAA MITÄÄN TVINSILTÄ!!!!!


      • vituttaa.com
        paska firma kirjoitti:

        Tilasi kaksi tyynyä ja avasi paketin ja totesti, että ko.. tyynyt olivat aivan Per:stä! Kivikovat ja pakkasi ne takasin ja vei postiin seuraavana päivänä ja palautti ko. firmalle. Tuli karhukirje, että tyynyjä ei ole maksettu. Äitini soitti sinne ja selitti, että tyynyt on palautettu ja huonosti suomea puhuva naishenkilö totesi, että niin onkin, mutta niitä on käytetty ja ne pitää maksaa. Äitini vaan intti, että eipä ole käytetty ollenkaan. Nainen vaan intti siellä, että sinun pitää maksaa, äitini totesi, että en maksa kun minulla ei ole edes tyynyjä. Nainen vastasi siihen, että me lähetämme sinulle ne tyynyt (ja se olisi maksanut ylimääräset 19.90€!!!). Äitini vastasi, että kun hän ei halua niitä, usko jo. Sen jälkeen nainen uhkasi ulosotolla. Äitini soitti kuluttaja-asiamiehelle, joka totetsi ettei asia voi olla noin ja tyyny ei ole hygieniatuote esim. voide, deodorantti jne ja silloin sitä saa vaikka testata ja silti palauttaa jos tuote ei vastaa odotuksia. Laadittiin kirje ko. firmalle lakipykälistä, mutta eivät ottaneet asiaa kuuleviin korviinsa. Taas tuli lasku. Äitini soitti toiselle kuluttaja-asiamiehelle kun ei saanut aikaisempaa kiinni. Tämä totesi, että jos siellä on ohjeet, että pakettia ei saa avata ni oma moka, paska säkä, joudut maksamaan. Nyt äitini on maksanut 90€ näistä olemattomista tyynyistä, joita hänellä ei edes ole, koska se maksaa taas 20€, että saisi ne tyynyt ja äitini ei niillä pystyisi edes nukkumaan. Mitä tästä opimme, ÄLÄ KOSKAAN TILAA MITÄÄN TVINSILTÄ!!!!!

        Äitini sitten maksoi tyynyt ja sisään jäirahaa, koska TVins ei suostunut niitä palauttamaan. Äitini antoi periksi ja soitti sinne ja sanoi, että pistäkää sitten ne perkeleen tyynyt tänne, mutta katsokaa juma**** ettei sieltä tule mitään laskuja, karhuja tai muutakaan ylimäärästä. No mitäpä tapahtui pari päivää sitten...ylläri pyläri, postissa odotti tuplatyynyt!!!:D Ei v***u!!!Äitini otti sen toisen mikä hänelle kuuluikin ja kieltäytyi postissa ottamasta toista pakettia, palutti sen. Nyt sitten odotellaan, koska ne ääliöt alkaa taas lähetellä laskujaan!


      • TVINSiltä tilannut

        VASTAUS......Minulla oli myös sellainen, ja en tykännyt siitä. Oli TODELLA hankala silittää keikkuvalla telineellä ja yrittää pitää yhdellä kädellä kiinni vaatteesta ja toisella silittää. PALAUTIN sen. Minulla palautus sujui hyvin. Sanoivat jo puhelimessa että Ruotsista saattaa tulla lasku, mutta siitä ei pidä välittää. Ja niin tulikin, mutta revin sen. Ei ole tullut lisää karhukirjeitä.


      • ihmettelijä 2
        pipapoppana kirjoitti:

        tilasin tvinsiltä kaksi tyynyä. Palautin molemmat ja hetken ajan päästä sain laskun. Toinen tyyny oli kadonnut mystisesti postissa ja toinen oli muka käytetty!!!! Joten jouduin maksamaan laskun vaikka olin palauttanut tuotteet tvinsin vaatimalla tavalla. Eli jos palautatte niin laittakaa paketti sellaisella järjestelmällä että siinä on seuranta koodi. IKINÄ en tilaa tältä firmalta mitään.

        Tvinsillähän on kokeiluoikeus 30 päivää! Miten niin ei saa käyttää?? Eihän muuten voi kokeilla...


      • bbbbbbb
        pipapoppana kirjoitti:

        tilasin tvinsiltä kaksi tyynyä. Palautin molemmat ja hetken ajan päästä sain laskun. Toinen tyyny oli kadonnut mystisesti postissa ja toinen oli muka käytetty!!!! Joten jouduin maksamaan laskun vaikka olin palauttanut tuotteet tvinsin vaatimalla tavalla. Eli jos palautatte niin laittakaa paketti sellaisella järjestelmällä että siinä on seuranta koodi. IKINÄ en tilaa tältä firmalta mitään.

        mä olen tilanut sieltä vibratone vyö toinen tuli kauppan pääle,kokeiluaika oli 30pv palautin molemmat 1.5vikkon väleissä. puolitoista kk tullut mulle lasku 129e. mä toki olen kysyin heiltä että miks mulle muka tullu lasku sit ne sanovat että vaan yks pakketti on tullu ja toinen ei, sit tehnyt siitä kadonuilmoitus ja korvaushakemus mutta molemissa pätöksissä ollut negativinen palaute. sit soitin sinne uudestan ja kysynyt miksi mulle täytty maksa 2pakettissa yhedellä hinalla sit ne vaan sanovat että heille ei tullu yhtäkä paketti. eli ne ovat myös huijareita täytty kaikkille mennän yhdessä käräoikeus. koska ei kenestä on tullut jonkulainen positivinen palaute.


        pska firma


      • asdkjfölahn
        bbbbbbb kirjoitti:

        mä olen tilanut sieltä vibratone vyö toinen tuli kauppan pääle,kokeiluaika oli 30pv palautin molemmat 1.5vikkon väleissä. puolitoista kk tullut mulle lasku 129e. mä toki olen kysyin heiltä että miks mulle muka tullu lasku sit ne sanovat että vaan yks pakketti on tullu ja toinen ei, sit tehnyt siitä kadonuilmoitus ja korvaushakemus mutta molemissa pätöksissä ollut negativinen palaute. sit soitin sinne uudestan ja kysynyt miksi mulle täytty maksa 2pakettissa yhedellä hinalla sit ne vaan sanovat että heille ei tullu yhtäkä paketti. eli ne ovat myös huijareita täytty kaikkille mennän yhdessä käräoikeus. koska ei kenestä on tullut jonkulainen positivinen palaute.


        pska firma

        ...kuka pösilö nyt mitään vibravöitä edes ostelee!


      • cristin35
        asdkjfölahn kirjoitti:

        ...kuka pösilö nyt mitään vibravöitä edes ostelee!

        ostelet vaikka sieltä ihan mitä vaan mut jokatapauksessa joudut pulan. ja viel täytty todista siitä et oot oikeassa. mut ajoin siitä todista käräoikeudessa

        mulla ei ainaka huijata enää


      • nuhanenänen
        ihmettelijä 2 kirjoitti:

        Tvinsillähän on kokeiluoikeus 30 päivää! Miten niin ei saa käyttää?? Eihän muuten voi kokeilla...

        ei palautusoikeutta,eikä rahojaan saa käytetystä takaisin


      • mia.
        pipapoppana kirjoitti:

        tilasin tvinsiltä kaksi tyynyä. Palautin molemmat ja hetken ajan päästä sain laskun. Toinen tyyny oli kadonnut mystisesti postissa ja toinen oli muka käytetty!!!! Joten jouduin maksamaan laskun vaikka olin palauttanut tuotteet tvinsin vaatimalla tavalla. Eli jos palautatte niin laittakaa paketti sellaisella järjestelmällä että siinä on seuranta koodi. IKINÄ en tilaa tältä firmalta mitään.

        postista sun pitää pyytää sellanen lappu et ne on vastaanottanu sen paketin, sen jälkeen vastuu on postilla. se mainitaan myös palautusohjeissa, ainakin mun paketissa luki.


      • koira4
        paska firma kirjoitti:

        Tilasi kaksi tyynyä ja avasi paketin ja totesti, että ko.. tyynyt olivat aivan Per:stä! Kivikovat ja pakkasi ne takasin ja vei postiin seuraavana päivänä ja palautti ko. firmalle. Tuli karhukirje, että tyynyjä ei ole maksettu. Äitini soitti sinne ja selitti, että tyynyt on palautettu ja huonosti suomea puhuva naishenkilö totesi, että niin onkin, mutta niitä on käytetty ja ne pitää maksaa. Äitini vaan intti, että eipä ole käytetty ollenkaan. Nainen vaan intti siellä, että sinun pitää maksaa, äitini totesi, että en maksa kun minulla ei ole edes tyynyjä. Nainen vastasi siihen, että me lähetämme sinulle ne tyynyt (ja se olisi maksanut ylimääräset 19.90€!!!). Äitini vastasi, että kun hän ei halua niitä, usko jo. Sen jälkeen nainen uhkasi ulosotolla. Äitini soitti kuluttaja-asiamiehelle, joka totetsi ettei asia voi olla noin ja tyyny ei ole hygieniatuote esim. voide, deodorantti jne ja silloin sitä saa vaikka testata ja silti palauttaa jos tuote ei vastaa odotuksia. Laadittiin kirje ko. firmalle lakipykälistä, mutta eivät ottaneet asiaa kuuleviin korviinsa. Taas tuli lasku. Äitini soitti toiselle kuluttaja-asiamiehelle kun ei saanut aikaisempaa kiinni. Tämä totesi, että jos siellä on ohjeet, että pakettia ei saa avata ni oma moka, paska säkä, joudut maksamaan. Nyt äitini on maksanut 90€ näistä olemattomista tyynyistä, joita hänellä ei edes ole, koska se maksaa taas 20€, että saisi ne tyynyt ja äitini ei niillä pystyisi edes nukkumaan. Mitä tästä opimme, ÄLÄ KOSKAAN TILAA MITÄÄN TVINSILTÄ!!!!!

        totta totta. mäkin myös palautus ja en saanut rahaa 119e! tvis on huija!!!


      • Anonyymi
        paska firma kirjoitti:

        Tilasi kaksi tyynyä ja avasi paketin ja totesti, että ko.. tyynyt olivat aivan Per:stä! Kivikovat ja pakkasi ne takasin ja vei postiin seuraavana päivänä ja palautti ko. firmalle. Tuli karhukirje, että tyynyjä ei ole maksettu. Äitini soitti sinne ja selitti, että tyynyt on palautettu ja huonosti suomea puhuva naishenkilö totesi, että niin onkin, mutta niitä on käytetty ja ne pitää maksaa. Äitini vaan intti, että eipä ole käytetty ollenkaan. Nainen vaan intti siellä, että sinun pitää maksaa, äitini totesi, että en maksa kun minulla ei ole edes tyynyjä. Nainen vastasi siihen, että me lähetämme sinulle ne tyynyt (ja se olisi maksanut ylimääräset 19.90€!!!). Äitini vastasi, että kun hän ei halua niitä, usko jo. Sen jälkeen nainen uhkasi ulosotolla. Äitini soitti kuluttaja-asiamiehelle, joka totetsi ettei asia voi olla noin ja tyyny ei ole hygieniatuote esim. voide, deodorantti jne ja silloin sitä saa vaikka testata ja silti palauttaa jos tuote ei vastaa odotuksia. Laadittiin kirje ko. firmalle lakipykälistä, mutta eivät ottaneet asiaa kuuleviin korviinsa. Taas tuli lasku. Äitini soitti toiselle kuluttaja-asiamiehelle kun ei saanut aikaisempaa kiinni. Tämä totesi, että jos siellä on ohjeet, että pakettia ei saa avata ni oma moka, paska säkä, joudut maksamaan. Nyt äitini on maksanut 90€ näistä olemattomista tyynyistä, joita hänellä ei edes ole, koska se maksaa taas 20€, että saisi ne tyynyt ja äitini ei niillä pystyisi edes nukkumaan. Mitä tästä opimme, ÄLÄ KOSKAAN TILAA MITÄÄN TVINSILTÄ!!!!!

        Meinasin tilata jotain heiltä, mutta jätän väliin.


      • Anonyymi
        paska firma kirjoitti:

        Tilasi kaksi tyynyä ja avasi paketin ja totesti, että ko.. tyynyt olivat aivan Per:stä! Kivikovat ja pakkasi ne takasin ja vei postiin seuraavana päivänä ja palautti ko. firmalle. Tuli karhukirje, että tyynyjä ei ole maksettu. Äitini soitti sinne ja selitti, että tyynyt on palautettu ja huonosti suomea puhuva naishenkilö totesi, että niin onkin, mutta niitä on käytetty ja ne pitää maksaa. Äitini vaan intti, että eipä ole käytetty ollenkaan. Nainen vaan intti siellä, että sinun pitää maksaa, äitini totesi, että en maksa kun minulla ei ole edes tyynyjä. Nainen vastasi siihen, että me lähetämme sinulle ne tyynyt (ja se olisi maksanut ylimääräset 19.90€!!!). Äitini vastasi, että kun hän ei halua niitä, usko jo. Sen jälkeen nainen uhkasi ulosotolla. Äitini soitti kuluttaja-asiamiehelle, joka totetsi ettei asia voi olla noin ja tyyny ei ole hygieniatuote esim. voide, deodorantti jne ja silloin sitä saa vaikka testata ja silti palauttaa jos tuote ei vastaa odotuksia. Laadittiin kirje ko. firmalle lakipykälistä, mutta eivät ottaneet asiaa kuuleviin korviinsa. Taas tuli lasku. Äitini soitti toiselle kuluttaja-asiamiehelle kun ei saanut aikaisempaa kiinni. Tämä totesi, että jos siellä on ohjeet, että pakettia ei saa avata ni oma moka, paska säkä, joudut maksamaan. Nyt äitini on maksanut 90€ näistä olemattomista tyynyistä, joita hänellä ei edes ole, koska se maksaa taas 20€, että saisi ne tyynyt ja äitini ei niillä pystyisi edes nukkumaan. Mitä tästä opimme, ÄLÄ KOSKAAN TILAA MITÄÄN TVINSILTÄ!!!!!

        Älkää sekoittako asioita, jos tilausessa on ongelmia otetaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan
        ja siellä kuluttajaneuvojaan. Ei kuluttaja-asiamies ehdi hoitaa yksittäisen kuluttajan asioita, heitänkun vain yksi, elikkä on viraston pomo.
        Tarkastinkerrottuna näin:
        "Kuluttaja-asiamies ei pääsääntöisesti käsittele yksittäisiä riita-asioita, joissa kuluttaja hakee hyvitystä tavaran tai palvelun virheestä. Näitä tapauksia käsittelevät kuluttajaoikeusneuvojat ja kuluttajariitalautakunta"


      • Anonyymi
        pipapoppana kirjoitti:

        tilasin tvinsiltä kaksi tyynyä. Palautin molemmat ja hetken ajan päästä sain laskun. Toinen tyyny oli kadonnut mystisesti postissa ja toinen oli muka käytetty!!!! Joten jouduin maksamaan laskun vaikka olin palauttanut tuotteet tvinsin vaatimalla tavalla. Eli jos palautatte niin laittakaa paketti sellaisella järjestelmällä että siinä on seuranta koodi. IKINÄ en tilaa tältä firmalta mitään.

        Miksi palautit tyynyt, olivatko ne huonot?


    • tosi outoa

      Firma vielä lapsenkengissä ? Tiedoksi: Jos tilaat tuotteen ja haluat kysyä siitä jotakin ( aivan asiallista ja oleellista ) joudut soittamaan maksulliseen puhelimeen, joka maksaa noin 20 -25 centtiä per minuutti ( kun esim TV Shopissa ilmainen ( siis on olemassa normi lankapuh.numero )apu ko tilanteissa )
      Olisin tilannut Tvinssiltä kaksi H2O moppia...mutta koska ruutuun ilmestyi koko ajan vain lisää ja lisää " lisävarusteita ", laitoin heidän sähköposti-osoitteeseensa kyselyn, että kuinka pitkälle perussetti riittää jne...vastaus tuli lähes parin viikon päästä ( ! ) ja vastaus vaikutti siltä, että henkilö ei ollut edes lukenut sähköpostiani...en siis saanut vastausta.
      No, jätin tilaamatta, kun oli niin epämääräistä !
      Olisin tilannut kuitenkin erään kuntoilulaitteen, koska sille oli oikea tarve...sain tilausvahvistuksen, mutta EN KOSKAAN ITSE TUOTETTA !!!!!!!!!!!
      yritin sit soittaa ( vaikka olin päättänyt, että en soita maksullisiin numeroihin )...mutta koskaan ei vastata...saat olla jonossa vaikka kuinka kauan. Myöskään sähköposteihin ei vastata.
      Yli kuukauden odotin turhaan tuotetta, enkä saanut edes mitään selitystä.
      Ainakaan vielä ei ole luottokorttiani veloitettu...olen lähes paniikissa laittanut sähköpostia ( miten muuten tätä " kasvotonta " firmaa ! lähestyä ?! ), että en halua heiltä mitään...nyt jännitän yrittävätkö silti veloittaa luottokorttiani...sit kai menee jo poliisi-asiaksi.
      Anteeksi dramatiikka, mutta itse ainakin säikähdän tällaista toimintaa, missä mikään muu, kuin markkinointi ei toimi.
      Eli itse en varmuuden vuoksi ko. firmasta mitään tilaa ja tämä vain lievänä varoituksena niille, jotka tilaamista harkitsevat. Varmasti voi olla niinkin, että minun kohdallani on käynyt ns " huono tuuri " toistamiseen,but...
      jos tuote maksaa vaikkapa 200 euroa...ja siinä onkin jokin asia pielessä...saatat joutua soittamaan 2-4 kertaa asiasta...puhelu kestää noin 20 min ( esim )...tällöin jo tuotteen todellinen hinta on reilusti yli 200 euroa...jos joku haluaa moiseen riskinottoon ryhtyä, niin siitä vaan. Minä en.

      • Hyvä tuote

        Minä ainakin olen tyytyväinen, tilasin talvella sen swivel sweeperin 2 yhden hinnalla vara-akut siihen kaverini kanssa puoliksi, eikä mitään ylimääräisiä maksuja tullut. Toisessa oli vikaa varren pysyvyydessä, mutta sekin hoitui näppärästi kun laitoin sähköpostia ja kyselin vaihtoa. Lähettivät nopeasti uudet varren osat tilalle. Ei näppärämpää laitetta ole esim keittiöön, täydellinen rikkaimurin korvike. Imee karvat ja nukat myös olohuoneen matolta.
        Nyt tilasin sen tobi-silitys jutun koska inhoan silittämistä :=).
        Laittakaa sähköpostia twinsille, saatte vastauksen aivan ilmaiseksi ja nopeasti, ei tarvi soitella.


      • TURHIEN LASKUJEN SAAJA

        Kyllä olen samaa mieltä edellisen kanssa. Lähetin mailia ja soitin ja tein mitä vain ja aina tuli huomautulaskuja tavarasta jonka olin varmaa puoli vuota sitten palauttanut. Ja nyt taas tuli uusi maksuhuomautus. Odotin puhelimessa 10 min. ja sain virkailujan ja hän TAAs kerran lupasi hoitaa kuntoon aiani. Ei ole mukavaa kun on konella JOSSAIN tieto että olist jättänyt maksamatta. Olen todella iukkuinen ja en enä IKINÄ osta mitään Tvinsin kautta. Noudattakaa samaa niin ette tule pettymään.


      • Petetty

        tilasin h2o mopin.Jostain syystä en saanut.Ehdin maksaa osan.Huomasin vasta ettei mulla ole koko tuotetta,lasku vain.Kyselin rahani perään.Sanottiin että palautetaan.Aina kun soitin sanottiin että toinen henkilö on hoitanut tätä asiaa.Kysyin et saanko sen tänä vai ens vuonna.Lupasivat tänä vuonna.Kyllä se 50e mullekin on rahaa.Kyllä se firma noin pärjää,kun ihmisiltä kerää rahaa.Me hölmöt.


      • KIMMASTUNUT
        TURHIEN LASKUJEN SAAJA kirjoitti:

        Kyllä olen samaa mieltä edellisen kanssa. Lähetin mailia ja soitin ja tein mitä vain ja aina tuli huomautulaskuja tavarasta jonka olin varmaa puoli vuota sitten palauttanut. Ja nyt taas tuli uusi maksuhuomautus. Odotin puhelimessa 10 min. ja sain virkailujan ja hän TAAs kerran lupasi hoitaa kuntoon aiani. Ei ole mukavaa kun on konella JOSSAIN tieto että olist jättänyt maksamatta. Olen todella iukkuinen ja en enä IKINÄ osta mitään Tvinsin kautta. Noudattakaa samaa niin ette tule pettymään.

        aivan sama kokemus. tilasin 2 kpl sweepereitä.en aavistanut pahaa. laskua ei ollut paketissa eikä tullut myöhemminkään. kunnes tänään tuli MAKSUHUOMAUTUS, perintätoimistolta, ja siinä 9,40 e ylim. kuluja. ja sama juttu, tuotteen hinta oli alunperin ilmoitettu ILMAN ALV.ia. SIKSI ETTÄ NÄYTTÄISI HALVEMMALTA. panin heti meiliä, en soita, koska näyttää olevan ruotsissa, kaukopuhelu maksaa, etten maksa mitään karhumaksuja kun itse laskua ei kerta ollut lähetetty ensin. kyllä suomessa on tapana lähettää lasku ensin maksettavaksi, ja ilmoittaa hinta joka sis. alv. siis täähän on pelkkää huijausta. ja TÖRKEETÄ. en varmaan maksa, menköön vaikka oikeuteen. tälläsiä huijareita ei pidä ruokkia.ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO TÄLTÄ FIRMALTA MITÄÄN!


      • Sama kokemus
        KIMMASTUNUT kirjoitti:

        aivan sama kokemus. tilasin 2 kpl sweepereitä.en aavistanut pahaa. laskua ei ollut paketissa eikä tullut myöhemminkään. kunnes tänään tuli MAKSUHUOMAUTUS, perintätoimistolta, ja siinä 9,40 e ylim. kuluja. ja sama juttu, tuotteen hinta oli alunperin ilmoitettu ILMAN ALV.ia. SIKSI ETTÄ NÄYTTÄISI HALVEMMALTA. panin heti meiliä, en soita, koska näyttää olevan ruotsissa, kaukopuhelu maksaa, etten maksa mitään karhumaksuja kun itse laskua ei kerta ollut lähetetty ensin. kyllä suomessa on tapana lähettää lasku ensin maksettavaksi, ja ilmoittaa hinta joka sis. alv. siis täähän on pelkkää huijausta. ja TÖRKEETÄ. en varmaan maksa, menköön vaikka oikeuteen. tälläsiä huijareita ei pidä ruokkia.ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO TÄLTÄ FIRMALTA MITÄÄN!

        Ensimmäisenä pyydä kopiot laskusta ja maksukehoituksista perintätoimistolta ja/tai Tvinsiltä.
        Jos lasku siirretään perintään, täytyy perintätoimistolla olla laskukopio mihin perintä perustuu.
        Laskun lisäksi sinulle olisi pitänyt tulla myös maksukehoituksia. Posti ei ole voinut hukata kaikkia.
        Tsemppiä!


      • petosta

        WARNING! JOS EI IHAN PAKKO, NIIN JÄTÄ TILAUS TVINS:iltä VÄLIIN. ONGELMIA! MIELESTÄNI TV-KANAVILLA MAINOSTUS PITÄISI KIELTÄÄ.


      • ongelmia

        Miksi tällainen yritys kun Tvins saa mainostaa TV-kanavilla. Olkaa varovaisia heidän kanssaan. Parempi kun ette sortuisi tilaamaan mitään sieltä. Välttätte näin ongelmia ja turhia murheita.


      • Anonyymi

        Kansainväliset firmat ei pysty olemaan niin tarkkoja ja jämptejä, mihin suomalaiset on tottuneet.


    • jatta

      Olisi ehkä hyvä syventyä paremmin tilauksessa tai laskussa oleviin hintoihin, ettei tule väärinkäsityksiä.
      Esim. Tilaus, tuote mikälie, hinta
      69,00, ja (jos ostat laskuun) laskutusmaksu 3,00, toimituskulut 19,90, yhteensä 91,90. Veroton hinta 75,33 arvonlisävero 16,57 = 91,90 eli tulee sama summa.
      Erittely 'veroton hinta arvonlisävero' näkyy siksi, että ne on lain mukaan pakko laskuissa mainita eriteltyinä. Mutta ei tuotteen hinta siitä miksikään muutu. - "Joten paras tutkia, ennenkuin hutkii."

      • Tynnyri

        Tilasin tyynyt. 2 yhden hinnalla. Varmaan ihan hyvät. 30 päivän palautusoikeus, mutta jos tyynyistä on muovi otettu pois päältä, niitä ei saa palauttaa. Kuka kokeilee tyynyjä muovit päällä? Mitä tekee tälläisella 30 päivän palautusoikeudella? Tämä pitäisi tilatessa ilmoittaa. Palautin tyynyt. Toivottsavasti palautus menee moitteettomasti.


      • ettäkoskakun
        Tynnyri kirjoitti:

        Tilasin tyynyt. 2 yhden hinnalla. Varmaan ihan hyvät. 30 päivän palautusoikeus, mutta jos tyynyistä on muovi otettu pois päältä, niitä ei saa palauttaa. Kuka kokeilee tyynyjä muovit päällä? Mitä tekee tälläisella 30 päivän palautusoikeudella? Tämä pitäisi tilatessa ilmoittaa. Palautin tyynyt. Toivottsavasti palautus menee moitteettomasti.

        Olin muutama vuosi sitten kiinnostunut heidän jostain ilmalla täytettävästä vieraspatjasta, otin yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse ja kyselin palauttamisehtoja. Patjan kokeileminen kotona (ilmapatjoista ei itsellä ollut ollut aiempaa kokemusta nukkumistarkoituksessa) palautusoikeuksin oli tietenkin mahdotonta, sillä sehän oli tuotteen käyttämistä. Aika selvää, etten todellakaan ostanut tuotetta.

        Asiakaspalvelu tosin oli ihan ok, mutta tottahan se on voinut huonontua tms. Aika kauan on firma kuitenkin ollut pystyssä.


      • Ei enään ikinä
        Tynnyri kirjoitti:

        Tilasin tyynyt. 2 yhden hinnalla. Varmaan ihan hyvät. 30 päivän palautusoikeus, mutta jos tyynyistä on muovi otettu pois päältä, niitä ei saa palauttaa. Kuka kokeilee tyynyjä muovit päällä? Mitä tekee tälläisella 30 päivän palautusoikeudella? Tämä pitäisi tilatessa ilmoittaa. Palautin tyynyt. Toivottsavasti palautus menee moitteettomasti.

        Menikö??? Meillä ainakin takkuaa oikein tosissaan... Reilu kauppa, ja paskat

        Maaliskuussa 09 palautettu tuotteet 14 päivän päästä ja nyt 30.6 tulee edelleen perintätoimistolta laskuja. Laskun alkusaldo 88.90 ja nyt ollaan kohta 160 € enkä todellakaan aio maksaa, oikeuteen todennäköisesti mennään...


    • meitsi20

      Tää firmahan on yks todella iso vitsi. Mistään ei saa niin huonoa asiakaspalvelua ku Tvinsiltä. Tilasin sieltä taannoin, tavaraa ei kuulunu pitkiin aikoihin joten lähdin selvittöämään missä se viipyy. Tvinsin asiakaspalvelun mielestä mun olis itse pitäny lähteä metsästämään tuotetta Itellan kanssa. muutaman päivän asiasta riideltyäni pyysin saada asiakaspalvelun esimieheen yhteyttä. Pyysin todella monesti, mutta kertaakaan en saanut puhelinnumeroa, sähköpostia tai mitään muutakaan. soittopyyntöihin ei vastattu. Rupesi vähän epäilyttämään.. Tän viestiketjun viestit on pääosin negatiivista palautetta, enkä yhtään ihmettele. Yhtään juttua ei ole vaikea uskoa. Älkää ihmeessä tilatko ikinä yhtään mitään tuolta!

      • ihan ok

        Hei!
        Ostin tvinssistä uunin, kokeilin enkä ollut tyytyväinen palautuin tuotteen ja rahat palautettiin 30 päivän kuluttua tililleni, niin kuin he ilmoittivat. Kyselin 20 päivän päästä ja puhelimessa sain ihan asiallista palvelua.
        Ihan ok


    • Oseee

      Lukekaan toimitusehdot, ettei tarvitse arvailla tai ns. pettyä hinnoitteluun: http://www.tvins.com/fi/ostoehdot.php Täällä näytään kertovan hinnoista, siis että ne ovat verollisia hintoja, eikä verottomia niin kuin tämän viestiketjun jossain kohdassa joku kertoi. Palautusten yhteydessä rahojen takaisin saanti saattaa takkuilla...koettavat ehkä jos ihminen väsyy, eikä jaksa tapella rahojensa perään. En tiedä, mutta sellaisen vaikutuksen noista jutuista saa.

      • sisulla

        Tilasin 1.5. tuotteen, laskulla koska en luota tuntemattomiin.
        Sain silloin heti tilausvahvistuksen ja seuraavana arkipäivänä ilmoituksen, että tuote on matkalla. Tulee viiden päivän kuluessa ja sen matkaa voi seurata Itellan sivuilta annetulla numerolla. Ilahduin....
        kun 5 päivää oli kulunut, niin kysyin että missähän se mahtaa olla kun ei Itellan sivuilla näy. No joku "seppo" sieltä sähköpostilla ilmoitti, että näkyy kun tavara on Suomen puolella.......
        Ei koskaan kertonut mistä maasta se mahtoi olla lähdössä. Viikon välein sitä kyselin, kunnes se 30pv oli kulunut ja kauppa niinollen purkautunut ihan lainkin mukaan.
        Senkin lähetin niille tiedoksi. Hienosti ne sähköpostit luki kerran viikossa, automaattikuittauksen sain kun olen sellaisen pyytänyt... mutta ei ne koskaan enää mitään vastannu... Mutta sitten tuli karhulasku korkoineen, saatava oli siirtynyt jollekin rahoitusyhtiölle.
        Sitten palo multa käämit ja kun eivät ne vastanneet help tvinsitä, eikä laskutus tvinsistä, niin kirjoitin kuluttaja-asiamiehelle.

        Sieltä tuli vastaus 1.7. Sen sitältö oli seuraava: Sain tiedon Tvins Ab:ltä, että tuotteesi on mennyt Malmöön Etelä-Ruotsiin ja tuo saamasi korkolasku on poistettu heidän järjestelmästään, joten laskuasia on tältä osin kunnossa.

        Ja Tvinskin on ilmoittanut palauttavansa rahat... hurraa... Mitkähän rahat, kun en koskaan mitään maksanut? Mutta tällainen sieltä tuli:
        Vi har mottagit din retur och kommer att betala tillbaka dina pengar så
        snart vi kan. Om du har några frågor så är du välkommen att kontakta oss. Kontakt information finns längst ner.:
        Olemme vastaanottaneet teidän palautuksen ja tulemme maksamaan teille takaisin niin pian kuin voimme. Jos teillä on kysymyksiä voitte ottaa meihin yhteyttä: [email protected] tai numeroon 0303-8070


    • Kippari

      Hinnoittelu näyttää edelleen olevan samanlaista. Lisäksi yritys lähettää perintäkirjeen eräpäivää seuraavana päivänä, jolloin eräpäivänä eri pankin kautta maksettu suoritus ei vielä näy sen tilillä. Sihteerini maksoi perintälaskun erehdyksessä tietämättä, että alkuperäinen lasku oli maksettu eräpäivänä. Nyt on kulunut 1,5 kk. Useista karhuista ja lupauksista huolimatta ei palautusta ole tullut.

      • tyynyliinu

        Ostin kaksi tyynyä tvinsiltä nettikaupasta hintaan 60 euroa.
        Kokeilin toista (avasin pussin, mitä ei ilmeisesti olisi saanut tehdä, mutta mukana ei ollut varoitusta!) ja totesin, että huono on. Palautin molemmat tyynyt. Sain tililleni takaisin vain 9,90. Maksoin siis 5 sekuntin testaamisesta 50 euroa, enkä saanut edes tyyny. Tämän huomattuani soitin asiakaspalveluun, jossa todettiin, että muovia ei olisi saanut avata. Ja että tyynyn takaisin minulle lähettäminen maksaa taasen 19,90! Eihän sen kokoinen paketti edes maksa niin paljon lähettää!! Laitoin "virallisen" reklamaation [email protected] 3 viikkoa sitten, ei minkäänlaista vastausta.

        Siispä, älkää IKINÄ ostako MITÄÄN tästä huijausfirmasta.


      • ei enään ikinä
        tyynyliinu kirjoitti:

        Ostin kaksi tyynyä tvinsiltä nettikaupasta hintaan 60 euroa.
        Kokeilin toista (avasin pussin, mitä ei ilmeisesti olisi saanut tehdä, mutta mukana ei ollut varoitusta!) ja totesin, että huono on. Palautin molemmat tyynyt. Sain tililleni takaisin vain 9,90. Maksoin siis 5 sekuntin testaamisesta 50 euroa, enkä saanut edes tyyny. Tämän huomattuani soitin asiakaspalveluun, jossa todettiin, että muovia ei olisi saanut avata. Ja että tyynyn takaisin minulle lähettäminen maksaa taasen 19,90! Eihän sen kokoinen paketti edes maksa niin paljon lähettää!! Laitoin "virallisen" reklamaation [email protected] 3 viikkoa sitten, ei minkäänlaista vastausta.

        Siispä, älkää IKINÄ ostako MITÄÄN tästä huijausfirmasta.

        Kuluttajariitalautakuntaan kaikki valitukset suoraan, edelleen yli puolen vuoden jälkeen tapellaan tyynyjen palautuksista (tyynyt olivat meidän hallussa 2 päivää) melkoista kusetusta...


      • yks vaan
        ei enään ikinä kirjoitti:

        Kuluttajariitalautakuntaan kaikki valitukset suoraan, edelleen yli puolen vuoden jälkeen tapellaan tyynyjen palautuksista (tyynyt olivat meidän hallussa 2 päivää) melkoista kusetusta...

        Minusta aika normaali käytäntö että avattua pakettia ei hyväksytä jos sen palauttaa. Onhan sitä voitu käyttää esim viikon ajan. Minä maksan verkkopankilla niin todella tiedän mitä joudun maksaan ennen kun hyväksyn laskun, ei tule ylimääräisiä euroja yllätyksenä.


      • Huijattu
        yks vaan kirjoitti:

        Minusta aika normaali käytäntö että avattua pakettia ei hyväksytä jos sen palauttaa. Onhan sitä voitu käyttää esim viikon ajan. Minä maksan verkkopankilla niin todella tiedän mitä joudun maksaan ennen kun hyväksyn laskun, ei tule ylimääräisiä euroja yllätyksenä.

        Sama juttu tyynyissä!! Avasin toisen, huomasin ns. KIELTOLAPUN sen jälkeen. Tuollainen "kielto" on kuluttajasuojalain vastaista. Muissa firmoissa saa kaiken palauttaa alushousuja ja bikineitä myöten. Tyynyistä vielä, että aivan paskoja olivat. Yhden yön kokeilin ja heti seuraavana päivänä laitoin takaisin. Sähköpostiin tuli ilmoitus, että palautus vastaanotettu. Tänään sitten tuli lasku, josta oli vain 9,95 poistettu. Huomenna otan yhteyttä kuluttajasuoja-asiamieheen, en varmasti maksa sellaisesta, mitä minulla ei edes ole. Ja muka 30 päivän palautusoikeus, hyvä vitsi. Olen niin paljon tilannut eri firmoilta, että tiedän kyllä, mitä laki sanoo. Ihmettelen vaan, että tuollainen firma saa vielä toimia Suomessa.
        Tästä lähtien tilaan vain tunnetuilta firmoilta!


      • tyynyt
        Huijattu kirjoitti:

        Sama juttu tyynyissä!! Avasin toisen, huomasin ns. KIELTOLAPUN sen jälkeen. Tuollainen "kielto" on kuluttajasuojalain vastaista. Muissa firmoissa saa kaiken palauttaa alushousuja ja bikineitä myöten. Tyynyistä vielä, että aivan paskoja olivat. Yhden yön kokeilin ja heti seuraavana päivänä laitoin takaisin. Sähköpostiin tuli ilmoitus, että palautus vastaanotettu. Tänään sitten tuli lasku, josta oli vain 9,95 poistettu. Huomenna otan yhteyttä kuluttajasuoja-asiamieheen, en varmasti maksa sellaisesta, mitä minulla ei edes ole. Ja muka 30 päivän palautusoikeus, hyvä vitsi. Olen niin paljon tilannut eri firmoilta, että tiedän kyllä, mitä laki sanoo. Ihmettelen vaan, että tuollainen firma saa vielä toimia Suomessa.
        Tästä lähtien tilaan vain tunnetuilta firmoilta!

        Älkää vaan kukaan maksako mitään!! Laitan oman sähköpostin, käydään yhdessä taistoon. Osoite on [email protected]. Laittakaa vistiä ja kertokaa oma tilanne, otan yhteyttä kuluttasuoja-asiamieheen. Tuollainen firma saa vielä myydä tv:ssä!!!


      • Ei enään ikinä
        tyynyt kirjoitti:

        Älkää vaan kukaan maksako mitään!! Laitan oman sähköpostin, käydään yhdessä taistoon. Osoite on [email protected]. Laittakaa vistiä ja kertokaa oma tilanne, otan yhteyttä kuluttasuoja-asiamieheen. Tuollainen firma saa vielä myydä tv:ssä!!!

        Turpiin tuli, kuluttajariitalautakunta on sitä mieltä että jos koekäytät tyynyjä Tvins.com:in mukaisin ehdoin niin palautusoikeus menee...

        Että tällaista kusetusta suomenmaassa


      • Viddu
        Ei enään ikinä kirjoitti:

        Turpiin tuli, kuluttajariitalautakunta on sitä mieltä että jos koekäytät tyynyjä Tvins.com:in mukaisin ehdoin niin palautusoikeus menee...

        Että tällaista kusetusta suomenmaassa

        Uskomatonta!! Minulle tuli tänään kuluttajariitalautakunnasta Tvins. comin vastine. Aivan valetta koko kirje. Jos kyseessä olisi suomalainen firma, se olisi jo tällä meiningillä mennyt nurin, mutta kun sattuu olemaan svedupellejen pulju. Kaikkeen paskaan sitä näppinsä on työntäny...Eli jos kerran on kuluttajariitalautakunta tollasen päätöksen tehny, kaikille tulee varmaan sama. Oletko jo maksanut laskun?


      • Huijarifirma
        Viddu kirjoitti:

        Uskomatonta!! Minulle tuli tänään kuluttajariitalautakunnasta Tvins. comin vastine. Aivan valetta koko kirje. Jos kyseessä olisi suomalainen firma, se olisi jo tällä meiningillä mennyt nurin, mutta kun sattuu olemaan svedupellejen pulju. Kaikkeen paskaan sitä näppinsä on työntäny...Eli jos kerran on kuluttajariitalautakunta tollasen päätöksen tehny, kaikille tulee varmaan sama. Oletko jo maksanut laskun?

        Eipä muuten jostain kumman syystä ole enää noita helvetin tyynyjä Tvins.comin sivuilla myynnissä!!! Miksiköhän?????


      • Anonyymi
        tyynyt kirjoitti:

        Älkää vaan kukaan maksako mitään!! Laitan oman sähköpostin, käydään yhdessä taistoon. Osoite on [email protected]. Laittakaa vistiä ja kertokaa oma tilanne, otan yhteyttä kuluttasuoja-asiamieheen. Tuollainen firma saa vielä myydä tv:ssä!!!

        Poliisiin olisi kaikkien syytä olla yhteydessä. Olla erittäin vihaisia ja vaatia sitä Suomen markkinoilta pois.


      • Anonyymi
        Viddu kirjoitti:

        Uskomatonta!! Minulle tuli tänään kuluttajariitalautakunnasta Tvins. comin vastine. Aivan valetta koko kirje. Jos kyseessä olisi suomalainen firma, se olisi jo tällä meiningillä mennyt nurin, mutta kun sattuu olemaan svedupellejen pulju. Kaikkeen paskaan sitä näppinsä on työntäny...Eli jos kerran on kuluttajariitalautakunta tollasen päätöksen tehny, kaikille tulee varmaan sama. Oletko jo maksanut laskun?

        Poliisille !


    • ykskaikkienpuolesta

      Hei ihmiset! Laittakaa Kuningaskuluttaja-ohjelmalle sähköpostia. Itse tein äsken niin, liitytään yhteen ja aletaan tapella tätä firmaa vastaan! Kuka meitä muuten puolustaisi ellei me itse aleta puhua asiasta ja tehdä siitä julkista???Kun kerran kuluttaja-asiamies sekä lautakuntakaan ei puolusta. Jos ei muutaniin autetaan muita sillä, ettei he tee samaa virhettä.

      http://kuningaskuluttaja.yle.fi/

      • Kannattaa valittaa

        Soitin kuluttajriitalautakuntaan 18.1., koska oma asia siellä tyynyistä vireillä. Siellä sanottiin, että Tvins.com on "luvannut" maksaa kaikille tyynyistä jo maksaneille rahat takaisin ja ne jotka eivät ole maksaneet, tulee laskusta hyvityslasku. Itselle tuli eilen Tvins.comilta sähköposti jossa luki: "Olemme vastaanottaneet palautuksenne (palautin tyynyt 4.9.2009) ja hyvitämme rahat tilillenne mahdollisimman pian. Mitähän se sitten tarkoittaakaan, kun en ole niistä senttiäkään maksanut. Tyynyjä ei muuten enää ole ollut myynnissä syksystä alkaen, ne kuulemma vedetty pois myynnistä, niin ainakin sanoi kuluttajariitalautakunnasta. Itse en kuitenkaan periaatteessa tule tälle firmalle senttiäkään maksamaan tuotteesta, jota minulla ei edes ole!!!!


      • Ei enään ikinä
        Kannattaa valittaa kirjoitti:

        Soitin kuluttajriitalautakuntaan 18.1., koska oma asia siellä tyynyistä vireillä. Siellä sanottiin, että Tvins.com on "luvannut" maksaa kaikille tyynyistä jo maksaneille rahat takaisin ja ne jotka eivät ole maksaneet, tulee laskusta hyvityslasku. Itselle tuli eilen Tvins.comilta sähköposti jossa luki: "Olemme vastaanottaneet palautuksenne (palautin tyynyt 4.9.2009) ja hyvitämme rahat tilillenne mahdollisimman pian. Mitähän se sitten tarkoittaakaan, kun en ole niistä senttiäkään maksanut. Tyynyjä ei muuten enää ole ollut myynnissä syksystä alkaen, ne kuulemma vedetty pois myynnistä, niin ainakin sanoi kuluttajariitalautakunnasta. Itse en kuitenkaan periaatteessa tule tälle firmalle senttiäkään maksamaan tuotteesta, jota minulla ei edes ole!!!!

        Lasku maksettu koska oli perintätoimistossa ollut jo kohta 10 kuukautta. Ilmoitin tuolle paskafirmalle että nyt on lasku maksettu mutta siellä "viehättävä ääninen Virolaisneito" ilmoitti ettei laskua olisi tarvinnutkaan maksaa, kukaan ei kuitenkaan ollut meille sitä sanonut, WITTU. Eivät voi palauttaa rahoja, ja sitten ihan pokeriäänellä kysyi että haluatteko vielä tyynyt, huusin luuriin täysillä että TOTTA VI..SSA. Postikulut tuli vielä päälle eli nuo perkeleen tyynyt tuli nyt maksamaan melkein 200 €eroa... Kaikista huvittavin oli kun tyynyt tulivat reilun kolmen viikon päästä niin yllätys yllätys, TYYNYT OLIVAT AIVAN UUSIA, ei siis ne jotka palutimme vaikka vannoivat että vanhat tyynyt tulee takaisin. Laitoin asiasta tiedoksi kaiken tapahtuneen kuluttaja-asiamiehelle sekä kuluttajariitalautakuntaan. Ei ole kuulunut mitään.

        KYLLÄ OPPIRAHAT TULI MAKSETTUA JA MEIDÄN PERHE EI TILAA ENÄÄN IKINÄ NÄISTÄ TV-SHOP FIRMOISTA.


      • Kerran huijattu
        Ei enään ikinä kirjoitti:

        Lasku maksettu koska oli perintätoimistossa ollut jo kohta 10 kuukautta. Ilmoitin tuolle paskafirmalle että nyt on lasku maksettu mutta siellä "viehättävä ääninen Virolaisneito" ilmoitti ettei laskua olisi tarvinnutkaan maksaa, kukaan ei kuitenkaan ollut meille sitä sanonut, WITTU. Eivät voi palauttaa rahoja, ja sitten ihan pokeriäänellä kysyi että haluatteko vielä tyynyt, huusin luuriin täysillä että TOTTA VI..SSA. Postikulut tuli vielä päälle eli nuo perkeleen tyynyt tuli nyt maksamaan melkein 200 €eroa... Kaikista huvittavin oli kun tyynyt tulivat reilun kolmen viikon päästä niin yllätys yllätys, TYYNYT OLIVAT AIVAN UUSIA, ei siis ne jotka palutimme vaikka vannoivat että vanhat tyynyt tulee takaisin. Laitoin asiasta tiedoksi kaiken tapahtuneen kuluttaja-asiamiehelle sekä kuluttajariitalautakuntaan. Ei ole kuulunut mitään.

        KYLLÄ OPPIRAHAT TULI MAKSETTUA JA MEIDÄN PERHE EI TILAA ENÄÄN IKINÄ NÄISTÄ TV-SHOP FIRMOISTA.

        Me, jotka olimme valittaneet asiasta kuluttajariitalautakuntaan, VOITIMME JUTUN!! Viime viikolla tuli lopullinen päätös asiasta. Tvins.com palauttanut rahat niille, jotka olivat jo ehtineet maksaa ja muiden lasku on nyt sitten lopultakin mitätöity.
        Kannatti taistella puoli vuotta, mutta sen opin, että IKINÄ en tilaa tuosta huijarifirmasta.


      • Ei enään ikinä
        Kerran huijattu kirjoitti:

        Me, jotka olimme valittaneet asiasta kuluttajariitalautakuntaan, VOITIMME JUTUN!! Viime viikolla tuli lopullinen päätös asiasta. Tvins.com palauttanut rahat niille, jotka olivat jo ehtineet maksaa ja muiden lasku on nyt sitten lopultakin mitätöity.
        Kannatti taistella puoli vuotta, mutta sen opin, että IKINÄ en tilaa tuosta huijarifirmasta.

        Meille tuli päätös että emme ole oikeutettuja palauttamaan tyynyjä ja jouduimme maksamaan ~165€ koko saatanan lystistä :-(

        Näin tämä maailma potkii toisia päähän muuta "life goes on"


      • KAUHISTUNUT 3
        Ei enään ikinä kirjoitti:

        Meille tuli päätös että emme ole oikeutettuja palauttamaan tyynyjä ja jouduimme maksamaan ~165€ koko saatanan lystistä :-(

        Näin tämä maailma potkii toisia päähän muuta "life goes on"

        NÄINKÖHÄN USKALLAN TILATA SIELTÄ TVINSILTÄ KUNTOLAITETTA, JOS SITÄKÄÄN EI SAA LUPAUKSISTA HUOLIMATTA KOKEILLA (ON SILLOIN KÄYTETTY) JA PALAUTTAA SITTEN JOS EI MIELLYTÄ ??!!

        AJATTELIN JUST TILATA SEN "KEIKUTIN-LAITTEEN" JOLLA LÄHTEE JENKKAKAHVAT JA TULEE MAHTAVAT LIHAKSET :).....SAA NYT NÄHDÄ USKALLANKO ENÄÄ, LUETTUANI TEIDÄN VAIKEUKSISTA!!


      • niin kävi
        KAUHISTUNUT 3 kirjoitti:

        NÄINKÖHÄN USKALLAN TILATA SIELTÄ TVINSILTÄ KUNTOLAITETTA, JOS SITÄKÄÄN EI SAA LUPAUKSISTA HUOLIMATTA KOKEILLA (ON SILLOIN KÄYTETTY) JA PALAUTTAA SITTEN JOS EI MIELLYTÄ ??!!

        AJATTELIN JUST TILATA SEN "KEIKUTIN-LAITTEEN" JOLLA LÄHTEE JENKKAKAHVAT JA TULEE MAHTAVAT LIHAKSET :).....SAA NYT NÄHDÄ USKALLANKO ENÄÄ, LUETTUANI TEIDÄN VAIKEUKSISTA!!

        Tilasin Bullet Express monitoimikoneen tvinsiltä.Ensimmäisessä oli moottori vika,jonka ymmärsin maanantai kappaleeksi ja palautin ja halusinkin uuden laitteen tilalle.Uusi laite sitten saapui ja sekään ei toiminut oikein,yksi muovikansi ei käynyt laitteeseen.Soittelin asiasta ja ei heillä ole sitä kantta,vaan joudun taas palauttamaan koko satsin takaisin,pakkaamaan ja viemään postiin.Laskun maksusta oli asiakas palvelussa kova huoli,vaikka minulla ei ole toimivaa laitettakaan.Sovittiin sitten puhelimessa että en ota koko laitetta enää,mutta hetken päästä tuli sähköpostiin viesti.Hyvä asiakas,

        valitettavasti tuotetta ei saa enää palauttaa, koska huomasin vasta että avoin kauppa aika on mennyt umpeen. Vaihdamme tuotteen toimivaan, ja teidän tulisi maksaa nykyinen lasku ajoissa. Mikäli saisitte kolmannen kerran viallisen tuotteen, mitä epäilen, kauppa perutaan

        Ystävällisin terveisin


        Tvins Asiakaspalvelu
        [email protected]
        [email protected]
        0303-8070
        Ma-Pe 09.00-17.00

        Todella mukava pakkailla ja raahata pakettia edes takaisin.Lähden kohta postiin taas raahaamaan painavaa laatikkoa ja odottelen saanko sieltä mitään toimivaa.Olkaa hyvät ihmiset varuillanne tämän firman kanssa,jatkossa en enää tilaa mitään mitä televisiossa mainostetaan,sen opin tästä touhusta,todella pettynyt!


      • tyhmäkö?Juu
        niin kävi kirjoitti:

        Tilasin Bullet Express monitoimikoneen tvinsiltä.Ensimmäisessä oli moottori vika,jonka ymmärsin maanantai kappaleeksi ja palautin ja halusinkin uuden laitteen tilalle.Uusi laite sitten saapui ja sekään ei toiminut oikein,yksi muovikansi ei käynyt laitteeseen.Soittelin asiasta ja ei heillä ole sitä kantta,vaan joudun taas palauttamaan koko satsin takaisin,pakkaamaan ja viemään postiin.Laskun maksusta oli asiakas palvelussa kova huoli,vaikka minulla ei ole toimivaa laitettakaan.Sovittiin sitten puhelimessa että en ota koko laitetta enää,mutta hetken päästä tuli sähköpostiin viesti.Hyvä asiakas,

        valitettavasti tuotetta ei saa enää palauttaa, koska huomasin vasta että avoin kauppa aika on mennyt umpeen. Vaihdamme tuotteen toimivaan, ja teidän tulisi maksaa nykyinen lasku ajoissa. Mikäli saisitte kolmannen kerran viallisen tuotteen, mitä epäilen, kauppa perutaan

        Ystävällisin terveisin


        Tvins Asiakaspalvelu
        [email protected]
        [email protected]
        0303-8070
        Ma-Pe 09.00-17.00

        Todella mukava pakkailla ja raahata pakettia edes takaisin.Lähden kohta postiin taas raahaamaan painavaa laatikkoa ja odottelen saanko sieltä mitään toimivaa.Olkaa hyvät ihmiset varuillanne tämän firman kanssa,jatkossa en enää tilaa mitään mitä televisiossa mainostetaan,sen opin tästä touhusta,todella pettynyt!

        Itsekin tuli hölmönä tilattua avopuolison kanssa helmikuussa vibratone vyö joita saa 2 yhden hinnalla.No,tuotteet tulivat helmikuun lopussa ja kokeilin yhtä vyötä ja se toimi noin 5min.Toista en viitsinyt kokeillakaan.Soitin samaten tvinsille ja kerroin että perun kaupat ja palautan vyöt takaisin.Yrittivät vielä että lähettäisivät uuden laturin mutta en suostunut siihen vaan sanoin että ei käy puretaan kauppa.Viikon sisällä lähetin tavarat Tvinsille takaisin postin kautta.Ajattelin että se siitä ja hyvin meni.Viime viikolla tuli huomautuslasku jossa kehotettiin heti maksamaan erääntynyt erä!!Soitin asiakaspalveluun ja sanoin että mikä erä, kaupat on purettu ja tuotteet palautettu!Sain vastauksen että heille ei ole tullut mitään palautusta ja lasku on maksettava.Postista kyselin ja postikaan ei enää löytänyt tavaroita!Aika hienoa että melkein 2kk sen jälkeen kun olen perunut kaupat ja lähettänyt tavarat takaisin niin kysellään rahaa eikä sitä että missä palautus on!?Kyse on n.132€ ja etä v.... maksaa tavarasta jota ei ole edes.Uskon että tämä sontafirma haluaa vaan saada surkeat rahansa keinolla millä hyvänsä.Älkää todellakaan tilatko sieltä mitään!Hölmönä menin tilaamaan mutta oli ensimmäinen ja viimeinen kerta!Kuluttaja asiamiehelle soitin tänään ja minulle sanottiin että tämä on vaan yksi tapaus monista ongelmista tätä sontakauppaa kohtaan.Hyvää kevättä kaikille ja viisaampia kauppoja myös! :)


      • mamois
        tyhmäkö?Juu kirjoitti:

        Itsekin tuli hölmönä tilattua avopuolison kanssa helmikuussa vibratone vyö joita saa 2 yhden hinnalla.No,tuotteet tulivat helmikuun lopussa ja kokeilin yhtä vyötä ja se toimi noin 5min.Toista en viitsinyt kokeillakaan.Soitin samaten tvinsille ja kerroin että perun kaupat ja palautan vyöt takaisin.Yrittivät vielä että lähettäisivät uuden laturin mutta en suostunut siihen vaan sanoin että ei käy puretaan kauppa.Viikon sisällä lähetin tavarat Tvinsille takaisin postin kautta.Ajattelin että se siitä ja hyvin meni.Viime viikolla tuli huomautuslasku jossa kehotettiin heti maksamaan erääntynyt erä!!Soitin asiakaspalveluun ja sanoin että mikä erä, kaupat on purettu ja tuotteet palautettu!Sain vastauksen että heille ei ole tullut mitään palautusta ja lasku on maksettava.Postista kyselin ja postikaan ei enää löytänyt tavaroita!Aika hienoa että melkein 2kk sen jälkeen kun olen perunut kaupat ja lähettänyt tavarat takaisin niin kysellään rahaa eikä sitä että missä palautus on!?Kyse on n.132€ ja etä v.... maksaa tavarasta jota ei ole edes.Uskon että tämä sontafirma haluaa vaan saada surkeat rahansa keinolla millä hyvänsä.Älkää todellakaan tilatko sieltä mitään!Hölmönä menin tilaamaan mutta oli ensimmäinen ja viimeinen kerta!Kuluttaja asiamiehelle soitin tänään ja minulle sanottiin että tämä on vaan yksi tapaus monista ongelmista tätä sontakauppaa kohtaan.Hyvää kevättä kaikille ja viisaampia kauppoja myös! :)

        Asiakaspalautuksista jää lähettäjälle postivirkailijan kuittaama kappale paketin päälle liimatusta asiakaspalautuslomakkeesta. Ellei tätä ole palautettaessa jättänyt itselleen talteen, on todella vaikea todistaa palauttaneensa tuotetta. Kyseisellä lomakkeella vastuu kun siirtyy postille.. Itse en ole palauttanut mitään Suomen rajojen ulkopuolelle, ei ole ollut tarvetta. Kokemukseni Tvins.comista rajoittuvat ystäväni tilaamaan höyrypesuriin vuodelta käpy, hän oli ainakin todella tyytyväinen saamaansa palveluun.


      • Anonyymi

        Ei kuningaskuluttaja enää toimi.


      • Anonyymi
        Ei enään ikinä kirjoitti:

        Meille tuli päätös että emme ole oikeutettuja palauttamaan tyynyjä ja jouduimme maksamaan ~165€ koko saatanan lystistä :-(

        Näin tämä maailma potkii toisia päähän muuta "life goes on"

        Taistele vielä, mutta älä maksa mitään lisää, tai jos et ole maksanut niin palauta ja seuraa sitä.


      • Anonyymi
        tyhmäkö?Juu kirjoitti:

        Itsekin tuli hölmönä tilattua avopuolison kanssa helmikuussa vibratone vyö joita saa 2 yhden hinnalla.No,tuotteet tulivat helmikuun lopussa ja kokeilin yhtä vyötä ja se toimi noin 5min.Toista en viitsinyt kokeillakaan.Soitin samaten tvinsille ja kerroin että perun kaupat ja palautan vyöt takaisin.Yrittivät vielä että lähettäisivät uuden laturin mutta en suostunut siihen vaan sanoin että ei käy puretaan kauppa.Viikon sisällä lähetin tavarat Tvinsille takaisin postin kautta.Ajattelin että se siitä ja hyvin meni.Viime viikolla tuli huomautuslasku jossa kehotettiin heti maksamaan erääntynyt erä!!Soitin asiakaspalveluun ja sanoin että mikä erä, kaupat on purettu ja tuotteet palautettu!Sain vastauksen että heille ei ole tullut mitään palautusta ja lasku on maksettava.Postista kyselin ja postikaan ei enää löytänyt tavaroita!Aika hienoa että melkein 2kk sen jälkeen kun olen perunut kaupat ja lähettänyt tavarat takaisin niin kysellään rahaa eikä sitä että missä palautus on!?Kyse on n.132€ ja etä v.... maksaa tavarasta jota ei ole edes.Uskon että tämä sontafirma haluaa vaan saada surkeat rahansa keinolla millä hyvänsä.Älkää todellakaan tilatko sieltä mitään!Hölmönä menin tilaamaan mutta oli ensimmäinen ja viimeinen kerta!Kuluttaja asiamiehelle soitin tänään ja minulle sanottiin että tämä on vaan yksi tapaus monista ongelmista tätä sontakauppaa kohtaan.Hyvää kevättä kaikille ja viisaampia kauppoja myös! :)

        Poliisille kanttaa kaikkien valittaa, niin eiköhän lopu Suomessa rahan käärintä. Jos poliisi viitsii edes vaivautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisille kanttaa kaikkien valittaa, niin eiköhän lopu Suomessa rahan käärintä. Jos poliisi viitsii edes vaivautua.

        Poliisi ei ota näihin mitään kantaa kehottaa olemaan tilaamatta ko firmalta mitään ja eiku seuraava asiakas.


    • KARVAKERÄ

      ONKO JOKU TILANNU TON KARVOJENPOISTOLAITTEEN ? TOIMIIKO ? TÄTÄ KESKUSTELUA KUN SEURAA NIIN ALKAA TUNTUA, ET EI USKALLA TILATA...TUOTE KUULOSTAA NIIN HYVÄLTÄ, ETTÄ EPÄILYTTÄÄ.

      TERVEISIN

      • adapterikin

        kova ääninen,vain kokeilemalla tietää ,,mutta kannattaako erijuttu
        lisäksi vielä tämä ja tämä kokonais hintaa noin 80 ,ja mainos noin 50 hintainen


      • mainoksen uhri

        Olen itse joskus ammoisina aikoina tilannut jonkun hilavitkuttimen, joka oli aivan ala-arvoista kamaa. Sitä en yrittänytkään palauttaa, kun palautus tuntui olevan niin vaikeeta. Siihen aikaan piti soittaa asiakaspalveluun, että saa jonkun palautuskoodin, jolla sai sitten palauttaa tuotteen.
        N. vuosi sitten tilasin jonkun alusvaatteen, joka ei todellakaan mennyt edes päälle, vaikka olin kokotaulukon mukaan tilannut. Sen palautin täysin ohjeiden mukaan, eikä siinä ollut mitään ongelmaa. Ainoastaan rahojen palautus kesti aika kauan.
        Jos jotain tilaat, lue tarkkaan kaikki tekstit, mitä tuotteesta ja toimituksesta (ostoehdot) löydät.


      • Tämä toimii

        Derma Seta on ainoa laite Tvinssillä, joka toimii hienosti ainakin kantapäihin....


    • Tvinsistä on todellakin syytä varoittaa ihmisiä. Kun tilaamaani tuotetta ei näkynyt kahteen viikkoon niin peruin tilaukseni. Vastaukseksi tuli, että tuote on jo lähtenyt ja minun pitäisi käydä postissa se kääntämässä kun se tulee. Kun jälleen reilu viikko oli kulunut niin soitin asiasta. Ttuotetta oli kuulemma sillä viikolla tulossa, joten se lähetettäisiin heti kun sitä saadaan. Siis minulle valehdeltiin aikaisemmin ihan suoraan. Olin valitettavasti maksanut luottokortilla ja sitä rahaa ei suostuta palauttamaan ennen kuin palautan tuotteen, jota en siis ole edes saanut!!!! Seuraavaksi kyselyä Luottokuntaan ja kuluttaja-asiamiehelle. Varokaa Tvinsiä- älkää ikinä maksako ennen kuin olette saaneet tuotteen.

      • Anarion

        Ei kannata tilata Tvinsiltä mitään. Palautin tuotteen saamani ohjeen mukaan (soitettuani asiakaspalveluun) ja kuinkas kävikään: paketti pitäisi olla perillä 5-8 viikkoa lähettämisestä, mutta eivätpä ole sitä muka takaisin saaneet (postista sain kuitin todistukseksi lähetyksestä). Ja rahatkin pitivät. ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA TILATKO TVINSILTÄ MITÄÄN!!!


      • Anonyymi

        Mikä ihme se kuluttaja- asiamies on, kun kukaan ei ilmoita huijareista poliisille. Se firmahan on huijari,, ei kielitaito ole ymmärryksen este. Huijarit yleensä ilmoitetaan poliiseille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihme se kuluttaja- asiamies on, kun kukaan ei ilmoita huijareista poliisille. Se firmahan on huijari,, ei kielitaito ole ymmärryksen este. Huijarit yleensä ilmoitetaan poliiseille.

        Poliisi ei ota mitään kantaa käskee vain olla tilaatta ko firmalta mitään niin en kuormita turhaan poliisin resursseja!!!!!!


    • tsiisus...

      Table Mate? Tämmöinenkö?
      http://www.google.fi/search?q=tablemate&hl=fi&biw=1711&bih=1211&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=xhzCTvrxFbGM4gTKx5CBDQ&sqi=2&ved=0CEQQsAQ#hl=fi&tbm=isch&sa=1&q=Table Mate&pbx=1&oq=Table Mate&aq=f&aqi=g-L4&aql=&gs_sm=e&gs_upl=69426l73154l0l73434l3l3l0l2l2l0l222l222l2-1l1l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=bec79e17805553c1&biw=1711&bih=1211

      Ei, helvata... sohvaperunan unelma.... Olisko kova sana jos soittaisit kunnalle tai kiertäisit kirpparit ja kyselisit vaikka semmosia käytöstä poistettuja pulpetteja? Vaihtoehtoisesti voit ostaa kierrätyskeskuksesta myös pienen pöydän... kympillä tai kahdella vois irrota.

      Tuommoisesta räppäleestä kuuskytä euroa!? Hajotat sen kumminkin tai ainakin kytät kerran ja sitten unohdat sohvan alle.

    • Leenanen

      Onko kellään kokemusta Slim 'N Lift Aire Bra rintsikoista?? Ne vaikuttavat hyviltä mainoksessa. Inhoan nimittäin just kaikkea hakasta sun muuta mitä tavallisissa rintsikoissa ahdistaa, siks kiinnostuin näistä..

    • Slim N Lift Aire Bra

      Onko kellään kokemusta Slim 'N Lift Aire Bra rintsikoista?? Ne vaikuttavat hyviltä mainoksessa. Inhoan nimittäin just kaikkea hakasta sun muuta mitä tavallisissa rintsikoissa ahdistaa, siks kiinnostuin näistä..

      • testidaami

        Se on nyt todettu jo monessa paikassa että Genie Bra rintsikat on parhaat.


      • Ullis

        Mä tilasin just ja sain pari pv sitte ilman ongelmia. Oon hieman pyöreä ja kookasrintainen ja mikään mitä mainoksessa sanottiin ei pidä paikkaansa - ovat ihan löperöt, ei tue yhtään muotoilusta puhumattakaan ja olkaimet valuu koko ajan. Koko valittu kokotaulokon mukaan. Palauttaa en uskalla kun ylläolevaa lukee - eivät varmaan palauta mitään vaikka oon kolmesta rintsikasta kokeillu vaan yhtä. Pakettihan on avattu.

        ÄLÄ tilaa!


      • asiakas xx
        Ullis kirjoitti:

        Mä tilasin just ja sain pari pv sitte ilman ongelmia. Oon hieman pyöreä ja kookasrintainen ja mikään mitä mainoksessa sanottiin ei pidä paikkaansa - ovat ihan löperöt, ei tue yhtään muotoilusta puhumattakaan ja olkaimet valuu koko ajan. Koko valittu kokotaulokon mukaan. Palauttaa en uskalla kun ylläolevaa lukee - eivät varmaan palauta mitään vaikka oon kolmesta rintsikasta kokeillu vaan yhtä. Pakettihan on avattu.

        ÄLÄ tilaa!

        Minäkin tilasin liivit ja avasin yhden paketin kokeillakseni. En ollut ihan tyytyväinen. Otin firmaan yhteyttä puhelimitse ja sähköpostilla saadakseni RMA-numeron palautusta varten, mutta olen saanut vain automaattivastauksia. Laskua en ole maksanut. Nyt tuumin palauttaisinko ilman tuota RMA-numeroa.


      • Elisabeth

        On kyllä.
        Tilasin tuotteen laskulla, ja maksoin ajallaan. Perintäkirjeitä tuli useita. Alussa vastailin, sitten lopetin. Toistaiseksi ollut hiljaista. Moitin tuotetta ja palvelua s-postilla. Olkaimet narumaiset, mainoskuvassa ovat huomattavasti leveämmät. Materiaali nyppääntyy, ovat vetelät. Kaula-aukko jää matalalle, ei siis sovi alustoppina V-aukkoisille. Kärsin nahoissani, enkä palauttanut. Muutoin veivaisin kai vieläkin asiaa.
        Ei muuta kuin kiitoskuittaus yhteydenotosa.


      • Anonyymi

        Koot ihan perheestä jos tilaat omaa kokoasi ne ei mahdu alkuunkaan saat tilata useampaa kokoa isommat jos meinaat et mahtuu sulle.


    • lähetä valitus kul.virastolle (nettisivu löytyy).
      Tvins.com on valehtelija ja huijari.
      Huonot tuotteet ja huijari hinnat.

      Älä edes katso niiden tv mainoksia.

      • Mistä apua

        Eikö ole mitään keinoa pysäyttää näitä huijareita ??? (Tvins)
        Erehdyin ostamaan pojalle Abdoer Twist laitteen viime vuonna.
        Lasku oli 225 € postikuluineen lasku maksettiin erissä jolloin hinnaksi tuli 258 €.
        Loppuvuodesta tuli samasta laitteesta 88 € lasku ja väite että osamaksusuorituksia oli jäänyt pois välistä. Vaikka ko. firmalle on lähetetty laskukopiot maksuista ei sieltä päin oteta mitään yhteyttä vaan lasku toistuu kuukausittain 5 € korotettuna ja uhkauksella viedä se perintään, -eli 199 € laite tulee maksamaan 350 €. Ilmeisesti Tvins:illä joku kavaltaa maksusuorituksia
        välistä ja ne maksatetaan asiakkaalla!!
        VAROKAA !!


      • nuhaLG
        Mistä apua kirjoitti:

        Eikö ole mitään keinoa pysäyttää näitä huijareita ??? (Tvins)
        Erehdyin ostamaan pojalle Abdoer Twist laitteen viime vuonna.
        Lasku oli 225 € postikuluineen lasku maksettiin erissä jolloin hinnaksi tuli 258 €.
        Loppuvuodesta tuli samasta laitteesta 88 € lasku ja väite että osamaksusuorituksia oli jäänyt pois välistä. Vaikka ko. firmalle on lähetetty laskukopiot maksuista ei sieltä päin oteta mitään yhteyttä vaan lasku toistuu kuukausittain 5 € korotettuna ja uhkauksella viedä se perintään, -eli 199 € laite tulee maksamaan 350 €. Ilmeisesti Tvins:illä joku kavaltaa maksusuorituksia
        välistä ja ne maksatetaan asiakkaalla!!
        VAROKAA !!

        Kuluttajaviranomaiset auttavat sillä sitä vartenhan he ovat olemassa. Ota kopiot kuiteista ja tositteista ja marssi heidän puheille.


      • Anonyymi
        Mistä apua kirjoitti:

        Eikö ole mitään keinoa pysäyttää näitä huijareita ??? (Tvins)
        Erehdyin ostamaan pojalle Abdoer Twist laitteen viime vuonna.
        Lasku oli 225 € postikuluineen lasku maksettiin erissä jolloin hinnaksi tuli 258 €.
        Loppuvuodesta tuli samasta laitteesta 88 € lasku ja väite että osamaksusuorituksia oli jäänyt pois välistä. Vaikka ko. firmalle on lähetetty laskukopiot maksuista ei sieltä päin oteta mitään yhteyttä vaan lasku toistuu kuukausittain 5 € korotettuna ja uhkauksella viedä se perintään, -eli 199 € laite tulee maksamaan 350 €. Ilmeisesti Tvins:illä joku kavaltaa maksusuorituksia
        välistä ja ne maksatetaan asiakkaalla!!
        VAROKAA !!

        Tyhmä maksaa toisen kerran! Anna poliisille!


    • Kerran puijattu

      Minä tilasin air Bra rintaliivejä. Eräpäivä oli 16.2.2012, jonka tietenkin laitoin pankkiin eräpäiväksi: Oli veloitettu koko summa niinkuin pitikin. Mutta Tvinsiltä tulikin uusi lasku, joka oli päivätty 14.2. jossa kiiteltiin sitä, että valitsin osamaksukaupan!!! Ennen laskun eräpäivää. Nyt yritän soittaa sinne, hoono suomi toisessa päässä ei ymmärrä. Tässä uudessa laskussa on uusi viite ja tulen ilmeisesti maksamaan nämä liivini moneen kertaan. EN TILAA IKINÄ MITÄÄN KO. FIRMASTA, vaikka olen kyllä liiveihin tyytyväinen.

      • Minde68

        Mulla melkein sama juttu, eräpv oli 16.2.12 maksoin koko summan 15.2.12.
        Eilen tuli osamaksulasku, jossa oli korko 1,- laskutusmaksu 3,- ja muistutusmaksu 5,- . Kirjanpidon mukaan suoritusta tullut 14.2.12 mennessä.
        Ei varmaan kun maksoin vain päivää ennen eräpäivää


      • Anonyymi
        Minde68 kirjoitti:

        Mulla melkein sama juttu, eräpv oli 16.2.12 maksoin koko summan 15.2.12.
        Eilen tuli osamaksulasku, jossa oli korko 1,- laskutusmaksu 3,- ja muistutusmaksu 5,- . Kirjanpidon mukaan suoritusta tullut 14.2.12 mennessä.
        Ei varmaan kun maksoin vain päivää ennen eräpäivää

        poliisille !


    • Ihmettelijä 1A

      Järkyttävää, järkyttävää... Eikö tällaiselle virmalle todellakaan löydy lakia? Eihän tällaista toimintaa saa tehdä! Olenko ymmärtänyt oikein, että tämä TWINS on ruotsalainen yritys ja tavarat toimitetaan sieltä? Vai onko niin että virma ostaa tavaraa muualta ja toimittaa tavarat sitten suoraan sieltä mistä on ostanut ne? Onko kyseessä mahdollinen rahanpesu? Ovatkohan viranomaiset tietoisia tämän virman toiminnasta?

    • ryhmäkanne_2012

      Kerron tähän ketjuun vielä yhden Tvins huijarifirman ansaintakeinoista. Tilasin tuotteen marraskuussa 2011 nettisivujen kautta. Vasta tilaamisen jälkeen tuli mieleen hiukan tsekata, mitä ko. puljusta yleisesti ollaan mieltä. Oma vika, olisi pitänyt tsekata ennen tilausta! No, joka tapauksessa, tulin katumapäälle ja totesin, että en halua olla missään tekemisissä ko. huijaripuljun kanssa. Joten, en noutanut pakettia postista eli en ole edes allekirjoittanut mitään paperia, joka liittäisi tilauksen minuun. Joulukuun 19. päivä sain sähköpostiini vahvistuksen, että tuote oli palautettu. Tammikuussa tuli osamaksulasku, jossa veloitettiin laskutusmaksua ja korkoa, helmikuussa edelleen laskutusmaksua ja muistutusmaksua. Nyt viimeisin tänään tulleessa laskussa kehoitetaan maksamaan 31.3.2012 mennessä, muuten asia siirtyy perintään. Tammikuun alkusaldosta 8 € on nyt noustu jo 24 euroon. Tuotteesta, jota en ole edes koskaan vastaanottanut!

      Puhelinnumero ei vastaa, sähköpostitse hoidettuna vastaus tulee aina parin päivän sisällä. Vastauksessa kerrotaan, että lasku on aiheeton ja valitellaan sekaannusta sekä luvataan hoitaa asia kuntoon välittömästi.

      Laitoin tänään ilmoituksen puljun toiminnasta Kuluttajaviranomaisille, mutta siitä tuskin on mitään apua tähän akuuttiin asiaan. Tämän puljun toimintaan on puututtava jollain tehokkaalla tavalla. Laitoin asiasta juttuvinkin Maikkarin ohjelmaan 45 minuuttia, mutta en tiedä, läpäiseekö se uutiskynnyksen.

      Mieleeni tulee lähinnä ryhmäkanne, mutta sekin tulee lähteä kuluttajaviranomaisen toimesta.

    • falsee

      HEI! aire bra rintaliivit ovat huijausta,jos haluat hyvät rintaliivit jotka ei kiristä osta normaali urheiluliivit tai kysy alusvaate osaston myyjältä apua :)
      Olen ise töissä kappahl nimisessä liikkeessä ja olen kokeillut kerran kyseisiä liivejä ja totesin että ihan hyödyttömät.

      Ja aina ennen mitään hivenenkään kalliita /netistä ostettuja tuotteita kannattaa kysellä netistä muiden kokemuksia ja kokeilla etsiä englanniksi muiden kokemuksia jos suomeksi ei löydy :)

      • falsee

        anteeksi siis : ''ja aina ennen mitään hivenenkään kalliita /netistä ostettuja tuotteitarupee ostelemaan niin, kannattaa kysellä netistä muiden kokemuksia ja kokeilla etsiä englanniksi muiden kokemuksia jos suomeksi ei löydy :)''


    • tyytyväinen oon

      minä tilasin niitä rintsikoita 2 sarjaa yhden hinnalla, siis 6 liiviä.... muuten tosi hyviä mutta yhdet, mustat, oli joko harjoittelijan ompelemat tai muuten kummalliset.... tosi pitkät ne olkain osat, en ruvennut palauttelemaan vaan lyhensin ne olkaimet sopivan mittaiseksi. Harjoittelijaompelijoille on yleistä venyttää toista puolta enemmän kuin toista varsinkin joustavissa materiaaleissa. Muuten olen tosi tyytyväinen, laskun maksoin nettipankin kautta heti kun olin sovittanut ne kaikki.Kiinassa kun on tehty niin yllättävänkin hyvälaatuista, ei ollut mitenkään kieroja tai muuten viallisia, vain ne pitkät 'henkselit' helppo nakki korjata, hintaansa nähden hyvä ostos. Robbari yritti ainakin samantyyppisiä myydä mutta ei ollut se suurinkaan koko mikään naistenkoko vaan pikimminkin pikkutytöille.Käyttivät vielä twinsin nimeä mainonnassaan ... 'nyt sama tuote kuin twinsi....ei ollut sama.Ostaisin uudelleenkin , mutta ne 6kpl piisaa joksikin aikaa kun on noita tavallisiakin, mutta nää twinsit voittaa kaikki muut mukavuudessa. Ainoa harmi on suihkun/saunan jälkeen nihkeälle iholle pukiessa , tarvii puolisoni apuun kun rulla kiertyy selkään ihon nihkeydestä johtuen. PUOLISONI sitten sen pamauttaa auki.

    • pelleilyä

      On se kumma,et hinta kaikkine kuluineen 79.95,niin hinta yli 90egee

    • ..........

      Päivitys.

    • soomi täynnä tyhmiä

      kaikille hyväuskoisille hölmöille.kiitos rahoista toivoo tvinsin koko henkilökunta.=)

    • entinen asiakas

      Joskus kauan sitten tuli tilattua jotain pientä tästä firmasta ja tietysti tietoni jäi heille. Muutama vuosi sitten sain ko. firmasta yllättäen laskun, jota ihmettelin kovasti, sillä en ollut tilannut heiltä yhtään mitään. Siitä alkoikin aikamoinen rumba! Kirjoitin heille sähköpostia ja soitin, asia ei selvinnyt vaan väittivät minun tilanneen. Viimein kai uskoivat että asiassa on jotain mätää kun käskivät tekemään rikosilmoituksen poliisille, jos joku olisi tilannut jotain nimissäni. Sen tein, ilomielin! Ei se kuitenkaan niin vaan selvinnytkään, soittelin etelä-Ruotsia myöten ja kirjoitin sähköposteja kun ei meinannut millään saada kontaktia asiakaspalveluun.
      Viimein vihdoin selvisi, että olikin aivan joku muu tilannut kyseiset tuotteet ja firmassa olivat sekoittaneet asiakastiedot. Pyysin Tvinsiä poistamaan kaikki asiakastietoni, sillä koskaan en tule ostamaan sieltä yhtään mitään!

      • entinen asiakas

        Oudointa, ettei firma voi selvittää omia sotkujaan ilman poliisia!!!! Ei sieltä liiemmin mitään pahoitteluja tai anteeksipyyntöjä tullut.


      • 11+7
        entinen asiakas kirjoitti:

        Oudointa, ettei firma voi selvittää omia sotkujaan ilman poliisia!!!! Ei sieltä liiemmin mitään pahoitteluja tai anteeksipyyntöjä tullut.

        Rikosilmoitus olisi ilmeisesti pitänyt kohdistaa Tvinsiin.


    • PALAUTTEESTA PÄÄTELL

      PALAUTTEESTA PÄÄTELLEN EN TILAAKKAAN KASTELULETKUA ETTEI TULE ONGELMIA.

      • Ei sorru tv ostoksiin

        Samaisen letkun saa cittaristakin :)


    • dgwphg

      Täällä myös yksi petetty hölmö. Tilasin Bamboo Pillou tyynyn kun näytti mainoksissa niin maar hyvältä, sillä nukkuminen olisi kuin pilven päällä nukkumista...Tyyny oli likainen ja kova kuin kivi...Lisäksi utelivat kaikki henkilötiedot tilatessani....

      • Eizu91

        Tyynyn tilasin itse sjoppista ja aluksi pari ekaa päivää se on kovempi nyt on juuri sellainen kun pitääkin. Ja on todella hyvä.


    • petetty44

      olen ihan samaa mieltä...älkää ostako tvinsiltä mitääm...pelkkää huijausta!

    • okulaari

      H2O höyry moppi kesti noin 15 käyttö kertaa 20kktakuu papereita ei ollut,sp.sain viestin takuu aika 18kk.

    • vadelma2016

      Älkää vain erehtykö ostamaan sieltä mitään , olen laittanut 8 sähköpostia jo raha palautuksesta ja rahoja ei ole maksettu ! Tuote palautunut heille jo 15.1.2016

    • kangstereitä

      Huijaus firma selvästi olisko yhteys Ruotsakaiseen rahastus firmaan vielä

    • näitäkylläpiisaa

      ASIANTUNTIJAT: TÄMÄ LAIHDUTTAA JO KAHDEN TUNNIN SISÄLLÄ KÄYTÖN ALOITTAMISESTA!




      Professori Meyerin uusi keksintö todistaa, että ylipainosta ja liikakolesterolista voi vapautua samanaikaisesti.


      Tiedemiehet ilmoittavat, että riittää ottaa yksi annos ja paino jo putoaa 2,5 kiloa. Professori Adrian Meyer todisti lääketieteellisin kokein, että rasvakudoksen hävittäminen tällä menetelmällä alkaa jo 120 minuutin kuluttua. Samalla irtoaa myös suonissa oleva kolesteroli. Tämän ansiosta voi sekä laihtua, että päästä eroon muista ylipainoon liittyvistä ongelmista: korkeasta kolesterolista ja verensokerista sekä aineenvaihduntahäiriöistä

    • Anyaa

      Laitan vähän myönteistäkin palautetta. Olen tilannut sen kihartimen, ehkä tämä uudistettu malli parempi. Sitten tilasin Bompoo Pillow-tyynyt. Vallan hyvät, vaikka aluksi tuntui suurelta. Siitä tiedän olevan hyvä, kun ei ole tarvinnut pyöritellä yöllä.
      Nyt viimeisin ostokseni oli se pieni seinään pistorasiaan kiinnitettävä lämmitin. Tilasin niitä kaksi. Kesämökillä ,- asteisessa kokeillut vasta muutamat minuutit, aina käydessäni. Täytyisi kokeilla edes tunnin, näkisi nostaako lämpöä. Puhaltavat kumminkin.
      Tuosta viimeisestä ostoksestani tiedän ainakin, ettei ollut laskua mukana. Laskua sain odotella varmaan sen kuukauden ja eräpäivä siinäkin lähes kolme viikkoa. Olisi 10e alennus seuraavasta tilauksesta. Tekisi mieli tilata se latauslaite, kun pakkasilla akku meni autosta. Poika vähän toppuutteli ja osti uuden akun autooni äidilleen. Onko kellään kokemusta, kannattaako tilata?

    • Hularengas

      Olen sitä Tvinsin ionikiharrinta miettinyt, sitä parannettua mallia, mahtaako olla hyvä?
      Kirjoittelu täällä pistää kyllä miettimään, uskaltaako sieltä mitään tilata! Jos on niin huonosti toimiva ja rahoilla keplotteleva firma, kuin täällä on kerrottu, niin miten ihmeessä se voi joka päivä näyttää pitkiä mainoksia, eikö viranomaisten pitäisi puuttua asiaan?!
      Luulisi hyvän maineen olevan joka firmalle kunnia-asia!

    • kysymyksenkysymys

      Mua kyllä ihmettyttää että negaatiota firmasta on niin paljon että miksei firma mene konkkaa tai työntekiät vankilaan tai helposti sanottuna miksei ole tapahtunut mitään yhdessätoista vuodessa

    • Eivoiluottaa

      Ne osaa mainostaa niin hyvin, että katsoja unohtaa kaiken firmasta liikkuvan negaation, kun katsoo heidän vakuuttelujaan tuotteen hienoudesta. Olen kuullut tvinsillä asiakaspalvelijana toimivalta, että paistinpannu ja vihannesleikkuri on hyviä, tyyny myös jos sellaiselle joka tykkää, mutta aikalailla kaikki muut on huijausta. Ja just palautusoikeuksiin kannattaa perehtyä hyvin, esim sitä Tummy Tuckia keskivartalolaihdutusjuttua ei voi palauttaa jos on kokeillut sitä "aktivointivoidetta"

    • EiSeTyhmäOleJokaPyytää

      Tämä firma myy kiinan romua älyttömään ylihintaan, otetaan esimerkki vaikka tällä hetkellä pyörivä mainos, Handy Heater lämmitin joka maksaa 69,95e ja jos ostaa 2kpl niin 109,90e tietenkin postikulut. Itse tilasin huvikseni täysin saman tuotteen suoraan Ebayn kautta kiinasta hintaan 14e sisältäen postikulut kotiovelle saakka. Eihän siinä ole kun semmoinen vaatimaton 500% kate. :)

    • moppi-67
    • oergngs

      Miksi ette hae haluamanne tuotteita tavallisesta suomalaisesta kaupasta??? Turha täällä on kitistä.
      Ihminen on vain niin tollo, että uskoo tuollasiin nettifirmoihin kun ne mainostaakin niin hienosti.
      Oma vikanne. En ikinä osta noilta mitään, en ikinä. Haen kaiken ns. kivijalkakaupasta ja kannatan paikallista kauppaa. Ja näen tuotteen paikan päällä. Tilailkaa vaan ja lähetelkää takaisin ja soitelkaa perään ja pettykää kun ootte noin tolvanoita.

    • Raijatellervo

      Olen samaa mieltä, älkää ostako TVINSiltä. Se on huijausfirma. Netin kautta tilatessa tiedot ovat ihan toista kuin puhelimessa. Netissä luvattiin, että paketti lähtee vuorokauden sisällä. Nyt on kulunut pari vrk, vasta tilaus on käsitelty eikä postitettu. Puhelimessa sanottiin, että voi viipyä viikon ja ylikin ennenkuin saan sen, vaikka tiedoissa luvattiin 3-5 pv. Jos peruutat tilauksen, joudut maksamaan 19,95 e. En ikinä enää tilaa sieltä!!!

      • Anonyymi

        Samaa skaa eri paketissa

        Tilasin pari eeazzzy petauspatjaa ko. firmasta. Tilatessa / tilausvahvistuksessa lukee suomeksi, että toimitetaan 24h sisällä varastosta. Kului 1kk ei kuulunut tilausta. Asiakaspalvelu vastasi, että teille on tilatessa ilmoitettu, että tavaran toimittaminen kestää tässä tapauksessa pidempään. . Kului lisää 1/2 kk, eikä tavaraa kuulunut. Nyt asiakaspalvelu ilmoitti, että luottokorttimaksunne on mennyt vanhaksi ja emme ole saaneet tavaraa varastoomme, joten tilaus peruuntuu... What the f. ? Lupasivat katevarauksen peruuntuvan, mutta ym. tekstejä luettuani en olisi enää niinkään varma asiasta. Koomisinta tilanteessa on se, että sama verkkokauppa ilmoittaa tälläkin hetkellä , että ko. tuotetta on hyvin varastossa / myytävissä. Asiakaspalvelu ei edes tarjonnut mahdollisuutta uusinta tilaukseen tai mihinkään muuhunkaan. Ulos vaan!


    • Anonyymi

      Hölmöysissäni Tilasin Air Hawk pumpun ja maksoin siitä n. 130 €
      Kaiken huipuksi siitä puutui tiiviste osasta jolla se yhdistetään
      auton renkaaseen.
      Samaa pumppua Myöhemmin mainostaa Puuilo hinta 59€

      Hukka ostos saa nähä kuinka käy tiivisteen kanssa

    • Anonyymi

      TVins.com on perseestä. Palautettavan tuotteen pakettiin kannattaa laittaa mukaan ISIS. You know, what I mean. Vain siten loppuu tuon huijarifirman tarina.

    • Anonyymi

      Kuluttajalautakunnan jäsenet ovat ihan sitä mieltä, mitä sattuu. Aina on erimielisiä, kun eivät ymmärrä.

    • Anonyymi

      Tilasin varsiluudan ja kaupanpäällisiksi lupasivat moottorisahan josta kuitenkin velottivat 239.90 euroa.

    • Anonyymi

      Äitini ei ole tilannut mitään ja virheellisesti oli hänen nimelle, en kyllä ymmärrä että miten, tämä outo tilaus josta tuotetta ei ole tullut mutta lasku kyllä. Kaksi kertaa sinne soitin ja ensimmäinen henkilö kertoi tuon oudon alun ja sanoi selvittävänsä ja soittaa takas ei vaan soittanut. Tämä toinen intti vaan että tämä eka palveluhenkilö soittaa tänään.
      Selvitettävää jos selvästi näkyy että virheellinen ... ei kait siinä oikeesti mitään selvittävää, pahoittelut ja case closed

    • Anonyymi

      Että suomalainen on tyhmä.
      Ei osaa lukea ei kirjoittaa.
      Äö - alle nolla. Pahaa tekee

    • Anonyymi

      Käyttökokemuksia Eazzzy - sijauspatjasta?

      Kiitos!

    • Anonyymi

      Ostin Tvinsiltä kaksi patjaa. Heiltä tuli vahvistus 19. 5 ja ilmoitus, että tavara lähtee varastosta 24 tunnin sisällä. Olen kaksi kertaa kysynyt tavaraa kun kukaan ei ole ilmoittanut myöhästymisistä. Vastauskset asiakaspalvelusta on täysin mitättömiä ja syytetään vaikka ketä.
      Suosittelen, että yhtiö asetetaan syyteeseen ihmisten pettämisestä.

    • Anonyymi

      Älkää tosiaan ostako ikinä mitään. Minulta lähti rahat, mutta heille ei ole tullut tilausta perille??? 300e eikä vielä kahdessa viikossakaan ole rahat tulleet takaisin. Kuulemma Ruotsiin pitää heidän olla yhteydessä eikä siltä vastata..

      Ihan jännää, että voivat veloittaa 300e vaikka tilaus ei ole koskaan mennyt perille asti!!

      • Anonyymi

        Eli


    • Anonyymi

      Itselläni on vain positiivisia kokemuksia. Paistokasariin luvattiin lisäosia ja kun ei tullut, niin soitin ja lähettivät heti. Lattiapuhdistimessa oli vuotava vesisäiliö, josta relamoin. Uusi tuli välittömästi, eikä rikkinäistä tarvinnut palauttaa. Mitään lisälaskuja ei ole tullut.

    • Anonyymi

      Tänä päivä on kaikern karvaista huijausta ja ei kaupat enää toimi, kuin aiemmin.
      Hobby Hall myös mennyt alaspäin.alaarvoista tavaraa ilmoittaneet hyviksi. Palautukseen on mennyt. Ja puhelimessa on epäasiallista käytöstä, kun joutuu palauttamaan tavaroita. Ennen Hobby Hal oli luotettava firma. Paljon osti kodinkoneita ym. Ei voi enää ostaa. Sama Rusta.. Jos soitat, ei saa suomen sanaa. Kohta ruotsista tulee puhelu. On kyllä outoa!!

    • Anonyymi

      Aivan turhaa krääsää myy tvins, uutena ilman jäähdytin, ei mitään käyttöä, jäi hyllyyn muutaman käytön jälkeen ja taloon tuli ilmalämpumppu.

    • Anonyymi

      Ihan hanurista vaikuttaa olevan kuluttajan kusetusta.

    • Anonyymi

      Jalka siirto mainos 356 366 yksi päivä fransila petos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe