Kuinka moni diggaa Dark Angel-ista...?!?!

just a girl

Niin,että kuinka moni diggaa Dark Angel-ista,ja kenest hahmost...?!?!Mä Diggaan siit SAIRAASTI!ne kaikki hahmot on o.k. ja mä DIGGAAN Jensen Ackles-ista(Alec hahmo siinä sarjassa)ja Jessica Alba joraa...!se sarja on niin BEST;)...!Mielipiteitä...;)!?!?!

9

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meitsi

      Lienee paras scifi-sarja telkussa tällä hetkellä.

      Onhan se Jessica nätti nainen. Olikos se niin että Jessica oli ehdolla näyttelemään TombRaiderin pääosaa, mutta hävisi sitten Angelinalle.?-)

      • just a girl

        Mä en tiiä sitä...!en oo kuullu mitään vastaavaa,mist sä oot kuullu...?!kiitti viestist...!


      • Meitsi
        just a girl kirjoitti:

        Mä en tiiä sitä...!en oo kuullu mitään vastaavaa,mist sä oot kuullu...?!kiitti viestist...!

        en tiiä.. on vain jostain tullu päähän semmonen ajatus että olis ollu ehdolla siihen leffaan.
        Kai oon lukenu jostain lehestä.


      • just a girl
        Meitsi kirjoitti:

        en tiiä.. on vain jostain tullu päähän semmonen ajatus että olis ollu ehdolla siihen leffaan.
        Kai oon lukenu jostain lehestä.

        En usko että näin on...!koska Angelina Jolie muistuttaa enemmän Laraa,ja muistuttaa olevan Laran ikää...!!!Eli viho viimeisex tulis mielee,et Jessica ois(olis)sopiva siihe roolii...!!!sehän on tumma...!!!ja Lara/Angelina Jolie on Vaalea...!!!


      • nbhgtre

    • Tommy81

      Jessica on tosi upee. Mä katoin flipperiäkin pelkästään sen takia. En varmaan ois koskaan ees tsekannut sarjaa ellen ois kuullu et jessica on pääosassa. Muutkin on jees, varsinkin white(martin cummins). Vaikee vaan tottua sen pahiksen rooliin kun se taisteli poltergeist-sarjassa pahuutta vastaan. Oonkohan muutenki vähän liian vanha katteleen tällasta. Mä muuten naureskelin pari viikkoo sitten kun logan sai sen viruksen, et niitten pitäis laittaa se joshua häkkiin ja imee sen verta et ne vois olla silleen. =)

      • just a girl

        Jeesica on kyl tosi upea,mut tavallinen ihminen se on/tarkoitat kai et Max on upea...?!?!joo se esitti flipperissäkin,mut en muista ketä..?!?!ja toi on muuten totta/hassua et pitäis totutella (Martin Cummins-in rooliin)White-ina,koska (poltergeist-is sarjassa se oli epänormaaleja vastaan,ja nyt DA-ssa se on epänormaali:)..!!!Et oo vanha kattoo DA sarjaa!se on niin upea ja mielenkiintoinen,et mun mutsi 38wee kattoo sitä joskus,mut ei niin hulluna ku mä...!!!Joo,mä en naureskellu Loganin tapausta,mut oli Joshua juttu aika kiva(vähä koiran dana Logan kaipaakin)niin se Alec sano(suunilleen),siin jaksos...!!!Hei muuten Tommy???Jessica on kans synt:81...Mut se on kihloissa Loganinkans eli(ööö...ei tuu ny mielee,sen nimee...)->kuiteski Jessican kihlattu on 34wee ja ite Jessica 21wee.Niiden suhde alko DA-sarjan (useammalla)pienellä firtillä;)...!!!


    • Nyt39VuotiasMies

      pakko nostaa tää ...on ikävä tätä sarjaa,katsoin ihan hulluna aikoinaan tätä ja myös uusinnat,en pelkästään alban vuoksi vaan tämä oli tietyllä tavalla todella hyvä,voikun näytettäisi vielä uudestaan tv:ssä,nykyisi ei tule mitään vastaavia mielenkiintoisia sarjoja telkkarista

    • Paras.hahmo.oli

      se heebo jonka kanssa kanssakäyminen unohtu eikä muistanut edes tavanneensa tyyppiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4995
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1255
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe