Hyvä punainen hiusväri

magnoliah

saksasta tuloni jälkeen en ole löytänyt mistään hyvää punaista hiusväriä. Schwarzkopfilta olen ostanut aina sen jälkeen, mutta väri lähtee aina pois pidemmistä hiuksista ja jää vain "päänahkaan". mistä löytyisi HYVÄÄ punaista hiusväriä..?

7

9621

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mushu

      No kokeileppa shokkivärejä!!Suht halpoja,tosi kirkkaita ja lisäx ei vahingoita hiuksia niinku kaupan värit!!!!!!!!!!!

      Ja kaupan väreist ehdottomasti "loreal feria" punainen (en muista nimeä,mut kaikista punaisin)

      TODELLA kestävä hiusväri!!!!!!

      • miimii

        punainen väri ei koskaan pysy hiuksissa pitkään.. väripigmentit ovat niin pieniä että ne karkaavat hiuksesta nopeasti. sen kyllä sanon että jos haluat pitää hiuksesi punaisena, älä ikinä tee sitä virhettä että parin viikon välein laitat aina vain uuden kestovärin hiuksiin, väri pysyy vielä huonommin kun hius on vaurioittunut.

        kannataa kokeilla sellaista kun color gloss, taitaapi olla wellan tuotteita, en ole varma. tässä värissä on pari erit. hyvää puolta.. väri pysyy todella hyvin, oikeastaan sitä on jo vaikea saada pois hiuksesta kun muutamaaan kertaan on värjäilty. toisekseen, tämä väri ei vaurioita hiusta LAINKAAN. se on värillinen hiusnaamio, joten se hoitaa samalla kun värjää. kaupasta näitä ei löydä, mutta kampaamoista kannattaa mennä katsomaan. värejä on paljon, ja hyvinkin kirkkaan punaisia.. (esim kirsikan punainen ja pippurin punainen). ennen värjäystä hiusten on kuitenkin hyvä olla valmiiksi punaiset tai sitten ihan vaaleat. yksi värituubi maksaa n. 10 e

        tämän lisäksi suosittelen myös punashampoota jokaisen pesun yhteydessä.


    • ainur kestävä

      Jos haluat pysyvän punaisen niin käyt kampaajalla värjäyttämässä elumen-värillä. Se kestää. Sitä ei myöskään saa pois eli kannattaa olla varma että haluat punaiset pitää. (ei, elumen ei lähde kerrostamisen jälkeen värinpoistolla eikä elumenin omalla returnilla vaikka luvataan).

      Elumen-väriä ei myydä kuluttajille Suomessa, mutta kampaamot tekevät järjäyksiä ja väriä voi kotikäyttöön tilata Saksasta jos haluaa päästä vähän halvemmalla ja tykkää sotkea itse.

      Perusväreistä se 100% color on nykyään melko hyvin pysyvä, ennen se oli ihan susi ja värit mitä sattuu,

      • Anonyymi

        Vanha ketju, mutta kuluttajillekin myydään elumen-hiusvärejä ellukauppa.fi :) pakkauksessa lukee että vain ammattikäyttöön mutta netistä löytyy ohjeet joita ei värin mukana tule.


    • tee allergiatesti!

      Älä MISSÄÄN nimessä käytä Feria- väriä tekemättä allergiatestiä ensin. Itse sain hirveän reaktion jo allergiatestistä, ihoon tuli arpi vaikka huuhtelin aineen niskasta heti kun polttelu alkoi, mikä oli jo noin tunnin sisällä testin tekemisestä. Tämän jälkeen käytin kuitenkin toisen merkin punaista hiusväriä, joka ei aiheuttanut allergiaa (en nyt harmikseni muista mikä se merkki oli). Kyse ei siis ollut allergisoitumisesta kaikille hiusväreille, vaan nimeomaan TUON värin aiheuttama reaktio. Ole varovainen!

    • Punapää

      Voi elämä.. jos se sulle on aiheuttanut allergiaa niin ei se välttämättä muille sitä tee! Itse olen käyttänyt punaista feria-väriä jo vuosia, no problems. Ainoa väri kaupan tuotteistä mikä on kirkas ja pysyy parhaiten päässä.

    • Anonyymi

      Manicpanic vampire red ja rock n roll on parhaita!! Itellä tuli super punaset hiukset noista kun miksasin
      Eka kannattaa kyl blondaa, sit permanentti punasella ja sit noi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3764
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1853
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      166
      943
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      890
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      848
    Aihe