syylän poisto

tutkittu juttu

ja toimii

Syylät voivat toisinaan olla hankalia ja vaikeita hävittää. Jäädytys on keino,
joka vaatii muutaman lääkärikäynnin. Jäädytykselle onmyös vaihtoehto,
nimittäin ilmastointiteippi:

Teipistä leikataan syylät peittävä pala ja annetaan sen olla niiden päällä kuusi vuorokautta.

Tämän jälkeen käsiä liotetaan illalla lämpöisessä vedessä viidestä
kymmeneen minuuttiin.

Pehmennyt töhkä raspataan pois
ja seuraavana aamuna laitetaan
uudet teipit.

Näin toimitaan kuukausi tai pari.
Jopa kahdeksan kymmenestä
pääsee syylistään eroon.

67

29859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veera*

      Itse sain käsistäni 3 syylää tällä keinolla!

    • *X/*

      Kokeile ennemmin tätä. Hae apteekista ihan pieni pullo jääetikkaa. Kasta tulitikun puupäätä sinne myrkkyyn ja sit tökkää se siihen syylän tms. päälle, niin että se syylä kastuu siitä nesteestä. Vaikka syylä olis just tullu tai ollu jo vuosia, niin homma toimii yhtä hyvin. Aina välillä kun muistat toimittaa tämän lyhyen toimenpiteen (esim. kerran päivässä, tai pari kertaa viikossa tai vaikka kerran kahdessa viikossa) niin jo lähti syylät. Eikä näitä toistoja tartte niin älyttömän kauaa tehdä, riippuu tietty siitä millainen syylä on. Tommonen pieni syylä saa häädön jo parista - kolmesta kerrasta, keskikokoisen poisto muutamista kerroista ja suuren syylän poistoon tarvitaan jo useampia kertoja. Mutta toimii varmasti eikä tartte pitää jotakin teippejä sormissa tai poltettuja mustia pilkkuja pitkin käsiä. Syylät sitten vaan häipyy ittekseen.

      MUTTA MUISTA! Jääetikka on myrkkyä. ÄLÄ SYÖ TAI HAISTELE SITÄ TAI KÄYTÄ SITÄ JOTENKIN MUUTOIN KUIN EDELLÄ KUVASIN!

      • ja kaikki

        konstit tehty vasta tämä auttoi! Se syylä oli mulla oikeankäden etusormensisäpuolella juuri siinä millä aina ottaa kiinni, kun esim. lasia nosta!

        Nehän suosittelee tätä konstia nykyään lääkärissäkin ja se perustuu hapettomuuteen pehmiämiseen


      • anceliga

        kiitos vinkistä kyllä kokeilen


      • jos

        syylä on huulten ja nenän välissä!? Silloinhan joudun haistamaan sitä nestettä...Ja en nyt ole ihan sata varma, onko edes syylä...mutta siltä se näyttää!


      • MiesHoitaaKyllä

        Vähän samankaltaisi menetelmiä, mutta näin miehenä on ollut toiset aseet. Eli natriumhydroksidi ja kloori. Noita molempia löytyi kotoa ja vielä melkoisen vahvana (natriumyhdroksidi rakeina). Siinä voi sitten valita ihan kuinka ison reijän haluaa syövyttää. Eikä kestä kauaa. Ei tarvitse edes nestettä jos pistää rakeen suoraan kohdalle teipin kanssa. Kun tuntuu että palaa paikat, niin sitten huolellinen huuhtelu runsaalla vedellä. Kodin putkimies toimii myös kuten jääetikka.


      • Anonyymi
        jos kirjoitti:

        syylä on huulten ja nenän välissä!? Silloinhan joudun haistamaan sitä nestettä...Ja en nyt ole ihan sata varma, onko edes syylä...mutta siltä se näyttää!

        Se voi olla paha iho syöpä


    • ei tykkää

      tavallisesta glerasil finnivoiteestakaan.

      • ...

        menkää apteekkiin ja ostakaa wartner (perustuu jäädytysmenetelmiin) nimistä syylienpoisto ainetta. Auttaa nopeasti ja varmasti!!! ilman noita teippejä sun muita sötöksiä!!!!!!!!!!!!!!!


      • juupas
        ... kirjoitti:

        menkää apteekkiin ja ostakaa wartner (perustuu jäädytysmenetelmiin) nimistä syylienpoisto ainetta. Auttaa nopeasti ja varmasti!!! ilman noita teippejä sun muita sötöksiä!!!!!!!!!!!!!!!

        Jopa ihotauti lääkäri suositteli tätä keinoa!


      • mamma-miia
        juupas kirjoitti:

        Jopa ihotauti lääkäri suositteli tätä keinoa!

        ilmastointiteippi, sain lääkäriltä oikein monisteen, jossa oli ohjeet ja neuvot teipin käytöstä ja mihin se hoito perustuu.
        Minulla oli ukkovarpaan alla, isohko syylä. Tein kuten ohjeessa mainittiin ja kas kummaa, syylä katosi.
        Syylä on sellainen peijooni, joka leviää esim. sormissa. Lapsenlapseltakin sai tällä konstilla muutaman syylän katoamaan hänen sormistaan.


      • nainen 30v
        ... kirjoitti:

        menkää apteekkiin ja ostakaa wartner (perustuu jäädytysmenetelmiin) nimistä syylienpoisto ainetta. Auttaa nopeasti ja varmasti!!! ilman noita teippejä sun muita sötöksiä!!!!!!!!!!!!!!!

        ei auta, useamman kerran testattu ja ei toimi ainakaan meillä.


    • syylätar

      olen itse kärsinyt syylistä monta vuotta ja tuo ilmastointi teippi on tullut vastaan eikä minulla ainakaan toiminut mutta löysin yhden mahtavan kikan: laita raa'an perunan puolikas kiinni syylään yöksi tee näin viikon ajan ja vóla syylä on poissa. on tama kikka toiminut kaikkiin syyliin mitkä mulla on ollut

      • Ex syylä sormi

        Lääkäriltä varaat ajan syylän poistoon ja sanot että haluat polttamalla pois.
        lääkäri puuduttaa syylän, polttaa ja laittaa siteen.
        mulle sanottiin että parantuminen kestää 3-4viikkoa, ittellä kesti 4päivää.. ja syylä on pysynyt poissa..


    • yks syylän omistaja

      kerroppa sit miten toimii ku syylä kasvaa kynnen alla?????

    • Anne 2006

      Sain murkkuikäiseltä tyttäreltäni syylät kun ostin monivitamiinikuurin - taisi olla Multitabs - kolmeksi kk:si. Ensin kanssa jäädyteltiin ja kokeiltiin ilmastointiteippiä. Ja maksettiin lääkärille. Ei ole nyt pariin vuoteen ollut enää syyliä. Murrosiässä usein tulee syyliä jotka katoaa aikuistuessa. Joten en ole varma auttoiko kasvaminen vai monivitamiini.

      • Momma

        Syylistä pääsee kun hankaa niihin räätälinliitua.


    • jullijalmari

      Mitäs sitten. Teippiä naamaanko?

      • näin on

        Syylä "hirtetään" hiuksella tai langalla, tipahtaa kohta pois. Näin tein, eikä takaisin ole tullut!


      • jullijalmari
        näin on kirjoitti:

        Syylä "hirtetään" hiuksella tai langalla, tipahtaa kohta pois. Näin tein, eikä takaisin ole tullut!

        kikkelilleni


      • Anonyymi
        näin on kirjoitti:

        Syylä "hirtetään" hiuksella tai langalla, tipahtaa kohta pois. Näin tein, eikä takaisin ole tullut!

        Pitää paikkansa. Olen hirttänyt monta syylää, isojakin, hiuksella ja ohkaisella siimalla. Vajaa vllkko ja syylä irtoaa.


    • erkkitär

      lääkäri suositteli tuota konstii jalkapohjien kovettumiin . Ei tullut mitään , koska teipit eivät pysyneet millään paikoillaan . Löytyisköhän tähän vinkkiä....

    • kokemusta on

      osterivinokas kapseleita luontaistuotekaupasta ja syö niitä jonkin aikaa, syylät loppuu aivan varmasti. jos ei yksi pakkaus auta niin kaksi pakettia kun syö niin loppuu, eikä tule enään.

      • Keekeeke

        Kun olin pieni ala-astelainen, pääsin eroon kädessäni olevasta syylästä seuraavalla tavalla:
        -raavin syylän pois kunnes tuli verta
        -pesin veren pois ja odotin parantumista
        -jos kasvoi takaisin, raavin sen uudestaan pois
        -lopulta syylää ei enää ollut.


      • osterivinokas

        kunnon syyliin tai känsiin .


      • Olavi2
        Keekeeke kirjoitti:

        Kun olin pieni ala-astelainen, pääsin eroon kädessäni olevasta syylästä seuraavalla tavalla:
        -raavin syylän pois kunnes tuli verta
        -pesin veren pois ja odotin parantumista
        -jos kasvoi takaisin, raavin sen uudestaan pois
        -lopulta syylää ei enää ollut.

        Kun olin pieni poika, oli minun sormeni ja kämmeneni täynnä syyliä. Ja minä yritin kaikkeni saada ne pois. Laapiskynääkin koitin, mutta ne aina tuli takaisin.
        Sitten minä olin töissä Malmilla Primo Oy:ssä
        ja siellä eräs nainen antoi minulle neuvon
        miten syylät saadaan pois.
        Hän sanoi että ota villalankaa, ja tee siihen solmuja niin paljon kuin on syyliä käsissäsi,
        ja sitten kosketa niillä solmuilla niitä syyliä.
        Ja sitten lähde ulkohuoneeseen WC:hen ja heitä
        se villalanka sinne reikään jossa sitä sontaa
        on, ja lähde sieltä silleen pois, ettet katso taaksesi, niin ne kaikki syylät poistuvat käsistäsi. Ja minä tein niin, ja ne kaikki syylät poistuivat käsistäni.

        Olavi


      • myös kädet täynnä
        Olavi2 kirjoitti:

        Kun olin pieni poika, oli minun sormeni ja kämmeneni täynnä syyliä. Ja minä yritin kaikkeni saada ne pois. Laapiskynääkin koitin, mutta ne aina tuli takaisin.
        Sitten minä olin töissä Malmilla Primo Oy:ssä
        ja siellä eräs nainen antoi minulle neuvon
        miten syylät saadaan pois.
        Hän sanoi että ota villalankaa, ja tee siihen solmuja niin paljon kuin on syyliä käsissäsi,
        ja sitten kosketa niillä solmuilla niitä syyliä.
        Ja sitten lähde ulkohuoneeseen WC:hen ja heitä
        se villalanka sinne reikään jossa sitä sontaa
        on, ja lähde sieltä silleen pois, ettet katso taaksesi, niin ne kaikki syylät poistuvat käsistäsi. Ja minä tein niin, ja ne kaikki syylät poistuivat käsistäni.

        Olavi

        syyliä ja tätimme teki tämän saman "taian", mutta hän teki maahan kuopan ja laittoi villalangan sinne. Hän sanoi: "Kun lanka on märäntynyt syylät on pois" ja niin ne olivat.


      • harva ja valittu
        Olavi2 kirjoitti:

        Kun olin pieni poika, oli minun sormeni ja kämmeneni täynnä syyliä. Ja minä yritin kaikkeni saada ne pois. Laapiskynääkin koitin, mutta ne aina tuli takaisin.
        Sitten minä olin töissä Malmilla Primo Oy:ssä
        ja siellä eräs nainen antoi minulle neuvon
        miten syylät saadaan pois.
        Hän sanoi että ota villalankaa, ja tee siihen solmuja niin paljon kuin on syyliä käsissäsi,
        ja sitten kosketa niillä solmuilla niitä syyliä.
        Ja sitten lähde ulkohuoneeseen WC:hen ja heitä
        se villalanka sinne reikään jossa sitä sontaa
        on, ja lähde sieltä silleen pois, ettet katso taaksesi, niin ne kaikki syylät poistuvat käsistäsi. Ja minä tein niin, ja ne kaikki syylät poistuivat käsistäni.

        Olavi

        - minun nuoruudessani eräs vanha mies, (kylän poppaukko) neuvoi minua että sen käden kintaasta pitää ottaa villalangan pätkä, joka on haudattava ( maatilallani ) kotieläinten , lehmien, LANTATUNKIOON eli paskakasaan. Ja hän lupasi syylien häviävän heti kun se lanka on mädäntynyt! . . .ja mitä kummaa... TOTUUS ON ETTÄ SYYLÄT HÄVISIVÄT ! ...EN kyllä todellakaan YMMÄRRÄ , mihin tämä perustuu, mutta tärkeintä että pääsin vaivoistani!


      • Olavi2
        myös kädet täynnä kirjoitti:

        syyliä ja tätimme teki tämän saman "taian", mutta hän teki maahan kuopan ja laittoi villalangan sinne. Hän sanoi: "Kun lanka on märäntynyt syylät on pois" ja niin ne olivat.

        Minä olin kerran työssä paperitehtaalla,
        ja kun kävelin siinä alakerrassa, tipahti sieltä ylhäältä valkoista lipeää minun oikeaan ranteeseeni, ja siihen alkoi kasvamaan verinen
        patti. Ja sitä kutiitti niin kovasti että minä raavin sitä aina verille asti.
        Sitten minä sain lääkäriltä voidetta siihen, mutta vaikka kuinka voitelin monta vuotta, ei se patti hävinnyt.
        Mutta sitten minä sain idean yhtenä aamuna, että Jeesus nimihän parantaa kaikki jos sitä käytetään puhtaalla sydämellä. Ja minä tunsin etti minulla ollut mitään jatkuvaa syntiä sydämellä, ja silloin minä panin vasemman käteni keskisormen
        siihen patin päälle, ja nuhtelin sitä, ja sanoin että lähde pois siitä, minä käsken minun herrani Jeesuksen nimessä poistu !
        Ja minä oikein korotin ääntäni kun sanoin että poistu Jeesuksen nimessä poistu!
        Ja se poistui, eikä ole edes arpea siinä ranteessa että siinä olisi ollut mikään patti.
        Hallelujaa Jeesus nimi toimii, kun sitä käytetään puhtaalla sydämellä ja puhtaalla omalla tunnolla.

        Olavi


      • Olavi2
        harva ja valittu kirjoitti:

        - minun nuoruudessani eräs vanha mies, (kylän poppaukko) neuvoi minua että sen käden kintaasta pitää ottaa villalangan pätkä, joka on haudattava ( maatilallani ) kotieläinten , lehmien, LANTATUNKIOON eli paskakasaan. Ja hän lupasi syylien häviävän heti kun se lanka on mädäntynyt! . . .ja mitä kummaa... TOTUUS ON ETTÄ SYYLÄT HÄVISIVÄT ! ...EN kyllä todellakaan YMMÄRRÄ , mihin tämä perustuu, mutta tärkeintä että pääsin vaivoistani!

        Jos tuo on noituutta, niin se on syntiä.
        Katso raamatusta kuinka kävi Saulille kun turvasi
        noita akkaan.

        Olavi


      • Anonyymi
        Olavi2 kirjoitti:

        Kun olin pieni poika, oli minun sormeni ja kämmeneni täynnä syyliä. Ja minä yritin kaikkeni saada ne pois. Laapiskynääkin koitin, mutta ne aina tuli takaisin.
        Sitten minä olin töissä Malmilla Primo Oy:ssä
        ja siellä eräs nainen antoi minulle neuvon
        miten syylät saadaan pois.
        Hän sanoi että ota villalankaa, ja tee siihen solmuja niin paljon kuin on syyliä käsissäsi,
        ja sitten kosketa niillä solmuilla niitä syyliä.
        Ja sitten lähde ulkohuoneeseen WC:hen ja heitä
        se villalanka sinne reikään jossa sitä sontaa
        on, ja lähde sieltä silleen pois, ettet katso taaksesi, niin ne kaikki syylät poistuvat käsistäsi. Ja minä tein niin, ja ne kaikki syylät poistuivat käsistäni.

        Olavi

        Tämä myös mummilta peritty kikka, kun lanka maatuu niin syylät katoaa. Toimii.


    • mumio

      Apteekista saa kamferisalvaa.
      Laita salvaa illalla syylän päälle ja peitä laastarilla, ettet pyyhi salvaa pois.
      Helppo keino ja hajut haihtuu yöaikaan.
      Jo parin kerran laiton jälkeen syylä alkaa kuivua pois.
      Iso-äitini tämän jo tiesi ja lapseni ovat myös syylänsä näin poistaneet.
      Vanha konsti on parempi kuin pussillinen uusia.

    • Olavi2

      Minä kun käytin silmälasissa ohutta narua,
      niin että ne silmälasit riippui joskus rintani
      päällä. Mutta se naru oli jotakin erikoisnarua
      ruskeata. Ja se aiheutti minun vasemmalle puolelle
      kaulaani ihottuman, ja se on noi 1½ sm suuruinen
      kuin syylä, ja minä olen pannut siihen laihaa omenaviinietikkaa, mutta se on vielä siinä.
      Enkä tiedä miten saisin sen pois.
      Onko kellään neuvoa siihen ?

      Pentti

    • Työterkkari

      Oivoi teidän ihmetekniikoita;) Syylänpoistoon auttaa - no mikäs muu - kuin syylän poisto. Jos syylä ei ole kovin iso, sen voi kovertaa itsekin pois vaikka kynsileikkurilla. Syylästä vuotaa herkästi paljon verta, mutta kovin kipeä tämä toimenpide ei ole.
      Itse naksutin juuri jalastani syylän pois. Se tosin saattaa kasvaa takaisin pienempänä. Mutta kun toistat homman, niin syylä on poissa ikuisesti.

      - muista desinfioida aina kynsileikkuri ennen poistoa

      • .....................

        Minulla oli teininä syyliä jalkapohjissa ja paljon. jäädytettiin,poltettiin ja kokeilin apteekin tökötit.Ei mitään apua. lähtivät vaan ykskaks itekseen pois eikä ole ollu sen jälkeen.


    • kertoa

      aivan henkilökohtainen syylien poisto joskus lapsena, siitä on aikaa jo kohta 40v:tta.
      minulla oli syyliä oikeassa kädessä sormien päällä ja paljon. naapurissa asui vanha mummo ja hän antoi minulle tälläisen ohjeen:
      joka aamu kun heräät kastele jokainen syylä omalla syljellä, tein työtä käskettyä, ja kuinka ollakkaan syylät hävisi pois ja niistä ei jäänyt edes arpia. aikaa en muista kuinka kauan tätä tein mutta ne lähti ja iho sormissa siisti, ja ovat pysyneet poissa.

    • kivenkolosta

      Tämä on vanha kansanparannuskonsti. Mummuni sanoi, että syylää pitää kastella kivenkolossa olevalla sadevedellä ja syylä häviää.

    • antza

      kun etsii liikkeen joka myy kylmäspeitä.mikä jäädyttää -50 asteiseksi.
      sitä suihkuttaa syllään niin syylä häviää.
      minä ostin sitä agrimarketista pullon.

    • Varmasti toimii

      Kun on täysikuu niin laita tyynyn alle koirankynsiä. Yöllä syyläpeikko käy ottamassa syylät käsistäsi.

    • Syylätön

      Mä käytän ainetta, nimeltä Verruxin.
      Apteekki myy tuotetta hintaan 5 eetä.
      Takuulla lähtee kovettumat ja syylät!

      • Luomet ja syylät putoaa jo

        Lue kohdasta Kaikki sairaudet häviää pois luku jonka otsikko on HOITO KAIKKIIN SAIRAUKSIIN.


      • kunhan ei unohda laittaa

        Samaa minäkin käytän, aina on syylät lähteneet käsistä.


      • tytsky-

        Mä käytin kanssa tuota Verruxinia semmoiset pari kuukautta. Tulos: syylät eivät hävinneet mihinkään, laajenivat vain ja lisäksi sain 4 uutta pikkusyylää.. Aiemmin syylät eivät olleet kipeät eivätkä haitanneet muuta kuin ulkonäön takia, mutta tuon verruxinin jälkeen ovat alkaneet kävellessäkin haitata.


    • Keiju-Helinä

      Hei.

      Laitappa teipin sijasta laastari jonka olet kostuttanut teatree öljyllä. Tyynykohta kostutetaan öljyllä samoin syylä, Vedetään syylien päälle laastari. Muutaman päivän kuluttua ei ole syylistä tietoakaan.

      • käsisyylä

        Mulla ei toiminut tää teatree. Paheni vain ja turposi iho syylän vierestä.


    • syylä

      Hei kertopaaka vinkki miten saa syylän pois olen laittanut siihen veruxinia ei toimi iho kuorii ympäriltä ja alkaa tulla vain araksi!
      Millä sen poisto onnistuisi? (Jalkapohjassa)

    • Operointi

      Minullakin oli jalkapohjassa joskus kouluaikoihin. Kaikenlaisia keinoja kokeiltiin terkkarin kanssa. Mikään ei auttanut ja jalkapohja alkoi tosiaan kipeytyä. Lääkärin kanssa päätettiin, jos ei muuten niin leikkaamalla. Kaksi puudutuspiikkiä ja sitten se lähtikin. Arpi jäi, mutta ei näkynyt kenellekään. :) sekin hävisi pois.Uudestaan jos olisi tullut jonnekin eri kohtaan, olisin leikkauttanut sen pois, eli jos muu ei auta niin leikkaamalla lähtee.

    • exSyylät

      itselläni oli n12kpl jaloissä näitä viholaisia! oltiin 2vk reissussa "lämpimässä" ja joka päivä kun kävi uimassa niin lopputulos oli 0kpl reissun päätyttyä! eli huljutelkaa peskää kunnolla JA kuivaus on tärkeetä!

    • ladyel

      on varmasti monia konsteja saada syylät pois,- mulla on useita syyliä molemmissa jalkapohjissa. plus mosaiikki syylät kertaalleen molemmissa- en nyt kaipaa ns.henkisiä/uskonnollisia viestejä... vaan fyysisiä konsteja mitä itse voi tehdä,- lääkärien käynnit pois-suljetaan (ei varaa),... apteekkien kalliit ja aikaavievät konstit ei kiitos juurikaan. joten kertokaa omat konstinne ja kauan aikaa on mennyt... paljon maksoi ja lopputulos.

      • luonnollinen

        Paras ja halpa keino on voikukan varresta tuleva valkoinen neste sitä syylään useasti, Varmasti toimii


    • Aniqe

      Jos jalkapohjissa on syyliä, käyttäkää ihmeessä villasukkia paljaissa jaloissa!! En tiedää mikä siinä tehoaa, mutta itseäni kidutettiin apteekin ihmeaineilla ja sieniveitsellä kuukausitolkulla lapsena ja kenellekään en sitä kokemusta halua. Tietenkin myös käsistä lähtee samalla kamalla ja jos ootte laiskoja selvittämään missä langassa on villaa, niin se 7 veljestä joka löytyy suunnilleen jokaisesta Siwasta on toiminut oikein hyvin, oisko siinä 75% villaa.
      En tiedä mihin perustuu, mutta useampi ihminen on päässyt näin helpolla konstilla eroon noista hiton hankalista pateista.

    • poolansyistäjä

      Ei riittänyt kärsivällisyys mihinkään teippi-ihmeisiin.

      Vuoden sormessa ollut syylä ei kadonnut eliksiireillä eikä muilla poppakonsteilla. Sitten reippaana poikana otin perinteisen mattoveitsen ja sillä vähän kerrallaan höyläsin syylän pois juuriaan myöten. Sen jälkeen vielä pikkupala ilmatointiteippiä päälle, laastari päälle ja seuraavana päivänä roskiin.

      Lähti, eikä ole tullut takaisin eikä jäänyt mitään jälkiä.

    • Reino 43v

      Juotin syylälleni Koskenkorvaa teelusikalla.
      Aamulla krapulassa huomasin, että syylä oli kuollut alkoholimyrkytykseen.
      Kuollut naapurinmummo oli jättänyt perinnöksi minulle viestin, jossa luki, että syylä täytyy haudata etupihalle, ettei syylä tule kostamaan sinulle tulevaisuudessa.
      Toimii!

      - Reino

    • KonnAri

      Eräällä tuttavallani oli tosi pahat syylät toisessa kämmenessä ja kertoi eräänä aamuna herätessään vaimolleen "nyt syylät lähtevät ja lopullisesti"!
      Kun sitten tuli iltapäivällä töistä niin kämmenessä ei ollut syyliä vaan kuopat syylien kohdalla? Hän oli polttanut itse syylät pois sähköhitsipuikolla:))
      Ei ole syylät uusiutuneet sen jälkeen ja siitäkin on kulunut yli 30vuotta!

    • epätoivosta

      Joo se on ihan fakta, että toi Verruxin on ihan susi.. päivittäin laitat ja rapsutat pois pari kolme viikkoa ja sit menee muutama päivä ja syylät tulee kavereitten kanssa takasin! Kai noita erilaisia poppakonsteja pitää itekin kokeilla, viimeinen vaihtoehto kaivaa se itse puukolla pois.

      • --------

        Apteekista syylienpoistokynä joka jäädyttää syylän ja rupi irtoaa myöhemmin.


    • syyläpoishetinyt

      kerran lähti syylä wurthin jarrupesusprayllä. mutta tuli takas pian isompana. nyt menossa joku happokuuri syylälle.. ei o viel viikosssa tapahtunu muutaku syylä mustunu, vaikka käytän sitä happoa niinku käsketään!

      taidan repiä irti vaan noi palaset, kun nyt ku laittaa happoa tonne palasten väliin ni sattuu mukavasti.(kato kooklella syylä kuva)

      jaksa enää tota myrkkyä tökkiä. onneks löytyy hitsi ja kolvi omasta takaa, ja elektroniikan kylmäainetta(-50´C)

      kyl siinä sitä happoa on, koska syylän ympäriltä on iho kesiny, syylä vaan ei o moksiskaan!

    • kaivoinpois

      Joskus oli syylä sormessa....kaivoin sen pois. Monttu jäi silloin, mutta siitä se ajan myötä katosi. En tosin kaikille suosittele. Kaivaessa sitä tuntui, kuin sillä olisi juuret.

    • Anonyymi

      Syyläriä ei kannata poistaa,se on ratkaisevassa asemassa moottorin jäähdytyksen kannalta.olen kerran aijemmin poisttattanut syylärin. kielloista huolimatta.ajattelin että se ois jotenkin nätinmpi tai ei niin häiritsevä, tuli kokoajan näprättyä
      Sitä.no syyläri poistettiin ja puolentunnin päästä palo kansipahvi.korjaus maksaa yli tonnin.ÄLÄ POISTA SYYLÄRIÄ.

      • Anonyymi

        Onko olemassa syylärin poistoainetta?


    • Anonyymi

      Olen polttanut syylän pari kertaa kuumennetulla paperiliittimen päällä. Liittimen voi kiinnittää puutikkuun, niin sormet ei pala. Liekillä kuumentaessa vältän pään juotumista nokeavaa liekkiin. Syylä palaa, siinä ei ole tuntoa ja kun tuntuu pieni nipsaus syntyy toivottavasti pienen pieni pipi, jota luonto lähtee korjaamaan ja samalla korjaa syylänkin pois. Paperiliittimellä ei itseä tapa, toki kannattaa miettiä, mihin paikkaan tuota voi soveltaa ja kokeilee pikkuhiljaa. Mitään arpia ei jäänyt jalkapohjiin tai sormiin.
      Onko muilla vastaavaa kokemusta?

    • Anonyymi

      Terävällä puukonkärjellä kun pyöräyttää luuta myöten, niin syylä on poissa. Toinen vaihtoehto on kuumalla raudalla polttaminen niin, että tirinä kuuluu. Molemmat testattuja ja kyllä toimii.

      • Anonyymi

        Taidat olla mukana syylänpoistoaine bisneksessä


    • Anonyymi

      Minäkin joskus poikasena sormesta kynsisaksilla sain syylän pois, eikä sen jälkeen ole tullut.

    • Anonyymi

      Mie nylkytän tumppuun, ni syylä siirtyy peukalosta kullinnuppiin. Upeeta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe