Harvaluoto

Jari ja Minä

ihan uteliaisuutani kysyn että mikä talo se on siinä harvaluodossa jossa olen kuullut että asuu jotain huumeidenkäyttäjiä alkoholisoituneita? ja ja jotain tekemistä sillä on kirkon kanssa ja, kuka siellä on vastuussa?

ois kiva tietää enemmän kun olen juttua kuullut näin ulkopaikkakuntalaisena teiltä piikkiöläisiltä kun varmaan talon tiedätte :)

38

11283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vainen...

      En sitte tiedä..onko kyseessä vanha ns.parantola siinä ennen harvaluodon siltaa?

      • Jari ja minä

        moikka

        en tiä mikä se talo on ollut ennen, mutta siitä harvaluodosta käännytään ja noin 5 km sitä tietä siin on joku sellanen iso talo pari kerroksinen varmaan, siel olen kuullu jotain sellaista olevan


      • se on
        Jari ja minä kirjoitti:

        moikka

        en tiä mikä se talo on ollut ennen, mutta siitä harvaluodosta käännytään ja noin 5 km sitä tietä siin on joku sellanen iso talo pari kerroksinen varmaan, siel olen kuullu jotain sellaista olevan

        se vanha parantolarakennus. Olen kuullut että talossa toimii kaarneet niminen ilmeisesti jokin kirkollinen seura tms. Välillä siellä liikkuu porukkaa mutta yleisesti ottaen on aika hiljaista enkä ole kuullut mitään häiriötä paikasta olevan. Päivittäin siitä ohi ajelen. Jotain ystävätoimintaa on liittyen venäläisiin nuoriin. Alko- ja huumeongelmaisista en tiedä mitään.


      • aloittaja
        se on kirjoitti:

        se vanha parantolarakennus. Olen kuullut että talossa toimii kaarneet niminen ilmeisesti jokin kirkollinen seura tms. Välillä siellä liikkuu porukkaa mutta yleisesti ottaen on aika hiljaista enkä ole kuullut mitään häiriötä paikasta olevan. Päivittäin siitä ohi ajelen. Jotain ystävätoimintaa on liittyen venäläisiin nuoriin. Alko- ja huumeongelmaisista en tiedä mitään.

        moi

        joo sitä tarkoitin että onko siitä tai sen asukkaista ollut häiriötä lähinaapurustossa, kun kaikenlaista puhetta kuulee :)? ja jos joskun siitä läheltä jonkun talon ostaa niin tietää vähän


      • Kosmos
        aloittaja kirjoitti:

        moi

        joo sitä tarkoitin että onko siitä tai sen asukkaista ollut häiriötä lähinaapurustossa, kun kaikenlaista puhetta kuulee :)? ja jos joskun siitä läheltä jonkun talon ostaa niin tietää vähän

        Asun melko lähellä tota ryjäkasaa, ei siitä mitään häiriötä ole. Visuaalinen haitta on käytännössä ainut, jostain syystä tykkäävät varastoida vanhoja autoja ja ties mitä muuta jätettä tontillaan.
        On siinä joku paku pihalla mutta juuri ketään ei koskaan näy. Ei ainakaan mitään vireää toimintaa.
        Siinähän on just remontoitu talo naapurissa myynnissä.


      • -H-
        aloittaja kirjoitti:

        moi

        joo sitä tarkoitin että onko siitä tai sen asukkaista ollut häiriötä lähinaapurustossa, kun kaikenlaista puhetta kuulee :)? ja jos joskun siitä läheltä jonkun talon ostaa niin tietää vähän

        Itse talossa aikanaan pariinkin otteeseen asustaneena tiedän jutusta paljonkin. Paikka on entinen Kiiskisen luontaisparantola (pihalla on mm. aito savikellari silloin hoitomenetelmänä käytettyjä savikylpyjä varten!) ja sitä ylläpitää Kaarneet Säätiö. Touhu on siis luonteeltaan hengellistä, ihmiset milloin mistäkin syystä ja mitä erilaisimmilla tavoilla paikalle eksyneitä. Lähinnä porukka on entisiä narkomaaneja, juoppoja tai muuten hieman eksyneitä, joille tarjotaan normaalin sosiaalipaapomisen sijaan järkevää ja joskus vaikka vähemmänkin järkevää tekemistä - vastuuta, toimintaa, oikeaa elämää ja hengenravintoa oikeassa suhteessa. Toisaalta talossa pidetään säännöllisesti ihan tavallisia hartaustilaisuuksia, joihin väkeä tulee kauempaakin.

        Yhdistyksen alkuperäinen tarkoitushan oli järjestää venäjänjuutalaisten muuttoja Israeliin, mutta homma on vuosien aikana melkoisesti levinnyt eri suuntiin. Pääideana voisi kai pitää lähimmäisten yleistä auttamista, erityisen näkyvänä osana Venäjän katulapsityö ja Viipuriin vietävät avustuskuormat. Joskus Villa Baltikaa - joka siis on talon nimi - kutsuttiin aika osuvasti kasvukeskukseksi. Tietääkseni vuosittain järjestetään yhä leiri venäläisille lapsille. Olin joskus itsekin noutamassa leirillisen lastenkotilapsia Roschinosta.

        Ainakaan omana aikanani talon asukeista ei koitunut mitään haittaa, pikemminkin päinvastoin. Kaikenlaisia puheita kuulee *VARMASTI*. Samalla tavallahan Raision KAN-kodin sijoitus herätti taannoin lähinaapureissa melkoista närää, mutta siinäkin unohtui eräs asia: talon asukkaathan ovat kaikki selvin päin! Mistä muualta löydät tällaisia naapureita?!:) Jos haluat tutustua paikkaan, käy koputtamassa oveen - väki ei varmasti pahastu.

        Noin asuinpaikkana muuten Harvaluoto on hurmaava. Ainut miinus on toimivan joukkoliikenteen puute.

        Ai niin: tänä vuonna itselläni vierähtää seitsemäs selvä vuosi. Prosentuaalisesti elämän syrjästä kiinni saa VB:n porukasta varmasti suurempi osa kuin monissa muissa yhteisöissä tai hoitolaitoksissa. Kiitos kaikille asianosaisille!


      • Anonyymi
        -H- kirjoitti:

        Itse talossa aikanaan pariinkin otteeseen asustaneena tiedän jutusta paljonkin. Paikka on entinen Kiiskisen luontaisparantola (pihalla on mm. aito savikellari silloin hoitomenetelmänä käytettyjä savikylpyjä varten!) ja sitä ylläpitää Kaarneet Säätiö. Touhu on siis luonteeltaan hengellistä, ihmiset milloin mistäkin syystä ja mitä erilaisimmilla tavoilla paikalle eksyneitä. Lähinnä porukka on entisiä narkomaaneja, juoppoja tai muuten hieman eksyneitä, joille tarjotaan normaalin sosiaalipaapomisen sijaan järkevää ja joskus vaikka vähemmänkin järkevää tekemistä - vastuuta, toimintaa, oikeaa elämää ja hengenravintoa oikeassa suhteessa. Toisaalta talossa pidetään säännöllisesti ihan tavallisia hartaustilaisuuksia, joihin väkeä tulee kauempaakin.

        Yhdistyksen alkuperäinen tarkoitushan oli järjestää venäjänjuutalaisten muuttoja Israeliin, mutta homma on vuosien aikana melkoisesti levinnyt eri suuntiin. Pääideana voisi kai pitää lähimmäisten yleistä auttamista, erityisen näkyvänä osana Venäjän katulapsityö ja Viipuriin vietävät avustuskuormat. Joskus Villa Baltikaa - joka siis on talon nimi - kutsuttiin aika osuvasti kasvukeskukseksi. Tietääkseni vuosittain järjestetään yhä leiri venäläisille lapsille. Olin joskus itsekin noutamassa leirillisen lastenkotilapsia Roschinosta.

        Ainakaan omana aikanani talon asukeista ei koitunut mitään haittaa, pikemminkin päinvastoin. Kaikenlaisia puheita kuulee *VARMASTI*. Samalla tavallahan Raision KAN-kodin sijoitus herätti taannoin lähinaapureissa melkoista närää, mutta siinäkin unohtui eräs asia: talon asukkaathan ovat kaikki selvin päin! Mistä muualta löydät tällaisia naapureita?!:) Jos haluat tutustua paikkaan, käy koputtamassa oveen - väki ei varmasti pahastu.

        Noin asuinpaikkana muuten Harvaluoto on hurmaava. Ainut miinus on toimivan joukkoliikenteen puute.

        Ai niin: tänä vuonna itselläni vierähtää seitsemäs selvä vuosi. Prosentuaalisesti elämän syrjästä kiinni saa VB:n porukasta varmasti suurempi osa kuin monissa muissa yhteisöissä tai hoitolaitoksissa. Kiitos kaikille asianosaisille!

        Shalom!
        Oletko ollu Kaarneen bussi kuskina ja korjaajana siinä Kaarneen villa Balticalla ja toiminnassa??
        meinaan minäkin olin aikoinaan siellä kans :D ja jos oot sama kaveri niin kävimme yhdessä
        siellä Turun kirkko iltatapahtumissa ja liikuimme porukassa muutenkin paljon kahen monesti piikkiössä sun autolla asuin siinä muistaakseni muutama vuoden ja häivyin ja yhteystosi hävisi ja monesti oon miettiny et mitenkähä sais kaverin vielä kiini näin monien 10 vuosien jälkeen :D
        mut juu hei jos oot sama kaveri niin laitas viestiä
        [email protected]
        Antti


      • Anonyymi
        Jari ja minä kirjoitti:

        moikka

        en tiä mikä se talo on ollut ennen, mutta siitä harvaluodosta käännytään ja noin 5 km sitä tietä siin on joku sellanen iso talo pari kerroksinen varmaan, siel olen kuullu jotain sellaista olevan

        Valkoinen suuri huvila maatila ollut 2 isoa taloa on hellari juutalaisten kabbalisti paikka. Ajaako ne varastetulla autolla mutta kuljettaa varastettua huonekalua tuo venäläisiä Suomeen .


      • Anonyymi
        se on kirjoitti:

        se vanha parantolarakennus. Olen kuullut että talossa toimii kaarneet niminen ilmeisesti jokin kirkollinen seura tms. Välillä siellä liikkuu porukkaa mutta yleisesti ottaen on aika hiljaista enkä ole kuullut mitään häiriötä paikasta olevan. Päivittäin siitä ohi ajelen. Jotain ystävätoimintaa on liittyen venäläisiin nuoriin. Alko- ja huumeongelmaisista en tiedä mitään.

        Joo venäläisiin. Ne tuo venäläisiä Suomeen Joutsenosta , virosta kautta . Ne saa kunnalta jotai rahaa mut niillä on varastetun tavaran kuljetusta myös Viroon ja siellä vuokraa asuntoja mitä ostanut täältä varastetulla rahalla huijaavat erityisesti naisia hellarivapari adventisteissa. Ne vetää sosiaaliviraston rahaa venäläisille NS.auttamisyhdistyksillä. Omistaa taloja osakkeita vuokratuloja verotonta pimeästi tietysti perustuu me autamme juttuun. Uhraavatko eläimiä vielä jumalille. Audit mersut valkoiset kuorma autot ja paketti autoja punaisia sinisiä kuljettaa ruokaa ja muuta. Juutalaisia asuu Naantali Kaarina Piikkiö. Turku. Ne tuo venäläisiä Suomeen mm.hiekkaharju riihimäki Imatra Joutseno Lappeenranta Naantali.


      • Anonyymi
        Kosmos kirjoitti:

        Asun melko lähellä tota ryjäkasaa, ei siitä mitään häiriötä ole. Visuaalinen haitta on käytännössä ainut, jostain syystä tykkäävät varastoida vanhoja autoja ja ties mitä muuta jätettä tontillaan.
        On siinä joku paku pihalla mutta juuri ketään ei koskaan näy. Ei ainakaan mitään vireää toimintaa.
        Siinähän on just remontoitu talo naapurissa myynnissä.

        Varastoida vanhoja autoja. Varastettuja autoja osa tuotu virosta . Joku nainen remontoi vanhan puutalon mökiksi mutta nämä uskonto rikolliset vaatii antamaan heille ilmaiseksi hellarit.


      • Anonyymi
        -H- kirjoitti:

        Itse talossa aikanaan pariinkin otteeseen asustaneena tiedän jutusta paljonkin. Paikka on entinen Kiiskisen luontaisparantola (pihalla on mm. aito savikellari silloin hoitomenetelmänä käytettyjä savikylpyjä varten!) ja sitä ylläpitää Kaarneet Säätiö. Touhu on siis luonteeltaan hengellistä, ihmiset milloin mistäkin syystä ja mitä erilaisimmilla tavoilla paikalle eksyneitä. Lähinnä porukka on entisiä narkomaaneja, juoppoja tai muuten hieman eksyneitä, joille tarjotaan normaalin sosiaalipaapomisen sijaan järkevää ja joskus vaikka vähemmänkin järkevää tekemistä - vastuuta, toimintaa, oikeaa elämää ja hengenravintoa oikeassa suhteessa. Toisaalta talossa pidetään säännöllisesti ihan tavallisia hartaustilaisuuksia, joihin väkeä tulee kauempaakin.

        Yhdistyksen alkuperäinen tarkoitushan oli järjestää venäjänjuutalaisten muuttoja Israeliin, mutta homma on vuosien aikana melkoisesti levinnyt eri suuntiin. Pääideana voisi kai pitää lähimmäisten yleistä auttamista, erityisen näkyvänä osana Venäjän katulapsityö ja Viipuriin vietävät avustuskuormat. Joskus Villa Baltikaa - joka siis on talon nimi - kutsuttiin aika osuvasti kasvukeskukseksi. Tietääkseni vuosittain järjestetään yhä leiri venäläisille lapsille. Olin joskus itsekin noutamassa leirillisen lastenkotilapsia Roschinosta.

        Ainakaan omana aikanani talon asukeista ei koitunut mitään haittaa, pikemminkin päinvastoin. Kaikenlaisia puheita kuulee *VARMASTI*. Samalla tavallahan Raision KAN-kodin sijoitus herätti taannoin lähinaapureissa melkoista närää, mutta siinäkin unohtui eräs asia: talon asukkaathan ovat kaikki selvin päin! Mistä muualta löydät tällaisia naapureita?!:) Jos haluat tutustua paikkaan, käy koputtamassa oveen - väki ei varmasti pahastu.

        Noin asuinpaikkana muuten Harvaluoto on hurmaava. Ainut miinus on toimivan joukkoliikenteen puute.

        Ai niin: tänä vuonna itselläni vierähtää seitsemäs selvä vuosi. Prosentuaalisesti elämän syrjästä kiinni saa VB:n porukasta varmasti suurempi osa kuin monissa muissa yhteisöissä tai hoitolaitoksissa. Kiitos kaikille asianosaisille!

        Niitä venäläisiä on tuotu Suomeen valkovenäläisiä vain pieni osa juutalaisia niin virosta missä he omistaa asuntoja mitä vuokrataan pimeästi ja ihan vaan huijauksia ilmaiset ruuat vaatteet asunnot näille niin virohan oli näiden miehittämänä . Nehän tappaa kristittyjä juutalaiset . Jeesus on niille bisnes myyntituote. Rahastaa. Huijaavat antamaan heille taloja. Virosta ja Venäjältä menee ihan lennot Israeliin ja enemmistö menee sinne just autoilla paketti autoilla kun vie varastettua tavaraa sinne vaatetta ja tuovat huumeita. Siellä on huumekeskukset hellarivapareissa siis kuljetukset myynti. Pankkikortteja varastaa siis myös lahkolaiset. Romanit juutalaiset arabit budhat huijaa minkä ehtii kristittyjä. Alat vaan lukea vanhaa Mooseksen kirjaa ja vaatia rahaa muilta sen takia. Näin. Jeesuksesta ne ei välitä numerologioita kabbalaa. Venäjää puhuvia juutalaisia jotka kieltää Jeesuksen on Israelissa Virossa Venäjällä siberiassa miljoonia. Niitä ne tänne tuo miehittää suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shalom!
        Oletko ollu Kaarneen bussi kuskina ja korjaajana siinä Kaarneen villa Balticalla ja toiminnassa??
        meinaan minäkin olin aikoinaan siellä kans :D ja jos oot sama kaveri niin kävimme yhdessä
        siellä Turun kirkko iltatapahtumissa ja liikuimme porukassa muutenkin paljon kahen monesti piikkiössä sun autolla asuin siinä muistaakseni muutama vuoden ja häivyin ja yhteystosi hävisi ja monesti oon miettiny et mitenkähä sais kaverin vielä kiini näin monien 10 vuosien jälkeen :D
        mut juu hei jos oot sama kaveri niin laitas viestiä
        [email protected]
        Antti

        Varastettu tavara on tuhoonvihittyä juutalaisille . Juutalaisen miehen pahat teot kostetaan sen pojille .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä venäläisiä on tuotu Suomeen valkovenäläisiä vain pieni osa juutalaisia niin virosta missä he omistaa asuntoja mitä vuokrataan pimeästi ja ihan vaan huijauksia ilmaiset ruuat vaatteet asunnot näille niin virohan oli näiden miehittämänä . Nehän tappaa kristittyjä juutalaiset . Jeesus on niille bisnes myyntituote. Rahastaa. Huijaavat antamaan heille taloja. Virosta ja Venäjältä menee ihan lennot Israeliin ja enemmistö menee sinne just autoilla paketti autoilla kun vie varastettua tavaraa sinne vaatetta ja tuovat huumeita. Siellä on huumekeskukset hellarivapareissa siis kuljetukset myynti. Pankkikortteja varastaa siis myös lahkolaiset. Romanit juutalaiset arabit budhat huijaa minkä ehtii kristittyjä. Alat vaan lukea vanhaa Mooseksen kirjaa ja vaatia rahaa muilta sen takia. Näin. Jeesuksesta ne ei välitä numerologioita kabbalaa. Venäjää puhuvia juutalaisia jotka kieltää Jeesuksen on Israelissa Virossa Venäjällä siberiassa miljoonia. Niitä ne tänne tuo miehittää suomea.

        Nyt menee jo mielikuvituksesi lujaa. Olen ollut paikassa. Siellä on majoittunut Venäjältä Israeliin muuttaneita juutalaisia pari päivää, josta jatkavat Israeliin. Lopeta jo halvat valheesi, törkimys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varastettu tavara on tuhoonvihittyä juutalaisille . Juutalaisen miehen pahat teot kostetaan sen pojille .

        Huhuijaa näitä juttuja!
        Valheita ja vilkasta mielikuvitusta.
        Ilmeisesti tuo valehtelu antaa jotain kiksejä valehtelijalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menee jo mielikuvituksesi lujaa. Olen ollut paikassa. Siellä on majoittunut Venäjältä Israeliin muuttaneita juutalaisia pari päivää, josta jatkavat Israeliin. Lopeta jo halvat valheesi, törkimys.

        Kaikki se hengellinen toiminta on pääjehujen toimesta peitwtoimintaa. Totta on mistä kirjoittaja puhui. Kabalin toimintaa harjoittavat. Homna menee niin, että hyvä uskoiset uskovaiset käyvät tilaisuuksissa jaosa osallistuu t muutenkin toimintaa ja auttamiseen. Huumeiden käyttäjät ja alkoholiongelmaiset saavat apua mikä mitenkin ja pääjehu ydinporukan kans saavat yhteikunnalta avustukset ja kaiken tämän takana harjoitetaan kaikenlaista mikä ei valoa kestä.
        Tämä on tosi kuin vesi. Hyvin moni on kärsinyt kovat menetykset vuosikynnenten aikana ja kaiken sen helvetin läpi käyneitä pääjehun ja ydinporukan toimesta kärsineitä. Teidän hyvä uskoisten silnien edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhuijaa näitä juttuja!
        Valheita ja vilkasta mielikuvitusta.
        Ilmeisesti tuo valehtelu antaa jotain kiksejä valehtelijalle.

        Sinä , joka kirjoitat "Huhuijaa nätä juttuja"
        Et todellakasn tiedä mistä puhut. Näet ja kuulet vain sen mikä sinulke näytetään ja mihin haluat uskoa. Totuus on toisenlainen! Kyllä niitä juutalaisia kuljetetaan israeliin, mukamaste autetaan katulapsia, viedään avustuskuormia, pidetään hengellisiä tilaisuuksia, ja kuka teistä oikeasti tietäa mitä niiden takana harjoitetaan?
        Kabbala on käytössä! Hypnoosia, okkultismia.. .
        Tutki mitä se on?!


    • vai?

      Saa olla mitä väkkee hyvänsä, kun eivät tule Harvaluodon puolelle.

      • Anonyymi

        Ei saa . Suomen valtion turvallisuus vaarassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa . Suomen valtion turvallisuus vaarassa.

        Tuohon ei enää tiedä, itkiskö vai nauraisko.


    • sais räjäyttää!!!!

      moi! itse asuin kyseisessä paikassa 5 vuotta aluksi se oli hyvä idea mutta lopussa meno oli niin sairasta että oli pakko päästä pois joten hankin vuokra-asunnon koska ei sitä diktaattoria ketään kestänyt

      • Anonyymi

        miks.......tarkoitatko sitä koko toiminnan johtajaa vai sitä kaljupäätä joka siinä häärää tai hääräs aikanaan semmonen skinin näkönen idiootti
        olikoha se Loimaalta vai loviisasta lähtösin se pyöri siinä aikoinaan toiminnassa mukana ja on varmaa vieläki pli olm. se porukan gestapo joka vahtii et kaikki tekee niin ku käsketään
        ja diktaattori käskee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miks.......tarkoitatko sitä koko toiminnan johtajaa vai sitä kaljupäätä joka siinä häärää tai hääräs aikanaan semmonen skinin näkönen idiootti
        olikoha se Loimaalta vai loviisasta lähtösin se pyöri siinä aikoinaan toiminnassa mukana ja on varmaa vieläki pli olm. se porukan gestapo joka vahtii et kaikki tekee niin ku käsketään
        ja diktaattori käskee

        Ne on juutalaisia gestaboja hellareista. Synagogalta.


    • cvb...hhh

      Cvb....

    • heikutikeikuti

      Iskikö harvaluodon sytkärimies? Sama kahjo ja latvalaho mikä on ennenkin sytytellyt, lukuisat petsäpalot ja palonalut. Arvelinkin et se on just toi torppa. Nooh aika pitkään haraluodossa yllättävän hiljaista olikin.

      • Anonyymi

        Vai käy juutalaiset ottomaanit metsiä ...ettei olisi huumepiiloja mitä tuovat Israelista Intiasta Thaimaasta Prahasta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai käy juutalaiset ottomaanit metsiä ...ettei olisi huumepiiloja mitä tuovat Israelista Intiasta Thaimaasta Prahasta .

        Suuretpa on luulot Suomen lepikoiden suhteen. Kuule ole ihan rauhassa. Sinua ei kukaan uhkaa, jos ei vilkas mielikuvituksesi.


    • hhhgtvg

      ...

    • hbhhgt

      ....

    • Anonyymi

      se talo ei ole Harvaluodossa,vaan mantereen puolella

    • Anonyymi

      mahtaako olla enää kaarneet ry llä toimintaa paikassa?

      • Anonyymi

        jaa ah


      • Anonyymi

        Virossa on ja Joutsenossa varastetun tavaran kuljetus avustustoiminnan nimellä . Omistavat taloja joka puolella . Huijanneet ne. Naisilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virossa on ja Joutsenossa varastetun tavaran kuljetus avustustoiminnan nimellä . Omistavat taloja joka puolella . Huijanneet ne. Naisilta.

        Elävä sana SRK livets ord samaa rahanpesua budhauskonnolla .


    • Anonyymi

      onko sen kaljupää pitäjän nimi kenties pauli pakarinen?

      • Anonyymi

        Vieläko se Pauli Pakarinen jatkaa huijauksia. Harjoittavat okkultismi ja muuta pimeää toimintaa. Kaikki hengellinen toiminta on hyvä uskoisten höynäyttämistä ( elävässä uskossa oleminen on ok), mutta tuon ja ydinporukan toimesta se uskonnollisuus on vain peitetarinaa.


    • Anonyymi

      Pauli pakarinen on vastuussa. Kaarneet ry

    • Anonyymi

      Harvalahdessa on nykyään koronaa levittäviä taikkuhuoria.

    • Anonyymi

      Reijo Mäen uudessa kirjassa Harvaluotoa on kuvattu paljon

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe