tuntipalkka

se on 9.58e oon trukkikuski onko huono palkka??
Ilmianna
Jaa

18 Vastausta

kelpais mulle!! Kuulostaa ihan kohtuulliselta.
Ilmianna
Jaa
helvetin huono! itse olen datanomi (oppisopimus) ja tienaan yli 11€ tunnissa kuukausilippu julkisiin kulkuvälineisiin ! revi siitä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
10 VASTAUSTA:
Mutta oon tietty opiskellut vähän enemmän kuin datanomi, vaikkakin samalle alalle. Ja mulla on vasta keskipalkka...vielä tavoitteena päästä paremmille palkoille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
18 € / h kirjoitti:
Mutta oon tietty opiskellut vähän enemmän kuin datanomi, vaikkakin samalle alalle. Ja mulla on vasta keskipalkka...vielä tavoitteena päästä paremmille palkoille.
Olen sähkäri rakennuksilla 21€/h
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hissukka kirjoitti:
tuollaisia p a l k k o j a muka sähköasentajan hommista maksaa.
Luulisin, että palkansaajana et tuollaisia saa.
Onko kyseessä oman firman nimiin otettu kokonaishinta töistä.
Eihän tästä varmaan jää edes 15 € kun olet samalla kertaa työnantaja ja palkansaaja ja maksat kaikki sotu, työttömyysvak. ym. maksut ensin pois päältä.
Kuulostaisi firman tuntilaskutukselta, minullakin olisi n. 60 €/h jos tekisin firman nimissä alihankintatöitä pitkällä esim. vuosisopimuksella jollekin isommalle firmalle.
Tietoa veloituksista on (atk-ala).
Muistelen että jotain 130 mk/h on rakennusalan alihankkijan veloitus, tosin maaseudulla.

Ari X.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hissukka kirjoitti:
...onks tää teijän mielestä huono palkka?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Asentajan apulaisena kirjoitti:
...onks tää teijän mielestä huono palkka?
kun nyt aiheen makuun päästiin,niin 39e/h ja olen APULAISPÄÄJOHTAJAN AVUSTAJAN PÄÄAVUSTAJA!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ari X. kirjoitti:
Eihän tästä varmaan jää edes 15 € kun olet samalla kertaa työnantaja ja palkansaaja ja maksat kaikki sotu, työttömyysvak. ym. maksut ensin pois päältä.
Kuulostaisi firman tuntilaskutukselta, minullakin olisi n. 60 €/h jos tekisin firman nimissä alihankintatöitä pitkällä esim. vuosisopimuksella jollekin isommalle firmalle.
Muistelen että jotain 130 mk/h on rakennusalan alihankkijan veloitus, tosin maaseudulla.

Ari X.
are oy pk seutu
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
HISSUKKA kirjoitti:
are oy pk seutu
Päällikkönä Petri Myllyniemi,
soittele
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hissukka kirjoitti:
Päällikkönä Petri Myllyniemi,
soittele
Joo kysymyksessä leppävaaran maxi:n työmaa jossa kärkimiehenä KARI TIILIKAINEN ARE OY
REVI SIITÄ HUUMORIA?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ari X. kirjoitti:

Ari X.
Tuli markka-aikoina tehtyä tuntiveloituksella oman firman kautta konsulttihommia, silloin veloitin 620 mk/h alv (vuonna -99). Keikkojen kokonaisveloitukset olivat enimmillään n. 80 000. Eipä tuosta tosin paljoa käteen jäänyt verojen ja työnantajamaksujen jälkeen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ari X. kirjoitti:

Ari X.
Joo palkka kipuaa vaikka kuinka suureksi jos maksetaan esim. 1. luokanurakkatuntipalkkaa 12e/h takuupalkkana (jonka saa vaikka urakka kusee)ja sitten tehdään vaikka 160tunnin urakka 40tunnissa palkka nousee 48e mutta tässä tilanteessa verottaja vie paljon..

www.sahkoliitto.fi löytyy oikeat tes palkat.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
toi on hyvä liksa mä tienaan sähkärinä raksalla 7,94e/h
Ilmianna
Jaa
34€/h mutta silti ei jää paljon käteen kun kaikki menee veroihin (IT-ala)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Tutkinto DI, hommat inssin hommia, palkka kk-palkasta laskettuna vajaa €18/h. Pidän palkkaa tällä tutkinnolla alakantissa olevana, mutta eipä toisaalta hommat vanhassa valtion firmassa rasita.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Lunkisti kirjoitti:
Tutkinto DI, hommat inssin hommia, palkka kk-palkasta laskettuna vajaa €18/h. Pidän palkkaa tällä tutkinnolla alakantissa olevana, mutta eipä toisaalta hommat vanhassa valtion firmassa rasita.
33e/h, koulutus tradenomi, it-ala, 1,5 v töissä ollut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
James kirjoitti:
33e/h, koulutus tradenomi, it-ala, 1,5 v töissä ollut.
50€ tunti. Erikoiskeskuksia nopeasti! ja kuvien piirtely 30€ tunti. Eipähän tarvi olla jokapäivä töissä kun liksa riittää, ja saa viettää perheen kanssa aikaa! Koulutus: ammattikoulu...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Elän korkotuloilla. En käy töissä.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

tuntipalkka

se on 9.58e oon trukkikuski onko huono palkka??

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta