Mitä laitat päälle tänä vuonna Halloween juhliin?

piiroo

Hei!
Tulipa vain mieleen kysellä mitä ajattelit laittaa päälle tämän vuoden Halloween -juhliin? Itse pukeudun meduusaksi: ostin 25 pientä vihreä/mustaa käärmettä jotka laitan hiuspinneillä päähän. Teen vihreästä "käärmekuvioisesta" kankaasta jonkunlaisen puvun. Mieheni pukeutuu Lordiksi, tytär merirosvoksi ja poika haudankaivajaksi.

t. PiiRoo

145

36332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Migu

      Itse ajattelin pukeutua ihmemaa Oz noidaksi, eli vihree musta raidalliset sukkikset, noitapuvun ostan punanaamiosta ja vihreetä maalia naamaan. =) mieheni ei tosin tiedä vielä miksi pukeutua.

    • Täti

      Tänä syksynä järjestän kahdet halloweenkutsut. Itse asiassa kutsukorttien askartelu on vielä kesken! No, ensimmäisissä (31.10.) juhlissa on vain pari vierasta, joiden kanssa pukeudumme luultavasti hirviö- tai noitatyyliin. Noitavetimet minulla on tallessa jo vuosien takaa: repaleiseksi ommeltu musta mekko ja noitahattu jostain kaupasta. Scream-lookki naamareineen kilpailee kyllä vahvasti ykkössijasta, saas nähdä kumman laitan.

      "Pääjuhlissa" 3.11. laittaudun suunnilleen 1920-luvun filmitähdeksi: tyköistuva samettimekko, korkokengät, lyhyt ja päänmyötäinen kampaus ja dramaattinen meikki. Yksityiskohtia pitää vielä hieman hioa ja etsiä malleja. Asustan joillakin halloweensomisteilla, laitan arpia tai vilkkuvan pirusukkanauhan tms. Punanaamiosta löytyi jopa imuke (tupakoimattomalle koominen lisäke). Vielä kun saisin mieheni houkuteltua pukeutumaan samaan tyyliin!

      Tuntuu, että halloween alkaa jo vähän riistäytyä käsistä... Vuoden suurin tapahtuma meillä...

      • piiroo

        Siis Halloweenistä tullut melkeimpä vuoden tärkein juhla myös minulle (ja minä olen sentään 41v)!

        Toki koristelen myös jouluksi, uudeksivuodeksi, vapuksi, pääsiäiseksi. Mutta Halloweeniin käytän ehdottomasti eniten energiaa ja "kekseliäisyyttäni".


      • Nimetön
        piiroo kirjoitti:

        Siis Halloweenistä tullut melkeimpä vuoden tärkein juhla myös minulle (ja minä olen sentään 41v)!

        Toki koristelen myös jouluksi, uudeksivuodeksi, vapuksi, pääsiäiseksi. Mutta Halloweeniin käytän ehdottomasti eniten energiaa ja "kekseliäisyyttäni".

        ...että olen nuori mies, jolla on veitsi päässään, merirosvolappu-silmissäni, pelle-nenä, vampyyrinhampaat ja sen suun kanssa on leikkiruusu ja lopuksi enkelin punaiset siivet yllään. Voila!


      • .............
        Nimetön kirjoitti:

        ...että olen nuori mies, jolla on veitsi päässään, merirosvolappu-silmissäni, pelle-nenä, vampyyrinhampaat ja sen suun kanssa on leikkiruusu ja lopuksi enkelin punaiset siivet yllään. Voila!

        peikoksi. säkkikangas niskaan (mikäli löydän) siihen vähän tilkkuja muutamalla pistolla. mul pitkät hiukset ni kunnon tupeeraus ja superisti lakkaa. papan tohvelit jalkaan ja huolimaton meikki.. ja tietysti sukkikset.. mikäli säkkikangasta en löydä tms. niin hame päälle ja siihen niitä tilkkuja ja löysä paita..


      • piiroo
        ............. kirjoitti:

        peikoksi. säkkikangas niskaan (mikäli löydän) siihen vähän tilkkuja muutamalla pistolla. mul pitkät hiukset ni kunnon tupeeraus ja superisti lakkaa. papan tohvelit jalkaan ja huolimaton meikki.. ja tietysti sukkikset.. mikäli säkkikangasta en löydä tms. niin hame päälle ja siihen niitä tilkkuja ja löysä paita..

        Hei!
        Oikea säkkikangas on niin karkea ihoa vasten, että sen alle tarvitsee todella paksut vaatteet (usko, kokemusta on tästäkin!).

        Kannattaa mennä kangaskauppaan ja katsella sieltä mahdollisimman karkeata pellavaa tms. sisustusmateriaalia. Siitä sitten taittelemalla ja muutamalla kömpelöllä pistolla villalankaa kokoa puku. Alle toki laita vaatteet, ethän halua joutua tosi noloon tilanteeseen, jos peikkopuvun ompeleet hajoavat...

        t. PiiRoo


      • vink..
        piiroo kirjoitti:

        Hei!
        Oikea säkkikangas on niin karkea ihoa vasten, että sen alle tarvitsee todella paksut vaatteet (usko, kokemusta on tästäkin!).

        Kannattaa mennä kangaskauppaan ja katsella sieltä mahdollisimman karkeata pellavaa tms. sisustusmateriaalia. Siitä sitten taittelemalla ja muutamalla kömpelöllä pistolla villalankaa kokoa puku. Alle toki laita vaatteet, ethän halua joutua tosi noloon tilanteeseen, jos peikkopuvun ompeleet hajoavat...

        t. PiiRoo

        kiitos tosi hyvästä vinkistä taidan hilpasta kangaskauppaan..


      • Riksu
        piiroo kirjoitti:

        Hei!
        Oikea säkkikangas on niin karkea ihoa vasten, että sen alle tarvitsee todella paksut vaatteet (usko, kokemusta on tästäkin!).

        Kannattaa mennä kangaskauppaan ja katsella sieltä mahdollisimman karkeata pellavaa tms. sisustusmateriaalia. Siitä sitten taittelemalla ja muutamalla kömpelöllä pistolla villalankaa kokoa puku. Alle toki laita vaatteet, ethän halua joutua tosi noloon tilanteeseen, jos peikkopuvun ompeleet hajoavat...

        t. PiiRoo

        Siitä säkki kankaasta. se ei pistele jos sen alle laittaa esi merkiksi T-paidan jos jättää hihattomaksi.Olen käyttänyt 3 kertaa säkki kangasta peikko asuna ja on toiminut.


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        ...että olen nuori mies, jolla on veitsi päässään, merirosvolappu-silmissäni, pelle-nenä, vampyyrinhampaat ja sen suun kanssa on leikkiruusu ja lopuksi enkelin punaiset siivet yllään. Voila!

        sulle veikkaan että tulee sekavimman puvun sija parhaan puvun kilpailussa


    • !!!!!

      Ajattelin pukeutua mustaksi enkeliksi, mutta en oikein tiedä miten?? vinkkejä???!!!

      • piiroo

        Tee mustasta kankaasta leveähelmainen ja -hihainen pitkä kaapu. Useissa liikkeissä myydään mustia siipiä, esim. Tiimarissa joskus ollut myynnissä ja ainakin Punanaamiossa näin viikko sitten.

        Tarvitset mustan pannan, johon kiinnität rautalangalla samasta aineesta tehdyn sädekehän (kiinnitystapa riippuu pannan materiaalista).

        Nämä tuli nyt ensimmäisenä mieleen...


      • Migu
        piiroo kirjoitti:

        Tee mustasta kankaasta leveähelmainen ja -hihainen pitkä kaapu. Useissa liikkeissä myydään mustia siipiä, esim. Tiimarissa joskus ollut myynnissä ja ainakin Punanaamiossa näin viikko sitten.

        Tarvitset mustan pannan, johon kiinnität rautalangalla samasta aineesta tehdyn sädekehän (kiinnitystapa riippuu pannan materiaalista).

        Nämä tuli nyt ensimmäisenä mieleen...

        Itse meinasin kans olla kuolemanenkeli, mutta esim punanaamiossa ne mustat siivet ovat aika kalliita oliko joku 24-27e (jotain tuollaista) ja siellä on myös mustia sädekehiä.


      • Riksu

        kannattaa laittaa musta röyhelö hame ja yksin kertainen paita ja siivet. Meikkiäkin voisi laittaa mähdollisimman tummaa. " Kokemusta löytyy"


      • mustaenkelix

        Täälläkin yksi joka pukeutuu mustaksi enkeliksi :)
        Itse laitan mustat sellaiset "kiiltonahka legginssit", musta toppi jonka päälle laitan mustan korsetin sitten kengiksi laitan mustat nahkasaapikkaat ja tietysti laitan mustat höyhen siivet! Laitan myös mustat sarvet päähän kun punanaamiossa ei ollut enään mustia sädekehiä. Niin ja laitan myös mustat tekokynnet ja tekoripset. Tummat meikitkin ajattelin laittaa silmiini ja jotain punaista huuliin. Niillä mennään sitten huomenna baarin halloweeni juhliin :)


    • Katrina Silber

      Ei, älkää kysykö mistä ihmeestä naisihmiselle tulee mieleen moinen, varsinkaan kun en edes ole hirveä Star Wars-fani! :D

      Mutta jedinä ajattelin tänä vuonna esiintyä, vielä on etsinässä oikeanlainen (halpa) kangas, josta saan tuon kaavun aikaan, sekä valkoista (edelleen halpaa!) kangasta, mistä saan aikaiseksi tunikan ja kenties housutkin. Myös ruskeat saappaat vielä pitäisi löytää, mutta valomiekka jo on - hyvällä mallilla siis ollaan. ;)

      Onneksi meidän halloweeniin on vielä aikaa, pidetään ne monen muun tapaan 4.11. vasta. :)

      • Mapula

        Mä meinaan pukeutua Yönkuningattareksi! Todella vahva silmämeikki ja musta puku. Helppoa!


    • _candy_

      eli mä pukeudun tyttö vampyyriks.laitan sellaset tekohampaat ja sit laitan valkost puuterii ja sit verenpunast huulipunaa ;D ja sit jotai mustii vaatteita.

    • Tipeliini-

      Ensin tänä vuonna ajattelin,että olisin
      zombie. Äitini on töissä päiväkodissa,ja siellä
      on paljon roolivaatteita,joten ajattelin
      ottaa lainaan sieltä jotain mustaa,että olisin
      karmiva zombie. Mutta kun luin tiimarin lehteä,
      siellä oli mukavia pirujuttuja. Päähäni tuli ajatus,olla piru. Eli,minulla on jo valkea
      kauluspaita. Sarvet pitäisi vielä ostaa ja paljon
      muuta. Mutta en ole piru,jollei äitini työpaikalla ole punaista viittaa. Sillä tiima-
      rissa maksaa yksi punainenviitta paljeteilla
      14,90€ Ja se on melko isoraha sellaisesta.
      Maskeeraan naaman asun mukaan. Jos olen zombie,
      valkoiseksi. Jos olen piru,punaiseksi. Ei
      sen kummempia suunnitelmia,mutta tietysti
      tekohampaat. Ja vahvameikki.

      • Anonyymi

        Joo piru on hyvä idis!!! Vielä parempi olisi jos löytäisit jonkun joka tulisi kanssasi enkeliksi (esim. kaveri, sukulainen tai sisarus)! Itse olin viimevuonna piru ja bestikseni enkeli! Oli kyllä hieno asu meikkeineen, siipineen ja kaapuineen, tuli voitto koulun pukukilpailussakin!😉

        ps. oon siis 12v.


    • banaani

      Moi!
      Mä ajattelin pukeutuu mun kahen kaverin kaa piruks:) Oisko hyvä idis??

      • Anza007

        kyllä


    • -marie-

      Minä ainakin teen itsestäni sellaisen toljottavan, pelottavat posliininuken... ne ovat ihan kamalia! puuteroin naamani valkoiseksi ja laitan ripsivärillä suuret, toljottavat silmät. punaisella huultenrajauskyvällä maskeeraan hieman verta valumaan toisesta suupielestäni. Hiukset sekaisin kahdelle ponnarille ja resuinen, likainen prinsessamekko, Voilá! :D Ei mikään kaikista tavallisin, mutta pelottava!

    • Meriucha

      ...nunna.

    • Ceela

      Jonkinlainen kuollut. :D Minulla on sellainen hieno valkoinen röyhelöpaita, musta vanhanaikainen miestentakki joka sopii tosi hyvin sen kanssa, liituraitahousut.
      Ajattelin läträillä vähän liiman kanssa niin saan taiteiltua poskeeni sellaisen revenneen ihonriekaleen, naama kalpeaksi, silmäympärykset mustiksi ja tukka pystyyn. Ehkä hommaan vampyyrinhampaat. Jotain hienoja haavatatuointeja muuta tyylikasta, vóila !

    • jenni.p

      luin ton sun jutun,hyvä idea :) minä ite en osaa oikeen tehä mitään tollasta :|on aika puute kun en tiedä mitä laitan halloween juhliin :|

      • Anonyymi

        Helppo asu on esim. muumio, joka toimi omana hätäasunani viimevuonna (tein sen 10min)! Eli valkoiset/vaaleet vaatteet ja vessapaperia kieputtamaan!!!😂

        Toinen helppo asu on esim. piru! Pelkät pirunsarvet tarvii hommata, ja ei välttämättä niitäkään! Mustat vaatteet ja semmoiset sarvet (sarvet voi tehdä myös itse vaikka pahvista) sitten vähän veren punaista huulipunaa, ripsaria ja vaikka arpia! Ja voilà!

        Tässä vielä yksi helppo asu! Haittapuolena on kyllä se että tähän tarvii lisäksesi 3-4 kaveria!😅 kuitenkin siis teletapit!!! Olin tänä vuonna 4 kaverini kanssa teletapit ja se aurinko! Voitettiin koulun pukukilpailu ja oli kyllä itsestänikin hieno asu vaikka tosi helppo tehdä!! Eli ainakin me laitettiin ohuisiin valkoisiin pantoihin kiinni piipunrassi joka kieputettiin oikeaan muotoon. Sitten laitettiin oman teletapin värinen paita (me ainakin löydettiin violetti,vihreä, keltsu ja punainen paita luokkakavereilta lainaamalla ja jos ei ole niin h&m:stä saa muutamalla eurolla yksivärisen t-paidan) sitten meillä ainakin oli musta alaosa ja foliosta leikattiin vatsaan hopeinen neliö! Sitten vielä vähän kasvomaalia ja valmista! Auringolla taas meillä oli keltainen paita, beiget housut, aurinkolasit, kasvomaalilla tehdyt auringot poskissa ja meidän itse tekemä ”aurinkopanta” eli meillä oli ohut valkoinen panta (jälleen kerran ja niitä saa muuten ainakin sinellistä) ja siihen tehty keltaisesta kartongista semmoinen auringonsädejuttu! Kyllä kaikki ihastelivat kun me kaikissa eri väreissa marssittiin luokkaan sisään!🤩

        ps. oon siis 12v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppo asu on esim. muumio, joka toimi omana hätäasunani viimevuonna (tein sen 10min)! Eli valkoiset/vaaleet vaatteet ja vessapaperia kieputtamaan!!!😂

        Toinen helppo asu on esim. piru! Pelkät pirunsarvet tarvii hommata, ja ei välttämättä niitäkään! Mustat vaatteet ja semmoiset sarvet (sarvet voi tehdä myös itse vaikka pahvista) sitten vähän veren punaista huulipunaa, ripsaria ja vaikka arpia! Ja voilà!

        Tässä vielä yksi helppo asu! Haittapuolena on kyllä se että tähän tarvii lisäksesi 3-4 kaveria!😅 kuitenkin siis teletapit!!! Olin tänä vuonna 4 kaverini kanssa teletapit ja se aurinko! Voitettiin koulun pukukilpailu ja oli kyllä itsestänikin hieno asu vaikka tosi helppo tehdä!! Eli ainakin me laitettiin ohuisiin valkoisiin pantoihin kiinni piipunrassi joka kieputettiin oikeaan muotoon. Sitten laitettiin oman teletapin värinen paita (me ainakin löydettiin violetti,vihreä, keltsu ja punainen paita luokkakavereilta lainaamalla ja jos ei ole niin h&m:stä saa muutamalla eurolla yksivärisen t-paidan) sitten meillä ainakin oli musta alaosa ja foliosta leikattiin vatsaan hopeinen neliö! Sitten vielä vähän kasvomaalia ja valmista! Auringolla taas meillä oli keltainen paita, beiget housut, aurinkolasit, kasvomaalilla tehdyt auringot poskissa ja meidän itse tekemä ”aurinkopanta” eli meillä oli ohut valkoinen panta (jälleen kerran ja niitä saa muuten ainakin sinellistä) ja siihen tehty keltaisesta kartongista semmoinen auringonsädejuttu! Kyllä kaikki ihastelivat kun me kaikissa eri väreissa marssittiin luokkaan sisään!🤩

        ps. oon siis 12v.

        ja aurinko ei tosiaan ole pakollinen


    • HalloweenHukassa

      Mulla ei ole yhtään ideaa asuun, enkä oikein kerkeä käydä ostamassa mitään. Haluaisin vetävän ja seksikkään asun Halloweenbileisiin. Ideoita?

      • Mandy12345

        Mulla onkin mennyt vähän liiallisuuksiin. Kaverillani on sellaset "käsiraudat" vois käyttää niitä asun yhteydessä... mut minkälainen asu sitten siihen sopisi? Poliisi kävi eka mielessä, mut eipä löydy poliisin asua.. help!


      • tuleva vampyyri
        Mandy12345 kirjoitti:

        Mulla onkin mennyt vähän liiallisuuksiin. Kaverillani on sellaset "käsiraudat" vois käyttää niitä asun yhteydessä... mut minkälainen asu sitten siihen sopisi? Poliisi kävi eka mielessä, mut eipä löydy poliisin asua.. help!

        No, Hieman itseään rypenyt vankikarkuri?
        Tukkaa hiukka tupeeraat, ja raidalliset vaatteet (rikkonaiset) ja vòìla!

        Itse ajattelin halloweenina siis vampyyriksi, hameen teen jätesäkeistä. Revin hiukkasen jne... Joku musta paita täytynee hankkia.
        Vitivalkoinen naama, punaset silmänympärykset, tummat rajaukset ja kulmat, sekä verenpunaiset huulet. Ja verta tietty valuu, ja taidan ketsuppia hiukan pukuuni pistää...


      • sohvi
        Mandy12345 kirjoitti:

        Mulla onkin mennyt vähän liiallisuuksiin. Kaverillani on sellaset "käsiraudat" vois käyttää niitä asun yhteydessä... mut minkälainen asu sitten siihen sopisi? Poliisi kävi eka mielessä, mut eipä löydy poliisin asua.. help!

        voisit vaikka olla vanki joka on karannut ja sillä roikkuu käsiraudat vaikka vasemmassa kädessä


      • _FredIsAlive_
        Mandy12345 kirjoitti:

        Mulla onkin mennyt vähän liiallisuuksiin. Kaverillani on sellaset "käsiraudat" vois käyttää niitä asun yhteydessä... mut minkälainen asu sitten siihen sopisi? Poliisi kävi eka mielessä, mut eipä löydy poliisin asua.. help!

        Niin. Eli tarkoituksena olisi pukeutua ihan miesten pukuun, kauluspaitaan, silinteriin ja kravattiin sopivat kengät pitäisi vielä löytää! Toki otan myös ruusun, ja kanniskelen sitä sitten oikein herrasmiehenä.(Oikeasti olen siis tyttö! :D)
        Kaverini esittää "vaimoani" ja hänellä musta tyllimekko, jossa liloja rusetteja. Kasvot meikkaamme valkoisiksi, että näyttäisimme edes "kuolleilta" ja mustalla silmiä tummiksi jne. Juhlat on jo ylihuomenna (31.10) ja omat asusteeni ovat vielä postissa!
        Huomenna pitäisi ne hakea. Mutta toivottavasti me onnistutaan!


      • häääääääääääää

        no jos et kerkee ostamaan mitään niin silloin kai se pitää kaapista löytyä?


      • Anonyymi
        Mandy12345 kirjoitti:

        Mulla onkin mennyt vähän liiallisuuksiin. Kaverillani on sellaset "käsiraudat" vois käyttää niitä asun yhteydessä... mut minkälainen asu sitten siihen sopisi? Poliisi kävi eka mielessä, mut eipä löydy poliisin asua.. help!

        Vankikarkuri tietty?!

        Raidallinen paita (lainaa vaikka kaverilta jos ei ole) sitten voi tehdä vaikka itse mustasta kartongista semmoisen maskin silmille, musta pipo päähän, mustat housut, käsiraudat käteen ja vaikka arpia ja verta tehty naamaan!

        Ja jos haluat asusta seksikkäämmän niin leikkaa paidasta napapaita ja laita huulipunaa! Tadaaa!!!


    • Vampyyriksi(kö)

      Siis ajatuksena on vampyyriksi pukeutuminen, mutta ei oo kauheesti ideoita puvuks. Olisko teillä? Ajatukesna olisi polvipitkä musta hame jossa on semmonen "läpinäkyvä" kerros ja musta toppi jossa on semmonen kaulan ympäri menevä kalulus tekotimanteil. Sitten ostaisin viitan ja hampaat. Meikkinä olisi verenpunasta huulipunaa ja kalvennettu iho ja todella mustat silmämeikit. Onko tämä hyvä vai vaihdanko jotain?

      • llll-------------§§

        Hyvä se varmasti on. Kuulostaa ainakin kivalta idealta!


      • apua meille :(
        llll-------------§§ kirjoitti:

        Hyvä se varmasti on. Kuulostaa ainakin kivalta idealta!

        Me kaksi tyttöä olemme menossa halloween discoon ja keppostelemaan muttemme oikeen haluaisi pukeutua perinteisesti..Joten mikä nyt avuksi? Kun me ei haluttas pukeutuu niin massasti ja sillai..Esm draculaks tai noidaks..Joten miksi me sitten voitas pukeutuu?
        Ps. Kummallekkin omat asut kiitos :)
        Terveisin. Mabu ja Kabu :D


      • Idsku
        apua meille :( kirjoitti:

        Me kaksi tyttöä olemme menossa halloween discoon ja keppostelemaan muttemme oikeen haluaisi pukeutua perinteisesti..Joten mikä nyt avuksi? Kun me ei haluttas pukeutuu niin massasti ja sillai..Esm draculaks tai noidaks..Joten miksi me sitten voitas pukeutuu?
        Ps. Kummallekkin omat asut kiitos :)
        Terveisin. Mabu ja Kabu :D

        Moi! mä en mene diskoon muttä tässä vähän ideoita esim. Mabulle,:
        voisit olla piru tai vampyyri. tai vankikarkuri.
        Tässä Kabulle: sä voisit olla vaikka musta enkeli, ruumis,
        tälläsii. Jos toinen tykkää vaikka toisen minkä mä on laittanu, niin voittehan vaihtaa :)
        Onnea teille :)


      • Anonyymi
        apua meille :( kirjoitti:

        Me kaksi tyttöä olemme menossa halloween discoon ja keppostelemaan muttemme oikeen haluaisi pukeutua perinteisesti..Joten mikä nyt avuksi? Kun me ei haluttas pukeutuu niin massasti ja sillai..Esm draculaks tai noidaks..Joten miksi me sitten voitas pukeutuu?
        Ps. Kummallekkin omat asut kiitos :)
        Terveisin. Mabu ja Kabu :D

        Piru ja enkeli! Oltiin mun bestiksen kaa pari vuotta sitten ja voitettiin koulun pukukilpailu!😉


    • halloweenrulez!!

      Meiltä löytyy monenmoista kulkijaa: itse pukeudun vampyyriksi laittamalla lyhyen goottityylisen,punamustan hameen ja sellaisen mustan tyyliin sopivan röyhelöhihapaidan.Mustat hiukset löytyy jo valmiiksi,loppusilauksena vahva meikki verenpunasine huulipunineen ja kauniita koruja :) unohtamatta korkkareita ;)

      Ukon turjakkeesta tulee dracula; punanaamiosta aatelisperuukki joka ulottuu olkapäille,vampyyrin viitta ja ihan omasta kaapista kauluspaita ja pukuhousut.Meikki tyyliin sopiva.

      Muksut ovat robotti,viikatemies ja kummitus.Robotin kyhäsin pahvilaatikoista jotka päällystin alumiinipaperilla ilmastointiteipin avulla :) siitä tuli hieno vaikka ite sanonkin.Viikatemiehelle ei tarvinnut tehdä kuin viikate,musta iso huppari löytyi iskän komerosta.Ja kummitus verhoutuu lakanaan ;)

      Saa nähdä mitä vieraat ovat keksineet,pyysin halloweenvieraita pukeutumaan juhlan mukaisesti..;)

    • joku kumma

      En kylläkään tiedä miksi pukeudun mutta tälläitä ajattelin. Laitan mustan mekon ja mustat legginsit, tupeeraan hiuket, laitan naamaan melko valkoista puuteria, ripsiväriä, tummaa luomiväriä, rajaukset ja tummanpun. huulipunaa...

      • Looooooooota

        Vampyyriksi! Laitan punaisen korkeakauluksisen viitan ja punaisen kiharan peruukin. Valkoista puuteria, mustaa luomiväriä, punaiset kulmakarvat, tummanliilaa huulipunaa ja tietysti haavoja :)


      • jotttain
        Looooooooota kirjoitti:

        Vampyyriksi! Laitan punaisen korkeakauluksisen viitan ja punaisen kiharan peruukin. Valkoista puuteria, mustaa luomiväriä, punaiset kulmakarvat, tummanliilaa huulipunaa ja tietysti haavoja :)

        No täs ois mun: Kuollut rock princess
        Laitan hameen jossa on niit röyhelöitä ja t paidan jos on pääkallon kuva
        Ja meikki ois sellanen: et meikkaan mun silmään vetskarin:

        Youtubeen laitat Unzipped makeup


      • victoria prins.
        jotttain kirjoitti:

        No täs ois mun: Kuollut rock princess
        Laitan hameen jossa on niit röyhelöitä ja t paidan jos on pääkallon kuva
        Ja meikki ois sellanen: et meikkaan mun silmään vetskarin:

        Youtubeen laitat Unzipped makeup

        mä aion laittaa tps-zombi asun päälle ja kaiken lisäks mulla on 2 pikku tyttää jotka on sara ja maria


      • Haamu <3
        victoria prins. kirjoitti:

        mä aion laittaa tps-zombi asun päälle ja kaiken lisäks mulla on 2 pikku tyttää jotka on sara ja maria

        Olen varmaan hukkunut tyttö/prinsessa...
        Käyn suihkussa ja pesen hiukset shampoolla niin, että jäävät takkuisiksi. En harjaa hiuksiani. Sitten laitan EHKÄ, punertavan noitahatun päähäni. Asua tähän en ole vielä keksinyt... Kait joku valkoinen hieman rösöinen mekko. Meikiksi: Koko naama vaalealla (miltei valkoisella) PUUTERILLA! Ei millään kasvoväreillä. Ja sitten tummat silmämeikit, jotka valuvat ikään kuin kyyneleet, eli sotkuisesti laitan. Huulipunaksi varmaan jotain tummaa. Jos olen prinsessa niin etsin jostain tiaran ja laitan sen hieman vinoon. Silloin ostan varmaan myös valkoiset tai pitsiset hansikkaat, jotka yltävät kyynärpäihin. Jotain sellaista suunnittelin. =) Jos tulisi teillä vielä jotain ideoita tähän niin voisitteko antaa vinkkejä! =D


      • rikki201
        Haamu <3 kirjoitti:

        Olen varmaan hukkunut tyttö/prinsessa...
        Käyn suihkussa ja pesen hiukset shampoolla niin, että jäävät takkuisiksi. En harjaa hiuksiani. Sitten laitan EHKÄ, punertavan noitahatun päähäni. Asua tähän en ole vielä keksinyt... Kait joku valkoinen hieman rösöinen mekko. Meikiksi: Koko naama vaalealla (miltei valkoisella) PUUTERILLA! Ei millään kasvoväreillä. Ja sitten tummat silmämeikit, jotka valuvat ikään kuin kyyneleet, eli sotkuisesti laitan. Huulipunaksi varmaan jotain tummaa. Jos olen prinsessa niin etsin jostain tiaran ja laitan sen hieman vinoon. Silloin ostan varmaan myös valkoiset tai pitsiset hansikkaat, jotka yltävät kyynärpäihin. Jotain sellaista suunnittelin. =) Jos tulisi teillä vielä jotain ideoita tähän niin voisitteko antaa vinkkejä! =D

        en ihan tiedä kun onn niin paljon valittavaa kait noidan vcaateet


      • tuppopo
        Haamu <3 kirjoitti:

        Olen varmaan hukkunut tyttö/prinsessa...
        Käyn suihkussa ja pesen hiukset shampoolla niin, että jäävät takkuisiksi. En harjaa hiuksiani. Sitten laitan EHKÄ, punertavan noitahatun päähäni. Asua tähän en ole vielä keksinyt... Kait joku valkoinen hieman rösöinen mekko. Meikiksi: Koko naama vaalealla (miltei valkoisella) PUUTERILLA! Ei millään kasvoväreillä. Ja sitten tummat silmämeikit, jotka valuvat ikään kuin kyyneleet, eli sotkuisesti laitan. Huulipunaksi varmaan jotain tummaa. Jos olen prinsessa niin etsin jostain tiaran ja laitan sen hieman vinoon. Silloin ostan varmaan myös valkoiset tai pitsiset hansikkaat, jotka yltävät kyynärpäihin. Jotain sellaista suunnittelin. =) Jos tulisi teillä vielä jotain ideoita tähän niin voisitteko antaa vinkkejä! =D

        nii tota mist aiot hommaa sitä vaaleet puuterii, ku mul tulee ongelma jos en löydä sellast ja sitte et mitä hintaluokkaa sillane suurin piirtei olis ? :DD


      • häääääääääääääääääää
        tuppopo kirjoitti:

        nii tota mist aiot hommaa sitä vaaleet puuterii, ku mul tulee ongelma jos en löydä sellast ja sitte et mitä hintaluokkaa sillane suurin piirtei olis ? :DD

        puuteri maksaa kympin ja valkea kasvomaali 3 ekee


    • Mad hatter FTW

      Hulluksi hatuntekijäksi. :)

    • kuollut morsian

      Pukeidun kuolleeksi morsiammeksi ;) Meillä on kuolleiden halloween juhlat.

      • liittyyköhä

        Liittyykö haltijat teijän mielestä halloweeniin? (olen ostanut haltiakorvat pilailukaupasta)
        Minulla on musta puku missä on punaiset hihat..


      • kuollutprinsessamuah
        liittyyköhä kirjoitti:

        Liittyykö haltijat teijän mielestä halloweeniin? (olen ostanut haltiakorvat pilailukaupasta)
        Minulla on musta puku missä on punaiset hihat..

        kait ne haltijat jotneki liittyy ja voit ihan hyvin peukutuu haltijaks halloween bileissä tai teh itelles jotenkin pelottavan meikin ja vaikka repalaiset sukkahousut niin oiskohan pelottavampi haltija?? ;P


        ja ite olisin kans semmonen kuollut prinsessa siis vaalee asu joka hieman repalainen ja valkonen naama, tummat silmät ja sit jotain haavoi ja youtubest löytyy mahtavia tutoriaaleja :)


      • Halloweenhirmu
        kuollutprinsessamuah kirjoitti:

        kait ne haltijat jotneki liittyy ja voit ihan hyvin peukutuu haltijaks halloween bileissä tai teh itelles jotenkin pelottavan meikin ja vaikka repalaiset sukkahousut niin oiskohan pelottavampi haltija?? ;P


        ja ite olisin kans semmonen kuollut prinsessa siis vaalee asu joka hieman repalainen ja valkonen naama, tummat silmät ja sit jotain haavoi ja youtubest löytyy mahtavia tutoriaaleja :)

        elikkä minulla on sellainen iso hattu, hieman niinkun silinteri mutta puuvillainen/plyyssiä mutta siinä on valkoisia ja mustia ruutuja ja tupeeraisin hiuksiani ja harjaisin toiseen suuntaan eli 'takkuun', tai sitten tuo unzipped makeup silmämeikiksi, ja tupeeraisin mustat hiukseni ja etuhiukset eteen, ja mustat vaatteet tietty :) tai ehkä sittenpä myrkynvihreä pitkä tunika/mekko joka on sivuilta musta ja se on hieman kulahtaneen näköinen mutta kaunis =)
        ei mitää suuria bailuja kylläkään pidetä, vieraita on 6 ja 2-4 jää yöksi, juttelemme ja katsomme kauhuleffan.. mutta minkä leffan? ei kylläkää enään ikinä KAUNAA tai Halloweenia, halloween on surullinen kun kaikki sukulaiset kuolee ympäriltänsä. kaunasta on jäänyt 'traumoja' ja tuota ei sitä chucky-nukkea, en ole nähnyt mutta vaikuttaa liian pelottavalta, kun laitan yleensä eteiseen vanhat nukkeni roikkumaan kaulasta ja repaileisen mekon :D toivottavasti tulee olemaan hauskaa, hyvää seuraa, 'hirvittävää' ruokaa mm. silmiä, kissanvessakakku, ja kaikkea muuta mukavaa, ehkäpä myös tämä barnapappa nahka-kakku :D


      • ^
        Halloweenhirmu kirjoitti:

        elikkä minulla on sellainen iso hattu, hieman niinkun silinteri mutta puuvillainen/plyyssiä mutta siinä on valkoisia ja mustia ruutuja ja tupeeraisin hiuksiani ja harjaisin toiseen suuntaan eli 'takkuun', tai sitten tuo unzipped makeup silmämeikiksi, ja tupeeraisin mustat hiukseni ja etuhiukset eteen, ja mustat vaatteet tietty :) tai ehkä sittenpä myrkynvihreä pitkä tunika/mekko joka on sivuilta musta ja se on hieman kulahtaneen näköinen mutta kaunis =)
        ei mitää suuria bailuja kylläkään pidetä, vieraita on 6 ja 2-4 jää yöksi, juttelemme ja katsomme kauhuleffan.. mutta minkä leffan? ei kylläkää enään ikinä KAUNAA tai Halloweenia, halloween on surullinen kun kaikki sukulaiset kuolee ympäriltänsä. kaunasta on jäänyt 'traumoja' ja tuota ei sitä chucky-nukkea, en ole nähnyt mutta vaikuttaa liian pelottavalta, kun laitan yleensä eteiseen vanhat nukkeni roikkumaan kaulasta ja repaileisen mekon :D toivottavasti tulee olemaan hauskaa, hyvää seuraa, 'hirvittävää' ruokaa mm. silmiä, kissanvessakakku, ja kaikkea muuta mukavaa, ehkäpä myös tämä barnapappa nahka-kakku :D

        anteeksi barpababa tai mikä olikaan :D


    • DEd

      Itse ajattelin olla ''Kuolema'' HAH! =D

      • TÄMÄ VAAN!

        mä taas aattelin, että pilkon valkoset housut silleen, että katkasen ne aika"juuresta" ja legginssit alla, eetä toinen puoli on katkastu kuin shortsiksi ja sit toinen puoli pitkä, sitten mustan pitkähihasen päälle ja mustan muovipussin, jossa on pään ja kädenreiät, päälle ja leikkaan kankaasta sellasii paloi, joilla vedän kireeks, ettei oo sellanen postilaatikkosäkki. xD ja silmämeikit toisen silmän alla aika punasii kyyneleitä ja toisen silmän alla mustii kyyneleitä, sit ihan ko olis kaula auki ja vähän kädetki. mustat sukat. =D ja nimee en oo vie keksinyt...


      • Kuollut kaunotar
        TÄMÄ VAAN! kirjoitti:

        mä taas aattelin, että pilkon valkoset housut silleen, että katkasen ne aika"juuresta" ja legginssit alla, eetä toinen puoli on katkastu kuin shortsiksi ja sit toinen puoli pitkä, sitten mustan pitkähihasen päälle ja mustan muovipussin, jossa on pään ja kädenreiät, päälle ja leikkaan kankaasta sellasii paloi, joilla vedän kireeks, ettei oo sellanen postilaatikkosäkki. xD ja silmämeikit toisen silmän alla aika punasii kyyneleitä ja toisen silmän alla mustii kyyneleitä, sit ihan ko olis kaula auki ja vähän kädetki. mustat sukat. =D ja nimee en oo vie keksinyt...

        Minä olen n. 14 vuotias tyttö joka on tehnytt itsemurhan vessassa, koska hänen ihastuksensa sanoo ettei tahdo seurustella tytön kanssa, koska hän on ruma. Oikeasti minusta tulee pelottavalla tavalla todella kaunis; valkoinen naama, tummat silmät, musta toppi (korostaa kalpeutta), tumman violeti resuinen hame, ohuet mustat sukkahousut ja sit mun vaaleet kohtuu pitkät hiuset tuperataan ja laitetaan joku panta tai jotai. Sit mun kaveri jonka kaa pidän nää bileet on mun todella rakas ystävä joka on tullu ettiin mua ja sit sekin tekee itsemurhan kun huomaa et oon kuollu. Vieraiden tullessa me maataan vessassa jota vähän somistetaan... Molemille tulee vasemman raanteen valtimon kohalle verinen haava ja mun kaverille tulee lisäks iha vähä solisluukuopan alle haava josta on valunut ihan sairaasti verta hänen valkoiselle paidalleen.
        Mulla vaan tos syysloman alus meni solisluu poikki joten saa nähä mitä täst tulee...


    • lililili

      Ajattelin laittaa hoitsun asun. Onko tyhmän näköistä jos laittaa asun kanssa (mekko) saappaat? Ulkona on jo niin kylmäkin ja saattaa tulla luntakin niin en viitsisi missään avokkaissa olla.

    • Houw, houw, houw...

      laitan minä...

    • Nahkatakkinenakka

      Jos minä johonkin halloween juhliin menen/pääsen päästän vain hiukset nahkatakin alta irti,näytän eläimeltä silloin ja sitten vetäsen Kaksi pompulaa päähän,saan korvat ja aks en näytä oudommalta kuin muutenkaan,vain eläimeltä.

    • Tajua?

      "Teen vihreästä "käärmekuvioisesta" kankaasta jonkunlaisen puvun. Mieheni pukeutuu Lordiksi, tytär merirosvoksi ja poika haudankaivajaksi."

      Eikö jo tuosta symbolismista pitäisi näkyä mihin olette sekaantumassa? Osallistutaan demonisiin menoihin ja sitten kohta ihmetellään kun elämä menee väärää rataa?? Myös turhakkeiden myyjät riemuitsevat kansan idiotismia?

      http://www.prisonplanet.com/Pages/Sept05/290905Grove.htm

    • HALLOWEEN FRIIKKI!

      mitäs sanotte jos pukeudun ZOMBIEKSI!... mustat silmän alukset,revitty suu,tuppeeratut hiukset ja teko verta sinnetänne ja kaikkee muita jännii juttui...hmmm ja poltettu paita oisko se hyvä halloveen asu oon ite 11.v ?????
      VASTAUKSIA ?!

    • joopajuuk

      minä olen scream elokuvista tuttu ghostface..

    • joopajuuk

      HALLOWEEN FRIIKKI!: toi on hyvä asuvaihtoehto! voit vaik ostaa zombie naamarin jostain.. vaikka punanaamiosta tai buttericksista!

    • HP-poitsu

      Miäpä taidan ostaa pyöreät lasit ja teatterimeikkejä ja pukeudun Harry Potteriksi! xD

    • mietteliäs2

      Oisko hyvä ajatus olla kuollut pelle tai kuollut missi/prinsessa ?

    • SishiOdoshi
    • salattu28

      itse olen kolmen kaverini kanssa kuollut leski joka on murhannut oman miehensä meillä on päällä rikkinäiset / räsyiset legginssit musta valkoinen mekko sotkuin nen hää kampaus ja sotkuinnen meikki ja ostimme myös tiimarista "veriset ruusut "

      • happy halloween

        Moi! Minä aijon olla sellainen tyyppi jolla on valkoinen naama ja sitten mustat silmät myös minulla olisi harsohuivi päässä mutta muusta en tiiä Tiia vielä IDEOITA


    • ...

      Olen kuollut posliini nukke jolla on revitty suu. Se on pelottava. Ja jos haluut tietää minkä näköinen se on niin tuun yöllä sänkysi alle niin tiedät...

    • Rosse<3halloween

      Valkoinen paita jossa verta, valkoiset/mustat legginssit, musta peruukki ja valkone naama jaja kajaalii.

    • Eliza...

      Mulla ei oo minkään laista ideaa ja budjettikin on tänä vuonna pienempi joten jos jotain kotitekoista tekis, mutta mitä??

      • Heta12

        Revit vanhat vaatteet, tupeeraat hiukset ja laitat tummat meikit.


    • halloween ongelma

      ää... mul ei oo halloween asua juhliin ja halloween juhlat on viikkon päästä AUTAKAA

    • Mursu1100

      Miepä pukkeuvun miespuoliseks vampyyriks.

      Eli tyylikäs musta hattu naama valkeeks mustat vaatteet ja kengät on mustat tennarit joissa on pinkit nauhat XD.
      Musta meikki ja werta valumaan suupielistä....


      Semmosekspa mie X)





      T:Mursu1100

    • AnsQuD44-99

      Mää aattelin jotain vanhan linnunpelättimen tapasta. Suorat (tosin todella käytetyn näköiset) housut, ja isän vanha flanellitaita. Sit vähä täytettä sinne tänne, tumma ja likainen meikki (tummaa puuteria, kajaalia) ja Voila! Vietetään neljään pekkaan semmoset ns. "pikku partyt" ja käydään karkki ja keppos -kierroksella. Mut halloweenhan on maanantai! voiko kierroksella käydä jo lauantaina? :oo

    • asd123456789qwe

      must tulee joku tapettu pikku tyttö joka hortoili kadulla ettien äitiään ja sit tää kidnapattiin tapettiin!

    • Help!

      Mitä laittaisin päälle koulun halloween-juhliin? Mainoksessa luki, että paras asu palkitaan, mutta en haluu mennä sitten nolosti sisään ainoana, jolla on naamiaisasu. Urkin vähän kavereilta mitä ne laittaa päälle, mutta vielä ei ole varmuutta. Haluisin jotain josta näkee, että on halloween, mutta silti jotain juhlapukumaista. Oon pitkä 12v ja mulla on aikas pitkät hiukset, että saa kyllä kampauksia laitettua. Vinkkejä, jooko?

    • Help!

      Vähän vielä jatkoa, että sukkasillaan pitää kuulemma olla.. :( Jos teillä ispiraatiota riittää niin vielä kahdelle kaverillekin pitäisi asut keksiä.

    • AnsQuD44-99

      onko ihmissusi liian hankala? Tai olkaa vaikka siamilaiset "kauhukolmoset"? Samaan paitaan mahtuu kyllä monta ja ainakin olisi omaperäinen asu :D

    • -taijA-

      meinasin pukeutua Liisa Ihmemaassa elokuvan Punaiseksi kuningattareksi (siis ihan se oikeiden ihmisten näyttelemä) pitäis jostain saada mekko ja meikkausapua. äiti saa luvan auttaa :D

    • Aliceee

      Mullakin on tänävuonna Liisa ihmemaassa -teema :D Alice: Madness Returns -pelissä aivan mahtavia pukuja "kauhuliisalla", vaikka kuinka vaihtoehtoja.

    • ''Im dead<3''

      Mäkää en viel tiiä, et mikkä vaatteet laitan halloween bileisii. mut mulla on kolme vaihtoehtoo: 1. Pistäisin punamustan mekon, jossa on tyllihame alla, siihen legginssit, ja normi kengät, ku ollaan paljon sisällä, enkä jaksa ostaa uusia.
      2. semmonen goottimainen punamusta mekko, legginssit, normi kengät
      3. ZOMBIE: revityt farkut, ne on kulunu liiasta käytöstä ja leikkaisin niitä viel lisää, revitty toppi or paita, normi kengät.

      Kaikkiin asuihin tupeeraisin hiukset kunnolla, lakkaisin mustalla, punasella tai graffitilakalla, ostaisin tekoverta ja haavoja punanaamiosta. tai tekoveren sijaan laittaisin ketsuppia, paljon koruja, ehkä kyltti jonka laittaisin roikkuun kaulasta ja siin lukis enkuks vaikka ''im dead

      • Heta12

        Jos oot zombie, kyltissä voi lukee I


    • fklgj,l

      Terapeutti,kuollut ja hullu terpeutti.

    • Räsynukke(kö?)

      Eli tarkoitus olisi olla ns. vanha, räsyinen nukke, mutta ideat aivan loppu, kuinka tämän toteuttaisin. Apuja?

    • 11v OIKEESTI!

      HMM..VAMPÅYYRI

    • luurankotyttö ;)

      Auttakaa! mulla olis kohta tulossa halloween bileet ja ois tarkotus olla luurankotyttö. aattelin laittaa mustat leginsit joihin kangasväreillä luurankoa ja puna mustan röyhelö hameen:) yläosaks en vaa keksi yhtää mitää, nii oisko kellää vinkkejä?

      • ajatus(:

        voisit laittaa vaik mustan topin ja siihen leikata valkosesta paperista kylkiluut(: miltäs kuulostaa?


    • Hihhei!

      Hihhei! Vihdoin sopiva asu keksitty! Ompelen kimonon kirkkaanpunaisesta ja kirkkaansinisestä sifonkikankaasta. Jos tiedätte mistä saa kaavoja, niin vinkatkaa tänne!

      • Hihhei!

        Ja hei, luurankotyttö, laita joku korsettimainen musta toppi yläosaksi.


    • nukkemuumiomerirosvo

      Muumio, nukke, merirosvo vai...

      En oo oikein varma viel mikskä pukeudun (oon 13v tyttö) Ehkä joku kuollu nukke tait muumio sillee et revin kankaan ja muumioudun. Se vaa ei oo kauheen käytännöllinen, ei voi käydä vessas ilman et rikkoo asun :s Tai sit oisin joku sellanen ihme tyttö jolla on valkonen, rikkinäinen kankaasta tehty asu, jossa on ehkä verta.. Tai sit oisin merirosvo, mut en vaa tiiä miten pukeutuisin... En saa ostaa mitää uutta asuu kaupasta, vaikka en kyllä haluiskaa, itsetehdyt on hauskoja ja omaperäsiä:)))

    • luurankotyttö ;)

      merirosvo ois kyl kiva ja viel vois yhdistää esim zompi merirosvo et tekis kuolleen näkösen ja siihe silmälapun , rösöset revityt vaatteet ja merirosvo hatun (=

      itte aattelin olla se luuranko tyttö mut oon myös 13 nii en ehk laita sitä korsettitoppii :) nii jos ois jotai muuta sopivaa luuranko tytölle yläosaks nii kertokaa

      • Goddes_me

        Itelläkin ollut tappelua itseni kanssa tuosta puvustuksesta, mutta useiden hylättyjen pukujen jälkeen kun kiersin valkoista kangasta ympärilleni, keksin että olenkin jumalatar! Ei varmasti kelläaän samanlaista asua ja onpa jotain vaihtelua niihin zombeihin ja vampyyreihin .. Alle laitan mustaa pitsiä ja revityt mustat sukkikset, etsin varmaan jonkunlaisen kruunun ja valtikan ja taas on yhden vuoden asuongelma selätetty (:

        Olisin halunnut olla punahilkka, mutta aika ei oikein riitä puvun tekemiseen :(


      • jkro

        Laita musta tiukka pitkä hihanen😄🤔


    • posliini nukke

      laitan tänä vuonna haudasta nousseen polsiini nuken asun vanhan aikasesta mekosta ja sametti pöksyistä. eikä muilla ole varmasti samanlaista =)

      • Goddes_me

        Tämä oli mullakin ensin mielessä, mutta meikkaus osottautui liian vaikeaksi niin päätin sitten ottaa jotain helpompaa.


    • posliini nukke

      nii. itekki mietin et tupeeraisin hiukset isoiksi ja laitan tekoripset, puuteroin kasvoit valkosiks ja teen sellasil väreil haavoja :) oisko viel jotai hyvii idiksii toho lisäks? yritän olla tos vanhan aikane nukke (=

      • Goddes_me

        Silmistä saat isomman näköiset kun laitat silmien alle valkosella luomivärillä / silmäkynällä sellaset rajaukset ja niiden alle mustalla. En tiiä miten siihen sitten tarttusko tekoripset siihen, ehkä jos on tarpeeksi hyvää liimaa

        http://www.youtube.com/watch?v=29L4mcL41dU

        Löysin videonkin tuosta, ehkä saat siitä vähän paremman käsityksen siitä mitä tarkotin (: Ite en kyllä noita halkeamia tekis, 'ompelisin' vaan suupielet kiinni, siis laittasin mustalla kasvomaalilla tikkejä huuliin.

        http://www.youtube.com/watch?v=ExD-33-3tBA&feature=related

        tuosta saat varmaan paremman kun mun söperryksestä.

        Ja tuosta puvusta; jos sulla ois valkonen aika lyhythelmanen hame, tai sitten valkonen toppi ja valkonen röyhelöhame, siihen päälle kun jostain ettis pitsisen korsetin (tummanpunainen, musta?) niin ihana tulis. Ja ite jos oisin nukke ollut niin olisin halunnut mustat pitsihanskat, jotka saa muuten itekkin jostain, vaikka pitsipaidasta askarreltua.


    • posliini nukke

      kiitos iha hirveesti ideasta :) noi silmät oli mahtavat ja laitanki halloween juhliin sellaset

    • Joku?

      Aattelin olla halloweenina zombi mut periaattees haluisin myös olla merirosvo ja sit yks kaveri sano et oo zombimerorosvo , oisko ollu vaikka posliini nukke ? :D mut oisko jotain vinkkei et millasen asun hankkis ja ent sit meikit?

      • Goddes_me

        Zombiemerirosvo kuulostaa aika jännältä.


        Youtubesta löytyy videoita, hae vaikka 'zombie makeup', niin eiköhän jotain sopivaa löydy. Ois mahtavaa jos saisit valkoset piilarit, mutta ne on kyllä aika kalliita. Myydään varmaan jossain punanaamiossa, 50-100€.

        Varmaan joku valkonen pitkähihainen resuinen paita, ehkä vähän verta, pitkä liivi siihen päälle, ehkä musta tai tummanpunanen. Siihen lisäksi sellaset pussimaiset caprit/polvihousut ja maiharit niin tulis kiva (:

        Niin, en tiiä mistä sellasia 'merirosvohattuja' saa, oisko jostain punanaamiosta, mut sellanen ois aika mahtava. Jossei sellasta löydy niin varmaan käy joku päähuivi. Silmälappu on kans hyvä olla, joku iso kaulakoru ja korvikset niin pitäs hieno tulla !

        Viimeisen silauksen tois tietenkin sellanen musta lantiovyö, johon vois vaikka sellasen muovisen merirosvomiekan / pyssyn laittaa c(3:



        Kävin kattomassa punanaamion sivuilta kaikenlaista, pakko nyt sitten linkittääkkin :D

        Hattuja:
        http://punanaamio.fi/tuote/2770/merirosvokapteenin-hattu
        http://punanaamio.fi/tuote/2763/merirosvohattu-1

        Hanskat:
        http://punanaamio.fi/tuote/2762/merirosvohanskat

        Silmälappu:
        http://punanaamio.fi/tuote/2782/merirosvon-silmalappu

        Koukku:
        http://punanaamio.fi/tuote/2271/koukkukasi


        Jos punanaamiosta noita tavaroita tilailet, toimitusaika 1-3 päivää, joten riippuu ihan siitä, mikä päivä sulla ne juhlat on että ehtiikö tavarat.


    • mooorsian

      ite pukeudun kuolleeks morsiameks, saan siskoltani valkosen tunikan(läpinäkyvä), revin sukkahousut tai siis tein niihin reikiä, ja tupeeraan tukan, paljon meikkiä ja ehkä joku huntu, voilá! =D

    • Joulu-fani <3

      Oon lepakko halloweeninä mut en tiiä minkälaisen meikin laittaisin ??? Onks kellään ideoita;)?

      • Anonyymi

        Vaikka semmoset valkoisella kasvomaalilla suun alle kaksi pientä torahammasta ja vaikka verta valumaan! Sitten tummat silmämeikit ja huulipunaa! Voila!


    • Kuollut mummo

      Meillä on sellanen pelottavan näkönen mummo naamari, jonka aion laittaa ja sitte jotku retuset mummovaatteet. Joku villapaita ehkä, housuja ei vielä tiedä mutta jos ois joku vanha hame niin laitan sen ja sitte mulla on Ainot. :D

    • Ninja on paras

      Jos haluaa jotain ei niin tavallista, suosittelen ninjaa. Hyvä ja helppo. Varusteina musta poolopaita, teepaita naamiona http://homepage.ntlworld.com/philbooth/How_To_Be_A_Ninja.jpg , mustat college-housut jalassa ja niiden päällä musta hame(itse käytin vanhaa zorro-viittaa). Lopputuloksen kruunasi oranssi vyöksi kiedottu vanha kapea pöytäliina(?) ja vyön alle sidottu koristekatana. Lopputulos oli aivan mahava, ja materiaaleina samuraimiekkaa lukuunottamatta tavallisia joka kodin vaatteita ja kankaankappaleita. Ja mielikuvitusta!

    • HALLOWEEN 1978

      Itse päätin viimevuonna ostaa halloween asusteita ulkomailta, tällaiseen päädyin:

      Michael Myers - maski ja haalari (aika hienot ja hyvälaatuiset) = yhteensä 95 euroa.
      Jason Voorhees - maski ja machete = 60 euroa
      Scream - puku = 55 euroa
      Kolme pullollista tekoverta = n. 12 euroa.

      Kalliiksihan tuo tuli, mutta asut olivat niin hyvälaatuisia ja hienoja, että niistä olisin valmis maksamaan enemmänkin :)

    • Teinivampyyri

      Aion pukeutua vampyyriksi. Pukeudun mustaan röyhelöiseen mekkoon, mustiin legginsseihin ja meikkaan vaalealla puuterilla kasvoni valkeaksi. Lisäksi verenpunaista huulipunaa ja pieni verinoro tumma silmämeikki. Näillä ajattelin pärjätä.

    • Halloweenmeikki

      Tää on ihana meikki.

    • Yksvaa

      Minä ainakin olen joku monster high juttu-

    • Hei

      Ku Ajattelin pukeutua mustaks enkelikd nii mistä saan hankkittuu siivet... Niiku sellaset jotka ei maksa :D

      • Criminal Damage

        Kannattaa tehä ite :) rautalankaa (ohutta) jonka päällystät vaikka jollakin kankaalla, muotoilet ne haluamaas muotoon ja sitte vaikka mustat vanhat sukkikset vedän siihen päälle. (lepakonsiivet tulee lähinnä mieleen) mutta jos haluat siihen sulkia niin osta mustia isoja höyheniä ja liimaat kuumaliimalla ne kiinni. Sitten keksit jonkun kiinnityshomman, vaikka vyö jonka laitat rintojen alle, kiinnität siihen taakse ne. Ei kovin vaikeaa, mutta mielikuvitusta saa aina käyttää :D Kunhan muistat rautalangan päät taittaa sisäänpäin, ettet tuiki muita niillä ja päällystät kärjet sitten hyvin. :)


      • Anonyymi

        Siis ethän sä niitä mistään ”saa” jos et osta, joten kannattaa tehä kotona! Ite tein mun kaverille pari vuotta sitte sellaiset siivet (ne oli kyl valkoset) ku mä olin piru ja mun bestis enkeli! Mutta asiaan: tein ne silleen et leikkasin vanhasta pahvilaatikosta kaks semmost siiven muotost palaa sitte päällystin ne valkosil höyhenil/sulil mitä ostin sinellist! Käytin ite kuumaliimaa mutta mikä vaan kestävä liima käy! Sitten vielä otin pikkuveljen vanhoista housuista kuminauhat vyötärön kohalta ja ne niittasi niihin siipiin kiinni olkaimiksi! Hienot tuli kyllä ja kun vielä asut viimeisteli upeilla meikeillä niin kyllä tuli hienot asut! Tuli niillä asuilla voitettua koulun pukukisakin!


    • hmmm....

      En siis keksi mitään miksikä voisin pukeutua :\ olisiko ideoita? joku pelottava kumminkin ettei mikään esim nalle puh =D
      eli jos ideoita löytyy niin kertokaahan!

      • Criminal Damage

        Vaihtoehtoja on useita. Perinteisiä asuja ovat tietenkin noidat, pyövelit, vampyyrit, muumiot, pirut yms.. Mutta esimerkiksi jos pelaat jotain peliä, sieltä saatat saada idean tai lemppari elokuva. Itse sain tämänvuotisen asuidean Alice: Madness Returns pelistä, olen itse Alice. Pelihän pohjautuu Alice in Wonderland elokuvaan. :) Etsi google kuvahausta kuvia pelistä :) Nykyäänhän nuorisolla on ollut suosiossa murhatut tytöt, itsarityypit sun muut. Toivottavasti auttoi edes vähän ! :)


      • !Piru!

        vampyyri,Piru........jnt


    • Vampyyrimorsian

      Tänä vuonna oon luultavasti "vampyyrimorsian", eli sellanen valkonen röpelöinen mekko päällä, huntu mis on vaaleenpunaset pirunsarvet ;D ja oikein tumma meikki ja valkoinennaama. Luultavasti laitan meikkaan mustia kyyneliäkin. Sit mulla on viime vuodelta (unohin/en kernny laittaa) vampyyrihampaat. Eli ne on kaks irrallista gelatiinista hammasta, jotka pitää lämmittää, ja sit kiinnittää omien hampaiden päälle. http://www.pilailupuoti.com/fi/Tuotteet/HALLOWEEN JA KAUHU/SARVET JA HAMPAAT/?cat=137&page=0&ws=&prod=P339 Tuosta linkistä löytyy :)
      Sit mulla on ideana että tän hahmon taustalla ois tämmönen tarina: Tyttö on juuri mennyt naimisiin, ja heti kotiin sulhasensa kanssa päästyään, sulhanen puukottaa vaimoaan ja katoaa paikalta. Tyttö ei kuole heti, mutta menettää tajuntansa. Lähistöllä saalistanut vampyyri kuulee tytön voihkinnan ja saapuu paikalle. Vampyyri muuttaa tytön vampyyriksi, jotta tämä ei kuolisi. Seuraavana aamuna tyttö herää eikä muista edellisestä illasta mitään. Vampyyri on poissa. Tyttö tuntee kaulansa olevan kipeä ja tuntee siinä kaksi pientä rupea. Hän katsoo itseään peilistä, ja yhtäkkiä hän muistaa koko eilisillan tapahtumat. Siitä päivästä lähtien, tyttö ei ole levännyt hetkeäkään, vaan hän etsii tuota sulhoaan. Tyttö on päättänyt, että löydettyään sulhon, sulhanen saa kokea hitaan ja tuskallisen kuoleman...

    • Vamppinainen

      Minä ainakin pukeudun vanhaksi kunnon vampiksi ;) Vintiltä löysin itselleni vamppiviitan joka oli muovia ja kaulus jotain jykevää kangasta.Sitten vielä musta röyhelöhame päälle , niittisaapikkaat (tai korkkikset ) mustat sukkikset ! ( jos mekkoa ei löydy, laitan nätin mustan paidan ja jonkun siistin pusakan) meikki saa olla melko räväkkä! kasvot puuterilla valkoiseksi , tummanpunaista huulipunaa, "verivana "valumaan alahuulen reunasta tietenkin ja mustat silmänympärykset , voi lisätä vähän punasta joukkoon ja ihanat hämähäkkimäiset ripset ja "verta " sinne tänne. Isot mustat tai punaset korvikset vielä ja tukka kauniiksi tai jännän sekaseksi. Voila ;) !inai

    • pirulainen99

      Mulla olis mielessä olla piru, mut onko se tarpeeks hyvä jos on (ehkä) musta tiukka minari, kirkkaanpunanen paita jos on vähä röyhelöö edes, mustat ohuet legginsit ja pirunsarvet? tumma meikki, punaset huulet ja tupeeratut hiukset.

    • Lovely!!

      Mä aijon olla vampyyri! Pistän mustat, sukkikset ja mustan röyhelö-hameen. sit pistän jonkun paidan tai topin sekä mustat korkokengät viitta, hampaat ja valkoinen naama ja nuttura!! vola

    • !Piru!

      Mul on mieles Piru!

    • Hiimu

      Ajattelin kanssa jonkinlaista nukkea, mutta päässä lyö vähän tyhjää. Apua kaivataan! Maskeeraus välineet yms. löytyy eli naama ja hiukset ois kunnossa, mutta vaatetus huolestuttaa eniten. Kovin suuri ei budjettikaan ole, jotain halpaa ja helppoa olisi kiva keksiä.

      Ideoita otetaan siis vastaan!!! ^^

      • aavelapsi

        Itse ajattelin olla haamutyttö. Puen päälleni valkoisesta lakanasta tehdyn kaavun jossa on suuri huppu. Luultavasti vyöllä rinnan alta ettei ole ihan säkki. Kenties jonkunlainen laahus tuohon Kaaapuun... Ongelma on meikki. Millainen sopisi? Kuinka saisin itteno näyttämään niinkuin kuolleelta? Tai millainen meikki yleensä sopisi aaveelle?


    • Sipsimursu

      Itsee party zombi :DDD Elikkä kasvomaalilla naamaan joku viilto jonka toinenpuoli on joko valkonen tai vihreä, sitte se toinenpuoli ni se on punertava (veri). Ja sitte aurinkolasit päähän, ja hiukset pinkeiks, ja rikoin paidan (siinä on reikiä), jaja rikkinäiset farkut mustat/punaset tennarit :D

      Olisin ollut murhaajatonttu mutta tonttulakkia/5euron halppis kuulapyssyy ei löytyny :c

      (omaperäiset asut mulla :3, mut pitää olla)

    • sorsalintu!!!xd

      Minä ja kaverini pukeuduttin kerran toisen kaverini harry potter synttäreille kolmipäiseksi koiraksi; molemmilla oli koirapuvut, toinen kaverini oli minun päällä, liikuimme siis nelinkontin.
      Kolmas pää muodostettiin pantteripuvusta jonka sisälle tungettiin ilmapallo jolle piirrettiin koirankasvot.
      Ehkä sama kävisi halloween asuksi?

    • ....

      Onko ihan tyhmää jos halloweenina pukeutuu jotenkin muuten kuin esim. zombieksi tai muuksi kauhuhahmoksi?

      Suomessa halloweenin juhlinta ei ole niin yleistä, niin tuntuu että ihmiset pukeutuu enempi tuollaisiin kauhu asuihin. Mutta kun katsoo amerikkalaisia leffoja/sarjoja joissa juhlitaan halloweenia, niin niissä on myös muitakin hahmoja, esim satuprinsessoja yms. Mutta siellä halloweenin juhlinta onkin paljon yleisempää kuin täällä.

    • Kauhujen ratsastaja

      Halloween 2013 lähestyy. Tarvitsisin 30.10. asun, joka päällä pystyy ratsastamaan mutta on lämmin (Lapin tuntumassa Rovaniemellä asutelen). Vink vink ideoita?

    • Pellepalle

      Itse ajattelin pukeutua KAUHUPELLEKSI, eli ostan naamarin, joka on pelottava / maskeeraan naamani pelottavaksi . Sitten vaikk joku haalari päälle.. . ( itse ajattelin ihan tilata koko asun .. ) Mutta sitten voi ostaa peruukin, tai tupeerata hiukset ja värjätä ne JA vola! :) ( vielä lisäksi voi ottaa vaikka jonkun kirveen tms)

    • halloweenjuhlat

      Onko ampiais-/mehiäisasu ihan tyhmä?? Kun en haluias pukeutua miksikään Zombieksi tai muuksi kauhuhahmoksi..

    • QQQ

      Joku vampyyri

    • HalloFreak

      Mielestäni ei tarvitse pukeutua kauhuasuun, ellei juhlien järjestäjä nimenomaan toivo, että tulijat pukeutuvat kauhuteemaan.
      Ja jos pitäisi pukeutua toivomuksesta kauhuasuun, ja haluaa pukeutua vaikkapa prinsessaksi, niin nekin kaksi voi yhdistää:
      pukeudu prinsessaksi, mutta lisää siihen elementtejä, jotka tekevät siitä kauhean, esimerkiksi maskeeraamalla kasvosi kuolleeksi tai vampyyriksi..
      Mielestäni itseasiassa on kaikkein hienointa, jos on joku turvallinen, kaunis asu, joka sitten zombioidaan tai vampyroidaan kauheaksi. :) Googlailkaapa vaikka "horror diseny princess" ja katsokaa, miten hienoja kauhuversioita Disneyn prinsessoista saa!

    • Mister Slendy

      Ajattelin pukeutua Slendermaniksi. Tumma puku on jo ja kaljun löysin pilailupuodista.
      Mietin vain kuinka pääsee eroon kasvoista; jos sen valkeaksi meikkaa niin eihän se kasvottomalta näytä. Paras idea tähän mennessä oli vetästä valkeasta sukkahousukankaasta myssy kommandopipo tyyliin. Jos se on ohut ehkä siitä näkee vähän läpikin.
      Lonkerot onkin vaikeampi toteuttaa...

    • Vinkkejä sinulle!

      Jeei!

      Huomenna jo halloween bileet, ajattelin meikata naamani luurangon naamaksi! :) Jännittää kyllä vähän miten onnistuu :D Kattoo nyt sitte miten pukukisan kanssa sujuu.. :)

      Tässä vielä ideoita pukeutumiseen:

      Vampyyri
      Susi
      Noita
      Kurpitsa
      Robootti
      Luuranko
      Zombie
      Kissa
      Viikatemies
      Kuoleman enkeli
      Piru
      Pelottava pelle
      kuollut tyyppi
      Pelottava nukke
      Pelottava tyttö/poika
      Murhaaja
      muumio
      saksikäsi edward
      jokeri batmanista
      lepakko
      karannut vanki
      mielisairas tyyppi joka on karannut
      voodoo nukke

      sun muuta sellaista :) kirjoitin kaikki asiat jotka tuli ensimmäisenä mieleen toivon että se auttoi teitä, hauskaa halloweenia jo nyt! :)

      • Halloweenhullu

        Mä aion pukeutua semmoseks luolamieheks millä on veriset suupielet.


    • Valkoinenkaarme

      Itse meinaan pukeutua valko mustaan käärme asuun tai joksikin sellaiseksi. Vielä on vain pieniä rekvisiittoja hankittava.

      Hyvää Halloweenin odotusta kaikille :)

    • Unicornwalrus

      No, olenhan vasta 11, mutta koulussa lienee hienot halloween-juhlat 15.11, jolloin pukeudun vampyyriksi. Hampaat on, meikit on, vaatteet on, mutta viitta puuttuu. Pitäis varmaan tilata jostain, tai sitten käydä vain Marakatissa tai Punanaamiossa! :3

    • HarleyHalloween

      Halloween 2016 käsillä! :D Miksi te aijotte pukeutua? Ite olen uudesta Suicide Squad - leffasta tuttu Harley Quinn. Asun teen valkoisesta pitkähihaisesta paidasta, jonka leikkaan puolihihaiseksi. Sitten vaan gangastussilla yksityiskohdat. Tekstin kiinnityksestä ei vielä tietoa. Leikkasin just polkkatukan, mutta saparot mä saan helposti peruukista. Sitten vaan farkkushortsit jalkaan, ja meikki päälle. Lainaan tolta naapurilta pesäpallomailan.
      Vóla!

    • Constaksonig

      Aattelin pukeutua jokeriks mut en tiiä miten tekis

    • Goottivampyyri

      Millainen jokeri? Värikkäitä pellejokeripukuja tai Batman-leffojen jokeriasuja saa valmiinakin esim. Punanaamiosta http://www.punanaamio.fi/ , kun etsii sieltä hakusanalla jokeri. Siellä on myös ääreest hienoja semmosia historiallisia jokeri-naamioita, jos haluaa pukeutua historialliseksi jokeriksi.

      Ite taidan pukeutua goottivampyyriksi... en tiedä ihan varmasti vielä...

    • HarleyQuinn12

      Harley Quinniksi totta Kai!😍

    • Pehmoinentyyny

      Mä laitan päälle mekon afro peruukin laitsn vihreetä iho väriä ja joku taitaa jo tietää kuka mä oon no Disco Zombi

    • Anonyymi

      Itselläni on käynyt vaikka ja mitä mielessä... aluksi ajattelin olla demoni/paholainen tai musta enkeli. Sen jälkeen halusin olla nykynoita eli modern witch. Siitä sitten vähän poikkesinkin ja ajattelin olla nelli karamelli. En sitten ollutkjaan ja nyt aion maskeerata itseni ja veljeni puolikuolleiksi halloween juhlaani.

    • Anonyymi

      Olin viimevuonna captain Jack Sparrow. P.s huomasin että tämä on vanha

    • Anonyymi

      Noo mä olin koulun halloweenbileis mun kamujen kaa teletapit ja se niitten vauva-aurinko! Mut mul on ongelma!!!! Mul on nimittäin mun yhen kaverin halloweenbileet tulos enk tiiä mikä oon koska teletappi ei toimi yksin ja ne mun kaverit keiden kaa olin teletapit ei tuu sinne juhliin! Ajattelin et voisin olla muumio et laittaisin vaaleet vaatteet ja kieputtaisin vessapaperia XD tosin se ei oo hirveen käytännöllinen esim. vessassa käymisessä! Ajattelin myös et voisin olla jonkilainen nukke mut en osaa meikata semmosta pelottavaa nukkemeikkiä ja mul ei oo sopivii vaatteit (ne juhlat on huomenna) joten onko ideoita?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      256
      2432
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      73
      1836
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      334
      1559
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1085
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      86
      978
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      216
      773
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe