Match.com, miten toimii ?

Alliisa

Laitoin ilmaisen profiilin match.comiin. Onks siel jotai häikkää, vai miksen voi lukee mulle lähetettyjä sähköpostei ? Niitä on siel pari tullu, mut ei ne aukee. Silmäniskut tulee. Kai ne viestit pitäs pystyä lukemaan ilmatteks kun kerta siellä näkyy et 5 viestiä saapunut ? Tiedän, että ilmaisjäsenenä en voi lähettää viestejä, mut enkö voi ees kattoo niitä ?? noi sivut on uudistettu ainaki erinäkösiks.

26

10175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin saat meiliosoitteet

      Maksamalla euroja saat homman toimimaan.
      Tosin en suosittele koko paikkaa.
      Onneton mesta.

      • maksaa

        kun ilmaiseksikaan ei saa seuraa!!!!!!!!!!!!


      • Alliisa
        maksaa kirjoitti:

        kun ilmaiseksikaan ei saa seuraa!!!!!!!!!!!!

        Kyse ei ole siittä etteikö ilmaseks sais seuraa. Mutta kun on nirso, eikä kelpaa ketkätahans huithaipelit ja pelimiehet. Ja että eikös siellä niitä just kyttää, no, mä uskon että joo, mutta joku vähän fiksumpi mieskin ehkä etsii tuolta elämänsä naista (jos ei ole baarikärpänen kuten en miekään.)


    • Nimetön

      Itse ymmärsin ettei viestejä ainakaan enää voi lukea ellei ole maksanut.

      Tuosta tuli mieleeni että tietääkö joku voiko tuolla jotenkin hakea profiileja jotka pystyvät myös vastaamaan? Näin miehenä voi varmaan Matchissäkin odottaa, ettei vastauksia juuri tule. Jos ei voi mitenkään edes varmistaa että joku viestin edes näkee niin koko homma alkaa olla yhtä tyhjän kanssa. Saat nimittäin kirjoitella tosi paljon viestejä.

      • helppoa

        Maksamalla saat mahdollisuuden lähettää ne viestit niin, että ne menee vastaanottajan oikeaan sähköpostiin. Siellä on sitten linkit: kiinnostaa ja ei kiinnosta
        Ensimmäisellä voi kirjoitella paluuviesti, eikä sen toisen tarvitse maksaa mitään.


    • Paha Bugi tiedossa.

      Kun nettideittalussa laitta viestin naiselle, ja painottaa vain TOSITARKOITUKSELLA,ei ystävää..

      -Kumminkin sieltä netistä löytää vain ystäväseuraa,vaikka ei sitä tahtonut.

      Voisi Jumala tehdä bugipäivityksen naiseen,että tuollainen bugi poistusi..
      Sanoisin,että nykyisen Nainen 1.0.0% version tillalle Jumala voisi koodata 6.41b version.. eikä yhtään vähempää.

      -Inhottavaa on netistä ketään etsiä,kun kaikki hakevat elämänkumppanihaun allakin vain ystävää.
      Aika kai mennä takaisin baareihin, sieltähän kännisiä yksinhuol..siis selviä sinkkuja löytää.

      • Alliisa

        Mulla on kyllä kans tositarkoitus mielessä. Kaveriporukassa kun tänään juteltiin, miespuolinen kamu tokaisi munsta, että oon muuten aika harvinainen tapaus.

        Onhan meitä tositarkoituksella hakevia, elämänkumppanuuden arvon ymmärtäviä. Tosiaan, tää maailmanmeno on mennyt niin pinnalliseksi. Nuoruus, kauneus, toimintaa actionia, lisää lisää.. Että kun on vaan tää yks elämä elettävänä niin täytyy ottaa niinku siittä kaikki irti ja juhlintaa juhlinnan perään, kauniita naisia tai kauniita miehiä ja muuta hubaa..Ei ei ei kiitos.
        Mut toiset, jotka on kasvanut hiukan sivussa tältä hulabaloolta, näkee mitä tää pintaliito oikeesti on: ei se vie mihinkään. Ei se lopulta tee onnelliseksi, keskenkasvusiksi jää ihmiset henkisesti tollasella säntäilyllä.
        Mä ainakin yritän välttää valinnoillani tollasen elämän, missä ei oo mitään pysyvää ja kehittyvää. Olen juoksuni juossut, niinkuin sanotaan. Eihän sitä silti tiedä miten tässä asiat menee kun ei oo mun käsissä se.

        Elä sinä sinne baareihin mee tuon takia. Tai voihan sieltäkin joku tositarkoitus löytyä. No, täytys vaan mennä jokapaikkaan, harrastaa ja opiskella ja niin ees päin.


      • Paha Bugi tiedossa.
        Alliisa kirjoitti:

        Mulla on kyllä kans tositarkoitus mielessä. Kaveriporukassa kun tänään juteltiin, miespuolinen kamu tokaisi munsta, että oon muuten aika harvinainen tapaus.

        Onhan meitä tositarkoituksella hakevia, elämänkumppanuuden arvon ymmärtäviä. Tosiaan, tää maailmanmeno on mennyt niin pinnalliseksi. Nuoruus, kauneus, toimintaa actionia, lisää lisää.. Että kun on vaan tää yks elämä elettävänä niin täytyy ottaa niinku siittä kaikki irti ja juhlintaa juhlinnan perään, kauniita naisia tai kauniita miehiä ja muuta hubaa..Ei ei ei kiitos.
        Mut toiset, jotka on kasvanut hiukan sivussa tältä hulabaloolta, näkee mitä tää pintaliito oikeesti on: ei se vie mihinkään. Ei se lopulta tee onnelliseksi, keskenkasvusiksi jää ihmiset henkisesti tollasella säntäilyllä.
        Mä ainakin yritän välttää valinnoillani tollasen elämän, missä ei oo mitään pysyvää ja kehittyvää. Olen juoksuni juossut, niinkuin sanotaan. Eihän sitä silti tiedä miten tässä asiat menee kun ei oo mun käsissä se.

        Elä sinä sinne baareihin mee tuon takia. Tai voihan sieltäkin joku tositarkoitus löytyä. No, täytys vaan mennä jokapaikkaan, harrastaa ja opiskella ja niin ees päin.

        Vai on joku:joko luin unta,tai sitten näin väärin,tähänaikaan päivästä.

        Etsikkö tositarkoitus tosiystävää netistä :)
        -Pahimpia vasta ovatkin sellaiset,jotka haluavat kanssa tositarkoitus-seuraa,siis ystävää vain.
        Joskus tuntuu,että treffimestan tietokannat ovat sekaisin,kun tositarkoitus kohdasta löytyi vain ystäviä.


        Baarissa ainoa tositarkoitus on kännisille nauraminen,ja digikuvaaminen..


      • Alliisa
        Paha Bugi tiedossa. kirjoitti:

        Vai on joku:joko luin unta,tai sitten näin väärin,tähänaikaan päivästä.

        Etsikkö tositarkoitus tosiystävää netistä :)
        -Pahimpia vasta ovatkin sellaiset,jotka haluavat kanssa tositarkoitus-seuraa,siis ystävää vain.
        Joskus tuntuu,että treffimestan tietokannat ovat sekaisin,kun tositarkoitus kohdasta löytyi vain ystäviä.


        Baarissa ainoa tositarkoitus on kännisille nauraminen,ja digikuvaaminen..

        Joo, mut täytyy ny tätä kokeilla kerran. Aikomus kyllä jättää se siihen yhteen kertaan. Eli jos ei löyry ni anti olla. Kokemus tuoki.

        Voi olla että olen helposti narrattavissa eli nyt kun yksi kandinaatti tuntuu kiinnostavalta (erilainen! Ei niinkään komea ulkoisesti, mutta sykähdyttävä ilmoitus...) se voi olla sit oikeesti kaikkea muuta. Tosin ja siis erityisesti hänen ammattinsa, harrastuksensa ja mielipiteensä perusasioista niinkin suorasanaisesti kertovat jotain ihmisen luonteesta.
        Mutta..alkaa avautua pikkasen tämä mulle uusi maailma, elikkä oletan, että ihmisen on helppo tulla riippuvaiseksi tämmösestä nettideittailusta. Ja sitähän mä en itse halua, enkä myöskään mahd.puolisoltani:
        Kun on sinkku, miettii että mistä mää löytäsin sen oman kullan..sit heureka!Nettiin oma profiili!Jos on hyvin laadittu ilmotus, nätti ihminenkin vielä, vastauksia tulee pilvinpimein! Se jo nostaa mieltä, wau oon haluttu (jollain tasol....), joku on kiinnostunu musta (varsinkin jos on viettänyt paljon aikaa jossain peräkammarin kopissa.). No sitte, kenestä mä oon kiinnostunu, sinne vaan silmäniskuja tai sähkäriä. Ja kun se menee pitemmälle sinne hiukan jo kyseenalasen touhun puolelle, sitä rupee moni miettiin, oisko toi parempi, vai toi, tol on suuremmat tissit tai hauis, tol ei oo autoo, tol sitä ja tätä, voishan tuonkin kanssa kirjotella, tuon tapasin jo, mut toi vois vielä olla varalla vaikka täs jo seurustellaankin....Siis mä uskon että tälleen se menee monella ja se nyt sit ruokkii ihmisiä roskaruuan tapaan( outo vertauskuva :) ? )

        Ite oon laittanut vain yhen silmäniskun ja sekin on vallottanut munt kokonaisuutena. Ei nappaa nätit rintaansa röyhistelevät uroot, jotka puhuu vaan ulkonäöstä ja siittä miten pukeutuu arkena ja kuinpitkät hiukset on kivat ja sitä rataa.

        Muistakaa nyt ihmiset tämä: Sitä täydellistä ei ole olemassakaan ! Et ole sinä täydelllinen mulle, enkä mä sulle ! Jos haluu elämänsä juosta aina "paremman" perässä, sitä joutuu luopumaan paljosta. Paitsi jos ei ole mitään väliä sillä, että olis itellä mukava parisuhde, lapsia, elää niitten kautta oma lapsuus ja nuoruus uudestaan. Ja kokea paljon paljon monipuolisemmin elämää. Ittestä ja omista valinnoista on niin paljon kiinni. Kantsii miettiä että mitä tältä elämältä ihan oikeesti haluu, mikä tekee onnelliseksi.


    • ???????????

      Kun ei seuraa saa sieltä, ei tosin ilmaisistakaan mutta ilmaisissa ei menetä rahaa kun ei voitakaan.

      • Alliisa

        Justiin. Mitä järkee on tosta maksaa kun kerta ilmaseksikin saa.

        Mut.. Mä halusin kokeilla. En oo vielä maksanut tuosta, ja aika tyhmältä toi jo tuntuukin. Kyllä sieltä mies löytyisi, jos oikeaan osaa tarttua. Mä uskon. Onhan se nyt ihan faktaa että osa kyllä ettii ihan oikeasti suhdetta, joka kestäis.

        Mä en tiedä paljoo noista muista palstoista, mut match.com antaa kyllä aika hyvät lähtökohdat mun mielestä, toisin kuin yks toinen sivusto, en nyt muista mikä se oli nimeltään. Mut siellä ainakin on joku ulkonäköäänestys ja jotenki niin eri tyyli. Tiettekö jotain semmosta palstaa jossa enemmän ois tämmösiä vakavalla mielellä ettiviä ?? (Hahhaha mikä kysymys :) ?? )


      • Väärin!

        " ei menetä rahaa kun ei voitakaan. "
        VÄÄRÄ LUULO

        Nettideittien ylläpitääjät käyvät ulosmittaamassa jääkaapistasi kaikki voit ja margariinit..Siinä sitä onkin nördelle jauhamista,kun saadaan päivässä 1000 kiloa voita palkaksi..


      • ???????????
        Väärin! kirjoitti:

        " ei menetä rahaa kun ei voitakaan. "
        VÄÄRÄ LUULO

        Nettideittien ylläpitääjät käyvät ulosmittaamassa jääkaapistasi kaikki voit ja margariinit..Siinä sitä onkin nördelle jauhamista,kun saadaan päivässä 1000 kiloa voita palkaksi..

        Oletko ottanut tänään ne mielenterveys lääkkeesi?

        Maksa sinä turhasta, minulla ei ole ainakaan tarvetta sellaiseen vaikka rahaa on.


      • ???????????
        Alliisa kirjoitti:

        Justiin. Mitä järkee on tosta maksaa kun kerta ilmaseksikin saa.

        Mut.. Mä halusin kokeilla. En oo vielä maksanut tuosta, ja aika tyhmältä toi jo tuntuukin. Kyllä sieltä mies löytyisi, jos oikeaan osaa tarttua. Mä uskon. Onhan se nyt ihan faktaa että osa kyllä ettii ihan oikeasti suhdetta, joka kestäis.

        Mä en tiedä paljoo noista muista palstoista, mut match.com antaa kyllä aika hyvät lähtökohdat mun mielestä, toisin kuin yks toinen sivusto, en nyt muista mikä se oli nimeltään. Mut siellä ainakin on joku ulkonäköäänestys ja jotenki niin eri tyyli. Tiettekö jotain semmosta palstaa jossa enemmän ois tämmösiä vakavalla mielellä ettiviä ?? (Hahhaha mikä kysymys :) ?? )

        olen ammattilainen näissä nettideitti hommissa, tosin nykyään lopettanu kun muutaman "pellen" tavannu. Kerran oon kullan chatistä löytäny. Mutta joo, ei oo mulle ketään luotu ainakaan netissä.

        Olisi pitäny 15 kesäisenä napata joku kun ilmoituksia tuli pilvinpimein. Silloin vaan oli nirso ja siitä sakotetaan tässä iässä.


      • löysin
        Alliisa kirjoitti:

        Justiin. Mitä järkee on tosta maksaa kun kerta ilmaseksikin saa.

        Mut.. Mä halusin kokeilla. En oo vielä maksanut tuosta, ja aika tyhmältä toi jo tuntuukin. Kyllä sieltä mies löytyisi, jos oikeaan osaa tarttua. Mä uskon. Onhan se nyt ihan faktaa että osa kyllä ettii ihan oikeasti suhdetta, joka kestäis.

        Mä en tiedä paljoo noista muista palstoista, mut match.com antaa kyllä aika hyvät lähtökohdat mun mielestä, toisin kuin yks toinen sivusto, en nyt muista mikä se oli nimeltään. Mut siellä ainakin on joku ulkonäköäänestys ja jotenki niin eri tyyli. Tiettekö jotain semmosta palstaa jossa enemmän ois tämmösiä vakavalla mielellä ettiviä ?? (Hahhaha mikä kysymys :) ?? )

        En ole aikoihin matc.com sivustoja katsonut joten en tiedä miten nykyisin toimii. Ja syynä tähän on, kuinkas ollakkaan: Aikoinaan löysin nykyisen vaimoni juuri match.com sivuilta ja nyt jo vähän yli 2 kk oltu naimisissa :).
        Ainakin silloin pidin noita sivuja parhaimpina juuri siksi että toi maksullisuus karsii pois kaiken maailman viheltäjät noilta sivuilta ja mukana on vain ihan tosissaan seuraa hakevat.

        En tiedä onko maksukäytäntö edelleen sama, mutta ainakin vanhassa systeemissä pystyi maksamaan molempiin suuntiin liikenteen jolloin myös ns. ilmaisjäsenet pystyivät kirjoittamaan tuohon profiiliin. Minulla oli 1 kk maksettu molempiin suuntiin ja tuossa ajassa myös nykyinen vaimoni löytyi joten ei mielestäni suuri rahallinen uhraus :).
        Ps. Kuva kannattaa olla profiilissa mukana sillä monet hakevat vain kuvallisia profiileja ..


      • Väärin!
        ??????????? kirjoitti:

        Oletko ottanut tänään ne mielenterveys lääkkeesi?

        Maksa sinä turhasta, minulla ei ole ainakaan tarvetta sellaiseen vaikka rahaa on.

        Edeleenkään maksa Nettideiteistä, jossa kaikki pettävät toisiaan!


    • reijoe15

      Koska käytössä ei ole kyseisiä kortteja , voiko viestit, jotka on tulleet, lukea millään.
      Käytössä vain SOP:n pankkikortti.

    • Hepskukuu

      Match.com olen luvannut kertoa miten käy.Nyt 10.päivä vasta pääsin eroon tuosta puljusta.Kyllä on kisanhäntää vedetty.Sanoisinko elävät sivusto sanonkin ja paljon muuta kun painat tulostaa niin tulee niinpaljon paperia etei ole selvillä minne ne kuuluu ja mula on tokumenteja paljon on poltetavaa. Mulla on ollut euroopan kulutaja os tämäjuttu sinne ei pidä laitaa koko tilinumeroa se tässä on selvinnyt että euroopassa on välistävetäjiä odotella pitää kun ne sitä kysyvät niinkuin olisit saannut tikanheiton palkinon selanen olo tulee. Hei.Onko maksuvälinen pankkikortti vai luottokortti?Nuo numerot jotka tuohon kirjoitit näytäisivät olevan laskutustietoja,ei match.com-järjestelmään vieviä tunnuksia kirjoitan tämän ihan vaan kun kirjoitan. Sun pitää kirjoitaa.Euroopan kuluyttajakeskus suomessa Haapaniemenkatu 4,PL5 00531 Helsinki Puh.vaihde 01019 4700 . www.ecc.fi .Tätä kautta pistä valitusta eteen päin aikalailla 6 kk on menny aikaa 2 kuukkauden maksun vaan sain takaisin että siinä oli epämieluinen ilmaista kaupiteleva yritys kokomaailmaa koskeva.Tämä seikailu käytiin Enlannissa. Pitäkää päänne kylmänä älkää koskaan liitykö mihinkään ulkolaiseen yritykseen tämä on niitä liirum laarum yrityksiä. Nyt kun visakortti veiellä menee niinkin pitkälle että laitetaan sirusormeenne ja toinen otsaanne niin sitten olette varmaakin lirissä uskon näin. Näitä tulevia ihmiskohtaisia merkintöjä on jo olemassa lähin maa on Ruotsi jossa niitä on liitetty ihmisille 6000 kpl ehkä tulee viellä lisää. Pelätkää Suomi olette menossa vikasuuntaan on netissä kaupan kaikenlaista jopa suomalaista naista-miestä ja vaikka mitä en mainitse vaika voisin mainita tuon syntisäkin.Ei tarvitse tulevina aikona kun painaa napulaa mitätarvis olet se tulee kotiovelle.Tähän suuntaan olemme menossa Mikäli et tule Uskoon siloin sulla alkaa olla oikea suuunta edessä päin. lukekaa harkitkaa olemme lopun ajassa sillä Jeesus elää autaa jokaista syntistä sinuakin hän autaa siirtymään oikealle tielle:Ei niin syntistä olekaan eteikö pelastusta olisi.Veriruskeat muutuvat lumi-valkoisiksi -sinun tulee laitaa kädet ristiin ja sinun tulee lukea näin.Olen syntinen ihminen haluan muutua tunnustan Ristintyön merkityksen olet Jeesus vuodatanut veresiristillä antaen minulle anteeksi syntini-sairauteni tahdon tulla sinun lapseksesi.Lue viellä Minä uskon Isään-Jumalaan kaikkivaltiaaseen taivaan-ja-maanluojaan ja Jeesukseen-kristukseen Jumalan ainokaiseen poikaan meidän heraamme joka sikisipyhästähengestä ristiin naulitiin kuoli ja haudatiin nousi 3 päivänä kuolleista astui ylöstaivaisiin istuu Jumalan oikealla puolella on tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuoleita Ja pyhäänhenkeen pyhäänyhteiseen seuakunnan pyhnyhteisen syntien anteeksi antamisen ja iankaikisen elämän aamen. Sinun pitää ite muutua älä katso taaksepäin katsotulevaan.Mene seurakuntaan jossa kerotaan Jeesuksesta se on tärkeää ei Jumalan luo pääse kuin JEESUKSEN kautta ohita Jehovan todistajat niiden mukana joudut huninkoon ja on niitä muitakin HARHAANVIEJIÄ sinun pitää löytää Jeesus se löytyy Vapaasrk Helluntaisrk ja mikä on että harvemin se löytyy srk-ta joskus jopa naispapin suusta voi tulla ihanaa uudistavaa vettä.10.07.2009 tule Jeesus odottaa sinua.

    • madame vm59

      Laitoinpa minäkin profiilin,kuvattoman sellaisen. Sähköpostia olisi jossain tulossa, mutta en todennäköisesti aio maksaa,joten lukematta jäävät. Harmi sinänsä, siellä jo muutama mielenkiintoinen ehdokas olisi...On lohduttavaa tietää, että vapaita miehiä on niin paljon. Luotan siihen, että kohtalo ohjaa oikeat ihmiset oikeaan paikkaan oikeaan aikaan.

      • herra H

        Kyl se suomi 24 taitaa olla ihan hyvä. Ainakaan eivät vie sun rahoja. Ja kun lähetät viestin tiedät onko sitä luettu vai ei.


      • mmalli

        Mulla oli match.comissa profiili kolme kuukautta, joista maksoin kaksi. Ensimmäisen kuukauden päätyttyä tuli heti näitä feikkiviestejä ja maksoin toisesta kuukaudesta koska halusin tietää mitä ne pitää sisällään. Ja olipa hyvä että maksoin toisestakin kuusta, koska minulle vinkkasi silmää ihana nainen jonka kanssa olen seurustellut nyt hieman yli 7 kk.
        Hän oli ensimmäinen jonka kanssa lähdin treffeille.


      • 2 vuoden kokemus
        mmalli kirjoitti:

        Mulla oli match.comissa profiili kolme kuukautta, joista maksoin kaksi. Ensimmäisen kuukauden päätyttyä tuli heti näitä feikkiviestejä ja maksoin toisesta kuukaudesta koska halusin tietää mitä ne pitää sisällään. Ja olipa hyvä että maksoin toisestakin kuusta, koska minulle vinkkasi silmää ihana nainen jonka kanssa olen seurustellut nyt hieman yli 7 kk.
        Hän oli ensimmäinen jonka kanssa lähdin treffeille.

        Jos haluat maksaa siitä, että sinulle lähetetään huijausviestejä, niin liity ihmeessä Matchiin.

        Terv. 2 vuoden kokemus


      • Mc
        2 vuoden kokemus kirjoitti:

        Jos haluat maksaa siitä, että sinulle lähetetään huijausviestejä, niin liity ihmeessä Matchiin.

        Terv. 2 vuoden kokemus

        Voiko maksaa e-laskulla? En kortinumeroita laittaisi... helpointa kun maksaisi omasta pankista. kuukauden vois maksaa.... koskaan ei tiedä mitä tuopi tullessaan =) Menee se raha huonompaakin.


      • Mätsi
        Mc kirjoitti:

        Voiko maksaa e-laskulla? En kortinumeroita laittaisi... helpointa kun maksaisi omasta pankista. kuukauden vois maksaa.... koskaan ei tiedä mitä tuopi tullessaan =) Menee se raha huonompaakin.

        Toimii tosi hyvin, maksullisuus selkeästi hävittää pahinpia vonkareita. Eipä ole mitään pahaa sanottavaa. Kulta löytyi edellisenkin kerran, muista syistä erosimme. Nyt näyttää taas siltä että tätä neitiä viedään, eikä tarvinnut kauaa sivuilla olla. Profiiliin kannattaa satsata!


    • deitti99
    • veeddoo

      Match com on omien kokemusten mukaan täynnä feikkiprofiileja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe