Jysk hävetkää

Sleepless

Ostin 8.9 kaksi runkopatjaa Jyskistä. Minulle sanottiin, että ne toimitetaan kotiin luultavasti ma 18.9 -tämä oli kuitissa oleva toimituspäivämäärä, jonka päälle myyjä kuitenkin kirjoitti käsin sanan "avoin", sanoen että "voihan se olla et ne vaik tulee vast tiistain kuormas". Kun patjoja ei ollut kuulunut pariin viikkoon, soitin liikkeeseen: "joo, ne tulee varmaan ens viikolla", sanottiin. KOLMEN VIIKON jälkeen lähetin reklamaation Jyskin pääkonttoriin -myös soittopyynnön. NELJÄN viikon jälkeen soitin jo hieman hermostuneena liikkeeseen, sekä pääkonttoriin (ja jätin soittopyynnön). VIIDEN viikon jälkeen soitin kuluttajaneuvontaan, Jyskin pääkonttoriin -ja jätin soittopyynnön...

Kukaan ei ole ottanut yhteyttä minuun kertoakseen milloin patjat tulevat. Ei anteeksipyyntöä, ei toisenlaisia patjoja tilalle, ei hyvitystä... Tänään 16.10, ostohetkestä on siis kulunut kalenterikuukausi kuusi päivää: näin kauan olemme nukkuneet vieraspatjalla lattialla. Arvatkaa menettikö Jysk asiakkaan?

129

69395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sleepless

      ...kalenterikuukausi ja kahdeksan päivää, siis. Tällaista se lattialla nukkuminen teettää :-(

      • ron_sku

        Erikoista toimintaa tosiaan. Tuollainen saa kyllä miettimään että suojaako kuluttajansuojalaki todellakaan asiakasta. Itse ostin sänkyni myös jyskistä, tuotetta oli onneksi varastossa. En ottanut kotiinkuljetusta vaan hain itse sänkyni tutulla pakettiautolla. Sain sen ainakin silloin kun minulle sopi. Vähemmästäkin närkästyisin jos saisin tuollaista kohtelua. Vaikuttaisi siltä kuin olisit tehnyt kaiken voitavasi, mutta itse ainakin vaatisin kovaan ääneen hyvitystä patjalla nukutuista öistä ja tekisin todella selväksi että tämä paikka menettää nyt asiakkaan ja että aion myös kertoa palvelustanne eteenpäin.


      • Sleepless
        ron_sku kirjoitti:

        Erikoista toimintaa tosiaan. Tuollainen saa kyllä miettimään että suojaako kuluttajansuojalaki todellakaan asiakasta. Itse ostin sänkyni myös jyskistä, tuotetta oli onneksi varastossa. En ottanut kotiinkuljetusta vaan hain itse sänkyni tutulla pakettiautolla. Sain sen ainakin silloin kun minulle sopi. Vähemmästäkin närkästyisin jos saisin tuollaista kohtelua. Vaikuttaisi siltä kuin olisit tehnyt kaiken voitavasi, mutta itse ainakin vaatisin kovaan ääneen hyvitystä patjalla nukutuista öistä ja tekisin todella selväksi että tämä paikka menettää nyt asiakkaan ja että aion myös kertoa palvelustanne eteenpäin.

        Olen juuri "copypaste"aamassa tätä viestiä Jyskiin. Kummallista on se, että Jyskin kotisivuilla mainostetaan nyt tälläkin hetkellä tätä samaista tarjousrunkopatjaa, vaikka tuotetta ei ole saatavilla :-(


      • ron_sku
        Sleepless kirjoitti:

        Olen juuri "copypaste"aamassa tätä viestiä Jyskiin. Kummallista on se, että Jyskin kotisivuilla mainostetaan nyt tälläkin hetkellä tätä samaista tarjousrunkopatjaa, vaikka tuotetta ei ole saatavilla :-(

        Teen tässä kouluhommia kuluttajansuojalakia koskien, ja sattuipa tulemaan eteeni sivu, jonka luultavasti olet löytänyt ja lukenut jo, mutta mikäli et niin sieltä saanee hieman selvyyttä asiaan. ja muidenkin kenellä ongelmia kauppojensa kanssa, kannattaa ihan rohkeasti tutkia www.kuluttajavirasto.fi sivuja, sieltä voi löytää vastausta moneen ongelmaan.

        http://www.kuluttajavirasto.fi/user_nf/default.asp?site=34&tmf=6475&lmf=6515&id=17212&mode=readdoc


      • mitta täynnä
        Sleepless kirjoitti:

        Olen juuri "copypaste"aamassa tätä viestiä Jyskiin. Kummallista on se, että Jyskin kotisivuilla mainostetaan nyt tälläkin hetkellä tätä samaista tarjousrunkopatjaa, vaikka tuotetta ei ole saatavilla :-(

        tiedän usean muunkin firman toimivan samoin. myyjät palaa lopppuun paskaa puhuessaan ja herrat vain nauraa turvassa heidän takanaan kasvottomina. siellä johdossahan viat on.


      • ei myyjän syy!!!
        mitta täynnä kirjoitti:

        tiedän usean muunkin firman toimivan samoin. myyjät palaa lopppuun paskaa puhuessaan ja herrat vain nauraa turvassa heidän takanaan kasvottomina. siellä johdossahan viat on.

        jos tavaraa ei alihankkijalla ole. ÄLÄ siis mene myyjälle huutamaan kurkkusuorana, kyllä provisiopalkkaiset myyjät varmasti parhaansa tekevät että tavarat ajoissa ja oikein!
        Niin moni huutaa myyjälle, vaikka vika ei suoranaisesti ole hänen.
        2. muistakaan että ison ketjn kaupassa ette ole ainut asiakas sillä myyjällä, vaan hän tarkkailee satoja sopimuksia koko ajan ja yrittää tiedottaa osapuolia!
        MALTTI ON VALTTIA!! Ja ymmärrän että hatuttaa jos tuote on pari päivää myöhässä, esim ulkomailta tilattu sohva; mutta muista; onneksi he eivät ole kirurgega ja sinä et siiten kuole!!


      • Sleepless
        ei myyjän syy!!! kirjoitti:

        jos tavaraa ei alihankkijalla ole. ÄLÄ siis mene myyjälle huutamaan kurkkusuorana, kyllä provisiopalkkaiset myyjät varmasti parhaansa tekevät että tavarat ajoissa ja oikein!
        Niin moni huutaa myyjälle, vaikka vika ei suoranaisesti ole hänen.
        2. muistakaan että ison ketjn kaupassa ette ole ainut asiakas sillä myyjällä, vaan hän tarkkailee satoja sopimuksia koko ajan ja yrittää tiedottaa osapuolia!
        MALTTI ON VALTTIA!! Ja ymmärrän että hatuttaa jos tuote on pari päivää myöhässä, esim ulkomailta tilattu sohva; mutta muista; onneksi he eivät ole kirurgega ja sinä et siiten kuole!!

        Pari päivää myöhässä... heh. Mutta ymmärrän "pointtisi". Olen muuten jättänyt VIISI soittopyyntöä, kirjoittanut sähköpostia sekä lähettänyt kirjeen. Mihinkään näistä ei ole vastattu.


      • Sleepless
        ron_sku kirjoitti:

        Teen tässä kouluhommia kuluttajansuojalakia koskien, ja sattuipa tulemaan eteeni sivu, jonka luultavasti olet löytänyt ja lukenut jo, mutta mikäli et niin sieltä saanee hieman selvyyttä asiaan. ja muidenkin kenellä ongelmia kauppojensa kanssa, kannattaa ihan rohkeasti tutkia www.kuluttajavirasto.fi sivuja, sieltä voi löytää vastausta moneen ongelmaan.

        http://www.kuluttajavirasto.fi/user_nf/default.asp?site=34&tmf=6475&lmf=6515&id=17212&mode=readdoc

        Kiitos vinkistä. Olen jo soittanut kuluttajaneuvontaan jutusta: lain mukaan Jyskin on korvattavat "suoraan syntyneet kulut", eli puhelut, postikulut, mahd. bensakult y.m.s. En sentään ajatellut lähteä oikeuteen tästä ;-)


      • very sleepy
        Sleepless kirjoitti:

        Pari päivää myöhässä... heh. Mutta ymmärrän "pointtisi". Olen muuten jättänyt VIISI soittopyyntöä, kirjoittanut sähköpostia sekä lähettänyt kirjeen. Mihinkään näistä ei ole vastattu.

        Ihmeellisintä mielestäni on välinpitämättömyys, on mielestäni täysin ymmärrettävää että mainostettu tuote on loppu tai sillä on toimitusvaikeuksia koska ikinä ei voi tietää mainoksen tulosta etukäteen.

        Se mikä mielestäni on outo on se ettei teihin olla otettu yhteyttä asian tiimoilta. Itse työskentelen vähittäiskaupassa ja jos joku asiakkaan tilaama tavara ei tule sovittuna päivänä niin tästä ilmoitetaan asiakkaalle ETUKÄTEEN ennen sovittua toimitus päivää ja keskustellaan miten jatketaan.

        Jos tuollainen tilanne olisi kohdalleni tullut, olisin jo aika päiviä purkanut kaupan.


      • Lakitutkija
        ron_sku kirjoitti:

        Erikoista toimintaa tosiaan. Tuollainen saa kyllä miettimään että suojaako kuluttajansuojalaki todellakaan asiakasta. Itse ostin sänkyni myös jyskistä, tuotetta oli onneksi varastossa. En ottanut kotiinkuljetusta vaan hain itse sänkyni tutulla pakettiautolla. Sain sen ainakin silloin kun minulle sopi. Vähemmästäkin närkästyisin jos saisin tuollaista kohtelua. Vaikuttaisi siltä kuin olisit tehnyt kaiken voitavasi, mutta itse ainakin vaatisin kovaan ääneen hyvitystä patjalla nukutuista öistä ja tekisin todella selväksi että tämä paikka menettää nyt asiakkaan ja että aion myös kertoa palvelustanne eteenpäin.

        Kuluttajasuojalaki ei suojaa asiakasta, eikä kuluttajavirastokaan, joten koko kuluttajasuojalakia on pidetty koko sen lain elinkaarenaikana näihin päiviin asti veteen piirrettynä viivana. Hallitus on laatinut sen lain, joka on täysin susi jo syntyessään. Mitä korruptoituneelta hallitukselta voisikaan muuta odottaa kuin mitä kummallisimpia lakeja joissa ei ole päätä eikä häntää. Näillä ns. krapulalailla tehdää vain vahinkoa ihmisille. Kun tutustut lakikirjaan huolella tämän. Koko lakikirja sotii ja taistelee itseään vastaan. Sitä samaa lakikirjaa tuijottavat sitten tuomarit ja asianajajat ja sosiaaliviranomaiset, jotka ovat täynnä mitä eriskummallisimpia tulkintoja ja selityksiä. Tämän vuoksi oikeudessakin tulee hyvin usein oikeusmurhia koska tuomarit ja valamiehistö ovat täysin jääviä tekemään päätöksiä jossa toteutuu oikeudenmukaisuus. Tilannetta pahentaa lisäksi mm. hallituksen ja oikeuslaitoksen korruptoituneisuus joka on suomessa paha.

        Muistetaan tämä kultainen sääntö. Asiakkaat eivät saa suomessa oikeutta vaikka oikeulaitoksen ulkopuolella lukee isolla oikeuslaitos.


      • Myös myyntialalla.
        mitta täynnä kirjoitti:

        tiedän usean muunkin firman toimivan samoin. myyjät palaa lopppuun paskaa puhuessaan ja herrat vain nauraa turvassa heidän takanaan kasvottomina. siellä johdossahan viat on.

        Tuskin ne MYYJÄT paskaa siellä Jyskissäkään puhuvat, niillä tiedoilla on myyjän toimittava, minkä tavarantoimittajilta ja muilta tahoilta tulee, eivät itse valmista tuotteita...


      • Nebat
        ei myyjän syy!!! kirjoitti:

        jos tavaraa ei alihankkijalla ole. ÄLÄ siis mene myyjälle huutamaan kurkkusuorana, kyllä provisiopalkkaiset myyjät varmasti parhaansa tekevät että tavarat ajoissa ja oikein!
        Niin moni huutaa myyjälle, vaikka vika ei suoranaisesti ole hänen.
        2. muistakaan että ison ketjn kaupassa ette ole ainut asiakas sillä myyjällä, vaan hän tarkkailee satoja sopimuksia koko ajan ja yrittää tiedottaa osapuolia!
        MALTTI ON VALTTIA!! Ja ymmärrän että hatuttaa jos tuote on pari päivää myöhässä, esim ulkomailta tilattu sohva; mutta muista; onneksi he eivät ole kirurgega ja sinä et siiten kuole!!

        Voi voi.. ei ole Jysk ketju provikkapalkan piirissä.. Kyllä yhteen hiileen siellä paahtavat.


      • Anonyymi
        ron_sku kirjoitti:

        Erikoista toimintaa tosiaan. Tuollainen saa kyllä miettimään että suojaako kuluttajansuojalaki todellakaan asiakasta. Itse ostin sänkyni myös jyskistä, tuotetta oli onneksi varastossa. En ottanut kotiinkuljetusta vaan hain itse sänkyni tutulla pakettiautolla. Sain sen ainakin silloin kun minulle sopi. Vähemmästäkin närkästyisin jos saisin tuollaista kohtelua. Vaikuttaisi siltä kuin olisit tehnyt kaiken voitavasi, mutta itse ainakin vaatisin kovaan ääneen hyvitystä patjalla nukutuista öistä ja tekisin todella selväksi että tämä paikka menettää nyt asiakkaan ja että aion myös kertoa palvelustanne eteenpäin.

        jysk on iät ja ajat myynnyt ala-arvoista tavaraa kohtuuttoman korkeaan hintaan. Ikeakin myy parempaa. en kyllä ikinä ostaisi patjaa jyskistä.... pikku romua voin ostaa mutta patjat ja huonekalut ostan muualta.jyskin laatu on huonoa.


      • Anonyymi
        Sleepless kirjoitti:

        Kiitos vinkistä. Olen jo soittanut kuluttajaneuvontaan jutusta: lain mukaan Jyskin on korvattavat "suoraan syntyneet kulut", eli puhelut, postikulut, mahd. bensakult y.m.s. En sentään ajatellut lähteä oikeuteen tästä ;-)

        olet oikeutettu korvaukseen mutta se miten jysk sen toteuttaa on aivan toinen juttu.
        Toivottavasti korvaavat sinulle mutta epäilen että jysk löytää jonku porsaan reijän......


      • Anonyymi
        mitta täynnä kirjoitti:

        tiedän usean muunkin firman toimivan samoin. myyjät palaa lopppuun paskaa puhuessaan ja herrat vain nauraa turvassa heidän takanaan kasvottomina. siellä johdossahan viat on.

        Kyllä vain,pomot häviää aina silloin kun asiakas tulee kysymään 3 kk myöhässä olevaa tilaustaan..Näitä oli jatkuvasti esillä kun kuunteli valituksia asiakkaana.Myyjät joutuu valehtelemaan silmät korvat pokkana kun tuote vain viipyy ja viipyy.Niitä ei kiinnosta tippaakaan sinun juttusi vaan ennemminkin se raha jonka jo saavat ahnaisiin rattaisiin rikastuttamaan isompia pomoja kuraa myymällä.Ei ihme jos myyjiä jatkuvasti haetaan tuonne töihin.Vakituiset ei pidä missään arvossa vaan hankkiutuvat jollain tempulla eroon ja ottavat uuden sinisilmäisen hölmön joka ei pääse edes joulujuhliin koska ei ole vakituinen työntekijä.Ihan sama kuinka paljon tuot näiden siniveristen kassaan rahaa niin et pääse eteenpäin "urallasi".Ja huom,työsopimus on toistaiseksi voimassa oleva, eli sinusta pääsee nopeasti eroon jos et ole kuten haluavat..


      • Anonyymi
        mitta täynnä kirjoitti:

        tiedän usean muunkin firman toimivan samoin. myyjät palaa lopppuun paskaa puhuessaan ja herrat vain nauraa turvassa heidän takanaan kasvottomina. siellä johdossahan viat on.

        Juurikin näin se meni..


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Lakitutkija kirjoitti:

        Kuluttajasuojalaki ei suojaa asiakasta, eikä kuluttajavirastokaan, joten koko kuluttajasuojalakia on pidetty koko sen lain elinkaarenaikana näihin päiviin asti veteen piirrettynä viivana. Hallitus on laatinut sen lain, joka on täysin susi jo syntyessään. Mitä korruptoituneelta hallitukselta voisikaan muuta odottaa kuin mitä kummallisimpia lakeja joissa ei ole päätä eikä häntää. Näillä ns. krapulalailla tehdää vain vahinkoa ihmisille. Kun tutustut lakikirjaan huolella tämän. Koko lakikirja sotii ja taistelee itseään vastaan. Sitä samaa lakikirjaa tuijottavat sitten tuomarit ja asianajajat ja sosiaaliviranomaiset, jotka ovat täynnä mitä eriskummallisimpia tulkintoja ja selityksiä. Tämän vuoksi oikeudessakin tulee hyvin usein oikeusmurhia koska tuomarit ja valamiehistö ovat täysin jääviä tekemään päätöksiä jossa toteutuu oikeudenmukaisuus. Tilannetta pahentaa lisäksi mm. hallituksen ja oikeuslaitoksen korruptoituneisuus joka on suomessa paha.

        Muistetaan tämä kultainen sääntö. Asiakkaat eivät saa suomessa oikeutta vaikka oikeulaitoksen ulkopuolella lukee isolla oikeuslaitos.

        Totisesti: Totta JOKA SANA!
        Puoluepukarit perustelee näitä virastoja kavereilleen ja näihin monen tason virkeilijoita ja päälliköitä suurella palkalla. Valmista ei tarvitse tulla koskaan mistään! Eihän nyt Virkailijan ole tarkoituskaan saada mitään valmista aikaan vaan taata itselle ikuinenleipä. Sama poliitikoista.


      • Anonyymi
        ron_sku kirjoitti:

        Erikoista toimintaa tosiaan. Tuollainen saa kyllä miettimään että suojaako kuluttajansuojalaki todellakaan asiakasta. Itse ostin sänkyni myös jyskistä, tuotetta oli onneksi varastossa. En ottanut kotiinkuljetusta vaan hain itse sänkyni tutulla pakettiautolla. Sain sen ainakin silloin kun minulle sopi. Vähemmästäkin närkästyisin jos saisin tuollaista kohtelua. Vaikuttaisi siltä kuin olisit tehnyt kaiken voitavasi, mutta itse ainakin vaatisin kovaan ääneen hyvitystä patjalla nukutuista öistä ja tekisin todella selväksi että tämä paikka menettää nyt asiakkaan ja että aion myös kertoa palvelustanne eteenpäin.

        ASKO kestää tasan kuukauden


    • onnieno

      ostin parituntia sitten CHEF konttorituolin ja nyt se hajos hyvä ettei kallo halennut,kauppa on jo kiinni mut muutkin on tehno ko.tuolista reklamaatioita ja kuluttaja viran omainen ei puutu hengen vaarallisien tuotteiden myyntiin olisko asiaa tutkinut viranomainen osakkeenomistaja?? palaan asiaan huomenna kun kauppa aukeaa.V...U ku V....taa!

      • hamma

        Ostin noin vuosi sitten Jyskistä lasisen ruokapöydän ja neljä tuolia, (metallijalat, tekonahkapäällinen) ja kulmasohvadivaanin ja konttorituolin. Odottelin n. kaksi kuukautta, useita soittopyyntöjä ja reklamaatioita lähetin sen ajan sisällä. En saanut hyvitystä, kaupan purku ei onnistunut. Meni viikko ja kaikista ruokaryhmään kuuluvista tuoleista lähti selkänojat irti täysin normaalissa käytössä. Ei korvattu vaikka lähetin reklamaation, sain kielteisen korvauspäätöksen. Konttorituoli hajosi n. puolen vuoden käytön jälkeen. Sitäkään eikorvattu. Sohva on toistaiseksi pysynyt kasassa.

        IKINÄ EN ENÄÄ OSTA SIIÄ LIIKKEESTÄ MITTÄÄN!


      • never again
        hamma kirjoitti:

        Ostin noin vuosi sitten Jyskistä lasisen ruokapöydän ja neljä tuolia, (metallijalat, tekonahkapäällinen) ja kulmasohvadivaanin ja konttorituolin. Odottelin n. kaksi kuukautta, useita soittopyyntöjä ja reklamaatioita lähetin sen ajan sisällä. En saanut hyvitystä, kaupan purku ei onnistunut. Meni viikko ja kaikista ruokaryhmään kuuluvista tuoleista lähti selkänojat irti täysin normaalissa käytössä. Ei korvattu vaikka lähetin reklamaation, sain kielteisen korvauspäätöksen. Konttorituoli hajosi n. puolen vuoden käytön jälkeen. Sitäkään eikorvattu. Sohva on toistaiseksi pysynyt kasassa.

        IKINÄ EN ENÄÄ OSTA SIIÄ LIIKKEESTÄ MITTÄÄN!

        ostin itse sekä myös yksi perheen jäsen
        samanlaisen ruokaryhmän, tais olla milano nimeltään silloin.. ei ole sama kuin sinulla sinulla mutta putket hajosivat heti tuolista ja
        saatiin uudet putket tilalle toisen asiakkaan paketista.. no tämä paketti sitten myytiin asiakkaalle ja asiakas ei saanut hyvitystä puuttuvista osista sillä paketissa "piti" olla kaikki mukana sillä pakkaus ei ollut avonainen vaan teipattu umpeen..

        eikä tuo pöytä sarjan tuolit ole ainoat hajonneet.. puutarha kalusteista, puuttuivat ruuvit (lähes tonnin maksavasta pöytä ja tuoli setistä) sekä kolme tuolia neljästä niistä katkesi pinnat selkänojasta heti vajaan kuukauden käytön jälkeen (oli pidetty huolta ohjeiden mukaan) ja kaiken lisäksi pakkauksessa oli kaksi kolhiintunutta tuolia, ruhjoituneet, kun tuoleja ei ollut niin odotelua kesti useita viikkoja.. ja korvaus oli mikä??
        Se että sain itse soitella asian perässä viikottain ja ensin jopa väitettiin minun rikkoneen ne itse kuljettaessa kotiin (tosin tilasin liikkeeltä kotiinkuljetuksen, kuski oli mukava muuta hyvää sanottavaa firmasta ei taida olla!!).. Muutenkin sain huonoa palvelua tullessani ystävällisesti tiedustelemaan asiaa..
        olisin ymmärtänyt jos olisin huutanut tm..
        Jyski boikottiin!! Liityn listalle!!

        Ala-arvoista palvelua!! Huono laatua!! Ei tietämystä tuotteista!! Jne.......


      • --??--
        never again kirjoitti:

        ostin itse sekä myös yksi perheen jäsen
        samanlaisen ruokaryhmän, tais olla milano nimeltään silloin.. ei ole sama kuin sinulla sinulla mutta putket hajosivat heti tuolista ja
        saatiin uudet putket tilalle toisen asiakkaan paketista.. no tämä paketti sitten myytiin asiakkaalle ja asiakas ei saanut hyvitystä puuttuvista osista sillä paketissa "piti" olla kaikki mukana sillä pakkaus ei ollut avonainen vaan teipattu umpeen..

        eikä tuo pöytä sarjan tuolit ole ainoat hajonneet.. puutarha kalusteista, puuttuivat ruuvit (lähes tonnin maksavasta pöytä ja tuoli setistä) sekä kolme tuolia neljästä niistä katkesi pinnat selkänojasta heti vajaan kuukauden käytön jälkeen (oli pidetty huolta ohjeiden mukaan) ja kaiken lisäksi pakkauksessa oli kaksi kolhiintunutta tuolia, ruhjoituneet, kun tuoleja ei ollut niin odotelua kesti useita viikkoja.. ja korvaus oli mikä??
        Se että sain itse soitella asian perässä viikottain ja ensin jopa väitettiin minun rikkoneen ne itse kuljettaessa kotiin (tosin tilasin liikkeeltä kotiinkuljetuksen, kuski oli mukava muuta hyvää sanottavaa firmasta ei taida olla!!).. Muutenkin sain huonoa palvelua tullessani ystävällisesti tiedustelemaan asiaa..
        olisin ymmärtänyt jos olisin huutanut tm..
        Jyski boikottiin!! Liityn listalle!!

        Ala-arvoista palvelua!! Huono laatua!! Ei tietämystä tuotteista!! Jne.......

        Kävinpä tänään Jyskissä ja olisin ostanut esillä olevan mallikappaleen perusteella tammisen (?) Liva-kirjoituspöydän, mutta myyjä sitten sanoikin, ettei sitä ole varastossa ja ei ainakaan kuukauteen saa tilaamallakaan. Miksi sitten on esillä, jos ei ole tarkoituskaan myydä?? Myyjät olivat ihan ok, ei heidän vika, päin vastoin oli hyvä, kun sanoivat heti tilanteen eli rivien välistä kyllä sai huomata, että ei kuukausikaan toimitukseen riitä.

        Ja tässä samalla Maskulle kiitosta. Ostin sieltä kirjoituspöydän, jossa oli kuljetuksessa ilmeisesti tullut vaurio, jonka huomasin, kun aloin pöytää koota. Masku korvasi pöydän välittömästi ja toi ja haki vielä ilmaiseksi.

        Jyskin ovea en avaa enää koskaan.


      • paska jysk
        never again kirjoitti:

        ostin itse sekä myös yksi perheen jäsen
        samanlaisen ruokaryhmän, tais olla milano nimeltään silloin.. ei ole sama kuin sinulla sinulla mutta putket hajosivat heti tuolista ja
        saatiin uudet putket tilalle toisen asiakkaan paketista.. no tämä paketti sitten myytiin asiakkaalle ja asiakas ei saanut hyvitystä puuttuvista osista sillä paketissa "piti" olla kaikki mukana sillä pakkaus ei ollut avonainen vaan teipattu umpeen..

        eikä tuo pöytä sarjan tuolit ole ainoat hajonneet.. puutarha kalusteista, puuttuivat ruuvit (lähes tonnin maksavasta pöytä ja tuoli setistä) sekä kolme tuolia neljästä niistä katkesi pinnat selkänojasta heti vajaan kuukauden käytön jälkeen (oli pidetty huolta ohjeiden mukaan) ja kaiken lisäksi pakkauksessa oli kaksi kolhiintunutta tuolia, ruhjoituneet, kun tuoleja ei ollut niin odotelua kesti useita viikkoja.. ja korvaus oli mikä??
        Se että sain itse soitella asian perässä viikottain ja ensin jopa väitettiin minun rikkoneen ne itse kuljettaessa kotiin (tosin tilasin liikkeeltä kotiinkuljetuksen, kuski oli mukava muuta hyvää sanottavaa firmasta ei taida olla!!).. Muutenkin sain huonoa palvelua tullessani ystävällisesti tiedustelemaan asiaa..
        olisin ymmärtänyt jos olisin huutanut tm..
        Jyski boikottiin!! Liityn listalle!!

        Ala-arvoista palvelua!! Huono laatua!! Ei tietämystä tuotteista!! Jne.......

        ostin jyskistä metalli putkista olevan yö-pöydän, makso joku 20e kipale, paketit oli teipattu kiinni huolimattomasti ja paketit oli repaleista pahvia, noo ei se nyt haittaa mutta kun aloin kasaan näitä huomasin että kaikki kierteet ja reiät oli tehty ihan jongalleen, noo minä hain vähän porakonetta ja porailin ne suoriksi. kyllä se vähän pisti vihaksi ja teki mieli mennä kuristaan myyjä, mutta kuinka paljon voi oikeesti odottaa parin kympin yö-pöydiltä??? itse työkseni kuskaan sotkaa askoa maskua koti ideaa suomi soffaa ja vepsäläistä ihmisille koteihin ja tässä puolen vuoden aikana olen huomannut ja kuullut vaikka mitä kaikista näistä liikkeistä eniten kuitenkin jyskistä, mutta ihan tiedoksi kuluttajille kun kuljetus kaverit tuo teille tavaraa mikä on 2kk myöhässä, niin se ei ole näitten vika vaan isompien herrojen ja tavaroitten valmistajien ja sen kuinka monen tahon kautta ne todellisuudessa menevät... joten pliis ei aina kaikkea paskaa meidän niskaan


      • Jaaahaas
        --??-- kirjoitti:

        Kävinpä tänään Jyskissä ja olisin ostanut esillä olevan mallikappaleen perusteella tammisen (?) Liva-kirjoituspöydän, mutta myyjä sitten sanoikin, ettei sitä ole varastossa ja ei ainakaan kuukauteen saa tilaamallakaan. Miksi sitten on esillä, jos ei ole tarkoituskaan myydä?? Myyjät olivat ihan ok, ei heidän vika, päin vastoin oli hyvä, kun sanoivat heti tilanteen eli rivien välistä kyllä sai huomata, että ei kuukausikaan toimitukseen riitä.

        Ja tässä samalla Maskulle kiitosta. Ostin sieltä kirjoituspöydän, jossa oli kuljetuksessa ilmeisesti tullut vaurio, jonka huomasin, kun aloin pöytää koota. Masku korvasi pöydän välittömästi ja toi ja haki vielä ilmaiseksi.

        Jyskin ovea en avaa enää koskaan.

        Olisiko voinut olla väliaikaisesti maahantuojalta/varastolta loppu suuren suosion takia? Ja eivät antaneet turhia lupauksia kuten edellisissä kommenteissa. Jos puhuu totta, niin ei kelpaa ja jos yrittää selittää asioita niinkuin myyjille ilmoitettu niin sekään ei kelpaa? Jo on taas...


      • Hyväpalaute

        Olen ostanut paljon Jyskistä ja aina saanut hyvää tavaraa ja ystävällistä palvelua Helsingin ja Vantaan liikkeistä. Tuotteet ovat kestäneet käytössä ja vieläkin niitä täällä on. Sänkykin kestänyt jo 17 vuotta.


      • Anonyymi

        😁olipa hyvin kirjoitettu,nauroin itseni kipeäksi 👍


      • Anonyymi
        --??-- kirjoitti:

        Kävinpä tänään Jyskissä ja olisin ostanut esillä olevan mallikappaleen perusteella tammisen (?) Liva-kirjoituspöydän, mutta myyjä sitten sanoikin, ettei sitä ole varastossa ja ei ainakaan kuukauteen saa tilaamallakaan. Miksi sitten on esillä, jos ei ole tarkoituskaan myydä?? Myyjät olivat ihan ok, ei heidän vika, päin vastoin oli hyvä, kun sanoivat heti tilanteen eli rivien välistä kyllä sai huomata, että ei kuukausikaan toimitukseen riitä.

        Ja tässä samalla Maskulle kiitosta. Ostin sieltä kirjoituspöydän, jossa oli kuljetuksessa ilmeisesti tullut vaurio, jonka huomasin, kun aloin pöytää koota. Masku korvasi pöydän välittömästi ja toi ja haki vielä ilmaiseksi.

        Jyskin ovea en avaa enää koskaan.

        Hyvä👍


      • Anonyymi
        Hyväpalaute kirjoitti:

        Olen ostanut paljon Jyskistä ja aina saanut hyvää tavaraa ja ystävällistä palvelua Helsingin ja Vantaan liikkeistä. Tuotteet ovat kestäneet käytössä ja vieläkin niitä täällä on. Sänkykin kestänyt jo 17 vuotta.

        Minä tein itse sängyn itselleni. Kestänyt tämäkin jo 20 vuotta ja kestää taatusti vielä ainakin sata vuotta, mutta minä en. Ja on laadukas! Kun itse tekee, niin saa just sellaisen kuin haluaa.
        Edellinen sänky kesti sen 15 v minkä avioliittokin ja joku toinen sai ikuisen sängyn ilmaiseksi. Piti tehdä uusi, kun ei 90 cm leveät sängyt mahtuneet nykyiseen betonikoppiin. Piti tehdä 80 cm leveät. Eikä kukaan halunnut ostaa kunnollista, koska myyjä oli yksityinen eikä Kauppias. Se yksityinenhän olisi Voittanut jotakin jollakin tavalla, ilman sen olisi kuulunut antaa ja vielä kuljetus ja joku setelikin. Näin kateellinen on Suomaalainen! Miten lienee muualla, en tiedä.


    • Levitoi

      Ostin sängyn jniorille viikko sitten Jyskistä. Tosi kiva sänky ja ajattelin hommata pojalle samalla pehmoisen patjan. Koska tuotteet oli kasattu valmiiksi ja tuntui sopivan meille oikein hyvín päätin ostaa vähän lisää nukkumatarvikkeita, eli vieraspatja kahdelle kun noita lapsiperheitä käy välillä kylässä. En saanut kotiinkuljetusta kun asutaan haja-asutusalueella joten sanoin että hoidan homman muutaman päivän kuluttua itse(meillä on matkaa Jyskiin 55 kilometriä per sivu).
      Hain sängyn keskiviikkona ja aloitin kasaamisen. Iltamyöhään on mennyt pari iltaa kun on ollut muutama työhommakin esteenä. Päätin että pojalla on sänky kunnossa tänään (Lauantaina )kunnossa. Kasasin sängyn, mutta eihän se valmiiksi tullut koska siitähän puuttuikin pohja. Ajattelin että sattuuhan noita virheitä ja läksin ajeleen Riihimäkeen oikaisemaan virhettä. Menin liikkeeseen ja kerroin että ostamastani sängystä puuttuu sälepohja joten saisinko puuttuvan pohjan mukaani. Jumalauta se jannu sano että siihen sänkyyn ei kuulu pohjaa vaan se on ostettava erikseen !!!! Perkele meni veri päähän ja se porukka kuuli kunniansa siinä paikassa. Eihän kukaan normaali iuhminen osta sänkyä jumalauta ilman sängyn pohjaa, millä helvetillä siinä voi nukkua jos patja ei pysy oikealla paikallaan. Samainen sänky oli edelleen esillä myymälässä ja siinä oli sälepohja paikallaan. Talutin myyjän katsomaan kyseistä kalua ja sanoin että pitäiskö tossa mainoskyltissä lukea että sänky maksaa 150 euroa, mutta 24 euron lisämaksusta saa siihen myös sälepohjan mukaan. PERKELEEN HÄVYTÖNTÄ TOIMINTAA!!!!
      Ei se osannut sanoa muuta kuin että hänellä ei ole valtuuksia antaa alennuksia eikä sängynpohjia kenellekkään menettämättä työpaikkaansa. Pyysin jonkun johtavan henkilön puhelinnumeron että saadaan semmonen henkilö langan päähän joka voi päättää kuuluuko sänkyyn pohja vai ei jos sellainen ko. myymälästä ostetaan. Voin vakuuttaa että joku tuosta liiteristä saa maanantai aamuna tulikivenkatkuisen puhelun tuon liikkeen toiminnasta, vituttaa niin lujaa...
      Myyjät muuten kertoi sitten rivissä ettei tällaistä kestä enää kun sängytkin myydään ilman jalkoja....
      Eihän tuollainen voi olla normaalia. Pitääkö jokaisen asiakkaan osata kysyä kun ostaa jonkun huonekalun, että kuuluko siihen ruokapöytään jalat mukaan!!!!!
      Vittu haastan koko lafgan oikeuteen ja katotaan saatana kuinka kalliiksi tulee tuo mokoma sälepohja, periksi en anna tuumakaan tuollaiselle vitun huijarifirmalle. Voi olla että tuli myöskin selväksi, taisi olla vihoviimeinen kalu kun tuosta liiteristä haettiin. Auta armias jos tuo ilmapatja jonka sieltä ostin rupee vuotaan...

      • hepuli

        Itsekin katoin Jyskissä mainosta missä oli hinta sängystä ja luki että pohja myydään erikseen. Ohitin sen olankohautuksella, että tuossa on varmaan joku virhe tms. =D Ei tainnut olla virhettä...


      • :-)
        hepuli kirjoitti:

        Itsekin katoin Jyskissä mainosta missä oli hinta sängystä ja luki että pohja myydään erikseen. Ohitin sen olankohautuksella, että tuossa on varmaan joku virhe tms. =D Ei tainnut olla virhettä...

        Sänkyjen myyminen ilman pohjaa on etelä eurooppalainen tapa, siellä päin kaikki sängyt myydään ilman pohjaa. Koska Jysk on kansainvälinen ketju ja valikoima on hyvin pitkälti samankaltainen kaikissa maissa, on selkeämpää myydä sänky ilman pohjaa. Myös osa Ikean sängyistä on ainakin ennen vanhaan myyty ilman pohjia. Toki myyjän olisi kuulunut huomauttaa asiasta ostoksia tehdessäsi, nämäkin asiat saadaan aina selvitettyä, kun molemmat osapuolet ovat auliita siihen... Myyjä ei voi tehdä asialle mitään, jos asiakas ajaa 50 km, huutaa kurkku suorana asiansa, haukkuu myyjän paskaksi ja kaasuttaa tuohtuneena tiehensä.


      • Jysk-myyjä
        :-) kirjoitti:

        Sänkyjen myyminen ilman pohjaa on etelä eurooppalainen tapa, siellä päin kaikki sängyt myydään ilman pohjaa. Koska Jysk on kansainvälinen ketju ja valikoima on hyvin pitkälti samankaltainen kaikissa maissa, on selkeämpää myydä sänky ilman pohjaa. Myös osa Ikean sängyistä on ainakin ennen vanhaan myyty ilman pohjia. Toki myyjän olisi kuulunut huomauttaa asiasta ostoksia tehdessäsi, nämäkin asiat saadaan aina selvitettyä, kun molemmat osapuolet ovat auliita siihen... Myyjä ei voi tehdä asialle mitään, jos asiakas ajaa 50 km, huutaa kurkku suorana asiansa, haukkuu myyjän paskaksi ja kaasuttaa tuohtuneena tiehensä.

        Itse olen työskennellyt ko. firmassa parisen vuotta, ja useaan kertaa pyöritellyt rekloja sekä valitellut toimitusaikojen venymistä.
        Ensinnäkin, itse tilasin sohvan naapurihuonekalufirmasta ja toimitusajaksi ilmeni kuukausi. Iskun herra tuossa muutama viikko sitten päivitteli, että kuinka on turhaa olla töissä, kun ei tavaraa saada toimitettua jouluksi. Että niin. Jyskillä suurin osa tuotteista on kuitenkin varastotavaraa.
        Jyskin runko- ja joustinpatjat ovat Unitulen patjoja, niitä samoja, joita muissakin alan firmoissa, eri lappu läntätty kylkeen vaan.
        Itse olen sitä mieltä, että myyjä on omalta osaltaan vastuussa siitä, minkälaista toimitusaikaa asiakkaalle lupailee. Jos tuote on vahvasti kampanjoissa oleva tuote, jos siitä on paljon varauksia, itse sanon joka ikinen kerta, että viikko on minimi. Jos toimitusaika venähtää, soitan asiakkaalle itse ja sanon, että valitettavasti on käynyt näin ja näin. Painotamme kyllä, että soitamme sitten kun tuote on noudettavissa, jolloin asiakkaan ei tarvitse soitella perään ja tulla kyselemään, onko tuote saapunut.
        Ja reklat.. Joku Puhui Chef-tuolista. Oma tulkintani on, että se on eräs myydyimpiä Jyskin konttorituoleja. Itse olen yhden reklan vastaanottanut, ja asiakas oli tyytyväinen, kun sai uuden tilalle.
        Ja vielä, joku mainitsi ruokailuryhmästä, joka hajosi. Tuohon yhdyn, se tuote oli täysi floppi. Nyt on tavarantoimittaja vaihtunut, eikä ole enää palautuksia tullut. Muistan myös sen erään jenkkisängyn, jotka palautettiin KAIKKI.
        Ymmärtäkää hyvät ihmiset kuitenkin, että myyjä on henkilö, joka toimii asioiden eteenpäinviejänä, me emme kuitenkaan valmista sitä tuotetta, me kyllä yritämme niitä jokaisena tilauspäivänä tilata, ja ehkä vielä joskus Jysk oppii, että jos tuotteita mainostetaan aktiivisesti, niitä myös menee paljon, jolloin TEHTAALLA ON VARAUDUTTAVA SIIHEN. Kuten erään Dave-rottinkikorisarjan kohdalla kävi, toimitusaika oli kolme kuukautta, koska tuotesarja oli tehtaalta loppu. Tällaisiin ei ole yrityksellä varaa, jos haluaa pitää asiakkaansa. Toki, myyjän ammattitaitoon kuuluu tietää, mitä tuotteita on restilistalla, mitä emme saa tilattua, näin ollen meidän täytyy osata sanoa, että valitettavasti toimitusaika voi mahdollisesti olla jopa kuukauden. Pahoitteluni teille, joilla on huonoja kokemuksia firmasta, itsekin olen muutamia kertoja myötätunnosta asiakkaan puolesta raivonnut.


      • ei se ole niin vakavaa
        Jysk-myyjä kirjoitti:

        Itse olen työskennellyt ko. firmassa parisen vuotta, ja useaan kertaa pyöritellyt rekloja sekä valitellut toimitusaikojen venymistä.
        Ensinnäkin, itse tilasin sohvan naapurihuonekalufirmasta ja toimitusajaksi ilmeni kuukausi. Iskun herra tuossa muutama viikko sitten päivitteli, että kuinka on turhaa olla töissä, kun ei tavaraa saada toimitettua jouluksi. Että niin. Jyskillä suurin osa tuotteista on kuitenkin varastotavaraa.
        Jyskin runko- ja joustinpatjat ovat Unitulen patjoja, niitä samoja, joita muissakin alan firmoissa, eri lappu läntätty kylkeen vaan.
        Itse olen sitä mieltä, että myyjä on omalta osaltaan vastuussa siitä, minkälaista toimitusaikaa asiakkaalle lupailee. Jos tuote on vahvasti kampanjoissa oleva tuote, jos siitä on paljon varauksia, itse sanon joka ikinen kerta, että viikko on minimi. Jos toimitusaika venähtää, soitan asiakkaalle itse ja sanon, että valitettavasti on käynyt näin ja näin. Painotamme kyllä, että soitamme sitten kun tuote on noudettavissa, jolloin asiakkaan ei tarvitse soitella perään ja tulla kyselemään, onko tuote saapunut.
        Ja reklat.. Joku Puhui Chef-tuolista. Oma tulkintani on, että se on eräs myydyimpiä Jyskin konttorituoleja. Itse olen yhden reklan vastaanottanut, ja asiakas oli tyytyväinen, kun sai uuden tilalle.
        Ja vielä, joku mainitsi ruokailuryhmästä, joka hajosi. Tuohon yhdyn, se tuote oli täysi floppi. Nyt on tavarantoimittaja vaihtunut, eikä ole enää palautuksia tullut. Muistan myös sen erään jenkkisängyn, jotka palautettiin KAIKKI.
        Ymmärtäkää hyvät ihmiset kuitenkin, että myyjä on henkilö, joka toimii asioiden eteenpäinviejänä, me emme kuitenkaan valmista sitä tuotetta, me kyllä yritämme niitä jokaisena tilauspäivänä tilata, ja ehkä vielä joskus Jysk oppii, että jos tuotteita mainostetaan aktiivisesti, niitä myös menee paljon, jolloin TEHTAALLA ON VARAUDUTTAVA SIIHEN. Kuten erään Dave-rottinkikorisarjan kohdalla kävi, toimitusaika oli kolme kuukautta, koska tuotesarja oli tehtaalta loppu. Tällaisiin ei ole yrityksellä varaa, jos haluaa pitää asiakkaansa. Toki, myyjän ammattitaitoon kuuluu tietää, mitä tuotteita on restilistalla, mitä emme saa tilattua, näin ollen meidän täytyy osata sanoa, että valitettavasti toimitusaika voi mahdollisesti olla jopa kuukauden. Pahoitteluni teille, joilla on huonoja kokemuksia firmasta, itsekin olen muutamia kertoja myötätunnosta asiakkaan puolesta raivonnut.

        Ihmisiähän me kaikki vain ollaan...yritetään parhaamme ja jos ei onnistu niin ei siihen kuole. Malttia ihmiset. Meitä on moneen lähtöön ja niin on myös kauppojakin.


      • Arvaa harmittaako
        ei se ole niin vakavaa kirjoitti:

        Ihmisiähän me kaikki vain ollaan...yritetään parhaamme ja jos ei onnistu niin ei siihen kuole. Malttia ihmiset. Meitä on moneen lähtöön ja niin on myös kauppojakin.

        Tilattiinpa Ellokselta sänky marraskuussa alku puolella -07 lupasivat jouluksi toimittaa. Eipä kuulunut joten soitettiin, toimitus oli siirtynyt eivätkä osanneet sanoa milloin tulee. Nyt helmikuussa sänky vihdoin tuli ja alettiin sitä kasaamaan. No siitähän puuttui pohja kokonaan, tiedusteltuani asiaa pohja ei kuulunut toimitukseen mutta eivät olleet siitä muistaneet mainita. Olisin kuulemma voinut tilata pohjan 1.5 viikon toimitus ajalla ilman postimaksua mutta joutuisin maksamaan siitä kuitenkin. Pikku tyttömme sänky on jo purettu vanhan tieltä ja uudessakaan ei voi vielä nukkua koska oleellinen osa puuttuu, että kyllähän taas tällänen tapaus. Ellokselta valittelivat tapahtunutta, toki tekevälle sattuu mutta kyllä nyt ottaa "pattiin". Ei auta muu kuin mennä tänään huonekalu liikkeeseen ostamaan sälepohja että ipana pääsee yöksi nukkumaan uuteen sänkyynsä.


      • osta-osta

        oon puuseppä, ei ootullu mieleekään tehdä sänkyä ilman pohjaa. Kohta kai autotkin myydään ilman pyöriä --"ota omat pyörät mukaan " haha haa??


      • neiti äänetön

        Vitun pelle ! Tajuutko sä idiootti, että varsinkin euroopan maissa sängyt tulevat aina ilman pohjaa ! Jos ostat sänkykehikon ei siinäkään ole mitään sälepohjaa (Daa siihen tulee yleensä runkopatja.). Tommosille hyypiöille pitää antaa porttikielto. Tulee susta mieleen eräs iki-ihana piinari asiakas joka kehtasi tulla vielä valehtelemaan myymälään. Hitto, menee usko aikuisiin ihmisiin :) SÄÄLITTÄVÄ LUUSERI SINÄ OLET. KÖYHÄ kaiken lisäksi jos rupeet inisemään jostain 20e säleistä. Huoh.


      • myyjä.
        neiti äänetön kirjoitti:

        Vitun pelle ! Tajuutko sä idiootti, että varsinkin euroopan maissa sängyt tulevat aina ilman pohjaa ! Jos ostat sänkykehikon ei siinäkään ole mitään sälepohjaa (Daa siihen tulee yleensä runkopatja.). Tommosille hyypiöille pitää antaa porttikielto. Tulee susta mieleen eräs iki-ihana piinari asiakas joka kehtasi tulla vielä valehtelemaan myymälään. Hitto, menee usko aikuisiin ihmisiin :) SÄÄLITTÄVÄ LUUSERI SINÄ OLET. KÖYHÄ kaiken lisäksi jos rupeet inisemään jostain 20e säleistä. Huoh.

        "ostin jyskistä metalli putkista olevan yö-pöydän, makso joku 20e kipale, paketit oli teipattu kiinni huolimattomasti ja paketit oli repaleista pahvia, noo ei se nyt haittaa mutta kun aloin kasaan näitä huomasin että kaikki kierteet ja reiät oli tehty ihan jongalleen, noo minä hain vähän porakonetta ja porailin ne suoriksi. kyllä se vähän pisti vihaksi ja teki mieli mennä kuristaan myyjä, mutta kuinka paljon voi oikeesti odottaa parin kympin yö-pöydiltä???"

        Tervetuloa vaan kuristamaan myyjä! Meille myyjille kun ei vaan vielä tuota laser-katsetta ole kehittynyt, niin on vähän vaikeahko välttyä antamasta viallista, paketissa olevaa tuotetta asiaakkaalle. Tässäkin voi tosiaan miettiä vähän sitä hinta-laatu -suhdetta.


      • naurattaa

        Onpa taas testosteroni päässyt valtaansa! =D ei tollaista vuodatusta voi nauramatta lukea! OTA SELVÄÄ ASIOISTA, ennenkun alat huutamaan myyjälle joka sinällään ei ole tehnyt mitään väärää. Tiedän kokemuksesta myöskin sieltä sängyn ostaneena että sänkyihin voi laittaa myöskin runkopatjan jolloin siihen ei tarvita mitään sälepohjia.


      • smt

        Voi helvetti teitä aina valittamassa.....
        Onko kukaan ajatellut että nuo sänkyt myydään ilman säleikköä koska jotkut haluavat laittaa runkopatjan siihen joka ei tarvitse pohjaa koska siin itessään jo on.......
        Niin ja sitten Runkopatjat myydään tottakai ilman jalkoja koska nekin voi laittaa sängynrunkoon jolloin taas jalat jäävät aivan turhiksi....
        Että näin...
        Varmasti myös on kysytty tarvitseeko asiakas jalkoja tai pohjaa niin kuin on aina tapana....
        Mutta useimmat asiakkaat ovat aina niin kiireisiä mukamas että tieto menee ohi korvien mikä ei taas ole myyjien syytä.....
        Saatana vetäkää vaikka lapaseen ja puputtakaa tumppuun helvata.....
        Homot...


      • Julle-Polle

        Kyllä nykyään täytyy osata käyttää silmiään ja järkeään ostoksia tehdessä. Huonekaluja, kodinelektroniikkaa yms. on myyty vuosikausia ilman, että samassa paketissa on kaikki kuvitellut lisälaitteet (ja nykyään "välttämättömyydet"). Tietysti olisi hassua ostaa esim. auto ja huomata, että siitä puuttuu ratti, mutta toisaalta hyvä kuluttaja tajuaa kysyä ostohetkellä, että "mitä kaikkea tähän kuuluu"?

        Sänky ilman sälepohjaa on ikivanha juttu. Sälepohja, kun voi mennä rikki, niin on kivempaa ostaa mieluummin uusi sälepohja kuin koko sänky - samalla logiikalla ajateltuna.

        Kyllä nykyajan kuluttaja on ääliö.

        Terv. myyjä

        P.S. Taidankin mennä haukkumaan naapuriliikkeen myyjät, kun tästä puhelimesta puuttuu liittymä; luulin, että tää toimii, kun lataa vaan ja alkaa soitella...


      • Y222XZQQ14

        Siis vaikka täällä kuinka yritetään tuputtaa jotain eteläeurooppalaista tapaa myydä sänkyjä,niin ainakin minulle on eka kerta,kun kuulen pohjattomista sängyistä.Sitäpaitti me asutaan Suomessa,jossa sana "sänky" on kokonaisuus,johon kuuluu myös pohja.Ilman pohjaa oleva sänky on vain sängyn runko.Minua ainakin vituttaisi aivan tolkuttomasti,jos olisin ostanut jonkun punkan ilman pohjaa.Ja jos vaikka joku valopää myyjä kehottaisi vielä ostamaan sinne pohjattomaan sänkyyn runkopatjan,kun yrittäisin palauttaa sitä vitun runkoa,niin halvaushan siinä tulisi.Kohta varmaan aletaan myydä moottorisänkyjäkin ilman pohjaa ja sitten kun oot ostanu sen pohjankin,aletaan hieroa kauppoja moottorista... Jokatapauksessa,jos tuollaisia sängyn runkoja myydään,niin ainakin pitäisi olla kissankorkuisin kirjaimin maininta:"EI SISÄLLÄ POHJAA!!!!"


      • hepuli

        En voinut ihan totisella naamalla lukea tuota sinun kirjettäsi.Kyllä siinä olis varmaan käämi kärähtäny meikäläiselläkin tommosessa tilanteessa.

        Jokohan ne myy talopaketteja ilman seiniä.

        Tsemppiä sulle kuitenkin ja säleillesi.


      • vai pelkästään pimeenä?
        neiti äänetön kirjoitti:

        Vitun pelle ! Tajuutko sä idiootti, että varsinkin euroopan maissa sängyt tulevat aina ilman pohjaa ! Jos ostat sänkykehikon ei siinäkään ole mitään sälepohjaa (Daa siihen tulee yleensä runkopatja.). Tommosille hyypiöille pitää antaa porttikielto. Tulee susta mieleen eräs iki-ihana piinari asiakas joka kehtasi tulla vielä valehtelemaan myymälään. Hitto, menee usko aikuisiin ihmisiin :) SÄÄLITTÄVÄ LUUSERI SINÄ OLET. KÖYHÄ kaiken lisäksi jos rupeet inisemään jostain 20e säleistä. Huoh.

        No eipä voi sanoa että tuo sunkaan viesti kauhean asiallinen olis.. Ehkäpä tässä nyt kuitenkin on ollu kyse ennemminkin siitä, että kaupassa ei sängyn vieressä (tms.) ollu mainintaa siitä että pohja myydään erikseen eikä niinkään siitä että (sanojasi lainatakseni) "se vitun idiootti" ei ollut "tajunnu" että jossain eteläeuroopassa (missä emme muuten asu) on tapana myydä runko ja pohja erikseen. Toki mielestäni myyjille asiasta huutaminen ei ole oikein - eihän myyjätkään asiakkaalle ala pää punaisena raivoamaan jos asiakas ei ole jotain asiaa huomioinut.

        Voi luoja että toivon ettet ole myyjä ammatiltas. Ton palautteen perusteella olet yksi niistä myyjistä joilla ei ole mitään käryä miten asiakastilanteita tulee hoitaa.


      • taas vatukkoon
        neiti äänetön kirjoitti:

        Vitun pelle ! Tajuutko sä idiootti, että varsinkin euroopan maissa sängyt tulevat aina ilman pohjaa ! Jos ostat sänkykehikon ei siinäkään ole mitään sälepohjaa (Daa siihen tulee yleensä runkopatja.). Tommosille hyypiöille pitää antaa porttikielto. Tulee susta mieleen eräs iki-ihana piinari asiakas joka kehtasi tulla vielä valehtelemaan myymälään. Hitto, menee usko aikuisiin ihmisiin :) SÄÄLITTÄVÄ LUUSERI SINÄ OLET. KÖYHÄ kaiken lisäksi jos rupeet inisemään jostain 20e säleistä. Huoh.

        Voi ei, että taas meni yksi jyskin myyjä retkuun ja näytti oikean luonteensa kun vähän pintaa raaputti..vai ääliö? siinäs näette mitä asiakkaista ajatellaan kyseisissä liikkeissä.Vieläkö haluatte hyvää palvelua.taisi nyt lihava leidi laulaa ;)


      • itku

        buhuu..... neiti.....


      • ostoksilla...

        Ostin Jyskistä mustia pussi-ja alulakanoita. Pesin tuotteet 2 kertaa koneessa, kuten uudet tekstiilit kuuluu. Tuoteet kuuluivat sarjaan turvallinen tekstiili, valmistusmaata ei lukenut.

        Kotona paketin aukaisun jälkeen selvisi valmistusmaa, Pakistan. Ensimmäisen yön jälkeen nenästäni tuli verta ja sama miehelläni. Tämä toistui joka aamu niistäessä ja ihmettelimme mitä on kyse? Mielessäni kävi uudet lakanat ja niinpä vaihdoimme viikon jälkeen lakanat, josko verenvuoto lakkaisi.

        No sehän lakkasi. Myöhemmin olenkin kuullut juttua myrkyllisistä (mustista)väriaineista.

        Lähdin Jyskiin kuitin ja lakanoiden kanssa. Myyjä sanoi, että minulla on harvinainen väriaine-allergia. Totesin siihen, että sitten on miehellänikin.
        Myyjä lupasi selvittää asiaa ja soittaa seuraavalla viikolla. Ketään ei soittanut, joten minä soitin liikkeeseen. Myyjä sanoi puhelimessa, että asiaa selvitellään ja vaikka minusta tuntuu, että onko asiani unohdettu, niin se ei ole, he kyllä ottavat yhteyttä.

        Tuosta puhelusta on 8 kuukautta aikaa, kyllä minusta hiukan tuntuu, että asiani on unohdettu tai siten he tekevät niin maan perusteellista työtä.

        Olen kirjoittanut aiheesta myös kuluttujapalveluun, joskaan sieltäkään ei ole otettu mitään yhteyttä.

        Kävin Jyskissä "kiertelemässä", niin kyseisen pussilakanasetin hinta oli nostettu 50 euroon.

        Setin tarkat tiedot:

        Pussilakanasetti TRILLE musta KRONBERG lux
        Lakana musta KRONBERG 240 X 260

        JYSK JA HONGKONG, HEIPPA!


      • ei ymmarra
        hepuli kirjoitti:

        En voinut ihan totisella naamalla lukea tuota sinun kirjettäsi.Kyllä siinä olis varmaan käämi kärähtäny meikäläiselläkin tommosessa tilanteessa.

        Jokohan ne myy talopaketteja ilman seiniä.

        Tsemppiä sulle kuitenkin ja säleillesi.

        ihmettelen vaan että missähän jyskissä on tuollainen palvelu. ite olen jysk-myyjä ja meillä ei ikinä ole tuollaista tapahtunut, reklamaatiot otetaan KAIKKI asiallisesti vastaan ja pyritään järjestämään kaikkia osapuolia miellyttävä hyvitys!


      • janska77
        ei ymmarra kirjoitti:

        ihmettelen vaan että missähän jyskissä on tuollainen palvelu. ite olen jysk-myyjä ja meillä ei ikinä ole tuollaista tapahtunut, reklamaatiot otetaan KAIKKI asiallisesti vastaan ja pyritään järjestämään kaikkia osapuolia miellyttävä hyvitys!

        se vähän riippuu mistä jyskistä puhutaan ainakin eräässä jyskissä myytiin jopa sellaista tavaraa että kasattavista tuotteista puuttui jopa varaosia ja joitain varaosia löytyi roskalaatikoiden vierestä kun siellä kerran kävin katsomassa aikaisin aamulla (onneksi kukaan ei nähnyt että kävin siellä)


      • myyjä(kö)
        :-) kirjoitti:

        Sänkyjen myyminen ilman pohjaa on etelä eurooppalainen tapa, siellä päin kaikki sängyt myydään ilman pohjaa. Koska Jysk on kansainvälinen ketju ja valikoima on hyvin pitkälti samankaltainen kaikissa maissa, on selkeämpää myydä sänky ilman pohjaa. Myös osa Ikean sängyistä on ainakin ennen vanhaan myyty ilman pohjia. Toki myyjän olisi kuulunut huomauttaa asiasta ostoksia tehdessäsi, nämäkin asiat saadaan aina selvitettyä, kun molemmat osapuolet ovat auliita siihen... Myyjä ei voi tehdä asialle mitään, jos asiakas ajaa 50 km, huutaa kurkku suorana asiansa, haukkuu myyjän paskaksi ja kaasuttaa tuohtuneena tiehensä.

        unohta mainita oleellisen asian, että ostamassasi sängyssä ei muuten sitten ole pohjaa?! Jep jep.

        Jo toisekseen - oli liike miten kansainvälinen hyvänsä, osoittaa aikamoista laiskuutta olla muuntamatta myyntitapaa yhteiskuntatsolla suomalaisen yhteiskunnan normien mukaiseksi, jossa jokainen normaalijärkinen ihminen olettaa automaattisesti, että ostetussa sängyssä on pohja mukana, kuten keittiön pöydässä on pöytälevy, lipastossa laatikot ja kaapissa ovet. Jumalauta. Olin juuri menossa Jyskiin ostoksille, mutta tämän luettuani, en todellakaan enää mene. Noin hällä väliä -tyyliä edustavan liikkeen olemassaoloa en rahoillani tue.


      • neiti Näsäviisaalle
        neiti äänetön kirjoitti:

        Vitun pelle ! Tajuutko sä idiootti, että varsinkin euroopan maissa sängyt tulevat aina ilman pohjaa ! Jos ostat sänkykehikon ei siinäkään ole mitään sälepohjaa (Daa siihen tulee yleensä runkopatja.). Tommosille hyypiöille pitää antaa porttikielto. Tulee susta mieleen eräs iki-ihana piinari asiakas joka kehtasi tulla vielä valehtelemaan myymälään. Hitto, menee usko aikuisiin ihmisiin :) SÄÄLITTÄVÄ LUUSERI SINÄ OLET. KÖYHÄ kaiken lisäksi jos rupeet inisemään jostain 20e säleistä. Huoh.

        mieleen, että silloin pitää myydä sänkyKEHIKKOA eikä sänkyä ja tuoda se selvästi esiin? Taidat itse olla ahne paskamyyjä, joka jättää oleellisia asioita kertomatta, että ahneuksissaan saa bonuksen. Tuolla tyylillä vedät edustamasi firman vararikkoon, kun kaikki asiakkaat äänestävät jaloillaan.


      • myyjä 2
        smt kirjoitti:

        Voi helvetti teitä aina valittamassa.....
        Onko kukaan ajatellut että nuo sänkyt myydään ilman säleikköä koska jotkut haluavat laittaa runkopatjan siihen joka ei tarvitse pohjaa koska siin itessään jo on.......
        Niin ja sitten Runkopatjat myydään tottakai ilman jalkoja koska nekin voi laittaa sängynrunkoon jolloin taas jalat jäävät aivan turhiksi....
        Että näin...
        Varmasti myös on kysytty tarvitseeko asiakas jalkoja tai pohjaa niin kuin on aina tapana....
        Mutta useimmat asiakkaat ovat aina niin kiireisiä mukamas että tieto menee ohi korvien mikä ei taas ole myyjien syytä.....
        Saatana vetäkää vaikka lapaseen ja puputtakaa tumppuun helvata.....
        Homot...

        Runkopatjat myydään siksi ilman jalkoja koska siihen voi ostaa tolppajalat (yhteensä paketissa on 4 kpl) tai vaihtoehtoisesti hieman kalliimmat taivutejalat (jotka menevät sängyn alta reunasta reunaan). Näin ollen asiakas saa itse päättää kummat halvemmat vai hieman kalliimmat jalat haluaa sänkyynsä ostaa. Tietysti jokaisen sängyn kohdalla voisi lukea monta hintakylttiä eri vaihtoehdoista, mutta mielestäni se olisi sekavan näköistä. päätä siinä sitten mitä yhdistelmää olet ostamassa. Ja usein asiakas joka on ostamassa sänkyä, kutsuu myyjän paikalle esittelemään eri vaihtoehtoja. Toki myyjän tulisi tässä vaiheessa mainita jalkojen hintaan kuulumattomuudesta.


      • Tyytyväinen asiakas
        vai pelkästään pimeenä? kirjoitti:

        No eipä voi sanoa että tuo sunkaan viesti kauhean asiallinen olis.. Ehkäpä tässä nyt kuitenkin on ollu kyse ennemminkin siitä, että kaupassa ei sängyn vieressä (tms.) ollu mainintaa siitä että pohja myydään erikseen eikä niinkään siitä että (sanojasi lainatakseni) "se vitun idiootti" ei ollut "tajunnu" että jossain eteläeuroopassa (missä emme muuten asu) on tapana myydä runko ja pohja erikseen. Toki mielestäni myyjille asiasta huutaminen ei ole oikein - eihän myyjätkään asiakkaalle ala pää punaisena raivoamaan jos asiakas ei ole jotain asiaa huomioinut.

        Voi luoja että toivon ettet ole myyjä ammatiltas. Ton palautteen perusteella olet yksi niistä myyjistä joilla ei ole mitään käryä miten asiakastilanteita tulee hoitaa.

        Asiallinen myyjä kysyi heti, tuleeko pohjasäleet.

        Sanoin kyllä kiitos ja hän naputteli koontilistaan sälepohjat.

        Usein ihmiset laittavat sägyn runkoon runtopatjan ja silloinhan pohjaa ei tarvita.

        Jyskistä olen ostanut kotiin Fresno-työpöydät ja niihin kuuluvat kirjahyllyt.
        Ei mitään vikaa, hyvin toimivat.
        Ostin myös kaksi superlonpatjaa, eikä niissäkään ole mitään vikaa.
        Myyjät ovat olleet ystävällisiä ja neuvoneet auliisti.


      • tyhmä suomalainen
        neiti äänetön kirjoitti:

        Vitun pelle ! Tajuutko sä idiootti, että varsinkin euroopan maissa sängyt tulevat aina ilman pohjaa ! Jos ostat sänkykehikon ei siinäkään ole mitään sälepohjaa (Daa siihen tulee yleensä runkopatja.). Tommosille hyypiöille pitää antaa porttikielto. Tulee susta mieleen eräs iki-ihana piinari asiakas joka kehtasi tulla vielä valehtelemaan myymälään. Hitto, menee usko aikuisiin ihmisiin :) SÄÄLITTÄVÄ LUUSERI SINÄ OLET. KÖYHÄ kaiken lisäksi jos rupeet inisemään jostain 20e säleistä. Huoh.

        runkopatjassa ei tarvita kehikkoa, joten miksi ostaa ja maksaa sängyn reunoista. osta halpa matka ja lento lennot lisämaksusta. se on eeuuta se.


      • JJJJJ111111111
        ostoksilla... kirjoitti:

        Ostin Jyskistä mustia pussi-ja alulakanoita. Pesin tuotteet 2 kertaa koneessa, kuten uudet tekstiilit kuuluu. Tuoteet kuuluivat sarjaan turvallinen tekstiili, valmistusmaata ei lukenut.

        Kotona paketin aukaisun jälkeen selvisi valmistusmaa, Pakistan. Ensimmäisen yön jälkeen nenästäni tuli verta ja sama miehelläni. Tämä toistui joka aamu niistäessä ja ihmettelimme mitä on kyse? Mielessäni kävi uudet lakanat ja niinpä vaihdoimme viikon jälkeen lakanat, josko verenvuoto lakkaisi.

        No sehän lakkasi. Myöhemmin olenkin kuullut juttua myrkyllisistä (mustista)väriaineista.

        Lähdin Jyskiin kuitin ja lakanoiden kanssa. Myyjä sanoi, että minulla on harvinainen väriaine-allergia. Totesin siihen, että sitten on miehellänikin.
        Myyjä lupasi selvittää asiaa ja soittaa seuraavalla viikolla. Ketään ei soittanut, joten minä soitin liikkeeseen. Myyjä sanoi puhelimessa, että asiaa selvitellään ja vaikka minusta tuntuu, että onko asiani unohdettu, niin se ei ole, he kyllä ottavat yhteyttä.

        Tuosta puhelusta on 8 kuukautta aikaa, kyllä minusta hiukan tuntuu, että asiani on unohdettu tai siten he tekevät niin maan perusteellista työtä.

        Olen kirjoittanut aiheesta myös kuluttujapalveluun, joskaan sieltäkään ei ole otettu mitään yhteyttä.

        Kävin Jyskissä "kiertelemässä", niin kyseisen pussilakanasetin hinta oli nostettu 50 euroon.

        Setin tarkat tiedot:

        Pussilakanasetti TRILLE musta KRONBERG lux
        Lakana musta KRONBERG 240 X 260

        JYSK JA HONGKONG, HEIPPA!

        Mulla on kyseiset pussilakanat ja ihan hyvin oon voinu niillä nukkua monta vuotta ilman verenvuotoa nenästä.... Että nyt en kyllä tätä hommaa laittais Jyskin piikkiin :D Huoooh


      • Sängynostaja myös

        Kyllä ymmärrän hyvin että nyppii ja oikein viim
        eisen päälle . Ite ostin kaksi runkopatjasänkyä lapsenlapsilleni , mutta tottavie siinä ei tosiaankaan ollut jalkoja mukana , ne sai ostaa erikseen(mikä minulle kyllä heti kerrottiin, siis kysyttiin , haluaako sänkyyn jalat mukaan ) ensi reaktio tyttärelläni ja minulla oli , että purskahdettiin nauruun , luonnollisesti sänkyyn jalat tarvitaan ja olihan niitä erilaisia vaihtoehtoja , lapsukaiset valitsivat metallinväriset pyöreät tolppajalat . Ruuvit ja mutterit löytyivät kyllä toisetkin vaihtoehtojalkoihin.
        Sängyt kyllä ovat olleet todella hyvät , eivt toki olleet aivan edullisemmasta päästä, mutta menevät lapsukaisilla vuosia ja ennenkaikkea hyvät yöunet ovat tärkeät.
        Täytyy todeta - mikään ei ole niinkuin ennen !!!


      • www
        Y222XZQQ14 kirjoitti:

        Siis vaikka täällä kuinka yritetään tuputtaa jotain eteläeurooppalaista tapaa myydä sänkyjä,niin ainakin minulle on eka kerta,kun kuulen pohjattomista sängyistä.Sitäpaitti me asutaan Suomessa,jossa sana "sänky" on kokonaisuus,johon kuuluu myös pohja.Ilman pohjaa oleva sänky on vain sängyn runko.Minua ainakin vituttaisi aivan tolkuttomasti,jos olisin ostanut jonkun punkan ilman pohjaa.Ja jos vaikka joku valopää myyjä kehottaisi vielä ostamaan sinne pohjattomaan sänkyyn runkopatjan,kun yrittäisin palauttaa sitä vitun runkoa,niin halvaushan siinä tulisi.Kohta varmaan aletaan myydä moottorisänkyjäkin ilman pohjaa ja sitten kun oot ostanu sen pohjankin,aletaan hieroa kauppoja moottorista... Jokatapauksessa,jos tuollaisia sängyn runkoja myydään,niin ainakin pitäisi olla kissankorkuisin kirjaimin maininta:"EI SISÄLLÄ POHJAA!!!!"

        Jyskin hintalapuissa kyllä lukee isoilla kirjaimilla ILMAN JALKOJA / ILMAN SÄLEPOHJAA! Yleensä asiakkaat eivät vain tajua sitä lukea koska katsovat ainoastaan hintaa. On myös asiakkaita jotka eivät edes kuuntele myyjää kun myyjä kertoo mitä hintaan sisältyy ja mitä ei.


      • vmsåms
        tyhmä suomalainen kirjoitti:

        runkopatjassa ei tarvita kehikkoa, joten miksi ostaa ja maksaa sängyn reunoista. osta halpa matka ja lento lennot lisämaksusta. se on eeuuta se.

        ja viisas vjenalainen, vai?


      • heisimato1
        hepuli kirjoitti:

        En voinut ihan totisella naamalla lukea tuota sinun kirjettäsi.Kyllä siinä olis varmaan käämi kärähtäny meikäläiselläkin tommosessa tilanteessa.

        Jokohan ne myy talopaketteja ilman seiniä.

        Tsemppiä sulle kuitenkin ja säleillesi.

        talopakettiin ei kuulu perustukset


      • heisimatoinass
        heisimato1 kirjoitti:

        talopakettiin ei kuulu perustukset

        "talopakettiin ei kuulu perustukset". Peukku tälle.

        Myöskään tonttiin ei kuulu kattoa ja jääkaappiin vessan seinää. Yhtä lähellä sun vertausta.


      • Ihminenkin
        myyjä(kö) kirjoitti:

        unohta mainita oleellisen asian, että ostamassasi sängyssä ei muuten sitten ole pohjaa?! Jep jep.

        Jo toisekseen - oli liike miten kansainvälinen hyvänsä, osoittaa aikamoista laiskuutta olla muuntamatta myyntitapaa yhteiskuntatsolla suomalaisen yhteiskunnan normien mukaiseksi, jossa jokainen normaalijärkinen ihminen olettaa automaattisesti, että ostetussa sängyssä on pohja mukana, kuten keittiön pöydässä on pöytälevy, lipastossa laatikot ja kaapissa ovet. Jumalauta. Olin juuri menossa Jyskiin ostoksille, mutta tämän luettuani, en todellakaan enää mene. Noin hällä väliä -tyyliä edustavan liikkeen olemassaoloa en rahoillani tue.

        Olisiko voinut olla niin, että myyjä oli unohtanut kertoa pohjan puuttumisesta? Ja täsätä yhdestä inhimillisestä virheestä vedetään herneen niin syvälle nenään, ettei henkeä enää saada? Herätys. Myyjätkin ovat vain ihmisiä.


      • Jysklaatua
        ostoksilla... kirjoitti:

        Ostin Jyskistä mustia pussi-ja alulakanoita. Pesin tuotteet 2 kertaa koneessa, kuten uudet tekstiilit kuuluu. Tuoteet kuuluivat sarjaan turvallinen tekstiili, valmistusmaata ei lukenut.

        Kotona paketin aukaisun jälkeen selvisi valmistusmaa, Pakistan. Ensimmäisen yön jälkeen nenästäni tuli verta ja sama miehelläni. Tämä toistui joka aamu niistäessä ja ihmettelimme mitä on kyse? Mielessäni kävi uudet lakanat ja niinpä vaihdoimme viikon jälkeen lakanat, josko verenvuoto lakkaisi.

        No sehän lakkasi. Myöhemmin olenkin kuullut juttua myrkyllisistä (mustista)väriaineista.

        Lähdin Jyskiin kuitin ja lakanoiden kanssa. Myyjä sanoi, että minulla on harvinainen väriaine-allergia. Totesin siihen, että sitten on miehellänikin.
        Myyjä lupasi selvittää asiaa ja soittaa seuraavalla viikolla. Ketään ei soittanut, joten minä soitin liikkeeseen. Myyjä sanoi puhelimessa, että asiaa selvitellään ja vaikka minusta tuntuu, että onko asiani unohdettu, niin se ei ole, he kyllä ottavat yhteyttä.

        Tuosta puhelusta on 8 kuukautta aikaa, kyllä minusta hiukan tuntuu, että asiani on unohdettu tai siten he tekevät niin maan perusteellista työtä.

        Olen kirjoittanut aiheesta myös kuluttujapalveluun, joskaan sieltäkään ei ole otettu mitään yhteyttä.

        Kävin Jyskissä "kiertelemässä", niin kyseisen pussilakanasetin hinta oli nostettu 50 euroon.

        Setin tarkat tiedot:

        Pussilakanasetti TRILLE musta KRONBERG lux
        Lakana musta KRONBERG 240 X 260

        JYSK JA HONGKONG, HEIPPA!

        Ostin Jyskistä pussilakanat äskettäin ja sain välittömästi hengitysvaikeuksia. Pussilakanat on 100% puuvillaa ja pesin ne 60C ennen käyttöönottoa. Muutenkin aivan helvetin kovat ja karheat!!! Ikeasta ostetut halppiksetkin on miljoona kertaa mukavammat. Ei ole koskaan ennen tullut mitään hengitysoireita pussilakanoista.. Tuntuu kuin menisi jotain pölyä nenään ja kurkkuun.
        Laitoin viestiä menemään Jyskille..

        Ps. Olen kuullut Jyskin huonekaluista pelkkää huonoa!


      • Eijyskinlakanoitaenää
        Jysklaatua kirjoitti:

        Ostin Jyskistä pussilakanat äskettäin ja sain välittömästi hengitysvaikeuksia. Pussilakanat on 100% puuvillaa ja pesin ne 60C ennen käyttöönottoa. Muutenkin aivan helvetin kovat ja karheat!!! Ikeasta ostetut halppiksetkin on miljoona kertaa mukavammat. Ei ole koskaan ennen tullut mitään hengitysoireita pussilakanoista.. Tuntuu kuin menisi jotain pölyä nenään ja kurkkuun.
        Laitoin viestiä menemään Jyskille..

        Ps. Olen kuullut Jyskin huonekaluista pelkkää huonoa!

        Hei, myös minulla huono kokemus Jyskin pussilakanasta (Gold -tyypin eli piti olla mukamas laadukas). Hirveä haju, joka lähti pois vasta kahden pesun jälkeen. Mareriaali kovaa, karheaa ja muovimaista =epämukava iholle. Piti olla PUUVILLAsatiinia, mutta ei kyllä tunnu siltä. Tämä jäi minulla viimeiseksi tekstiiliostokseksi jyskistä.


      • Anonyymi
        hepuli kirjoitti:

        Itsekin katoin Jyskissä mainosta missä oli hinta sängystä ja luki että pohja myydään erikseen. Ohitin sen olankohautuksella, että tuossa on varmaan joku virhe tms. =D Ei tainnut olla virhettä...

        Älä KOSKAAN osta mitään tanskalaista äläkä italialaista! Niistä maista ainakaan et saa yhtään mitään muuta kuin ROSKAA! Ja turistina kun ostat kahvikupillisen ja sen smörrebrödin ja maksat setelillä, saat vaihtorahana kourallisen kolikoita ja kun lasket, niin AINA puuttuu monta kruunua! Joka Jeesuksen kerta!


      • Anonyymi
        naurattaa kirjoitti:

        Onpa taas testosteroni päässyt valtaansa! =D ei tollaista vuodatusta voi nauramatta lukea! OTA SELVÄÄ ASIOISTA, ennenkun alat huutamaan myyjälle joka sinällään ei ole tehnyt mitään väärää. Tiedän kokemuksesta myöskin sieltä sängyn ostaneena että sänkyihin voi laittaa myöskin runkopatjan jolloin siihen ei tarvita mitään sälepohjia.

        Mikä sänky se sellainen on, jossa ei ole POHJAA?
        Ei se mikään sänky kyllä ole, vaan joku kehikko, mikä lie.


      • Anonyymi
        myyjä 2 kirjoitti:

        Runkopatjat myydään siksi ilman jalkoja koska siihen voi ostaa tolppajalat (yhteensä paketissa on 4 kpl) tai vaihtoehtoisesti hieman kalliimmat taivutejalat (jotka menevät sängyn alta reunasta reunaan). Näin ollen asiakas saa itse päättää kummat halvemmat vai hieman kalliimmat jalat haluaa sänkyynsä ostaa. Tietysti jokaisen sängyn kohdalla voisi lukea monta hintakylttiä eri vaihtoehdoista, mutta mielestäni se olisi sekavan näköistä. päätä siinä sitten mitä yhdistelmää olet ostamassa. Ja usein asiakas joka on ostamassa sänkyä, kutsuu myyjän paikalle esittelemään eri vaihtoehtoja. Toki myyjän tulisi tässä vaiheessa mainita jalkojen hintaan kuulumattomuudesta.

        Eli sama systeemi kuin oli 1960 -luvulla öMeriikässä? Kun ostit auton, piti sinun erikseen ostaa siihen puskurit, renkaat, ratti jne. En tiedä, vieläkö siellä on sama systeemi.


      • Anonyymi
        heisimato1 kirjoitti:

        talopakettiin ei kuulu perustukset

        Sinätkin saa lisähintaan, lukee alla. Pienellä.


      • Anonyymi
        neiti äänetön kirjoitti:

        Vitun pelle ! Tajuutko sä idiootti, että varsinkin euroopan maissa sängyt tulevat aina ilman pohjaa ! Jos ostat sänkykehikon ei siinäkään ole mitään sälepohjaa (Daa siihen tulee yleensä runkopatja.). Tommosille hyypiöille pitää antaa porttikielto. Tulee susta mieleen eräs iki-ihana piinari asiakas joka kehtasi tulla vielä valehtelemaan myymälään. Hitto, menee usko aikuisiin ihmisiin :) SÄÄLITTÄVÄ LUUSERI SINÄ OLET. KÖYHÄ kaiken lisäksi jos rupeet inisemään jostain 20e säleistä. Huoh.

        Oli ihan oikein sulle kusiaiselle että piinari asiakas tuli valehtelemaan. Palvele asiakkaita paremmin 😠


    • Jyskin asiakas

      Vanhoja moitteita Jyskille. Ei minulla ole valittamista. Ostin syksyllä päydän ja kaksi tuolia. Laadukasta tanskalaista valmistetta.

      Sunnuntaina ostin Jyskistä riippuvarjon mönkijän suojakatokseksi. Se oli pystyss maanantain, jolloin illalla romahti, koossapitävän siiman katkettua.

      Vein sen takaisin, ei tarvinnut edes pakata. Sain vaihdettua laadukkaaseen paviljonkikatokseen, joka sopii tarkoitukseen kaiketi paremmin.
      Palvelussa ei ole ollut moittimista.

    • huono tuurinen :(

      mitä tuleman pitää. Eilen ostin jyskistä divaani sohvan, samantien alettiin kasailee, olin hommanut kasaajan kotiini, koska itseltäni ei se homma luonnistu, noh heti huomasimme, puuttuu kaikki nippelit sekä jalat sohvasta, lisää tutkittiin sohvapaketteja ja huomattiin että puuttuu sohvan istuinosa ja selkänoja.....sensijaan oli kaksi divaani pötkylää sekä siihen sopivaa nojaa........siihen jäi sohvan kasaus, kasaaja lähti, mulla ei autoo, olin siis maksanut kotiinkulj. 25 euroo, nyt sohva olkkarissa rojotillaan, viikonloppuna vieraita tulossa, saas nähdä millon tulee oikeat osat, tänään luvattiin kyllä hoitaa asia, mutta näitä lukiessa vähän pistää jännittä kuin käy :/...........

      • huono tuuri...

        hyvin kävi :D tuli uusi paketti, oli vahingossa kuski kai ottanu väärän paketin, tuli heti anteeksi pyyntö sekä hyvitykseksi kaunis pussilakana setti :)eihän se sohvan kasaus helppoa ollut kun ruuvit ei ottanu jengoille ja piti vähän säätää omia virityksiä, liekö ollut maanantaikappale, mut nyt vihdoin sohva kasassa ja nätti on ! ja palvelu ihan hyvää, seuraavana päivänä kaikki hoitui, siis näin lahdessa. Hyvää kesää kaikille!


      • tyytyväinen jyskiin
        huono tuuri... kirjoitti:

        hyvin kävi :D tuli uusi paketti, oli vahingossa kuski kai ottanu väärän paketin, tuli heti anteeksi pyyntö sekä hyvitykseksi kaunis pussilakana setti :)eihän se sohvan kasaus helppoa ollut kun ruuvit ei ottanu jengoille ja piti vähän säätää omia virityksiä, liekö ollut maanantaikappale, mut nyt vihdoin sohva kasassa ja nätti on ! ja palvelu ihan hyvää, seuraavana päivänä kaikki hoitui, siis näin lahdessa. Hyvää kesää kaikille!

        Minä menin jyskiin ostamaan sijauspatjaa ja aikani Hmoilasena pyörittyäni tuli myyjä hätiin.. kerroin etsiväni sijauspatjaa jolloin myyjä kyselemään että minkälaisen tarvitsen pehmentävän vai kovemman.. hmm.. minä kun olin vasta ostanut sängyn ja patjan enkä ollut älynnyt siinä nukkua niin en osannut sanoa.. Niinpä myyjä suositteli minua nukkumaan pari yötä patjalla että tiedän minkälaista tarvitsen, ettei tule hukka ostosta..


      • SiljaFox
        tyytyväinen jyskiin kirjoitti:

        Minä menin jyskiin ostamaan sijauspatjaa ja aikani Hmoilasena pyörittyäni tuli myyjä hätiin.. kerroin etsiväni sijauspatjaa jolloin myyjä kyselemään että minkälaisen tarvitsen pehmentävän vai kovemman.. hmm.. minä kun olin vasta ostanut sängyn ja patjan enkä ollut älynnyt siinä nukkua niin en osannut sanoa.. Niinpä myyjä suositteli minua nukkumaan pari yötä patjalla että tiedän minkälaista tarvitsen, ettei tule hukka ostosta..

        Tosiaan on aivan normaalia, että sänkyyn ei kuulu sälepohjaa mukaan tai runkopatjaan jalkoja. Kuten edellä on mainittu, että monesti ihmisillä on jo sängynkehikko valmiina kotona joten esim. taivutejalat ovat turhia ja toisaalta taas itselläni löytyy monia säleitä kotoani, eli en tarvitse taas yhtä sälesysteemiä lojumaan nurkkiini. Ja tosiaan, myyjähän ei tee niitä hemmetin huonekaluja tms. siellä myymälän takapihalla. Ja kyltin vajaavainen tietous harvemmin on sen yksittäisen avuttoman myyjän vika. Itse olen työskennellyt monta vuotta myyjänä, ja voin todeta että on todellakin yksi henkisesti rankimmistä töistä, jos ei satu ole kusipää ja välinpitämätön.


      • jeppppp
        SiljaFox kirjoitti:

        Tosiaan on aivan normaalia, että sänkyyn ei kuulu sälepohjaa mukaan tai runkopatjaan jalkoja. Kuten edellä on mainittu, että monesti ihmisillä on jo sängynkehikko valmiina kotona joten esim. taivutejalat ovat turhia ja toisaalta taas itselläni löytyy monia säleitä kotoani, eli en tarvitse taas yhtä sälesysteemiä lojumaan nurkkiini. Ja tosiaan, myyjähän ei tee niitä hemmetin huonekaluja tms. siellä myymälän takapihalla. Ja kyltin vajaavainen tietous harvemmin on sen yksittäisen avuttoman myyjän vika. Itse olen työskennellyt monta vuotta myyjänä, ja voin todeta että on todellakin yksi henkisesti rankimmistä töistä, jos ei satu ole kusipää ja välinpitämätön.

        Niin ja jos tarkemmin lukee ne hintakyltit niin nykysin niissä lukee "ilman jalkoja" tai "ilman pohjia" tai jotain josta ymmärtää ettei ne kuulu hintaan.Kaippa siis ovat tajunneet sen tekstin sinne kylttiin lisätä ettei tule turhia väärinkäsityksiä.Itellä ainaki paljon tavaraa Jyskistä ja suurin osa hintansa (halvan) väärtejä.Ja myyjäthän vaan tekee työtään,yrittää kestää meitä vaativia asiakkaita.


      • joopa jooo
        SiljaFox kirjoitti:

        Tosiaan on aivan normaalia, että sänkyyn ei kuulu sälepohjaa mukaan tai runkopatjaan jalkoja. Kuten edellä on mainittu, että monesti ihmisillä on jo sängynkehikko valmiina kotona joten esim. taivutejalat ovat turhia ja toisaalta taas itselläni löytyy monia säleitä kotoani, eli en tarvitse taas yhtä sälesysteemiä lojumaan nurkkiini. Ja tosiaan, myyjähän ei tee niitä hemmetin huonekaluja tms. siellä myymälän takapihalla. Ja kyltin vajaavainen tietous harvemmin on sen yksittäisen avuttoman myyjän vika. Itse olen työskennellyt monta vuotta myyjänä, ja voin todeta että on todellakin yksi henkisesti rankimmistä töistä, jos ei satu ole kusipää ja välinpitämätön.

        sänkyyn kyllä kuuluu pohja, koska SÄNKY on yksi kokonaisuus. Sänkykehikkoon ei kuulu pohjaa. Ja runkopatjaan tosiaan ei kuulu jalkoja, sen voi päätellä siitä, että siinä lukee patja, joihin yleensä ei kuulu jalkoja. Ammattinsa osaava osaa kysyä, onko tarvetta jaloille, kuten sänkykehikkoa myyvä osaa kysyä tarvitaanko siihen lisäksi pohjaa tai runkopatjaa.


    • boikotoitaan jyskiä

      jysk käyttää eläviltä eläimiltä nypittyjä höyheniä. Olkaa ihmiset niin ystävällisiä että boikotoitte jyskiä ja ikeaa.käykää kattomassa tämän illan silminnäkijä, aivan jotain järkyttävää.

      • mirmie

        Se että jysk myy untuvapeittoja ei tee siitä syyllistä...vaan mun mielestä syyllisiä onne jotka nyppii ihan omin pikku kätösin ne untuvat...Satumpa vaan tietämään että jysk käyttää ulkopuolisia tarkastajia nykyään ehkäistäkseen tällaiset raakuudet...joten pitäisikö olla niin että vakaavarainen ja arvostettu firma lopettaa tärkeän työn estääkseen tälläiset vääryydet että pienet hämäräkaupat pystyisivät rauhassa tekemään mitä lystää...hei ajatelkaa vähän mitä kirjoitatte!!!


      • Asiasta selvää ottanut!

        Enpä ole jyskissä käydessäni nähnyt myyjien höyheniä repivän, taisi ohjelmasta aika selvästi käydä ilmi pari seikkaa...
        1. Kyseessä oli Jyskinkin alihankkijan toimittaja.
        2. Se toimittaja (Rodex) elvisteli sopivasta summasta valehtelevansa alihankkijoille, että höyhenet ovat kuolleista linnuista...
        Taisi asia siis tulla yhtä suurena yllätyksenä untuvatuotteita myyville yrityksille, kuin kuluttajillekkin.


      • tylypirkko
        Asiasta selvää ottanut! kirjoitti:

        Enpä ole jyskissä käydessäni nähnyt myyjien höyheniä repivän, taisi ohjelmasta aika selvästi käydä ilmi pari seikkaa...
        1. Kyseessä oli Jyskinkin alihankkijan toimittaja.
        2. Se toimittaja (Rodex) elvisteli sopivasta summasta valehtelevansa alihankkijoille, että höyhenet ovat kuolleista linnuista...
        Taisi asia siis tulla yhtä suurena yllätyksenä untuvatuotteita myyville yrityksille, kuin kuluttajillekkin.

        Kaikkihan johtuu siitä että kysyntää on enemmän kuin mitä pystytään toimittamaan. Siis untuvat ja höyhenet ovat suosittuja?
        Tää kuulostaa nyt hirmu brutaalilta mutta miettikää sitä, mitä siitä seuraa kun jokainen hanhi tapetaan ennen nyppimistä, minkälainen ruhojen määrä siitä syntyy?, Kun taas lihan kysyntä ei vastaa untuvan tuotantoa? Se vaan on kannattavampaa tuottajalle nyppiä se elikko monta kertaa. Eläinrääkkäystähän toi on, siitä ei pääse mihnään, ihan siinä missä hanhien pakkosyöttö! Oisko eettisempi tapa tainnuttaa/puuduttaa elukka ennen käsittelyä?


      • siksakkia pusikossa
        mirmie kirjoitti:

        Se että jysk myy untuvapeittoja ei tee siitä syyllistä...vaan mun mielestä syyllisiä onne jotka nyppii ihan omin pikku kätösin ne untuvat...Satumpa vaan tietämään että jysk käyttää ulkopuolisia tarkastajia nykyään ehkäistäkseen tällaiset raakuudet...joten pitäisikö olla niin että vakaavarainen ja arvostettu firma lopettaa tärkeän työn estääkseen tälläiset vääryydet että pienet hämäräkaupat pystyisivät rauhassa tekemään mitä lystää...hei ajatelkaa vähän mitä kirjoitatte!!!

        Ihan vaan tiedoksi että taidat itse olla kyseisessä liikkeessä työssä!vai rehti ja arvostettu yritys,salli mun nauraa...mitään muuta hyvää jyskin tuotteissa ei ole kuin mukavasti palava lastulevy.Älkää ostako ihmiset roskaa vaikka halvalla saisitte.Omakohtaisesti koettu.


      • www

        Jysk myy kyllä untuva ja höyhen peittoja mutta ei käytä eläviltä eläimiltä nypittyjä. jos viitsisist mennä jyskin kotisivuille lukemaan niin tietäisit. Jysk ei myöskään käytä lapsityövoimaa, on tehnyt sopimuksen että jokainen tehdästyöläinen tai jotka valmistavat tuotteita ulkomaille saavat VÄHINTÄÄN maansa minimipalkkaa. Eikä jysk myöskään kaada sademetsää tms... lue ja tule sitten urputtamaan.


      • Asiatselviksi

        Käyhän kuule kysymässä myyjiltä, mistä ne höyhenet tulee ja miten ne nypitään, ennenku alat tämmöstä kirjottelemaan. Itelläni on kaksi höyhen & untuvapeittoa ympärivuotisessa käytössä ja satuin nyppimisasiasta kyselemään. Toinen ollut käytössä jo kymmenen vuotta, toinen kolme. Eli älä puhu p****a.


    • Auno

      Sehön on selvää ettei pääkonttorilla ketään kiinnosta asia, muuta kuin silloin kun kun kauppa ei käy enää. Sitten alkaa herätys juhlat!!

    • 3/11

      lähes samanlainen tapaus minulla...liike vain SUOMISOFFA. Ja arvaa montako asiakasta ne menetti minut mukaanlukien...

    • Sohvan ostanut

      Ostettiin pari vuotta sitten sohva jyskistä. Muuten ihan jees ja edukas, mutta kaikki jengat ihan paskoja. Tosi jähmeästi meni pultit kiinni ja yhtä en saanut ollenkaan. Siitä meni pultista ja reijäst jengat sitten ihan solmuun ja ostin sitten tavallisen uppokantasen puuruuvin ja runttasin vierestä kiinni. En jaksanu halpissohvasta alkaa rutiseen. Kotiinkujetuksen hoitivat muistaakseni ihan suht koht ajallaan. Olisivat toki voineet kantaa ihan sisälle asti, eikä vaan viskata pihalle osat. No onneks oli sohva niin pienissä paloissa, että sain yksinänikin ne sisään kannettua.

      Niin ja noille sälepohjattomista sängyistä valittaville pari pointtia. Tosiaan IKEA:ssakin esim sälepohja(t)/patjakehiko(t) ostetaan erikseen ja niitä on vaikka kuinka monia erilaisia joista valita. On ainakin perusmalli, kaarevia ja paremmin joustavia, sekä motorisoituja säädettäviä sälepohjia. Ja tuo logiikka: "kuka sitä ilman sälepohjaa nukkuu" ontuu aikia pahasti. Ensinnäkin samalla logiikalla voidaan kritisoida, että miksei sänkyyn kuulu patjoja? Kuinka moni teistä nukkuu pelkällä sälepohjalla tai kehinkon ympäröimänä lattialla? Ja kuten tässäkin ketjussa on sanottu jo moneen kertaan, niin voihan sinne kehikon keskelle lykkästä runkopajtan, jolloin mitään sälepohjaa ei tarvita, joten jotkut tosiaan nukkuvat ilman sälepohjaa.

      • hohhoijaa...

        "Ilmaiseksi" pitää saada ja sitten valitetaan kun ei pelaa tai kestä tai reiät ei ole kohdillaan tai osia puuttuu eikä tule ajoissa.

        Oletteko arvon ruikuttajat koskaan miettinyt miksi konttorituoli maksaa jossain 500 euroa ja sitten Ikeasta tai Jyskistä saa ihan samannäköisen viidelläkympillä.
        Kyseessä on asia jota kutsutaan laaduksi.Laatu maksaa ja siitä kannattaa maksaa.Pitkässä juoksussa se tulee edullisimmaksi.
        Laatu ei rajoitu ainoastaan tuotteeseen vaan myös koko toimitusketju mahdollisine varaosineen on osa laatua.
        Mitä järkeä on ostaa huonekalu joka ei toimi tai kestä tai jota ei edes saa?
        Mitä järkeä on ostaa autotarvikeliikkeestä polkupyörä jossa ei ketjut pysy paikallaan ja jarrut ei toimi?
        Mitä järkeä on ostaa ruokakaupasta moposkootteri joka ei toimi ja johon ei saa varaosia?
        Mitä järkeä on olla maksamatta liikaa televisiosta jos sitä ei voi katsoa koska se on takuuhuollossa?

        Ihan aikuisten oikeesti...jos ostatte Ladan kuvitteletteko te saavanne Mersun???????
        Runkopatjoissa ja ruokapöydissä kun on ihan sama juttu.


      • ville valoisa

        Tämä on hyvin opettavainen ketju meille, jotka harkitsemme uuden sängyn ostamista. Jos haluaa ostaa sängyn niin on siis muistettava ostaa siihen myös pohja ja jalat, eipä olisi tullut tuollainen mieleenkään ilman tätä ketjua! Patjan sentään olisin tajunnut ostaa erikseen, mutta että sänkyjä myydään ilman jalkoja ja pohjaa on kyllä aika erikoista. Oppia ikä kaikki. Eikö niitä pelkkiä kehikoita voitaisi sitten myydä esim. sänkykehikon nimellä?


    • toivontitteli

      toivotaan että ensi vuonna onnistaa. jos ei niin sitten seuraavana. toivossa on hyvä elää.

      • Raksuks

        muttei jyskistä.


      • Myyjä itsekin
        Raksuks kirjoitti:

        muttei jyskistä.

        Moni tuntuu tuotteista valittavan, olen itsekin myyjä Jyskillä ja tottahan se on ja itsekin asiakkaille sanomme, että laatu ja hinta kulkevat aina käsikädessä.
        Siitähän ei pääse yli eikä ympäri, että jos ostat tuolin joka maksaa 30 euroa, ei sen käyttöiän voi olettaa olevan järjettömän pitkä.
        Tuotteillamme on hintaeroja juuri siksi, että jokaiselle löytyy jotakin. Juuri tämä Chef-konttorituoli on hyvinkin edullinen, sitten löytyy kallimpaa Prestigeä jne. Kalliimmat on tarkoitettu niille, jotka haluavat hyvinki pitkäaikaisen tuotteen ja todella hyvää laatua. Mutta meillä käy asiakkaana myös hyvin paljon, liki suurin osa, nuoria ja opiskelijoita, joilla ei ole varaa eikä edes halua ostaa valtavan kallista konttorituolia tai muita kalusteita.

        Ainakin itse pyrin ja myös kaikki kollegani meidän Jyskissä aina mahdollisimman hyvään asiakaspalveluun, siksi kuulosti uskomattomalle, että joissain Jyskeissä olisi toimittu noin törkeästi. Itse ajattelin olevani aina asiakkaan asemassa. Toimitusaikojen viivästymiset ja mahdolliset puutteet/viat paketeissa ovat OIKEASTI todella inhottavia juttuja ja totta kai ne ärsyttäisivät ketä tahansa. Ja arvatkaa mitä? Ne ovat yhtä inhottavia myös meille. Ei ole mukavaa kuulla asiakkaan pettyvän jos joudut ilmoittamaan tuotteen viivästymisestä, se on aina ikävää, sillä monen huonekalun tarve voi olla niin sanotusti "akuutti". Siksi näissä tapauksissa on tärkeää yrittää löytää tyydyttävä ratkaisu molemmille!

        Sitten noista peitoista ja tyynyistä ja muistakin tuotteistamme samalla. Jyskin KAIKKI puukalusteet on esimerkiksi tuotettu ympäristöystävällisesti, niiden tuottamisessa ei rasiteta tai hakata puita sademetsistä. Joten olemme tarkkoja siitä, että tuotteemme tuotetaan eläin- ja luontoystävällisesti.
        Ja esimerkiksi Haitin tapauksen aikaan, Jysk lahjoitti SOS lapsikyliin 700 huopaa ja 5000 makuupussia ( http://umami.fi/vapaa-aika/tiia/jysk-auttoi-haitin-lapsia/ ), joten mistään "täysin kamalasta yrityksestä" ei ole kyse.
        Ikävää, että joillain on niin huonoja kokemuksia meiltä. Toivottavasti jäävät yksittäisiksi!
        Aurinkoista kevättä!


      • Myyjä itsekin
        Myyjä itsekin kirjoitti:

        Moni tuntuu tuotteista valittavan, olen itsekin myyjä Jyskillä ja tottahan se on ja itsekin asiakkaille sanomme, että laatu ja hinta kulkevat aina käsikädessä.
        Siitähän ei pääse yli eikä ympäri, että jos ostat tuolin joka maksaa 30 euroa, ei sen käyttöiän voi olettaa olevan järjettömän pitkä.
        Tuotteillamme on hintaeroja juuri siksi, että jokaiselle löytyy jotakin. Juuri tämä Chef-konttorituoli on hyvinkin edullinen, sitten löytyy kallimpaa Prestigeä jne. Kalliimmat on tarkoitettu niille, jotka haluavat hyvinki pitkäaikaisen tuotteen ja todella hyvää laatua. Mutta meillä käy asiakkaana myös hyvin paljon, liki suurin osa, nuoria ja opiskelijoita, joilla ei ole varaa eikä edes halua ostaa valtavan kallista konttorituolia tai muita kalusteita.

        Ainakin itse pyrin ja myös kaikki kollegani meidän Jyskissä aina mahdollisimman hyvään asiakaspalveluun, siksi kuulosti uskomattomalle, että joissain Jyskeissä olisi toimittu noin törkeästi. Itse ajattelin olevani aina asiakkaan asemassa. Toimitusaikojen viivästymiset ja mahdolliset puutteet/viat paketeissa ovat OIKEASTI todella inhottavia juttuja ja totta kai ne ärsyttäisivät ketä tahansa. Ja arvatkaa mitä? Ne ovat yhtä inhottavia myös meille. Ei ole mukavaa kuulla asiakkaan pettyvän jos joudut ilmoittamaan tuotteen viivästymisestä, se on aina ikävää, sillä monen huonekalun tarve voi olla niin sanotusti "akuutti". Siksi näissä tapauksissa on tärkeää yrittää löytää tyydyttävä ratkaisu molemmille!

        Sitten noista peitoista ja tyynyistä ja muistakin tuotteistamme samalla. Jyskin KAIKKI puukalusteet on esimerkiksi tuotettu ympäristöystävällisesti, niiden tuottamisessa ei rasiteta tai hakata puita sademetsistä. Joten olemme tarkkoja siitä, että tuotteemme tuotetaan eläin- ja luontoystävällisesti.
        Ja esimerkiksi Haitin tapauksen aikaan, Jysk lahjoitti SOS lapsikyliin 700 huopaa ja 5000 makuupussia ( http://umami.fi/vapaa-aika/tiia/jysk-auttoi-haitin-lapsia/ ), joten mistään "täysin kamalasta yrityksestä" ei ole kyse.
        Ikävää, että joillain on niin huonoja kokemuksia meiltä. Toivottavasti jäävät yksittäisiksi!
        Aurinkoista kevättä!

        eli korjauksena vielä että, 7000 ei 700 huopaa :)


      • Anni28
        Myyjä itsekin kirjoitti:

        eli korjauksena vielä että, 7000 ei 700 huopaa :)

        Löysin juuri mielenkiintoisen keskustelusivuston, jossa käsitellään pelkästään suurimpien huonekalutoimittajien onnistumisia ja myös epäonnistumisia kalustetoimituksissa. Sivusto on osoitteessa:
        http://www.huonekalureklamaatio.com/
        Siellä voi kertoa myös omista kokemuksistaan eri huonekalutoimittajista. Kannattaa kurkata. Hyvä sivusto!


    • varmat

      ei makseta etu käteen ,vaan allekirjotetaan sitova osto sopimus ja maksetaan vasta kun tavara on tullut sovituusa ajassa ,muuten kauppa purkautuu.
      kyllä rupee tavarat tulemaan sovitussa ajassa.
      me ostajathan se lopulta päätetään nää ehdot. eikä mennä kauppoihin nöyristelemään.
      siis maksan tavaran vasta sitten, kun olen saanut sen.

      • :(

        joo no oltiin varattu parvekekalusteet ja sanottii et haetaa ne huomenna, ni kuis ollakkaa se oltii menty myymää ja seuraavaa erää saatii ootella aika kauan. aika surkeeta hommaa :s


    • Jysk=as.pal HELMI!

      kävin paikkakunnallani Jyskissä katsomassa tv-tasoja.
      muuton yhteydessä ostinkin tv-tason toiselta paikkakunnalta.
      Huomautin hinnasta kassalla, jokaisella paikkakunnallahan pitäisi olla saman hintaista.Jouduin maksamaan heidän pyytämänsä summan. Asiaa ei edes tarkistettu.
      Kotiin tultuani asia jäi vaivaamaan ja soitinkin kotipaikkakuntani Jyskiin ja tarkistin onko hinta heillä vielä sama. Oli. Minulle kerrottiin, että menen myymälään ja minulle palautetaan raha, jonka oli "ylimääräisenä" maksanut.
      Eipä niin käynytkään. Uudella paikkakunnallani sama tv-taso oli nyt kampanjassa ja samanhintainen, kun kävin ensimmäisen kerran katselemassa vaihtoehtoja kotipaikkakunnallani. Keskustelin tästä myymälässä, josta ostin tason. Sain lahjakortin! Siis heidän oman virheellisen hintakyltityksen takia, en saanut rahojani takaisin. Naurettavaa. Summa ei ollut kuin 120€ mutta ihan periaatteesta nyt tässä asiasta murmatan. Jyski siis pakoitti minua ostamaa 120€ heiltä tavaraa. Voin kertoa että kun saan lahjakortin käytettyä, niin en jalallanikaan astu kyseiseen myymälään.
      Toiseksi, tv-taso oli rikki. Nyt se rojottaa olohuoneen nurkassa. Jyskiä ei kiinnostanut asia ollenkaan.

      • asiakaspalvelija!

        Ei ole aina firma Samoin kävi mulle Suomisoffan liikkeen kanssa odotin sänkyjä kanssa 4 viikkoa ja sittenki tui väärät jalat sänkyjen mukana :( et silleen Suomisoffassa,en kyl osta enää ikinä siitä firmasta mitään,tais mennä konkkaakin ;)


    • tätäkö se nykyään on

      Itse en osta tänäpäivänä enää yhtään huonekalua enkä mitään muutakaan JYSKistä tai SOTKAsta! Ensinnäkin kyseisten firmojen huonekalujen kasaaminen on täyttä tuskaa, milloin puuttuu osia, milloin reiät ei ole siellä missä pitäis ja osat on jo valmiiks vahingoittuneet. Milloin on ollu baaripöydästä pöytälevy jo valmiiks haljennut, milloin on ollut ruokapöydän tuolin jalka matojen syömä ja täynnä matoja, lastulevytuotteista lähtee pinnoitteet ja pullistelee ja milloin mitäkin!
      Tuolla aiemmin joku Jyskin myyjä sanoi että hinta-laatu suhde kulkee käsikädessä, se on osittain totta, mutta miksi ostaa se 50e tuoli pari kertaa vuodessa jos 500e saa koko elämän kestävän tuolin?? (tosin en usko että JYSKin se 500e tuoli on tehty kestämään loppuelämää)
      Niimpä, se on tätä nykyajan kuluttamista. Tehdään paskaa tavaraa halvalla lapsityövoimalla, tuote kestää vain vähän aikaa käytössä, jolloin asiakkaan on ostettava uusi.
      Kaatopaikat täyttyy paskoista tavaroista ja maapallo hukkuu paskaan!

      Jos on köyhä opiskelija (työntekijä), ajakaa mielummin IKEAAN tai menkää bussilla, koska tämän päivän ikea tuotteet on todella kestäviä ja laadukkaita mutta myös halpoja. Ja kaikenkukkuraks tuotteet on todella helppo kasata, verrattuna Jyskin tai Sotkan tuotteisiin. Itselläni on paljon Ikean tuotteita ja ne todella kestää käyttöä ja elämää. Toki en väitä etteikö Ikealla koskaan olisi niitä maanantai kappaleita, mutta ainekaan itselläni ei ole yhdessäkään tuotteessa ollut mitään vikaa!
      Ja toinen on Vepsäläinen, se on kallis paikka tiedän, mutta tuotteet on todella laadukkaita ja kestäviä. Jopa jälleenmyynti arvoa on, toisinkuin noilla edellä mainituilla kahden firman tuotteilla! Jos on köyhä (kuten minä :D), niin säästäkää, säästäkää ja vielä kerran säästäkää ja ostakaa se kallis mutta laadukas tuote kerralla, ettei tarvitse muutaman vuoden välein olla ostamassa uutta entisen hajonneen tilalle, koska ajan kuluessa sillä rahalla minkä olet pistänyt noihin halpiksiin olisit saanut sen kalliimman elämää kestävän tuotteen!!!

      Tosin, on myös niitä paikkoja joissa ei hinta-laatu suhde käsikädessä ja aina se ei mene niin että mitä kalliimpi sitä laadukkaampi....

    • mkn

      joo,ite ostin jyskistä sohvan,jonka sain mukaani heti kun sattui olemaan varastossa.kotona avattuani sohvan alaosan vetoketjun näin sohvarungon(puuosat) olevan täynnä linnun paskaa! sohva oli siis kyhätty kokokoon likaisista osista.mentyäni jyskiin kuvien kera selvittämään asiaa,myyjä sanoi ettei kyseisiä sohvia enää ole (koska olivat "poistuvaa mallia") ja että voisin katsoa jonkun toisen sohvan joka on saman hintainen kuin tämä "linnun paska sohva",yllätys yllätys sen hintaisia ei löytynyt eikä muutenkaan kivan näköista,joten sanoin haluavani rahani takaisin,siihen myyjä vastasi ettei niitä rahoja voida palauttaa mutta hän voi antaa lahjakortin liikkeeseen..hyvä että edes sen mutta olisin halunnut rahat jotta olisin voinut toisesta liikkeestä ostaa itselleni uuden sohvan.mutta ei !!!!

    • hyväuskoistahöynäyte

      Ei ikinä pidä maksaa, ennen kuin tavara on toimitettu asiakkaalle!
      Jos ei tuollainen järjestely käy niin toiseen kauppaan vaan oitis!!

    • Ei enää ikinä Askoon

      Asko on ihan yhtä surkea liike. Ostin sieltä pari kuukautta sitten jenkkisängyn ja lupasivat toimittaa tuotteen viimeistään parin viikon päästä. No sänky ei tullut sovittuna aikana ja aloinkin jo soitella, että missäs se sänky viipyy. Sänky tuotiin mulle about kaks viikkoa myöhässä - mutta vaan näytille. Oli aikamoinen ylläri, kun kuljetusliikkeen miehet soitti, et ovat pihassa ja pyysivät tulla katsomaan lähetystä. Mulla meinas silmät pudota päästä, kun paketin muovit oli hajalla ja sänky likainen ja pölyinen. Siinä sitten kuljetusliikkeen miehet kysyivät, otanko sängyn vastaan ja eihän mulla ollu muuta vaihtoehtoa kuin kieltäytyä. Ei allergikolle tulis pieneen mieleenkään nukkua sängyssä, jonka patja on mustana pölystä. Sellasta pölyä on vaikea saada millään pois ja muutenkin valkoinen sänky olis ollu ikuisesti likainen. Ei siis kiva.

      Palautin sängyn ja jo tunnin päästä mulle soittaa Askon myyjä, et mikäs sängyssä on vikana, kun lähetin bumerangina takaisin. Selitin, että se paketti oli hajalla, enkä voi ottaa pölyyntynyttä sänkyä vastaan allergian vuoksi. Asiakaspalvelija sit oli muka varsin ymmärtäväinen ja kysyin, että koska ne pystyy toimittamaan mulle uuden tuotteen tilalle. Eipäs se myyjä siellä luurin päässä osannut arvioida yhtään, koska seuraava kuorma tulee ja siitähän se riemu vasta repesikin, kun kysyin, että hyvittääkö Asko mulle jotain (esim. kotiinkuljetuksen hinnan), kerran oon jo joutunu odottaa sänkyä sovittua pidempään ja edelleen näyttää venyvän. Myyjä lupasi, että toimittaa tiedot myymäläpäällikölle, joka sitten palaa mun kanssa asiaan tarkempien tietojen kera.

      Kului taas reilu viikko, eikä mitään kuulunut. Mulla alkoi jo kärsivällisyys loppua, kun piti nukkua lattialla 60cm leveellä patjalla. Marssin Askoon ja menin kysymään myyjiltä sänkyni tilannetta. Myyjä jotain naputteli koneelle ja sanoi, että käy varastossa kysymässä, onko vapaita kappaleita ja jos ei ole, hän kuulemma selvittää, koska vapaita kappaleita tulee. Meni pieni ikuisuus ja myyjä palasi varastoreissultaan. Tulos oli, että saan sängyn EHKÄ kahden-kolmen viikon päästä. Aiemmin eivät voi mitenkään toimittaa, kerran mun tuote on mulle jo toimitettu. Siis anteeks mitä? Mitä tuotteen toimittamista se on, että asiakkaalle käydään _näyttämässä_ tuotetta, joka on mennyt kuljetuksessa likaiseksi ja pölyseksi = vialliseksi? Mulla alkoi tossa vaiheessa loppua jo huumori ja sitten hiillyin kokonaan, kun tää aspa alkoi naljailla mulle ja puhua kuin idiootille. Sen ainoa vastaus mun kysymyksiin oli, ettei mun auta valittaa, kun ei mun sänkyä voida mulle toimitaa, koska muut asiakkaat odottavat omia tuotteitaan ja mä olen jonon hännillä just siks, kun olen tuotteeni jo kertaalleen saanut. Huhhuh. Eli siis minä, joka olin kyseisen sängyn tilannut ensimmäisten joukossa, mutta joutunut lähettämään minulle osoitetun tuotteen takaisin virheen vuoksi, en voi saada uutta tuotetta, jotta ne paljon mun jälkeen sänkynsä tilanneet saa omansa täysin ajallaan. Myyjän puheista päätellen en ollut heille muutenkaan yhtä arvokas kuin muut tuotteita kyseisestä lafkasta asiakkaat. En kai ollut asiakas ollenkaan. HIENOA! Varsinaista aasipalvelua. Sain pitkään myyjän kanssa tapella, jotta se vei mut myymäläpäällikön juttusille, joka sit onneks hoiti asian ammattitaidolla ja järkkäs mulle sängyn. En silti aio enää ikinä asioida Askossa.

    • asiakas vierestä

      eikä Asko tarvitese sinunkaltaisiasi asiakkaita, kiitos. Valittamalla ei asiat parane, kunnioita muita ihmisiä ja anna heidän hoitaa hommansa. Sänkysi ei ole kuoleman asia, niitä ei kasva varastossa, vaan ne pitää tilata ja valmistaa ulkomailla, ei heti saa tilalle, jos yksi paketti rikkoontuu ja likastuu.

      • rahaton huijari

        luuleeko joku, että tavarat saa kotiin ennen maksua ? Ei tietenkään, paitsi tekemällä luottosopimuksen tai maksamalla luottokortilla. Jos esim. huonekaluja toimitetaan ensin ja sitten vasta pyydetään maksu, puolet jättää maksamatta ja kaikki liikkeet ajautuisivat konkurssiin, paitsi Ikea, jolla on katetta tuotteissa yli 80 % eli pärjäisi vielä vaikka joka toisesta tuotteesta ei saisi maksua.


    • gfsdf

      Niisk niisk kyllä nyt kirjoitan yleisönosastolle :( yhden ihmisen boikotti on surullisin asia mitä verkkomedia on meille mahdollistanut

    • Jalaton tarina

      Kävin poikani (5 v) kanssa kaupassa tutustumassa erillaisiin polkupyöriin tarkoituksena ostaa pojalle uusi fillari. Erään ketjun valikoimista löytyi rohee peli ja vieläpä kotimainen tuote. Fillari oli komeesti koottuna jalkansa varassa iso veljiensä ja siskojensa vieressä. Myyjäkin pölähti viipymättä paikalle ja aloitti tuotteen esittelyn. Rungolla olisi 20 vuoden takuu? Siis poikani olisi 25 v kun takuu loppuu. Totesin takuun riittävän. Kaikki loksahti paikoilleen ja kaupat tuli sopivine alennuksineen. Vastaavanlainen menopeli löytyi heti varastosta niin somasti laatikkoon pakattuna. Kiireesti kotiin ja keksintöä kokoamaan. Paketista puuttui kuitenkin pyörän seisonta jalka? Muistelin pyörän pysyneen itsestään pystyssä ostohetkellä joten totesin pakkaukseta sen puuttuvan. Seuraavana päivänä kävin kyseisessä liikkeessä pyytämässä josko saisin puutuvan koiven fillariin. Myyjä ihmetteli etenkö tosiaan tiedä jalan olevan pyörän lisävaruste joka ei kuulu automaattisesti kauppaan. Myönsin tyhmyyteni. Myyjä ilmoitti kuitenkin että apupyörät kauppaan kyllä kuuluvat. Hämmästyin tästä uudesta informaatiosta. Toki kerroin ettei niitäkään ollut eikä niitä ei tarvittaisikaan, 5 v poikani on oppinut ajelemaaan ilman ja siksi uusi pyörä on tarpeen. Koska myyjä katsoi apupyörien minulle kuuluvan, hän sellaiset minulle kävi hakemassa ja löi tuotteet kouraan. Tehtiin paperi ja kaikki on kunnossa. Koska jutussa ei ollut mitään tolkkua ehdotin myyjälle vaihtokaupaa. Jos antaisin apupyörät heille he voisivat antaa jalan minulle vaihtokauppana niin kumpikaan osapuoli ei menettäisi asiassa taloudellisesti mitään. Myyjän piti tehdä asiassa siis päätös. Natsat eivät riittäneet näin isolle asialle. Myyjä haki siunausta pääliköltä ja sen sai. Kuitenkin apupyörät ovat kalliimmat joten miten hyvitys? Ilmoitin kärsiväni tappion jos vain koiven saisin. Myyjän hymy oli autuaan oloinen. Erotus jää siis liikkeen hyväksi. Eipä sitten kun tehtiin uusi paperi jolla vaihtokauppa vahvistettiin tapahtuneeksi. Kiittelin hyvästä palvelusta poistuessani myyjän vakuuttavan jalalla olevan myös takuun. Näin toimii osuuskauppaväki.

    • Jyks Jysk

      Jysk Jysk Jyks
      Ostimme 10.11.2011 Jyskistä Denver-sängyn. Sänky on otettu käyttöön tammikuussa 2012. Lokakuussa 2012 sänky meni rikki siten että toisella puolella oleva reunalauta halkesi, irtosi päädystä ja sängyn pohja putosi alas. Asiasta on soitettu Jyskin myymälään ja sieltä neuvottiin lähettämään kuvat rikkoutuneesta sängystä. Lähetin kuvat s-postilla, ei mitään vastausta.

      • Jysk sänky hajosi

        Jysk Denver-sänky hajosi, ollut käytössä vasta puoli vuotta. Kyllä on heikko laatu. Valituksen jälkeen ei ole mitään kuulunut. javascript:void(0);


      • Unimaa10
        Jysk sänky hajosi kirjoitti:

        Jysk Denver-sänky hajosi, ollut käytössä vasta puoli vuotta. Kyllä on heikko laatu. Valituksen jälkeen ei ole mitään kuulunut. javascript:void(0);

        Onko Jyskistä taas pakko halppis sänky ostaa, Jysk ostaa suuria määriä ja tilatessaan antaa määräykset tinkiä jousien määrästä ja runkopaksuuksista, kangaslaaduissa ym teknisistä asioista missä voi säästää, sattuu asiakkaan nilkkaan.


      • Jysk jysk
        Unimaa10 kirjoitti:

        Onko Jyskistä taas pakko halppis sänky ostaa, Jysk ostaa suuria määriä ja tilatessaan antaa määräykset tinkiä jousien määrästä ja runkopaksuuksista, kangaslaaduissa ym teknisistä asioista missä voi säästää, sattuu asiakkaan nilkkaan.

        Ei siinä sängyssä ole mitään jousituksia, se on puusänky, jossa on sälepohja. Ja se puuosa hajosi siten että reunalauta halkesi ja irtosi päädystä ja pohja romahti toiselta sivulta alas. Tällä nyt ei ole MITÄÄN tekemistä kangaslaatujen ym. pumaskan kanssa.

        Ei kaikillä ole varaa monen tonnin sänkyihin. Sänkyosa maksoi jotain 170, pohja erikseen ja patjat tietysti erikseen, yhteensä yli 600 euroa. Ihan tarpeeksi mielestäni.

        Joustinsängyt ovat inhottavia. Nykyään mistään ei saa puusänkyjä.

        Kirjoitin tähän ketjuun, koska ketjun aloittaja kirjoitti Jyskistä.


      • Jysk on huono
        Jysk jysk kirjoitti:

        Ei siinä sängyssä ole mitään jousituksia, se on puusänky, jossa on sälepohja. Ja se puuosa hajosi siten että reunalauta halkesi ja irtosi päädystä ja pohja romahti toiselta sivulta alas. Tällä nyt ei ole MITÄÄN tekemistä kangaslaatujen ym. pumaskan kanssa.

        Ei kaikillä ole varaa monen tonnin sänkyihin. Sänkyosa maksoi jotain 170, pohja erikseen ja patjat tietysti erikseen, yhteensä yli 600 euroa. Ihan tarpeeksi mielestäni.

        Joustinsängyt ovat inhottavia. Nykyään mistään ei saa puusänkyjä.

        Kirjoitin tähän ketjuun, koska ketjun aloittaja kirjoitti Jyskistä.

        Ja pitäisi siitä huolimatta, että sänky on "halpa", Jyskin vastata viestiin ja hyvittää rikki mennyt sänky!

        Ei vieäkään ole mitään kuulunut Jyskistä. Huono kauppa! En suosittele enkä osta sieltä enää mitään.

        JYSK ON HUONO KAUPPA! JYSK ON HUONO KAUPPA!


    • Jysk Jyks

      Jysk on nyt korjannut asian ja maksaa hyviytyksen rikkoutuneesta sängystä. Eli toimii se kauppa ihan hyvän kauppiastavan mukaisesti.

    • Ei koskaan enää

      Kävin tänään jyskissä ja minua kohdeltiin kuin p*skaa. Olisin ostanut toisella tonnilla huonekaluja, mutta vien nyt rahani muualle, koska palvelu oli todella huonoa.

      Tästä lähin kierrän jyskin kaukaa !!

    • Joopa Joo

      Oma noin 10 vuotta sitten Jysk:istä ostettu, trine vierassänky, se vaan kestää ja kestää. Menee kokoon ja vaikka kaappiin lattioiden pesun ajaksi. Ja uusavuttominkin osaa kasata ton sängyn (= muovit pois päältä, suoristaa päädyt ja se on siinä) .

      Alunperin hankittu varalle, kun vanhan sälepohjaisen sängyn sälepohja, alkoi olla sananmukaisesti säleinä. Toinen, paksumpi patja on kyllä tarpeen sen kanssa, kun pohja & koko sängy on metallia ja mukana tulee se 5cm "paksu" patja.

      Ai mutta niin: Eihän halpa voi olla hyvää tai kestävää....

    • Halpis on halpis

      Ellei halua pahoittaa mieltään, EI ole mitään syytä ostaa Jyskistä mitään!

    • kovaa työtä

      Ostin Forssasta, eräästä liikkeestä, jota ei enää kyllä ole, lasten jatkettavan sängyn.
      Maksoin sen heti ja kaverit raahasivat sen onnellisena oikeaan aikaan oikeana päivänä.

      Vaan katsoin kyllä hitusen oudosti kun ne yritti aikuisten 80cm leveää pitkää sänkyä ovesta sisään.
      Kerroin etten aikuisten tarvitse, on jo.
      Kaverit vaan kinasivat että "tän sää olet ostanut".

      Pyysin heitä katsomaan makkariin että aikuisten sänkyjä on tarpeeksi, mutta muksun huone odottaa pientä sänkyä.

      Kaivoin kuitin. kaverit meni ja hakivat sen minkä ostinkin. :D :D :D :D

    • huonoa laatua ostaen

      Ostin Jyskistä jousipatjat. Eivät kestäneet ja jousitakuusta huolimatta uutta jousipatjaa ei näy eikä kuulu.

      Jousipatjan valmistanut UNITULI siirtää vastuun myyjän ja asiakkaan väliseksi väännöksi.

      Kyseessä ei kuitenkaan ole varsinainen jousipatja vaan vieteri ja rautalanka kiehkurat. Ikinä en erehdy UNITULEN tuotteita ostamaan.

    • mlkamlkmn

      Ostin eilen ekaluokkalaiselle tyttärelleni Jyskin Annika kirjoituspöydän, johon kuuluu myös seinälle kiinnitettävä hylly.

      Havaitsin jo myymälässä (Tampere, Sammonkatu), että pöydän laatu oli kovin huteran oloista. Kasatessa karu totuus paljastui. Olisi taas pitänyt luottaa omiin periaatteisiin, että ostan VAIN ja ainoastaan laatukalusteita, mutta kun tytär halusi tuon (Aamulehden mainoksesta oli bongannut. Tyhmänä annoin tyttären päättää itse, koska hänelle se pöytä tuli. Hylly muuten rojahti alle minuutti kiinnityksen jälkeen alas. Kiinnikkeet (2kpl) olivat noin sentin pituisilla pikkuruuveilla kiinni lastulevyssä, mikä sekään ei vastaa mitenkään suomalaista lastulevyä. Vedin lisäksi kiinni neljällä järeällä ruuvilla taustalevyn läpi.

      Aivan uskomatonta KIINANPASKAA. En enää ikinä tule asioimaan JYSKissä. Boikottilistalla on tällä hetkellä Isku rimpulakesäkalusteiden myynnin takia ja Sotka samasta syystä kuin Jysk.

      Asioin Tampereella mieluummin tori.fi:ssä, jonka kautta saa hyväkuntoisia merkkikalusteita, ja uusia ostaessa Kotikalustamossa, Kruunukalusteessa ja ehkä myös Stemmassa.

      Kiertäkää Jyskin Annika-sarja kaukaa!

      • Vepsäläinen

        Suosittelen sinulle Vepsäläistä.


      • seestäper

        Sotkassa myydään paskaa. Aikoinaan ostin sieltä puurunkoisen vuodesohvan, mikä meni kaatopaikalle muutamassa vuodessa. Istuinosa oli verhoiltu hauraalla kankaalla, mikä alkoi repeilee kuin paperi. Runko oli tehty liian ohkasesta koivusta, joten liitokset pettivät. Siihen maailmanaikaan olis tonnilla pitänyt saada edes hitusen laadukkaampaa.


    • Rahatpois

      Ei pidetä mitään hyllyssä vaikka mainostetaan kyllä. Yritetään maksattaa asiakkailla etukäteen tuotteet jos ne tulisi vaikka muutaman viikon päästä. Voi olla vaikka konkurssi sitä ennen. Minä en kyllä maksa mitään etukäteen pitäköön tuotteet varastolla.

    • Tyytyväinen asiakas

      Olen muutaman vuoden aikana käynyt toistuvasti Helsingin Itäkeskuksen (Puhoksen) Jyskissä ja mieleeni on joka kerta jäänyt se, että myyjät ovat tavallista ystävällisempiä ja avuliaampia.

    • Suksi ei luista

      Maksoin nettijyskiin sohvan. Toimitus luvattiin 2:n viikon sisällä. No sohvan palaset toimitettiinkin. Toisenkaan sohvan kokoaminen ei onnistunut, jotta sohvasta olisi tullut tukeva selkänojaltaan ja käsinojaltaan. Kaikenkaikkiaan olin 1,5 kuukautta ilman sohvaa ja sitten vielä sain odotella palautusrahoja tililleni. Kalliit kuljetusmaksut tuli minun kontolleni maksaa. Ei maksoin siitä, että käytettiin sohvan palsia ilman asiaankuuluvia ruuveja kasauspaketissa minulla moneen otteeseen. Kiitos EI jyskille tästä lähtien.

    • älkääjyskyttäköollenkaan

      Samanlainen tapaus minulla, minun piti ostaa runkopatja ja pyysin tarjousta eli jalat kiinnitettyinä ja kuljetukset. Sain hyvän tarjouksen mutta kun kävin viikoloppuna ei tarjous ollut eri myyjän mielestä paikallaan, sillä tarjouksen oli tehnyt toinen myyjä ja myyjällä jonka kanssa juttelin nyt viikonloppuna oli ilmeisesti jotain hampaanvälissä sitä ensimmäistä myyjää kohtaan tai hänellä oli muuten vain asenneongelma tai ammattitaidon puute. Onneksi ei sitten syntynyt kauppoja sillä kun olen lukenut kommentteja ei heillä ole hyvää tavaraa myytävänä.

    • Jyskionhanurista

      Tilasin 1,5 kk sitten ruokailuryhmän Jyskistä. Ei vain tilausta ole tullut, lukuisista soitoista huolimatta. Huomenna marssin hakemaan rahani pois ja vaadin korot tälle ajalle lainaamalleni summalle. Ei pankistakaan ilmaista rahaa saa.

    • Anonyymi

      No voihan pers..! Ostettiin Vantaan jyskistä pari viikkoa sitten terassikalusteet ja pitäisi tällä viikolla toimitus olla. Saas nähdä miten käy, onko toimitus ajallaan ja puuttuuko osia. Alko lievästi kaduttamaan ostos.

      • Anonyymi

        Älkää ikinä ostako sieltä huonekaluja..Kadutte kuitenkin kun ne ei kestä.Mutta ettehän te usko kun halvalla saa.


    • Anonyymi

      Tyypillistä toimintaa Jyskiltä? Sopimukset ei pidä! Kannattaa valita varmempi toimittaja!

    • Anonyymi

      Sama juttu!Ostin ruokapöydän 30.9.Arvioitu toimitusaika 10.11 eli pitkä jo alkuunsa.10.11 ilmoitettiin että pöytä ei ole tullut,toimituksen voi noutaa 16.11.No,iltapäivällä soitin ja sanoin että poika on hommannut auton ja tulee kuitin kanssa hqkemaan,onko ok.Ei ollut pöytä tullut vieläkään eikä kukaan enää edes ottanut yhteyttä.Siinä vaiheessa kun myyjä alkoi selittää että pöytä tulee EHKÄ...minulla meni hermot ja annoin kunnon palautetta...Olen odottanut jo kauan ja ollut lainapöydän varassa,nyt siirrellyt tavarat muka uuden pöydän tieltä,hommannut hakijan autoineen...Laittakoon Jysk mainoksiinsa myös toimitusajat rehellisesti,no ei ehkä onnistu kun ei ole toimitusaikoja,tulee sitten joskus!

    • Anonyymi

      Hermot meni toissa päivänä kun syyskuussa tilaamani ruokapöytä ei lupauksista huolimatta vieläkään tullut.Kahdesti saapumispäivää siirretty ja nyt ei osattu edes sanoa milloin se tulee eikä ilmoitettu edes.MUTTA NYT täytyy myös antaa hyvää palautetta silloin kun siihen on aihetta!Aamulla soitettiin erittäin ystävällisesti ja tarjottiin myymälässä ollutta esittelypöytää!Valmiikai koottu ja kotiinkuljetuksella.Loppu hyvin kaikki hyvin🙂

    • Anonyymi

      Vältän tämän tyyppisiä kauppoja, mutta joskus on tullut jotain ostettua. Laadusta ei voi puhua, mutta ”ale” hinta on ainakin välillä ollut suunnilleen kohdallaan laadun kanssa (edim. ruukut, lyhdyt). Joukossa on kuitenkin tuotteita, joista kannattaa pysyä kaukana: meillä ihan kaikki sänkyyn jollain tavalla liittyvät hankinnat ovat olleet täysin ala-arvoisia laadultaan. Viimeisimmän ostoksen (sälepohja) jälkeen ajattelin vastaisuudessa pysyä liikkeestä kaukaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe