Ph tasapaino ja Supergreens, huuruiluako?!

Mustikka-68

Onkos muille tyrkytetty tätä ihmeellistä verkostomarkkinointi Supergreensiä?!?!
Tuotteelle luvataan ihmeellisiä vaikutuksia (paino putoaa, kaikki taudit paranee, yms), mutta jotenkin koko homma epäilyttää...
Ilmeisesti en ole epäilyksineni yksin, joku näyttää perehtyneen asiaan enempikin: http://www.cc.jyu.fi/~timaitt/ph/
Mitä mieltä olette?

72

9305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toppiatuota

      Olen törmännyt ko. tuotteeseen monellakin eri foorumilla viimeaikoina. Jossain sanottiin, että tuote on aiheuttanut ilmeisesti joitain terveydellisiä ongelmia ihmisille. Hävytöntä ja vastuutonta tuollaisen tuputtaminen ihmisille. Ihme ettei viranomaiset ole puuttuneet asiaan.

      • parantaakaikki

        Turpa kiinni idiootti.
        Supergreen parantaa kaikki sairaudet.


      • KAJAAN81

        Nostelet peloissasi vanhoja roskia päivänvaloon. Kello käy sinulle silti.


      • viranomainen

        No mikset sinä puutu??????
        Miksi viranomaisten aina pitää tehdä kaikki????


    • Vipukka

      Ei se ihan ole puppua. Robert O. Young on maailmalla vaihtoehtoravinto-terveyspiireissä ihan tunnettu henkilö (mikrobiologi), joka on tutkinut ja kirjoittanut paljon kehon happo-emäksisyystasapainosta ja sen muutosten aiheuttamista terveysongelmista. Tämän alkalisoivan ruokavalion kannattajia on muitakin, mm. Tony Robbins (life coach guru Jenkeissä). Tämä ruokavalio seuraa jokseenkin elävän ravinnon linjoja, vaikkakaan ei orjallisesti.

      SuperGreens jauhe/kapselit eivät paranne ketään yksin käytettynä, vaan toimivat apuna alkalisoivan ruokavalion (tai minkä tahansa muun terveellisen ruokavalion) kanssa. Tutkimuksia ja tuloksia sen vaikutuksista ei ole sen vuoksi, että kyseessä ei ole lääkkeeksi luokiteltu tuote.

      Ravinnon vaikutuksista terveyteen parhaimmat tulokset ovat yleensä omakohtaisia ja hyvin yksilöllisiä. Mikä auttaa yhtä, ei toimi toiselle ollenkaan.

      Kannattaisi tutustua aiheeseen yhtä artikkelia enemmän ennen kuin tuomitsee koko asian.

      • ikävä kyllä

        Juu, ja mm. USA:n viranomaisten tuntema henkilö. Tällä kun on ollut vaikeuksia mm. lain kanssa. Mitään tutkintoa ko. henkilöllä ei ole vaikka tohtoriksi itse onkin itsensä julistanut. Se on totta, että henkilö on kirjoittanut paljon ja jos joku haluaa lukea jonkin kirjan jossa yritetään edetä loogisesti ja mukailla tiedettä, mutta joka on samalla täynnä lapsellisia virheitä niin herran kirjoihin voi tutustua.

        Olet väärässä Vipukka. Tutkimuksia ja tuloksia ei ole yksinkertaisesti sen vuoksi, koska niitä ei varmasti herra missään nimessä halua. Kyseessä on maailman mittakaavassa suuri bisnes ja olisihan se ikävää, jos sitä tutkittaisiin ja romutettaisiin koko kulissi. Aikaa tutkimuksille olisi ollut runsaasti, koska tuota on markkinoitu jo lukuisia vuosia. Lisäksi tutkimuksia ja tuotteiden testausta voi tehdä ilmaiseksikin. Mitään tälläistä ei tuotteesta kuitenkaan löydy, eli mitä se kertoo...

        Ravinnon parhaimmat vaikutukset terveyteen eivät suinkaan ole omakohtaisia ja yksilöllisiä vaan samat asiat toimivat (siis jos ovat sellaisia, että toimivat) kyllä kaikilla. Sen takia meillä Suomessa on mm. kansanterveyslaitos, joka luo suosituksia tervellisempään ruokavalioon. Ne toimivat kaikilla eivätkä ole yhtään yksilöllisiä. Yksilöllisiä ovat nämä "ihmeaineiden" markkinoijien ja muuten hurahtaneiden kommentit mitä ihmeellisimmistä tuotteista. Niissä pyritään kauppaamaan tuotetta ihmisille sillä perusteella, että minulla se toimi näin... koska lääkkeenomaisuutta ei saa mainostaa eikä tuotteita muutenkaan ole tutkittu. Lisäksi ei yleensä edes tiedetä mitä ne sisältävät. Tuo väittämäsi mikä auttaa yhtä ei toimi toisella ollenkaan on juuri tyypillinen lausahdus, kun ei tiedetä ruoka-aineiden vaikutuksesta tai edes koostumuksesta mitään.

        Olen ikävä kyllä tutustunut aiheeseen enemmän ja se on surullista. En tiedä toista samanlaista asiaa (ehkä onneksi) missä ihmisiä kusetetaan yhtä paljon. Asiassa ei ole mitään järkeä, aiheeseen liittyvät kirjat ovat täynnä virheitä, aineen myynti ja markkinointi on järjestetty laittomasti eikä edes tiedetä mitä itse asiassa kaupataan, koska sitä ei ole tutkittu. Kaikki ko. asian kanssa tekemisissä olevat tulisi saattaa vastuuseen tekemisistään ja siitä, jos ovat aiheuttaneet jonkun terveydelle hallaa!


      • Younger

        Sen verran olen sivusta päässyt Youngin verkostomarkkinointia Suomessa seuraamaan, että sen ainoa tarkoitus (kuten muissakin verkostomarkkinointibisneksissä) on tehdä rahaa. Lisäksi siihen kuten muuhunkin verkostomarkkinointiin tuntuu liittyvän niin viranomaisten kuin kuluttajien huijaaminen (verot ym. elintarvikkeiden myyntiin liittyvä lainsäädäntö jonka tarkoitus on turvata meitä). Luvataan ihmisille suuria, mutta missä on näytöt? Näytöt kertovat yleensä kavereista jotka ovat myytävien aineiden avulla parantuneet jos mistäkin taudista. Sitten ne kaverit vaan osoittautuvat usein myös aineen myyjiksi... ja vieläpä yhtä sairaiksi kuin ennenkin. Eli verkosto toimii...


      • Asioista perillä
        ikävä kyllä kirjoitti:

        Juu, ja mm. USA:n viranomaisten tuntema henkilö. Tällä kun on ollut vaikeuksia mm. lain kanssa. Mitään tutkintoa ko. henkilöllä ei ole vaikka tohtoriksi itse onkin itsensä julistanut. Se on totta, että henkilö on kirjoittanut paljon ja jos joku haluaa lukea jonkin kirjan jossa yritetään edetä loogisesti ja mukailla tiedettä, mutta joka on samalla täynnä lapsellisia virheitä niin herran kirjoihin voi tutustua.

        Olet väärässä Vipukka. Tutkimuksia ja tuloksia ei ole yksinkertaisesti sen vuoksi, koska niitä ei varmasti herra missään nimessä halua. Kyseessä on maailman mittakaavassa suuri bisnes ja olisihan se ikävää, jos sitä tutkittaisiin ja romutettaisiin koko kulissi. Aikaa tutkimuksille olisi ollut runsaasti, koska tuota on markkinoitu jo lukuisia vuosia. Lisäksi tutkimuksia ja tuotteiden testausta voi tehdä ilmaiseksikin. Mitään tälläistä ei tuotteesta kuitenkaan löydy, eli mitä se kertoo...

        Ravinnon parhaimmat vaikutukset terveyteen eivät suinkaan ole omakohtaisia ja yksilöllisiä vaan samat asiat toimivat (siis jos ovat sellaisia, että toimivat) kyllä kaikilla. Sen takia meillä Suomessa on mm. kansanterveyslaitos, joka luo suosituksia tervellisempään ruokavalioon. Ne toimivat kaikilla eivätkä ole yhtään yksilöllisiä. Yksilöllisiä ovat nämä "ihmeaineiden" markkinoijien ja muuten hurahtaneiden kommentit mitä ihmeellisimmistä tuotteista. Niissä pyritään kauppaamaan tuotetta ihmisille sillä perusteella, että minulla se toimi näin... koska lääkkeenomaisuutta ei saa mainostaa eikä tuotteita muutenkaan ole tutkittu. Lisäksi ei yleensä edes tiedetä mitä ne sisältävät. Tuo väittämäsi mikä auttaa yhtä ei toimi toisella ollenkaan on juuri tyypillinen lausahdus, kun ei tiedetä ruoka-aineiden vaikutuksesta tai edes koostumuksesta mitään.

        Olen ikävä kyllä tutustunut aiheeseen enemmän ja se on surullista. En tiedä toista samanlaista asiaa (ehkä onneksi) missä ihmisiä kusetetaan yhtä paljon. Asiassa ei ole mitään järkeä, aiheeseen liittyvät kirjat ovat täynnä virheitä, aineen myynti ja markkinointi on järjestetty laittomasti eikä edes tiedetä mitä itse asiassa kaupataan, koska sitä ei ole tutkittu. Kaikki ko. asian kanssa tekemisissä olevat tulisi saattaa vastuuseen tekemisistään ja siitä, jos ovat aiheuttaneet jonkun terveydelle hallaa!

        Et sinä ole tutustunut asiaan, jos väität ettei asiassa ole mitään järkeä.

        Aloita vaikka lukemalla seuraava artikkeli:
        http://www.e-coach.fi/index.php?name=Content&nodeIDX=327


      • Lisää lukemista pH-tasapain...

      • tavalla
        ikävä kyllä kirjoitti:

        Juu, ja mm. USA:n viranomaisten tuntema henkilö. Tällä kun on ollut vaikeuksia mm. lain kanssa. Mitään tutkintoa ko. henkilöllä ei ole vaikka tohtoriksi itse onkin itsensä julistanut. Se on totta, että henkilö on kirjoittanut paljon ja jos joku haluaa lukea jonkin kirjan jossa yritetään edetä loogisesti ja mukailla tiedettä, mutta joka on samalla täynnä lapsellisia virheitä niin herran kirjoihin voi tutustua.

        Olet väärässä Vipukka. Tutkimuksia ja tuloksia ei ole yksinkertaisesti sen vuoksi, koska niitä ei varmasti herra missään nimessä halua. Kyseessä on maailman mittakaavassa suuri bisnes ja olisihan se ikävää, jos sitä tutkittaisiin ja romutettaisiin koko kulissi. Aikaa tutkimuksille olisi ollut runsaasti, koska tuota on markkinoitu jo lukuisia vuosia. Lisäksi tutkimuksia ja tuotteiden testausta voi tehdä ilmaiseksikin. Mitään tälläistä ei tuotteesta kuitenkaan löydy, eli mitä se kertoo...

        Ravinnon parhaimmat vaikutukset terveyteen eivät suinkaan ole omakohtaisia ja yksilöllisiä vaan samat asiat toimivat (siis jos ovat sellaisia, että toimivat) kyllä kaikilla. Sen takia meillä Suomessa on mm. kansanterveyslaitos, joka luo suosituksia tervellisempään ruokavalioon. Ne toimivat kaikilla eivätkä ole yhtään yksilöllisiä. Yksilöllisiä ovat nämä "ihmeaineiden" markkinoijien ja muuten hurahtaneiden kommentit mitä ihmeellisimmistä tuotteista. Niissä pyritään kauppaamaan tuotetta ihmisille sillä perusteella, että minulla se toimi näin... koska lääkkeenomaisuutta ei saa mainostaa eikä tuotteita muutenkaan ole tutkittu. Lisäksi ei yleensä edes tiedetä mitä ne sisältävät. Tuo väittämäsi mikä auttaa yhtä ei toimi toisella ollenkaan on juuri tyypillinen lausahdus, kun ei tiedetä ruoka-aineiden vaikutuksesta tai edes koostumuksesta mitään.

        Olen ikävä kyllä tutustunut aiheeseen enemmän ja se on surullista. En tiedä toista samanlaista asiaa (ehkä onneksi) missä ihmisiä kusetetaan yhtä paljon. Asiassa ei ole mitään järkeä, aiheeseen liittyvät kirjat ovat täynnä virheitä, aineen myynti ja markkinointi on järjestetty laittomasti eikä edes tiedetä mitä itse asiassa kaupataan, koska sitä ei ole tutkittu. Kaikki ko. asian kanssa tekemisissä olevat tulisi saattaa vastuuseen tekemisistään ja siitä, jos ovat aiheuttaneet jonkun terveydelle hallaa!

        > En tiedä toista samanlaista asiaa (ehkä onneksi) missä ihmisiä kusetetaan yhtä paljon....

        Oletkohan niihin "putkinäköisiin"kuuluva?
        Hyvää on vain se mitä sieltä "putkesta" näkyy, muu onkin sitten sitä huuhaata!

        Oletko sattunut koskaan kuulemaan esim. kolesterolihuijauksesta?
        Sen kerrotaan olevan vieläkin suurempi "kusetus"!

        Ps. Onni ei ole ikuista!


      • huiputusta

        Young on poliisin vanha tuttu. Hän on esiinntynyt lääkärinä ja huiputtanut ihmisiä hoitamaan syöpää tuotteillaan. Näistä on tuomiot lusittu, kun tutkintoa ei sitten löytynytkään. Youngin tohtoritutkinto on amerikkalaisesta kirjeopistosta ostettu diplomi, mikä selittää, miksi hänellä eivät ole hallussa edes biologian perusasiat.

        Youngin dieetti on tyypillinen mormonien huijaustuote, jolla kouluttamattomia hyväuskoisia hölmöjä narautetaan antamaan rahat häikäilemättömille petkuttajille.


      • Konnat vastuuseen
        ikävä kyllä kirjoitti:

        Juu, ja mm. USA:n viranomaisten tuntema henkilö. Tällä kun on ollut vaikeuksia mm. lain kanssa. Mitään tutkintoa ko. henkilöllä ei ole vaikka tohtoriksi itse onkin itsensä julistanut. Se on totta, että henkilö on kirjoittanut paljon ja jos joku haluaa lukea jonkin kirjan jossa yritetään edetä loogisesti ja mukailla tiedettä, mutta joka on samalla täynnä lapsellisia virheitä niin herran kirjoihin voi tutustua.

        Olet väärässä Vipukka. Tutkimuksia ja tuloksia ei ole yksinkertaisesti sen vuoksi, koska niitä ei varmasti herra missään nimessä halua. Kyseessä on maailman mittakaavassa suuri bisnes ja olisihan se ikävää, jos sitä tutkittaisiin ja romutettaisiin koko kulissi. Aikaa tutkimuksille olisi ollut runsaasti, koska tuota on markkinoitu jo lukuisia vuosia. Lisäksi tutkimuksia ja tuotteiden testausta voi tehdä ilmaiseksikin. Mitään tälläistä ei tuotteesta kuitenkaan löydy, eli mitä se kertoo...

        Ravinnon parhaimmat vaikutukset terveyteen eivät suinkaan ole omakohtaisia ja yksilöllisiä vaan samat asiat toimivat (siis jos ovat sellaisia, että toimivat) kyllä kaikilla. Sen takia meillä Suomessa on mm. kansanterveyslaitos, joka luo suosituksia tervellisempään ruokavalioon. Ne toimivat kaikilla eivätkä ole yhtään yksilöllisiä. Yksilöllisiä ovat nämä "ihmeaineiden" markkinoijien ja muuten hurahtaneiden kommentit mitä ihmeellisimmistä tuotteista. Niissä pyritään kauppaamaan tuotetta ihmisille sillä perusteella, että minulla se toimi näin... koska lääkkeenomaisuutta ei saa mainostaa eikä tuotteita muutenkaan ole tutkittu. Lisäksi ei yleensä edes tiedetä mitä ne sisältävät. Tuo väittämäsi mikä auttaa yhtä ei toimi toisella ollenkaan on juuri tyypillinen lausahdus, kun ei tiedetä ruoka-aineiden vaikutuksesta tai edes koostumuksesta mitään.

        Olen ikävä kyllä tutustunut aiheeseen enemmän ja se on surullista. En tiedä toista samanlaista asiaa (ehkä onneksi) missä ihmisiä kusetetaan yhtä paljon. Asiassa ei ole mitään järkeä, aiheeseen liittyvät kirjat ovat täynnä virheitä, aineen myynti ja markkinointi on järjestetty laittomasti eikä edes tiedetä mitä itse asiassa kaupataan, koska sitä ei ole tutkittu. Kaikki ko. asian kanssa tekemisissä olevat tulisi saattaa vastuuseen tekemisistään ja siitä, jos ovat aiheuttaneet jonkun terveydelle hallaa!

        "Sen takia meillä Suomessa on mm. kansanterveyslaitos, joka luo suosituksia tervellisempään ruokavalioon. Ne toimivat kaikilla eivätkä ole yhtään yksilöllisiä. "
        Joopa joo!
        Rokotteista NARKOLEPSIAA ja ynnä MUITA TAUTEJA!
        Pillereistä kaikenlaisia SIVUVAIKUTUKSIA JA LISÄTAUTEJA.
        Ja lisäaineista vielä LISÄTAUTEJA, jos ei muuten sairastu.

        Siinä sulle selittämistä, jos pysytyt, helvetin älykääpiö.


      • Puhutaan asiaa
        ikävä kyllä kirjoitti:

        Juu, ja mm. USA:n viranomaisten tuntema henkilö. Tällä kun on ollut vaikeuksia mm. lain kanssa. Mitään tutkintoa ko. henkilöllä ei ole vaikka tohtoriksi itse onkin itsensä julistanut. Se on totta, että henkilö on kirjoittanut paljon ja jos joku haluaa lukea jonkin kirjan jossa yritetään edetä loogisesti ja mukailla tiedettä, mutta joka on samalla täynnä lapsellisia virheitä niin herran kirjoihin voi tutustua.

        Olet väärässä Vipukka. Tutkimuksia ja tuloksia ei ole yksinkertaisesti sen vuoksi, koska niitä ei varmasti herra missään nimessä halua. Kyseessä on maailman mittakaavassa suuri bisnes ja olisihan se ikävää, jos sitä tutkittaisiin ja romutettaisiin koko kulissi. Aikaa tutkimuksille olisi ollut runsaasti, koska tuota on markkinoitu jo lukuisia vuosia. Lisäksi tutkimuksia ja tuotteiden testausta voi tehdä ilmaiseksikin. Mitään tälläistä ei tuotteesta kuitenkaan löydy, eli mitä se kertoo...

        Ravinnon parhaimmat vaikutukset terveyteen eivät suinkaan ole omakohtaisia ja yksilöllisiä vaan samat asiat toimivat (siis jos ovat sellaisia, että toimivat) kyllä kaikilla. Sen takia meillä Suomessa on mm. kansanterveyslaitos, joka luo suosituksia tervellisempään ruokavalioon. Ne toimivat kaikilla eivätkä ole yhtään yksilöllisiä. Yksilöllisiä ovat nämä "ihmeaineiden" markkinoijien ja muuten hurahtaneiden kommentit mitä ihmeellisimmistä tuotteista. Niissä pyritään kauppaamaan tuotetta ihmisille sillä perusteella, että minulla se toimi näin... koska lääkkeenomaisuutta ei saa mainostaa eikä tuotteita muutenkaan ole tutkittu. Lisäksi ei yleensä edes tiedetä mitä ne sisältävät. Tuo väittämäsi mikä auttaa yhtä ei toimi toisella ollenkaan on juuri tyypillinen lausahdus, kun ei tiedetä ruoka-aineiden vaikutuksesta tai edes koostumuksesta mitään.

        Olen ikävä kyllä tutustunut aiheeseen enemmän ja se on surullista. En tiedä toista samanlaista asiaa (ehkä onneksi) missä ihmisiä kusetetaan yhtä paljon. Asiassa ei ole mitään järkeä, aiheeseen liittyvät kirjat ovat täynnä virheitä, aineen myynti ja markkinointi on järjestetty laittomasti eikä edes tiedetä mitä itse asiassa kaupataan, koska sitä ei ole tutkittu. Kaikki ko. asian kanssa tekemisissä olevat tulisi saattaa vastuuseen tekemisistään ja siitä, jos ovat aiheuttaneet jonkun terveydelle hallaa!

        Tarkoittanet lääkefirmojen pilleritehtaita ja meidän terveydenhuoltojärjestelmäämme.


      • Nina N.
        Konnat vastuuseen kirjoitti:

        "Sen takia meillä Suomessa on mm. kansanterveyslaitos, joka luo suosituksia tervellisempään ruokavalioon. Ne toimivat kaikilla eivätkä ole yhtään yksilöllisiä. "
        Joopa joo!
        Rokotteista NARKOLEPSIAA ja ynnä MUITA TAUTEJA!
        Pillereistä kaikenlaisia SIVUVAIKUTUKSIA JA LISÄTAUTEJA.
        Ja lisäaineista vielä LISÄTAUTEJA, jos ei muuten sairastu.

        Siinä sulle selittämistä, jos pysytyt, helvetin älykääpiö.

        Jos pysytyt?

        Voisiko joku palstanvalvoja poistaa tuommoiset häiriköt palstalta.
        Nimittely on keskustelun säännöissä kielletty.


      • Ihmettelen vaan!
        Nina N. kirjoitti:

        Jos pysytyt?

        Voisiko joku palstanvalvoja poistaa tuommoiset häiriköt palstalta.
        Nimittely on keskustelun säännöissä kielletty.

        "Nimittely on keskustelun säännöissä kielletty."

        Miksi sitten nimittelet palstalaisia ja muutenkin häiriköit?


      • Osaamista, ei arvoja
        huiputusta kirjoitti:

        Young on poliisin vanha tuttu. Hän on esiinntynyt lääkärinä ja huiputtanut ihmisiä hoitamaan syöpää tuotteillaan. Näistä on tuomiot lusittu, kun tutkintoa ei sitten löytynytkään. Youngin tohtoritutkinto on amerikkalaisesta kirjeopistosta ostettu diplomi, mikä selittää, miksi hänellä eivät ole hallussa edes biologian perusasiat.

        Youngin dieetti on tyypillinen mormonien huijaustuote, jolla kouluttamattomia hyväuskoisia hölmöjä narautetaan antamaan rahat häikäilemättömille petkuttajille.

        Kun on oikeat aineet, syöpää voidaan ja on hoidettu menestyksellisesti, vaikkei tohtori olisikaan. Niin teki myös sairaanhoitaja Rene Caisse, hoiti lääketieteen kulomaan heitettyjä syöpäpotilaita takaisin terveeksi. Ei se lääkäri mikään ylijumala ole. Osaamsita löytyy paljon muiltakin.

        Rene Caisse:kin oli varmasti monelle tohtori, puhuttelivatkin tohtorina, vaikkei hän sitä ollutkaan, eikä koskaan itse halunnut tohtoriksi tulla puhutelluksia, mutta kun ihmiset halusivat hänestä tohtorina puhua.


      • Etkö ymmärtänytkään
        Younger kirjoitti:

        Sen verran olen sivusta päässyt Youngin verkostomarkkinointia Suomessa seuraamaan, että sen ainoa tarkoitus (kuten muissakin verkostomarkkinointibisneksissä) on tehdä rahaa. Lisäksi siihen kuten muuhunkin verkostomarkkinointiin tuntuu liittyvän niin viranomaisten kuin kuluttajien huijaaminen (verot ym. elintarvikkeiden myyntiin liittyvä lainsäädäntö jonka tarkoitus on turvata meitä). Luvataan ihmisille suuria, mutta missä on näytöt? Näytöt kertovat yleensä kavereista jotka ovat myytävien aineiden avulla parantuneet jos mistäkin taudista. Sitten ne kaverit vaan osoittautuvat usein myös aineen myyjiksi... ja vieläpä yhtä sairaiksi kuin ennenkin. Eli verkosto toimii...

        Luvataan, mitä sinulle on luvattu? Kun laitetaan 5 ihmistä kuuntelemaan sama luento, luuletko että he kuulevat asian samalla lailla? Ei takulla kuule. Siellä kuullaan 5 eri versiota.

        Kun esim. tehdään laskutoimitus, niin se on sinulle lupaus, sillä sinä menet jo sillä tarkoitusperällä kuuntelemana, että sinulle luvataan jotain?

        Kun luennolla kerrotaan, että mm. glukosaminen vaikuttaa siihen ja siihen ihmiskehossa, ja tämä tuote sisältää glukosaminea, niin Sinä et voi kuulla mitään muuta, kuin lupauksen siitä, että se lupasi paranevan tällä tuotteella, vaikka itse asiassa sanoma oli täysin erilainen.

        On ihmisiä, jotka eivät koskaan kykene kuulemaan realistisesti. Lienekkö syynä heidän itsetuntonsa? Pelko siitä, että pitää itselle myöntää jotain?


      • ghjuytre
        ikävä kyllä kirjoitti:

        Juu, ja mm. USA:n viranomaisten tuntema henkilö. Tällä kun on ollut vaikeuksia mm. lain kanssa. Mitään tutkintoa ko. henkilöllä ei ole vaikka tohtoriksi itse onkin itsensä julistanut. Se on totta, että henkilö on kirjoittanut paljon ja jos joku haluaa lukea jonkin kirjan jossa yritetään edetä loogisesti ja mukailla tiedettä, mutta joka on samalla täynnä lapsellisia virheitä niin herran kirjoihin voi tutustua.

        Olet väärässä Vipukka. Tutkimuksia ja tuloksia ei ole yksinkertaisesti sen vuoksi, koska niitä ei varmasti herra missään nimessä halua. Kyseessä on maailman mittakaavassa suuri bisnes ja olisihan se ikävää, jos sitä tutkittaisiin ja romutettaisiin koko kulissi. Aikaa tutkimuksille olisi ollut runsaasti, koska tuota on markkinoitu jo lukuisia vuosia. Lisäksi tutkimuksia ja tuotteiden testausta voi tehdä ilmaiseksikin. Mitään tälläistä ei tuotteesta kuitenkaan löydy, eli mitä se kertoo...

        Ravinnon parhaimmat vaikutukset terveyteen eivät suinkaan ole omakohtaisia ja yksilöllisiä vaan samat asiat toimivat (siis jos ovat sellaisia, että toimivat) kyllä kaikilla. Sen takia meillä Suomessa on mm. kansanterveyslaitos, joka luo suosituksia tervellisempään ruokavalioon. Ne toimivat kaikilla eivätkä ole yhtään yksilöllisiä. Yksilöllisiä ovat nämä "ihmeaineiden" markkinoijien ja muuten hurahtaneiden kommentit mitä ihmeellisimmistä tuotteista. Niissä pyritään kauppaamaan tuotetta ihmisille sillä perusteella, että minulla se toimi näin... koska lääkkeenomaisuutta ei saa mainostaa eikä tuotteita muutenkaan ole tutkittu. Lisäksi ei yleensä edes tiedetä mitä ne sisältävät. Tuo väittämäsi mikä auttaa yhtä ei toimi toisella ollenkaan on juuri tyypillinen lausahdus, kun ei tiedetä ruoka-aineiden vaikutuksesta tai edes koostumuksesta mitään.

        Olen ikävä kyllä tutustunut aiheeseen enemmän ja se on surullista. En tiedä toista samanlaista asiaa (ehkä onneksi) missä ihmisiä kusetetaan yhtä paljon. Asiassa ei ole mitään järkeä, aiheeseen liittyvät kirjat ovat täynnä virheitä, aineen myynti ja markkinointi on järjestetty laittomasti eikä edes tiedetä mitä itse asiassa kaupataan, koska sitä ei ole tutkittu. Kaikki ko. asian kanssa tekemisissä olevat tulisi saattaa vastuuseen tekemisistään ja siitä, jos ovat aiheuttaneet jonkun terveydelle hallaa!

        "Ikava kylla" sulla ei toimi mikaan!
        Ei ees sun aivot, koska kirjoittelet tollasta paskaaa palstalle!
        Oot tollo idiootti, joka ei ymmarra mistaa mittee.
        Mittee tollo ja idiootti skepo vois mittee tajuta.


      • V.Virtanen
        huiputusta kirjoitti:

        Young on poliisin vanha tuttu. Hän on esiinntynyt lääkärinä ja huiputtanut ihmisiä hoitamaan syöpää tuotteillaan. Näistä on tuomiot lusittu, kun tutkintoa ei sitten löytynytkään. Youngin tohtoritutkinto on amerikkalaisesta kirjeopistosta ostettu diplomi, mikä selittää, miksi hänellä eivät ole hallussa edes biologian perusasiat.

        Youngin dieetti on tyypillinen mormonien huijaustuote, jolla kouluttamattomia hyväuskoisia hölmöjä narautetaan antamaan rahat häikäilemättömille petkuttajille.

        Tyypillinen skepovalehtelija on poliisin vanha tuttu taparikollinen ja kaikkien palstojen riesa.


      • OnniSkeponen
        tavalla kirjoitti:

        > En tiedä toista samanlaista asiaa (ehkä onneksi) missä ihmisiä kusetetaan yhtä paljon....

        Oletkohan niihin "putkinäköisiin"kuuluva?
        Hyvää on vain se mitä sieltä "putkesta" näkyy, muu onkin sitten sitä huuhaata!

        Oletko sattunut koskaan kuulemaan esim. kolesterolihuijauksesta?
        Sen kerrotaan olevan vieläkin suurempi "kusetus"!

        Ps. Onni ei ole ikuista!

        Onni on olla skeptikko!


      • ykstiedonhaluinen
        huiputusta kirjoitti:

        Young on poliisin vanha tuttu. Hän on esiinntynyt lääkärinä ja huiputtanut ihmisiä hoitamaan syöpää tuotteillaan. Näistä on tuomiot lusittu, kun tutkintoa ei sitten löytynytkään. Youngin tohtoritutkinto on amerikkalaisesta kirjeopistosta ostettu diplomi, mikä selittää, miksi hänellä eivät ole hallussa edes biologian perusasiat.

        Youngin dieetti on tyypillinen mormonien huijaustuote, jolla kouluttamattomia hyväuskoisia hölmöjä narautetaan antamaan rahat häikäilemättömille petkuttajille.

        Onko Young mormooni?
        Oletko sinä ateisti?


      • väärävala
        Nina N. kirjoitti:

        Jos pysytyt?

        Voisiko joku palstanvalvoja poistaa tuommoiset häiriköt palstalta.
        Nimittely on keskustelun säännöissä kielletty.

        En muista sääntöä, jossa nimittely olisi kielletty. Kunnianloukkaukset ovat loukkaajan ja loukatun välinen asia, jos sellaisia olisi.


      • paxmaster.-.-0918
        ykstiedonhaluinen kirjoitti:

        Onko Young mormooni?
        Oletko sinä ateisti?

        Ja tämä liittyy aiheeseen...miten?


    • Eipäs leikitä tiedettä..

      Pyysin tältä firmalta kyllä kopiota analyysitodistuksesta, mutta eipä ole kuulunut...?

      Onko tämä sitten valtion vika, joka ei halua tälläistä ihmeparannusta mihinkään?

      • Anuslyysi

        Perästä kuuluu!
        Sanoi skeptikko ja pieraisi.


      • lapuan918rahavartio
        Anuslyysi kirjoitti:

        Perästä kuuluu!
        Sanoi skeptikko ja pieraisi.

        Noin vastasi hörhöskepo tieteellistä todistetta pyytäneelle. Hörhöjen uskottavuus on = absoluuttinen nollapiste.


    • ette vaan

      Juu kannattaakin epäillä, ettei vain satu sellaista vahinkoa, että terveydentila alkaa parantua ja kohentua. Se se vasta kamalaa olisi, miten sitä sitten osaisi elää, jos ei oloisi mitä valitella

      • joopatijou

        Kyseinen Young oli uusimmassa bodaus-lehdessä ravinto-osiossa haastateltavana. Herran ravintovalmennuksessa on jopa olympialaisiin(Kiina) osallistuneita urheilijoita joten kaippa siinä jotain perää on. Erittäin mielenkiintoinen juttu. Juuri tuon jutun takia ostin kys. läpyskän.


      • ettei vaan
        joopatijou kirjoitti:

        Kyseinen Young oli uusimmassa bodaus-lehdessä ravinto-osiossa haastateltavana. Herran ravintovalmennuksessa on jopa olympialaisiin(Kiina) osallistuneita urheilijoita joten kaippa siinä jotain perää on. Erittäin mielenkiintoinen juttu. Juuri tuon jutun takia ostin kys. läpyskän.

        Kättäpäivää on tullut heitettyä tuon herra Young:in kanssa ja jutusteltuakin. Joten tunnen hänen sanomaansa melko hyvin


      • TeiniYoung15
        joopatijou kirjoitti:

        Kyseinen Young oli uusimmassa bodaus-lehdessä ravinto-osiossa haastateltavana. Herran ravintovalmennuksessa on jopa olympialaisiin(Kiina) osallistuneita urheilijoita joten kaippa siinä jotain perää on. Erittäin mielenkiintoinen juttu. Juuri tuon jutun takia ostin kys. läpyskän.

        Minä olen olen Young!
        Olen teini ja olen nuori, just 15 years!


    • suosittelen

      Ihan ensiksi. Luettuani Robert O. Young:in kirjan Ph - tasapaino apuna painonhallinnassa, voin sanoa että ehkä se kaikin puolin ei ollut järkeeni käypä (johtuisiko asiantuntemattomasta suomennoksesta?). MUTTA: Se miten kirjan asioita itse ymmärsin, on mainitsemasi linkin kirjoituksessa asioita vääristelty/väärinymmärretty.

      Tässä 30 naisen kokemus ph-dieetistä:
      Haluan korostaa, että en ole Ph- dieettiä noudattaessani ostanut mitään luontaistuotteita, joten niitä aio tässä mainostaa, vaikka Ph-dieettiä noudatankin. Aluksi alkalisoitumisvaiheessa käytin (useita viikkoja, muistaakseni) kylläkin ruokasoodaa veteen liuotettuna, mutta en sitäkään siinä määrin, mitä Young suosittelee. Tulokset olivat omalta osaltani kuitenkin täysin kiistattomat. Jopa ennalta arvaamattomia.

      Pääsyy kokeilla dieettiä olivat kamalat ilmavaivani, jotka jo häiritsivät jokapäiväistä elämääni. Mm. hiivadieetit ja karppaus kokeiltu, mutta nekään eivät täysin ratkaisseet ongelmaani. Ph-dieetti sen sijaan ratkaisi ongelman jo heti alkumetreillä.

      Painokin putosi hieman, vaikka en ylipainoinen ollutkaan. Ainakin vakuutuin että "oikeita" rasvoja voi syödä aika holtittomasti ja paino silti laskee. Eli uskon painonhallinta-puolenkin dieetistä.
      Lisäksi väsymys kaikkosi ja pahat lihaskivut kaikkosivat. (Isälläni suunnilleen tässä iässä puhkesi selkärankareuma ja uskoin jo itsekin olevani samalla tiellä.)

      Yksi yllätys kuitenkin oli se, että entuudestaan pehmoiset kynteni kovettuivat ja lapsuudesta asti jatkunut kynsien pureskelu loppui aivan itsestään, kun alle puoli vuotta dieettiä oli takana. Eli tämä liittynee samoihin syihin kuin "osteoporoosiasiat".

      Itse olen ollut oikea malliesimerkki toteutuneista lupauksista, joita ph-dieetti sisältää. Itselläni se on siis toiminut ja olen tyytyväinen, mutta en tietysti voi taata, että kaikki muuta pääsevät samoihin tuloksiin, koska ihmiset ovat eri tyyppisiä. Mutta te, jotka yritätte pähkäillä on ph-dieetti humpuukia vai ei, niin kokeilkaa ainakin ruokavaliomuutoksia. Niistä nyt ei ainakaan haittaa ole. Eikä tarvitse pelätä, että rahat menevät mahdollisille huijareille. Ja tietysti happojen poistuminen ruokasoodan (natriumbikarbonaatti) avulla vauhdittuu. Tähän ruokasooda-asiaan sellainen vinkki, jota itse noudatin... Eli aluksi soodaveteen tottuminen vei aikansa, mutta pian tavallinen vesi maistui pahalle. Viikkojen päästä taas soodavesi alkoi "tökkimään", jolloin jätin sen pois. Ajattelin, että keho viestittelee mitä se tarvitsee.

      • suosittelen

        ... se unohtui sanoa, että myös jatkuvat hiivatulehdukset jäivät sille tielleen ph-dieetin seurauksena. Tässä ennakko-oletukseni oli päinvastainen, sillä yleisestihän ajatellaan, että hiivat ja sienet eivät viihdy happamassa. Luulin sis, että emäksöidessäni kehoani hiivaongelmani räjähtää käsiin, mutta yllätyksekseni kävikin päinvastoin...


      • Peruskoulukemisti

        Kaiksissa diettitutkimuksissa on todettu, että mikä tahansa syy, joka kohdistaa ihmisen mielenkiinnon syömiseensa ja sen vahtimiseen pudottaa painoa ja muuttaa suolen toimtoihin liittyviä subjektiivisia tuntemuksia.. Siksipä huomionarvoiset tutkimukset tehdäänkin aina käyttämällä vertailua vaikuttamattomaan aineeseen.

        Mitä tulee pH-asiaan, niin happo-emäspuoli on ainoastaan myynninedistämistä. Mitään todellista vaikutusta sillä ei ole elimistön happamuuteen. Jos olisi, olisi siitä tuoteen myyjälläkin vakuuttavat tutkimusnäytöt, sillä elimistön happamuuden selvittäminen on halpaa ja yksinkertaista. Sitä tehdään päivittäin satoja kertoja Suomenkin sairaaloissa.

        Ruokasoodaa on käytetty vuosikymmeniä mahan liikahappoisuuden ja siitä johtuvan närästyksen hoidossa. Neutraloiva vaikutus ei etene mahalaukkua kauemmaksi, se on selvää jokaiselle, joka on edes pinnallisesti perehtynyt ruuansulatuselimistön toimintaan ja kemian perusreaktioihin. Nykyään löytyy mukavampia ja pitempään vaikuttavia happolääkkeitä kuin ruokasooda myös käsikauppalääkehyllyiltä.


      • järkeä kehiin
        Peruskoulukemisti kirjoitti:

        Kaiksissa diettitutkimuksissa on todettu, että mikä tahansa syy, joka kohdistaa ihmisen mielenkiinnon syömiseensa ja sen vahtimiseen pudottaa painoa ja muuttaa suolen toimtoihin liittyviä subjektiivisia tuntemuksia.. Siksipä huomionarvoiset tutkimukset tehdäänkin aina käyttämällä vertailua vaikuttamattomaan aineeseen.

        Mitä tulee pH-asiaan, niin happo-emäspuoli on ainoastaan myynninedistämistä. Mitään todellista vaikutusta sillä ei ole elimistön happamuuteen. Jos olisi, olisi siitä tuoteen myyjälläkin vakuuttavat tutkimusnäytöt, sillä elimistön happamuuden selvittäminen on halpaa ja yksinkertaista. Sitä tehdään päivittäin satoja kertoja Suomenkin sairaaloissa.

        Ruokasoodaa on käytetty vuosikymmeniä mahan liikahappoisuuden ja siitä johtuvan närästyksen hoidossa. Neutraloiva vaikutus ei etene mahalaukkua kauemmaksi, se on selvää jokaiselle, joka on edes pinnallisesti perehtynyt ruuansulatuselimistön toimintaan ja kemian perusreaktioihin. Nykyään löytyy mukavampia ja pitempään vaikuttavia happolääkkeitä kuin ruokasooda myös käsikauppalääkehyllyiltä.

        Kylläpä vaan emäsylijäämäisuus auttaa. Itselläni vaikea sairaus, ja olen sen selättänyt passiiviseksi juuri emäsylijäämäisellä ruokavaliolla. Ja aivan turhaa on tarjota mitään sattumaa, sillä lukemattomia kertoja tauti on oitis nostanut päätään, kun olen herpaantunut, ja on syöminen mennyt sekoiluksi happoylijäämäiseksi.

        Nyt edellä kirjoittaja näkee punaista markkinoinniksi ja myynnin edistämiseksi. Näkeköön vaan, mutta emäsylijäämäisen ravinnon koostamiseen en ole käyttänyt edes soodaakaan, vain ainoastaan tavallisen elintarvikeliikkeen tarjoamia ruokatarvikkeita. Myynninedistämistä tämäkin.


      • ----
        järkeä kehiin kirjoitti:

        Kylläpä vaan emäsylijäämäisuus auttaa. Itselläni vaikea sairaus, ja olen sen selättänyt passiiviseksi juuri emäsylijäämäisellä ruokavaliolla. Ja aivan turhaa on tarjota mitään sattumaa, sillä lukemattomia kertoja tauti on oitis nostanut päätään, kun olen herpaantunut, ja on syöminen mennyt sekoiluksi happoylijäämäiseksi.

        Nyt edellä kirjoittaja näkee punaista markkinoinniksi ja myynnin edistämiseksi. Näkeköön vaan, mutta emäsylijäämäisen ravinnon koostamiseen en ole käyttänyt edes soodaakaan, vain ainoastaan tavallisen elintarvikeliikkeen tarjoamia ruokatarvikkeita. Myynninedistämistä tämäkin.

        Oletko yhtään miettinyt, mistä syntyy vaikutelmasi, että tauti (mikä lieneekään) pahenee aina kun ruokavaliosi herpaantuu. Voisiko mitenkään olla mahdollista, että elämässäsi tapahtuu niihin aikoihin jotain muuta, joka aiheuttaa oireiden pahenemista ja myös syömisesi muutoksia? Vai voiko olla niin, että sairauden ollessa pahempi alat myös syödä erilailla?

        Oletko muutne kirjannut oireiden pahenemisen ajoittumisen ja syömisesi muutokset varmasti samanaikaisiksi? Ettei vaan olisi jälkikäteen tehty epäluotettaviin havaintoihin perustuva muistelu?

        Sinulla tunutt olevan kova hinku uskoa emäsruokavalioon. On aivan mahdollista, että siksi tulkitset asioita harhaisesti.


      • Tiedonkantaja
        järkeä kehiin kirjoitti:

        Kylläpä vaan emäsylijäämäisuus auttaa. Itselläni vaikea sairaus, ja olen sen selättänyt passiiviseksi juuri emäsylijäämäisellä ruokavaliolla. Ja aivan turhaa on tarjota mitään sattumaa, sillä lukemattomia kertoja tauti on oitis nostanut päätään, kun olen herpaantunut, ja on syöminen mennyt sekoiluksi happoylijäämäiseksi.

        Nyt edellä kirjoittaja näkee punaista markkinoinniksi ja myynnin edistämiseksi. Näkeköön vaan, mutta emäsylijäämäisen ravinnon koostamiseen en ole käyttänyt edes soodaakaan, vain ainoastaan tavallisen elintarvikeliikkeen tarjoamia ruokatarvikkeita. Myynninedistämistä tämäkin.

        Kuten edellä on kerrottu, on elimistön happamuuden mittaus helppoa. Miksi emäsdieettien kaupustelijat eivät ole esittäneet yhtään todistetta edes siitä, että heidän mömmönsä vaikuttaisivat elimistön pH-arvoon? Aloitetaan siis perusasiasta. Jatketaan vaikutuksiin, jos tämä ensin todistetaan.


      • RepeSorsa
        Tiedonkantaja kirjoitti:

        Kuten edellä on kerrottu, on elimistön happamuuden mittaus helppoa. Miksi emäsdieettien kaupustelijat eivät ole esittäneet yhtään todistetta edes siitä, että heidän mömmönsä vaikuttaisivat elimistön pH-arvoon? Aloitetaan siis perusasiasta. Jatketaan vaikutuksiin, jos tämä ensin todistetaan.

        Suosittelisin käymään esim. verimikroskopiassa, josta näkee omin silmin erot ruokavalion muutoksessa.


      • 16-8
        RepeSorsa kirjoitti:

        Suosittelisin käymään esim. verimikroskopiassa, josta näkee omin silmin erot ruokavalion muutoksessa.

        Minkälaisia eroja on nähtävissä verimikroskopiassa jos ruokavaliota muutetaan?


      • utelias.
        RepeSorsa kirjoitti:

        Suosittelisin käymään esim. verimikroskopiassa, josta näkee omin silmin erot ruokavalion muutoksessa.

        Nyt heräsi kyllä kiinnostus. Missä sellainen versimikroskooppi on?


      • Karmila
        RepeSorsa kirjoitti:

        Suosittelisin käymään esim. verimikroskopiassa, josta näkee omin silmin erot ruokavalion muutoksessa.

        Hei, onko se siis niitä veritutkimuksia missä verta analysoidaan sen mukaan miltä esim punasolut näyttää? Olen nähnyt näitä ennen/jälkeen kuvia. Muutokset ovat hämmästyttäviä.
        Mutta mutta. Mulla ei ole hajuakaan siitä, miltä terveen ja hyvinvoivan punasolun pitäisi näyttää! Voisiko kukaan laborantti selvittää.
        Ja vielä, miksi ei oteta perinteisiä verikokeita?

        On aika paljon asioita joita tässä Supergreensistä jätetään kertomatta. Minä itse en kaipaa mittavia tieteellisiä tutkimuksia, mutta haluaisin tietää esim kuinka paljon mitäkin vitamiinia viherjauheessa on. Nythän siinä purkissa on kerrottu vain A-vitamiinin määrä.


      • Närästyksetön
        Peruskoulukemisti kirjoitti:

        Kaiksissa diettitutkimuksissa on todettu, että mikä tahansa syy, joka kohdistaa ihmisen mielenkiinnon syömiseensa ja sen vahtimiseen pudottaa painoa ja muuttaa suolen toimtoihin liittyviä subjektiivisia tuntemuksia.. Siksipä huomionarvoiset tutkimukset tehdäänkin aina käyttämällä vertailua vaikuttamattomaan aineeseen.

        Mitä tulee pH-asiaan, niin happo-emäspuoli on ainoastaan myynninedistämistä. Mitään todellista vaikutusta sillä ei ole elimistön happamuuteen. Jos olisi, olisi siitä tuoteen myyjälläkin vakuuttavat tutkimusnäytöt, sillä elimistön happamuuden selvittäminen on halpaa ja yksinkertaista. Sitä tehdään päivittäin satoja kertoja Suomenkin sairaaloissa.

        Ruokasoodaa on käytetty vuosikymmeniä mahan liikahappoisuuden ja siitä johtuvan närästyksen hoidossa. Neutraloiva vaikutus ei etene mahalaukkua kauemmaksi, se on selvää jokaiselle, joka on edes pinnallisesti perehtynyt ruuansulatuselimistön toimintaan ja kemian perusreaktioihin. Nykyään löytyy mukavampia ja pitempään vaikuttavia happolääkkeitä kuin ruokasooda myös käsikauppalääkehyllyiltä.

        Happolääkkeet, jotka estävät "happopumpun" toimintaa pahentavat tilannetta. Älkää syökö niitä. On olemassa luontaisia aineita, jotka auttavat närästykseen. Ruokasoodaa voi käyttää satunnaisesti, mutta ei ole suositeltavaa. Sooda sopii paremmin kylpyhuoneen pesuun. Antioksidanttilääkäri varoitteli happosalpaajista ja kertoi niiden lopulta voimistavan oireita.


      • teinihesast
        Peruskoulukemisti kirjoitti:

        Kaiksissa diettitutkimuksissa on todettu, että mikä tahansa syy, joka kohdistaa ihmisen mielenkiinnon syömiseensa ja sen vahtimiseen pudottaa painoa ja muuttaa suolen toimtoihin liittyviä subjektiivisia tuntemuksia.. Siksipä huomionarvoiset tutkimukset tehdäänkin aina käyttämällä vertailua vaikuttamattomaan aineeseen.

        Mitä tulee pH-asiaan, niin happo-emäspuoli on ainoastaan myynninedistämistä. Mitään todellista vaikutusta sillä ei ole elimistön happamuuteen. Jos olisi, olisi siitä tuoteen myyjälläkin vakuuttavat tutkimusnäytöt, sillä elimistön happamuuden selvittäminen on halpaa ja yksinkertaista. Sitä tehdään päivittäin satoja kertoja Suomenkin sairaaloissa.

        Ruokasoodaa on käytetty vuosikymmeniä mahan liikahappoisuuden ja siitä johtuvan närästyksen hoidossa. Neutraloiva vaikutus ei etene mahalaukkua kauemmaksi, se on selvää jokaiselle, joka on edes pinnallisesti perehtynyt ruuansulatuselimistön toimintaan ja kemian perusreaktioihin. Nykyään löytyy mukavampia ja pitempään vaikuttavia happolääkkeitä kuin ruokasooda myös käsikauppalääkehyllyiltä.

        Perkkeleen idiootti suksi suollem ku et tajuu asioita olleskaan, vaan luulet , ett jottain tiedat, mutt oot tyhyma , ku vasemman jalan saapas, joten sun ei kantsi omii ohjeitas palstalle postata.


      • idän.karhurautTWAQpyysi
        utelias. kirjoitti:

        Nyt heräsi kyllä kiinnostus. Missä sellainen versimikroskooppi on?

        Kuulostaa tieteelliseltä menetelmältä mutta taitaa olla hörhöjen tieteenvarastustaktiikkaa, jolla yritetään lisätä hörhöilyn höynäytysvoimaa.


    • Karmila

      Minulla menossa kolmas Supergreens-päivä.
      Ja miksi. Minulla on kohonneet sokeriarvot ja ovella kolkuttelee 2-tyypin diabetes. Olen päättänyt selättää sen. Tai ainakin välttää lääkityksen. Ja jo tässä vaiheessa tiedoksi, että annan piu-paut viralliselle ravintosuositukselle. Olen enemmän Heikkilän oppien kannalla.
      Tähän minulla on välineenä nämä
      - Ph-tipat Supergreen-jauhe
      - D-vitamiinia 500 mikrog / vrk
      - Omega-3 2000 mg/vrk
      - Kromi
      - Proteiini-lisää n. 30 g/vrk
      - VHH-rukavalio

      Näillä on tarkoitus pitää verensokeri tasaisena. Lievää ylipainoa on ollut, mutta protskun avulla sain sitä jo aikaisemmin tiputettua niin, että BMI on alle 30.

      • Karmila

        Ainiin, vielä kun mietin tätä Ph-juttua, ajattelin että toteutan sen niin, että hankin kaiken tarvittavan lehtivihreän tuoreista oraista, iduista, naateista yms ja ruokasooda korvaisi Ph-tipat. Totesin kuitenkin että se on liian työlästä ja siksi siis Innerlight-tuotteet.


      • Karmila

        tuli sekä desimaali- että yksikövirhe.
        Eli D-vitamiinia 5000 kansainvälistä ykiskköä (lieneee 125 mikrog)


      • emästä vai ei

        Oletko pysynyt tällä tiellä, miten mennyt? Tuntemukset, tulokset?


      • Karmila

        Tiellä pysyttelen ja hyvin on mennyt.
        Iloisuutta, euforiaa ja terveyttä.
        Olen täysin terve niin henkisesti kuin fyysisestikin.


      • porrasteoria.porttiteor
        Karmila kirjoitti:

        Ainiin, vielä kun mietin tätä Ph-juttua, ajattelin että toteutan sen niin, että hankin kaiken tarvittavan lehtivihreän tuoreista oraista, iduista, naateista yms ja ruokasooda korvaisi Ph-tipat. Totesin kuitenkin että se on liian työlästä ja siksi siis Innerlight-tuotteet.

        Näin siis mainostat, kun ensin olet kertonut että ruokakaupan vihannestiskin antimilla on mahdollista hoitaa, mutta vaivalloista, siksi mainostamasi tuote.


    • ph ruokavalio

      HEI !
      Minulla mennyt 4 viikkoa ph-ruokavaliolla ja innerlight viherjauhe ja tipat käytössä , myös koivuntuhkaa olen juonut nestemäisenä.
      Ylipainoa ja särkyjä on. nyt lähtenyt 4kg pois.Todella hyvä olo ja aikomus jatkaa mah. pitkään. Täysin alkaalisella ruualla en ole ,mutta mah paljon alkaalista ravintoa syön.
      Ainut ongelma innerlightin kalleus ,koska bisnes mikä bisnes ????? olen pienituloinen ja sen takia ongelmallista hankkia näitä tuotteita.
      Myös verianalyysissä kävin helsingissä.

      t.Nina Louhimaa

      • Vaihtoehtoja on

        Voit aivan surutta vaihtaa viherjauheen venhänäorasjauheeseen.
        Alkaalista vettä saat edullisemminkin. On olemassa laitteita, joilla saat itse tekemällä jopa PH 10:kin tasoista alkaalista vettä.


    • hillo769

      Noo miltäs nina nyt näyttää? onko virkeämpi olo jne. kerro vähän! kuitenki kuukausi jo menny tuosta edellisestä postauksesta..

    • totuuspaljastuu
      • KlausH

        Olet hyvin selkee valehteleva skepoidiootti, joka pilaa palstan valheillaan.


      • kjirveskantainen
        KlausH kirjoitti:

        Olet hyvin selkee valehteleva skepoidiootti, joka pilaa palstan valheillaan.

        Nämä hörhöt älämölöt muodostavat alakultin nimeltään "Kylttyyri". Vastaa uskomushoitajien mahtisanaa voodoo-CAM.


      • leivänisä

        Kellot kilkattaa jo sulle, nimittäin kirkonkellot.


      • hillo769
        leivänisä kirjoitti:

        Kellot kilkattaa jo sulle, nimittäin kirkonkellot.

        KYLTTYYRILAHKOON kuuluvat miehet ovat tällaisia murhalla uhkaavia fanaatikkoja. Heidän luonteenpiirteisiinsä kuuluu raivo opiskelua ja toisinajattelua kohtaan sekä rakkaus voodo-CAM:a ja kuhnekylpy-CAM:a kohtaan. Koululaiset voivat opetella mediakritiikkiä näistä hörhöistä kirjoituksista.


      • Kapteeni.Järkevä

      • Leivänisä
        hillo769 kirjoitti:

        KYLTTYYRILAHKOON kuuluvat miehet ovat tällaisia murhalla uhkaavia fanaatikkoja. Heidän luonteenpiirteisiinsä kuuluu raivo opiskelua ja toisinajattelua kohtaan sekä rakkaus voodo-CAM:a ja kuhnekylpy-CAM:a kohtaan. Koululaiset voivat opetella mediakritiikkiä näistä hörhöistä kirjoituksista.

        Vaikutat sivistymättömältä mieheltä. Lue Eino Leinon runo "Kylttyyri", niin pää saattaa selvitä. Sinun kohdallasi se ei ole varmaa.


      • Leivänisä
        leivänisä kirjoitti:

        Kellot kilkattaa jo sulle, nimittäin kirkonkellot.

        Tässä on kyseessä identiteettivarkaus. Sen suoritti tyypillinen KYLTTYYRI - ihminen. Se on pikkuisen hermostunut, eikä hallitse hermojaan ja lihaksiaan.


      • pernilja
        KlausH kirjoitti:

        Olet hyvin selkee valehteleva skepoidiootti, joka pilaa palstan valheillaan.

        Osoita, missä on valehdeltu.


    • syöterveellisestijosvoit

      Ei ole tyrkytetty - piti etsiä etsimällä.
      Ruokavalio on melkoisesti pinnalla oleva asia. Tällä aineella, kuten myös muidenkin valmistajien samalla tavoitteella olevilla aineilla, on siis tavoitteena pyrkiä vaikuttamaan kehon happoemästasapainoon. (Tähän voi sitten antaa asiantuntevaa kommentia, kun kuitenkin on tärkeää huolehtia lehon emäksisyydestä, vai ?)
      Ruokateollisuus on saanut aika vapaasti vaikuttaa ravinnon sisältöön aina tuolta 70-luvusta lähtien, sillei hiljakseen ja äänettömästi. Nyt on sellainen tilanne, että jos oikeasti haluaa huolehtia ravinnosta terveysnäkökulmasta, asia menee hamkalaksi, esim tavallisessa ruokakaupassa. Terveysaspektista katsottuna markettien koot ja tavaran määrä voisi olla 10 kertaa pienmpi. Tarjottu ruoka ei edistä terveyttä. Ruoassa on tavallisista aineksista pelkästään liikaa sokeria, suolaa, etikkaa, kovia rasvoja, väriaineita ja nitraattia ja fosfaattia. Puhumattakaan sitten hienosäätöisemmästä tarkastelusta.

      • PH-huijarit

        Tässä PH-huijausta Joensuusta.

        https://www.youtube.com/watch?v=f4z4cw28BAc


    • Phtasapaino
      • veeveeveeveevee

        Mainoksille on Suomi24:ssä oma osionsa. Mainokset ovat maksullisia, kuten tuo terstoteroosimainos tuossa vasemmalla. Miksi naisille näutetään terskahormonimainoksia.


    • supergreen

      Syön supergriiniä joka päivä ja olen hyvin terve ja tasapainoinen.

    • mikseioletutkinut

      PH-tasapaino on hyvin tärkeä asia terveyden kannalta.
      Koululääketiede ei vain tunne asiaa, koska ei ole tutkinut!

      • Protestiapukkaa

        Happy ph näyttää olevan protestilistalla.


      • LABORATORIOLÄÄKÄRI

        Olet sekava, peruskoulun kesken jättänyt tai armosta läpi päässyt HÖRHÖ! Veren PH on perustutkimus. SE OTETAAN ESIMERKIKSI LEIKKAUKSEN AIKANA LÄHES JOKAISELTA POTILAALTA. Kuis te hörhöt sitä mittaatte? SE OTETAAN VALTIMOVERESTÄ!!!! VAIN JA AINOASTAAN!!!


    • PH-tasapainoinen

      Syön supergreeniä päivittäin ja PH-tasapainoni on todella hyvä ja kunnossa.

    • Skepponen

      PH-tasapainoni on todella huono , kun juon kossua pullon joka päivä.
      Auttsisiko supergreen siihen?
      Kertokaa kokemuksia?

    • Anonyymi

      Oli hyvä minulle mistä voisin ostaa tämä imeytyi hyvin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe