Kuka on riihimäen paras hammaslääkäri

pelokasjuu

kauhheta , kun pitäs mennä ja hampaat ihan risat et se ei heti haukkus.

135

18029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkopotilas

      Sammalkiven Pekka,ehdottomasti!

      • hfghfghhg

        On ehkä hellä tekemään,mutta valitettavasti ne mitä on tehnyt ei tule kestämään. Omakohtainen ja muutaman tutun kokemus. sitten saa taas rampata korjailemassa ja maksaa itsensä kipeeksi. Kyllä ne kaikki yksityiset ottaa pelkosi vakavasti ja tekevät työn sen mukaan.


      • Hammaspekko
        hfghfghhg kirjoitti:

        On ehkä hellä tekemään,mutta valitettavasti ne mitä on tehnyt ei tule kestämään. Omakohtainen ja muutaman tutun kokemus. sitten saa taas rampata korjailemassa ja maksaa itsensä kipeeksi. Kyllä ne kaikki yksityiset ottaa pelkosi vakavasti ja tekevät työn sen mukaan.

        Sammalkiven paikat lähinnä väliaikaispaikkoja. Itselläni kokemus kahdesta paikasta, jotka pysyivät kiinni vajaan kuukauden. 1. kerta huolimattomuutta, 2. kerta välinpitämättömyyttä, 3. kerta ammattitaidottomuutta. Sanokaamme.


      • hammaskipee

        eikös tää sammalkivi ollut riihimäen viestirykmentin hammaslääkäri myös?? siis joskus 1996 ainakin?


      • Konktohtori

        Jos ei tarvi paikata, ni olen minäkin niitä poisvedellyt. En velota mittään, on se sen verran kiva hommaa


      • Anonyymi

        Pekka Sammalkivi ehdottomasti paras


      • Anonyymi
        hammaskipee kirjoitti:

        eikös tää sammalkivi ollut riihimäen viestirykmentin hammaslääkäri myös?? siis joskus 1996 ainakin?

        en tiedä tuosta, mutta minkähänlaisia paikkoja ja millä ominaisuuksilla tarjoavat potilaille...
        nimimerkki paikka hampaassa 1995


    • ^^saana^^

      Ja siellä Juha Skyttä on ihminen jota voin lämmöllä suositella.

      • samaa mieltä

        Erittäin pätevä. Ei edes pelottanut kuten yleensä, kun oli varmat otteet.


    • Sifu

      Pekka sammalkivi on kyllä ehdottamasti paras 10 vuoden kokemuksella..

      • pelottaa

        tiina yrjö-koskinen, kotipitsan talossa.
        Aivan ihana. Jopa puudutus ei tunnu missään. Ennen tiinaa pelkäsin aivan mielettömästi, aina sattunut. Tiina muistaakseni hoitaa helsingissä ilokaasuhumauksessaki niitä oikein hysteerisiä. paikat on pysyny. En voi muuta kuin todella suositella


      • visuri
        pelottaa kirjoitti:

        tiina yrjö-koskinen, kotipitsan talossa.
        Aivan ihana. Jopa puudutus ei tunnu missään. Ennen tiinaa pelkäsin aivan mielettömästi, aina sattunut. Tiina muistaakseni hoitaa helsingissä ilokaasuhumauksessaki niitä oikein hysteerisiä. paikat on pysyny. En voi muuta kuin todella suositella

        Jo lähti hammaslääkärikammo, kun täällä kävi, kohtelu oli ihmismäistä. Tosi hyvä tiimi hammashoitajansa kanssa, molemmat ovat mielettömän hyviä tyyppejä ja työ hoituu ammattitaitoisesti. Olen joutunut paljon käymään hammaslääkärissä, mutta tämä oli yliveto ja en vaihda pois. Jos muutan Inariin, varmaan tulen tänne hoidatuttamaan vielä hampaani. :-) Suosittelen!


      • parempaan vaihdoin
        pelottaa kirjoitti:

        tiina yrjö-koskinen, kotipitsan talossa.
        Aivan ihana. Jopa puudutus ei tunnu missään. Ennen tiinaa pelkäsin aivan mielettömästi, aina sattunut. Tiina muistaakseni hoitaa helsingissä ilokaasuhumauksessaki niitä oikein hysteerisiä. paikat on pysyny. En voi muuta kuin todella suositella

        tiina yrjö-koskinen on kyllä paras. Ennen käytin Pekka Sammalkiveä mutta kun toisen kerran paikka irtosi ulkomailla niin johan vidutti. Olin ennen matkaa päättänyt laittaa hampaat kuntoon ettei sit matkalla tarvi .....Ihme hutilo toi Pekka


      • ...Faktaa M?
        parempaan vaihdoin kirjoitti:

        tiina yrjö-koskinen on kyllä paras. Ennen käytin Pekka Sammalkiveä mutta kun toisen kerran paikka irtosi ulkomailla niin johan vidutti. Olin ennen matkaa päättänyt laittaa hampaat kuntoon ettei sit matkalla tarvi .....Ihme hutilo toi Pekka

        Vihreän valtuutetun systeri.
        Sillä on kuulemma ainaski Riksun parhaat laitteet, sinne aion mennä minäkin jatkossa. Hyvä hoito myös. Jääköön mainitsematta, että olen nuorempana ollut
        tekemisissä hänen kanssa, ei sillälailla.


      • Anonyymi
        pelottaa kirjoitti:

        tiina yrjö-koskinen, kotipitsan talossa.
        Aivan ihana. Jopa puudutus ei tunnu missään. Ennen tiinaa pelkäsin aivan mielettömästi, aina sattunut. Tiina muistaakseni hoitaa helsingissä ilokaasuhumauksessaki niitä oikein hysteerisiä. paikat on pysyny. En voi muuta kuin todella suositella

        Itselläni kamala kokemus. Tiina ojensi koko ajan. En osannut pitää suuta enkä kieltä yhtään niinkuin olisi pitänyt. Suussa sen muotoisia mokkuloita mitkä tukki kurkun. Kun ilmaa ei saanut, olikin vika minun psyykkeessä. Lisäksi hän haukkui paitsi minun hampaanpesut, myös entisen hammaslääkärini hammaskiven puhdistustoimet.
        Keskustelua ei siinä päässyt syntymään minkäänlaista, tai ajatusten vaihtoa. Tiina kyllä jyrää. Hinnat pilvissä siihen vielä kylkeen niin a vot!


      • Anonyymi
        pelottaa kirjoitti:

        tiina yrjö-koskinen, kotipitsan talossa.
        Aivan ihana. Jopa puudutus ei tunnu missään. Ennen tiinaa pelkäsin aivan mielettömästi, aina sattunut. Tiina muistaakseni hoitaa helsingissä ilokaasuhumauksessaki niitä oikein hysteerisiä. paikat on pysyny. En voi muuta kuin todella suositella

        Juu kävin aikanaan Yrjö-Koskisen vastaanotolla ja olihan se kiva se laserpora, kun ei tarvinnut edes puuduttaa, mutta vähän ajan päästä joutui menemään korjauttamaan toiselle lääkärille, kun rupesi oireilemaan pahasti juurihoidettu hammas. Tämä toinen hammaslääkäri kysyi kuka nämä paikkaukset ym. oli tehnyt ja sanoi että oli tehty niin pieleen korjaukset, kuin vaan voi tehdä. Hämmästyi suuresti kun kerroin kuka edellinen hammaslääkäri oli.


      • Anonyymi
        visuri kirjoitti:

        Jo lähti hammaslääkärikammo, kun täällä kävi, kohtelu oli ihmismäistä. Tosi hyvä tiimi hammashoitajansa kanssa, molemmat ovat mielettömän hyviä tyyppejä ja työ hoituu ammattitaitoisesti. Olen joutunut paljon käymään hammaslääkärissä, mutta tämä oli yliveto ja en vaihda pois. Jos muutan Inariin, varmaan tulen tänne hoidatuttamaan vielä hampaani. :-) Suosittelen!

        Minulla aivan toisenlaiset kokemukset. Paikat irtosi. Menin kunnalliseen ja ovat pysyneet.

        Mummo keskustasta


    • pelottaa

      Ehdottomasti Marja Tolonen! Hänen on helläkätinen, huolehtivainen, rauhallinen ja ystävällinen. Marja selostaa, mitä tekee se jo helpottaa pelkoa. Pelkäsin ennen melkein hysteerisesti hämmälääkäriin menoa, sitten menin Marjan potilaaksi ja nyt menen ilman pelkoa hänen vastaanotolleen. Suosittelen, et tule katumaan!

      • Asiakas Hämeenlinnas

        Pakko laittaa, kun tämän näin ....Tolonen on ihan ykkönen, paras hammaslääkäri, joka minulla koskaan on ollut ....ja tule olemaan.
        Samaistun edellisen kommentteihin täysin.
        Juha Skytästä en tykännyt ja syytä en ala täällä puimaan : (


      • NllNON

        samaa mieltä ! Paras ikinä !


    • ???

      Minna Grönroos

    • K. Amala P. Käämi

      Varakasta väkeä on aikoinaan ollut palstalla. Yksityislääkäreitä taitaa olla kaikki.
      Itse käytän kunnallisia palveluita, enkä muista yhdenkään lääkärin nimeä sieltä.
      Nimittäin aina on eri lääkäri ja lisäksi niiden nimet on ulkomaankielisiä, niin...
      Palveluun olen ollut tyytyväinen (suom. ei valittamista).

      • uskoo ken haluaa

        Eeva Lommi-Kiskola


      • lisä-ääni eevalle
        uskoo ken haluaa kirjoitti:

        Eeva Lommi-Kiskola

        Eeva Lommi-Kiskola hää kun nääs on nykytermein ihan ihku!


    • Niilo Näkki

      Voisi tuon uskoakin, ainakin nimen. Monesti ihmisen nimi viittaa omaan
      ammattiin, ei just tule esimerkkiä mieleen.

    • Ite kans lapsena pelkäsin hammaslääkäriä, tosin pelkää edelleen, mutta käynyt kans tolosella, joka hoiti myös ilokaasulla.

    • sirpa80

      eeva lommi-kiskola? saako hänelle aikoja?

    • Johanna698765

      Sajis mathai

      • hönkispönkis

        onkstääjotainuustakieltä, jotapitäissuomalaisentaasymmärtää?
        Tervetuloa meille muualtakin!


      • hgia

        "Matti" saa mun äänen kanssa!


    • Hyvässä hoidossa

      Ihan aikuistenoikeesti:

      Minna Grönroos

    • leonora1

      Minna Grönroos julkisella puolella. Itse poden aivan kamalaa hammaslääkärikammoa, enkä ole vuosiin uskaltanut mennä. (siihen vielä päälle ahdistuneisuushäiriö ja julkistentilanteiden pelko, jotka pahentavat tapahtumaa) Vihdoin oli pakko varata aika, vaikka pelotti ihan hirveästi. Vastaanotosta sain Minnalle ajan, kun varausta otti vastaan joku ihana nainen ja se suositteli mulle Minnaa, kun on saanut muilta potilailta hyvää palautetta. Aivan ihana tyyppi, itkin helpotuksesta ja nyt uskallan jopa mennä paikkauttamaan pari hammasta. Jos kaikki olisivat tällaisia, ihmiset tuskin edes potisivat kammoa hammaslääkereihin. Suosittelen lämpöisesti!

      • yläseiska

        Olen ehdottomasti samaa mieltä - Minnalta sain avun vuosia jatkuneeseen vaivaan - vihlonta ongelmaan. Pari poistoakin tehtiin ja nyt vaivat ovat poissa!


      • RiksuTiksu

        Täältä myös ääni supersympaattiselle Minnalle.


      • karvahammas

        voin myös suositella


    • hammas78

      Julkisella puolella kyllä Pirjo Käräjäoja on hyvä. Suosittelen.

      • Anonyymi

        Melkoinen puoskari tämä käräjäoja,ainoa hoitomuoto tuntuu olevan joka vaivaan hampaan poistaminen.


    • Hampaat-on

      Sammalkivi korjasi poikki menneen etuhampaani ja hyvin on pysynyt jo 14:sta vuotta,tosin ei mennyt omasta pussista,Että ei valittamista tähän peukku

    • tyytyväinenasiakas

      Olen erittäin tyytyväinen hammaslääkäri Kaukoseen ja hänen tiimiinsä, johon kuuluu hammashoitaja ja suuhygienisti.

      • kannattaa.kysyä

        Olen kuullut, että käyttäisi hypnoosia. Jos on apahtunut asiakkan luvalla, niin ei sitten mitään.- Voi olla huhukin.


      • TipiTillukka
        kannattaa.kysyä kirjoitti:

        Olen kuullut, että käyttäisi hypnoosia. Jos on apahtunut asiakkan luvalla, niin ei sitten mitään.- Voi olla huhukin.

        Arvelet siis, että hammaslääkäri tai hänen työparinsa saattaisi hypnotisoida potilaan ilman tämän lupaa? Mihin tällä pyrittäisiin? Jälleen tuli todistettua, että ihmisten typeryys on täysin rajaton - siis täysin rajaton.


      • tiedän.mistä.kirjoitan

        Pelko pois, kipu pois.--Kyllä arvelen.


      • kuin.myös

        Sammalkivellä on hypnoosikoulutus. On ainakin kuulunut Suomen tieteelliseen hypnoosiyhdistykseen.Siihen Lauerman "omistamaan".


      • pappijahammaslääkäri

        Sammalkivi on myös luterilainen pappi.
        Pätevyydestä en tiedä, mutta oli aikoinaan sekä varuskunnan pappi että hammaslääkäri. Poisti eräältä tuntemaltani varusmieheltä viisaudenhampaat näppärästi ilman sielunhoitoa tai muuta hellyyttä.


    • Halvalla-todella

      Kävelee kerran sopivas kännis keskustaan ja pysähtyy aukoon naamaa jollekin,niin eiköhän siin hampaitaki irtoa

    • katsotaan.sanoi

      Varokaa ainakin tällaisia hammaslääkäreitä ja hoitajia

      http:www.litorina.org/vaasanmafia/id42.html

    • katsotaan.onnistuiko

      Ei kai tällaista Suomessa tehdä, vai tehdäänkö? Seuraavan osoitteen kun klikkaat, sieltä löytyy pitkä lista juttuja, jotka Googella voi käännättää (sellainen huumorikäännös).
      -Onco sinulla johdot hampaita?Minulla oli.-Tässä muutamia kuvia.
      -oletko kuullut lankojen hampaat ?

      http://psykiatrienpolitiskdrap.blogg.no/

      • uudestaan.taas

      • Anonyymi
        uudestaan.taas kirjoitti:

        uudestaa, tarkemmin
        http://psykiatrierpolitiskdrap.blogg.no/

        Olisko ollut Kaukonen, joka vasemman alaleukaluun loppupäähän kaivoi kolon ja päällä tyhjennetty takahammas täynnä sähkövehkeitä. Marko Pulli sitten poisti joskus 2010 tai vähän ennen.Muistatko Marko.
        Ja kaikki muu, mitä Riksussa minulle tekivät ( ja siihen päälle muilla paikkakunnilla tapahtuneet)

        Nykyään on sirut ja implantit ja nekin kohta historiaa, kun e-häirintä on niin kehittynyttä.

        OSAATTEKO EDES HÄVETÄ. Ette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko ollut Kaukonen, joka vasemman alaleukaluun loppupäähän kaivoi kolon ja päällä tyhjennetty takahammas täynnä sähkövehkeitä. Marko Pulli sitten poisti joskus 2010 tai vähän ennen.Muistatko Marko.
        Ja kaikki muu, mitä Riksussa minulle tekivät ( ja siihen päälle muilla paikkakunnilla tapahtuneet)

        Nykyään on sirut ja implantit ja nekin kohta historiaa, kun e-häirintä on niin kehittynyttä.

        OSAATTEKO EDES HÄVETÄ. Ette.

        Niin Kaukonen jo 1990 luvulla sähkötyönsä teki. En tiedä, onko enää töissä tai edes hengissä. Poika kait jatkaa isän vastaanotolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Kaukonen jo 1990 luvulla sähkötyönsä teki. En tiedä, onko enää töissä tai edes hengissä. Poika kait jatkaa isän vastaanotolla.

        riksun vainotulla oli sähköt asennettuna

        leukaluun kaivanto jäi jällelle myöhempien hammaslääkäreiden ihmeteltäväksi


    • Puuseppä_Virkki_P

      Riippuu mitä toimenpidettä tarvitset. Minäkin olen vedellyt noita poskihampaita tuttavilta pois, tosin puuduttaminen ei ehkä ihan viimeistä huutoa.

      Kirjoittele, jos kiinnostaa, autan mielelläni.

    • porakopale

      Parhaasta en tiedä, mutta parasta luokkaa on Sammalkiven hinta hampaan poistosta, alkaen 100 euroa.
      Vaativa hampaan poisto 166 euroa.
      Jessus, kertokaa niiden muiden hinnoista?.

      • näppärä.sormistaan

        Hinnasta en tiedä, mutta Pulli irrottaa hampaan niin ettei ehdi tajuta.


      • hammabis

        yrjö-koskinen hoitaa hommat kunnialla


      • hintatiedotesille

      • hyvästä.maksaisin

        Mutta ammattitaitoa ja kohtelua ei valitettavasti voi.


      • näiltäpalsoilta

        Niin, näiltä keskustelupalstoilta selviää sitten asiakkaiden henkilökohtaiset kokemukset ja mielipiteet mitä tulee asiakaspalvelun ja hammaslääkärin vuorovaikutustaitoihin ja koettuun ammattitaitoon.


      • TutkijaA
        hintatiedotesille kirjoitti:

        Terveydenhoidon maksuja paikkakunnittain löytyy nykyään verkkosivuilta: hoitopaikanvalinta.fi. Mm. joidenkin Riihimäen yksityisten hammaslääkärien hintatiedot ovat siellä, mutta monen tiedot puuttuvat.
        https://www.hoitopaikanvalinta.fi/mita-itse-maksat/hoidon-kustannukset-suomessa/yksityisen-terveydenhuollon-hintatietoja/
        Hintatietoja voi siis verrata. Suosittelen.

        Tuolta nettisivuilta löytyvät ketjupaikkojen hinnat. Kela ei rekisteröi yksittäisten ammatinharjoittajien hintoja. Harmi sinänsä, ovat yleensä edullisempia.


    • Potilaz

      Sajis Mathai on hieno mies, kädet vain ovat hieman karvaiset! :D Ja suomen kieli on hieman haussa. Hampaan se veti oikein näppärästi, ei kestänyt sen pitempään kuin vaikka paikkaus. Puudutuskin toimi hyvin.

      • Anonyymi

        On sen verran hieno mies, että halusi repiä hampaan irti kun oli vaan hieman lohjennut. Hoitajakin pyöritteli päätä ja minä totesin, että hampaani pysyy suussa. En sen jälkeen ole tuolle hammaslääkärille aikoja halunnut.


    • Perusteet_yrittäjäksi

      Vedätä risat hampaat pois, kasvata viikset ja parta ja muuta Tukholmaan vitun tointa harjoittamaan.

    • kaikki.ei.gsää

      Käykää Hämeenlinnan palstalla lukemassa oral-kokemuksia. Minä onneton yritin sieltäkin saada asiallista, ammattitaitoista hoitoa. Menin turhaan ottamaan kaiken henkisen ja ruumiillisen pahoinpitelyn henkilökohtaisesti.

      • mitä.iso.edellä

        Siis olikin talon tapa.


    • muorri

      eeva lommi.kikola

    • yökk

      eeva lommi-kiskola

    • 40333

      Itse lukenut tosta Yrjo-Koskisesta Laser Sedaatio pitäs hammasleikata, kellään kokemuksia?

    • Vinkkinäjuu

      Asematunnelis juu on kans

    • voi.olla.koettua
      • mitäs.nostitte

        15.1.2016 viestin linkki toimii


    • Pohtia

      Hyvin kohteleva vai taitava ? asiakas ei sitä kyllä tiedä mitä siellä suussa puuhataan. Arvostelu perustuu yleensä vaan siihen miten sinua kohdellaan. Vähäpuheinen voi taidoiltaan olla erinomainen , kun taas päinvastainen..............................

    • hammas

      20 vuoden kokemuksella suosittelen ehdottomasti Juha Skyttää. Siinä on hammaslääkäri joka osaa tehdä hoidon paremmin kuin hyvin.

      • Anonyymi

        Skyttä on kova poika puuduttelemaan, puuduttaa vaikkei pyytäisikään ja sitten ihmetellään yhdessä laskulla olevaa 80 euron veloitusta puudutuksesta jota en tilannut.


    • Anonyymi

      Onko kokemuksia tästä Coronasta.

    • Anonyymi

      Eräs riihimäkeläinen voimailulajin suomenmestaruuksiakin voittanut raavaan oloinen mies kertoi joskus _ 60 luvulla että hän ei ole selvinnyt kertaakaan pyörtymättä käydessään eräällä paikallisella hammaslääkärillä ! Sitä hän jännäsi että selviääkö hän pyörtymättä jos kohtaa kadulla tämän hammaslääkärin! Häneltä
      ei voi asiaa enää tarkistaa koska hän on ollut vainaana n. 35 vuotta!

    • Anonyymi

      Kamalin kokemus tämä Tuula Kohonen😫

      • Anonyymi

        Ai miksi, kerro lisää, missä oli vastaanotto


    • Anonyymi

      MINKÄLAISIA IHMISIÄ HAMMASLÄÄKÄRIT OIKEIN OVAT?

      Opiskelleet yliopistossa lääketieteellisessä.

      Onko hampulinjalle helpompi päästä kuin yleislääkärilinjalle?

      Ainakin pitää olla pikkutarkka, sormista näppärä ja kestää toistotyötä.

      Nykyään on mahdollista jatko-opiskella ja erikoistua.

      Entä psyykke, minkälainen sopii hammaslääkäriksi .

      Minkälainen on hyvä hammaslääkäri.

      Minkälaisen vastaanotolle et menisi tieten tahtoen.

      • Anonyymi

        Kun sattunneesta syystä olen netissä selaillut hml-vastaanottoja ja rupesi mainoksiakin tulemaan,kiinnitin huomiota lukuisiin mainintoihin : olen rauhallinen, leppoisa ja mukava. Pelkopotilaatkin voivat tulla vastaanotolleni

        .Ilmeisesti hampuleille on ollut tarjolla suggestio/hypnoosikursseja.

        Hyödyllinen tieto määräyksestä, suggestiossa jne aivot eivät pysty noteeraamaan ei-sanaa. Joskus ennen äidit voihkivat: kun lasta kieltää, on kuin käskisi. Jos äiti sanoi: ei saa mennä ulos, aivot kuuli: saa mennä ulos.


    • Anonyymi

      Mikä on heidän taustansa. Mediassa on edelleen ollut tietoa, että eliitti pitää hallussaan lääketieteellistä tiedekuntaa. Nämä nykyisin työssä olevat ovatainakin 10 v.sitten menneet yliopistoon.

      Eliitissä on paljon narsisteja. Suhtautuvat halveksien muihin yhteiskuntaluokkiin.

      Eliitin toimintatyyliin kuuluu vaieta mokista ja ovat hyvin lojaaleja toisilleen.

      On myös ei-suomalaisia hammaslääkäreitä, ehkä täälläkin.

    • Anonyymi

      OMA APU - PARAS APU

      Apteekissa myydään paikka-ainetta, joka pysyy paikallaan aika pitkään.

      Ensin puhdistus ultraäänihammasharjalla. (Ihan hyvä sijoitus, voi harjailla välillä muutenkin kaikki hampaat.)

      Sitten kuivaus hiustenkuivaajalla. Ja ei muuta kuin paikkaa päälle.

    • Anonyymi

      Pekka Sammalkivi oli Rantsilassa 1980-luvun alussa hammaslääkärinä.Ilman puudutusta poraili.Melkoinen Mengele!

    • Anonyymi

      sammalkivi tekee nyt varmaan parasta laatua, mitä osaa

    • Anonyymi

      Tässä eräänä päivänä oli kohtaaminen maijan kanssa autolla. Yht'äkkiä huulet rupesivat menemään törölle ja suu venyi vaemmalle puolelle.

      Väkisinkin tuli mieleen, että tuliko laseria ja oliko tarkoitus vetäistä pidempi pätkä hampaista tyhjäksi.

      • Anonyymi

        SIIS POLIISIMAIJASTA AMMUTTIIN SUUN PÄÄLLE NIIN, HUULET TÖRRÖTTIVÄT JA SUU VENYI JA VÄÄNTYI VASEMMALLE PYSYEN SIINÄ ASENNOSSA JONKIN AIKAA.

        en kirjoittanut ylös aikaa enkä paikkaa.Koton vaan tarkistin, ettei hampaita hajonnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SIIS POLIISIMAIJASTA AMMUTTIIN SUUN PÄÄLLE NIIN, HUULET TÖRRÖTTIVÄT JA SUU VENYI JA VÄÄNTYI VASEMMALLE PYSYEN SIINÄ ASENNOSSA JONKIN AIKAA.

        en kirjoittanut ylös aikaa enkä paikkaa.Koton vaan tarkistin, ettei hampaita hajonnut.

        OLen jo kohdannut maijan sen jälkeen risteyksessä, maija oikealla puolella. Nytkin suu venyi vasemmalla, mutta raon päälle venyi kieli. Pojat maijassa tuijottivat vihaisesti.

        Ajotilanne, huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OLen jo kohdannut maijan sen jälkeen risteyksessä, maija oikealla puolella. Nytkin suu venyi vasemmalla, mutta raon päälle venyi kieli. Pojat maijassa tuijottivat vihaisesti.

        Ajotilanne, huh.

        Poliisit pääsivät tähän ketjuun sen takia, että syyskuussa 2019 ikkunan läpi laserilla(?) ammuttiin kaksi etuhammastani hajalle, peräjälkeen. Tammikuussa 2021 ammuttiin yksi etuhammas hajalle ja vahingotettiin kulmahammasta, jota tosin piti ampua vielä kaksi kertaa ennen kuin oli sökö. Ja nyt sitten poliisit ammuskelivat suuhun..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisit pääsivät tähän ketjuun sen takia, että syyskuussa 2019 ikkunan läpi laserilla(?) ammuttiin kaksi etuhammastani hajalle, peräjälkeen. Tammikuussa 2021 ammuttiin yksi etuhammas hajalle ja vahingotettiin kulmahammasta, jota tosin piti ampua vielä kaksi kertaa ennen kuin oli sökö. Ja nyt sitten poliisit ammuskelivat suuhun..

        joo, poliisit tekivät yhteistyötä hampuleiden kanssa, kyllä ne ainakin pari hammasta hävittivät. meinaan riksun vainotulta.


    • Anonyymi

      En yleensä nosta itseäni mutta minähän se olen !

    • Anonyymi

      Meikäläinen T:Hammaspeikko

    • Anonyymi

      On näköjään poistettu minun talven ja kevään hammaslääkärikokemukset, vaikka tosia olivat.

    • Anonyymi

      Onko tietoa saako kultahampaita teetettyä riihimäen hammaslääkäreillä? Minulta kun sattuu puuttumaan ylhäältä kulmahampaat niin ihan sen takia. Vai pitäisikö Venäjälle lähteä teettämään, siellä kun maksaa noin 1000euroa kaikki ylähampaat.

    • Anonyymi

      IHAN VAAN KYSYN, minullahan ei ole todisteita, Tai vaan kysyn, kerron että kaikki hypnologit ovat mahdollisten epäiltyjen listalla.
      Siis sinä Sammalkivi, oletko antanut apua vainooni. Siinä on niin paljon hypnoosiakin mukana.

      • Anonyymi

        Perustelut kysymykselleni.

        Vainossani käytetty paljon hypnoosiakin.

        Sinulla on hypnoosikoulutus Suomen tieteellisessä hypnoosiyhdistyksessä , ehkä muuallakin.

        Olet hammaslääkäri ja ko. ammattikunta vainoaa eikä myy palveluitaan minulle.

        Olet pappi- Kaikenmaailman uskovaiset ovat kimpussani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustelut kysymykselleni.

        Vainossani käytetty paljon hypnoosiakin.

        Sinulla on hypnoosikoulutus Suomen tieteellisessä hypnoosiyhdistyksessä , ehkä muuallakin.

        Olet hammaslääkäri ja ko. ammattikunta vainoaa eikä myy palveluitaan minulle.

        Olet pappi- Kaikenmaailman uskovaiset ovat kimpussani.

        Minua on vainoskellut, seuraillut, ollut paikalla, kun---- ex hl Mälkönen. Selvisi, kun joku lintuharrastaja ilmiantoi hänet. Hän oli ruokintapaikalla pakkasjaksonpäivänä estämässä lintuja pääsemästä syömään.

        Hän on esiintynyt vyöllinen berberi päällään ja muitakin lyhyitä berberimiehiä olen nähnyt.

        Muistan hänet pihalta parkin kertaa ivallisen voitonriemuisena kysymästä, onko tullut hyviä luontokuvia. Tämä tapahtui silloin, kun auringonnousujen ja -laskujen pakkokuvaaminen oli alkanut. Siihen pakkoon liittyi hyvin voimakas manipulaatio, ainakin ehdollistamista, mutta epäilen hypnoosia olleen mukana. - Purkaminen vei muutaman päivän .Alkupäivä aiheutti voimakkaita fyysisiä reaktioita: kehon vääntelehtimistä, päähän sattui, ym- Piti olla verhot ikkunoiden edessä. En sietänyt punaisen värin näkemistä, ym - Olisitkohan sinä Sammalkivi tehnyt minulle tämän manilointiosuuden, En tosin tiedä Mälkösen taidoista täällä osuudella, VAIKUTTI HÄNEN KOSTOLLEEN: luotokuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua on vainoskellut, seuraillut, ollut paikalla, kun---- ex hl Mälkönen. Selvisi, kun joku lintuharrastaja ilmiantoi hänet. Hän oli ruokintapaikalla pakkasjaksonpäivänä estämässä lintuja pääsemästä syömään.

        Hän on esiintynyt vyöllinen berberi päällään ja muitakin lyhyitä berberimiehiä olen nähnyt.

        Muistan hänet pihalta parkin kertaa ivallisen voitonriemuisena kysymästä, onko tullut hyviä luontokuvia. Tämä tapahtui silloin, kun auringonnousujen ja -laskujen pakkokuvaaminen oli alkanut. Siihen pakkoon liittyi hyvin voimakas manipulaatio, ainakin ehdollistamista, mutta epäilen hypnoosia olleen mukana. - Purkaminen vei muutaman päivän .Alkupäivä aiheutti voimakkaita fyysisiä reaktioita: kehon vääntelehtimistä, päähän sattui, ym- Piti olla verhot ikkunoiden edessä. En sietänyt punaisen värin näkemistä, ym - Olisitkohan sinä Sammalkivi tehnyt minulle tämän manilointiosuuden, En tosin tiedä Mälkösen taidoista täällä osuudella, VAIKUTTI HÄNEN KOSTOLLEEN: luotokuvia.

        Kyselin somessa, tietääkö kukaan tällaisesta pakkokuvaamisesta. Tiesi. Antoi selitystä Instagramissa. Siellä auringinnousu ja laskukuvia pakosta ottaneen kuvia.- Selitti laajemminkin tätä pakkokuvaustouhua.
        Sitten enää päässyt sille instagram tilille. Kävi ilmi, että minun tilini oli kaapattu. Jäljitin. Sen oli kaapannyt jyväskyläläinen HAMMASteknikko. - Ei auttanut ilmianto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyselin somessa, tietääkö kukaan tällaisesta pakkokuvaamisesta. Tiesi. Antoi selitystä Instagramissa. Siellä auringinnousu ja laskukuvia pakosta ottaneen kuvia.- Selitti laajemminkin tätä pakkokuvaustouhua.
        Sitten enää päässyt sille instagram tilille. Kävi ilmi, että minun tilini oli kaapattu. Jäljitin. Sen oli kaapannyt jyväskyläläinen HAMMASteknikko. - Ei auttanut ilmianto.

        Valokuvaaja-ketjussa on muista pakkokuvaamisistani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valokuvaaja-ketjussa on muista pakkokuvaamisistani.

        siis tietty riksunvainotusta kyse


    • Anonyymi

      Mutta teevee on täynnä riihimäkeläisiä joten miksi ihmeessä lisähaukut?

      • Anonyymi

        nyt en ymmärrä tätä viestiä. onkohan tämä vastaus johonkin poistettuun viestiin.


    • Anonyymi

      Jos pelkäät niin Pekka Sammalkivi on ainoa oikea hammaslääkäri.
      Vuosia hänellä olen hampaani hoidattanut ja saa kivutonta hoitoa.
      Kaikki paikat ovat pysyneet hyvin ja erittäin hyvin tehtyjä.

      • Anonyymi

        Plus terveys ja saksalainen hammaslääkäri,
        ota se et pety.
        Korjaa takuuseen ja perii hinnan, nopea kun on. Pytinki Hyvinkäällä, siis kulmilla !


    • Anonyymi

      TERKKUJA HAMPULEILLE

      toiveenne toteutuu nopeaa vauhtia. Ihan takana yhdestä kuolleesta hampaasta lähti paikka ja lohkeama. Kävin julkisella puolella. Pyysin, että poistettaisiin. Ei poistettu.

      Hampuli oli kiinnostunut etuhampaista. Kaiveli keraamisen kruunun taustaa ja etuhampaan yläosaakin. Kotiin tullessa kruunu jo vähän heilui. Myöhemmin kääntyi sivuttain. Palautin takaisin. Viime yönä sähkö/laser mies oli hampaideni kimpussa. Äsken se kruunu tippui ja oikeassa terveessä hampaassa huomasin muutoksia. Hajoaa nopeaa vauhtia. - Sitten puuttuu jo 4 hammasta edestä ylhäältä.
      No en hymyile koskaan enkä puhukaan kuin pari sanaa joskus. MUTTA MITEN KÄY PULLAN SYÖMISEN:

      • Anonyymi

        Päivän mittaan on siitä "terveestä" etuhampaasta on päivän mittaan irronnut siruja alalaidasta. Ne on sen viimeöisen sähkömiehen jälkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivän mittaan on siitä "terveestä" etuhampaasta on päivän mittaan irronnut siruja alalaidasta. Ne on sen viimeöisen sähkömiehen jälkiä.

        Hammaslääkärin kaiveli etuhammasta ikenen vierestä, jotta katkeaisi ammuttaessa niin alhaalta, ettei nastahamaas tau keraaminen kruunu olisi mahdollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hammaslääkärin kaiveli etuhammasta ikenen vierestä, jotta katkeaisi ammuttaessa niin alhaalta, ettei nastahamaas tau keraaminen kruunu olisi mahdollinen.

        Ja ylläolevan kohteena oli riksunvainotun suu.


    • Anonyymi

      POLIISILLE TIEDOKSI

      eiu tarvitse enää maijasta risteyksessä suuhun laserilla mmuskella. Joku hemmo hajottelee yöllä hampaita.

    • Anonyymi

      Kingiskhan?

    • Anonyymi

      Ennenvanhaan kun ihminen oikein ryövättiin. sanottiin, että VIEDÄÄN TUHKATKIN PESÄSTÄ-

      Nyt gs-vainossani e-häirintöineen tuhotaan kaikki, HAMMASLÄÄKÄRIT VOIVAT HUUDELLA, ETTÄ VIEDÄÄN HAMPAATKIN SUUSTA.

    • Anonyymi

      VAROITUS: HENGITYKSENI HAISEE KAUHEALLE, KUN RISAT HAMPAAT MÄTÄNEE SUUHUN. Ja niiden rosoisiin koloihin jää väkisin ruokaa, sekin pilaantuu.

      Pysykää kaukana, tai kohdistan hengitystäni.

      • Anonyymi

        Viime yönä ja tänään iltapäivällä on suussani ahkeroitu laserin kanssa. Kaksi kulmahammasta ja yksi etuhammas kohteena.
        Yöllä heräsin suu ammollaan koko suuontelo ja osa nieluakin aivan kuivuneena. Äsken huulten värinään ja yhden kulmahampaan vihlomiseen.

        Nyt minulla on edessä kaksi oravanhammasta. Tällä menolla ehkä vain yksi. Sehän on semmoinen vitsikäs näky. Taitaa olla viereinen kruunukin kohteena.

        Eihän ne hampulit ole minua vainonneet. Minulla vaan on semmoinen mielikuvitus, että pystyn kuvittelemaan asioita jälkeenpäinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime yönä ja tänään iltapäivällä on suussani ahkeroitu laserin kanssa. Kaksi kulmahammasta ja yksi etuhammas kohteena.
        Yöllä heräsin suu ammollaan koko suuontelo ja osa nieluakin aivan kuivuneena. Äsken huulten värinään ja yhden kulmahampaan vihlomiseen.

        Nyt minulla on edessä kaksi oravanhammasta. Tällä menolla ehkä vain yksi. Sehän on semmoinen vitsikäs näky. Taitaa olla viereinen kruunukin kohteena.

        Eihän ne hampulit ole minua vainonneet. Minulla vaan on semmoinen mielikuvitus, että pystyn kuvittelemaan asioita jälkeenpäinkin.

        Oli tarkoitettu paradoksaaliseksi vitsiksi tuo, etteivät hampulit ole minua vainonneet. Vitsin merkitys on hävinnyt samalla kun hampuleitten pahat teot on poistettu tuolta edeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime yönä ja tänään iltapäivällä on suussani ahkeroitu laserin kanssa. Kaksi kulmahammasta ja yksi etuhammas kohteena.
        Yöllä heräsin suu ammollaan koko suuontelo ja osa nieluakin aivan kuivuneena. Äsken huulten värinään ja yhden kulmahampaan vihlomiseen.

        Nyt minulla on edessä kaksi oravanhammasta. Tällä menolla ehkä vain yksi. Sehän on semmoinen vitsikäs näky. Taitaa olla viereinen kruunukin kohteena.

        Eihän ne hampulit ole minua vainonneet. Minulla vaan on semmoinen mielikuvitus, että pystyn kuvittelemaan asioita jälkeenpäinkin.

        Se vasen yläetuhammas putoili pitkulaisina siruina pois. Tässä aika äskettäin poliisi ampui suuhun parkkipaikalla. Menetin yhden alahmapaan juuri siltä kohdalta, missä on vielä tallella se keraaminen kruunu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vasen yläetuhammas putoili pitkulaisina siruina pois. Tässä aika äskettäin poliisi ampui suuhun parkkipaikalla. Menetin yhden alahmapaan juuri siltä kohdalta, missä on vielä tallella se keraaminen kruunu.

        siis taas kertomusta riksun vainotun suusta


    • Anonyymi

      lukee, että ketjusta on poistettu 7 sääntöjen vastaista viestiä . Viestejä on poistettu paljon enemmän, eivät sitten olleet sääntöjen vastaisia.

      • Anonyymi

        Minulla on pitkä hammaslääkäritarina. Hesassa opiskelijoiden hammashoitolassa alkoi jo tulla tahallisia "tekoja". Sen jälkeen on ollut huonojakin hampuleita ja mitä pidemmälle mennään, selvästi vainoon kuuluvia. - Ei paikattu. Mutta sitten tuhottiin etuhampaat ylhäältä.

        Nykyään paljon mätäneviä hampaita. SIKSI ANNA HAJUVAROITUKSEN. Hengitys haisee kauhealle. Tänään taas yksi ihminen pelästyi kaupassa. Koiratkin pelästyvät, jos hengitän kohti.

        EN VOI MITÄÄN. Yritän varoa, mutta ei aina onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on pitkä hammaslääkäritarina. Hesassa opiskelijoiden hammashoitolassa alkoi jo tulla tahallisia "tekoja". Sen jälkeen on ollut huonojakin hampuleita ja mitä pidemmälle mennään, selvästi vainoon kuuluvia. - Ei paikattu. Mutta sitten tuhottiin etuhampaat ylhäältä.

        Nykyään paljon mätäneviä hampaita. SIKSI ANNA HAJUVAROITUKSEN. Hengitys haisee kauhealle. Tänään taas yksi ihminen pelästyi kaupassa. Koiratkin pelästyvät, jos hengitän kohti.

        EN VOI MITÄÄN. Yritän varoa, mutta ei aina onnistu.

        SIIS HAJUVAROITUS, jos käyttäydytte keljusti, saatan hönkäistä oikein kunnolla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SIIS HAJUVAROITUS, jos käyttäydytte keljusti, saatan hönkäistä oikein kunnolla..

        siis riksun suussa hampaan jämät mätänee. Varmaan melkoinen yleistulehduskin.


    • Anonyymi

      MITÄ TEKIN HAMMASLÄÄKÄRIT LUULETTE OLEVANNE??

      Jos teidät kuoltuanne pantaisiin kompostiin, jäisi pari ämpärillistä multaa. Jostain rimpulasta vai pikku ämpärillisiä. -Ulkomailla on kokemustietoa.

      • Anonyymi

        Tähän sisältyy hyvääkin. Pahassa ihmiskunnassa on se hyvä puoli, että on KOMPOSTOITUVAA MATERIAALIA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän sisältyy hyvääkin. Pahassa ihmiskunnassa on se hyvä puoli, että on KOMPOSTOITUVAA MATERIAALIA

        Jos kompostoinnista tulee virallinen vaihtoehto, tekin voisitte tahtoa, että saatte ilahduttaa ihmisiä narsisseina keväisin.


    • Anonyymi

      Terkkarista löytyy mielestäni parhaat hammaslääkärit ja mikä parasta hinta kohtuullinen.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti Minna Grönroos

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      375
      3369
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      165
      1399
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1208
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1102
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe