Parketin sävytys

Onko mahdollista muuttaa parkettilattian väriä esim. petsillä tmv. tuotteella?
Ilmianna
Jaa

6 Vastausta

minä myös ajattelin säväyttää parkettia ja ajattelin että nykyisin kun on näitä sävytettäviä lakkoja niin onnistusikkohan tuollaisella
Ilmianna
Jaa
hiottu haetaan halutun värinen petsi rautakaupasta ,
värjätään petsillä jota pitää olla kerralla riittävästi jos joudut välillä hakemaan lisää jää todennäköisesti raja kahden petsi kerroksen välille.sitten pohja lakkaus 2-3 kertaa ja vielä pinta lakka 2-3 kertaa näin saadaan asiallinen pinta vesi pohjaisella lakalla. jos taas haluat pelkän sävytetyn lakan muista että kulkureitti jossa paljon kuljetaan kuluu enemmän kuin vierestä jolloin siihen tulee vaalea kulku-ura ajan myötä siinä siis ero miksi on parempi jos sävyn saa ihan pohjimmaiseksi. lisää ohjeita saat palvelevasta rautakaupasta jos sellaisen jostain löytää..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
No jos lattia-alaa (siis parkettilattiaa) on yhteensä sellaiset 40m2 ja se pitäisi lakata 6 (!!!) otteeseen, taidanpa jättää väliin.....Johan mä saan siihen esim. laminaatin edullisemmin, ja aivan varmasti 10000 kertaa pienemmällä vaivalla.

Kiitos kuitenkin vastauksestasi! =o)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
MIMMI =o) kirjoitti:
No jos lattia-alaa (siis parkettilattiaa) on yhteensä sellaiset 40m2 ja se pitäisi lakata 6 (!!!) otteeseen, taidanpa jättää väliin.....Johan mä saan siihen esim. laminaatin edullisemmin, ja aivan varmasti 10000 kertaa pienemmällä vaivalla.

hionta/lakkaus n.15€/m2 ja sävytyksestä vähän päälle.tulee sikasiisti ja paljon parempi kun paskalaminaatti.
osta maalia ja maalaa lattias niin pääset kaikista halvimmalla....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
MIMMI =o) kirjoitti:

Pask laminaatin saa halvalla.Käyttöäkestävä(ei kulissi)laatulaminaatti alumatsku,listat työt,verot: varmaan 60€/neliö.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
MIMMI =o) kirjoitti:

Työt kaikkineen:hionta kittaus lakkaus 6 kertaa.40 neliöä:1 vuorokausi ammatti ryhmällä.Ja ite ei tarvii ku siirtää huonekalut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Parketin sävytys

Onko mahdollista muuttaa parkettilattian väriä esim. petsillä tmv. tuotteella?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta