Missä passikuvia

kysyn vaan

Missä Turun keskustassa voi ottaa passikuvia?

19

1244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pääpoliisiasemalla

      Muista noudattaa ohjeita;muuten menee uusiksi;ainakin itse sain rahat takaisin,kun 1.kerralla kuvat eivät täyttäneet vaatimuksia.

      • muita poliisiasemia

        kuin tämä mainitsemasi "pääpoliisiasema"?


      • ...
        muita poliisiasemia kirjoitti:

        kuin tämä mainitsemasi "pääpoliisiasema"?

        toi "pääpoliisiasema". olen ite 30 vuotta elänyt/asunut turussa ja niin kauan kuin minä muistan niin täällä on ollut kerrallaan vaan yks poliisiasema.
        ja toinen juttu... ne "pääpoliisiaseman" valokuvaautomaatin kuvat ei kelpaa uuteen biopassiin. eli eipä muuta kuin valokuvaamoon...


      • poliisiasema
        ... kirjoitti:

        toi "pääpoliisiasema". olen ite 30 vuotta elänyt/asunut turussa ja niin kauan kuin minä muistan niin täällä on ollut kerrallaan vaan yks poliisiasema.
        ja toinen juttu... ne "pääpoliisiaseman" valokuvaautomaatin kuvat ei kelpaa uuteen biopassiin. eli eipä muuta kuin valokuvaamoon...

        Siellä suunnalla on,olisiko juuri Varissuolla tai
        Lausteella yhden hengen poliisiasema.Kai
        siellä joku huone on;ei kai konsta koko ajan ulkona kävele.


      • ei todellakaan
        poliisiasema kirjoitti:

        Siellä suunnalla on,olisiko juuri Varissuolla tai
        Lausteella yhden hengen poliisiasema.Kai
        siellä joku huone on;ei kai konsta koko ajan ulkona kävele.

        ole poliisiasema. Turussa on vain yksi poliisiasema.


    • Humalistonkadulla

      Kiltaa vastapäätä toisella puolella tietä ja ehkä hiukan asemalle päin on hyvä kuvaamo. Todella mukava ihminen ja fiksaakin hiukan kuvia jos on vaikka jotain näppylöitä naamalla... pojan finnit hävisivät kertaheitolla...

      Todella hyvät kuvat tuli ei ole ennen ollut niin hyviä pikaautomaatilla ei niin hyviä saa. Sillä siellä saa valita vaihtoehdoista.

    • passi...

      Itse otatin kuvani Myllyn Rajalassa. Sai valita että ottaako 4 vai 6 kuvaa, vaikka passiin riittää 1 kuva. Neljä kuvaa maksoi 10€, aika kallista, mutta elämä on.

      Passinhan voi hakea nykyään mistä poliisilaitoksesta tahansa, joten hain sen Raisiosta.

    • juhlakuva.net

      Petteri Kankaro Suomen Juhlakuvasta hei! Minulla on ystävänpäivään asti lyömätön tarjous. Passikuvaus -50%, eli nyt vain 7 euroa sisältäen 8 passikuvaa.

      Olen aivan Turun poliisiaseman vieressä, tässä edessä on paljon ilmaisia parkkipaikkoja. Voit jättää auton eteen, käydä kuvassa ja kävellä poliisiasemalle.

      Olen Poppy & Rosien tiloissa, osoitteessa Linnankatu 35, Turku.

      Tervetuloa :)

    • Vaikka torilla

      Huom! Huom! Huom!
      Kysymys oli missä voi OTTAA passikuvan, ei missä sen voi OTATTAA tai TEETTÄÄ.
      Kuvan voi käsittääkseni ottaa missä tahansa, keittiössä, puistossa tai vaikka jokilaivalla kunhan kuvan tausta täyttää määräykset.

      Ohjeet kuvan ottamiseen löytyvät tuolta:
      http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/1420C6E88D44489BC225701900350B51

      Näin otat passikuvat itse:
      http://jrkkari.com/2011/05/18/passikuvat-perheesta-2e-ladattava-tiedosto/
      (tämän paikkansapitävyydestä en sano mitään)

      • Juhlakuva.net

        Kuvaus ei enää nykyään onnistu ihan missä vain, poliisilla on tarkat hylkäämisperusteet mm. taustan, kuvattavan asennon, silmälasien ja hiusten asennon suhteen. Itse käytän kalibroitua harmaasävytaustaa. Kun ammattilainen ottaa passikuvasi, ei tarvitse odottaa poliisiaseman jonossa vain tulla todetuksi, ettei kuva kelpaa.


    • Petteri Kankaro

      Muutin hieman aukioloaukoja ja palvelen nyt entistä paremmin poliisilaitoksen aukioloaikojen mukaan.. Kuulin kun joku kävi ottamassa vuoronumeron poliisilaitokselta ja tuli käymään passikuvassa, kätevää :)

      Hinta yhä 7 eur/8 kuvaa..

      auki ma-pe 10-16.
      Poppy & Rosie, Linnankatu 35, Turku

    • Petteri Kankaro

      Aukioloaika oli hyvä, eli 10-16 vastaa paremmin poliisilaitoksen aukioloaikoja. Etenkin jos vuoronumeron hakee ensin ja tulee sitten kuvaan. Tosin aina ei tuota jonoa poliisillekaan ole.

      Nyt kun maine on positiivisesti kiirinyt, laitetaan vielä vähän lisävauhtia. Annan rahat takaisin ja uudet kuvat jos kuvat eivät jostain syystä mene läpi, eli passikuvat läpimenotakuulla! :)

      Hinta oli siis 7 euroa, sisältää 8 kuvaa.

      Poppy & Rosie, Linnankatu 35, Turku

    • Sinikuu43

      Meidän perhe kiittää! 2 aikuista ja 2 lasta passikuvat hintaan 20 euroa. Tosi halpaa, mutta kuvat oli silti parempia kun edellisessä passissa. Suosittelen! Linnankatu 35

    • Miumau32

      Turun keskustassahan voi ottaa kuvia vaikka missä :D Mutta me mentiin Linnankatu 35:een kun edessä oli parhaat parkkikset.

    • juhlakuva.net

      Linnankatu 35 on muuttanut, uusi osoite Yliopistonkatu 32. Sähköinen kuva suoraan poliisin lupajärjestelmään 7 eur, 8 passivalokuvaa ajokorttiin ja viisumiin 9 eur, molemmat yhteensä 10 eur.

    • ksdg93

      Jos tarvit uuteen passiin kuvan tai ajokorttiin ym. Passikuva: 4 värillistä ja 4 mustavalkoista sähköinen kuva (saa myös itselle, jos haluaa sähköpostiin) hintaan 9€. Yliopistonkatu 32, kävelykatu.
      http://www.juhlakuva.net/hinnasto.html

    • faeor

      Ei oo kävelykadulla kun stockmannilta pari korttelia kävelykadun suuntaisesti satamaanpäin. Siwasta pari liikettä keskustaanpäin.

      • mainost

        ei kiinosta


    • Halb

      Meidän perhe kiittää, saatiin passeihin kuvat! Ja kauppias ei ottanut maksua, päin vastoin antoi meillä rahaa matkaa varten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4823
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4603
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4204
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3177
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2711
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2182
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe