Kadonnut koira Pakaalta

lisääjä

kadonnut 1.10 kääpiö
Kirjoittanut: black&tan 19.10.2006 klo 22.13


kadonnut 1.10. kääpiöpinseri black & tan narttu orimattilan pakaalta.kaulassa punainen timanttipanta ja perässä tuplahihna.toinen koira palasi 4.10 ilman pantaa.
olen koiran toinen kasvattaja.omistaja asuu orimattilassa.minun puhelin nro on 0400-809884 omistaja 040-5885478
levittäkää tätä ilmoitusta kiitos
kaikki havainnot tervetulleita.mitään ei ole nähty katoamisen jälkeen"

3

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dtm

      se musta. Mä tein yhdestä mustista itelle aterian. Pyrin syömää koiranlihaa vähintään kerran kuukaudessa tai kuinka sattuu koiranlihaa olevan saatavilla. Joskus kylään mennessä tuoksuu jo rappukäytävässä nenään koirapaisti. Silloin vesi helähtää kielenpäälle. On se semmoista herkkua, että se joka ei sitä ole maistanut jää paljosta paitsi. Koiranliha auttaa potenssihäiriöistä ja kuivuudesta kärsiviä. Kannattaa kypsentää hiljalleen uunissa mielummin 125 astetta ja noin 7 kilon koiraa mielummin sellai 6 tuntia. Ei mene liha hirveän mureaksi, löytyy sopivasti purtavaa. Ja punaviinikastike on hyvä valmistaa sen kanssa ja tarjoile vieraille riisipedin kera.

      • kusipää

        idioottimaiset mielenilmauksesi itselläsi. ihmisistä saa puhua pahaa, mutta eläimissä, ja etenkin koirissa menee raja.
        ps. voitko kasvattaja laittaa viestiä, onko koiraa mahdollisesti löydetty.


    • Vanhajannukka

      Nyt llyty hauva.Ihana saada pinseri kotiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe