Kertokaa mitä "kepposia" olette tehneet?

Kalmakoirat

KUten jo on sanottu. Olen itsekkin kyllästynyt samoihin kysymyksiin.Halloweenia vietetään suomessa yleensä noin 31.10!
Tänäkin vuonna aijon mennä ystäväni kanssa kiertueelle,mutta meillä ei ole enää kepposia?
Mikä neuvoksi?Jos joku voisi ystävällisesti kertoa sellaisista kepposista mitä on itse tehnyt.OLisi hyvä jos tähän viestiin vastattaisiin mahdollisimman pian!
Ollaan kokeiltu ystäväni kanssa jos kaiken maailman postilaatikko hommia(esim.hirviön hikeä ruukussa)Joten kertokaa kokemuksista!

Hauskaa halloweenia kaikille!

102

21141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !T's ME

      No esim. jätätte jonkun karmivan viestin oveen ("Piru teidät vieköön" tai sit ihan vaan "Happy Halloween") ja sit pimputatte ovikelloo monta kertaa ja juoksette pakoon ;D.

    • FHJDTYJ

      Ottakaa mukaan pari rullaa vessapaperia ja käärikää niillä kaikki pensaat puut yms... mikä vielä parempi jos sattuu satamaan niin johan on niiden piha mössössä xDDD

      • Haloota!

        ja säkö sit siivoot?


    • Muumiduumi

      No vaikka osta verinen tekokäsi www.punanaamio.fi sieltä sais

      • pata ässä

        Itse tehtiin niin että otettiin kotoa vesipyssy mukaan ja jos vastasi kepponen niin ammuttin haaroihin sillä ja jos paiskasi oven kiini ikkunat märiksi. Jos sattuu pikku pakkanen tulee se jäätyy siihen ja sitten se ikkuna haurastuu.


      • Haloota!
        pata ässä kirjoitti:

        Itse tehtiin niin että otettiin kotoa vesipyssy mukaan ja jos vastasi kepponen niin ammuttin haaroihin sillä ja jos paiskasi oven kiini ikkunat märiksi. Jos sattuu pikku pakkanen tulee se jäätyy siihen ja sitten se ikkuna haurastuu.

        ja säkö sit maksat kun ikkunat menöö rikki? -,-''


      • happyvoittoloitto

        mä tein viime halloweenina niin että kun ne vastas kepponan nii mä ja mun kaveri pimpotettiin sen ovikelloon ja juostiin pois


      • halloweenkepposet

        Me tehtiin sille viime vuonna et jos ne sanoo kepponen niin me ammuttiin vesisytkärillä niitä hihaan.


      • Kyyhkynen13
        Haloota! kirjoitti:

        ja säkö sit maksat kun ikkunat menöö rikki? -,-''

        Älä valita kaikesta


      • julia212
        Haloota! kirjoitti:

        ja säkö sit maksat kun ikkunat menöö rikki? -,-''

        mikä se "säkö" on ???


      • Anonyymi
        julia212 kirjoitti:

        mikä se "säkö" on ???

        Sinäkö


      • Anonyymi
        Haloota! kirjoitti:

        ja säkö sit maksat kun ikkunat menöö rikki? -,-''

        Ei tarvii joka kommenttiin kommentoida jotain "ja säkö sit..", meitä ei kiinnosta vttuakaan ja halutaan vaa pitää hauskaa rikkomalla muiden omaisuutta kepposena 🌚🍞


      • Anonyymi
        pata ässä kirjoitti:

        Itse tehtiin niin että otettiin kotoa vesipyssy mukaan ja jos vastasi kepponen niin ammuttin haaroihin sillä ja jos paiskasi oven kiini ikkunat märiksi. Jos sattuu pikku pakkanen tulee se jäätyy siihen ja sitten se ikkuna haurastuu.

        Aika hyvä


    • paukku-pete

      jos vastaa kepponen odota että hän sulkee oven sitten pimpota ovikelloa ja heitä sytyttetty papaatti matto ja kun avaa oven alkaa kaamea pauke!

    • porsu

      huhuile rapussa näin:huu kuolema kutsuu jos et anna lapsille karamellejä niin keski yollä kun kello lyö kaksitoista kuolet!

      • Mentaliteetti..

        Suuryritykset kusettavat jatkuvasti kansallisvaltioita. Euroopan yhteisöön liittyminenkin oli tätä. Irlantia uhkailtiin avoimesti suuryritysten taholta, että jos tulee ei niin poistutaan maastanne. Myös itse EU ei hyväksynyt Irlannin ei-ääntä, vaan pani äänestämään uudestaan, tällä kertaa EU-rahoitusta virtasi vuolaasti kyllä-leiriin, sekä media aivopesi ihmisiä tuon rahoituksen turvin.

        http://www.eu-facts.org/en/ireland/irish_times_response.html

        Halloween on tarkoitettu totuttelemaan nuori sukupolvi tulevaisuuteen. Tee niinkuin Iso Raha Käskee, tai huonosti käy? Lisäksi Halloween on heijastus maailmaneliitin satanistisista rituaaleista:

        http://www.pakistan.tv/videos-dark-secrets-inside-bohemian-grove--[wtSVBTne-KY].cfm


    • .......

      Meil oli kaverin kanssa sellanen jekku, että otettiin kaverin äitiltä isot alushousut ja tuhrittiin niitä ruskeella ja keltasella tussilla. Ja lopuksi levitettiin sulaa suklaata niihin ja kirjotettiin että hyvää halloweenia!!!!

    • Lottapas

      Serkkuni ainakin heitteli pihatielle raakoja kananmunia, jos joku vastasi kepponen. Kerran taisivat heittää seinäänkin.

      • Halloween-ihminen!!!

        No itse en ole kokeillut vielä mutta... Jos omistat koiran niin tiedät varmasti että häneltä tulee usein sitä isompaa hätää joten piha saattaa olla täynnä sitä! ;) Ajattelin että ottaisi kakkakasoja pussiin ja jos vastaisi kepponen niin laittaisi vaikka oven eteen pari läjää!! ;);););;D Siinä ois ukko tai mamma ihmeissään!! ;D



        HAPPY HALLOWEEN!! VAROKAA KASOJA JA MUITA KEPPOSIA!!


      • Kusetetut RY?!
        Halloween-ihminen!!! kirjoitti:

        No itse en ole kokeillut vielä mutta... Jos omistat koiran niin tiedät varmasti että häneltä tulee usein sitä isompaa hätää joten piha saattaa olla täynnä sitä! ;) Ajattelin että ottaisi kakkakasoja pussiin ja jos vastaisi kepponen niin laittaisi vaikka oven eteen pari läjää!! ;);););;D Siinä ois ukko tai mamma ihmeissään!! ;D



        HAPPY HALLOWEEN!! VAROKAA KASOJA JA MUITA KEPPOSIA!!

        "..ja jos vastaisi kepponen niin laittaisi vaikka oven eteen pari läjää!! ;);););;D Siinä ois ukko tai mamma ihmeissään!! ;D "

        Tämä on jo rikollista toimintaa. Onko tämän idioottimaisempaa toimintaa nähtykään?!

        Koko tämä idea että nauti siitä että muut kärsii tähtää perheiden hajoittamiseen ja rikollisuuden kasvuun, jotta tavan tallaajat saadaan maksamaan entistä enemmän turvallisuudesta ja kaikesta muustakin.

        Emme todellakaan halua yhteiskuntarauhaamme häiritsevää idioottien "juhlaa" Suomeen. Meillä on jo liikaa mamuja jotka rellastavat yöllä, raiskaavat jne. Pitääkö kantaväestökin saada demonisen mentaliteetin piiriin?


      • Halloween-Girl
        Kusetetut RY?! kirjoitti:

        "..ja jos vastaisi kepponen niin laittaisi vaikka oven eteen pari läjää!! ;);););;D Siinä ois ukko tai mamma ihmeissään!! ;D "

        Tämä on jo rikollista toimintaa. Onko tämän idioottimaisempaa toimintaa nähtykään?!

        Koko tämä idea että nauti siitä että muut kärsii tähtää perheiden hajoittamiseen ja rikollisuuden kasvuun, jotta tavan tallaajat saadaan maksamaan entistä enemmän turvallisuudesta ja kaikesta muustakin.

        Emme todellakaan halua yhteiskuntarauhaamme häiritsevää idioottien "juhlaa" Suomeen. Meillä on jo liikaa mamuja jotka rellastavat yöllä, raiskaavat jne. Pitääkö kantaväestökin saada demonisen mentaliteetin piiriin?

        Minä ainakin mietin tarkoin ennen kuin teen mitään. Jos tekisin jotain missä sotkisin niin kävisin pyytämässä anteeksi ja voisin siivotakkin jäljet jos henkilöt haluavat. Kannattaisi kyllä mennä selaaisiin paikkoihin joissa ei ole liian tosikkoa porukkaa. Itse menen vain toivottamaan hyvää halloweenia ehkä hieman hauskalla tavalla mutta ihmiset ilahtuvat ainakin täällä kun ei kaikki uskalla.


      • Anonyymi

        Seinään on laitonta


      • Anonyymi
        Kusetetut RY?! kirjoitti:

        "..ja jos vastaisi kepponen niin laittaisi vaikka oven eteen pari läjää!! ;);););;D Siinä ois ukko tai mamma ihmeissään!! ;D "

        Tämä on jo rikollista toimintaa. Onko tämän idioottimaisempaa toimintaa nähtykään?!

        Koko tämä idea että nauti siitä että muut kärsii tähtää perheiden hajoittamiseen ja rikollisuuden kasvuun, jotta tavan tallaajat saadaan maksamaan entistä enemmän turvallisuudesta ja kaikesta muustakin.

        Emme todellakaan halua yhteiskuntarauhaamme häiritsevää idioottien "juhlaa" Suomeen. Meillä on jo liikaa mamuja jotka rellastavat yöllä, raiskaavat jne. Pitääkö kantaväestökin saada demonisen mentaliteetin piiriin?

        Nii


    • MITÄÄÄH?

      Tulee vähän myöhään, mutta miksi Halloween pitää demonisoida. Se on mielestäni hauska juhla jota voi viettää ystävien kanssa siinä missä joulua viettään perheen ja suvun kanssa. Ymmärrän kyllä että jotkut noista kepposista olivat asiattomia (en itse kehtaisi), mutta ei juhlaa sen takia tarvitse mollata. En itse mene Karkki vai kepponen -kierrokselle, koska suomalaiset eivät ole tottuneet vilä Halloweeniin. Mutta mielestäni se on mahtava juhla. Tänä vuonna tiedossa viidennet juhlat ystävien kanssa. Joten tulee varmasti hauskaa taas tässä idioottien "juhlassa".

      • Böö!

        Joo. :D Hauska juhla on. :D Me ollaan tehty vaan pikku jekkuja kuten kääritty vessapaperia karkkipapereihin ja annettu niille kuka sanoo kepponen. :D Sitte, miulla on semmonen tekokäsi jossa on semmonen kikka että se liikkuu ja on oikeestaan periaatteessa oikea käsi. :D (Ite tunkee käden teko käden rakoon ja liikuttelee sormia niin pelottaa!. Muistanku tyypit vähän säikähti. :D:D:D:D:D:D:D


      • jkpj

        1. Se ei ole idiootti juhla


    • salattu28

      mä ainankin otan saippua vvettä ja kaadan rapuille

      • miettikää terävästi!

        Ole kiltti ja älä tee näin! Tuo voi olla todella vaarallinen temppu. Mieti, kun joku mummeli sanoo kepponen ja sitten seuraavan kerran, kun hän menee kauppaan, liukastuukin rappusiin ja siitä seuraa sairaalareissu! Pahimmassa tapauksessa aivoverenvuoto ym, joka voi johtaa kuolemaan!

        ÄLKÄÄ KAATAKO SAIPPUAA JA VETTÄ RAPPUSILLE HYVÄT LAPSET !!!
        Itse olen jo aikuinen, ja seuraan keskusteluja 8-vuotiaan lapseni halloweenjuhlille.


    • nnnnnnnnnnnnnnnnhhhh

      Tyhmiä ideoita suurin osa.

    • Maatuskantuska

      Semmonen, että ku meet pois sieltä ku se sanoo kepponen nii meet pois ja revit niitte kukkapenkin kukat... Sit heitätte ne siihe pihalle :) Vähän repesin kun se näki sitte ne kukat :D Olin siellä ojassa piilossa!!! Oli aika läppä pappa kun se pappa katsoi sen kukkia sen pihalla!!! Sit se meni sanoon yhelle mummolle et: Kato.. Kukkia keskellä etupihaa!! No... Sitten me mentiin kertoon niille, että sori, ollaan pahoillamme kun revittiin teidän kukkapenkistä kukat! Sit ne sano et: Okei, ei se mitään!! Nii kummiski nii sitte ne antokin meille 5 karamelliä per. nuppi! :)

    • Halloween-Girl

      Mä en ajatellu mennä varsinaiselle karkki vai kepponen -kierrokselle mutta hyvää halloweenia ajattelin toivottaa tyypeille näin: Menen ovelle jätän kortin ja ehkä jopa karkin tai pari (papereissa) maahan koputan/soitan ovikelloa ja sit mennään kaverin kans juosten piiloon johonki ojaan tai puskan taakse ja kun joku tulee ulos huudetaan: ''HAPPY HALLOWEEN'' tai: ''HYVÄÄ HALLOWEENIA'' tai jotain tuollaista ja samalla kun ruvetaan huutamaan lähdetään juoksemaan tiellä niin että näkyy vain pari-kolme mustaa hahmoa (tää pimeällä) ja kun me juostaan siellä tiellä niin me juostaan sillee kummallisesti niinku toinen jalka heittää ympyrää ja pomppien ja kädet ilmassa. Sitte jos se huutaa takas jotain: ''kiitos, samoin'' niin ruvetaan hurraamaan ja halataan kavereitten kans, mutta jos tulee jotain: ''häipykää täältä'' niin mennään istumaan (tien sivuun) ja ruvetaan ''itkemään''. Tää on eka kerta kun tehdään näin mutta saa nähä mitä meinaa. Siis 5.11 pidetään pikku -bileet ihan vaan parin kamun kans ja se asuu syrjemmäs niin ei tarvi pelätä että tulee autojakaa niin hirveesti. :D

    • Idsku

      Mä ainakin otan kanan munia,vähän keitettyinä, ja kirjotan vrm jotn lappui! kiitos ideoista!=)

    • :D

      Ottakaa Kodin putkimies varusteet mukaan, tyhjäkin pullo riittää, toisessa pullossa pitää olla foliota.. sitten uhkaatte heittää sen sisälle jos karkkia ei tipu. Huono puoli tässä on se, että kaikki eivät välttämättä tiedä mitä tapahtuu kun yhdistää foliota ja syövyttävää putkenavaaja-nestettä!!

    • hu huu

      esim: oisin pelotellu kuoliaaksi!

    • happy halloween

      Oisko se ihan hyvä jos laittaisikin sokeripalan karkkipaperin sisään?
      Eikä mitään sellaista rappusille mummo taikka pappa voivat ihan oikeasti liukastua siinä tapauksessa, ja ketkäs ovat syyllisiä teokseen, ei kannata tehdä saippua jekkua! Siitä voi seurata pahaa.

      • jonsuu

        Eikö teiltä löydy oikeasti muita ideoita kuin ilkivaltaa?
        Kaikki kyllä ei ole ollut ilkivaltaakaan, mutta se karkkipaperi jekku oisi ihan kiva :)
        Jotkut mummot ja papathan laittaa sokeria kahvin sekaan ja joskus jopa syövät niitä ihan normaalisti..
        Silloinhan karkkipaperi jekku on ihan hyödyllinen.
        Viimeksi kun olin ystäväni Iidan kanssa karkki ja kepposilla niin näin kuin jotkut
        15-17vuotiaat kävivät pimpottamassa ovikelloa sitten minua ja Iidaa syytettiin siitä kepposesta, kun olimme siinä melkein vieressä ja poliisitkin tuli :s


    • tällai

      sellanen et hakee lunta jostai esim. Jäähallin pihalta pusseihin ja sit ku sanoo kepponen "ni sanotaa ei olla keksitty kepposta” ja laitetaan kumminkin postilaatikkoon lunta eikä haittaa vaikka lumi sulaa sillä aamulla kun tulew postit ne on joko täynnä lunta tai märät mut myö mennää vaa tutuille

    • loljokuhyyppä

      mä en oo muutes tehny koskaa halloweeninä mitää jekkua enkä keräilly karkkeja. Ollaan vaa yleensä kavereitten kaa vietetty juhlat ja peloteltu ihmisii ulkona meijjän ''pelottavilla'' asuilla ::D

    • ideat hukassa

      Joo ollaan menossa tonne syrjäkylälle siellä asuu vähän vanhempia ihmisii nii pitäs keksii jotain hupasaa.

    • meen keppostelee

      ideat surkeita kakkahousut keksikää parempia

      • pöllöpäää

        keksi sit ite parempia?


    • ideat hukassa

      IDEOITA TÄNNE !

      • mörkö pöllö pösilö

        Laittakaa naamaanne jääkapista jtn esim ketsuppia voita kanamunia kermavaahtoo ja jätesäkit päälle ja pelotelkaa naapurin pojat kysymällä karkki vai kepponen jos sanovat kepponen heitelkää kanamunilla ja kermavaahdolla testattu ja toimii naapurin poika oli itku kurkussa


      • XDXDXD
        mörkö pöllö pösilö kirjoitti:

        Laittakaa naamaanne jääkapista jtn esim ketsuppia voita kanamunia kermavaahtoo ja jätesäkit päälle ja pelotelkaa naapurin pojat kysymällä karkki vai kepponen jos sanovat kepponen heitelkää kanamunilla ja kermavaahdolla testattu ja toimii naapurin poika oli itku kurkussa

        No entä jos ei oo naapurin poikaa!


    • kepposia tarvitseva

      kertokaa jotain Hyviä kepposia mitä voi tehdä vanhemmille

      Ja suuri kiitos niille jotka SANOO NIIT KEPPOSIA

    • Haamu(:

      En oo ite vielä kokeillu, mutta tuosta karkkipaperijutusta tuli mieleen että voisin ensi vuonna tehdä niin, että laittaa karkkipaperin sisään vessapaperi arkin, ja kirjoittaa arkin sisään (siis keskelle arkkia) HAPPY HALLOWEEN tai jotain vastaavaa. :) Se ei ainakaan satuta ketään. Vaihtoehtoisestihan paperiin voi kirjoittaa jonkun uhkauksen kuten "kosto on suloinen..."

    • jeansgirl1

      Ite oon laittanu postilaatikkoon kirjeen, missä on lukenu tyyliin jotain "Kun menet sisälle, puhelin alkaa soida, ja heti sen jälkeen sinut murhataan. Hahhah. Happy halloween! :D Tai jotai tollasta :d

    • JEKKU AIKA!

      Minäkin olen ekaa kertaa menossa karkki ja kepponen kiertueelle :D täältä löytyikin vaikka minkälaisia ideoita, mutta se karkkipaperi juttu oli kiva. Itekki aattelin sitä saippuaa ja vettä rappusille mut kun myöhemmin mietin niin hylkäsin sen. Ajattelin myös et vois ettii jonku niiden ikkunan siis jos tulee vastaukseksi kepponen ja käyä siihen kiinnittämässä vaikka jonku piirretyn/tulostetun veri käden tms. Sit kun n etulis kattoo nii siinä ikkunan alla olisi lappu "I love halloween... ♥" Tai sitte just jos laittas niitä koiran pökäleitä tai kanin papanoita karkkipaperin sisään ja pistäs postilaatikkoon ne karkit :P sit lapun kera "Hyvää Halloweenia"

    • Haisuhemmo

      Mä meen ekaa kertaa keppostelee kaverin kanssa, me aijotaan pruuttasta päälle hajuhemmolla jos sanoo `` kepponen `` Tai sit tarjotaan purkaa joka näpsäsee oikeesti sormille. Me mennään kerrostaloon, ja ois kiva saada lisää ideoita jotka sopisi kerrostaloon. Mielestäni meidän jekut on aika hyvii.

      • böö123

        Kerrostaloihin hyvä: sanojaa että teillä ei oo kepposta ja kun ne laittaa oven kiinni niin te laitatte postiluukusta alas jonku kirjeen :)


      • Anonyymi
        böö123 kirjoitti:

        Kerrostaloihin hyvä: sanojaa että teillä ei oo kepposta ja kun ne laittaa oven kiinni niin te laitatte postiluukusta alas jonku kirjeen :)

        just


    • koala10

      KEPPOSII HETI! TÄNÄÄN ON HALLOWEEN! MEEN KEPPOSTELEE...

    • Halloweeen

      Mä ja mun kaveri ollaan suihkutettu vettä naamaan jos vastaus on ollut kepponen ja yks mun toinen kaveri kerto et se oli käskeny niitte avata suun ja oli laittanu niitte suuhun koiran namin(en tosin suosittele jälkimmäistäx_x). Itse pidän halloweenista, mutta en yhtään tykkää kun olen kuullut tutuilta, kuinka joku on laittanut niitte pensaat täyteen vessapaperia yms. ilkivaltaa .-. Halloweenin pitäisi olla hauska juhla eikä mikään ilkivallan teko mahdollisuus, ja sitä paitsi ilkivalta jota on tapahtunut ei tee yhtään hyvää vasta tutuksi tulevalle halloween-juhlan/karkki ja keppostelijoiden maineelle .__.

    • iisu5

      Minä olin viime vuonna huonosti varautunut ko. päivään, joten olivat liimanneet lukon päälle purkkaa. Siis ei mitenkään tungettu sinne lukon sisälle, vaan niin että sen sai ihan helposti pois.

    • tämmönen paras juttu

      me olemme tehneet niin että kun sanotaan keponen laitetaan purrkkaa oveen:) se on ihan kiva ja ei ole hirviästi sitä ilkivaltaa kuitenkaa:) eei oo kuitekaan mikään iha lälly juttu et joku karkkipaperin sisää tngetaa sokeripala..... noi on mun mielest huonoi. pitää olla ees vähä jotai kivaa niil keppostelijoillaki:) mutta minun mielipide on tämä:) toivottavasti piditte ideoista t. liisa

    • ässä mummo

      semmonen juttu että laittaa saippuaa kuppiin ja maalaa penselillä ovea jos vastaa kepponen nii sitten sanot sille että sulje ovi hetkeksi ja sitten kun pipotan ovi kelloa niin saat avata oven! ja laita kiviä ennen kuin maalaat sitä ovea muista se sitten halloweenina! t ässä mummo!

      • ässä mummo

        tee se sitten muumiot täältä tullaan!


      • mömmö mummo sika pää
        ässä mummo kirjoitti:

        tee se sitten muumiot täältä tullaan!

        killioppiikiitos!


      • ässä mummo
        mömmö mummo sika pää kirjoitti:

        killioppiikiitos!

        böööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • tuuli361

      pimputa ovikelloo ja juokse karkuun:D

    • Nayska

      Minä menen ensimmäistä kertaa keppostelemaan ja jos joku sanoo kepponen niin ystäväni kanssa suunnitelmissa olisi, Heitellä Kananmunia, Vessapaperilla sotkea postiloota, jättää oveen lappuja, ja purkan kanssa hieman leikkiä... Eli levitellä purkkaa.

    • hööööö

      Laita kananmuna postilaatikkoon ja rikose sinne,tyhjennä pyörän rengas,siinä pari vinkkii.

    • Criipperi

      Oon tehny monen laisia kepposia halloweenia mut tänä vuonna en keksi mitään...
      Oon esim rikkonu kananmnan ja heittäny sisukset ikkunaan :P. No mut en keksi yhtään mmmmmmmitään! Tiiättekö miltä tuntuu kun tekee kepposen ja naapurin täti vaan nauraa ikkunansa puolesta... Tartteen ideoita...................

    • Tässäpä hyvä jekku

      Tään on hyvä! Ota vessapaperin kanto ja kasta se, Ja tietysti rutistele sitä ja sitten se on täysin kakan näköinen! Siihen pitää vain laittaa haju jotenkin.....

    • HALLOWEEN HULLU

      OTA KARKKI PAPEREITA TÄYTÄ NIITÄ VESSA PAPERILLA. SOITA OVI KELLOO JA JUOKSE KARKUU.

    • joku!!!!!!!!!!!!!!!

      mä haluun kepposen ja äkkii

    • nimimerkki31

      no musta on iha hyvä se karkkipaperi homma, mut taas liian tylsä.
      siihen sopis tuo et wc rullasta tekis kakan ja laittais esim. postilootaan nii sit ku joku hakee postii nii luulee sitä oikeeks kakaks :D & vois tehä viel viestin et hyvää halloweenia ;)

    • onsku3

      no yks halloween kepponen kirjot kirjr kuolet oikeesti 00:01 YÖLLÄ (no läppä pistä lappu kierttää jätä nimi alle ja odota etsaat sen koti ovelles niin näät kuinka moni on saanut sen ja laita kulkeen uudesttaan. BOO HUHHU.

    • öööööööö pöööö

      laita oveen kirje piru vie käyhän posti laatkolla kattoo ,laita posti laatikkoon kirje nyt jos kuka kuolee 00:00 ainakin sinä kun et antanut mulle karkia ja jos se antaa vaan yhen karkin nii sano et ana ainakin kolme tai teen sulle pahan kepposen ,se kepponen voi vaikka olla et käärit paperilla niien postilaatikon laita vielä päälle viesti et oot han pöhkö pää!!!!!!!! kantsii kokeilla oon kokeillut ainakn12 kertaa

    • r3t4g

      auto täyteen paperiiiiiiiiiiiiiiiiiii kannattaa

    • miettikäämitäteette!

      Oletteko te ihan idiootteja? Ilkivaltaa ei saa tehdä edes halloweeninä (tarkoitan nyt lähinnä toisen pihan, talon, postilaatikon yms sotkemista)
      vaikka ajattelin itsekkin mennä kierrokselle ystäväni kanssa, emme aijo sotkea toisten pihoja. Saatamme ehkä vain jätää viestin, koputtaa oveen ja juosta karkuun tai sitten tehdä vessapaperirullasta kakan näköistä, mutta ei sen kummoisempaa. Se, että menee ja heittelee kananmunilla, sotkee vessapaperilla pihaa, repii kukkia, kaataa saippuavettä, heittää vahingollisisa yhdisteitä taloon ynnä muuta, on jo typerää ja periaatteessa asiasta voisi soittaa jopa poliisille.
      No, ehkä en saarnaa enempää. Tässä teille meemi; Miksikä pukeudutte ja minä päivänä menette? Itse en pukeudu miksikään hahmoksi, vaan tupeeraan hiukseni, maalaan kasvoni valkoisiksi, laitan mustaa luomiväriä, laitan tummat silmänaluset, puen mustan hameen, laitan mustan paidan ja mustan viitan, punamustat polvisukat ja maiharit. Lisäksi menemme todennäköisesti kierrokselle 31.10.

      • Miminella_

        Mä menen sellaisessa noita-asussa kierrokselle :)


      • LepakkoMolla

        Mä en juurikaan laita mitään asuu laitan mustan pitsipaidan mustan lepakko-hupparin ja mustat housut.... Me mennään 29-31 päivinä koska halutaan karkkii. Me mennään 19 henkilön porukassa :P


    • kepposten kerääjä

      Haluaisin kepposii ja nopee★

    • Miminella_

      Mä en itse ole keksinyt mitään kepposta ja siksi lenkin tätä sivua. Mutta tuli mieleen, että jos ne sanoo, että pitää tehdä kepponen, niin ota kermavaahto-purkki mukaan ja jos ruiskuttele kermavaahtoa kattoon. Sitten sieltä tippuu mukavasti kermavaahtoa päähän. Ja voitte sitten tehdä myös näin: Kun ne sanoo kepponen, te teippaatte niitten naamoihin laput, missä lukee "Hyvää Halloweeniä" ja sitte lähette juoksemaan pois ;)

    • kokeilkaa

      Me ainki kaverin kaa ajateltiin et laitetaan esim. tekokakkaa oven etee soitetaa ovikelloo ja häivytää tai sit et kemavaahol oveen kirjotetaa jotai tai joku merkki esim. Happy halloween! Mut sillee et se ei ois mitää ilkivaltaa vaa et sen saa aik helposti pois. ;)

      • Diggaaja

        Toi on hyvä! Kokeillaan kamun kaa :D


      • minä hän se
        Diggaaja kirjoitti:

        Toi on hyvä! Kokeillaan kamun kaa :D

        Jes kiitos vinkeistä!!!


    • Mäyräkoira

      Joo tota mäki oisin kepposi vailla mutta en silti haluu tehä ilkivaltaa. Oisko jollain ideoita??

      • Emppuuuww

        Tää ois kotona tehtävä vaikka vanhemmille. Laita pöntön kannen allt makarooneja (raakoi). Tai sit elmu kelmun ja ku joku käy tarpeitaan tekemässä nii elmun päälle jäi tarpeet.
        Tai sit elmulla oven eteen laitat elmukelmun.


        Ulkona muille
        Jos sanoo kepponen nii ei mulla mitään kepposta olenkaan ja kun se laittaa oven kiinni nii koputat uudelleen ja tallot sen varpaat ja sit kun oot tallonu sanot hyvää halloweeniä tai happy halloween. Tos ois


    • Ragge

      Sama ongelma. En keksi

































































      .

    • Dghkomgdsrh

      Laittakaa läpinäkyvää teippii lukonreiän eteen! TOIMII!!!

      • Emppuuuww

        Okeikiitos tiedosta


    • 5lapsenäiti

      Parhaat kepposet tässä listassa oli noi laput ja sokeripalakarkit/paperikarkit ja tarjota purkkaa jotka nappaa sormeen. Älkää nyt hölmöilkö ja sotkeko toisten pihaa, ei edes kermavaahdolla tai vessapaperilla, saatikka kananmunilla. Voisko katuliituja käyttää hyödyksi ? niitäkin mielellään jossain kohdassa jonka luonto vesisatateineen pesee. Mun ovelle ei ainakaan kannata uskaltautua esim. kananmuna kepposen jälkeen vaan poliisi on seuraava osote.

      • Muahhahahahahaa

        Joo, vittuku pelottaa sun poliis


    • Hillowiini_Hellavaane

      Ehkä vaan painuis eikä tekis kepposii

    • Paskanmustaperäreikä

      Jos on luuta niin laita se oven eteen ja pimpota ovikelloa ja run! !!

    • Duunii
    • Emppuuuww

      Tää on kotona elikkä suolapurkkiin sokeria ja sokeripurkkiin suolaa valkoist. Toimii

    • Runmylove

      Ite oon tehny nii että kirjottanu vessapaperiin että "happy halloween" ja jättäny sen sitte ovelle tai autoon tai postilaatikkoon laittanu:) ja toine on että sanoo että anteeks mutta ei oo kepposta hyvää illanjatkoa sit jää niitte nurkan taakse hetkeks ja käy pimpottaa ovikelloa ja säikäyttää ne ja lähtee vaan juoksee ja huutaa hyvää halloweenia!

    • vietänitsekin

      lapsellista..
      miksette mene oville illalla ja kysytt karkki tai kepponen.
      kepponen tulee tehdä oikeaoppisesti vasta sitten jos ei karkkia heru.

      näin Amerikassa jossa halloweenia vietetään.

      • Jejevirjrjriuwkbwiwbei

        Mä tarviin ideoita 2vk päästä on halloween ja millon meette tekee kepposii


    • Anonyymi

      Suomessa ei edes kysytä karkki vai kepponen.

      • Anonyymi

        kysytään


    • Anonyymi

      Okei no esim vois tehä sillee et ottaa niit ns paukku rakettei mist tulee niit serpentiinit ja sit ku vastaa kepponen nii ammut sitä sil ku eihä siit tuu ku vaa se serpentiini ja ääni ja ne vaa säikähtää (ei niinku tuota vahinkoo mihinkää toisten tavaroihi)

      • Anonyymi

        Toi on hyvä oikeest


    • Anonyymi

      📌📌📌

    • Anonyymi

      No pimpota ovikelloa ja esitä että tapat jonkun ihmisen. esim kaveria.

    • Anonyymi

      Olen aina ottanut jätti hämähäkkini mukaan kun minulla on sellainen elävä. HYVÄÄHALLOVEENII

    • Anonyymi

      Räjäyttäkää koko talo koska miks ei ;)

    • Anonyymi

      Levittää vessa paperia terassille

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe