Ilmainen sähköpostitili

Outlookille

Näitä ilmaisia Weppipostin tarjoajia löytyy nykyään pilvin pimein, mutta mahtaako joku tietää mistä saa ilmaisen sähköpostin, jota voi lukea Outlookilla eli olisi tarjolla lähtevän ja saapuvan postin tunnukset.

10

9780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noita..
      • vielä muita?

        Oiskos vielä muita ilmasia osoitteita mitkä käy outlookkiin...


    • hot hot täällä

      Eikö Outlook-ohjelma ja ilmainen Hotmail-pop-posti kuulu yhteen niin kuin paita ja p... aluspaita?

    • Parka

      suomi24 sähköpostilla voi lukea Outlookin sähköposteja ja lisäksi kirjoittaa jommankumman sähköpostin kautta. Eli jos määrittelet Suomi24:n sähköpostiin tämän outlookin tilin (asetuksiin), niin kaikki postit mitkä sulle tulee suomi kaksneloseen, niin näet ne myös outlookissa ja päinvastoin. Toimii kun häkä!

      • kyllä

        mikä sit on se pop3 tähän suomi24.fi:n postiin?


      • Parka
        kyllä kirjoitti:

        mikä sit on se pop3 tähän suomi24.fi:n postiin?

        Minun ei tarvinnut laittaa kun Suomi24:n sähköpostin asetuksiin Outlook tilin tiedot, niin se toimii.


      • mikko12345678
        Parka kirjoitti:

        Minun ei tarvinnut laittaa kun Suomi24:n sähköpostin asetuksiin Outlook tilin tiedot, niin se toimii.

        siis käytätkö outlookia vai suomi24 posti ohjelmaa?


      • Parka
        mikko12345678 kirjoitti:

        siis käytätkö outlookia vai suomi24 posti ohjelmaa?

        Kotona käytän pääsääntöisesti Microsoft Outlookia (joskus Suomi24, kun minulla on siellä myös nikkiniminen sähköpostiosoite), kirjastossa tai muualla kodin ulkopuolella käytän Suomi24:n sähköpostia.


      • mikko12345678
        Parka kirjoitti:

        Kotona käytän pääsääntöisesti Microsoft Outlookia (joskus Suomi24, kun minulla on siellä myös nikkiniminen sähköpostiosoite), kirjastossa tai muualla kodin ulkopuolella käytän Suomi24:n sähköpostia.

        miten sitten saan tämän suomi24 postini näkymään outlookissa? eli tarviin vissiinkin pop3 osoitteen?


      • asetuksista
        mikko12345678 kirjoitti:

        miten sitten saan tämän suomi24 postini näkymään outlookissa? eli tarviin vissiinkin pop3 osoitteen?

        Suomi24:n sähköpostissa Asetuksiin. Sieltä Postiosoitteiden asetukset ja lisää -palkki.
        Aukee ikkuna (missä oikealla ylhäällä ohje; kantsii lukasta)
        Täytettävät kohdat: tyyppi: (POP3), Nimi, Sähköpostiosoite, vastausosoite.
        Saapuva postipalvelin: isäntänimi: mail.inet.fi(jos Soneran sähköposti)Elisalla varmaan joku kolumbus.fi tai elisanet.fi
        Portti 110 (tai katso lisättävän sähköpostiasetuksista). Lopuksi lisättävän osoitteen käyttäjätunnus ja salasana.

        Kaikki tähän merkittävät kohdat näet lisättävän sähköpostin tilien asetuksista. lunttaa sieltä ja liitä näihin kohtiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe