Pankkiin töihin?

Hei!Minkälainen palkka pankissa on?Onko kiva työ?Minkälainen ammatti on teillä kun pääsitte töihin pankkiin?Kiitos vastauksista.
Ilmianna
Jaa

7 Vastausta

Palkka riippuu ihan tehtävästä ja alallaolovuosista. Hesassa pikkusen parempi taso kuin muualla Suomessa. Katsopa huviksesi www.ammattiliittosuora.fi.
Jos meinaat johtajan hommiin niin opettele ensin välilyönnit.
Ilmianna
Jaa
Pankkitoimihenkilön aloituspalkka on noin 1700 euroa/kk taulukoiden mukaan. Minä olen ollut pankissa kesätöissä ja silloin palkkani oli noin 1350 euroa/kk. Olin kyllä silloin jo valmistunut, mutta silti minulle maksettiin tätä ns. "harjoittelijan/kesäapulaisen" palkkaa.

Työ sinänsä oli ihan mukavaa, vaikka kyllä tuo palkka on mielestäni on aika pieni verrattuna työn määrään ja vastuuseen. Niin ja koulutukseltani olen tradenomi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Paljonko saat palkkaa nykyään?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Itse olen puolivalmis merkonomi ja ensimmäisen määräaikaisen sopimuksen tulen kirjoittamaan ensi viikolla, jouluapulaiseksi pääsen. Myyntityöhön. Työ on todella vastuullinen, haastava mutta paljon antava, suosittelen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Miten voit suositella työtä jota et vielä ole oikeasti tehnyt päivääkään????
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tällä hetkellä palkat kuopassa. Töitä on tehtävä yli vaativuustason eikä palkka nouse. Jatkuvaa taistelua. Vain mielistelijät pärjää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Pitää tiemalleen paikkansa. Palkka ei ole kaksinainen, mutta duunia saa vääntää täysillä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Pankkiin töihin?

Hei!Minkälainen palkka pankissa on?Onko kiva työ?Minkälainen ammatti on teillä kun pääsitte töihin pankkiin?Kiitos vastauksista.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta