Profetia saatu

12.11.06

Non-Denominational

(NOT a Jehovah's Witness website)

A Prophecy.org SM Website
End Time Prophecy Ministry

Here is the Mp3 sound file for Prophecy1864.
This sound file was recorded as the Lord spoke through me as the other Prophecy sound files that have been uploaded to

http://prophecy.org/index2.htm

It is best to read the text as you listen to the sound file.

Prophecy given to Raymond Aguilera 12 November 2006 at 12:56 PM

Come Reymundo, come! I am going to show you the things of the future. The things that will be, the things that nobody will understand until they happen! The forces of the world will collide with the vengeance of the devil. The devil will claim his territory, will conquer, will divide the land. Some countries will be eliminated never to be again. Some people will become bondservants to others. The religions of the world are going to seek answers for the troubles they are seeing. Europe will be re-divided. A lot of Africa will be destroyed. Asia will be unified in some places, destroyed in others. The larger countries will swallow up the smaller ones. The weapons of mass destruction will be released. People will die like flies. The rulers will not care. They are seeking power any way they can. The things of South America will be no different. Some countries will be eliminated; death will be common.
Christianity will unite the best it can, because the leaders did not do their job. Many will be killed. That will be their payment for not doing their jobs. Their families will be raped. Their families will be forced into hard labor. Many of their children will be killed. I warned them and I warned them and I warned them! But they would not listen. Fantasy Christianity will not work in the coming years! For the devil will run the world in the manner of the devil. It will go on until the time of the devil is complete. Then everything will be Cleaned, but it is a shame that many people will die, that many people will suffer. It didn’t have to be this way! But the leaders of My Church of Jesus Christ were selfish, were legalistic, were looking out for themselves. So be it! So be it!
The world will change, the evil will grow. The Lord Jesus Christ of Nazareth will correct the damage. The road is wide, the promises are big. Greed, power; - the things of man are on the wide road.
My Children, seek the things of God NOW! Make yourselves strong. Make yourselves wise. Europe will not be Europe. Asia will not be Asia. South America will not be South America. America, Canada, Mexico will be destroyed in many areas, but so will most of the world.
What a shame! What a shame! What a shame! What a HARD HEADED people! Get into the Bible. Seek Jesus Christ of Nazareth. Seek the Holy Spirit. Seek the Father Jehovah. Take Communion everyday. Pray at 3 and at 7. Help your brothers and sisters. Read the Bible from beginning to end. So be it! So be it! So be it! (over)

10

1648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä kieli?

      Minä kyllä ymmärrän,Tekstin siis(Sisällöstä en sano mitään)Mutta eikö voitais käyttää näillä suomi 24 sivustoilla ihan sitä alkukieltä!Tai,ainakin kääntää teksti?

      • Aloittaja

        Olen vain itse huono kääntämään, koska osaan enlantia vain lukion lyhyen englannin pohjalta. Ymmärrän kyllä sisällön - siksihän tämän profetian tänne laitoinkin - mutta omalla huonolla kääntämistaidollani voin kääntää asiat päin mäntyä. Jos kyse on aidosta Jumalan ilmoituksesta, en halua pilata sisältöä.
        Toivoinkin, että joku taitavampi tarttuisi asiaan. Tämä profetia on kuitenkin sellainen, että meidän kaikkien olisi syytä ottaa se vakavasti.


    • Huhhahhei

      Mitähän uutta tuossakin nyt oli. Samanlaista huttua on "profetoitu" jo n. 2000 vuotta jos ei ylikin. Teille höppänöille menee läpi mikä tahansa.

    • bloodbunny.

      Taas jonkun mielenvikaisen kahkon keksimää sontaa. Joka tuota uskoo, on päästään vialla.

    • tunnetusti

      uskovat kaikenlaista tuubaa mitä heille syötetään. Sanat kuten tervejärki ja päättelykyky eivät kuulu perus uskiksen sanavarastoon. Sääliksi käy.

      • uskostaan!

        Eivät sanasi satuta, sillä maistanut, kokenut olen, siksi tiedän tosi se on! USKO on luja luottamus siihen, mikä ei näy ja ojentautuminen sen mukaan, minkä Pyhä Henki kirkastaa ihmiselle!


    • vai viedäänkö

      sinut saunan taakse ja annetaan opetus

    • *_*
    • *--*

      Ei-tunnustuksellinen

      (EI Jehovan todistajan web-sivu)

      Prophecy.orgin SM:n web-sivu
      Lopetusaika ennustusministeriö

      Tässä on Mp3:n ääni-tiedosto Prophecy1864:lle.
      Tämä äänitiedosto kirjattiin Herrana, puhui minun välitykselläni, kun, toiset ennustuksenäänitiedostot, jotka on kopioitu

      http://prophecy.org/index2.htm

      On paras lukea tekstiä, kun te kuuntelette äänitiedostoa. Tulkaa, Reymundo tule! Minä näytän teitä, tulevaisuuden ilmentymät.

      Asiat, jotka ovat, asiat, joita kukaan eivät ymmärrä, kunnes ne tapahtuvat! Maailman voimat törmäävät yhteen paholaisen koston kanssa. Paholainen vaatii aluettansa, voittaa, jakaa maan.
      Jotkut maat eivät koskaan karsiudu olemaan jälleen. Joistakin ihmisistä tulee bondservants? muille. Maailman uskonnot tulevat etsimään vastauksia vaikeuksille, joita ne näkevät.

      Eurooppa on re-divided. Paljon Afrikka tuhoutuu. Aasia yhdistetään joissakin paikoissa, jotka on tuhottu muissa. Suuremmat maat nielaisevat pienimmät.

      Joukkotuhoaseet julkaistaan. Ihmiset kuolevat kuten kärpäset. Hallitsijat eivät välitä. Ne etsivät, antaa energiaa, ne miten tahansa voivat. Etelä-Amerikan ilmentymät eivät eroa. Jotkut maat karsiutuvat;

      kuolema on tavallista.
      Kristinusko liittää yhteen parhaan, joka se voi, koska johtajat eivät tehneet työtänsä. Monet tapetaan.

      Se on niiden maksu työpaikkojensa tekemisestä. Niiden perheitä napautetaan. Niiden perheitä pakotetaan pakkotyöhön. Monet niiden lapsista tapetaan.
      Minä varoitin niitä, ja minä varoitin niitä, ja minä varoitin niitä! Mutta ne eivät kuuntelisi. Mielikuvistus-kristinusko ei toimi lähivuosina! Paholaiselle johtaa maailmaa paholaisen tapaan.

      Se jatkuu, kunnes paholaisen aika on valmis. Sitten kaikki puhdistetaan, mutta se on häpeä, jossa monet ihmiset kuolevat, että monet ihmiset kärsivät.
      Sen ei täytynyt olla tällä tavalla! Mutta minun Jesus Christin kirkkoni johtajat olivat itsekkäitä, oli legalistinen, varoi itseä. Joten olkaa se! Joten olkaa se!

      Maailma muuttuu, paha kasvaa.
      Lordi Jesus Christ Nazarethista korjaa vahingon. Tie on leveä, lupaukset ovat suuria. Ahneus, valta; - miehen ilmentymät ovat leveällä tiellä.
      Minun lapseni, etsii Jumalan ilmentymiä NYT! Tehkää itse vahvaksi. Tehkää itse viisaaksi. Eurooppa ei ole Eurooppa. Aasia ei ole Aasia. Etelä-Amerikka ei ole Etelä-Amerikka. America, Canada,
      Meksiko tuhoutuu monilla alueilla mutta niin haluaa, suurin osa maailmasta.
      Mäkä vahinko! Mäkä vahinko! Mäkä vahinko! Mikä KOVASTI JOHDETUT ihmiset!

      Menkää Raamattuun. Etsikää Jesus Christia Nazarethista. Etsikää Pyhää Henkeä. Etsikää isä Jehovaa. Ottakaa ehtoollinen jokapäiväinen. Rukoilkaa teidän veliänne ja sisaria 3:lta ja 7. avussa. Lukekaa Raamattua alusta loppuun. Joten olkaa se! Joten olkaa se!
      Joten olkaa se!

      • KK

        Kiitos sinulle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2654
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1777
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    Aihe